Справа № 592/9301/22
Провадження № 1-кс/592/4034/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
01 грудня 2022 року м.Суми
Слідчий суддя Ковпаківського районного суду міста Суми ОСОБА_1 ,за участюсекретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянув у судовому засіданнів м.Суми,клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про накладення арешту намайно укримінальному провадженні №42022202540000065 від 15.07.2022 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч .4 ст.191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
В суд надійшло клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , про накладення арешту на вилучене 29.11.2022 року під час проведення обшуку за адресою: м.Суми, вул. Шишкарівська, 9, в службових (адміністративних) кабінетах Департаменту капітального будівництва Сумської ОДА, майно (документи), а саме: чорнові записи на 1 листі формату А4 (розрахунки по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»); блокнот (записник) сильного кольору з написом на обкладинці ТОВ «ІННОВАВУД 2022» з чорновими записами в середині, в т.ч. по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»; інформація щодо договорів, які не закриті станом на 02.11.2022 на яких маються чорнові записи на 2 арк.; інформація щодо договорів, на здійснення технічного нагляду, за якими необхідно зменшити договірну ціну на 2 арк.; картонна папка накопичувач з написом «Реєстр зобов`язань» в якій містяться документи на 9 арк.; дефектний акт б/н в 2 примірниках на 2 арк. кожен; календарний графік виконання робіт за адресою: с. Малий Вистороп, вул. Ювілейна, 8, на 1 арк.; характеристика про технічні можливості ТОВ «ІННОВАВУД» на 2 арк.; перелік видів робіт (СС2, СС3) на 1 арк.; копія ліцензії ТОВ «ІННОВАВУД» на 1 арк.; сертифікат на систему екологічного управління ТОВ «ІННОВАВУД» на 3 арк.; декларація ТОВ «ІННОВАВУД» - 3 арк.; загальні відомості про учасника БМП «Лебединпромбуд» на 2 арк.; ліцензія БМП «Лебединпромбуд» - 1 арк.; перелік видів робіт 1 арк.; лист від ДАБІ до ТОВ «Лебединпромбуд» на 1 арк.; декларація на ТОВ «Лбединпромбуд» на 7 арк.; дозвіл № 036.14.59 на експлуатацію на 2 арк.; чорнові записи з розрахунками та в яких казані об`єкти ТОВ «Лебединпромбуд» на 3 арк.; копії видаткових накладних №3226 від 11.10.2022 (вікна), № 3386 від 31.10.2022 (скло), № 3223 від 10.10.2022 на 3 арк.; поточний стан проектів за розпорядженням 280-р (бухгалтерський облік) на 1 арк.; таблиця з об`єктами та бухгалтерський облік на 1 арк.; договір підряду № 85 від 14.10.2022 на 8 арк.; договірна ціна на 2 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; план фінансування (додаток № 3) на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк.; платіжне доручення № 324 від 27.10.2022 на 1 арк.; договір № 42 на здійснення технічного нагляду від 14.10.2022 на 4 арк.; акт № 31 виконаних робіт із здійсненням технічного нагляду від 31.10.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 502 від 07.11.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 248 від 08.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 41 від 16.06.2022 на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 5 арк.; договір про надання послуг з поточного ремонту від 10.06.2022 на 4 арк.; договірна ціна на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва на 2 арк.; дефектний акт на 1 арк.; додаткова угода № 1 від 28.09.2022 на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 1 на 1 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 2 на 1 арк.; рішення на 1 арк.; договір № 8 від 27.06.2022 на здійснення технічного нагляду на 4 арк.; додаток № 1 до договору № 8 на 1 арк.; акт № 10 приймання передачі послуг з технічного нагляду від 21.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 282 від 29.09.2022 на 1 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_4 на 2 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_5 на 2 арк.; робочий проект (ТОМ 1); робочий проект (ТОМ 2) кошторисна документація; звіт з технічного обстеження буд. конструкцій Г 86/1 ОБ; акт обстеження пошкодженої будівлі.
Клопотання обґрунтовується тим, що в провадженні слідчого Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумської області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022202540000065 від 15.07.2022 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.4 ст.191 КК України за фактом того, що службовими особами Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації за попередньою змовою суб`єктами господарювання, які здійснюють проектування, технічний нагляд під час будівництва, зловживаючи своїм службовим становищем з метою розтрати та заволодіння коштами державного бюджету, виділених на ремонт будівель, які зазнали руйнувань внаслідок військової агресії росії на території Лебединської ОТГ, вносять завідома неправдиві відомості до актів обстежень зруйнованих об`єктів, проектно-кошторисної документації щодо обсягів необхідних будівельних робіт та матеріалів, які використовуються та плануються для використання під час будівництва.
В ході досудового розслідування, встановлено що Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації на підставі Постанови КМУ від 10.04.2022 року №280-р «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету» уклали договір з ДП ПАТ «Сумбуд» БПМ «Лебединпромбуд», начальником якого є ОСОБА_6 , укладено договір про надання послуг з поточного ремонту будівель, які зазнали руйнувань внаслідок військової агресії росії, а саме: договір №33 від 10.06.2022 року послуги з ремонту і заміни заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт), з поточного ремонту покрівлі пошкодженого об`єкту: «Багатоквартирний житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ». Згідно договору, вартість послуги склала 1286695,18грн.; договір №64 від 22.06.2022 послуги з ремонту і заміни заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт), з поточного ремонту покриття покрівлі пошкодженого об`єкту: «Відділення поліції №3 (м. Лебедин) Сумського районного управління поліції Головного управління національної поліції у Сумській області, за адресою: м. Лебедин, вул. Т.Шевченка, 12». Згідно договору, вартість послуги склала 970959,65грн.; договір № 63 від 22.06.2022 - послуги з ремонту і заміни заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт), з поточного ремонту покрівлі пошкодженого об`єкту: «Багатоквартирний житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ». Згідно договору, вартість послуги склала 1483641,54грн.; договір №47 від 10.06.2022 - послуги з ремонту і заміни заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт), з поточного ремонту покрівлі пошкодженого об`єкту: «Багатоквартирний житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ». Згідно договору, вартість послуги склала 119112,14грн.; договір №46 від 10.06.2022 - послуги з ремонту і заміни заповнення віконних та дверних прорізів (поточний ремонт) пошкодженого об`єкту: «Багатоквартирний житловий будинок за адресою: АДРЕСА_1 ». Згідно договору, вартість послуги склала 328 440, 14 грн.;
Крім того, в ході досудового розслідування, встановлено що ДКБ «Сумської ОДА» уклала договір на здійснення технічного нагляду, за проведенням поточних ремонтів за вищевказаними адресами з ФОП « ОСОБА_7 », яка являється рідною сестрою директора ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебедипромбуд» ОСОБА_6 , що підтверджується довідкою відділу реєстрації актів цивільного стану Лебединського районного управління юстиції.
Відповідно до проведеного тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні ДП ПАТ «Сумбуд» БПМ «Лебединпромбуд», встановлено що вказане дочірнє підприємство здійснює закупівлю товарів, для проведення ремонтних робіт, по вказаних об`єктах, у ТОВ «Інновавуд» (код 39095917) керівником та засновником є ОСОБА_7 та ТОВ «Інновабілд» (код 39366737) керівником якого є ОСОБА_8 , який є чоловіком ОСОБА_7 , яка в свою чергу є співвласницею вказаного товариства.
Відповідно до видаткової накладної №24 від 19.07.2022 ТОВ «Інновавуд» здійснило поставку ДП ПАТ «Сумбуд» БПМ «Лебединпромбуд» вікон в кількості 1,5 м2, де ціна за 1 м2 складала 4650грн., тобто на загальну суму 7020грн.
Окрім цього, відповідно до видаткової накладної №23 від 18.07.2022 ТОВ «Інновавуд» здійснило поставку ДП ПАТ «Сумбуд» БПМ «Лебединпромбуд» вікна наступним переліком: вікна розміром (680*2080) в кількості 4,24 м2, де ціна за 1 м2 складає 5287,75грн., на загальну суму 22420,06грн.; вікна розміром (1320*1460) в кількості 9,60 м2, де ціна за 1 м2 складає 5287,75грн., на загальну суму 50762,40грн.; вікна розміром (2080*1460) в кількості 9,09 м2, де ціна за 1 м2 складає 5287,75 грн., на загальну суму 48065,65 грн.; вікна розміром (1330*1460) в кількості 5,32 м2, де ціна за 1 м2 складає 5287,75грн., на загальну суму 28130,83грн.; вікна розміром (1330*720) в кількості 20,90 м2, де ціна за 1 м2 складає 5287,75грн., на загальну суму 110513,98грн.
Відповідно до видаткової накладної №42 від 09.08.2022 ТОВ «Інновавуд» здійснило поставку ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» вікна металопластикові в кількості 74,14 м2, де ціна за 1 м2 складає 5200,00грн., тобто на загальну суму 385528,00грн.
Таким чином, матеріалами досудового розслідування встановлено, що вікна різних розмірів мають однакову ціну за 1 м2, що в свою чергу може вказувати на недостовірність інформації, що міститься у вказаних видаткових накладних.
Окрім цього, під час допиту мешканців житлових квартир за адресою вул. Тараса Шевченка, 39, 61, АДРЕСА_2 та АДРЕСА_1 , встановлено, що деякі власники за власний рахунок самостійно встановили пошкоджені вікна в своїх квартирах, оскільки не володіли інформацією про виділення коштів з державного бюджету на проведення ремонту будинків, з метою ліквідації наслідків бойових дій та відновлення інфраструктури населених пунктів в умовах воєнного стану.
Крім того, встановлено, що працівниками ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» надавались для підписання не заповнені «Акти технічної комісії про завершення поточного ремонту частини об`єкту», окремим власникам квартир, вказаних вище будинків, які повністю за власні кошти, встановлювали вікна. Так, з допитів вбачається, що під час підписання вказаних актів, працівники ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» пояснювали, що таким чином власникам квартир, в подальшому буде відшкодовано вартість самостійного придбання та встановлення вікон. В подальшому, вказані акт підписували члени комісії, а саме: голова комісії директор ДКБ СОДА ОСОБА_4 , інспектор технагляду ОСОБА_7 та відповідальний майстер ДП ПАТ «Сумбуд» БМП «Лебединпромбуд» ОСОБА_9 , таким чином надаючи їм офіційного статусу.
Тобто посадові особи ДКБ СОДА зловживаючи службовим становищем з метою отримання неправомірної вигоди організували протиправний механізм з привласненням державних коштів, виділених в рамках реалізації державної програми з відновлення пошкоджених в результаті бойових дій об`єктів інфраструктури та житлового фонду.
29.11.2022 року в період часу з 08:37 год. до 12:41 год., на підставі ухвали слідчого судді Ковпаківського районного суду м. Суми про надання дозволу на проведення обшуку, слідчим слідчого відділу Сумського районного управління поліції ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 проведено санкціонований обшук за адресою м. Суми, вул. Шишкарівська, 9, в службових (адміністративних) кабінетах Департаменту капітального будівництва Сумської ОДА в ході якого виявлено та вилучено:
1) В кабінеті заступника начальника ДКБ ОСОБА_5 : чорнові записи на 1 листі формату А4 (розрахунки по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»); блокнот (записник) сильного кольору з написом на обкладинці ТОВ «ІННОВАВУД 2022» з чорновими записами в середині, в т.ч. по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»; інформація щодо договорів, які не закриті станом на 02.11.2022 на яких маються чорнові записи на 2 арк.; інформація щодо договорів, на здійснення технічного нагляду, за якими необхідно зменшити договірну ціну на 2 арк.; картонна папка накопичувач з написом «Реєстр зобов`язань» в якій містяться документи на 9 арк.; дефектний акт б/н в 2 примірниках на 2 арк. кожен; календарний графік виконання робіт за адресою: с. Малий Вистороп, вул. Ювілейна, 8 на 1 арк.; характеристика про технічні можливості ТОВ «ІННОВАВУД» на 2 арк.; перелік видів робіт (СС2, СС3) на 1 арк.; копія ліцензії ТОВ «ІННОВАВУД» на 1 арк.; сертифікат на систему екологічного управління ТОВ «ІННОВАВУД» на 3 арк.; декларація ТОВ «ІННОВАВУД» - 3 арк.; загальні відомості про учасника БМП «Лебединпромбуд» на 2 арк.; ліцензія БМП «Лебединпромбуд» - 1 арк.; перелік видів робіт 1 арк.; лист від ДАБІ до ТОВ «Лебединпромбуд» на 1 арк.; декларація на ТОВ «Лбединпромбуд» на 7 арк.; дозвіл № 036.14.59 на експлуатацію на 2 арк.
2) В кабінеті начальника ДКБ: чорнові записи з розрахунками та в яких казані об`єкти ТОВ «Лебединпромбуд» на 3 арк.; копії видаткових накладних № 3226 від 11.10.2022 (вікна), № 3386 від 31.10.2022 (скло), № 3223 від 10.10.2022 на 3 арк.; поточний стан проектів за розпорядженням 280-р (бухгалтерський облік) на 1 арк.; таблиця з об`єктами та бухгалтерський облік на 1 арк.
3) Добровільно видані документи: договір підряду № 85 від 14.10.2022 на 8 арк.; договірна ціна на 2 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; план фінансування (додаток № 3) на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк.; платіжне доручення № 324 від 27.10.2022 на 1 арк.; договір № 42 на здійснення технічного нагляду від 14.10.2022 на 4 арк.; акт № 31 виконаних робіт із здійсненням технічного нагляду від 31.10.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 502 від 07.11.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 248 від 08.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 41 від 16.06.2022 на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 5 арк.; договір про надання послуг з поточного ремонту від 10.06.2022 на 4 арк.; договірна ціна на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва на 2 арк.; дефектний акт на 1 арк.; додаткова угода № 1 від 28.09.2022 на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 1 на 1 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 2 на 1 арк.; рішення на 1 арк.; договір № 8 від 27.06.2022 на здійснення технічного нагляду на 4 арк.; додаток № 1 до договору № 8 на 1 арк.; акт № 10 приймання передачі послуг з технічного нагляду від 21.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 282 від 29.09.2022 на 1 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_4 на 2 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_5 на 2 арк.; робочий проект (ТОМ 1); робочий проект (ТОМ 2) кошторисна документація; звіт з технічного обстеження буд. конструкцій Г 86/1 - ОБ; акт обстеження пошкодженої будівлі.
Для подальшого повного, об`єктивного виявлення, фіксування та дослідження на предмет відомостей щодо злочинної діяльності та після проведення аналізу вказаних документів, у зв`язку із цим, можуть бути в подальшому використані, як докази у вказаному кримінальному провадженні.
Слідчий СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , надав заяву про розгляд клопотання без його участі, клопотання підтримує.
Представник Департаменту капітального будівництва Сумської ОДА надала до суду заяву в якій не заперечувала про накладення арешту на майно (документи), просила клопотання розглядати без її участі.
Вивчивши клопотання та додані матеріали, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного:
Згідно з ст.173 КПК України при вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя повинен враховувати правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні; наявність обґрунтованої підозри у вчиненні кримінального правопорушення; розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження; наслідки арешту майна для підозрюваного, третіх осіб.
У провадженні слідчого Сумського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Сумської області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022202540000065 від 15.07.2022 року, за попередньою правовою кваліфікацією ч.4 ст.191 КК України за фактом того, що службовими особами Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації за попередньою змовою суб`єктами господарювання, які здійснюють проектування, технічний нагляд під час будівництва, зловживаючи своїм службовим становищем з метою розтрати та заволодіння коштами державного бюджету, виділених на ремонт будівель, які зазнали руйнувань внаслідок військової агресії росії на території Лебединської ОТГ, вносять завідома неправдиві відомості до актів обстежень зруйнованих об`єктів, проектно-кошторисної документації щодо обсягів необхідних будівельних робіт та матеріалів, які використовуються та плануються для використання під час будівництва.
Згідно з ч.1 ст.170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існують достатні підстави вважати, що воно є доказом злочину, для забезпечення цивільного позову. Відповідно до п.1 ч.2 ст.170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.
З матеріалівкримінального провадженнявбачається,що майно вилучене 29.11.2022 року під час проведення обшуку за адресою: м.Суми, вул. Шишкарівська, 9, в службових (адміністративних) кабінетах Департаменту капітального будівництва Сумської ОДА, є доказами у кримінальному провадженні, зберегли на собі сліди вчиненого кримінального правопорушення, в подальшому можуть бути використані, як докази та мають суттєве значення у кримінальному провадженні №42022202540000065 від 15.07.2022 року.
Слідчим суддею враховується розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду кримінального провадження.
Враховуючи розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження вважаю необхідним накласти арешт на зазначене у клопотанні майно.
Керуючись ст.ст. 167, 170, 172, 173 КПК України,
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого СВ Сумського РУП ГУНП в Сумській області ОСОБА_3 , задовольнити.
Накласти арешт на вилучене 29.11.2022 року під час проведення обшуку за адресою: м.Суми, вул. Шишкарівська, 9, в службових (адміністративних) кабінетах Департаменту капітального будівництва Сумської ОДА, майно (документи), а саме: чорнові записи на 1 листі формату А4 (розрахунки по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»); блокнот (записник) сильного кольору з написом на обкладинці ТОВ «ІННОВАВУД 2022» з чорновими записами в середині, в т.ч. по об`єктам ТОВ «Лебединпромбуд»; інформація щодо договорів, які не закриті станом на 02.11.2022 на яких маються чорнові записи на 2 арк.; інформація щодо договорів, на здійснення технічного нагляду, за якими необхідно зменшити договірну ціну на 2 арк.; картонна папка накопичувач з написом «Реєстр зобов`язань» в якій містяться документи на 9 арк.; дефектний акт б/н в 2 примірниках на 2 арк. кожен; календарний графік виконання робіт за адресою: с. Малий Вистороп, вул. Ювілейна, 8, на 1 арк.; характеристика про технічні можливості ТОВ «ІННОВАВУД» на 2 арк.; перелік видів робіт (СС2, СС3) на 1 арк.; копія ліцензії ТОВ «ІННОВАВУД» на 1 арк.; сертифікат на систему екологічного управління ТОВ «ІННОВАВУД» на 3 арк.; декларація ТОВ «ІННОВАВУД» - 3 арк.; загальні відомості про учасника БМП «Лебединпромбуд» на 2 арк.; ліцензія БМП «Лебединпромбуд» - 1 арк.; перелік видів робіт 1 арк.; лист від ДАБІ до ТОВ «Лебединпромбуд» на 1 арк.; декларація на ТОВ «Лбединпромбуд» на 7 арк.; дозвіл № 036.14.59 на експлуатацію на 2 арк.; чорнові записи з розрахунками та в яких казані об`єкти ТОВ «Лебединпромбуд» на 3 арк.; копії видаткових накладних №3226 від 11.10.2022 (вікна), № 3386 від 31.10.2022 (скло), № 3223 від 10.10.2022 на 3 арк.; поточний стан проектів за розпорядженням 280-р (бухгалтерський облік) на 1 арк.; таблиця з об`єктами та бухгалтерський облік на 1 арк.; договір підряду № 85 від 14.10.2022 на 8 арк.; договірна ціна на 2 арк.; календарний графік виконання робіт на 1 арк.; план фінансування (додаток № 3) на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт на 4 арк.; платіжне доручення № 324 від 27.10.2022 на 1 арк.; договір № 42 на здійснення технічного нагляду від 14.10.2022 на 4 арк.; акт № 31 виконаних робіт із здійсненням технічного нагляду від 31.10.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 502 від 07.11.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 248 від 08.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 41 від 16.06.2022 на 1 арк.; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за серпень 2022 року на 1 арк.; акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 5 арк.; договір про надання послуг з поточного ремонту від 10.06.2022 на 4 арк.; договірна ціна на 1 арк.; зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва на 2 арк.; дефектний акт на 1 арк.; додаткова угода № 1 від 28.09.2022 на 1 арк.; договірна ціна на 2 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 1 на 1 арк.; акт на закриття прихованих робіт № 2 на 1 арк.; рішення на 1 арк.; договір № 8 від 27.06.2022 на здійснення технічного нагляду на 4 арк.; додаток № 1 до договору № 8 на 1 арк.; акт № 10 приймання передачі послуг з технічного нагляду від 21.09.2022 на 1 арк.; платіжне доручення № 282 від 29.09.2022 на 1 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_4 на 2 арк.; копія посадової інструкції ОСОБА_5 на 2 арк.; робочий проект (ТОМ 1); робочий проект (ТОМ 2) кошторисна документація; звіт з технічного обстеження буд. конструкцій Г 86/1 ОБ; акт обстеження пошкодженої будівлі.
Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення безпосередньо до Сумського апеляційного суду. Якщо ухвалу слідчого судді було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк апеляційного оскарження для такої особи обчислюється з дня отримання нею копії судового рішення.
Підозрюваний, обвинувачений, їх захисник, законний представник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково.
Суддя ОСОБА_10 ОСОБА_11
Суд | Ковпаківський районний суд м.Сум |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2022 |
Оприлюднено | 13.05.2024 |
Номер документу | 107641102 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна |
Кримінальне
Ковпаківський районний суд м.Сум
Котенко О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні