Центральний районий суд м.Миколаєва
справа №490/180/21
провадження 1-кс/490/1913/22
У Х В А Л А
18 листопада 2022 року м.Миколаїв
Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів,-
В С Т А Н О В И В:
До Центрального районного суду м.Миколаєва надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .
В обґрунтування вказаного клопотання слідчий вказав, що СУ ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12020150020003086 від 23.10.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом заволодіння грошовими коштами під час виконання будівельних робіт за договорами підряду, укладеними з ІНФОРМАЦІЯ_2 .
Так, в ході аналізу матеріалів, надісланих ІНФОРМАЦІЯ_3 , викладених в Акті планової виїзної ревізії фінансово господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року №15-14-11/16 від 27.10.2020 року, було встановлено наступне:
Проведеною в ході ревізії зустрічною звіркою встановлено, що між ІНФОРМАЦІЯ_2 (Замовник) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник) протягом періоду з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року проведені розрахунки за 5 договорами на проведення будівельних робіт.
За даними бухгалтерського обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (оборотно-сальдова відомість по рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», картка рахунку 361 по контрагенту ІНФОРМАЦІЯ_4 ) виконано робіт на загальну суму 7269479,34 грн (2018 рік 3160942,98 грн, 2019 рік 4108536,36 гривень). Розрахунки за виконані роботи проведено в повному обсязі.
Так, між УКБ ММР (Замовник), в особі начальника управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_6 , укладено чотири договори на виконання капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу;
-договір від 18.09.2018 року №130 в ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_2 на суму 704818,72 грн (план фінансування та виконання робіт -2018 рік);
-договір від 20.09.2018 року №133 в ІНФОРМАЦІЯ_6 по АДРЕСА_3 на суму 990994,32 грн (план фінансування та виконання робіт: 2018 - 959265,43 грн, 2019 31728,89 грн;
-договір від 26.09.2018 року №136 в ІНФОРМАЦІЯ_7 по АДРЕСА_4 на суму 890750,00 грн (план фінансування та виконання робіт: 2018- 884201,26 грн, 2019 - 6548,74 грн);
-договір від 22.11.2018 року №200- в ІНФОРМАЦІЯ_8 на суму 845000,00грн (план фінансування та виконання робіт: 2018- 365 330,54 грн, 2019 479669,46 гривень).
Ціна договорів динамічна.
Зустрічною звіркою встановлено, що Товариством відповідно до договорів та актів виконаних будівельних робіт виконано роботи на загальну суму 3431563,04 грн (2018 2 913 615,95 грн, 2019 517 947,09 грн), які оплачені ІНФОРМАЦІЯ_4 в повному обсязі.
Для виконання вищезазначених договорів Товариством залучено субпідрядні організації.
До зустрічної звірки надано договори субпідряду, договори поставки матеріалів, видаткові накладні, акти виконаних будівельних.
На виконання договорів з ІНФОРМАЦІЯ_9 на виконання робіт з капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу укладено договори:
-від 18.09.2018 року № 130 в ІНФОРМАЦІЯ_5 з субпідрядником ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на загальну суму 704818,72 грн (договір від 18.09.2018 №»18-09/2018). ПП « ОСОБА_7 »;
- від 20.09.2018 року № 133 в ІНФОРМАЦІЯ_6 з субпідрядником ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на загальну суму 990994,32 грн (договір від 28.09.2018 №28-09/2018);
-від 26.09.2018 року № 136 в ІНФОРМАЦІЯ_7 з субпідрядником ПП « ОСОБА_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) на загальну суму 890750,00 грн (договір від 28.09.2018 № 28-09/2018);
-від 22.11.2018 року № 200 - в ІНФОРМАЦІЯ_8 залучено субпідрядну організацію ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДПОУ НОМЕР_3 ) на виконання будівельних робіт на суму 246136,50 грн (договір від 22.11.2018 року №22-11/2018) та поставку (договір від 22.11.2018 року №23-11/2018) на суму 598863,50 гривень.
Виконання робіт субпідрядниками підтверджено актами приймання виконаних будівельних робіт.
Розрахунки з субпідрядниками за виконані роботи Товариством проведено в повному обсязі. Дебіторська /кредиторська заборгованість станом на 01.01.2018 рік, 01.01.2019 рік, 01.01.2020 рік, 31.08.2020 рік відсутня.
Суцільною перевіркою актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в за договорами на виконання капітального ремонту систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу(від 18.09.2018 року №130, від 20.09.2018 року № 133, 26.09.2018 року № 136, 22.11.2018 року № 200) за змістом та видами робіт на їх відповідність Об`єктним та Локальним кошторисам на будівельні роботи, на підставі яких визначено договірну ціну розбіжностей не встановлено.
Також, між ІНФОРМАЦІЯ_4 (Замовник), в особі начальника управління ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник), в особі директора ОСОБА_6 , укладений договір підряду від 14.11.2018 року №9 (далі договір № 9)
За договором № 9 Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов договору підряду виконати роботи по об`єкту Капітальний ремонт спортивного майданчика ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_5 (коригування).
Ціна договору динамічна
Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією і можуть бути змінені виключно за погодженням сторін в процесі будівництва у порядку, визначеному чинним законодавством України (п. 1.3).
Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків (п. 1.4).
Вартість робіт за договором становить 6976 260,00 грн, у тому числі ПДВ 1162 710,00грн та визначається на підстав Договірної ціни (п. 3.1). Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 на підставі проектної документації та є динамічною (п. 3.1).
Джерелом фінансування за цим договором є бюджетні кошти, які можуть бути передбачені для фінансування цього договору (п. 3.2).
Вартість робіт за договором може бути зменшена за взаємною згодою сторін (п. 3.5 ).
Зобов`язання Замовника щодо фінансування визначаються відповідно до Календарного плану фінансування (п. 4.1).
Підрядник має право за погодженням(у усній формі) із Замовником залучати до виконання спеціальних робіт Субпідрядників (п. 5.5.1)
Зустрічною звіркою встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 та Товариством відповідно додаткових угод зменшено суму договору на 3138343,70грн та вартість робіт за договором становить 3837916,30 гривень.
Згідно з додатковою угодою та Календарним планом (додаток 2 до договору), фінансування розподілено наступним чином: на 2018 рік 247327,03грн, 2019 рік 3590589,27 гривень.
Відповідно до Додаткової угоди від 03.07.2020 року №8 договір розірвано в зв`язку з необхідністю виконання додаткових робіт на об`єкті та коригування кошторисної документації.
Зустрічною звіркою встановлено, що Товариством відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ2-в) виконано робіт на загальну суму 3837916,30 грн (2018 рік - 247327,03 грн, 2019 рік 3590589,27гривень).
Відповідно до виписок банку ІНФОРМАЦІЯ_4 перераховано Товариству кошти за виконані роботи з урахуванням повернення - 3837916,30грн (2018 рік - 247327,03грн, 2019 рік 3590589,27грн).
Для виконання договору від 14.11.2018 року № 9 Товариством залучено субпідрядні організації. До зустрічної звірки надано договори субпідряду, договори поставки, видаткові накладні, акти виконаних будівельних робіт на загальну суму 3837916,30 гривень.
Так, на виконання договору від 14.11.2018 року №9 Товариством укладено договори субпідряду:
-в 2018 році з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_4 ) на суму 247327,03 грн (акти форми №КБ2-в за грудень 2018 року);
-в 2019 році з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ - НОМЕР_5 ) на загальну суму 965220,20 грн (акти виконаних будівельних робіт за серпень 2019 року на суми 251501,68 грн, 322659,26 грн, за вересень 2019 року на суму 35274,92 грн, за жовтень 2019 року 223755,12 грн, листопад 2019 року 92413,70 грн, грудень 2019 року - 39615,52 гривень).
Також до зустрічної звірки надано договори поставки матеріалів на загальну суму - 2625369,07 грн, укладені:
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » та видаткові накладні на суму 2 417 133,39 грн;
- з ПП « ОСОБА_8 » та видаткові накладні на суму 49764,08 грн;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » та видаткові накладні на суму 157590,00 грн;
- з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » на суму 881,60 гривень.
Суцільною звіркою відповідності генпідрядних актів приймання виконаних будівельних робіт субпідрядним актам встановлено розбіжності, а саме: при виконанні робіт з виготовлення балок БМ-3 (Е9-71-1) в кількості 1,4076т до акту генпідряду за жовтень 2019 року від 23.10.2019 року №6/9 включено швелери №24П в кількості 1,787 т та лист б-10 Г\к 0,2326 т, в той час як за даними акту субпідряду від 22.10.2019 б/ № з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » при виконанні робіт з виготовлення балок БМ-3 (Е9-71-1) в кількості 1,4076т включено швелери №24П в кількості 1,187 т та лист б-10 Г\к - 0,08 т, тобто менше на: швелери №24П 0,6т, лист б-10 Г\к - 0,1526т.
Зазначене свідчить про те, що сума витрат матеріалів включених ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » до акту форми №КБ-2в жовтень 2019 року від 23.10.2019 року №6/9 завищено на суму 22745,90 грн (з ПДВ), що є порушенням п.п.6.2.11 ДСТУБ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та призвело до завищення вартості будівельних робіт за вказаним договором на цю ж суму.
Ревізією відповідності проєктно-кошторисній документації, виконаних ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » та прийнятих УКБ ММР робіт по об`єкту « ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_5 (коригування)» встановлено наступне.
До ревізії Замовником надані Локальні кошториси на будівельні роботи по об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_5 (коригування)», на підставі яких визначено договірну ціну за договором від 14.11.2018 року №9.
Ревізією встановлено, що договірна ціна за договором від 14.11.2018 року №9 визначена у відповідності до переліку та обсягів будівельних робіт, передбачених технічною частиною Тендерної документації по закупівлі по об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_5 (коригування)» (процедура UA-2018-10-08-000655-а) та проектно-кошторисній документації (проектувальник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 »), за якою одержано позитивний висновок державної експертизи (Експертний звіт від 18.09.2018 року № ЕК-0752 05-18 філії Одеської філії Державного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_17 ».
Проведеною в ході ревізії суцільною перевіркою актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в на підставі яких УКБ ММР за вказаним об`єктом проведено оплату ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », за видами та обсягами робіт на їх відповідність Локальним кошторисам на будівельні роботи, на підставі яких визначено договірну ціну, встановлено прийняття та проведення оплати УКБ ММР ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » робіт, не врахованих проєктом на загальну суму 368832,79грн з ПДВ.
В якості підстав для виконання не передбачених проектом робіт до ревізії надано Протоколи нарад щодо реалізації проєкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_5 (коригування)» від 24.06.2019 року та від 22.07.2019 року за участю представників Замовника, Підрядника, технічного та авторського нагляду по вказаному об`єкту. За результатом вказаних нарад вирішено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » погодити зміни у проєктно кошторисній документації в межах загальної вартості проєкту та надати узгоджені кошториси на виконання додаткових обсягів робіт та в подальшому врахувати при коригуванні проєктно кошторисної документації.
Також, до ревізії надано кошторисну документацію (том 4) (Стадія: Робочий проєкт. 2020 рік. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », головний архітектор проєкту ОСОБА_9 ) по об`єкту « ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_6 (коригування)», за якою одержано позитивний висновок державної експертизи (Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проєкту від 29.05.2020 року №259-20Д ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »). Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на травень 2020 року складає 9360,683тис.грн, в тому числі раніше виконані роботи і витрати 4306,521тис.грн, затверджено наказом УКБ ММР від 26.06.2020 року №47-ОД.
Поряд із тим, ревізією встановлено, що роботи, прийняті та оплачені УКБ ММР згідно актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в та не враховані проєктом на загальну суму 368832,79грн з ПДВ, вказаною кошторисною частиною проектної документації також не враховані.
Отже, на порушення чинного законодавства, а саме норм п. 11 Порядку № 560, статей 526, 875, частини 1 статті 877 Цивільного кодексу України, частин 1, 2 статті 193, частини 1 статті 318 Господарського кодексу України, п. 31 Загальних умов №668, пунктів 1.1, 1.3 Договору від 14.11.2018 №9, УКБ ММР прийнято від підрядника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та оплачено по об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_6 (коригування)» робіт на загальну суму 368832,79грн з ПДВ, не передбачених проектно-кошторисною документацією, яка пройшла обов`язкову експертизу.
Таким чином, за зустрічної звірки в ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено завищення вартості виконаних робіт у 2019 році на загальну суму 22745,90грн, чим міському бюджету завдано матеріальної шкоди на відповідну суму.
Крім цього, УКБ ММР з порушенням законодавства прийнято від підрядника ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » та оплачено по об`єкту «Капітальний ремонт ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_6 (коригування)» ремонтних робіт на загальну суму 368832,79грн, не передбачені проектно-кошторисною документацією по вказаному об`єкту, яка пройшла обов`язкову експертизу.
Таким чином, виникають обґрунтовані сумніви щодо достовірності даних про фактичні обсяги виконаних будівельних робіт, зазначених у звітній документації.
Зважаючи на викладене, для проведення подальшого досудового розслідування, з метою підтвердження або спростування фактів завдання матеріальної шкоди місцевому бюджету в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , на даний час виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів документів та їх вилученні, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_7 , які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту « ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_6 (коригування)», а саме:
-договорів про виконання робіт та додатків до них;
-договорів коригування;
-додаткових угод та додатків до них;
-дефектних актів;
-проектно-кошторисної документації;
-специфікацій;
-актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в;
-довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3;
-рахунків-фактур;
-платіжних доручень;
-актів на закриття прихованих робіт;
-загальних журналів робіт;
-журналів авторського нагляду;
-видаткових накладних;
-сертифікатів якості на використані матеріали;
-завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
-завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та його посадових інструкцій;
-оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_6 ;
-договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).
Вказані документи необхідні органу досудового розслідування для проведення судових будівельно-технічних, судово-почеркознавчих та судово-технічних експертиз документів, з метою перевірки факту заволодіння грошовими коштами, встановлення обставин вчинення кримінальних правопорушень та причетних до цього осіб. Також відомості, що містяться у вказаних документах можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.
Враховуючи, що без проведення відповідних експертиз не можливо встановити чи спростувати факт привласнення бюджетних грошових коштів, встановити фактичні обставини вчинення правопорушення і коло причетних осіб, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів вказаних у клопотанні, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_7 .
Слідчий подане клопотання підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити.
Разом з тим, слідчим доведено, що існує достатньо підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, у зв`язку з чим клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Дослідивши подане клопотання та матеріали кримінального провадження додані до клопотання, вислухавши доводи слідчого, слідчий суддя приходить до наступних висновків
Відповідно до вимог ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Статтею 163 КПК України, встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Зазначені докази в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину або встановлення осіб, які їх вчинили.
Таким чином, слідчим, крім обставин встановлених ч. 5 ст. 163 КПК України, було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також доведено наявність достатніх підстав вважати, що без вилучення вказаних речей і документів існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.
На підставі вищевикладеного, дослідивши надані матеріали досудового розслідування та клопотання слідчого, вивчивши доводи та пояснення, слідчий суддя приходить до висновку, що подане клопотання підлягає задоволенню на підставі ч. 5 ст. 163 КПК України, оскільки вивчення вказаних документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин справи, які є предметом зазначеного вище досудового розслідування.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 163 - 166 КПК України, -
П О С Т А Н О В И В:
Надати слідчим СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , начальнику відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_14 , тимчасовий доступ до наступних речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_7 , які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту « ІНФОРМАЦІЯ_11 по АДРЕСА_6 (коригування)», а саме:
- договорів про виконання робіт та додатків до них;
- договорів коригування;
- додаткових угод та додатків до них;
- дефектних актів;
- проектно-кошторисної документації;
- специфікацій;
- актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в;
- довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3;
- рахунків-фактур;
- платіжних доручень;
- актів на закриття прихованих робіт;
- загальних журналів робіт;
- журналів авторського нагляду;
- видаткових накладних;
- сертифікатів якості на використані матеріали;
- завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );
- завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та його посадових інструкцій;
- оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_6 ;
- договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).
Згідно ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними та зробити їх копії.
Відповідно до ч. 1ст. 166 КПК України,у разіневиконання ухвалипро тимчасовийдоступ доречей ідокументів слідчийсуддя заклопотанням стороникримінального провадження,якій наданоправо надоступ доречей ідокументів напідставі ухвали,має правопостановити ухвалупро дозвілна проведенняобшуку згідноз положеннямицього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала діє до 17.01.2023 року, оскарженню не підлягає та набирає законної сили негайно після її оголошення.
Слідчий суддя ОСОБА_1 ОСОБА_15
Суд | Центральний районний суд м. Миколаєва |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2022 |
Оприлюднено | 10.05.2024 |
Номер документу | 107718282 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Центральний районний суд м. Миколаєва
Скрипченко С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні