Рішення
від 13.12.2022 по справі 640/36182/21
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 грудня 2022 року м. Київ № 640/36182/21

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справуза позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна"доГоловного управління ДПС у м. Києвіпровизнання протиправними та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у м. Києві, в якому просить:

визнати протиправними та скасувати рішення №116450 від 01.10.2021р., комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про відповідність платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746323, критеріям ризиковості а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку;

зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746328 з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що рішенням №116450 від 01.10.2021р., повідомлено позивача про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку на підставі п.8 Критеріїв ризиковості платника податку.

Позивач зазначає, що позивач не погоджується з рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку №116450 від 01.10.2021 року, оскільки останнє не містить підстав та обґрунтувань причин віднесення Позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку.

Позивач окремо зазначає, що пункт 8 Критеріїв ризиковості платника податку не є самостійним та окремим пунктом для визначення ризиковості платника податку та означає, що у контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13.12.2021 року вказану справу прийнято до провадження та призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін та проведення судового засідання.

Вказаною ухвалою суду відповідачам надано п`ятнадцятиденний строк з дня вручення їм даної ухвали на подання до суду відзиву на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам ст. 162 КАС України, або заяву про визнання позову.

14 квітня 2022 року ГУ ДПС у м. Києві надано відзиви на позовну заяву, в якому відповідач просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог, оскільки оскаржуване рішення прийнято на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені чинним законодавством.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

В С Т А Н О В И В:

01 жовтня 2021 року за результатами моніторингу щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості Рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Головного управління ДПС у м. Києві №116450 платника податку ТОВ «КМТ.Україна» було віднесено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Дане рішення прийнято на підставі п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В полі «податкова інформація» Контролюючий орган зазначив: «Використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення і документ проведено аналіз діяльності ТОВ «КУГГ. Україна» (4 2 746328), в процесі якого встановлено, що підприємством частково сформовано ПК (ліміт) від СГ, які здійснюють ризикову діяльність, а саме: ГОВ «СУМИПРОДУКТ 2005» (34012197), ТОВ «АНД-ГРУП» (34795962), ТОВ «ЕЛЛІПСІС» (42103807), ТОВ «Транс-груп» (31861974). Підприємством не в повному обсязі надано пояснення та копії документів, передбачені Постановою КМУ №1165, що характеризують діяльність підприємства».

Незгода позивача з вказаним рішенням, обумовила його на звернення до суду з даним позовом.

Відповідно до ч. 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою. Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, права та обов`язки їх членів визначені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165 (далі Порядок №1165).

Згідно з пунктом 3 Порядку №1165 податкові накладні/ розрахунки коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, та розрахунків коригування, складених на неплатника податку), що подаються для реєстрації в Реєстрі, перевіряються щодо відповідності ознакам безумовної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до пункту 5 Порядку №1165 платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2).

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово - господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно пункту 6 Порядку № 1165 питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення.

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Як було встановлено вище, 01.10.2021 року комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у м. Києві прийнято рішення № 116450 про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, в якості підстави для відповідності ТОВ «КМТ.Україна» Критеріям ризиковості платника податку, відповідачем вказаний п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку, за результатами розгляду поданої позивачем інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Беручи до уваги викладене, суд звертає увагу, що положеннями пункту 6 Порядку №1165 визначено, що комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації, про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.

Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг, Про електронні довірчі послуги та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути:

договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;

договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;

первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;

розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;

документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;

інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.

Додатком 4 до Порядку №1165, затверджено форму рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку.

Додатком №1 до Порядку №1165 визначені Критерії ризиковості платника податку на додану вартість, пункт 8 яких передбачає, що такий критерій, як наявність у контролюючих органів податкової інформації, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з додатком 4 Порядку №1165 в рішенні про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку обов`язково зазначається підстава його прийняття, зокрема, відповідний пункт критеріїв ризиковості платника податку та у разі відповідності пункту 8 критеріїв ризиковості платника податку розшифровується, яка саме податкова інформація.

Суд зазначає, що загальними вимогами, які висуваються до акту індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення податковим органом конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.

Аналогічну правову позицію займає Верховний Суд у постанові від 23.10.2018 у справі №822/1817/18.

В той же час, оскаржуване рішення не містить жодної мотивації підстав та причин віднесення позивача до ризикових платників податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку.

В якості доказів, на підставі яких винесені оскаржуване рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, відповідачем не надано жодних належних та допустимих доказів, які б підтверджували наявну податкову інформацію, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Поряд з цим, суд звертає увагу, що до винесення оскаржуваного рішення, відповідачем було прийнято рішення № 64068 від 12.05.2021 року про відповідність платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746323, критеріям ризиковості а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В полі «податкова інформація» Контролюючий орган зазначив: «ТОВ "КМТ.УКРАЇНА" відповідно поданої заяви за формою 1-АКПС зареєструвало акцизні склади (уніфіковані номера 1012092, 1012094, 1014840) без отримання відповідних ліцензій на їх експлуатацію. Згідно інформаційного ресурсу ДПС України встановлено неподання ТОВ ''КМТ.УКРАЇНА" Довідок про розпорядника акцизного складу пального, розташовані на них резервуари, витратоміри та рівнеміри (затверджену наказом Міністерства фінансів України №944), чим порушено вимоги п.п.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Кодексу.».

На виконання вказаного рішення, позивачем надано письмові пояснення та первинні документи, відповідно до яких згідно поданої Заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів (Форма № 1-АКПС) від ТОВ ''КМТ.УКРАЇНА" зареєструвало акцизні склади за уніфікованими номерами: 1014840, 1012092, 1012094. Однак, за вказаними акцизними складами Товариство не здійснювало господарську діяльність, тому і не подавало заяви на отримання відповідних ліцензій на експлуатацію акцизних складів та не подало Довідки про розпорядника акцизного складу пального, розташовані на них резервуари, витратоміри та рівнеміри.

Одночасно, ТОВ «КМТ.УКРАЇНА» просить виключити його із критеріїв ризиковості платника податку (Рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 12.05.2021 р. № 64068) на підставі анулювання реєстрації акцизних складів (Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів за Формою № 1-АКПС від 13.05.2021 р.).

16 червня 2021 року відповідачем було повторно прийнято рішення № 156459 про відповідність платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746323, критеріям ризиковості а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В полі «податкова інформація» Контролюючий орган зазначив: «Використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення і документи, проведено аналіз діяльності ТОВ ''КМТ.УКРАІНА" (42746328), в процесі якого встановлено, що відповідно поданої заяви за формою 1-АКНС підприємство зареєструвало акцизні склади (уніфіковані номера 1012092, 1012094, 1014840) без отримання відповідних ліцензій на їх експлуатацію. Згідно інформаційного ресурсу ДПС України встановлено неподання ТОВ "КМТ.УКРАІНА" Довідок про розпорядника акцизного складу пального, розташовані на них резервуари, витратоміри та рівнеміри (затверджені наказом Міністерства фінансів України №944), чим порушено вимоги п.п.230.1.2 п. 230.1 ст. 230 Кодексу. Крім того, підприємством частково сформовано ПК (ліміт) від СГ, які здійснюють ризикову діяльність, а саме: ТОВ «Трапс-груп» (31861974).».

Листом від 07.09.2021 року ТОВ "КМТ.Україна" надано до ДПС пояснення, згідно яких повторно звертало увагу, що Товариство з обмеженою відповідальністю «КМТ.УКРАЇНА» (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 42746328) відповідно до поданої Заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового та/або акцизних складів (Форма № 1-АКПС) від зареєструвало акцизні склади за уніфікованими номерами: 1014840, 1012092, 1012094.

За вказаними акцизними складами Товариство здійснювало господарську діяльність тільки за складами: 1012092(в період з жовтня 2019 по січень2020) та склад 1012094 (з жовтня2019р. по грудень2019), на них і отримували ліцензії за №10130314201900556 та №10130314201900553 , а по складу 1014840 не здійснювалась діяльність тому і не подавало заяви на отримання відповідної ліцензій на експлуатацію акцизних складу .

Також надано пояснення щодо Довідки про розпорядника акцизного складу пального, яка стала обов`язковою з 31.03.2020р., в цей період вже не здійснювалась господарська діяльність по жодному з перерахованих складів .

Щодо підприємства ТОВ «ТРАНС-груп» (31861974) надано копії первинних документів, які підтверджують реальність здійснення господарських взаємовідносин.

Одночасно, ТОВ «КМТ.УКРАЇНА» просить виключити його із критеріїв ризиковості платника податку

15 вересня 2021 року відповідачем було повторно прийнято рішення № 110828 про відповідність платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746323, критеріям ризиковості а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

В полі «податкова інформація» Контролюючий орган зазначив: «Використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення і документи, проведено аналіз діяльності ТОВ "КМТ.УКРАЇНА" (42746328), в процесі якого встановлено, що підприємством частково сформовано ПК (ліміт) від СГ, які здійснюють ризикову діяльність, а саме: ТОВ «Транс-груп» (31861974). Підприємством не в повному обсязі надано пояснення та копії документів, передбачені Постановою КМУ №1165, що характеризують діяльність підприємства»

Листом від 23.09.2021 року ТОВ "КМТ.Україна" надано до ДПС пояснення, згідно яких зазначав, що контрагент ТОВ «ТРАНС-груп» (31861974), надавав товариству транспортні послуги та реєстрував податкові накладні в державному реєстрі, що стало підставою для включення податкового кредиту в декларацію з ПДВ. Додатково ТОВ "КМТ.Україна" просив виключити його із критеріїв ризиковості платника податку.

За результатами розгляду вказаних пояснень, відповідачем прийнято оскаржуване рішення №116450 від 01.10.2021р., де в полі «податкова інформація» Контролюючий орган зазначив: «Використовуючи бази даних ДПС України, надані пояснення і документ проведено аналіз діяльності ТОВ «КУГГ. Україна» (4 2 746328), в процесі якого встановлено, що підприємством частково сформовано ПК (ліміт) від СГ, які здійснюють ризикову діяльність, а саме: ГОВ «СУМИПРОДУКТ 2005» (34012197), ТОВ «АНД-ГРУП» (34795962), ТОВ «ЕЛЛІПСІС» (42103807), ТОВ «Транс-груп» (31861974). Підприємством не в повному обсязі надано пояснення та копії документів, передбачені Постановою КМУ №1165, що характеризують діяльність підприємства».

Беручи до уваги викладене вище, суд зазначає, що відповідач не обґрунтував, чому подані позивачем пояснення не були взяті до уваги на підтвердження невідповідності платника податку критерію ризиковості платника податку.

Суд також звертає увагу, що відповідачем доказів того, що контролюючий орган досліджував обставини господарської діяльності позивача станом на момент прийняття оскаржуваних рішення надано не було.

Також відповідачем не надано суду жодних доказів на підтвердження фактичної відсутності у контрагентів позивача об`єктивної неможливості здійснення господарської діяльності з надання послуг, адже у комерційній діяльності виконання послуг не завжди вимагає наявності власних основних засобів, значної кількості персоналу, оскільки наявна можливість укладення договорів оренди, найму тощо.

Таким чином, суд дійшов висновку, що відповідачем не доведено, що існують підстави для застосування до позивача пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку з відповідними наслідками у вигляді внесення до переліку ризикових суб`єктів господарювання, у зв`язку з чим рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку - коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ГУ ДПС у м. Києві № 116450 від 01.10.2021 року про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку є протиправним та таким що підлягає скасуванню.

Поряд з цим, суд звертає увагу, що згідно статті 13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.

При цьому під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.

Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права, бути адекватним наявним обставинам.

Отже, на думку суду, належним способом захисту прав позивача, який забезпечить їх ефективне поновлення, є зобов`язання Комісію з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

У відповідності до частини 2 статті 73 Кодексу адміністративного судочинства України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Згідно із частиною 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

У той же час, відповідач у справі обов`язку щодо доведення правомірності своїх дій та рішень не виконав, відзиву без поважних причин не надав, що судом кваліфікується у відповідності до приписів ч. 4 ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, як визнання позову.

Оцінюючи подані сторонами докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, з урахуванням обставин зазначених вище, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог повністю.

Згідно з ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 2, 6, 8, 9, 77, 243 - 246, ст. 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" (ЄДРПОУ 42746328, 03038, м. Київ, Пигорівський Шлях, 34, корпус 1, оф. 420) задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними та скасувати рішення №116450 від 01.10.2021р., Комісії Головного управління Державної податкової служби у м. Києві про відповідність платника податку Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746328, критеріям ризиковості а саме пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку.

3. Зобов`язати Головне управління Державної податкової служби у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" ЄДРПОУ 42746328 з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

4. Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у м. Києві (код ЄДРПОУ 43141267, 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "КМТ.Україна" (ЄДРПОУ 42746328, 03038, м. Київ, Пигорівський Шлях, 34, корпус 1, оф. 420) понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 2270, 00 грн. (дві тисячі двісті сімдесят гривень) 00 коп.

Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.М. Погрібніченко

Дата ухвалення рішення13.12.2022
Оприлюднено15.12.2022
Номер документу107840910
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/36182/21

Ухвала від 08.01.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 29.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 20.11.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 24.10.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Ухвала від 13.01.2023

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Губська Людмила Вікторівна

Рішення від 13.12.2022

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 13.12.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні