Рішення
від 18.11.2022 по справі 260/1995/22
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

18 листопада 2022 року м. Ужгород№ 260/1995/22

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Луцович М.М.

при секретарі судових засідань Полянич В.І.

та осіб, що беруть участь у справі:

представника позивача Марчук Г.О.;

представника відповідача Буря О.О.;

розглянувши у судовому засіданні справу за позовом Приватного підприємства «Синевир-К» (м. Свалява, вул. Менделєєва, 1, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 34154253) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (м. Ужгород, вул. Августина Волошина, 52, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 44106694) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позовні вимоги мотивовані тим, що 08 грудня 2021 року позивач сплатив всю заборгованість по податках та пені, які рахувались за ним та були зазначені в інтегрованій картці у особистому кабінеті платника податків. Після сплати всієї заборгованості по платежах до бюджету в інтегрованій картці позивача в той же день 08.12.2021 р. на борг минулих років в розмірі 255 740,00 грн. Позивач вказує, що відповідачем було протиправно нараховано пеню за вказаний період під час дії мораторію на застосування штрафних санкцій та пені в період дії карантину. Враховуючи викладене позивач просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.

В судовому засіданні представник позивача просив позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечив проти задоволення позову в повному обсязі з мотивів викладених у відзиві на позов, мотивуючи тим, що оскільки позивач несвоєчасно погасив податковий борг, що утворився у період з 2009 по 2016 роки у розмірі 81278,39 грн. по податку на прибуток та 149658,42 грн. по податку на додану вартість тільки 08.12.2021 року, відтак у зв`язку із погашенням суми податкового боргу по податку на прибуток у розмірі 81278,39 грн. позивачеві відповідно до ст. 129 ПК України було нараховано пеню у розмірі 113179,43 грн. та у зв`язку із погашенням суми податкового боргу по податку на додану вартість у розмірі 149658,42 грн. позивачеві відповідно до ст. 129 ПК України було нараховано пеню у розмірі 142560,57 грн. Станом на дату нарахування пені в інтегрованих картках платника та станом на дату звернення позивача до суду з даним адміністративним позовом карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороб не завершено. Представник відповідача зазначає, що програмне забезпечення в Інформаційній системі «Податковий блок» по нарахуванню пені доопрацьовано з врахуванням дії карантину, а саме при погашенні заборгованості, яка виникла до 01.03.2020 року пені нараховується включно по 29.02.2020 року, з 01.03.2020 року пеня не нараховується. В Інтегрованих картках платника по податку на прибуток та податку на додану вартість записи по нарахованій пені відображають дату погашення податкового боргу 08.12.2021 року, в той же час сума нарахованої пені включає календарні дні тільки по 29.02.2020 року, як по податкових зобов`язаннях, які були визначені як платником самостійно так і за результатами податкових перевірок. Представник відповідача зазначає, що відповідачем було дотримано вимоги законодавства України та з 01.03.2020 року пеня за несвоєчасно сплачені позивачем суми податкового боргу не нараховується, відтак просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що відповідно до інтегрованих карток платника податків станом на 30.11.2021 року за позивачем рахувався податковий борг по наступних платежах:

-11021000 Податок на прибуток приватних підприємств у розмірі 81278,39 грн., в т.ч. пеня 1794,82 грн.;

-14010100 Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) у розмірі 149658,42 грн., в т.ч. пеня 30655,40 грн.

Як встановлено в ході розгляду справи по суті та не заперечується сторонами, 08.12.2021 року позивачем було сплачено суму податкового боргу у розмірі 81278,39 грн. по податку на прибуток та 149658,42 грн. по податку на додану вартість.

У зв`язку із погашенням суми податкового боргу по податку на прибуток у розмірі 81278,39 грн. позивачу відповідно до ст. 129 ПК України було нараховано пеню у розмірі 113179,43 грн. та у зв`язку із погашенням суми податкового боргу по податку на додану вартість у розмірі 149658,42 грн. позивачу відповідно до ст. 129 ПК України було нараховано пеню у розмірі 142560,57 грн.

Зокрема, сума пені у розмірі 113179,43 грн. по платежу 11021000 (Податок на прибуток приватних підприємств) складається із наступних нарахувань: 48703,74 грн. за період з 27.07.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 34095,16 грн. за період з 27.07.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 0,26 грн. за період з 27.07.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 6899,30 грн. за період з 18.11.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 6095,68 грн. за період з 18.02.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 3670,70 грн. за період з 25.01.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 818,44 грн. за період з 25.01.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1594,45 грн. за період з 21.05.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 961,86 грн. за період з 19.08.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1593,84 грн. за період з 18.11.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1567,53 грн. за період з 18.02.2012 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 4686,69 грн. за період з 18.11.2012 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 108,67 грн. за період з 18.02.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 534,98 грн. за період з 21.05.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 571,11 грн. за період з 10.06.2014 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 133,11 грн. за період з 01.02.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 94,97 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 155,31 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 159,95 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 59,27 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 159,95 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 11,87 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 502,59 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу).

Сума пені у розмірі 142560,57 грн. по платежу 14010100 (Податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг)) складається із наступних нарахувань: 25049,00 грн. за період з 01.12.2009 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 603,66 грн. за період з 01.12.2009 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 2417,81 грн. за період з 27.07.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 16678,69 грн. за період з 27.07.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 2695,76 грн. за період з 29.10.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 272,44 грн. за період з 03.08.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 2095,13 грн. за період з 30.12.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 789,08 грн. за період з 01.11.2010 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 364,24 грн. за період з 01.11.2010 по 08.12.2021(без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 4310,47 грн. за період з 31.01.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 7507,37 грн. за період з 29.06.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 4821,15 грн. за період з 29.08.2011 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 8409,38 грн. за період з 29.10.2012 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 4867,11 грн. за період з 01.03.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 15125,41 грн. за період з 31.03.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020року по день сплати боргу); 15532,33 грн. за період з 10.07.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 14837,38 грн. за період з 10.07.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 466,48 грн. за період з 10.07.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 4763,72 грн. за період з 29.09.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 5959,69 грн. за період з 29.10.2013 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 188,2 грн. за період з 05.01.2015 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1112,18 грн. за період з 09.02.2015 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1597,25 грн. за період з 01.02.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 252,33 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021(без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 117,00 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 64,27 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу); 1663,04 грн. за період з 30.12.2016 по 08.12.2021 (без врахування періоду з 01.03.2020 року по день сплати боргу).

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.

Відповідно до пп. 16.1.4. п. 16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов`язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п.14.1.39 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України грошове зобов`язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету або на єдиний рахунок як податкове зобов`язання та/або інше зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв`язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності та пеня.

Згідно з п.п.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов`язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Пунктом 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України, визначено, що податковим обов`язком визнається обов`язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно з п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов`язаний самостійно визначити суму грошових зобов`язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, або зменшення суми податку на доходи фізичних осіб, задекларовану до повернення з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, якщо: платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію, а при здійсненні заходів податкового контролю встановлено факти здійснення платником податків діяльності, що призвела до виникнення об`єктів оподаткування, наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу та наявності діючих (у тому числі призупинених) ліцензій на право здійснення діяльності з підакцизною продукцією, яка підлягає ліцензуванню згідно із законодавством; дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов`язань та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, суми бюджетного відшкодування та/або від`ємного значення об`єкта оподаткування податком на прибуток або від`ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, або завищення суми податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету у зв`язку із використанням платником податку права на податкову знижку, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках; згідно з податковим та іншим законодавством особою, відповідальною за нарахування сум податкових зобов`язань з окремого податку або збору, застосування штрафних (фінансових) санкцій та пені, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, є контролюючий орган; дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом; результати митного контролю, отримані після закінчення процедури митного оформлення та випуску товарів, свідчать про заниження або завищення податкових зобов`язань, визначених платником податків у митних деклараціях.

Відповідно до п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов`язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов`язаний сплатити нараховану суму грошового зобов`язання протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до підпункту 14.1.162 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми податкових зобов`язань та/або на суми штрафних (фінансових) санкцій, не сплачених у встановлені законодавством строки, а також нарахована в інших випадках та порядку, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Відповідно до п.п. 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов`язання у встановлених цим Кодексом випадках, не пов`язаних з проведенням перевірки, або при нарахуванні контролюючим органом грошового зобов`язання, визначеного за результатами перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов`язання, визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із цим Кодексом.

Відповідно до п.п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні контролюючим органом за результатами перевірки податкового зобов`язання та/або іншого зобов`язання, контроль за сплатою якого покладено на контролюючі органи, у разі виявлення його заниження - на суму такого заниження, починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків цього зобов`язання за відповідний податковий (звітний) період, щодо якого виявлено заниження, та за весь період заниження (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Відповідно до п.п. 129.1.2 п. 129.1 ст. 129 ПК України нарахування пені розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов`язання, визначеного платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок відповідно до статті 50 цього Кодексу, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов`язання.

Підпунктом 129.3.1 п. 129.3 ст. 129 ПК України передбачено, що нарахування пені закінчується (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2, 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті) у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів на відповідний рахунок платника податків та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов`язань.

Згідно підпункту 129.3.4-1 п. 129.3 ст. 129 ПК України передбачено, що нарахування пені, передбаченої підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, закінчується в день настання строку погашення грошового зобов`язання, визначеного контролюючим органом за результатами перевірки. Така пеня нараховується в день закінчення її нарахування за весь період заниження податкового зобов`язання, починаючи з дня, визначеного підпунктом 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті, по день закінчення.

Таким чином, нарахування пені (крім пені, передбаченої підпунктами 129.1.2, 129.1.4 пункту 129.1 цієї статті) здійснюється у день фактичного погашення податкового боргу (частини податкового боргу).

Однак, п. 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України визначено, що за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), штрафні санкції не застосовуються, крім санкцій за:

- порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема страхування додаткової пенсії;

- відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

- порушення вимог законодавства в частині: обліку, виробництва, зберігання та транспортування пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального, спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального; здійснення суб`єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб`єктів платниками акцизного податку; порушення нарахування, декларування та сплати податку на додану вартість, акцизного податку, рентної плати.

Таким чином, відповідачем в порушення норм п. 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України було нараховано позивачеві пеню під час дії карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).

Згідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч.1, ч.2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Отже, провівши правовий аналіз законодавчих норм, що регулюють спірні правовідносини крізь призму встановлених обставин даної адміністративної справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позову.

У відповідності до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Таким чином, відповідно до вимог ч. 1 ст. 139 КАС України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача слід стягнути суму сплаченого судового збору у розмірі 3836,10 грн.

Керуючись ст. 241, ч. 3 ст. 243, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов Приватного підприємства «Синевир-К» (м. Свалява, вул. Менделєєва, 1, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 34154253) до Головного управління ДПС у Закарпатській області (м. Ужгород, вул. Августина Волошина, 52, Закарпатська область, код ЄДРПОУ 44106694) про визнання протиправними дій та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

2.Визнати протиправними дії Головного управління ДПС у Закарпатській області щодо нарахування в інтегрованій картці приватного підприємства «Синевир-К» (вул. Менделєєва, 1, м. Свалява, Свалявський район, Закарпатська область, індекс 89300, ідентифікаційний код 34154253) пені з податку на прибуток в загальній сумі 113179,43 (сто тринадцять тисяч сто сімдесят дев`ять гривень 43 копійки) грн. з датою операції 08.12.2021 року та пені з податку на додану вартість в загальній сумі 142560,57 (сто сорок дві тисячі п`ятсот шістдесят гривень 57 копійок) грн. з датою операції 08.12.2021 р.

3.Зобов`язати Головне управління ДПС у Закарпатській області відкоригувати показники в інтегрованій картці приватного підприємства «Синевир-К» (вул. Менделєєва, 1, м. Свалява, Свалявський район, Закарпатська область, індекс 89300, ідентифікаційний код 34154253) шляхом виключення даних про пеню з податку на прибуток в загальній сумі 113179,43 (сто тринадцять тисяч сто сімдесят дев`ять гривень 43 копійки) грн. з датою операції 08.12.2021 року та пеню з податку на додану вартість в загальній сумі 142560,57 (сто сорок дві тисячі п`ятсот шістдесят гривень 57 копійок) грн. з датою операції 08.12.2021 р.

4. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Закарпатській області на користь приватного підприємства «Синевир-К» судовий збір у сумі 3836,10 (три тисячі вісімсот тридцять шість гривень 10 копійок) грн.

5. Рішення суду може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду в строки визначені ст. 295 КАС України. Рішення суду набирає законної сили в порядку визначеному ст. 255 КАС України. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

СуддяМ.М. Луцович

Відповідно до ч. 3 ст. 243 КАС України рішення суду у повному обсязі складено та підписано 23.11.2022 року

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.11.2022
Оприлюднено05.12.2022
Номер документу107618908
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —260/1995/22

Постанова від 22.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 20.02.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 16.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 16.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Ухвала від 02.01.2023

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Обрізко Ігор Михайлович

Рішення від 18.11.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 25.10.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 26.09.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 12.06.2022

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні