Ухвала
від 06.12.2022 по справі 640/20962/22
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

06 грудня 2022 року м. Київ № 640/20962/22

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами

Товариства з обмеженою відповідальністю «Кіта Моторс»до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у м. Києвіпро скасування постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу,-В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кіта Моторс» (01004, м. Київ, вул. Шовковична, 46/48, ккод ЄДР: 42118640) звернулося до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державної служби України з безпеки на транспорті в особі Відділу державного нагляду (контролю) у м. Києві (03083, м. Київ, проспект Науки, 57, код ЄДР: 39816845), в якому просить суд скасувати постанову від 04.10.2022 ; 345400 про застосування адміністративно-господарського штрафу.

Підставою для звернення до суду з даним позовом є протиправність постанови про застосування адміністративно-господарського штрафу, оскільки фактичне перевезення вантажу здійснюється транспортними засобами, що належить на праві власності ФОП ОСОБА_1 .

Вирішуючи питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі, суддя виходить з наступного.

Відповідно до п.3 ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.

В порушення вимог п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України у позовній заяві не зазначено адреси електронної пошти позивача та третьої особи.

Більш того, у вступній частині позову позивач визначає третю особу по даному спору - ФОП ОСОБА_1 .

У той же час, відповідно до вимог ч.ч. 2 та 4 ст. 49 КАС України треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до закінчення підготовчого засідання або до початку першого судового засідання, якщо справа розглядається в порядку спрощеного позовного провадження, у разі коли рішення у справі /може вплинути на їхні права, свободи, інтереси або обов`язки. Вони можуть бути залучені до участі у справі також за клопотанням учасників справи.

У заявах про залучення третіх осіб і у заявах третіх осіб про вступ у справу на стороні позивача або відповідача зазначається, на яких підставах третіх осіб належить залучити до участі у справі.

Згідно частини п`ятої цієї статті про залучення третіх осіб до участі у справі суд постановляє ухвалу, в якій зазначає, на які права чи обов`язки такої особи та яким чином може вплинути рішення суду у справі.

Проте, у позові не міститься клопотання/заяви про залучення третьої особи до участі у справі із зазначенням на чиїй стороні та на яких підставах третю особу належить залучити до участі у справі та на які права, свободи, інтереси або обов`язки цієї особи може вплинути рішення у справі.

Варто також наголосити, що положеннями ст. 94 КАС України визначено, що письмовими доказами є документи (крім електронних документів), які містять дані про обставини, що мають значення для правильного вирішення спору.

Згідно з ч. 1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування (ч. 1 ст. 73 КАС України).

Згідно з ч. 1 ст. 76 КАС України достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування.

В той же час, суд звертає увагу позивача на те, що текст документу повинен містити інформацію, заради зафіксування якої було створено документ (п. 5.20 Національних стандартів України «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» ДСТУ 4163-2020). Відповідно до п. 4.1. цього стандарту, документ повинен містити (п. 20) - текст документа, який є головним елементом документу. Іншими словами, документ, що надається, повинен мати текст, який можливо дослідити та який несе певний зміст.

Більш того, навіть до правил ЄСПЛ встановлено певні вимоги до документів, зокрема, відповідно до Пояснювальної нотатки для осіб, які бажають звернутися до Європейського суду з прав людини, вимоги до поданих копій: текст повинен бути зрозумілим і читабельним; копії повинні бути повними (всього документу).

Так, суд зазначає, що позивачем суду надано копію товарно-транспортної накладної від 05.08.2022 № 43, з якої у повному обсязі неможливо встановити зміст такого документу, заради фіксування інформації якого останній було створено, з огляду на що позивачу слід надати копію товарно-транспортної накладної від 05.08.2022 № 43 у належному вигляді, з якої можливо встановити у повному обсязі зміст такого документу, заради фіксування інформації якої останній було створено.

Більш того, суддя також звертає увагу позивача на те, що відповідно до пунктів 7.1, 7.2, 7.3 вимог стандарту ДСТУ 4163-2020, для виготовлення бланків організаційно-розпорядчих документів потрібно використовувати аркуші паперу формату А4 (210 мм Ч 297 мм) та А5 (210 мм Ч 148 мм). Допустимо використовувати бланки формату А3 (297 мм Ч 420 мм) для оформлення документів у вигляді таблиць.

Організаційно-розпорядчі документи виготовляють за допомогою автоматизованих та/або друку-вальних засобів. Для друкування текстів документів потрібно використовувати гарнітуру Times New Roman та шрифт розміром 12- 14 друкарських пунктів.

В той же час, позивачем подано суду реєстри ТТН згідно акту наданих послуг, що не відповідає встановленим стандартам, оскільки такий реєстр не має розмір друкарських пунктів 12-14.

Відтак, позивачу слід надати копії реєстрів ТТН до акту наданих послуг із зазначенням друкарських пунктів розміром 12-14.

Отже, наведене вище свідчить про недотримання вимог Кодексу адміністративного судочинства України та є недоліками позовної заяви, що в свою чергу створює перешкоди для вирішення питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до суду (вул. Болбочана Петра, 8, корп. 1, блок А, м. Київ, 01601) протягом 10 днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху:

1) заяви із зазначенням адреси електронної пошти позивача та третьої особи;

2) заяви про залучення третьої особи до участі у справі, а також на яких підставах та на чиїй стороні третю особу належить залучити до участі у справі та на які права, свободи, інтереси або обов`язки цієї особи може вплинути рішення у справі;

3) належним чином засвідчені копії реєстрів ТТН до акту наданих послуг із зазначенням друкарських пунктів розміром 12-14;

4) належним чином засвідченої копії товарно-транспортної накладної від 05.08.2022 № 43 у належному вигляді, з якої можливо встановити у повному обсязі зміст такого документу, заради фіксування інформації якої останній було створено.

Керуючись статтями 160-162, 169, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -

У Х В А Л И В:

1. Позовну заяву залишити без руху.

2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків - протягом 10 днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.

3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до пункту 1 частини третьої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась із позовною заявою.

Відповідно до положень ст. 169 та ч. 1 ст. 294 КАС України ухвала про залишення позову без руху не оскаржується.

Відповідно до ч. 2 ст. 256 КАС України ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Суддя О.А. Кармазін

Дата ухвалення рішення06.12.2022
Оприлюднено08.12.2022
Номер документу107729192
СудочинствоАдміністративне
Сутьзастосування адміністративно-господарського штрафу

Судовий реєстр по справі —640/20962/22

Ухвала від 26.07.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 12.04.2023

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Панова Г. В.

Ухвала від 06.12.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кармазін О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні