Ухвала
від 02.12.2022 по справі 705/869/22
УМАНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №705/869/22

1-кп/705/822/22

У Х В А Л А

І МЕ НЕ М УК РА ЇН И

02 грудня 2022 року Уманський міськрайонний суд Черкаської області

в складі: головуючої судді ОСОБА_1

при секретарі ОСОБА_2

за участю: прокурора ОСОБА_3

обвинуваченого ОСОБА_4

представника потерпілого ОСОБА_5

розглянувши у судовому засіданні кримінальне провадження по обвинуваченню

ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця с. Доброводи, Уманського району, Черкаської області, громадянина України, українця, з вищою освітою, працюючого начальником відділу до університетської підготовки УНУС, осіб на утриманні не має, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2 , раніше не судимого,

ВСТАНОВИВ:

Згідно обвинувального акту, ОСОБА_4 , обіймаючи посаду начальника відділу освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації, діючи необережно, не передбачаючи можливості настання суспільно-небезпечних наслідків свого діяння, хоча в силу займаної посади мав і міг їх передбачити, усвідомлюючи протиправний характер своїх дій, будучи достовірно обізнаним із порядком здійснення технічного нагляду, вчинив службову недбалість, тобто будучи службовою особою відділу освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації Черкаської області, наділеною організаційно-розпорядчими та адміністративно-господарськими функціями, та державним службовцем восьмого рангу, неналежно виконав свої службові обов`язки під час капітального ремонту підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманського району, Черкаської області, через несумлінне ставлення до них, внаслідок чого завдав шкоди охоронюваним законом інтересам відділу освіти молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації Черкаської області, що виразилось у завданні матеріальної шкоди у сумі 411305, 16 гривень, що відповідно до п. 4 примітки до ст. 364 КК України відноситься до тяжких наслідків, оскільки у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян, та станом на 2017 рік в перерахунку до суми завданих збитків становить від 200000 гривень, за наступних обставин.

Згідно розпорядження Уманської районної державної адміністрації Черкаської області № 8-к від 06.01.2016 ОСОБА_4 , призначено на посаду начальника відділу освіти райдержадміністрації (код ЄДРПОУ 02146959), розташованого за адресою: вул. Залізняка, 2а, м. Умані, Черкаської області, з січня 2016 року, як такого, що успішно пройшов конкурсний відбір, з присвоєнням йому восьмого рангу державного службовця,та згідно Посадової інструкції виконує організаційно-розпорядчі і адміністративно-господарські функції, а саме представляє інтереси району в галузі освіти з юридичними та фізичними особами, розпоряджається коштами, які виділяються на утримання відділу освіти, видає у межах компетенції відділу освіти накази, організовує і контролює їх виконання, здійснює економічне та матеріально-технічне забезпечення відділу освіти, навчально-виховних закладів району тощо, та несе відповідальність за неякісне та несвоєчасне виконання посадових обов`язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав.

07.04.2017 у зв`язку з незадовільним станом підвального приміщення та у зв`язку з покращенням умов для проведення гуртків у підвальному приміщенні Родниківської ЗОШ ОСОБА_4 , реалізуючи свої повноваження щодо видачі умежах компетенції відділуосвіти наказів,організації таконтролю їхвиконання, видано наказ № 31/01-22 Про проведення капітального ремонту підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області, контроль за виконанням якого залишив за собою.

07.04.2017 між замовником відділом освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації в особі начальника відділу ОСОБА_4 та підрядником фізичною особою підприємцем ОСОБА_6 , якого поставлено на облік у Головному управлінні статистики у Черкаській області та ЦОП Уманської ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області, запис про державну реєстрацію № 20250000000013253 та відповідно до державної реєстрації, визначено його основним видом діяльності: «Код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель», укладено договір № 45260000-7/1 на виконання капітального ремонту підвального приміщення Родниківської ЗОШ 1-3 ступенів, загальною вартістю 800000 гривень, зі строком дії до 25 квітня 2017 року, в подальшому 07.04.2017 року уклав додаткову угоду, згідно якої строк виконання робіт продовжено до 31.12.2017 року.

Згідно умов даного договору ФОП ОСОБА_6 (Підрядник) бере на себе зобов`язання виконати капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області, згідно розробленої кошторисної документації, затвердженої в установленому порядку Замовником, з дотриманням діючих Національних стандартів України ,,Правила визначення вартості будівництва і передає Замовнику акт по формі Кб-2в і КБ-3 на виконання будівельно-монтажних робіт за звітний період, а відділ освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації (Замовник) зобов`язаний забезпечити своєчасне фінансування платежів, та здійснює контроль і технічний нагляд за якістю та обсягами виконаних робіт та їх відповідністю діючим будівельним нормам та правилам без втручання в господарську діяльність Підрядника.

07 квітня 2017 року шляхом делегування в установленому законодавством порядку повноваження щодо здійснення технічного нагляду і контролю третій особі, між відділом освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації, в особі начальника відділу ОСОБА_4 , та фізичною особою-підприємцем ОСОБА_7 , що має право вести технічний нагляд (кваліфікаційний сертифікат АТ № 005401 від 01.03.2017), укладено договір № 7 на виконання робіт з технічного нагляду за капітальним ремонтом підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області, термін дії договору до 31.12.2017, згідно якого замовник доручає, а виконавець зобов`язується виконати роботи з ведення технічного нагляду за капітальним ремонтом об`єкту: ,,Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманської районної ради Черкаської області, виконавець виконує роботи безкоштовно.

В подальшому, ОСОБА_6 , у період часу з 07.04.2017 по 31.12.2017, в невстановленому досудовим розслідуванням місці, склав та підписав офіційні документи акти (без номерів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) за квітень 2017 року, за жовтень 2017 року, за листопад 2017 року по об`єкту «Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ 1-3 ступенів», в якому зазначив завідомо недостовірні відомості про обсяги виконаних робіт, вартість будівництва, а також відомості про роботи, частина з яких не виконані.

Після чого, 20.04.2017 року, 03.10.2017 року, 22.11.2017 року у приміщенні відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації за адресою: Черкаська область, м. Умань, вул. М. Залізняка, 2А, начальник відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації ОСОБА_4 , в межах своїх повноважень, проявляючи службову недбалість, яка полягає в невиконанні службовою особою своїх посадових обов`язків, в порушення вимог ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» та положень п. 4 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкту архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об`єкта архітектури», не забезпечив здійснення технічного нагляду на об`єкті будівництва, а саме не повідомив ОСОБА_7 , який зобов`язаний був здійснити контроль за виконанням робіт і їх фактично виконаним об`ємом, на вказаному об`єкті у відповідності з проектно-кошторисною документацією, про закінчення будівельних робіт, не передав йому технічну документаціюпо об`єкту,не впевнившись в достовірності інформації щодо переліку та об`ємів виконаних робіт, підписав та засвідчив печаткою відділу підготовлені раніше ФОП ОСОБА_6 офіційні документи: акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) за квітень 2017 року «Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ 1-3 ступенів» на суму 300000,00 грн., акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) за жовтень 2017 року «Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ 1-3 ступенів» на суму 253144,84 грн., акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) за листопад 2017 року «Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ 1-3 ступенів» на суму 246856,16 грн., з внесеними завідомо неправдивими відомостями щодо обсягів виконаних робіт.

В подальшому, в ході ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації за період з 01.05.2015 по 31.01.2018 разом, під час проведення контрольних обмірів ремонтних робіт, виконаних за Договором підряду №45260000-7/1 від 07.04.2017 «Капітальний ремонт підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІП ступенів Уманської районної ради Черкаської області» укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту Уманської РДА, з однієї сторони, та ФОП ОСОБА_6 з другої сторони, встановлено невідповідність між вказаними в актах виконаних робіт ф. КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) роботах та їх фактичною наявністю (заповнення дверних прорізів площею більш 3м2 з металопластику у кам`яних стінах, поліпшене фарбування водоемульсійними сумішами стель, підготовлених під карбування, світильники растрові ЛЕД 600*600, тощо) виконані в менших обсягах ніж зазначено в актах КБ-2в.

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення комплексної судової будівельно-технічної та судово-економічної експертизи № 1034/1035/1187-1190/21-23 від 31.08.2021, при зіставленні переліку об`ємів робіт та витрат, зазначених у актах приймання виконаних будівельних робіт за договором № 45260000-7/1 капітального ремонту підвального приміщення Родниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Уманського району, Черкаської області, встановлено, що не виконано обсяги робіт, передбачені в проектно кошторисній та договірній документації, на суму 411305,16 грн. , а саме:

-«Установлення дверних блоків у зовнішніх і внутрішніх прорізах кам`яних стін, проща прорізу до 3 м2» у обсязі 10,08 кв.м., виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику у кам`яних стінах» у обсязі 14, 754 кв.м., фактично виконані у обсязі 8,4 м.кв.;

-«Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад 2 до 3 м2, з металопластику у кам`яних стінах» у обсязі 37,77 кв. м., фактично виконані у обсязі 16,905 м.кв.;

-«Блоки дверні м/пластик 1150*2100» у кількості 12 штук, матеріали фактично використано у кількості 7 шт.;

-«Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею понад більше 3 м2, з металопластику у кам`яних стінах» у обсязі 37,935 кв. м., роботи насправді не виконано;

-«Блоки дверні м/пластик 8000*2700» у кількості 1 штука, вказані матеріали не використано;

-«Блоки дверні м/пластик 6050*2700» у кількості 1 штука, вказані матеріали не використано;

-«Укладання плит стельовий в каркас стелі «Армстронг» м2» у обсязі 118,5 м.кв., зазначені роботи фактично виконані у обсязі 114,9 кв.м.;

-«Панель підвісних стель Міві» у кількості 330 штук, достовірно знаючи, що зазначені матеріали фактично використано у кількості 320 штук;

-«Улаштування неармованих глухих цегляних перегородок товщиною 0,5 цеглини в приміщеннях площею більше 5 м2» у обсязі 15,39 м.кв., дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою Cerezit» у обсязі 192, 33 м.кв., достовірно знаючи, що вказані роботи не завершені, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Поліпшення фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стані по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» у обсязі 25,9 м.кв., вказані роботи насправді не виконано, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою Cerezit» у обсязі 314,7 м.кв., вказані роботи не завершені, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Поліпшення фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стані по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування» у обсязі 314,7 м.кв., вказані роботи насправді не виконано, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2» у обсязі 356,7 м.кв., дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Готування важких кладкових цементних розчинів марка 100» у обсязі 7,28 м.кв., дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати» у обсязі 356,7 м.кв., достовірно знаючи, що дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Готування важких кладкових цементних розчинів марка 100» у обсязі 7,28 м.кв., дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Улаштування коробів на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар без ізоляції у житлових і громадських будівлях» у обсязі 56,5 м.кв. «Готування важких кладкових цементних розчинів марка 100» у обсязі 7,28 м.кв., дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Облицювання поверхонь рядовими керамічними глазурованими платким без карнизних, плінтусних і кутових елементів без установлення плиток туалетного гарнітуру по цеглі та бетону» у обсязі 154 м.кв., вказані роботи насправді не виконано, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Плитка керамічна глазурована» у обсязі 157,08 м.кв., вказані матеріали насправді не використані, а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчинів із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт, у обсязі 48 м.кв., зазначені матеріали фактично використано у обсязі 47,7 м.кв., а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Плитка Грес» 300*300*12 мм» у обсязі 49,5 м.кв., зазначені матеріали фактично використано у обсязі 48,7 м.кв., а також дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Установлення пластикових підвіконних дошок» у обсязі 18,24 м., використувався інший матеріал;

-«Надбавка за установлення підвіконників та зливів» у обсязі 18,24 м., використувався інший матеріал;

-«Дошки підвіконні клеєні облицьовані надтвердою ДВП товщиною 34 мм, ширина 400 мм» у обсязі 20,06 м., вказані матеріали не використовувались;

-«Установлення умивальників з підведеннями холодної та гарячої води» у кількості 8 штук, достовірно знаючи, що фактично встановлено 3 штуки;

-«Умивальник з кріпленням» у кількості 8 штук, фактично використано 3 штуки;

-«Сифон для умивальника» у кількості 8 штук, фактично використано 3 штуки;

-«Установлення змішувачів» у кількості 8 штук, фактично встановлено 3 штуки;

-«Змішувач для умивальника» у кількості 8 штук, фактично використано 3 штуки;

-«Установлення унітазів з безпосереднім приєднаним бачком» у кількості 6 штук, фактично встановлено 3 штуки;

-«Унітаз ком пакт» у кількості 6 штук, фактично використано 3 штуки;

-«Установлення водопідігрівачів ємкісних місткістю до 1 м3» у кількості 2 штуки, фактично встановлено 1 штуку;

-«Електро-титан 100л з кріпленням» у кількості 2 штуки, фактично використано 1 штуку;

-«Установлення кранів повітряних (д.15)» у кількості 30 комплектів, дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Пробивання борозен в бетонних стінах та підлогах переріз борозен до 40 см2» у кількості 18 штук дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 50 мм» дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Пробивання отворів діаметром понад 25 мм в цегляних стінах при товщині стіни в 1,5 цеглину вручну», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Врізування в діючи внутрішні мережі трубопроводів каналізації діаметром 100 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Пробивання борозен в цегляних стінах, переріз борозен до 20 м2», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Забивання борозен в цегляних стінах, переріз борозни 1х0,5 цеглини», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Ізоляція трубопроводів діаметром 20 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Установлення кранів повітряних», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Крани радіаторні», дані матеріали використано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Установлення опалювальних радіаторів сталевих», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Під`єднання нових ділянок трубопроводів до існуючих мереж водопостачання чи опалення діаметром 20 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 25 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Монтаж автоматичної насосної станції», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Монтаж зворотнього клапана ІНФОРМАЦІЯ_2 », дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Установлення люка», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості;

-«Укладання труб поліетиленових діаметром 50 мм», дані роботи виконано з порушеннями державних будівельних стандартів та умов договору, що унеможливлює оплату замовником їх вартості.

На виконання умов договору № 45260000-7/1 від 07.04.2017, на підставі зазначених актів (форми КБ-2в) приймання виконаних робіт, що містив завідомо неправдиві відомості, на банківський рахунок ФОП ОСОБА_6 № НОМЕР_1 з рахунку відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації № 35423109004384 20.04.2017 року перераховано грошові кошти відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації як оплату за капітальний ремонт по акту виконаних робіт за квітень 2017 року у сумі 300000 гривень, 06.10.2017 року перераховано грошові кошти відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації як оплату за капітальний ремонт по акту виконаних робіт за жовтень 2017 року у сумі 253144 гривні, 24.11.2017 року перераховано грошові кошти відділу освіти, молоді та спорту Уманської райдержадміністрації як оплату за капітальний ремонт по акту виконаних робіт за листопад 2017 року у сумі 246855 гривень, тим самим в загальному на рахунок ОСОБА_6 , з рахунку відділу освіти, молоді та спорту Уманської РДА перерахованого грошові кошти в сумі 800000 гривень, внаслідок неналежного виконання своїх службових обов`язків ОСОБА_4 відділу освіти, молоді та спорту Уманської РДА спричинено матеріальних збитків на загальну суму 411305,16 гривень, що спричинило тяжкі наслідки.

Такі дії обвинуваченого ОСОБА_4 кваліфіковано за ч. 2 ст. 367 КК України, як службова недбалість, тобто неналежне виконання службовою особою своїх службових обов`язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом державним правам, свободам, що спричинило тяжкі наслідки.

Обвинувачений ОСОБА_4 в судовому засіданні заявив клопотання про звільнення його від кримінальної відповідальності у зв`язку із закінченням строків давності.

Прокурор в судовому засіданні не заперечував проти задоволення клопотання обвинуваченого, так як з часу вчинення ОСОБА_4 кримінального правопорушення пройшло більше п`яти років, а скоєне кримінальне правопорушення відноситься до нетяжкого злочину відповідно до ст.12 КК України, тому на підставі ст.49КК України його необхідно звільнити від кримінальної відповідальності.

Представника потерпілого ОСОБА_5 в судовому засіданні не заперечував проти задоволення клопотання.

Відповідно до ч.1 ст.285 КПК України, особа звільняється від кримінальної відповідальності у випадках, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.49КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею кримінального правопорушення і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: п`ять років - у разі вчинення нетяжкого злочину, крім випадку, передбаченого у пункті 2 цієї частини.

Згідно ч.4ст.286 КПК України, якщо під час здійснення судового провадження, яке надійшло до суду з обвинувальним актом, сторона кримінального провадження звернеться до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності обвинуваченого, суд має невідкладно розглянути таке клопотання.

Встановлено, що ОСОБА_4 обвинувачується у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст. 367 КК України.

Кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2ст. 367 КК України, у відповідності до положеньст. 12 КК України,є нетяжкимзлочином,за якийпередбачене покаранняу виді карається позбавленням волі на строк від двох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п`ятдесяти до семисот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого..

Останньою датою вчинення кримінального правопорушення згідно обвинувального акту є 24.11.2017.

Таким чином, згідно п. 3 ч. 1ст. 49 КК Українип`ятирічний строк давності притягнення до кримінальної відповідальності ОСОБА_4 за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст.367 КК Українисплинув у листопаді 2022 року.

Згідно п.1 ч.2ст.284 КПК України, кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

Згідно ч.3 ст.288 КПК України, суд своєю ухвалою закриває кримінальне провадження та звільняє підозрюваного, обвинуваченого від кримінальної відповідальності у випадку встановлення підстав, передбачених законом України про кримінальну відповідальність.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши думку учасників судового провадження суд вважає, що ОСОБА_4 необхідно звільнити від кримінальної відповідальності за ч.2 ст.367 КК України на підставі ст.49 КК України, в зв`язку з закінченням строків давності.

Процесуальні витрати у кримінальному провадженні відсутні.

Цивільний позов по справі не заявлено.

Долю речових доказів вирішити в порядку ст.. 100 КПК України.

Керуючись ст.ст.12,49 КК України, ст.ст.128, 284-286,288,350 КПК України, суд -

У Х В А Л И В:

Звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України на підставі ст.49 КК України, в зв`язку з закінченням строків давності.

Кримінальне провадження відносно ОСОБА_4 у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 367 КК України на підставі п.1 ч.2ст.284КПК України закрити.

Речові докази: документи, надані в порядку ст.. 93 КПК України, які долучено до матеріалів кримінального провадження залишити при матеріалах кримінального провадження.

Ухвала суду може бути оскаржена до Черкаського апеляційного суду протягом семи днів з дня її оголошення.

Повний текст ухвали виготовлено 05.12.2022 року.

Суддя ОСОБА_1

СудУманський міськрайонний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення02.12.2022
Оприлюднено17.01.2023
Номер документу107678564
СудочинствоКримінальне
КатегоріяЗлочини у сфері службової діяльності та професійної діяльності, пов'язаної з наданням публічних послуг Службова недбалість

Судовий реєстр по справі —705/869/22

Ухвала від 02.12.2022

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Гудзенко В. Л.

Ухвала від 02.12.2022

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Гудзенко В. Л.

Ухвала від 14.09.2022

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Гудзенко В. Л.

Ухвала від 15.02.2022

Кримінальне

Уманський міськрайонний суд Черкаської області

Гудзенко В. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні