Постанова
від 30.11.2006 по справі 11/557
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

11/557

  

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

36000, м.Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                                                                 

30.11.2006                                                                                         Справа №  11/557

за позовом  Полтавського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Полтава

до  Підприємства Решетилівської райспоживспілки "Об"єднання підприємств громадського харчування", смт. Решетилівка

про   стягнення  4318,75 грн. штрафних санкцій, 213,35 грн. пені.                                                                          

                                                        Суддя  Штофель Т.В.

Представники:

від позивача:  Фищук В.В., дов. № 04-2/10 від 10.01.2006р.

від відповідача: Бабенко Ю.В., дов. № б/н від 30.11.2006р.

        

                    Розглядається  позовна заява про стягнення 4318,75 грн. штрафних санкцій, 213,35 грн. пені  за непрацевлаштування  інваліда у 2005 р.

           Розглянувши матеріали справи,   заслухавши представників  позивача, суд встановив:

Згідно наданого відповідачем „Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2005 рік” (форма 10-ПІ) позивачем встановлено, що вимоги ст.19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” відповідачем  не виконано, оскільки норматив робочих місць на підприємстві для забезпечення працевлаштування інвалідів становить 1 робоче   місце, а  середньооблікова чисельність працюючих інвалідів становить 16 осіб.

Тому позивач прохає задовольнити позовні вимоги.

Проаналізувавши матеріали справи і пояснення  сторін, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають  задоволенню,  виходячи з наступного.

Відповідно до  ст. 19 Закону України “Про  основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”  для підприємств (об'єднань), установ і організацій незалежно від форм власності і господарювання встановлюється норматив створення робочих місць для забезпечення працевлаштування інвалідів у розмірі 4% від загальної чисельності працюючих, а якщо  працює від 8  до 25 чоловік –в кількості одного робочого місця.

Таким чином, як вбачається з "Звіту про зайнятість  та працевлаштування інвалідів за 2005 рік" (форма 10-ПІ), середньооблікова чисельність штатних працівників на підприємстві  відповідача у 2005 році складала  16 осіб. Отже 4-відсотковий норматив створення робочих місць складає 1 місце. Фактично на підприємстві відповідача інваліди не працювали.

Законодавством встановлена  обов"язкова форма повідомлення про наявність вільних робочих місць  відповідним органам - форма № 3-ПН

В силу п.3.3.3 Інструкції середньооблікова чисельність працівників за певний  період обчислюється шляхом підсумовування середньооблікової чисельності працівників за  всі місяці роботи підприємства, що минули за період з початку року до звітного місяця включно, та ділення одержаної суми на відповідну кількість місяців.

Отже чинним законодавством передбачено, що кількість інвалідів. які працюють  на підприємстві, визначається, виходячи з середньооблікової чисельності штатних працівників-інвалідів.

Законодавством встановлена обов"язкова  форма повідомлення про наявність вільних робочих місць відповідним органам - форма №3-ПН, яка подається щомісячно.

Відповідачем не надавалися звіти про наявність вільних робочих місць (вакантних посад) для працевлаштування інвалідів за формою №3-ПН.

Відповідачем не надано суду інших належних доказів інформування державної  служби зайнятості, місцевих органів соціального захисту населення та відділення  Фонду соціального захисту інвалідів про створення   (пристосування) робочих місць для працевлаштування інвалідів та про вільні робочі місця та вакантні посади, на яких може використовуватися праця інвалідів, внаслідок чого перелічені органи немогли виконувати покладені на них функції щодо працевлаштування інвалідів. Відповідачем також не надано суду  наказу керівника підприємства про створення спеціальної комісії підприємства  для атестації робочих місць для працевлаштування інвалідів з залученням представників МСЕК, органів Держнаглядохоронпраці, громадських  організацій інвалідів, матеріали атестації відповідних робочих місць, накази про затвердження заходів щодо створення робочих місць для інвалідів на підприємстві, відповідні інструкції, Положення відповідача, колективний договір (для дослідження питання відносно включення суб'єктом господарювання заходів щодо створення робочих місць для інвалідів),  інструкції про робоче місце інваліда та наказ  керівника про її затвердження, атестаційний паспорт  створення робочого місця для працевлаштування інвалідів, протоколи  засідання комісії по атестації створеного робочого  місця для працевлаштування інваліда на підприємстві, які б свідчили про добросовісне виконання відповідачем обов'язку по створенню робочих місць для інвалідів .

Сума штрафних санкцій, яку необхідно стягнути з відповідача становить 4318,75 грн. (розрахунок в матеріалах справи).

Згідно ч.2 ст.20 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів  в Україні" відповідачу нарахована пеня в розмірі 213,35 грн.

Таким чином, відповідачем не надані матеріальні підтвердження заперечення відносно факту вчинення ним  правопорушення у сфері господарювання.

Керуючись ст.ст. 158-163 КАС України, суд,  -

                                                           ПОСТАНОВИВ :

        1.  Позовні вимоги задовольнити .

       2. Стягнути з Підприємства Решетилівської райспоживспілки "Об"єднання підприємств громадського харчування" (смт. Решетилівка, код ЄДРПОУ 01762150):

- на користь Полтавського обласного відділення Фонду України соціального захисту інвалідів (м.Полтава, вул.Зигіна,1, р/р 3121230600422 в УДК в Полтавській області, МФО 831019,  код 23813295 Одержувач: Решетилівське ВДК)  –4318,75 грн. штрафних санкцій та 213,35  грн. пені;

- в доход Державного бюджету України за кодом бюджетної класифікації доходів: 22090200,  р/р № 31111095600002 банк ГУДКУ у Полтавській обл. м. Полтава, отримувач Управління Держказначейства у м.Полтава, МФО 831019, код ЄДРПОУ 34698804 -  державне мито в сумі 45,32 грн.

Видати виконавчі листи.

   Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому  ст.254 КАСУ та може бути оскаржена в порядку, встановленому ст.186 КАСУ.

Суддя                                                                                     Штофель Т.В.

                                                    

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення30.11.2006
Оприлюднено02.11.2007
Номер документу1078462
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —11/557

Постанова від 15.07.2010

Господарське

Житомирський апеляційний господарський суд

Майор Г.І.

Постанова від 30.01.2008

Господарське

Вищий господарський суд України

Божок В.С.

Постанова від 10.01.2008

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Чернявський В.В.

Постанова від 30.11.2006

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Штофель Т.В.

Рішення від 18.10.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Ю.О.

Ухвала від 15.10.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Ю.О.

Рішення від 06.02.2007

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

Ухвала від 14.12.2006

Господарське

Господарський суд Сумської області

Зражевський Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні