Рішення
від 05.12.2022 по справі 620/6665/22
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 грудня 2022 року Чернігів Справа № 620/6665/22

Чернігівський окружний адміністративний суд під головуванням судді ЖитнякЛ.О., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження справу за позовом Заступника керівника Прилуцької окружної прокуратури в інтересах держави до Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії,

В С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Прилуцької окружної прокуратури звернувся до суду з позовом до Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області, в якому просить:

-визнати протиправною бездіяльність відповідача щодо невжиття вичерпних заходів до забезпечення реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки загальною площею 1414,9304 га;

-зобов`язати відповідача вжити вичерпних заходів до забезпечення реєстрації права комунальної власності на наступні земельні ділянки:

7424182500:02:000:1002; 7424182500:02:000:0931; 7424182500:02:000:0916; 7424184100:02:000:0642; 7424184100:02:000:0646; 7424184100:02:000:0649; 7424184100:02:000:0652; 7424184100:02:000:0655; 7424184100:02:000:0609; 7424184100:02:000:0536; 7424184500:02:000:0325; 7424184500:02:000:0328; 7424184500:02:000:0208; 7424188200:04:000:0485; 7424188200:04:000:0488; 7424188200:04:000:0491; 7424188200:05:000:0585; 7424188200:05:000:0588; 7424188200:05:000:0591; 7424188200:06:000:0362; 7424188200:06:000:0365; 7424188200:04:000:0430; 7424188200:03:000:0036; 7424188200:05:000:0515; 7424189700:03:000:0312; 7424189700:04:000:0341; 7424189700:04:000:0346; 7424189700:04:000:0348; 7424189700:04:000:0351; 7424189700:04:000:0354; 7424189700:05:000:0594; 7424189700:05:000:0596; 7424189700:05:000:0599; 7424189700:05:000:0602; 7424189700:06:000:1340; 7424189700:06:000:1343; 7424189700:06:000:1346; 7424189700:06:000:1349; 7424189700:06:000:1352; 7424189700:05:000:0570; 7424189700:05:000:0574; 7424182500:02:000:1004; 7424182500:02:000:0932; 7424182500:02:000:0905; 7424184100:02:000:0643; 7424184100:02:000:0647; 7424184100:02:000:0650; 7424184100:02:000:0653; 7424184100:02:000:0656; 7424184100:02:000:0535; 7424184500:02:000:0333; 7424184500:02:000:0326; 7424184500:02:000:0329; 7424188200:04:000:0504; 7424188200:04:000:0486; 7424188200:04:000:0489; 7424188200:04:000:0492; 7424188200:05:000:0586; 7424188200:05:000:0589; 7424188200:05:000:0592; 7424188200:06:000:0363; 7424188200:04:000:0429; 7424188200:06:000:0326; 7424188200:05:000:0579; 7424189700:03:000:0310; 7424189700:03:000:0313; 7424189700:04:000:0342; 7424189700:04:000:0343; 7424189700:04:000:0349; 7424189700:04:000:0352; 7424189700:04:000:0355; 7424189700:05:000:0593; 7424189700:05:000:0593; 7424189700:05:000:0600; 7424189700:05:000:0603; 7424189700:06:000:1341; 7424189700:06:000:1344; 7424189700:06:000:1347; 7424189700:06:000:1350; 7424189700:06:000:1353; 7424189700:04:000:0312; 7424182500:02:000:1006; 7424182500:02:000:0906; 7424182500:02:000:0978; 7424184100:02:000:0645; 7424184100:02:000:0648; 7424184100:02:000:0651; 7424184100:02:000:0659; 7424184100:02:000:0657; 7424184100:02:000:0537; 7424184500:02:000:0324; 7424184500:02:000:0327; 7424184500:02:000:0330; 7424188200:04:000:0494; 7424188200:04:000:0487; 7424188200:04:000:0490; 7424188200:04:000:0493; 7424188200:05:000:0587; 7424188200:05:000:0590; 7424188200:05:000:0593; 7424188200:06:000:0364; 7424188200:06:000:0327; 7424188200:03:000:0035; 7424188200:05:000:0509; 7424189700:03:000:0311; 7424189700:03:000:0314; 7424189700:04:000:0344; 7424189700:04:000:0347; 7424189700:04:000:0350; 7424189700:04:000:0353; 7424189700:04:000:0345; 7424189700:05:000:0595; 7424189700:05:000:0598; 7424189700:05:000:0601; 7424189700:05:000:0604; 7424189700:06:000:1342; 7424189700:06:000:1345; 7424189700:06:000:1348; 7424189700:06:000:1351; 7424189700:06:000:1354; 7424189700:05:000:0571, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що підстави для набуття права комунальної власності на вказані вище земельні ділянки в Яблунівської сільської ради виникли більше ніж 18 місяців тому, сільською радою не забезпечено виконання наказу Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від 14.12.2020 51-ОТГ та рішення Яблунівської сільської ради від 24.12.2020, не здійснено належного контролю за виконанням рішення та досі не вжито вичерпних заходів до реєстрації права комунальної власності.

Суд ухвалою від27.09.2022 відкрив провадження у справі та призначив її розгляд за правилами спрощеного позовного провадження, без виклику сторін. Одночасно, встановив відповідачу строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позов.

У встановлений ухвалою про відкриття провадження строк, відповідач подав відзив на позов, в якому зазначив про визнання позову в повному обсязі та просив його задовольнити.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає про таке.

Статтею 1 Закону України від14.10.2014 №1697-VII «Про прокуратуру» визначено, що прокуратура України становить єдину систему, яка в порядку, передбаченому цим Законом, здійснює встановлені Конституцією України функції з метою захисту прав і свобод людини, загальних інтересів суспільства та держави.

Частиною 3 ст.23 Закону України «Про прокуратуру» визначено, що прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб`єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.

Згідно з рішенням Конституційного Суду України від08.04.1999 у справі №1-1/99 державні інтереси закріплюються як нормами Конституції України, так і нормами інших правових актів. Інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин. В основі перших завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону, гарантування державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб`єктів права власності та господарювання.

З урахуванням того, що "інтереси держави" є оціночним поняттям, прокурор чи його заступник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, в чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

Виходячи зі змісту ч.1 ст.8 Конституції України охоронюваний законом інтерес перебуває під захистом не тільки закону, а й об`єктивного права в цілому, що панує у суспільстві, зокрема, справедливості, оскільки інтерес у вузькому розумінні зумовлюється загальним змістом такого права та є його складовою.

Чинним законодавством України не визначено органу, який наділений повноваженнями щодо звернення до суду з позовом до Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання до вчинення дій.

Таким чином, у даних правовідносинах відсутній орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції, а бездіяльність відповідача призводить по позбавлення дійсного власника (територіальної громади) можливості вільно володіти, користуватись і розпоряджатись своїм майном, що в свою чергу спричинює недонадходження коштів до місцевого бюджету.

Враховуючи наведене, у Прилуцької окружної прокуратури є достатні підстави, визначені ст.23 Закону України «Про прокуратуру» для звернення до суду з даним позовом в якості позивача.

Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від31.01.2018 №60-р «Питання передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об`єднаних територіальних громад» Державну службу з питань геодезії, картографії та кадастру Починаючи з 1 лютого 2018 року зобов`язано забезпечити формування земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності в межах, визначених перспективним планом формування територій громад, шляхом проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності з подальшою передачею зазначених земельних ділянок у комунальну власність відповідних об`єднаних територіальних громад згідно із статтею 117 Земельного кодексу України (далі - ЗК України).

Відповідно до ч.1 ст.117 ЗК України, передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

У рішенні органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність зазначаються кадастровий номер земельної ділянки, її місце розташування, площа, цільове призначення, відомості про обтяження речових прав на земельну ділянку, обмеження у її використанні.

На підставі рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність складається акт приймання-передачі такої земельної ділянки.

Рішення органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у державну чи комунальну власність разом з актом приймання-передачі такої земельної ділянки є підставою для державної реєстрації права власності держави, територіальної громади на неї.

На виконання вказаного розпорядження, відповідно до ст.15-1, 117, 122 Земельного кодексу України, Головним управлінням Держгеокадастру у Чернігівській області 14.12.2020 видано наказ №51-ОТГ «Про передачу земельних ділянок державної власності у комунальну власність», відповідно до п. 1 якого Яблунівській сільській раді передано у комунальну власність територіальної громади земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 2117,3254 га, які розташовані за межами населених пунктів на території Яблунівської територіальної громади Прилуцького району Чернігівської області, згідно з актом приймання - передачі.

На підставі зазначеного наказу 14.12.2020 начальником ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області та Яблунівським сільським головою підписано акт приймання- передачі вказаних земельних ділянок.

У додатку до акту визначено перелік земельних ділянок, що передаються з державної в комунальну власність і зазначенням їх площі, кадастрових номерів, цільового призначення.

Пунктом 2 вказаного акту визначено, що цей акт разом із наказами є підставою для державної реєстрації права комунальної власності Яблунівської сільської ради на зазначені у додатку земельні ділянки.

Рішенням 2 сесії 8 скликання Яблунівської сільської ради від24.12.2020 «Про прийняття в комунальну власність Яблунівської сільської ради земельних ділянок сільськогосподарського призначення з державної власності» прийнято вказані вище земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 2117,3254 та у відповідності до наказу ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від24.12.2020 №51-ОТГ.

Наказом Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області від16.02.2021 №53-ОТГ передано Яблунівській сільській раді у комунальну власність Яблунівської територіальної громади земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 37,4108 га, які розташовані за межами населених пунктів на території Яблунівської територіальної громади Прилуцького району Чернігівської області, згідно з актом приймання-передачі земельної ділянки.

На підставі зазначеного наказу 17.03.2021 начальником ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області та Яблунівським сільським головою підписано акт приймання- передачі вказаних земельних ділянок.

У додатку до акту визначено перелік земельних ділянок, що передаються з державної в комунальну власність і зазначенням їх площі, кадастрових номерів, цільового призначення.

Пунктом 2 вказаного акту визначено, що цей акт разом із наказами є підставою для державної реєстрації права комунальної власності Яблунівської сільської ради на зазначені у додатку земельні ділянки.

Рішенням 6 сесії 8 скликання Яблунівської сільської ради від19.03.2021 «Про прийняття в комунальну власність Яблунівської сільської ради земельних ділянок сільськогосподарського призначення з державної власності» прийнято вказані вище земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності загальною площею 37,4108 га у відповідності до наказу ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від16.02.2021 №53-ОТГ.

Відтак, вказані вище накази та акти приймання-передачі, рішення органу місцевого самоврядування є достатньою підставою для реєстрації права комунальної власності на визначені в акті приймання-передачі земельні ділянки сільськогосподарського призначення.

Як вбачається з матеріалів справи, на запит Прилуцької окружної прокуратури від29.06.2022 № 1994вих-22 про надання інформації чи проведено радою державну реєстрацію комунальної власності на земельні ділянки, Яблунівською сільською радою надано відповідь від01.07.2022 за №02.1-08/617 зі змісту якої вбачається, що радою прийняті рішення про прийняття у комунальну власність земельних ділянок площею 2154,7362 га. Реєстрація права комунальної власності відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» не проведена на земельні ділянки загальною площею 1414,9304 га.

Яблунівська сільська рада повідомила, що на даний час реєстрація права комунальної власності на земельні ділянки не проводиться та не планується проводитись.

Суд вважає, що така бездіяльність сільської ради суперечить інтересам держави в цілому та територіальної громади зокрема, оскільки позбавляє можливості вільно володіти, користуватись та розпоряджатись своїм майном (земельними ділянками), а також отримувати дохід від передачі в користування третім особам тощо.

Відповідно до Постанови Верховної Ради України від17.07.2020 №807-ІХ Про утворення та ліквідацію районів» до складу Прилуцького району увійшла Яблунівська сільська рада.

Згідно зі ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.10, ч.1,3 ст.16, п.34 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, ідо є у комунальній власності територіальних, громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об`єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання регулювання земельних відносин.

Згідно з п.12 ч.4 ст.42 вказаного Закону, сільський, селищний, міський голова забезпечує виконання рішень відповідної ради та її виконавчого комітету.

Відповідно до вимог ст.13, 14 Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України є об`єктами права власності Українського народу, а земля перебуває під особливою охороною держави.

Згідно зі ст.206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об`єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Реєстрація права комунальної власності за територіальною громадою в особі Яблунівської сільської ради повністю відповідатиме принципу законності та забезпечить в майбутньому можливість розпоряджатися земельною ділянкою, в тому числі шляхом передачі її в оренду.

Відповідно до ст.125, 126 Земельного кодексу України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Так, у відповідності до вимог п.1 ч.1 ст.2 Закону державна реєстрація речових трав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Засадами державної реєстрації прав є серед іншого: гарантування державою ефективності, достовірності та повноти відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно, їх обтяження та обов`язковість державної реєстрації прав у державному реєстрі прав (пп.1, 2 ч.1 ст.3 Закону).

Відповідно до ч.2 ст.3 вказаного Закону, речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Згідно з п.1 ч.1 ст.4, ч.1 ст.5, ч.5 ст.12 зазначеного Закону, державній реєстрації прав підлягає, зокрема, право власності на земельні ділянки. Відомості державного реєстру прав вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Судом встановлено та не заперечується сторонами, що будь-які відомості щодо реєстрації права комунальної власності за Яблунівською сільською радою Прилуцького району спірних земельних ділянок у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта - нерухомого майна відсутні, що підтверджує факт бездіяльності відповідача у забезпеченні реєстрації права комунальної власності на вказані земельні ділянки.

А отже, оскільки бездіяльність відповідача сприяє порушенню основних засад державної політики у сфері земельних правовідносин, що у свою чергу є порушенням загальнодержавних інтересів, суд приходить до висновку, що позов належить задовольнити повністю.

Відповідно до ч.2 ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз. Оскільки, позивач в даній справі виступає, як орган державної влади, уповноважений реагувати на порушення закону у сфері дотриманням органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування вимог законодавства з питань благоустрою, судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.12, 72, 139, 241-243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

Позов Заступника керівника Прилуцької окружної прокуратури в інтересах держави до Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльність та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Яблунівської сільської ради Прилуцького району Чернігівської області щодо невжиття вичерпних заходів до забезпечення реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки загальною площею 1414,9304 га.

Зобов`язати Яблунівську сільську раду Прилуцького району Чернігівської області вжити вичерпних заходів до забезпечення реєстрації права комунальної власності на наступні земельні ділянки:

7424182500:02:000:1002; 7424182500:02:000:0931; 7424182500:02:000:0916; 7424184100:02:000:0642; 7424184100:02:000:0646; 7424184100:02:000:0649; 7424184100:02:000:0652; 7424184100:02:000:0655; 7424184100:02:000:0609; 7424184100:02:000:0536; 7424184500:02:000:0325; 7424184500:02:000:0328; 7424184500:02:000:0208; 7424188200:04:000:0485; 7424188200:04:000:0488; 7424188200:04:000:0491; 7424188200:05:000:0585; 7424188200:05:000:0588; 7424188200:05:000:0591; 7424188200:06:000:0362; 7424188200:06:000:0365; 7424188200:04:000:0430; 7424188200:03:000:0036; 7424188200:05:000:0515; 7424189700:03:000:0312; 7424189700:04:000:0341; 7424189700:04:000:0346; 7424189700:04:000:0348; 7424189700:04:000:0351; 7424189700:04:000:0354; 7424189700:05:000:0594; 7424189700:05:000:0596; 7424189700:05:000:0599; 7424189700:05:000:0602; 7424189700:06:000:1340; 7424189700:06:000:1343; 7424189700:06:000:1346; 7424189700:06:000:1349; 7424189700:06:000:1352; 7424189700:05:000:0570; 7424189700:05:000:0574; 7424182500:02:000:1004; 7424182500:02:000:0932; 7424182500:02:000:0905; 7424184100:02:000:0643; 7424184100:02:000:0647; 7424184100:02:000:0650; 7424184100:02:000:0653; 7424184100:02:000:0656; 7424184100:02:000:0535; 7424184500:02:000:0333; 7424184500:02:000:0326; 7424184500:02:000:0329; 7424188200:04:000:0504; 7424188200:04:000:0486; 7424188200:04:000:0489; 7424188200:04:000:0492; 7424188200:05:000:0586; 7424188200:05:000:0589; 7424188200:05:000:0592; 7424188200:06:000:0363; 7424188200:04:000:0429; 7424188200:06:000:0326; 7424188200:05:000:0579; 7424189700:03:000:0310; 7424189700:03:000:0313; 7424189700:04:000:0342; 7424189700:04:000:0343; 7424189700:04:000:0349; 7424189700:04:000:0352; 7424189700:04:000:0355; 7424189700:05:000:0593; 7424189700:05:000:0593; 7424189700:05:000:0600; 7424189700:05:000:0603; 7424189700:06:000:1341; 7424189700:06:000:1344; 7424189700:06:000:1347; 7424189700:06:000:1350; 7424189700:06:000:1353; 7424189700:04:000:0312; 7424182500:02:000:1006; 7424182500:02:000:0906; 7424182500:02:000:0978; 7424184100:02:000:0645; 7424184100:02:000:0648; 7424184100:02:000:0651; 7424184100:02:000:0659; 7424184100:02:000:0657; 7424184100:02:000:0537; 7424184500:02:000:0324; 7424184500:02:000:0327; 7424184500:02:000:0330; 7424188200:04:000:0494; 7424188200:04:000:0487; 7424188200:04:000:0490; 7424188200:04:000:0493; 7424188200:05:000:0587; 7424188200:05:000:0590; 7424188200:05:000:0593; 7424188200:06:000:0364; 7424188200:06:000:0327; 7424188200:03:000:0035; 7424188200:05:000:0509; 7424189700:03:000:0311; 7424189700:03:000:0314; 7424189700:04:000:0344; 7424189700:04:000:0347; 7424189700:04:000:0350; 7424189700:04:000:0353; 7424189700:04:000:0345; 7424189700:05:000:0595; 7424189700:05:000:0598; 7424189700:05:000:0601; 7424189700:05:000:0604; 7424189700:06:000:1342; 7424189700:06:000:1345; 7424189700:06:000:1348; 7424189700:06:000:1351; 7424189700:06:000:1354; 7424189700:05:000:0571, відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції.

Позивач - Заступник керівника Прилуцької окружної прокуратури (вул. 1-го Травня, 50-А, м.Прилуки, Чернігівська область, 17500, код ЄДРПОУ 02910114).

Відповідач Яблунівська сільська рада Прилуцького району Чернігівської області (вул. Незалежності, 16, с. Яблунівка, Прилуцький район, Чернігівська область, 145634, код ЄДРПОУ 04415896).

Повне рішення суду складено 05.12.2022.

Суддя Л.О. Житняк

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.12.2022
Оприлюднено07.12.2022
Номер документу107672077
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо управління об’єктами державної (комунальної) власності, у тому числі про передачу об’єктів права державної та комунальної власності

Судовий реєстр по справі —620/6665/22

Рішення від 05.12.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

Ухвала від 27.09.2022

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Житняк Л.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні