ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
03.11.2022Справа № 910/13614/21
Господарський суд міста Києва у складі судді Удалової О.Г., за участю секретаря судового засідання Бенчук О.О., розглянув матеріали господарської справи
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернова група Київ"
до 1) Фонду державного майна України
2) Міністерства економіки України
3) Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській і Житомирській областях
треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів:
1) Міністерство аграрної політики та продовольства України
2) Мале приватне підприємство "Обрій"
3) Кабінет Міністрів України
про визнання протиправними та нечинними дій та наказів
За участю представників учасників справи:
від позивача не з`явилися
від відповідача-1 Бабій А.Б.
від відповідача-2 не з`явилися
від відповідача-3 не з`явилися
від третьої особи-1 не з`явилися
від третьої особи-2 Микита Т.В.
від третьої особи-3 Лісовенко О.О.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Зернова група Київ" (далі - позивач) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Фонду державного майна України (далі - відповідач-1), Кабінету Міністрів України (далі - відповідач-2) і Міністерства економіки України (далі - відповідач-3) про:
- визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 1101-р "Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна" в частині внесення до додатку "Перелік цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій, що передаються до сфери управління Фонду державного майна" позиції " 00955791; Державне підприємство "Радивилівський комбінат хлібопродуктів";
- визнання протиправними дій Фонду державного майна України із прийняття до сфери свого управління цілісного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" та з проведення заходів, пов`язаних з його приватизацією;
- визнання протиправними дій Міністерства економіки України (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства) по переданню до сфери управління Фонду державного майна України цілісного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів";
- визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України від 28 грудня 2019 року №1574 в частині включення єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" до переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2020 році;
- визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України а від 26 березня 2020 року №554 "Про прийняття рішення про приватизацію єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів";
- визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України від 06 січня 2021 року № 5 "Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році" в частині включення єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" до переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році;
- визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу № 780 від 23.07.2021 Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях "Про затвердження протоколу засідання аукціонної комісії з продажу об`єкта малої приватизації - єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів".
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.08.2021 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі в порядку загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 23.09.2021, залучено до участі у справі як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів Міністерство аграрної політики та продовольства України (далі - третя особа), зобов`язано відповідачів та третю особу в порядку та з дотриманням вимог статті 90 Господарського процесуального кодексу України надати відповідь на питання, викладені у заявах, доданих до позовної заяви.
14.09.2021 через відділ діловодства суду від відповідача-2 надійшов відзив на позовну заяву з доданим клопотанням про закриття провадження у справі, у зв`язку з тим, що справа не підлягає розгляду в порядку господарського судочинства.
22.09.2021 через відділ діловодства суду від відповідача-1 надійшов відзив на позовну заяву, від відповідача-2 надійшли відповіді на запитання учасника справи в порядку ст. 90 ГПК України.
23.09.2021 через відділ діловодства суду від позивача надійшла заява про залучення до участі у справі третьої особи та заперечення на клопотання відповідача-2 про закриття провадження у справі.
Ухвалою суду від 23.09.2021 викликано відповідача-3 у наступне підготовче засідання, призначене на 19.10.2021.
30.09.2021 через відділ діловодства суду від позивача надійшла відповідь на відзив відповідача-2.
12.10.2021 через відділ діловодства суду від позивача надійшла відповідь на відзив відповідача-1, заява свідка, від відповідача-3 надійшов відзив на позовну заяву.
18.10.2021 через відділ діловодства суду від позивача надійшло клопотання про залучення до участі у справі співвідповідача.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.10.2021 відкладено підготовче засідання на 11.11.2021; залучено до участі у справі Регіональне відділення Фонду державного майна України по Рівненській і Житомирській областях, як співвідповідача (далі - відповідач-4); залучено до участі у справі як третю особу (далі - третя особа-2), яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідачів Мале приватне підприємство "Обрій"; зобов`язано позивача направити на адресу співвідповідача та третьої особи-2 копії позовної заяви з додатками та відповідей на відзиви, відповідачів - направити співвідповідачу та третій особі-2 копії відзивів з додатками, докази чого надати суду; запропоновано третій особі-2 надати суду письмові пояснення по суті спору, співвідповідачу - подати відзив на позов; прийнято до розгляду відзив відповідача-3 та відповіді на відзиви відповідачів-1, 2 з доданими до них документами; запропоновано позивачеві направити на адреси інших учасників справи додані до клопотання про залучення третьої особи докази; відмовлено у прийнятті до розгляду заяви свідка.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 19.10.2021 задоволено клопотання Кабінету Міністрів України про закриття провадження у справі № 910/13614/21 в частині, закрито провадження у справі № 910/13614/21 в частині визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 1101-р "Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна" в частині внесення до додатку "Перелік цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій, що передаються до сфери управління Фонду державного майна" позиції " 00955791; Державне підприємство "Радивилівський комбінат хлібопродуктів", роз`яснено позивачу, що спір в частині позовних вимог про визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 1101-р "Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна" в частині внесення до додатку "Перелік цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій, що передаються до сфери управління Фонду державного майна" позиції " 00955791; Державне підприємство "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
04.11.2021 до Господарського суду міста Києва надійшов запит Північного апеляційного господарського суду з викладеним проханням надіслати до суду апеляційної інстанції матеріали справи № 910/13614/21, у зв`язку з надходженням апеляційної скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернова група Київ" на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.10.2021.
Ухвалою суду від 09.11.2021 судом зупинено провадження у даній справі до розгляду в апеляційному порядку скарги на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.10.2021.
01.12.2021 від Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській і Житомирській областях надійшов відзив на позовну заяву.
Постановою Північного апеляційного господарського суду від 14.12.2021 апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Зернова група Київ» залишено без задоволення, ухвалу Господарського суду міста Києва 19.10.2021 у справі № 910/13614/21 залишено без змін.
21.12.2021 матеріали справи № 910/13614/21 було повернуто судом апеляційної інстанції до Господарського суду міста Києва.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 22.12.2021 поновлено провадження у справі та призначено проведення підготовчого засідання на 18.01.2022.
17.01.2022 від позивача надійшло клопотання про відкладення підготовчого засідання.
18.01.2022 від третьої особи (МПП «Обрій») надійшли письмові пояснення.
Ухвалою суду від 18.01.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, відкладено підготовче засідання на 01.02.2022.
01.02.2022 від Фонду державного майна України надійшли додаткові пояснення та клопотання про закриття провадження у даній справі.
Ухвалою суду від 01.02.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, судом відмовлено в задоволенні клопотання Фонду державного майна України про закриття провадження у даній справі, а також відкладено підготовче засідання на 15.02.2022 о 15:15 год.
04.02.2022 на адресу Господарського суду міста Києва від Верховного Суду надійшла ухвала від 04.02.2022 у даній справі, якою вирішено витребувати матеріали даної справи для розгляду касаційної скарги позивача на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.10.2021 та постанови Північного апеляційного господарського суду від 14.12.2021 у даній справі.
Ухвалою Господарського суду міста Києва від 09.02.2022 судом зупинено провадження у даній справі до розгляду в касаційному порядку скарги на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.10.2022.
Постановою Верховного Суду від 02.06.2022 касаційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернова група Київ" на ухвалу Господарського суду міста Києва від 19.10.2021 та постанову Північного апеляційного господарського суду від 24.12.2021 залишено без задоволення, а вказані судові акти - без змін.
27.06.2022 матеріали справи повернуто до Господарського суду міста Києва.
Ухвалою суду від 30.06.2022 поновлено провадження у даній справі, призначено проведення підготовчого засідання на 19.07.2022 о 15:00 год.
Ухвалою суду від 19.07.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, судом відкладено підготовче засідання на 11.08.2022; зобов`язано Фонд державного майна України виконати вимоги ухвали суду про відкриття провадження у справі в частині надання відповідей на всі запитання на підставі ст. 90 ГПК України; залучено до участі у справі як третю особу на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Кабінет Міністрів України.
Ухвалою суду від 11.08.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, підготовче засідання відкладено на 23.08.2022 о 15:00 год.
05.08.2022 від Міністерства аграрної політики та продовольства України надійшли пояснення на відповіді на запитання.
11.08.2022 від Фонду державного майна України на виконання вимог ухвали від 19.07.2022 надано відповіді на запитання.
23.08.2022 від позивача надійшло клопотання про відкладення підготовчого засідання.
Ухвалою суду від 23.08.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, підготовче засідання відкладено на 13.09.2022.
12.09.2022 від позивача надійшло клопотання про розгляд справи за відсутності його представника.
Ухвалою суду від 13.09.2022 закрито підготовче провадження та призначити справу до розгляду по суті на 04.10.2022.
04.10.2022 від Міністерства аграрної політики та продовольства України надійшло клопотання про відкладення судового засідання.
06.10.2022 від Міністерства економіки України надійшло клопотання про розгляд справи без участі їх представника.
Ухвалою суду від 04.10.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, відкладено судове засідання на 25.10.2022.
Ухвалою суду від 25.10.2022, яка занесена до протоколу судового засідання, судове засідання відкладено на 27.10.2022.
Судове засідання, призначене на 27.10.2022, не відбулось у зв`язку з відсутністю електроенергії в приміщенні Господарського суду міста Києва.
Ухвалою суду від 31.10.2022 судом призначено проведення судового засідання на 03.11.2022.
Зважаючи на відсутність підстав для відкладення розгляду справи та наявність у матеріалах справи доказів, необхідних і достатніх для вирішення спору по суті, суд вважав за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами.
У судовому засіданні 03.11.2022 було проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши надані документи та матеріали, з`ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об`єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, суд встановив:
Кабінетом Міністрів України 20.11.2019 прийнято розпорядження № 1101-р «Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна», яким вирішено передати майнові комплекси державних підприємств, установ та організацій за переліком згідно з додатком із сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства (на даний момент Міністерства економіки України) до сфери управління Фонду державного майна.
Відповідно до переліку до вказаного розпорядження до таких майнових комплексів увійшов комплекс Державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів».
Наказом Фонду державного майна України № 1574 від 28.12.2019, зокрема, затверджено перелік об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2020 році, згідно з додатком
Наказом Фонду державного майна України № 508 від 18.03.2020 внесено зміни до додатку № 2 "Перелік майнових комплексів і їх структурних підрозділів, у т.ч. тих, що передані в оренду, які підлягають приватизації в 2020 році", затвердженого наказом від 28.12.2019 № 1574. До таких майнових комплексів внесено Єдиний майновий комплекс державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», органом управлення яким визначено апарат Фонду.
У подальшому наказом Фонду державного майна України № 554 від 26.03.2020 прийнято рішення про приватизацію Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» шляхом його приватизації на аукціоні з умовами.
Наказом Фонду державного майна України № 5 від 06.01.2021 затверджено перелік об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році, згідно з додатком до таких майнових комплексів внесено Єдиний майновий комплекс державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», органом управлення яким визначено апарат Фонду.
Наказом Фонду державного майна України № 697 від 26.04.2021 від 26.04.2021 органом управління Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» визначено Регіональне відділення Фонду по Рівненській та Житомирській областях.
Наказом Регіонального відділення Фонду по Рівненській та Житомирській областях № 780 від 23.07.2021 затверджено протокол засідання аукціонної комісії від 23.07.2021 № 34 з продажу об`єкта малої приватизації - Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», розташованого за адресою: Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Волковенка, 11, код 00955791, а також затверджено умови продажу вказаного об`єкта малої приватизації.
Як вбачається з інформаційного повідомлення Регіонального відділення Фонду по Рівненській та Житомирській областях про продаж об`єкта малої приватизації - Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», розташованого за адресою: Рівненська обл., м. Радивилів, вул. Волковенка, 11, затверджено проведення аукціону з умовами на 30.08.2021, зі стартовою ціною аукціону з умовами - 141 487 946,88 грн без ПДВ. Місцем проведення аукціону в електронній торговій системі «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» (адміністратор).
Крім того, як встановлено судом під час розгляду даної справи, відповідно до протоколу про результати електронного аукціону № UA-PS-2021-07-30-00063-2, переможцем вказаного аукціону визначено - Мале приватне підприємство «Обрій» з ціновою пропозицію 147 000 000,00 грн.
Вказаний протокол затверджений наказом Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях № 920 від 31.08.2021.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що дії відповідачів щодо приватизації Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» суперечать законодавству та, відповідно, вищевказані акти Кабінету Міністрів України та Фонду державного майна України, а також Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях прийняті всупереч нормам законодавства та в спосіб, не передбачений законодавством, а тому просить суд визнати протиправними та нечинним дії, а також протиправними та нечинними розпорядження Кабінету Міністрів України № 1101-р від 20.11.2019, накази Фонду державного майна України № 1574 від 28.12.2019, № 554 від 26.03.2020, № 6 від 06.01.2021, наказ Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях № 780 від 23.07.2021.
Розглядаючи даний спір та вирішуючи його по суті, оцінюючи правомірність вимог позивача та обґрунтованість заперечень відповідачів та третіх осіб, суд керувався таким.
Провадження у даній справі в частині визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 1101-р "Про передачу цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій до сфери управління Фонду державного майна" в частині внесення до додатку "Перелік цілісних майнових комплексів державних підприємств, установ та організацій, що передаються до сфери управління Фонду державного майна" позиції " 00955791; Державне підприємство "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" закрито ухвалою суду від 19.10.2021 на підставі п. 1 ч. 1 ст. 231 Господарського процесуального кодексу України, оскільки спір у даній частині не підлягає вирішенню в порядку господарського судочинства.
Вказана ухвала суду залишена без змін постановою Північного апеляційного господарського суду від 14.12.2021, а також постановою Верховного Суду від 02.06.2022 у даній справі.
Під час розгляду даної справи сторонами не надано доказів визнання нечинним або скасування вказаного розпорядження в судовому порядку.
Даним розпорядженням вирішено передати цілісні майнові комплекси, в т.ч. державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» із сфери управління Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства до сфери управління Фонду державного майна.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про управління об`єктами державної власності» (станом на момент прийняття вказаного розпорядження) Кабінет Міністрів України є суб`єктом управління, що визначає об`єкти управління державної власності, стосовно яких виконує функції з управління, а також об`єкти управління державної власності, повноваження з управління якими передаються іншим суб`єктам управління, визначеним цим Законом.
Згідно з ч. 2 вказаної норми, здійснюючи управління об`єктами державної власності, Кабінет Міністрів України: визначає органи виконавчої влади та державні колегіальні органи, які здійснюють функції з управління об`єктами державної власності; 2) встановлює порядок передачі об`єктів державної власності суб`єктам управління, визначеним цим Законом; визначає порядок, зокрема, розпорядження активами державних господарських організацій.
Як встановлено ч.ч. 1, 3 ст. 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України», станом на момент прийняття вказаного розпорядження) Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов`язкові для виконання акти - постанови і розпорядження.
Акти Кабінету Міністрів України з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі розпоряджень Кабінету Міністрів України.
При цьому, відповідно до параграфу 40 Регламенту Кабінету Міністрів України, розпорядження Кабінету Міністрів видаються з питань, зокрема, передачі майна.
Отже, як слідує з вищевказаних норм, Кабінет Міністрів України є органом управління об`єктами державної власності та наділений повноваженнями стосовно реалізації прав держави як власника таких об`єктів, пов`язаних з володінням, користуванням та розпорядженням ними в межах повноважень, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб. При цьому, Кабінет Міністрів України має право передавати об`єкти права державної власності, у т.ч. цілісні майнові комплекси, за відповідним рішенням, оформленим у формі розпорядження.
Рішення про приватизацію Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» прийнято Фондом державного майна України та оформлено наказом № 554 від 26.03.2020.
Як зазначено Фондом державного майна, вказаний наказ прийнято на підставі норм ЗУ «Про приватизацію державного та комунального майна» та наказу Фонду державного майна України № 1574 від 28.12.2019.
Відповідно до ст. 2 ЗУ «Про приватизацію державного та комунального майна» (в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) основною метою приватизації є прискорення економічного зростання, залучення іноземних і внутрішніх інвестицій, зменшення частки державної або комунальної власності у структурі економіки України шляхом продажу об`єктів приватизації ефективному приватному власнику.
Приватизація здійснюється на основі таких принципів: законності; відкритості та прозорості; рівності та змагальності; державного регулювання та контролю; продажу об`єктів приватизації з урахуванням особливостей таких об`єктів; захисту економічної конкуренції; створення сприятливих умов для залучення інвестицій; повного, своєчасного та достовірного інформування про об`єкти приватизації та порядок їх приватизації; забезпечення конкурентних умов приватизації.
Згідно з ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, до об`єктів державної і комунальної власності, що підлягають приватизації, належать усі об`єкти права державної і комунальної власності, крім тих, приватизація яких прямо заборонена цим Законом та іншими законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону, Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим становлять єдину систему державних органів приватизації.
Згідно з ч. 2 вказаної статті, державні органи приватизації у межах своєї компетенції здійснюють такі основні повноваження: затверджують переліки об`єктів, що підлягають приватизації; приймають рішення про приватизацію об`єктів державної власності у випадках, установлених законодавством; здійснюють управління об`єктами державної власності, зокрема державними підприємствами та корпоративними правами держави у статутних капіталах господарських товариств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію та затверджено план розміщення акцій товариств, утворених у процесі перетворення (у тому числі шляхом корпоратизації) державних підприємств, що належать до сфери управління Фонду державного майна України, а також товариств, утворених за участю Фонду державного майна України; продають майно, що перебуває у державній власності, у процесі його приватизації, а також акції (частки), що належать державі у майні господарських товариств; утворюють аукціонні комісії.
Таким чином, рішення про затвердження об`єктів, які підлягають приватизації відноситься до сфери Фонду державного майна України, як до органу приватизації, між тим, позивачем в позові не вказується, які саме законодавчі норми були порушені відповідачами при приватизації Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», у свою чергу, подальші накази відповідачів щодо приватизації об`єкту приватизації спрямовані на виконання наказу Фонду державного майна України № 1574 від 28.12.2019
Крім того, позивачем не доведено порушення його права на участь в приватизації Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів», тобто позивачем не доведено порушення його прав в результаті прийняття оскаржуваних ним дій відповідачів та виданих останніми наказів.
Позивачем під час розгляду даної справи не доведено порушення його прав на участь у приватизації Єдиного майнового комплексу державного підприємства «Радивилівський комбінат хлібопродуктів» у зв`язку з порушенням відповідачами законодавства, що є окремою підставою для відмови в задоволені позовних вимог у даній справі, позаяк позивачем не доведено факту наявності в нього порушеного права.
Зважаючи на вказані обставини, суд відмовляє Товариству з обмеженою відповідальністю "Зернова група Київ" у задоволенні його вимог про: визнання протиправними дій Фонду державного майна України із прийняття до сфери свого управління цілісного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" та з проведення заходів, пов`язаних з його приватизацією; визнання протиправними дій Міністерства економіки України (Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства) по переданню до сфери управління Фонду державного майна України цілісного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів"; визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України від 28 грудня 2019 року №1574 в частині включення єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" до переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2020 році; визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України а від 26 березня 2020 року №554 "Про прийняття рішення про приватизацію єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів"; визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу Фонду державного майна України від 06 січня 2021 року № 5 "Про затвердження переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році" в частині включення єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів" до переліків об`єктів малої приватизації, що підлягають приватизації в 2021 році; визнання протиправним та нечинним з моменту його видачі наказу № 780 від 23.07.2021 Регіонального відділення Фонду державного майна України по Рівненській та Житомирській областях "Про затвердження протоколу засідання аукціонної комісії з продажу об`єкта малої приватизації - єдиного майнового комплексу державного підприємства "Радивилівський комбінат хлібопродуктів".
Європейський суд з прав людини вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (справа "Серявін проти України", § 58, рішення від 10 лютого 2010 року).
Оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, суд дійшов висновку, що заявлені позивачем вимоги не підлягають задоволенню, зважаючи на що суд відмовляє в задоволенні позову в повному обсязі.
Відповідно до вимог 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати враховуючи відмову в задоволенні позову покладаються на позивача.
Керуючись ст. ст. 73-74, 76-79, 86, 129, 233, 237-238 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову відмовити в повному обсязі.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Повний текст рішення складений та підписаний 07.12.2022.
Суддя О.Г. Удалова
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 03.11.2022 |
Оприлюднено | 09.12.2022 |
Номер документу | 107745321 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, щодо недоговірних зобов’язань спонукання виконати або припинити певні дії |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Удалова О.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні