Рішення
від 29.11.2022 по справі 640/13237/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 листопада 2022 року м. Київ № 640/13237/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Келеберди В.І, розглянувши за правилами спрощеного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Реабілітаційний центр «Сосни» про зобов`язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області (далі - позивач, ГУ ДСНС у Київській області) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Реабілітаційний центр «Сосни», в якому просить суд зобов`язати відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме: допустити посадових осіб позивача до здійснення перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, на об`єкті, розташованому за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Воропаїв, вул. Київська, 100.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідно до наказу позивача від 14 березня 2019 року № 280 «Про проведення планових перевірок» головному інспектору доручено провести перевірку відповідача за адресою: Київська область, Вишгородський район, с.Воропаїв, вул. Київська,100, та перед початком перевірки пред`явлено представнику відповідача - Дубінському Володимиру Володимировичу, який представляє інтереси на підставі довіреності від 04.03.2019 року, службове посвідчення та посвідчення на проведення перевірки. Проте, представник відповідача в порушення вимог чинного законодавства відмовився допустити посадову особу органу державного нагляду (контролю) до проведення перевірки, обґрунтовуючи тим, що ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» отримало посвідчення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) за 7 днів, а не за 10 днів як встановлено вимогами частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 22 липня 2019 року, відкрито провадження у справі №640/13237/19, визначено здійснювати розгляд справи одноособово за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, запропоновано відповідачу надати відзив на позовну заяву.

Отримання відповідачем та позивачем копії ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі підтверджується рекомендованими повідомленнями про вручення поштового відправлення.(а.с.39-40).

Відповідач скористався своїм правом та подав до суду відзив, в якому позов не визнав, у його задоволенні просив відмовити.

Зазначив, що ні Кодексом цивільного захисту України, ані Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05 квітня 2007 року не встановлено права органів Державної служби з надзвичайних ситуацій подавати позов про зобов`язання фізичної або юридичної особи вчинити певні дії, зокрема забезпечити допуск фахівця органу державної служби з надзвичайних ситуацій до здійснення перевірки стану додержання (виконання) вимог законодавства у сфері з питань) цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Представником відповідача у відзиві зазначено, що відсутні правові підстави для звернення до адміністративного суду із даною позовною заявою, оскільки справу не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства, що є підставою для закриття провадження у справі на підставі пункту першого частини першої статті 238 Кодексу адміністративного судочинства України.

Водночас, суд зазначає, що відповідач упродовж розгляду справи не ставив питання про закриття провадження у справі згідно вимог КАС України, у зв`язку з чим зазначене питання не розглядається.

Оцінивши наявні у справі документи і матеріали, з урахуванням доводів позовної заяви, належність, допустимість кожного доказу окремо, а також достатність та взаємний зв`язок наявних в матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, судом встановлено наступне.

Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) ДСН України на 2019 рік, затвердженого наказом ДСНС України від 30 листопада 2018 р. № 692 «Про затвердження Річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю)» позивачем видано наказ від 14 березня 2019 р. № 280 «Про проведення планових перевірок». Відповідно до вказаного наказу позивачу необхідно здійснити планову перевірку ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Воропаїв, вул. Київська,100 щодо дотримання відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного нагляду (контролю) №66/1/84475 видано 19 березня 2019 року, яке надіслано рекомендованим листом з повідомленням про вручення ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» 08.04.2019 року.

Згідно з вимогами частини п`ятої статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання або уповноваженій ним особі посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення).

Головним інспектором Вишгородського РВ ГУ ДСНС України у Київській області капітаном служби цивільного захисту Морквою М.Ю. 24 квітня 2019 року здійснено виїзд до ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» та пред`явлено посвідчення на проведення перевірки, а також службове посвідчення Дубінському В.В., який представляє інтереси ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» на підставі довіреності від 04.03.2019 року.

Після пред`явлення відповідачу посвідчення на проведення перевірки не було допущено посадову особу органу державного нагляду (контролю) до перевірки, з посиланням на отримання посвідчення планового заходу за 7, а не за 10 днів, як передбачено чинним законодавством.

Позивачем 24 квітня 2018 року складено акт №174 стосовно неможливості здійснення заходу державного нагляду (контролю) з причин недопущення уповноваженої особи ДСНС (її територіального органу) до проведення заходу державного нагляду (контролю) ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни» та вручено особисто під підпис Дубінському В.В. (а.с.19).

Позивач зазначає, що через не допуск до перевірки немає можливості встановити наявність або відсутність порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що можуть створювати реальну загрозу життю та здоров`ю людей, які там працюють, перебувають, а також особам, які будуть здійснювати гасіння у разі виникнення пожежі.

Головне управління ДСНС у Київській області зазначає, що повідомлення про проведення планового заходу зі здійснення державного контролю (нагляду) від 19.03.2019 року №66/1/4475 направлено засобами поштового зв`язку за 16 днів до проведення заходу, а саме 08 квітня 2019 року та надано до позовної заяви копію квитанції про направлення повідомлення ТОВ «Реабілітаційний центр «Сосни».

Позивач вважає дії відповідача протиправними, у зв`язку з чим звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд бере до уваги наступне.

Відповідно до вимог частини першої статті 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Частиною другою статті 64 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.

Згідно з вимогами пунктом 1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1052 (далі Положення), Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ і який реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.

За приписами пп. 2 п. 3 Положення основним завданням ДСНС, зокрема, є здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до вимог пп. 39 п. 4 Положення ДСНС відповідно до покладених на неї завдань організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, суб`єктами господарювання.

Пунктом 7 Положення встановлено, що ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.

Згідно з Положенням про Головне управління ДСНС України у Київській області, нова редакція якого затверджена наказом ДСНС України від 21 вересня 2017 р. № 507, Головне управління ДСНС України є територіальним органом Державної служби України з надзвичайних ситуацій, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб.

Відповідно до вимог пп. 27 п. 4 вказаного Положення Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території організовує і здійснює безпосередньо та через підпорядковані підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб`єктами господарювання.

Статтею 66 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Згідно з вимогами статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб`єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень.

Статтею 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 5 квітня 2007 р. № 877-V (далі Закон №877-V) визначено, що державний нагляд (контроль) - це діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - це планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій.

Вимогами частини четвертої статті 5 Закону № 877-V встановлено, що органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення повинно містити: дату початку та дату закінчення здійснення планового заходу; найменування юридичної особи або прізвище, ім`я та по батькові фізичної особи - підприємця, щодо діяльності яких здійснюється захід; найменування органу державного нагляду (контролю). Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв`язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі. Суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.

Згідно з вимогами частини п`ятої статті 7 Закону № 877-V перед початком здійснення заходу посадові особи органу державного нагляду (контролю) зобов`язані пред`явити керівнику суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі (фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі) посвідчення (направлення) та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного нагляду (контролю), і надати суб`єкту господарювання копію посвідчення (направлення). Посадова особа органу державного нагляду (контролю) без посвідчення (направлення) на здійснення заходу та службового посвідчення не має права здійснювати державний нагляд (контроль) суб`єкта господарювання. Суб`єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходу, якщо вони не пред`явили документів, передбачених цією статтею.

Пунктом 2 частини першої статті 10 Закону № 877-V визначено, що суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право вимагати від посадових осіб органу державного нагляду (контролю) додержання вимог законодавства.

Відповідно до вимог цієї ж статті суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю), якщо:

державний нагляд (контроль) здійснюється з порушенням передбачених законом вимог щодо періодичності проведення таких заходів;

посадова особа органу державного нагляду (контролю) не надала копії документів, передбачених цим Законом, або якщо надані документи не відповідають вимогам цього Закону;

суб`єкт господарювання не одержав повідомлення про здійснення планового заходу державного нагляду (контролю) в порядку, передбаченому цим Законом;

посадова особа органу державного нагляду (контролю) не внесла запис про здійснення заходу державного нагляду (контролю) до журналу реєстрації заходів державного нагляду (контролю) (за наявності такого журналу в суб`єкта господарювання);

тривалість планового заходу державного нагляду (контролю) або сумарна тривалість таких заходів протягом року перевищує граничну тривалість, встановлену частиною п`ятою статті 5 цього Закону, або тривалість позапланового заходу державного нагляду (контролю) перевищує граничну тривалість, встановлену частиною четвертою статті 6 цього Закону;

орган державного нагляду (контролю) здійснює повторний позаплановий захід державного нагляду (контролю) за тим самим фактом (фактами), що був (були) підставою для проведеного позапланового заходу державного нагляду (контролю);

органом державного нагляду (контролю) не була затверджена та оприлюднена на власному офіційному веб-сайті уніфікована форма акта, в якій передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику;

у передбачених законом випадках посадові особи не надали копію погодження центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики з питань державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, або відповідного державного колегіального органу на здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю).

Крім того, суб`єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов`язаний допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання ними порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом (п.1 ч.1 ст.11 Закону №877-V).

Таким чином, положеннями Кодексу цивільного захисту України та Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на Державну службу України з надзвичайних ситуацій, у тому числі на її територіальний підрозділ - Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області покладено обов`язок щодо здійснення державного нагляду (контролю) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб, визначено порядок проведення заходів щодо здійснення відповідного контролю, у тому числі планових перевірок та встановлено обставини виключно за наявності яких суб`єкт господарювання може не допустити до проведення перевірки.

Відповідно до вимог статей 64 - 67 Кодексу цивільного захисту України, Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та з метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Міністерством внутрішніх справ України видано наказ від 2 листопада 2015 року № 1337, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 року за №1467/27912, підпунктом 1 пункту 1 якого затверджено Порядок проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

Пунктом 9 розділу ІІІ вказаного Порядку встановлено, що посадові особи ДСНС України або її територіальних органів під час здійснення перевірок мають право звертатися у встановленому законом порядку до суду у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об`єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку, з вимогою щодо зобов`язання суб`єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки в цілому або частини приміщень об`єкта перевірки.

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом відповідно до пункту 9 розділу ІІІ Порядку проведення планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України 2 листопада 2015 р. № 1337, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 листопада 2015 р. за № 1467/27912.

Пунктом 1 розпорядження Кабінету Міністрів України № 169-р від 10 жовтня 2017 року, яке набрало чинності 21 травня 2017 р., скасовано накази міністерств та інших центральних органів виконавчої влади як такі, що не відповідають Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», за переліком згідно з додатком 1, зокрема, підпункт 1 пункту 1 наказу МВС від 2 листопада 2015 р. № 1337.

Отже, станом як на час проведення перевірки, так і на час розгляду справи судом, скасовано нормативно - правовий акт, яким позивачу було надано право на звернення до суду з вимогою щодо зобов`язання суб`єкта господарювання забезпечити допуск до здійснення перевірки в цілому або частини приміщень об`єкта перевірки у випадку недопущення посадових осіб ДСНС України або її територіальних органів до проведення перевірки в цілому чи до окремих приміщень об`єкта перевірки, яка здійснюється в установленому законодавством порядку.

Суд бере до уваги, що згідно з наведеними вище приписами статей 10-11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» права суб`єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) щодо допуску посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) та відмови у такому допуску законодавцем пов`язуються з наявністю порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом.

Суд враховує, що вказаним Законом такий порядок детально не визначено. Крім того, Порядок, який визначався для органів ДСНС, на час перевірки вже було скасовано.

Отже, за відсутності встановленого порядку проведення органом ДСНС планових (позапланових) перевірок щодо додержання суб`єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки суб`єкт господарювання, у даному випадку, відповідач згідно з вимогами статей 10-11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» мав право на відмову у допуску до перевірки посадових осіб ДСНС.

Окрім того, як вбачається з матеріалів справи, повідомлення про проведення планового заходу від 19.03.2019 направлено позивачем на адресу відповідача рекомендованим листом та вручено адресату 17.04.2019, тобто за 7 днів до фактичної дати виходу інспектора на об`єкт для проведення перевірки.

Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону №887-У органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб`єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу.

Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв`язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб`єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.

Суб`єкт господарювання має право не допускати посадову особу органу державного нагляду (контролю) до здійснення планового заходу в разі неодержання повідомлення про здійснення планового заходу.

Таким чином, оскільки повідомлення відповідача здійснено пізніше ніж за 10 днів до дня проведення перевірки, позивачем не дотримано вимог частини четвертої статті 5 Закону №887-У, що є самостійною підставою для відмови у задоволенні позовних вимог.

Відповідно до вимог статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Із урахуванням викладеного суд дійшов висновку про відсутність підстав для зобов`язання відповідача припинити дії, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю), а саме: допустити посадових осіб Головного управління ДСНС України у Київській області до здійснення перевірки щодо додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, на об`єкті, розташованому за адресою: Київська область, Вишгородський район, с. Воропаїв, вул. Київська,100.

Позивачем під час розгляду справи не надано належних та допустимих доказів на підтвердження обґрунтованості позовних вимог.

За таких обставин адміністративний позов задоволенню не підлягає.

Згідно з частиною першою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Частиною першою статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до частини другої статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання (частини перша та друга статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд керується приписами частини першої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України, якими передбачено відшкодування судових витрат лише у разі задоволення позовних вимог, у зв`язку з чим суд не вбачає підстав для розподілу судових витрат у даній справі.

З урахуванням викладеного, керуючись статтями 72-73, 76-77, 139, 243-246, 255, 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Реабілітаційний центр «Сосни» про зобов`язання вчинити дії.

За приписами статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закритті апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Порядок та строки подання апеляційної скарги врегульовано приписами статей 294-297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повне найменування сторін:

Позивач: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області адреса: 04071, м. Київ, вул. Межигірська, код ЄДРПОУ 38537963, тел. 38(044) 425 21 48.

Відповідач: Товариство з обмеженою відповідальністю «Реабілітаційний центр «Сосни», адреса: 04070, м. Київ, вул. Щекавицька, буд.42/48, нежиле приміщення №38А, код ЄДРПОУ 39354111, тел. +38(045)639 25 90.

Суддя В.І. Келеберда

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення29.11.2022
Оприлюднено02.12.2022
Номер документу107623381
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо цивільного захисту

Судовий реєстр по справі —640/13237/19

Рішення від 29.11.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 22.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні