Рішення
від 24.11.2022 по справі 922/501/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під`їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-14, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24.11.2022м. ХарківСправа № 922/501/22

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Аюпової Р.М.

при секретарі судового засідання Іванії К.В.

розглянувши в порядку загального позовного провадження справу

за позовом Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7), Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департамент реєстрації Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7), до Головного управління Держгеокадастру у Харківської області (61145, м. Харків, вул. Космічна, 21, пов. 8-9); про зобов`язання вчинити певні дії за участю представників:

не з`явились.

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Харківська міська рада, м. Харків, звернувся до Господарського суду Харківської області з позовом до відповідача - Головного управління Держгеокадастру у Харківській області, в якому просить суд:

1. Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0006 по Салтівському шосе (в районі перетину з просп. П`ятдесятиріччя ВЛКСМ), загальною площею 0,6056 га.

2. Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0007 по вул. Корчагінців (район медкомплексу), загальною площею 0.8774 га.

3. Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0010 по Салтівському шосе, 268 (в районі медичного комплексу), загальною площею 1.4000 га.

4. Скасувати державну реєстрацію за Територіальною громадою міста Харкова в особі Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку (в районі перетину з пр. П`ятдесятиріччя ВЛКСМ) кадастровий номер 6310138500:10:011:0006 площею 0,6056 га, розташовану за адресою: м. Харків, Салтівське шосе (номер запису про право власності: 3999612 від 20.12.2013 16:39:39, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 251553763101) та припинити право власності Територіальної громади міста Харкова в особі Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

5. Скасувати державну реєстрацію за Харківською міською радою Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер: 6310138500:10:011:0007 площею 0,8774 га розташовану за адресою: м. Харків, вул. Корчагінців (номер запису про право власності: 3995068 від 20.12.2013 16:39:26, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 251274163101) та припинити право власності Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

6. Скасувати державну реєстрацію за Харківською міською радою (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер 6310138500:10:011:0010 площею 1,4 га, розташовану за адресою: м. Харків, Салтівське шосе, 268 (номер запису про право власності: 3995142 від 20.12.2013 16:54:20, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2511281063101) та припинити право власності Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 21.04.2022 зазначену позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі № 922/501/22. Розгляд справи призначено в порядку загального позовного провадження з повідомленням учасників справи. Призначено підготовче засідання на 21.06.2022 об 11:45 год.

25.08.2022 відповідачем надано до суду відзив на позов (вх. № 8697) з додатковими документами.

Відповіді на відзив на позов позивач суду не надав.

Ухвалою господарського суду від 11.10.2022 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті в судовому засіданні на 10 листопада 2022 року о 10:45 год.

17.11.2022 представником третьої особи надані до суду письмові пояснення (вх. № 14218), в яких просив суд розглянути справу відповідно до норм чинного законодавства.

У судове засідання 24.11.2022 представники сторін та третя особа не з`явились.

Відповідач надав до суду клопотання про розгляд справи за відсутності його представника (вх. № 10911).

В ході розгляду даної справи господарським судом Харківської області, у відповідності до п.4 ч. 5 ст.13 ГПК України, було створено учасникам справи умови для реалізації ними прав, передбачених цим Кодексом у межах строків, встановлених ГПК України.

В ході розгляду даної справи судом було в повному обсязі досліджено письмові докази у справі, пояснення учасників справи, викладені в заявах по суті справи - у відповідності до приписів ч. 1 ст. 210 ГПК України, а також з урахуванням положень ч. 2 цієї норми, якою встановлено, що докази, які не були предметом дослідження в судовому засіданні, не можуть бути покладені судом в основу ухваленого судового рішення.

Враховуючи положення ст. 13, 74 ГПК України якими в господарському судочинстві реалізовано конституційний принцип змагальності судового процесу, суд вважає, що господарським судом, в межах наданих йому повноважень, створені належні умови для надання сторонами доказів та заперечень та здійснені всі необхідні дії для забезпечення сторонами реалізації своїх процесуальних прав, а тому вважає за можливе розглядати справу по суті.

Відповідно до ст. 219 ГПК України, рішення у даній справі прийнято у нарадчій кімнаті за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та витребуваних судом.

У судовому засіданні 24.11.2022, відповідно до ст. 240 ГПК України, судом проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

З`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи, всебічно та повно дослідивши надані сторонами докази, суд встановив таке.

Рішенням Харківської міської ради від 20.11.2013 № 1311/13 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів» (додаток 1 п.3):

ОК «Житлово-будівельний кооператив «Житлобуд-1»:

3.1. Припинено ТОВ «Тандем 1» право користування земельною ділянкою площею 0,8774 га (договір оренди землі від 12.07.2005 № 85115/05, кадастровий номер 6310138500:10:011:0007) по вул. Корчагінців (район медкомплексу), у зв`язку з його добровільною відмовою (лист від 15.11.2013 № 1).

3.2. Припинено ТОВ «Тандем 1» право користування земельною ділянкою площею 1,4000 га (договір оренди землі від 19.07.2007 № 840767100041, кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) по Салтівському шосе, 268 (в районі медкомплексу), у зв`язку з його добровільною відмовою (лист від 15.11.2013 № 3).

3.3. Припинено ТОВ «Тандем 1» право користування земельною ділянкою площею 0,6056 га (договір оренди землі від 12.11.2004 № 85103/04, кадастровий номер 6310138500:10:011:0006) по Салтівському шоссе (в районі перетину з пр. П`ятдесятиріччя ВЛКСМ), у зв`язку з його добровільною відмовою (лист від 15.11.2013 № 2).

3.7. Надано ОК «Житлово-будівельний кооператив «Житлобуд-1» дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею орієнтовно 5,7000 га, яка належить територіальній громаді м. Харкова (категорія земельної ділянки - землі житлової та громадської забудови, класифікація видів цільового призначення земель - 02.07), для будівництва житлового комплексу по Салтівському шосе, 264 Б.

3.8. Договори оренди землі від 12.07.2005 № 85115/05, від 19.07.2007 № 840767100041, від 12.11.2004 № 85103/04 вважати такими, що втрачають чинність з моменту реєстрації угоди про розірвання договору оренди землі.

Відповідно до Витягу з Державного земельного кадастру від 24.12.2013 № НВ-6300808332013 земельна ділянка по шосе Салтівському, 264-Б, зареєстрована в державному земельному кадастрі з кадастровим № 6310138500:10:011:0014 площа 5.8847 га, для будівництва житлових будинків.

Рішенням Харківської міської ради від 20.06.2018 № 1122/18 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів та про відмову в погодженні видачі дозволу» (п.6 додаток 1):

6. Територіальна громада м. Харкова:

6.1. Надати дозвіл на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014) із земель територіальної громади м. Харкова площею 5,8847 га для будівництва житлових будинків по Салтівському шосе, 264-Б.

6.2. Фінансування робіт із землеустрою (технічна документація із землеустрою щодо поділу земельної ділянки по Салтівському шосе, 264-Б) забезпечити за рахунок коштів AT «Трест Житлобуд-1» за його згодою (лист від 30.05.2018 № б/н) згідно з укладеним договором із розробником документації із землеустрою.

ФОП Кемечедживою М.В. було розроблено технічні документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0014 для будівництва житлових будинків (код згідно КВЦПЗ В.02.02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку) по Салтівському шосе, 264-Б у Немишлянському районі м. Харкова, в результаті якого були утворені земельні ділянки: ділянка № 1 - площею 0, 0523 га, ділянка № 2 - площею 0, 1661 га, ділянка № 3 - площею 0, 0142 га, ділянка № 4 - площею 0, 0236 га, ділянка № 5 - площею 5, 6285 га.

Рішенням Харківської міської ради від 22.08.2018 №1179/18 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів» (п.3 додаток 4):

3. Територіальна громада м. Харкова:

3.1. Погодити технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014) із земель територіальної громади м. Харкова для будівництва житлових будинків по Салтівському шосе, 264-Б, на земельні ділянки: ділянка № 1 - площею 0,0523 га; ділянка № 2 - площею 0,1661 га; ділянка № 3 - площею 0,0142 га; ділянка № 4 - площею 0,0236 га; ділянка № 5 - площею 5,6285 га.

3.2. Фінансування робіт із землеустрою (технічна документація із землеустрою щодо поділу земельної ділянки по Салтівському шосе, 264-Б) забезпечено за рахунок коштів АТ «Трест Житлобуд-1» за його згодою (лист від 07.08.2018 № 01/680) згідно з укладеним договором із розробником документації із землеустрою.

Рішенням Харківської міської ради від 24.06.2020 № 2143/20 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів» (п. 4 додаток 2):

4. AT «Трест Житлобуд-1»:

4.1. Погодити технічну документацію із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014) площею 5,8847 га із земель територіальної громади м. Харкова на земельні ділянки: ділянка № 1 - площею 0,0523 га; ділянка № 2 - площею 0,1661 га; ділянка № 3 - площею 0,0142 га; ділянка № 4 - площею 0,0236 га; ділянка № 5 - площею 0,0043 га; ділянка № 6 - площею 5,6242 га для будівництва житлових будинків по Салтівському шосе, 264-Б.

4.2. Скасувати п. 3 додатку 4 рішення 21 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів» від 22.08.2018 № 1179/18 (лист AT «Трест Житлобуд-1» від 22.05.2020 № 01/673).

Враховуючи те, що вищевказана земельна ділянка відноситься до комунальної власності, АТ «Трест Житлобуд-1» звернулось до Департаменту земельних відносин Харківської міської ради з листом від 26.08.2020 щодо направлення уповноваженого представника у ЦНАП для отримання результату розгляду заяв про державну реєстрацію земельних ділянок, що утворюються в результаті поділу на підставі технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014) територіальної громади м. Харкова для будівництва житлових будинків по Салтівському шосе, 264-Б у Немишлянському районі м. Харкова.

За результатами розгляду заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру від 27.08.2020, уповноваженим представником Департаменту земельних відносин отримано рішення про відмову: № РВ-6302458552020, № РВ-6302458492020, №РВ-6302458532020, № РВ-6302458502020, №РВ-6302458522020, №РВ-6302458542020, винесені державними кадастровими реєстраторами Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 26.01.2022 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0006 по Салтівському шосе площею 0,6056 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3999612).

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 26.01.2022 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0007 по вул. Корчагінців площею 0,8774 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3995068).

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 11.10.2021 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0010 по Салтівському шосе, 268 площею 1,4 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3995142).

Вважаючи відомості про земельні ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006, кадастровий номер 6310138500:10:011:0007, кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) неактуальними та оскільки відсутність кадастрової реєстрації 6 сформованих земельних ділянок позбавляє Харківську міську раду можливості належним чином розпорядитися ними, унеможливлює передачу цих земельних ділянок у користування іншій особі, що тягне за собою значні втрати бюджету, позивач звернувся до господарського суду за їх скасуванням.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу.

Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Відповідно до ст. 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.

На підставі ст. 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад.

Відповідно до ст. 80 ЗК України суб`єктами права власності на землю є, зокрема, територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування - на землі комунальної власності.

Згідно зі ст. 83 ЗК України врегульоване право власності на землю територіальних громад. Так, землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю.

П. 34 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що виключно на пленарних засіданнях ради вирішуються, відповідно до Закону, питання регулювання земельних відносин.

Відповідно до ч. 1 ст. 59 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Згідно зі ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування» рішення органів місцевого самоврядування, є обов`язковими для виконання на відповідній території.

Згідно зі ст. 79 ЗК України земельна ділянка - це частина земної поверхні з установленимимежами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.

Відповідно до п. 9 ст. 79-1 ЗК України земельна ділянка може бути об`єктом цивільних прав виключно з моменту його формування та державної реєстрації права власності на нього. Формування земельної ділянки передбачає визначення його площі, меж та внесення інформації про нього до Державного земельного кадастру. Земельна ділянка вважається сформованою з моменту присвоєння їй кадастрового номеру.

Статтею 122 ЗК України передбачено, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Виходячи із положень ст. 5 ЗУ "Про державний земельний кадастр" ведення Державного земельного кадастру здійснюється, у тому числі, шляхом внесення змін до відомостей про об`єкти Державного земельного кадастру.

Згідно з ч. 1, 4, 7, 8 ст. 9 ЗУ "Про державний земельний кадастр" внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у визначених частиною першою статті 38 цього Закону випадках може здійснюватися також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг у порядку, встановленому ЗУ "Про адміністративні послуги" або уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування, які успішно пройшли стажування у сфері земельних відносин та відповідають кваліфікаційним вимогам, зазначеним у частині третій цієї статті.

Відповідно до п. 1 Положення про Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 14.01.2015 № 15 (зі змінами), Державна служба з питань геодезії, картографії та кадастру (Держгеокадастр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства і який реалізує державну політику у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, у сфері Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій та форм власності, родючості грунтів.

Пунктом 4 цього Положення передбачено, що Державний кадастровий реєстратор, відповідно до покладених на нього завдань, зокрема:

- здійснює реєстрацію заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру, надання таких відомостей;

- перевіряє відповідність поданих документів вимогам законодавства;

- формує поземельні книги на земельні ділянки, вносить записи до них, забезпечує зберігання таких книг;

- здійснює внесення відомостей до Державного земельного кадастру або надає відмову у їх внесенні;

- присвоює кадастрові номери земельним ділянкам;

- надає відомості з Державного земельного кадастру та відмову у їх наданні;

- здійснює виправлення помилок у Державному земельному кадастрі;

- передає органам державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відомості про земельні ділянки.

Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян чи їх об`єднань у діяльність Державного кадастрового реєстратора забороняється, крім випадків, встановлених цим Законом.

Державна реєстрація земельних ділянок, обмежень у їх використанні, ведення поземельних книг, внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельні ділянки здійснюються Державними кадастровими реєстраторами, які здійснюють свою діяльність за місцем розташування земельної ділянки (район, місто республіканського значення Автономної Республіки Крим, місто обласного значення).

Ст. 11 ЗУ "Про державний земельний кадастр" передбачено, що відомості про об`єкти Державного земельного кадастру під час внесення їх до Державного земельного кадастру мають відповідати існуючим характеристикам об`єктів у натурі (на місцевості), визначеним з точністю відповідно до державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів.

Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про державний земельний кадастр", земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер. Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі. Система кадастрової нумерації земельних ділянок є єдиною на всій території України. Структура кадастрових номерів земельної ділянки визначається Кабінетом Міністрів України. Кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Відповідно до ст. 24 ЗУ "Про державний земельний кадастр" державна реєстрація земельної ділянки здійснюється при її формуванні шляхом відкриття Поземельної книги на таку ділянку. Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за місцем їх розташування відповідним Державним кадастровим реєстратором центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється за заявою:

особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі її у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи;

власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об`єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноваженої ними особи;

Для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин;

оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки;

документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа.

Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви:

перевіряє відповідність документів вимогам законодавства;

за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є, зокрема, знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки заявнику безоплатно видається витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Витяг містить всі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги. Складовою частиною витягу є кадастровий план земельної ділянки.

При здійсненні державної реєстрації земельної ділянки їй присвоюється кадастровий номер.

Державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки.

Також згідно зі ст. 27 ЗУ "Про державний земельний кадастр" у разі поділу або об`єднання земельних ділянок, запис про державну реєстрацію земельної ділянки та кадастровий номер земельної ділянки скасовуються, а Поземельна книга на таку земельну ділянку закривається.

У Поземельній книзі на земельні ділянки, сформовані в результаті поділу або об`єднання земельних ділянок, здійснюється запис про такий поділ чи об`єднання із зазначенням скасованих кадастрових номерів земельних ділянок.

Записи про обмеження у використанні земельної ділянки, яка була поділена чи об`єднана з іншою, переносяться до поземельних книг на земельні ділянки, сформовані в результаті такого поділу чи об`єднання (крім випадків, коли обмеження поширювалося лише на частину земельної ділянки, яка в результаті поділу земельної ділянки не увійшла до новосформованої земельної ділянки).

У п. 4 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.10.2012 № 1051 (Порядок) вказано, що ведення Державного земельного кадастру здійснює Держземагентство та його територіальні органи.

До складу Держземагентства та його територіальних органів входять Державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених ЗУ "Про державний земельний кадастр" та цим Порядком.

Відповідно до п. 9 Порядку до повноважень Державного кадастрового реєстратора територіальних органів Держземагентства у районах, містах республіканського (Автономної Республіки Крим) та обласного значення належать, зокрема, здійснення державної реєстрації земельних ділянок, обмежень у їх використанні, скасування такої реєстрації; формування поземельних книг на земельні ділянки, внесення записів до них, забезпечення зберігання поземельних книг.

Відповідно до п. 75 Порядку витяг з Державного земельного кадастру, який надається для підтвердження внесення до Державного земельного кадастру відповідних відомостей, є підставою для передачі відповідної документації на затвердження органу державної влади або органу місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню даним органом).

Відповідно до п. 87 Порядку витяг з Державного земельного кадастру формується за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру одночасно з внесенням відповідних відомостей до Державного земельного кадастру відповідно до пункту 176 цього Порядку та надається заявникові відповідно до пункту 178 цього Порядку.

Отже витяг з Державного земельного кадастру це документ, що підтверджує внесення даних земельної ділянки до державного земельного кадастру.

Згідно з п. 107 Порядку, державна реєстрація земельної ділянки здійснюється під час її формування за результатами складення документації із землеустрою після її погодження у встановленому порядку та до прийняття рішення про її затвердження органом державної влади або органом місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню таким органом) шляхом відкриття Поземельної книги на таку земельну ділянку відповідно до пунктів 49-54 цього Порядку.

Відповідно до ч. 1 п. 109 Порядку державна реєстрація земельної ділянки здійснюється за заявою особи, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноваженої нею особи.

Згідно з п. 110 Порядку для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстраторові, який здійснює таку реєстрацію, подаються:

1) заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою згідно з додатком 22;

2) оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов`язковій державній експертизі землевпорядної документації);

3) електронний документ;

4) документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки (крім випадку, передбаченого в абзаці четвертому пункту 86 цього Порядку, коли зазначається реєстраційний номер попередньої заяви або подається її копія).

Відповідно до п. 112 Порядку після прийняття органом державної влади чи органом місцевого самоврядування рішення про затвердження документації із землеустрою, яка є підставою для державної реєстрації земельної ділянки, та надання Держземагентству або його територіальному органові відповідно до компетенції засвідченої копії такого рішення Державний кадастровий реєстратор протягом двох робочих днів з моменту її отримання вносить відповідні відомості до Поземельної книги в електронній (цифровій) та паперовій формі. До Поземельної книги в паперовій формі додається засвідчена копія рішення, яке є підставою для внесення відомостей до неї.

Пунктом 114 Порядку передбачено, що державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі, зокрема поділу чи об`єднання земельних ділянок - на підставі заяви про державну реєстрацію земельних ділянок, які утворилися в результаті такого поділу чи об`єднання. Відомості про земельну ділянку у разі скасування її державної реєстрації набувають статусу архівних за рішенням Державного кадастрового реєстратора. відображаються на кадастровій карті в архівному шарі даних геоінформаційної системи та зберігаються в Державному земельному кадастрі постійно разом із відомостями про відповідного Державного кадастрового реєстратора, дату та час набуття статусу архівних такими відомостями.

Відповідно до п. 2.1. Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої, затвердженої Наказ Державного комітету України із земельних ресурсів 18.05.2010 № 376, встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) здійснюється на підставі розробленої та затвердженої технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), технічної документації із землеустрою щодо поділу та об`єднання земельних ділянок або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

Як встановлено судом, в результаті поділу земельної ділянки з кадастровим № 6310138500:10:011:0014 сформовано 6 нових земельних ділянок, які відповідно до ст. 24 ЗУ "Про державний земельний кадастр" необхідно зареєструвати в Державному земельному кадастрі.

Проте, за результатами розгляду заяв про внесення відомостей до Державного земельного кадастру від 27.0.2020 уповноваженим представником Департаменту земельних відносин отримано рішення про відмову № РВ-6302458552020, № РВ-6302458492020, №РВ-6302458532020, №6302458502020, №РВ-6302458522020, №РВ-6302458542020 оскільки електронний документ не відповідає установленим вимогам та у зв`язку з розташуванням в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини, а саме:

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256912020 від 27.08.2020: перетин ділянок з ділянкою № 631013500:10:011:0010, площа співпадає на 100 % (накладка);

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256972020 від 27.08.2020: перетин ділянок з ділянкою 6310138500:10:011:0007, площа співпадає на 15,172% (накладка), перетин ділянок з ділянкою 6310138500:10:011:0006, площа співпадає на 10,4951% (накладка), перетин ділянок з ділянкою 6310138500:10:011:0010, площа співпадає на 23,9627% (накладка);

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256952020 від 27.08.2020: перетин ділянок з ділянкою 6310138500:10:011:0007, площа співпадає на 100% (накладка);

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256922020 від 27.08.2020: перетин ділянок з ділянкою 6310138500:10:011:0006, площа співпадає на 2,5916% (накладка);

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256942020 від 27.08.2020: наявні зауваження щодо валідності електронного документу;

відповідно до висновку щодо перевірки електронного документа Протоколу № ПП-6301256962020 від 27.08.2020: наявні зауваження щодо валідності електронного документу, не визначена система координат або зона.

Відповідно до листа Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру №2249/116-20 відповідно до координат поворотних точок межі земельних ділянок (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006) загальна площа 0.6056 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0007) загальна площа 0.8774 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) загальна площа 1.4000 га частково співпадають з межами земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014), загальна площа 5.8847 га.

Оскільки державна реєстрація земельної ділянки кадастровий номер 6310138500:10:011:0014 здійснена при її формуванні у порядку відведення із земель комунальної власності на підставі погодженого проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, скасувати державну реєстрацію земельних ділянок (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006, кадастровий номер 6310138500:10:011:0007, кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) відповідно до абзацу другого частини 10 ст. 24 ЗУ «Про державний земельний кадастр» шляхом їх поділу не вбачалось можливим.

Відомості про земельні ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006, кадастровий номер 6310138500:10:011:0007, кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) не є актуальними.

Проте, відповідно до даних Публічної кадастрової карти наявні відомості про вказані земельні ділянки, які розташовані в межах земельної ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0014), загальною площею 5.8847га, що фактично суперечить вимогам діючого законодавства.

Як вказує позивач, зазначена обставина склалася у зв`язку з тим, що земельна ділянка кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014 загальною площею 5.8847 га по Салтівському шосе, 264-Б, була утворена та зареєстрована в Державному земельному кадастрі на підставі проекту землеустрою щодо відведенні земельної ділянки, розробленого згідно з рішенням Харківської міської ради від 20.11.2013 № 1311/13 «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою для будівництва, експлуатації та обслуговування об`єктів» (п.3 додаток 1). В межах земельної ділянки кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014 були розміщені земельні ділянки (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006) загальна площа 0.6056 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0007) загальна площа 0.8774 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) загальна площа 1.4000 га, реєстрація яких не була скасована під час проведення державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014.

Так, суд зазначає, що підставою для відмови у внесенні відомостей до Державного земельного кадастру стало те, що ХМР не правильно прийняла рішення про утворення земельної ділянки кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014 загальною площею 5.8847 га по Салтівському шосе, 264-Б шляхом надання дозволу на розробку проекту землеустрою, оскільки в межах зазначеної земельної ділянки розташовувались інші земельні ділянки, а тому на думку відповідача міська рада повинна була надати дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо поділу (об`єднання) земельних ділянок, що було б підставою для державних кадастрових реєстраторів для скасування державної реєстрації вищевказаних земельних ділянок.

Натомість, при розгляді даного спору, суд виходить із того, що предметом позову у цій справі є скасування державної реєстрації земельних ділянок (кадастровий номер 6310138500:10:011:0006) загальна площа 0.6056 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0007) загальна площа 0.8774 га, (кадастровий номер 6310138500:10:011:0010) загальна площа 1.4000 га, а не правомірність утворення та державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014 загальною площею 5.8847 га по Салтівському шосе, 264-Б.

Крім цього, при здійснені державної реєстрації земельної ділянки кадастровий номер: 6310138500:10:011:0014 на підставі проекту землеустрою у державних кадастрових реєстраторів, а відповідно у відповідача, згідно зі ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» були всі підстави для відмови в проведені такої реєстрації, що не було зроблено і в подальшому стало підставою для виникнення ситуації, коли в межах однієї земельної ділянки розмістилися ще декілька зареєстрованих, що унеможливлює в законний спосіб в подальшому проводити будь які дії як з основною земельною ділянкою та і з розташованими внутрі неї, оскільки відповідно до ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» однією із підстав для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Виходячи із положень ст. ст. 79 та 79-1 ЗК України, розміщення в межах земельної ділянки, зареєстрованої в Державному земельному кадастрі, іншої земельної ділянки чи її частини або декількох земельних ділянках також зареєстрованих в ДЗК суперечить основним принципам їх утворення, а саме визначення їх між межового простору поверхні, як цілісного об`єкта користування та прав, які не допускають розміщення внутрі себе іншого об`єкту з іншими правами на нього.

Отже, за вищевикладених обставин виникла ситуація, вирішення якої можливе за рішенням суду.

Згідно зі ст. 24 ЗУ «Про Державний земельний кадастр» та пункту 114 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 17.10.2012 №1051 (зі змінами та доповненнями) державна реєстрація земельної ділянки скасовується Державним кадастровим реєстратором, який здійснює таку реєстрацію, у разі, зокрема ухвалення судом рішення про скасування державної реєстрації земельної ділянки, яке набрало законної сили в установленому законодавством порядку.

Також ст. 2 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Ст. 15 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що реєстраційним номером об`єкта нерухомого майна є індивідуальний номер, який присвоюється кожному окремо визначеному об`єкту нерухомого майна при проведенні державної реєстрації права власності на нього, не повторюється на всій території України і залишається незмінним протягом усього часу існування такого об`єкта.

Відповідно до ч. 1 ст. 26 даного Закону (в редакції від 10.12.2021) за результатом розгляду документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор на підставі прийнятого ним рішення про державну реєстрацію прав вносить відомості про речові права, обтяження речових прав до Державного реєстру прав.

Згідно із ч. 3 ст. 26 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» відомості про речові права, обтяження речових прав, внесені до Державного реєстру прав, не підлягають скасуванню та/або вилученню.

Ч. 3 ст. 26 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що у разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав на підставі судового рішення чи у випадку, передбаченому підпунктом «а» пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, а також у разі визнання на підставі судового рішення недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування на підставі судового рішення державної реєстрації прав, державний реєстратор чи посадова особа Міністерства юстиції України (у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону) проводить державну реєстрацію набуття, зміни чи припинення речових прав відповідно до цього Закону.

Ухвалення судом рішення про скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав, визнання недійсними чи скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, а також скасування державної реєстрації прав допускається виключно з одночасним визнанням, зміною чи припиненням цим рішенням речових прав, обтяжень речових прав, зареєстрованих відповідно до законодавства (за наявності таких прав).

Державна реєстрація набуття, зміни чи припинення речових прав у разі скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав у випадку, передбаченому підпунктом "а" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, проводиться без подання відповідної заяви заявником та справляння адміністративного збору на підставі відомостей про речові права, що містилися в Державному реєстрі прав. У разі відсутності таких відомостей про речові права в Державному реєстрі прав заявник подає оригінали документів, необхідних для проведення державної реєстрації набуття, зміни чи припинення речових прав.

Ч. 4 ст. 26 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено, що у разі скасування рішення державного реєстратора про зупинення державної реєстрації прав, про зупинення розгляду заяви або про відмову в державній реєстрації прав на підставі судового рішення чи у випадку, передбаченому підпунктом "б" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону, державний реєстратор чи посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України (у випадку, передбаченому підпунктом "б" пункту 2 частини шостої статті 37 цього Закону) вносить відомості про скасування відповідного рішення до Державного реєстру прав та відновлює розгляд відповідної заяви.

Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 26.01.2022 № 279096152 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0006 по Салтівському шосе площею 0,6056 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3999612) для почергового будівництва культурно-торговельного центру з житловим блоком.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 26.01.2022 № 279096457 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0007 по вул. Корчагінців площею 0,8774 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3995068) для будівництва та подальшої експлуатації універсального культурно-торговельного комплексу з житловим блоком та паркінгом.

Згідно інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна від 26.01.2022 право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 6310138500:10:011:0010 по Салтівському шосе, 268 (в районі медичного комплексу) площею 1,4 га зареєстровано за Харківською міською радою (номер запису про право власності 3995142).

Наявність вказаних відомостей в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки з кадастровими номерами 6310138500:10:011:0006, 6310138500:10:011:0007, 6310138500:10:011:0010, перешкоджає скасуванню їх державної реєстрації в Державному земельному кадастрі, що унеможливлює здійснити подальшу реєстрацію новоутворених земельних ділянок шляхом поділу земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0014, позбавляє Харківську міську раду можливості належним чином розпорядитися ними, передати ці земельні ділянки у користування іншим особам і тягне за собою значні втрати бюджету.

Відповідно до ст. 73 ГПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

За змістом ст. 76 ГПК України належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Водночас обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування (ст. 77 ГПК України).

Відповідно до ст. 86 ГПК України, суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об`єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), який міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

Підсумовуючи викладене, враховуючи фактичні обставини справи та наведені норми законодавства, суд дійшов висновку про задоволення позову у повному обсязі, як обґрунтованого, підтвердженого доданими до матеріалів справи доказами та не спростованого відповідачем.

Відповідно до ст. 129 ГПК України, витрати з оплати судового збору покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 61, 124, 129 Конституції України, ст.ст. 4, 11, 12, 13, 73, 74, 76, 77, 79, 86, 123, 126, 129, 165, 232, 233, 236, 238, 240, 241, 242, 247, 252, 256 ГПК України, суд

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0006 по Салтівському шосе (в районі перетину з просп. П`ятдесятиріччя ВЛКСМ), загальною площею 0,6056 га.

Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0007 по вул. Корчагінців (район медкомплексу), загальною площею 0.8774 га.

Скасувати державну реєстрацію в Державному земельному кадастрі земельної ділянки з кадастровим номером 6310138500:10:011:0010 по Салтівському шосе, 268 (в районі медичного комплексу), загальною площею 1.4000 га.

Скасувати державну реєстрацію за Територіальною громадою міста Харкова в особі Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку (в районі перетину з пр. П`ятдесятиріччя ВЛКСМ) кадастровий номер 6310138500:10:011:0006 площею 0,6056 га, розташовану за адресою: м. Харків, Салтівське шосе (номер запису про право власності: 3999612 від 20.12.2013 16:39:39, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 251553763101) та припинити право власності Територіальної громади міста Харкова в особі Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

Скасувати державну реєстрацію за Харківською міською радою Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер: 6310138500:10:011:0007 площею 0,8774 га розташовану за адресою: м. Харків, вул. Корчагінців (номер запису про право власності: 3995068 від 20.12.2013 16:39:26, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 251274163101) та припинити право власності Харківської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

Скасувати державну реєстрацію за Харківською міською радою (код ЄДРПОУ 04059243) права комунальної власності на земельну ділянку кадастровий номер 6310138500:10:011:0010 площею 1,4 га, розташовану за адресою: м. Харків, Салтівське шосе, 268 (номер запису про право власності: 3995142 від 20.12.2013 16:54:20, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна: 2511281063101) та припинити право власності Харківської міської ради (код ЄДРПОУ 04059243) на цю земельну ділянку.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (61045, м. Харків, вул. Космічна, 21, поверх 8-9, код ЄДРПОУ 39792822) на користь Харківської міської ради (61003, м. Харків, м. Конституції, 7, код ЄДРПОУ 04059243) понесені витрати на сплату судового збору у сумі 22 329, 00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Відповідно до ст. 241 ГПК України, рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Згідно ст.ст. 256, 257 ГПК України, рішення може бути оскаржене до Східного апеляційного господарського суду протягом двадцяти днів з дня складання повного тексту рішення, з урахуванням приписів п.п. 17.5 п.17 Перехідних положень ГПК України.

Позивач - Харківська міська рада (61003, м. Харків, м. Конституції, 7, код ЄДРПОУ 04059243);

Відповідач - Головне управління Держгеокадастру у Харківської області (61045, м. Харків, вул. Космічна, 21, поверх 8-9, код ЄДРПОУ 39792822).

Третя особа - Департамент реєстрації Харківської міської ради (61003, м. Харків, майдан Конституції, 7, код ЄДРПОУ 40214227).

Повне рішення складено 01.12.2022

СуддяР.М. Аюпова

справа № 922/501/22

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення24.11.2022
Оприлюднено05.12.2022
Номер документу107651005
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/501/22

Рішення від 24.11.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 10.11.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 11.10.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 29.08.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 18.07.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 12.06.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 20.04.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

Ухвала від 09.02.2022

Господарське

Господарський суд Харківської області

Аюпова Р.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні