ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 грудня 2022 р. Справа № 440/10591/21Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
Головуючого судді: Калиновського В.А.,
Суддів: Кононенко З.О. , Мінаєвої О.М. ,
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області на рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 26.11.2021, головуючий суддя І інстанції: К.І. Клочко, вул. Пушкарівська, 9/26, м. Полтава, 36039 по справі № 440/10591/21
за позовом Кременчуцького професійного ліцею ім.А.С.Макаренка
до Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області
про визнання протиправним та скасування рішення про повернення страхових коштів,
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Кременчуцький професійний ліцей ім.А.С.Макаренка, звернувся до суду з позовом, в якому просив суд: визнати протиправним та скасувати рішення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області про повернення страхових коштів Фонду застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів Фонду №384 Кременчуцьким професійним ліцеєм ім. А.С. Макаренка в частині суми страхових коштів на повернення у розмірі 10141,77 грн та щодо сплати Кременчуцьким професійним ліцеєм ім. А. С. Макаренка страховику штрафу у розмірі 5070,88 грн.
Рішенням Полтавського окружного адміністративного суду від 26.11.2021 адміністративний позов Кременчуцького професійного ліцею ім.А.С.Макаренка задоволено.
Відповідач, не погодившись із рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просив його скасувати та прийняти нове судове рішення, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.
Обґрунтовуючи вимоги апеляційної скарги зазначає, що нарахування та виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності проведені по листкам непрацездатності, виданим не у встановленому порядку, оскільки видані не безпосередньо фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 , а лікарями, що працюють у ФОП ОСОБА_1 , як наймані працівники. При цьому, жодних положень, які б надавали лікарям, що працюють за трудовим договором у фізичних осіб - підприємців, право видачі листків непрацездатності, Інстукція №455 не містить.
Указом Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 з 24 лютого 2022 року був введений воєнний стан на території України. Другий апеляційний адміністративний суд здійснює свою діяльність за дотриманням умов відсутності загрози життю та здоров`ю учасникам судового процесу, суддям та працівникам суду з урахуванням вимог воєнного часу. У зв`язку з бойовими діями на території Харківської області текст ухвали виготовлений 08.12.2022.
На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши доводи апеляційної скарги, рішення суду першої інстанції, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що в період з 03.08.2021 р. по 06.08.2021 Кременчуцьким відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області проведено виїзну, планову документальну перевірку Кременчуцького професійного ліцею ім. А.С. Макаренка щодо дотримання порядку використання страхових коштів Фонду соціального страхування України за період з 01.04.2013 по 30.06.2021.
В результаті проведеної документальної перевірки Страховиком 06.08.2021 складено Акт документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України № 108.
20.08.2021 Управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області прийнято рішення про повернення страхових коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання коштів Фонду № 384.
За змістом рішенні Фонду № 384 від 20.08.2021 зазначається, що плановою перевіркою виявлено порушення Кременчуцьким професійним ліцеєм ім. А.С. Макаренка пункту 1 частини другої статті 15, частини першої статті 21, частини першої, третьої статті 30, частини першої статті 31, частини другої статті 33 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 23.03.1999 р. № 1105-XIV в редакції Закону України від 28.12.2014 № 77-VIII із змінами та доповненнями; абзацу першого пункту 3, пункту 32 Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням, затвердженого постановою КМУ від 26.09.2001 р. № 1266 із змінами та доповненнями.
Відповідно до Рішення Фонду № 384 від 20.08.2021 Кременчуцький професійний ліцей ім. А.С. Макаренка повинен повернути до Фонду соціального страхування України суму страхових коштів у розмірі 42416,28 грн. та сплатити штраф у розмірі 21208,14 грн.
Позивач не погодився із вищевказаним рішенням в частині суми страхових коштів у розмірі 10141,77 грн. та щодо сплати штрафу у розмірі 5070,88 грн. та оскаржив його до суду.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що у діях позивача відсутній склад правопорушення у вигляді неправомірної виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності на користь ОСОБА_2 у розмірі 611,80 грн, ОСОБА_3 у розмірі 5160,87 грн та ОСОБА_4 у розмірі 4369,10 грн, а, відтак, рішення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області від 20.08.2021 № 384 в частині повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі 10141,00 грн та сплати штрафу у розмірі 5070,00 грн. є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги - задоволенню.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Як вбачається з опису виявлених порушень згідно акту № 108 від 06.08.2021 року, нарахування та виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності проведені по листкам непрацездатності, виданим не у встановленому порядку (серії АДЯ № 320689; АЛД № 317989, АЛД № 249626), оскільки видані не безпосередньо фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 , а лікарями, що працюють у ФОП ОСОБА_1 , як наймані працівники, що протирічить нормам Інструкції № 455.
Відповідно до преамбули Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" (далі - Закон) цей Закон відповідно до Основ законодавства України про загальнообов`язкове державне соціальне страхування визначає правові, фінансові та організаційні засади загальнообов`язкового державного соціального страхування, гарантії працюючих громадян щодо їх соціального захисту у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, вагітністю та пологами, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, охорони життя та здоров`я.
Статтею 22 Закону передбачено, що допомога по тимчасовій непрацездатності надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке повністю або частково компенсує втрату заробітної плати (доходу) у разі настання в неї одного з таких страхових випадків, зокрема тимчасової непрацездатності внаслідок захворювання або травми, не пов`язаної з нещасним випадком на виробництві.
Згідно частини 3 статті 30 Закону рішення про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг приймається комісією (уповноваженим) із соціального страхування, що створюється (обирається) на підприємстві, в установі, організації, до складу якої входять представники адміністрації підприємства, установи, організації та застрахованих осіб (виборних органів первинної профспілкової організації (профспілкового представника) або інших органів, які представляють інтереси застрахованих осіб), або фізичною особою - підприємцем, особою, яка провадить незалежну професійну діяльність.
Комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.
Відповідно до п. 1.4.5. Наказу Міністерства охорони здоров`я України № 455 від 13.11.2001 р., право видачі листків непрацездатності надається лікуючим лікарям закладів охорони здоров`я незалежно від форми власності та лікарям, що провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи - підприємці.
Відповідно до п. 32. Постанови Кабінету Міністрів України № 285 від 02.03.2016 р., суб`єкт господарювання забезпечує наявність щонайменше одного медичного працівника, зокрема з числа працюючих за сумісництвом, за кожною заявленою лікарською спеціальністю, спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою та немедичних працівників, які працюють у системі охорони здоров`я.
Кількість посад медичних і немедичних працівників визначається керівником закладу охорони здоров`я та фізичною особою - підприємцем залежно від обсягу, нормативів надання медичної допомоги відповідного рівня та заявлених спеціальностей.
Відповідно до п. 34. Постанови Кабінету Міністрів України № 285 від 02.03.2016 р., фізична особа - підприємець має право приймати на роботу лікарів відповідно до заявленої спеціальності, а молодших спеціалістів з медичною освітою - залежно від профілю (спеціальності) за умови, що їх кваліфікаційний рівень відповідає єдиним кадровим вимогам, затвердженим МОЗ.
Фізичні особи - підприємці з числа молодших спеціалістів з медичною освітою провадять медичну практику самостійно або під керівництвом лікаря.
Відповідно до п. 35. Постанови Кабінету Міністрів України № 285 від 02.03.2016 р., фізична особа - підприємець, яка не має спеціальної освіти та не відповідає єдиним кваліфікаційним вимогам, затвердженим МОЗ, має право отримати ліцензію.
У такому разі фізична особа - підприємець зобов`язана укомплектувати штат медичними та немедичними працівниками відповідно до заявлених спеціальностей.
Як вбачається з матеріалів справи, на листах непрацездатності наявні печатки ФОП ОСОБА_1 з написом "Для листків непрацездатності".
Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань міністерства юстиції України ФОП ОСОБА_1 зареєстровано. Видами діяльності ФОП ОСОБА_1 є: загальна медична практика (основний) - 86.2); діяльність лікарняних закладів (КВЕД -86.10); спеціалізована медична практика (КВЕД - 86.22); інша діяльність у сфері охорони здоров`я (КВЕД - 86.90), інші. ФО-П ОСОБА_1 має ліцензію Міністерства охорони здоров`я України на здійснення медичної практики.
Відповідно до Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій №0000-6145-М000 та Договору №0000-6145-М000/20.01.2021 про внесення змін до договору №0000-6145-М000 про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій укладеного ФОП ОСОБА_1 та Національною службою здоров`я України, ФОП ОСОБА_1 має право на оформлення листів непрацездатності. Тобто, право на видачу листків непрацездатності надано ФОП ОСОБА_1 державою.
Відповідно до роз`яснень МОЗ України, для виписування листків непрацездатності лікарям-ФОП не потрібна державна акредитація. Лікар-ФОП, який отримав ліцензію МОЗ України на надання медичних послуг, є таким самим лікуючим лікарем, як і лікарі, які працюють у державних та недержавних закладах охорони здоров`я і відповідно мають ті самі права, в тому числі - виписувати листки непрацездатності. Лікарі-ФОП мають право на отримання бланків листків непрацездатності.
Відповідно до Наказу (Розпорядження) про прийняття на роботу №2-0000000004 від 10.03.2020 р., з 12.03.2020 р. у ФОП ОСОБА_1 в структурному підрозділі "Амбулаторія" на посаді «Лікар загальної практики-сімейний лікар", працює ОСОБА_5 . Відповідно до Наказу (Розпорядження) про прийняття на роботу № 6-0000000008 від 06.10.2020 р., з 07.10.2020 р. у ФОП ОСОБА_1 в структурному підрозділі "Амбулаторія" на посаді "Лікар загальної практики-сімейний лікар", працює ОСОБА_6 . Відповідно до Наказу (Розпорядження) про прийняття на роботу № 1-0000000002 від 27.02.2020, з 27.02.2020 у ФОП ОСОБА_1 в структурному підрозділі "Амбулаторія" на посаді "Лікар загальної практики-сімейний лікар", працює ОСОБА_7 . Крім того, у ФОП ОСОБА_1 працюює лікар Курдидик Н., що відповідачем не заперечується.
Лист непрацездатності ОСОБА_2 (№ АДЯ 320689 від 06.10.2020) підписаний лікарем ОСОБА_7 , який працює у ФОП ОСОБА_1 . Лист непрацездатності ОСОБА_4 (№АЛД 317989 від 09.11.2020) підписаний лікарем Курдидик Н., яка працює у ФОП ОСОБА_1 . Лист непрацездатності ОСОБА_3 (№ АЛД 249626 від 08.12.2020) підписаний лікарем ОСОБА_6 , яка працює у ФОП ОСОБА_1 та продовжений з 18.12.2020 лікуючим лікарем ОСОБА_5 , яка також є працівником ФОП ОСОБА_1 .
Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про те, що листи непрацездатності на які йде посилання в пункті 7 опису Акту, видані у встановленому законодавством порядку, містять печатки фізичної особи - підприємця, що провадить господарську діяльність з медичної практики та немає жодних порушень вимог норм законодавства, перелічених в пункті 7 опису Акту. Відтак, підстави для повернення Кременчуцьким професійним ліцеєм ім. А.С. Макаренка Страховику суми страхових коштів по вищевказаним листам непрацездатності відсутні, отже оскаржуване рішення в цій частині підлягає скасуванню.
Колегія суддів вважає хибними доводи скаржника про те, що нарахування та виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності проведені по листкам непрацездатності, виданим не у встановленому порядку, оскільки видані не безпосередньо фізичною особою - підприємцем ОСОБА_1 , а лікарями, що працюють у ФОП ОСОБА_1 , як наймані працівники. При цьому, жодних положень, які б надавали лікарям, що працюють за трудовим договором у фізичних осіб - підприємців, право видачі листків непрацездатності, Інстукція №455 не містить, з огляду на наступне.
Так, підставою для призначення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства допомоги по тимчасовій непрацездатності є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
Відповідно до п.1.1 Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров`я України від 13 листопада 2001 року № 455, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2001 року за № 1005/6196 (далі - Інструкція № 455, в редакції чинній на час спірних правовідносин), тимчасова непрацездатність працівників засвідчується листком непрацездатності.
Згідно з п.п.1.3.1 п. 1.3 Інструкції №455 листок непрацездатності видається громадянам України, іноземцям, особам без громадянства, які проживають в Україні і працюють на умовах трудового договору (контракту) на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та господарювання або у фізичних осіб, у тому числі в іноземних дипломатичних представництвах та консульських установах.
Пунктом 1.4 Інструкції №455 встановлено, що право видачі листків непрацездатності надається: 1.4.1. лікуючим лікарям державних і комунальних закладів охорони здоров`я; 1.4.2. лікуючим лікарям стаціонарів протезно-ортопедичних установ системи Міністерства праці та соціальної політики України; 1.4.3. лікуючим лікарям туберкульозних санаторно-курортних закладів; 1.4.4. фельдшерам у місцевостях, де відсутній лікар, а також на плаваючих суднах. Список цих фельдшерів затверджується щороку органами охорони здоров`я; 1.4.5. лікуючим лікарям закладів охорони здоров`я незалежно від форми власності та лікарям, що провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи - підприємці.
Пунктами 1.6 та 1.7 Інструкції № 455 передбачено, що видача документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність, здійснюється лікуючим лікарем (фельдшером) при пред`явленні паспорта чи іншого документа, який засвідчує особу непрацездатного, і не може бути платною послугою в закладах охорони здоров`я незалежно від форми власності.
Видача та продовження документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність, здійснюються тільки після особистого огляду хворого лікуючим лікарем (фельдшером), про що робиться відповідний запис у медичній карті амбулаторного чи стаціонарного хворого з обґрунтуванням тимчасової непрацездатності. На період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), а також локалізацією та ліквідацією її спалахів та епідемій в Україні, відкриття листків непрацездатності може здійснюватися лікарем, що надає первинну медичну допомогу на підставі звернення та опитування хворого за допомогою засобів телефонного зв`язку або інтернет-телефонії з обов`язковим відповідним записом у медичній карті амбулаторного хворого.
Відповідно до положень пунктів 1-3 Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров`я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03 листопада 2004 року № 532/274/136-ос/1406, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2004 року за № 1456/10055 (далі - Інструкція №532/274/136-ос/1406), листок непрацездатності (далі - ЛН) - це багатофункціональний документ, який є підставою для звільнення від роботи у зв`язку з непрацездатністю та з матеріальним забезпеченням застрахованої особи в разі тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів. Лицьовий бік бланка ЛН заповнюється лікуючим лікарем або молодшим медичним працівником з медичною освітою. Зворотний бік бланка ЛН заповнюється за місцем роботи застрахованої особи. Заповнюється частина лицьового боку ЛН, що видається непрацездатному.
Насамперед заповнюється корінець ЛН. Підкреслюється слово "первинний" або "продовження", у разі продовження ЛН зазначається номер попереднього. Указуються: прізвище, ім`я та по батькові (повністю) непрацездатного та місце його роботи (назва підприємства, установи, організації), дата видачі ЛН (цифрою вказується число, після чого літерами - назва місяця, цифрою зазначається рік), прізвище лікаря, який видав ЛН, номер медичної карти амбулаторного чи стаціонарного хворого, підпис одержувача у графі "Підпис одержувача". Паспортна частина ЛН (прізвище непрацездатного, ім`я та по батькові, вік) заповнюється за даними документів, місце роботи - зі слів непрацездатного. Після заповнення корінець залишається в закладі охорони здоров`я.
Далі заповнюється частина лицьового боку ЛН, що видається непрацездатному. У графі "Звільнення від роботи" у першому стовпчику "З якого числа" дата видачі ЛН (число, місяць, рік) позначається арабськими цифрами; у другому стовпчику "До якого числа включно" дата продовження ЛН (число і місяць) позначається літерами; у четвертому стовпчику "Підпис та печатка лікаря" продовження або закриття ЛН підтверджується підписом та печаткою лікаря. У графі "Стати до роботи" вказують словами число і місяць, коли приступити до роботи; посаду, прізвище лікаря, що засвідчується його підписом та печаткою закладу охорони здоров`я "Для листків непрацездатності". У разі продовження тимчасової непрацездатності підкреслюється "Продовжує хворіти" та зазначається номер нового ЛН.
Отже, з аналізу наведених вище норм права вбачається, що листок непрацездатності є підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, якщо він виданий лікарем, який наділений правом видачі листків непрацездатності (а саме: лікуючим лікарем закладу охорони здоров`я незалежно від форми власності або лікарем, що провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа підприємець); містить всі необхідні реквізити (прізвище лікаря, який видав ЛН, підпис та печатку лікаря, печатку закладу охорони здоров`я "Для листків непрацездатності" тощо).
Дійсно, як вбачається з наявних в матеріалах справи листків непрацездатності № АДЯ 320689 від 06.10.2020, №АЛД 317989 від 09.11.2020, № АЛД 249626 від 08.12.2020, що певні дії в цих листках були відображені лікарями найманими працівниками ФОП ОСОБА_1 , проте це лише вказує на певні порушення особою, що видала такі листки непрацездатності, однак це жодним чином не свідчить про те, що вказані листки непрацездатності були видані не у встановленому порядку (листок непрацездатності, виданий не лікуючим лікарем закладу охорони здоров`я, незалежно від форми власності та не лікарем, що провадить господарську діяльність з медичної практики, як фізична особа підприємець) на що посилається відповідач в Акті документальної перевірки дотримання порядку використання страхувальником страхових коштів Фонду соціального страхування України №108 від 06.08.2021, оскільки ці листки непрацездатності видані від імені ФОП ОСОБА_1 та на них містяться відтиски печатки та підписи останньої.
Відповідно до п. 6 ст. 15 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування", у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.
Враховуючи, що у діях позивача відсутній склад правопорушення у вигляді неправомірної виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності, позовні вимоги щодо скасування оскаржуваного рішення в частині сплати штрафу також є такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Враховуючи викладене, судова колегія вважає правомірним та обгрунтованим висновок суду першої інстанції про те, що у діях позивача відсутній склад правопорушення у вигляді неправомірної виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності на користь ОСОБА_2 у розмірі 611,80 грн, ОСОБА_3 у розмірі 5160,87 грн та ОСОБА_4 у розмірі 4369,10 грн, а, відтак, рішення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області від 20.08.2021 № 384 в частині повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у розмірі 10141,00 грн та сплати штрафу у розмірі 5070,00 грн. є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги - задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим.
Колегія суддів вважає, що рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 26.11.2021 року по справі № 440/10591/21 відповідає вимогам ст. 242 КАС України, а тому відсутні підстави для його скасування та задоволення апеляційних вимог позивача.
Згідно ч. 1 ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.
Керуючись ст. ст. 311, 315, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області - залишити без задоволення.
Рішення Полтавського окружного адміністративного суду від 26.11.2021 по справі № 440/10591/21 - залишити без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий суддя В.А. Калиновський Судді З.О. Кононенко О.М. Мінаєва
Суд | Другий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2022 |
Оприлюднено | 12.12.2022 |
Номер документу | 107756395 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного соціального страхування, у тому числі |
Адміністративне
Другий апеляційний адміністративний суд
Калиновський В.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні