Постанова
від 01.07.2010 по справі 2а-1533/10/8/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімфер ополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

01 липня 2010 р. Справа №2а-1533/10/8/0170

(09:41год.) м.Сімферополь

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі головуючого суд ді Кушнової А.О. , при секрет арі ГнатенкоІ.О., розглянувши у відкритому судовому засід анні адміністративну справу

за позовом Державної пода ткової інспекції в м. Сімферо полі АР Крим

до Виробничо-комерційног о підприємства "Укравіаресур с"

про стягнення

Представники сторін:

від позивача: Тарасенко О льга Василівна, довіреніст ь № 18/10-0 від 19.01.2010р.;

від відповідача : не з' явив ся

Суть спору: Державна податк ова інспекція у м. Сімферопол і АР Крим звернулась до Окруж ного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з позовом про стягнення з вир обничо-комерційного підприє мства «Укравіаресурс» забор гованості у сумі 396327,41грн., у том у числі 395337,41грн. податку на приб уток, 990,00грн. податку з доходів фізичних осіб.

Ухвалами суду від 29.01.2010р. було відкрито провадження у адмі ністративній справі та справ у призначено до судового роз гляду.

У судових засіданнях 13.04.2010р., 07 .06.2010р., 01.07.2010р. представники позив ача підтримували заявлені по зовні вимоги у повному обсяз і та просили стягнути з відпо відача заборгованість у розм ірі 396327,41грн.

Відповідач явку свого пред ставника забезпечив лише у с удове засідання 13.04.2010р., але про сив розгляд справи відкласти через те, що отримав копію поз ову, яку неможливо прочитати , але судову повістку про викл ик до суду отримав завчасно - 05.03.2010р.

В судові засідання 13.04.2010р., 17.05.2010 р., 07.06.2010р., 01.07.2010р. відповідач явку с вого представника не забезпе чив, про час, місце та дату роз гляду справи повідомлявся на лежним чином, про причини нея вки не повідомляв, письмових заперечень або пояснень до п озову не надав.

Розглянувши матеріали спр ави, дослідивши надані доказ и, заслухавши представника п озивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Виробничо-комерційне п ідприємство «Укравіаресурс » (надалі ВКП«Укравіаресурс» ) 05.08.1999р. зареєстроване у якості юридичної особи виконавчим комітетом Сімферопольської міської Ради АР Крим, ідентиф ікаційний код 30491981, що підтверд жується свідоцтвом про держа вну реєстрацію юридичної осо би серії А00 № 437219 (а.с.24) та знаходи ться на обліку в Державній по датковій інспекції у м. Сімфе рополя АР Крим, що підтверджу ється довідкою про взяття на облік платника податків № 4359/2 9-0 від 01.11.2006р. (а.с.25).

Згідно зі статтею 4 Закону У країни «Про систему оподатку вання», платниками податків і зборів (обов' язкових плат ежів) є юридичні і фізичні осо би, на яких відповідно до Зако нів України покладений обов' язок сплачувати податки і зб ори (обов'язкові платежі).

Згідно п. 3 ст. 9 Закону Україн и «Про систему оподаткування » платники податків і зборів (обов' язкових платежів) зоб ов' язані сплачувати належн і суми податків і зборів (обов ' язкових платежів) у встано влені законами терміни.

Відповідно до п. 1 ст. 11 Закону України «Про державну подат кову службу в Україні» орган и державної податкової служб и у випадках, в межах компетен ції та у порядку, встановлени х законами України, мають пра во здійснювати документальн і невиїзні перевірки (на підс таві поданих податкових декл арацій, звітів та інших докум ентів, пов'язаних з нарахуван ням і сплатою податків та збо рів (обов'язкових платежів) не залежно від способу їх подач і), а також планові та позаплан ові виїзні перевірки своєчас ності, достовірності, повнот и нарахування і сплати подат ків та зборів (обов'язкових пл атежів).

Судом встановлено, що у пері од з 24.07.2009р. по 06.08.2009р. Державною по датковою інспекцією у м. Сімф ерополі АР Крим на підставі н аправлення на перевірку від 24.07.2009р. № 1609/23-2, проведена планова в иїзна перевірка ВКП «Украві аресурс» з питань дотримання вимог податкового законода вства за період з 01.04.2008р. по 31.03.2009р. , за результатами якої складе ний Акт перевірки № 7498/23-2/30491981 від 11.08.2009р. (а.с.7-9).

Перевіркою встановлені на ступні порушення:

- п.п. 4.1.6 п. 4.1 ст. 4, п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 За кону України «Про оподаткува ння прибутку підприємств» № 283/97-ВР від 22.05.1997р. зі змінами та до повненнями, в результаті чог о донараховано податкове зоб ов' язання по податку на при буток в періоді, що перевіряв ся, на загальну суму 281428грн., у то му числі за 2 квартал 2008 року у с умі 509грн., за 1 квартал 2009 року у с умі 280919грн.;

- п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закон у України від 03.04.1997р. № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» зі змінами та доповненнями, ч ерез що встановлено завищенн я залишку від' ємного значен ня, що після бюджетного відшк одування включається до скла ду податкового кредиту насту пного податкового періоду вс ього у сумі 105905грн., у тому числі за квітень 2008 року в сумі 105905грн .;

- п.п. 4.2.1 ст. 4, п.п. 8.1.1 ст. 8 Закону У країни № 889-IV не утриманий пода ток з доходів фізичних осіб з суми, зарахованої громадяни ну, який не перебуває у трудов их відносинах з підприємство м, підприємством оплачена та перерахована сума за юридич ні послуги. Усього донарахов ано податку з доходів фізичн их осіб у сумі 330грн.

На підставі Акту перевірки № 7498/23-2/30491981 від 11.08.2009р. ДПІ у м. Сімфе рополі прийняте податкове по відомлення - рішення № 0010652301/0 від 19.08.2009р. на суму 337867,00грн., у тому чис лі 281428грн. за основним платежем та 56439грн. за штрафними (фінанс овими) санкціями (а.с.12).

Судом встановлено, що вказа не податкове повідомлення - р ішення у встановленому закон ом порядку оскаржене відпові дачем не було.

Крім того, судом встановлен о, що 10.08.2009р. Державною податков ою інспекцією у м. Сімферопол і АР Крим проведена камераль на перевірка податкової звіт ності з податку на прибуток В КП «Укравіаресурс», за резул ьтатами якої складений Акт п еревірки № 7464/15-1 від 31.08.2009р. (а.с.14).

Перевіркою було встановле но заниження податкового зоб ов' язання з податку на приб уток за 2008 рік на 67402грн.

Вказаний акт не був отриман ий відповідачем, про що було с кладено акт від 17.08.2009р. про немо жливість вручення акту про п орушення податкового законо давства від 11.08.2009р. № 7464/15-1 (а.с.16).

На підставі акту перевірки № 7464/15-1 було винесено податкове повідомлення - рішення № 001468 1501/0 від 19.08.2009р., яким визначено су му податкового зобов' язанн я ВКП «Укравіаресурс» в розм ірі 67402,00грн. з податку на прибут ок приватних підприємств (а.с .17).

Судом встановлено, що вказа не податкове повідомлення - р ішення у встановленому закон ом порядку оскаржене відпові дачем не було.

Позивачем на адресу відпов ідача надсилалися перша та д руга податкові вимоги № 1/2681 ві д 03.09.2009р. на суму 327996,71грн. та № 2/3113 ві д 16.10.2009р. на суму податкового бо ргу у розмірі 395398,71грн. (а.с.19, 21).

Перша податкова вимога не б ула отримана відповідачем, п ро що був складений акт про не можливість вручення податко вої вимоги № 4178/24-1 від 16.09.2009р. (а.с. 20) .

Друга податкова вимога отр имана уповноваженою особою в ідповідача 19.11.2009р., про що свідч ить розписка про отримання д ругої податкової вимоги на б ланку самої вимоги (а.с.21).

Судом встановлено, що відпо відачем була частково погаше на заборгованість у сумі 9933,29гр н., що підтверджується картко ю особового рахунку платника податків - відповідача.

Таким чином, судом встановл ено, що за ВКП «Укравіаресурс » склалася податкова заборго ваність у розмірі 396327,471грн., у то му числі 395337,41грн. заборгованіс ть з податку на додану вартіс ть, та 990,00грн. податку з доходів фізичних осіб.

Однак, відповідач обов' яз ок по своєчасній сплаті сум п одатків і зборів не виконав.

З огляду на вищенаведене, су д дійшов висновку, що відпові дачем узгоджені податкові зо бов' язання, нараховані конт ролюючим органом.

Дослідивши матеріали спра ви суд вважає, що позов підляг ає задоволенню з наступних п ідстав.

Відповідно до пункту 1.2 стат ті 1 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» № 2181-ІІІ від 21.12.2000 р. под аткове зобов' язання - це зоб ов' язання платника податкі в сплатити до бюджетів або де ржавних цільових фондів від повідну суму коштів у порядк у та в строки, визначені цим За коном або іншими законами Ук раїни.

Відповідно до п.п.1.3. ст.1 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами » податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з ура хуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узг оджене платником податків аб о узгоджене в адміністративн ому чи судовому порядку, але н е сплачене у встановлений ст рок, а також пеня, нарахована н а суму такого податкового зо бов'язання.

Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2. ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» у разі коли платник пода тків не сплачує узгоджену су му податкового зобов'язання в установлені строки, податк овий орган надсилає такому п латнику податків податкові в имоги.

Відповідно до п.п. 6.2.3 п. 6.2. ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податкові вимоги надсил аються:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» одним із зав дань органів державної подат кової служби є здійснення ко нтролю за дотриманням податк ового законодавства, повною і своєчасною сплатою до бюдж етів податків і зборів.

Закон України «Про державн у податкову службу в Україні » передбачає стягнення до бю джетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у ви падках, порядку і розмірах, пе редбачених законами України .

Об' єкти, суб' єкти оподат кування, а також порядок опод аткування прибутку підприєм ств визначається Законом Укр аїни «Про оподаткування приб утку підприємств» № 283/97-ВР від 22.05.1997р.

Платники податку у строки, в изначені законом, подають до податкового органу податков у декларацію про прибуток за звітний період, розраховану наростаючим підсумком з ура хуванням від'ємного значення об'єкта оподаткування минул их податкових періодів у раз і його наявності відповідно до пункту 6.1 статті 6 цього Зако ну. При цьому за звітні кварта л, півріччя та три квартали пл атники податку подають спрощ ену декларацію, а за результа тами звітного року - повну. Фор ми декларацій з цього податк у встановлюються центральни м податковим органом за узго дженням з комітетом Верховно ї Ради України, що відповідає за проведення податкової по літики.

Відповідно до п.п. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону України «Про оподатк ування прибутку підприємств » датою збільшення валового доходу вважається дата, яка п рипадає на податковий період , протягом якого відбуваєтьс я будь-яка з подій, що сталася раніше:

або дата зарахування кошті в від покупця (замовника) на ба нківський рахунок платника п одатку в оплату товарів (робі т, послуг), що підлягають прода жу, у разі продажу товарів (роб іт, послуг) за готівку - дата її оприбуткування в касі платн ика податку, а за відсутності такої - дата інкасації готівк и у банківській установі, що о бслуговує платника податку;

або дата відвантаження тов арів, а для робіт (послуг) - дата фактичного надання результа тів робіт (послуг) платником п одатку.

Пунктом 4.1. ст. 4 Закону Україн и «Про оподаткування прибутк у підприємств» передбачено, що валовий доход - загальна су ма доходу платника податку в ід усіх видів діяльності, отр иманого (нарахованого) протя гом звітного періоду в грошо вій, матеріальній або немате ріальній формах як на терито рії України, її континенталь ному шельфі, виключній (морсь кій) економічній зоні, так і за її межами.

Валовий доход включає:

- загальні доходи від продаж у товарів (робіт, послуг), у том у числі допоміжних та обслуг овуючих виробництв, що не маю ть статусу юридичної особи, а також доходи від продажу цін них паперів, деривативів, іпо течних сертифікатів участі, іпотечних сертифікатів з фік сованою дохідністю, сертифік атів фондів операцій з нерух омістю (за винятком операцій з їх первинного випуску (розм іщення), операцій з їх кінцево го погашення (ліквідації) та о перацій з консолідованим іпо течним боргом відповідно до закону);

- доходи від здійснення банк івських, страхових та інших о перацій з надання фінансових послуг, торгівлі валютними ц інностями, цінними паперами, борговими зобов'язаннями та вимогами;

- доходи від операцій, перед бачених статтею 7 цього Закон у;

- доходи від спільної діяльн ості та у вигляді дивідендів , отриманих від нерезидентів , процентів, роялті, володіння борговими вимогами, а також д оходів від здійснення операц ій лізингу (оренди);

- доходи, не враховані в обчи сленні валового доходу періо дів, що передують звітному, та виявлені у звітному періоді ;

- доходи з інших джерел, у том у числі, але не виключно, у виг ляді:

- сум безповоротної фінансо вої допомоги, отриманої плат ником податку у звітному пер іоді, вартості товарів (робіт , послуг), безоплатно наданих п латнику податку у звітному п еріоді, крім їх надання непри бутковим організаціям згідн о з пунктом 7.11 статті 7 цього За кону та у межах таких операці й між платником податку та йо го відокремленими підрозділ ами, які не мають статусу юрид ичної особи, крім випадків, ви значених у частині четвертій статті 3 Закону України «Про с писання вартості несплачени х обсягів природного газу»;

- сум поворотної фінансової допомоги, отриманої платник ом податку у звітному період і, що залишається неповернен ою на кінець такого звітного періоду від осіб, що не є плат никами цього податку (у тому ч ислі нерезидентів), або осіб, я кі згідно із законодавством мають пільги з цього податку , включаючи право застосовув ати ставку податку нижчу, ніж установлена пунктом 7.2 статті 7 або статтею 10 цього Закону. У разі коли у майбутніх податк ових періодах платник податк у повертає таку поворотну фі нансову допомогу (її частину ) особі, яка її надала, такий пл атник податку збільшує суму валових витрат на суму такої поворотної фінансової допом оги (її частини) за наслідками податкового періоду, в якому відбулося таке повернення. П ри цьому валові доходи таког о платника податку не збільш уються на суму умовно нарахо ваних процентів, а податкові зобов'язання особи, що надала поворотну фінансову допомог у, не змінюються як при її вида чі, так і при її зворотному отр иманні. Як виняток з правила, в изначеного цим абзацом, опер ації з отримання (надання) фін ансової допомоги між платник ом податку та його філіями, ві дділеннями, іншими відокремл еними підрозділаами, що не ма ють статусу юридичної особи, розташованими на території України, не призводять до змі ни їх валових витрат або вало вих доходів;

- сум невикористаної частин и коштів, що повертаються із с трахових резервів у порядку, передбаченому пунктом 12.2 цьо го Закону;

- сум заборгованості, що під лягає включенню до валових д оходів згідно з пунктами 12.3 та 12.4 цього Закону;

- сум коштів страхового резе рву, використаних не за призн аченням;

- вартості матеріальних цін ностей, переданих платнику п одатку згідно з договорами с хову (у відповідальне зберіг ання) та використаних ним у вл асному виробничому чи господ арському обороті;

- сум штрафів та/або неустой ки чи пені, фактично одержани х за рішенням сторін договор у або за рішенням відповідни х державних органів, суду;

- сум державного мита, попер едньо сплаченого позивачем, що повертається на його кори сть за рішенням суду;

- сум акцизного збору, сплач ених (нарахованих) покупцями підакцизних товарів (за їх ра хунок) на користь платника та кого акцизного збору, уповно важеного законом вносити йог о до бюджету, та рентних плате жів, а також сум збору у вигляд і цільової надбавки до діючо го тарифу на електричну та те плову енергію;

- доходів від продажу електр ичної енергії (включаючи реа ктивну);

- сум дотацій і субсидій з фо ндів загальнообов'язкового д ержавного соціального страх ування або бюджетів, отриман их платником податку.

Відповідно до п. 5.1. ст. 5 Закон у України «Про оподаткування прибутку підприємств» валов і витрати виробництва та обі гу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника по датку у грошовій, матеріальн ій або нематеріальній формах , здійснюваних як компенсаці я вартості товарів (робіт, пос луг), які придбаваються (вигот овляються) таким платником п одатку для їх подальшого вик ористання у власній господар ській діяльності.

Згідно з п.п. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» не вкл ючаються до складу валових в итрат витрати на виплату вин агород або інших видів заохо чень пов'язаним з таким платн иком податку фізичним чи юри дичним особам у разі, якщо нем ає документальних доказів, щ о таку виплату або заохоченн я було проведено як компенса цію за фактично надану послу гу (відпрацьований час). За ная вності зазначених документа льних доказів віднесенню до складу валових витрат підляг ають фактичні суми виплат (за охочень), але не більші ніж сум и, розраховані за звичайними цінами.

Не підлягають віднесенню д о складу валових витрат суми збитків платника податку, по несених у зв'язку з продажем т оварів (робіт, послуг) або їх о бміном за цінами, що нижчі за з вичайні, пов'язаним з таким пл атником податку особам.

У разі коли сума виплат (зао хочень) або її частина пов'яза ним фізичним особам не визна ються валовими витратами, та ка сума (або її частина) є базо ю для нарахування внесків на соціальні заходи, передбаче ні пунктом 5.7 цієї статті.

Не належать до складу валов их витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними р озрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язк овість ведення і зберігання яких передбачена правилами в едення податкового обліку.

У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених докумен тів платник податку має прав о письмово заявити про це под атковому органу та здійснити заходи, необхідні для поновл ення таких документів. Письм ова заява має бути надіслана до/або разом з поданням розра хунку податкових зобов'язань звітного періоду. Якщо платн ик податку не подасть у такий строк письмову заяву та не по новить зазначених документі в до закінчення податкового періоду, що настає за звітним , непідтверджені відповідним и документами витрати не виз наються валовими витратами і на суму недосплаченого пода тку нараховується пеня у роз мірі облікової ставки Націон ального банку України, збіль шеної в 1,2 рази.

Якщо платник податку понов ить зазначені документи у на ступних періодах, підтвердже ні витрати (з урахуванням спл аченої пені) включаються до в алових витрат податкового пе ріоду, на який припадає таке п оновлення.

В результаті виїзної плано вої перевірки позивача за пе ріод з 01.04.2008р. по 31.03.2009р. актом пере вірки № 7498/23-2/30491981 від 11.08.2009р. виявле ні порушення п.п.4.1.6. п.4.1 ст. 4 Зако ну України «Про оприбуткуван ня прибутку підприємств», що виразилася у невключенні до складу валових доходів кред иторської заборгованості ві д ТОВ «Капітал-інвест-груп» з а 1 квартал 2009р. у сумі 561838грн. та з афіксовано у п.3.1.1. акту перевір ки у розділі «Валовий дохід» (а.с.59-60).

У п.3.1.2. акту перевірки № 7498/23-2/3049198 1 від 11.08.2009р. у розділі «Валові ви трати» встановлено, що перев іркою повноти визначення вал ових витрат за період з 01.04.2008р. п о 31.03.2009р. встановлено їх завищен ня у загальній сумі 563878грн., у то му числі за 2 квартал 2008 року у с умі 2037грн., за 1 квартал 2009 р. у сум і 561838грн. у порушення п.5.1,п.п.5.3.9 п.5.3 ст. 5 Закону України «Про опри буткування прибутку підприє мств».

У п.3.1.4. акту перевірки № 7498/23-2/3049198 1 від 11.08.2009р. у розділі «Висновки щодо повноти декларування т а своєчасності сплати податк у на прибуток» перевіркою по вноти визначення податку на прибуток за період з 01.04.2008р. по 31. 03.2009р. встановлено його занижен ня всього у загальній сумі 281428г рн. у тому числі за 2 квартал 2008р . у сумі 509грн., за 1 квартал 2009 року у сумі 280919грн. в результаті доп ущених порушень податкового законодавства, які відображ ені в п.п. 3.1.1 «Валовий дохід» та п.3.1.2 «Валові витрати» акту пер евірки. У періоді, що перевіря вся, суб' єкт господарювання мав від' ємне значення об' єкта оподаткування податком на прибуток за перевіряємий період.

У ході проведення документ альної перевірки в результат і порушень описаних у п.3.1.1 «Ва ловий дохід» встановлено зан иження валового доходу за 1 кв артал 2009р. у сумі 561838грн. та п.3.1.2 «В алові витрати» за 2 квартал 2008 року у сумі 563875 грн. (561838грн. + 2037грн .), чим порушено п.п. 4.1.6 п.4.1 ст.4, п.5.1, п .п. 5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України «Про оприбуткування прибутку під приємств», де треба донараху вати податкове зобов' язанн я по податку на прибуток за 2 к вартал 2008р. у сумі 509грн. (2037грн. х 25 %), за 1 квартал 2009р. у сумі 280919грн. (112 3677грн. х 25 %) (а.с. 59-64).

Крім того проведеною камер альною перевіркою податково ї звітності з податку на приб уток ВКП «Укравіаресурс» вс тановлено заниження податко вого зобов' язання з податку на прибуток за 2008 рік на 67402грн.

Таким чином, судом зроблено висновок, про правомірність донарахування позивачем под аткових зобов' язань з подат ку на прибуток підприємств у розмірі 395337,41грн.

Порядок оподаткування дох одів фізичних осіб визначаєт ься Законом України «Про под аток з доходів фізичних осіб » № 889-ІV від 22.05.2003 р. (із змінами та д оповненнями).

Відповідно до п.1.8. ст. 1 Закону № 889 наймана особа - це фізичн а особа, яка безпосередньо вл асною працею виконує трудову функцію виключно за доручен ням або наказом працедавця з гідно з умовами укладеного з ним трудового договору (конт ракту) відповідно до закону. П ри цьому усі вигоди від викон ання такої трудової функції (крім заробітної плати такої найманої особи, інших виплат чи винагород на її користь, пе редбачених законодавством), а також усі ризики, пов'язані з таким виконанням або невико нанням, отримуються (несутьс я) працедавцем.

Підпунктом 4.2.1. п. 4.1. ст. 4 Закону № 889 передбачено, що до складу з агального місячного оподатк овуваного доходу включаютьс я, зокрема, доходи у вигляді за робітної плати, інші виплати та винагороди, нараховані (ви плачені) платнику податку ві дповідно до умов трудового а бо цивільно-правового догово ру.

Відповідно до п.п. 8.8.1 п.8.1 ст.8 За кону № 889 податковий агент, яки й нараховує (виплачує) оподат ковуваний дохід на користь п латника податку, утримує под аток від суми такого доходу з а його рахунок, використовую чи ставку податку, визначену у відповідних пунктах статт і 7 цього Закону.

Відповідно до п.п. 17.1.9 п. 17.1 ст. 17 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» у разі коли платник по датків здійснює продаж (відч уження) товарів (продукції) аб о здійснює грошові виплати б ез попереднього нарахування та сплати податку, збору (обов 'язкового платежу), якщо відпо відно до законодавства таке нарахування та сплата є обов 'язковою передумовою такого продажу (відчуження) або випл ати, такий платник податків с плачує штраф у подвійному ро змірі від суми зобов'язання з такого податку, збору (обов'яз кового платежу). Сплата зазна ченого штрафу не звільняє пл атника податків від адмініст ративної або кримінальної ві дповідальності та/або конфіс кації таких товарів (продукц ії) або коштів відповідно до з акону.

З урахуванням викладених н орм, судом зроблено висновок , про правомірність донараху вання позивачем зобов' язан ь з податку з доходів фізични х осіб у розмірі 990,00грн., з яких 3 30,00грн. заборгованість за осно вним платежем та 660,00грн. штрафн их санкцій.

Таким чином, позовні вимоги позивача підтверджуються ма теріалами справи і підлягают ь задоволенню у повному обся зі.

У судовому засіданні прого лошено вступну та резолютивн у частини постанови.

Постанову складено у повно му обсязі 06.07.2010року.

Керуючись ст.ст. 94, 98, 100, 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний поз ов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Виробничо-коме рційного підприємства «Укра віаресурс» (95048, АРК, м. Сімфероп оль, вул. Балаклавська, б. 12; іде нтифікаційний код 30491981, р/р 2610601000994 КРФ ВАТ «Кредобанк», МФО 324913; р /р 2600901000994 КРФ ВАТ «Кредобанк», МФ О 324913; р/р 260023000994 КРФ ВАТ «Кредобан к», МФО 324913; р/р 260013010994 КРФ ВАТ «Кред обанк», МФО 324913; р/р 26003258309022 КРУ ПАТ «Приватбанк», м. Сімферополь , МФО 384436; р/р 26002258309001 КРУ ПАТ «Прива тбанк», м. Сімфероопль, МФО 38443 6; р/р 26001258309002 КРУ ПАТ «Приватбанк », м. Сімфероопль, МФО 384436; або і ншого рахунку) податкову заб оргованість у сумі 396327,41грн., у т ому числі:

- 395337,41грн. заборгованість з по датку на прибуток підприємст в, код податку - 11021000 (р/р 31112009700002, в Г У ДКУ в АРК, МФО 824026, ЄДРПОУ 34740405);

- 990,00грн. податку з доходів фіз ичних осіб, код податку - 11010106 ( р/р 33219800700005 в ГУ ДКУ в АРК, МФО 824026, ЄД РПОУ 34740405).

3.Після набрання постановою законної сили за заявою пози вача видати виконавчий лист.

У разі неподання заяви про а пеляційне оскарження, постан ова набирає законної сили че рез 10 днів з дня її проголошен ня, а в разі складення постано ви у повному обсязі відповід но до статті 160 Кодексу адміні стративного судочинства Укр аїни - з дня складення в повном у обсязі.

Якщо постанову було прогол ошено у відсутності особи, як а бере участь у справі, то пост анова набирає законної сили через 10 днів з дня отримання о собою копії постанови, у разі неподання нею заяви про апел яційне оскарження.

Якщо після подачі заяви пр о апеляційне оскарження, апе ляційна скарга не подана, пос танова вступає в законну сил у через 20 днів після подання з аяви про апеляційне оскарже ння.

Постанова може бути оскарж ена в порядку і строки передб ачені ст. 186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и.

Суддя Ку шнова А.О.

Дата ухвалення рішення01.07.2010
Оприлюднено20.08.2010
Номер документу10774930
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1533/10/8/0170

Постанова від 01.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні