Справа № 524/9950/21
Провадження № 1-кс/524/2585/22
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 листопада 2022 року слідчий суддя Автозаводського районного суду м. Кременчука ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , представника КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адвоката ОСОБА_4 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, внесене у кримінальному провадженні №12022170500001448 від 18.09.2021 року, -
В С Т А Н О В И В:
Слідчий СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів у кримінальному провадженні №12022170500001448, зареєстрованого 18.09.2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, яке погоджене з прокурором Кременчуцької окружної прокуратури ОСОБА_5 .
На обґрунтування клопотання зазначає, що здійснюється досудове розслідування у вказаному кримінальному провадженні, яке внесене 18.09.2021 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України, за фактом службового підроблення.
Під час досудового розслідування встановлено, що 17.09.2021 року до Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області надійшла заява від ОСОБА_6 щодо можливого підроблення офіційних документів виконавцями робіт під час реконструкції та утеплення 38 дитячих садків, 23 шкіл та 5 лікувальних закладів м. Кременчука.
За вказаним фактом внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань №12021170500001448 від 18.09.2021.
16.11.2017 рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 було створене Комунальне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (далі КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 »). Основним завданням підприємства є ведення господарської діяльності по реалізації проекту « ІНФОРМАЦІЯ_4 », залучення інвестиційній коштів для реалізації проектів.
21.12.2017 рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 затверджено проект «Підвищення енергоефективності громадських будівель у м. Кременчук», відповідальним виконавцем визначено КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Як вбачається із додатку до вищевказаного рішення, до переліку будівель бюджетної сфери, котрі потребують енергоефективних інвестицій увійшли 38 дитячих садків, 23 шкіл та 5 лікувальних закладів м. Кременчука.
У ході досудового розслідування 12.11.2021 допитано в якості свідків першого заступника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_7 , начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_8 , директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_9 , а 15.11.2021 допитано в якості свідка технічного директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_10 , які повідомили, що наприкінці 2017 року ІНФОРМАЦІЯ_6 готував спільно з Австрійською компанією « ІНФОРМАЦІЯ_7 » пакет документів для створення та затвердження на пленарному засіданні сесії ІНФОРМАЦІЯ_6 статуту комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».
21.12.2017 ІНФОРМАЦІЯ_8 прийнято рішення «Про затвердження проекту «Підвищення енергоефективності громадських будівель у м. Кременчук», призначення комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » відповідальним виконавцем та надання йому згоди на укладання кредитного договору з Європейським банком реконструкції та розвитку та під гарантію ІНФОРМАЦІЯ_6 та укладання договору гранту», відповідно до якого оголошено тендер на проведення ремонтних робіт із термомодернізації 66 об`єктів освітньої та медичної інфраструктури, а саме 38 дитячих садків, 23 шкіл і 5 лікувальних закладів.
28.12.2017 укладено кредитний договір № 48019 між КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі ОСОБА_9 як директора та Європейським банком реконструкції та розвитку (далі ЄБРР) на загальну суму 7,5 млн. ЄВРО. Також до реалізації проекту було залучено кошти гранту « ІНФОРМАЦІЯ_9 ». Основні умови та аспекти проведення тендерних закупівель визначено документом «Політика та привила закупівлі ЄРББ». Тобто, порядок закупівлі робіт по реалізації вищевказаного проекту регулюються не ЗУ «Про публічні закупівлі», а встановленими правилами «Кредитора», в даному випадку ЄБРР. Приблизно в серпні-вересні 2019 року на сайті ЄБРР та на сайті КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було розміщено оголошення про початок тендеру (закупівлю комплексу будівельних робіт по модернізації та підвищенню енергоефективності громадських будівель), відповідно до Проекту, а саме 38 дитячих садочків, 23 шкіл, 5 лікувальних закладів. Для супроводження проекту, ЄБРР уклав договори на технічну підтримку та супроводження з Австрійською компанією « ІНФОРМАЦІЯ_7 », яка має своє представництво в м. Києві. Саме вказаною компанією розроблено тендерну документацію. Учасники скеровували протягом двох місяців свої пропозиції до КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у паперовому варіанті. Закупівля оголошена і проведена за двома лотами. За результатними проведення закупівлі переможцем визначено ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », що діє через представництво ММС ІНФОРМАЦІЯ_10 та укладено два контракти № 1 від 09.11.2020 та контракт № 2 від 09.11.2020 (про підвищення енергоефективності). Підрядник після перемоги на закупівлі також погоджений ЄБРР. Відповідно до законодавства, підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » було залучено для розроблення проектно-кошторисної документації окреме підприємство. КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було проведено 66 закупівель про надання послуг з технічного нагляду за результатами яких перемогу отримало КП « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (директор ОСОБА_11 ).
Також, свідок ОСОБА_9 зазначив, що на даний час пішла затримка по встановленню вікон, проведенню робіт по відкосам, в результаті чого деякі дошкільні навчальні заклади були не в змозі працювати. КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » було скеровано до генпідрядника претензії по затримці та вимоги про негайне виконання робіт, крім того нараховано штрафні санкції відповідно до умов контракту. На даний час генпідрядник відповіді не надав. Роботи продовжуються і до цього часу.
Допитаний в якості свідка технічний директор КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_10 , своїми показами підтвердив покази директора ОСОБА_9 , та доповнив, що підрядником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » залучено для розроблення проектно-кошторисної документації окреме підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_12 ». На даний час відбулися попередні проплати від ЄБРР на адресу «Підрядника» у сумі 30 % від загальної суми контракту, котра складає приблизно 10,5 млн. ЄВРО. З квітня 2021 розпочаті роботи приблизно по половині об`єктах. Період проведення робіт регулюється графіками, котрі є обов`язковими додатками до контрактів.
Крім того, допитано в якості свідка директора генерального підрядника ММС « ІНФОРМАЦІЯ_10 » ОСОБА_12 , який повідомив, що після перемоги у торгах, та підписання відповідних контрактів з КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 », на адресу ММС « ІНФОРМАЦІЯ_10 » було здійснено авансовий платіж від Замовника (КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » 20% від загальної суми). В подальшому ММС « ІНФОРМАЦІЯ_10 » було укладено договір на розроблення проектно-кошторисної документації з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (генеральний директор ОСОБА_13 ). Після того як було розроблено проектно-кошторисну документацію, вона була погоджена Замовником. Для безпосереднього виконання робіт на об`єктах ММС « ІНФОРМАЦІЯ_10 » залучало в якості субпідрядників інші підприємства, в т.ч.: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (демонтаж та монтаж віконних конструкцій, комплекс робіт з модульного ІТП, встановлення вентиляційного обладнання), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (ремонті та супутні роботи, утеплення фасадів) та ін. За результатами виконання робіт, складалися відповідні акти, котрі, приблизно влітку 2021 почали скеровуватися Замовнику, але останній з невідомих відмовлявся їх підписувати. Сплачені грошові кошти в якості авансу почали закінчуватися, піднялися ціни на будівельні матеріали, у компанії бракувало коштів на розрахунок з субпідрядниками, після чого останні вибірково покидали об`єкти. Щоб не зупинитися повністю по роботам, нами досягнено домовленості з Замовником, останнім було переховано ще 10% в якості авансу. На даний час роботи тривають, складено ряд актів про виконання робіт, але посадові особи КП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » з невідомих причин відмовляються їх підписувати, що в свою чергу тягне за собою відсутність фінансування.
Водночас, опрацюванням Єдиного вебпорталу використання публічних коштів ( ІНФОРМАЦІЯ_15 ) встановлено, що КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснено трансакцій на загальну суму 7063072 грн:
-0217693; 2610; кошти на купівлю валюти (евро) для сплати комiсiї та відсотків; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 30.09.21 р.; Без ПДВ на суму 2 652 357.68 грн від 12.10.2021;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 01.04.21 р.; Без ПДВ на суму 1 141951 грн від 16.04.2021;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 23.09.20 р.; Без ПДВ на суму 90170.37 грн від 10.11.2020;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 23.09.20 р.; Без ПДВ на суму 609 829.63 грн від 22.10.2020;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 23.09.20 р.; Без ПДВ на суму 85 951.64 грн від 16.10.2020;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 02.04.20 р.; Без ПДВ на суму 610000 грн від 13.04.2020;
-0217693; 2610; кошти на купiвлю валюти (евро) для сплати комiсiї та вiдсоткiв; кредитний дог. 48019 вiд 28.12.17; рах.48019 вiд 30.09.19 р.; Без ПДВ на суму 552 812.5 грн від 16.10.2019;
-0217693; 2610; кошти на купiв. валюти (4000.0 евро) комiсiя за невикор.зобов.на частину кредиту,отримув.ЄБРР; рах.вiд19.03.19; Кред. дог. вiд 28.12.17 опер. № 48019; без ПДВ на суму 1320 000 грн. від 08.04.2019.
Крім того, в ході досудового розслідування, встановлено, що на даний час, по деяким об`єктам частково прийняті роботи та підписані акти виконаних робіт (форми КБ-2В), а саме:
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 )
- ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )
- ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )
- ІНФОРМАЦІЯ_18 (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )
- ІНФОРМАЦІЯ_19 (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 )
- ІНФОРМАЦІЯ_21 (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_20 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ).
З метою отримання вказаних документів, в порядку ст. 93 КПК України, 05.08.2022 року скеровано запит за адресу КВП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » та КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 ». Однак, згідно відповідей від « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (11.08.2022 № 05/114) та від КВП « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (19.08.2022 № 01-12/165) у наданні документів відмовлено, посилаючись на необхідність ухвали слідчого судді.
Враховуючи вищевикладене, з метою підтвердження або спростування відомостей заявника, щодо внесення до офіційних документів виконавцями робіт під час реконструкції завідомо не правдивих відомостей, у слідства виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до підписаних актів виконаних (форми КБ-2В) по таких об`єктах як:
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 )
- ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )
- ІНФОРМАЦІЯ_19 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )
- ІНФОРМАЦІЯ_18 (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )
- ІНФОРМАЦІЯ_19 (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 )
- ІНФОРМАЦІЯ_21 (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_20 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), котрі перебувають у володінні замовника - комунального підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кременчуцької міської ради Кременчуцького району (розташований за адресою АДРЕСА_1 , код ЄДРПОУ НОМЕР_22 ).
У своєму клопотанні слідчий просить надати дозвіл на тимчасовий доступ до вищевказаних документів, обґрунтовуючи тим, що з метою проведення всебічного, повного і об`єктивного досудового розслідування, виникла необхідність у тимчасовому доступі до вищевказаних документів з метою підтвердження або спростування відомостей заявника щодо внесення до офіційних документів виконавцями робіт під час реконструкції завідомо не правдивих відомостей.
Вищевказані документи знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_22 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 .
Відповідно до витягу з ЄРДР створено слідчу групу у складі: старших слідчих: ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , слідчих ОСОБА_3 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 .
Слідчий у судовому засіданні підтримав клопотання та просив його задовольнити.
Представник КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » адвокат ОСОБА_4 заперечувала щодо задоволення клопотання слідчого, вважала клопотання необґрунтованим та таким, що складено з порушенням вимог чинного законодавства. Однак, зазначив, що документи складені пізніше, ніж відомості складені адвокатом. Також у клопотанні не зазначено, яким чином документи, що витребовуються, можуть бути використані у якості доказів та що саме передбачається довести за допомогою цих документів та необґрунтовано, яке суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні мають документи, доступ до яких просить слідчий.
Заслухавши думки учасників, дослідивши додані до клопотання матеріали, які обґрунтовують його доводи, слідчий суддя приходить до наступного.
Пунктом 5 частини 2 ст. 131 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів віднесено до заходів забезпечення кримінального провадження.
Частиною 1 ст. 132 КПК України визначено, що заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ч. 4 ст. 132 КПК України для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Згідно з ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити виїмку).
Внесене клопотання відповідає вимогамст.160 КПК України, матеріали клопотання містять достатні дані про здійснення досудового розслідування раніше зазначеного кримінального правопорушення, а також про те, що документи, тимчасовий доступ до яких просить надати слідчий, знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » і вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.
Згідно з положеннями ч.1ст.162 КПК України речі та документи, тимчасовий доступ до яких просить слідчий, містять охоронювану законом таємницю, та можуть бути використані як докази, сприяти розкриттю кримінального правопорушення та встановленню осіб, які його скоїли.
Іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою документів, що знаходяться у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », на даний час неможливо.
Враховуючи, що метою тимчасового доступу до речей та документів є встановлення особи, яка причетна до вказаного кримінального правопорушення, а також підтвердження або спростування відомостей заявника щодо внесення до офіційних документів виконавцями робіт під час реконструкції завідомо не правдивих відомостей, слідчий суддя вважає за можливе надати розпорядження на вилучення завірених належним чином копій,доступ дояких проситьслідчий,що є достатнім для забезпечення ефективності досудового розслідування і досягнення мети кримінального провадження.
На підставі викладеного, керуючись ст. 132, 160, 163-165, 166, 309, 369-372, 532 КПК України, слідчий суддя, -
ПОСТАНОВИВ:
Клопотання слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, внесене у кримінальному провадженні №12021170500001448 від 18.09.2021 року, задовольнити.
Надати слідчій групі у складі: старшого слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_16 , старшого слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_14 , старшого слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_15 , слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_3 , слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_18 , слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області лейтенанта поліції ОСОБА_17 , слідчого СВ Кременчуцького РУП ГУ НП в Полтавській області капітана поліції ОСОБА_19 тимчасовий доступдо відомостей, а саме всіх наявних підписаних актів виконаних робіт за 2021 2022 роки (форми КБ-2В) по таких об`єктах як:
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 )
- ІНФОРМАЦІЯ_16 (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 )
- ІНФОРМАЦІЯ_19 (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 )
- ІНФОРМАЦІЯ_18 (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 )
- ІНФОРМАЦІЯ_19 (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 )
- ІНФОРМАЦІЯ_20 (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 )
- ІНФОРМАЦІЯ_2 (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 )
- ІНФОРМАЦІЯ_21 (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_20 )
- ІНФОРМАЦІЯ_17 (код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Кременчуцької міської ради Кременчуцького району (ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), юридична адреса: АДРЕСА_1 , з метою ознайомлення з ними та з можливістювилучення завірених належним чином копій.
Строк дії ухвали визначити до 18 січня 2023 року (включно).
Роз`яснити, що відповідно до ч.1ст.166 КПК Україниу разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цьогоКодексуз метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала набирає законної сили з моменту оголошення та оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_20 ОСОБА_21
Суд | Автозаводський районний суд м.Кременчука |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2022 |
Оприлюднено | 10.05.2024 |
Номер документу | 107794134 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Автозаводський районний суд м.Кременчука
Предоляк О. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні