Ухвала
від 01.12.2022 по справі 757/34558/22-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/34558/22-к

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 грудня 2022 року Слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду в м. Києві клопотання прокурора першого відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно,-

ВСТАНОВИВ:

До провадження слідчого судді надійшло клопотання прокурора першого відділу першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора ОСОБА_3 , про накладення арешту на майно.

В обґрунтування клопотання прокурор посилається на те, що майно є доказом кримінального правопорушення. Метою накладення арешту є збереження речових доказів.

З наданихвобґрунтуванняматеріалів вбачається,що Головним слідчим управлінням Державного бюро розслідувань здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 62022000000000035 від 18.01.2022, за фактом зловживання службовим становищем службовими особами ДП «Славське лісове господарства» та службовими особами Славської селищної ради, Львівської області, а також іншими невстановленими особами, які з метою одержання неправомірної вигоди, організували схему незаконного вилучення земель державного лісового фонду, шляхом невірного нанесення земель вказаної категорії на кадастрову карту та в подальшому передачі їх у приватну власність, чим спричинено тяжкі наслідки інтересам держави та за фактом придбання та зберігання бойових припасів без передбаченого законом дозволу, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 263, ч. 2 ст. 364 КК України.

Процесуальне керівництво у кримінальному провадженні здійснюється першим відділом першого управління процесуального керівництва досудовим розслідуванням та підтримання публічного обвинувачення Департаменту нагляду за додержанням законів органами Державного бюро розслідувань Офісу Генерального прокурора.

Досудовим розслідуванням установлено, що директор ДП «Славське лісове господарство» ОСОБА_4 , за попередньою змовою з головою Славської ОТГ Львівської області ОСОБА_5 , секретарем Славської ОТГ Львівської області ОСОБА_6 , начальником відділу земельних відносин Славської ОТГ Львівської області ОСОБА_7 та депутатом Славської ОТГ Львівської області ОСОБА_8 , а також іншими невстановленими особами, зловживаючи службовим становищем з метою одержання неправомірної вигоди, організували схему незаконного вилучення земель державного лісового фонду, шляхом укладення договору про інвентаризацію земель державного лісового фонду Славського лісового господарства з ТОВ «ГЕОАРХ ПРОЕКТ» (ЄДРПОУ 41516587), здійснюють невірне нанесення земель вказаної категорії на кадастрову карту, які в подальшому через рішення Славської ОТГ Стрийського району Львівської області та за сприянням та безпосередньої участі вищезазначених осіб надаються підставним особам у власність з наступним відчуженням на інших фізичних та юридичних осіб.

Так, аналізом Кадастрової карти України та Державного реєстру речових прав встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:1402 загальною площею 1,2383 га розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624584300:03:000:0275 загальною площею 8,0287 га. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Земельна ділянка виділена у приватну власність ОСОБА_8 на підставі Славської ОТГ Стрийського району Львівської області № 844 від 25.06.2021. У подальшому вказана земельна ділянка відчужена на користь ТОВ «Нова Рожанка» ЄДРПОУ 44332744 на підставі договору купівлі-продажу від 22.10.2021.

Окрім цього, встановлено, що земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:0774 загальною площею 0,0913 га виділена у приватну власність ОСОБА_9 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». У подальшому вказана земельна ділянка відчужена на користь ОСОБА_10 на підставі договору купівлі-продажу від 18.05.2021;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:0775 загальною площею 0,0925 га виділена у приватну власність ОСОБА_11 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». У подальшому вказана земельна ділянка відчужена на користь ОСОБА_10 на підставі договору купівлі-продажу від 18.05.2021;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:1061 загальною площею 0,1184 га виділена у приватну власність ОСОБА_8 на підставі рішення Славської ОТГ № 1487 від 12.03.2019. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». У подальшому вказана земельна ділянка відчужена на користь ОСОБА_12 на підставі договору купівлі-продажу від 19.03.2021;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:04:000:3704 загальною площею 1,3676 га виділена у приватну власність ОСОБА_13 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624584300:04:000:1426 загальною площею 3,6896 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:04:000:3705 загальною площею 1,5467 га виділена у приватну власність ОСОБА_14 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624584300:04:000:1426 загальною площею 3,6896 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:04:000:4704 загальною площею 1,9917 га виділена у приватну власність ОСОБА_15 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624584300:04:000:1321 загальною площею 10,7182 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:04:000:4709 загальною площею 1,9996 га виділена у приватну власність ОСОБА_16 на підставі рішення Славської ОТГ № 1578 від 29.05.2020. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624584300:04:000:1321 загальною площею 10,7182 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624555700:04:000:7224 загальною площею 0,1991 га виділена у приватну власність ОСОБА_17 на підставі рішення Славської ОТГ № 305 від 26.05.2021. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624555700:04:000:0001 загальною площею 0,9953 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624555700:04:000:7225 загальною площею 0,199 га виділена у приватну власність ОСОБА_18 на підставі рішення Славської ОТГ № 305 від 26.05.2021. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624555700:04:000:0001 загальною площею 0,9953 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624555700:04:000:7227 загальною площею 0,199 га виділена у приватну власність ОСОБА_19 на підставі рішення Славської ОТГ № 305 від 26.05.2021. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». У подальшому вказана земельна ділянка відчужена на користь ОСОБА_20 на підставі договору купівлі-продажу від 17.08.2021. Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624555700:04:000:0001 загальною площею 0,9953 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624555700:04:000:7228 загальною площею 0,1991 га виділена у приватну власність ОСОБА_21 на підставі рішення Славської ОТГ № 305 від 26.05.2021. Розробником документації із землеустрою є ТОВ «Геоарх Проект». Зазначена земельна ділянка утворена шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, а саме земельної ділянки з кадастровим номером 4624555700:04:000:0001 загальною площею 0,9953 га.;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:0001 загальною площею 12,453 га зареєстрована на підставі державного акту на земельну ділянку ЯГ №200257 від 06.09.2007 за ТОВ «Буран-Прогрес» (ЄДРПОУ 32767797), розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624584300:03:000:0209 загальною площею 99.1595 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:01:026:0006 загальною площею 0,4918 га зареєстрована на підставі державного акту на земельну ділянку ЯБ №350469 від 26.01.2006 за ОСОБА_22 , яка в подальшому відчужена на користь ТОВ «Нова Рожанка» (ЄДРПОУ 44332744) на підставі договору купівлі-продажу від 12.10.2021ТОВ. Вказана земельна ділянка розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624584300:03:000:0275 загальною площею 8,0287 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624584300:03:000:0255 загальною площею 5,789 га зареєстрована на підставі державного акту на земельну ділянку ЯД №714278 від 21.03.2007 за ТОВ «Буран-Прогрес» (ЄДРПОУ 32767797), розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624584300:03:000:0212 загальною площею 10.4207 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624580800:05:000:0635 загальною площею 1,8991 га виділена у приватну власність ОСОБА_23 на підставі Наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області №13-3412/16-21-СГ від 25.05.2021, розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624580800:05:000:0126 загальною площею 196.2003 га;

- земельна ділянка з кадастровим номером 4624580800:05:000:0027 загальною площею 1,8868 га виділена у приватну власність ОСОБА_24 на підставі Наказу ГУ Держгеокадастру у Львівській області №13-3389/16-21-СГ від 25.05.2021, розташована в частині на земельній ділянці державного лісового фонду з кадастровим номером 4624580800:05:000:0126 загальною площею 196.2003 га.

Згідно листа ДП «Славське лісове господарство» від 04.20.2022 земельні ділянки з кадастровими номерами: 4624584300:03:000:1061, 4624584300:03:000:0774, 4624584300:03:000:0775, 4624555700:04:000:7224, 4624555700:04:000:7225, 4624555700:04:000:7227, 4624555700:04:000:7228 відносяться до земель лісогосподарського призначення і накладаються на території, які перебувають у постійному користуванні вказаного лісового господарства.

Відповідно до статті 7 Лісового кодексу України визначено, що Ліси, які знаходяться в межах території України, є об`єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника на ліси здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.

Відповідно до положень ст. 84 Земельного кодексу України у державній власності перебувають усі землі України, крім земель комунальної та приватної власності право державної власності на землю набувається і реалізується державою через органи виконавчої влади відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

До земель державної власності, які не можуть передаватись у приватну власність, у тому числі належать землі лісогосподарського призначення, крім випадків, визначених цим Кодексом.

Згідно статті 117 Земельного кодексу України передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

До земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, що використовуються Чорноморським флотом Російської Федерації на території України на підставі міжнародних договорів, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об`єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об`єктів у комунальну власність.

Частиною 5 ст. 116 Земельного кодексу України визначено, що земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.

Відповідно до ч. 9 ст. 149 Земельного кодексу України Кабінет Міністрів України вилучає земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, - ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси для нелісогосподарських потреб, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення та суб`єктів господарювання залізничного транспорту загального користування у зв`язку з їх реорганізацією шляхом злиття під час утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування відповідно до Закону України «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування» і земельні ділянки, на яких розташовані об`єкти газотранспортної системи, що передаються суб`єкту господарювання у зв`язку з відокремленням діяльності з транспортування природного газу, крім випадків, визначених частинами п`ятою - восьмою цієї статті, та у випадках, визначених статтею 150 цього Кодексу.

Крім того, відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 27 ЛК України, Кабінет Міністрів України у сфері лісових відносин передає у власність, надає у постійне користування для нелісогосподарських потреб земельні лісові ділянки, що перебувають у державній власності.

Вищезазначене підтверджується, інформацією першого управління оперативного ГУ «Д» ДЗНД СБ України, показами свідків ОСОБА_25 та ОСОБА_26 , оглядів та інших матеріалів кримінального провадження в сукупності.

Окрім цього, 10.11.2022 слідчим у вказаному кримінальному провадженні винесено постанову про визнання речовими доказами вищезазначені земельні ділянки.

Вказані обставини в повній мірі підтверджуються матеріалами кримінального провадження.

В теперішній час є велика ймовірність продовження незаконних дій з вказаним об`єктами нерухомого майна, автомобілями та грошовими коштами шляхом їх відчуження.

Зазначене нерухоме майно, автомобілі та грошові кошти, що розміщуються на банківських рахунках, визнані речовими доказами у кримінальному провадженні.

Прокурор до судового засідання не з`явився. Прокурор надав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, доводи клопотання підтримав у повному обсязі.

Слідчий суддя розглянув клопотання у відсутність власника майна відповідно до ч. 2 ст. 172 КПК України.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов висновку про задоволення клопотання, виходячи з такого.

Згідно з ч. 1 ст. 131 КПК України захід забезпечення кримінального провадження застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження.

Одним із заходів забезпечення кримінального провадження є арешт майна (ч. 2 ст. 131 КПК України).

Відповідно до ч. 1-3 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Згідно з частиною першою статті 98 КПК України речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом.

Крім того, земельні ділянки з кадастровими номерами: 4624584300:03:000:1061, 4624584300:03:000:0774, 4624584300:03:000:0775, 4624555700:04:000:7224, 4624555700:04:000:7225, 4624555700:04:000:7227, 4624555700:04:000:7228 незаконно вибули з державної власності, а тому необхідно вжити заходів до їх повернення державі, тобто відшкодувати шкоду завдану кримінальним правопорушенням.

Відповідно абзацу 2 ч. 1 ст. 170 КПК України, завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 170 КПК України, арешт майна допускається з метою забезпечення: конфіскації майна як виду покарання або заходу кримінально-правового характеру щодо юридичної особи.

Згідно абзацу 2 ч. 3 ст. 170 КПК України, арешт може бути накладений і на майно, на яке раніше накладено арешт відповідно до інших актів законодавства. У такому разі виконанню підлягає ухвала слідчого судді, суду про накладення арешту на майно відповідно до правил цього Кодексу.

Відповідно до ч. 4 ст. 170 КПК України, у випадку, передбаченому пунктом 3 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно підозрюваного, обвинуваченого, засудженого або юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження, за наявності достатніх підстав вважати, що суд у випадках, передбачених Кримінальним кодексом України, може призначити покарання у виді конфіскації майна або застосувати до юридичної особи захід кримінально-правового характеру у виді конфіскації майна.

Відповідно до ч. 10 ст.170 КПК України, арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

При цьому закон не вимагає, щоб докази на підтвердження вчинення кримінального правопорушення були повними та достатніми на даній стадії кримінального провадження, однак вони мають бути такими, щоб слідчий суддя був впевнений у тому, що дані докази можуть дати підстави для пред`явлення обґрунтованої підозри у вчиненні того чи іншого кримінального правопорушення. Крім того, наявність доказів у кримінальному провадженні має давати слідчому судді впевненість у тому, що в даному кримінальному провадженні необхідно застосувати зазначений вид заходу забезпечення кримінального провадження з метою досягнення дієвості цього провадження та уникнення негативних наслідків.

Слідчий суддя визнає, що матеріали провадження свідчать, що на цьому етапі кримінального провадження потреби досудового розслідування виправдовують таке втручання у права та інтереси власника майна з метою забезпечення кримінального провадження, та слідчий суддя на даній стадії не вправі вирішувати ті питання, які повинен вирішувати суд при розгляді кримінального провадження по суті, тобто не вправі оцінювати докази з точки зору їх достатності і допустимості для встановлення вини чи її відсутності у особи за вчинення кримінального правопорушення, а лише зобов`язаний на підставі розумної оцінки сукупності отриманих доказів визначити, що причетність тієї чи іншої особи до вчинення кримінального правопорушення є вірогідною та достатньою для застосування щодо неї заходів забезпечення кримінального провадження, одним із яких і є накладення арешту на майно.

Будь-яких негативних наслідків від вжиття такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт на земельні ділянки, які можуть суттєво позначитися на інтересах інших осіб, слідчий суддя не вбачає.

З огляду на обставини ймовірно вчиненого кримінального правопорушення, представлених доказів за матеріалами клопотання в їх сукупності, слідчий суддя з метою забезпечення спеціальної конфіскації як виду покарання, запобігання можливості його приховування та зникнення, розумності та співрозмірності обмеження права власності завданням кримінального провадження, а також враховуючи правову підставу для арешту майна та наслідки арешту майна для інших осіб, вважає наявними підстави для задоволення клопотання в частині накладення арешту на майно.

З урахуванням наведеного та керуючись ст. 98, 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України,-

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити.

Накласти арешт на земельні ділянки:

- 4624584300:03:000:0774, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_10 ;

- 4624584300:03:000:0775, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_10 ;

- 4624584300:03:000:1061, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_12 ;

- 4624555700:04:000:7224, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_27 ;

- 4624555700:04:000:7225, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_18 ;

- 4624555700:04:000:7227, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_20 ;

- 4624555700:04:000:7228, яка відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на праві приватної власності належить ОСОБА_21 ;

Заборонити будь-яким державним реєстраторам органів державної реєстрації, приватним та державним нотаріусам, а також іншим особам, що наділені таким правом, вчиняти будь-які дії, пов`язані із проведенням державної реєстрації (перереєстрації, поділу, виділу, тощо) права власності на вищезазначеними земельними ділянками, а також вчинення реєстраційних дій направлених на відчуження, розпорядження.

Ухвала підлягає негайному виконанню.

Ухвала слідчого судді може бути оскаржена протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не буде подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після ухвалення рішення судом апеляційної інстанції.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.12.2022
Оприлюднено13.05.2024
Номер документу107614372
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —757/34558/22-к

Ухвала від 01.12.2022

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Волкова С. Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні