Рішення
від 13.12.2022 по справі 460/15225/21
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

13 грудня 2022 року м. Рівне№460/15225/21

Рівненський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді В.В. Щербакова, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом

Управління Держпраці у Рівненській області доПриватного підприємства "ТЕХПРОФІЛЬ" про стягнення штрафу, -В С Т А Н О В И В:

До Рівненського окружного адміністративного суду надійшов позов Управління Держпраці у Рівненській області (далі по тексту позивач) до Приватне підприємство "ТЕХПРОФІЛЬ" (далі по тексту відповідач) про стягнення на користь державного бюджету України штрафу в розмірі 34000 грн.

На обґрунтування позовних вимог зазначено, що за результатами планової виїзної перевірки характеристик продукції у ПП "ТЕЗПРОФІЛЬ" посадовими особами Управління було виявлено порушення дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері ринкового нагляду, у зв`язку з чим винесено рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів шляхом усунення формальної невідповідності. Повідомлено, що у встановлений строк відповідач подав повідомлення про виконання рішення, однак долученими документами не підтверджено результативності виконання рішення суду. За результатами позапланової перевірки стану виконання рішення суду, Управлінням прийнято рішення про внесення змін до рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів та застосований обмежувальний (корегувальний) захід обмеження надання продукції на ринку шляхом приведення продукції у відповідність до встановлених вимог до 15.09.2021, складено протокол про виявлені порушення та винесено постанову про накладення на відповідача штрафу. Зважаючи на те, що відповідач не сплатив штраф у добровільному порядку та не надав повідомлення про виконання рішення, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Ухвалою суду від 15.11.2021 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін.

Позивачем подано заперечення проти розгляд справи в порядку спрощеного позовного провадження.

Ухвалою суду від 10.03.2022 провадження у справі №460/15225/21 зупинено до набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі №460/13082/21.

Ухвалою суду від 04.08.2022 поновлено провадження у справі та відмовлено у задоволенні клопотання про розгляд справи з повідомленням (викликом) сторін.

Відповідач, належним чином повідомлений про розгляд справи, у встановлений судом строк відзив на позовну заяву не подав, причини неможливості подання відзиву суду не повідомив. Відповідно до частини шостої статті 162 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Враховуючи те, що розгляд справи здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін, то відповідно до ч.4 ст.229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

Розглянувши заяви по суті справи, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, суд встановив наступне.

Відповідно до наказу Управління Держпраці у Рівненській області 648 від 13.07.2021про проведення планової перевірки характеристик продукції у магазині "ТЕХПРОФІЛЬ" та направлення Управління Держпраці у Рівненській області на проведення перевірки № 549-Н/09-27 від 13.07.2021 в період з 14 липня 2021 року по 19 липня 2021 року посадовими особами Управління Держпраці у Рівненській області проведено планову перевірку характеристик продукції у ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» з дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів у сфері ринкового нагляду.

За результатами якої складено Акт перевірки характеристик продукції №РВ 16а/10-03 від 19.07.2021.

Актом зафіксовано чотири порушення вимог законодавчих та нормативно- правових актів у сфері ринкового нагляду, а саме вимог абз.4 ч.3 ст.29 Закону України «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», абз.6 п.8 Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою КМУ № 62 від 30.01.2013 та абзаци 3, 2, 7 пункту 53 Додатка 1 до Технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою КМУ № 62 від 30.01.2013, суть яких полягала у такому:

1) Відсутня декларація про відповідність, яка має супроводжувати продукцію торговельної марки «STARK» при її розповсюдженні, а саме: - мережевий шуруповерт, моделі EDC 550 PRO, серійний номер 2020070388, арт. 120055040; - кутова шліфувальна машина, моделі AG850R, серійний номер 20010416, арт. 130085020.

2) На машинах торговельної марки «STARK», моделі EDC 550 PRO, серійний номер

2020070388, арт. 120055040; моделі AG850R, серійний номер 20010416 не нанесено видиме, розбірливе та незмивне маркування: «найменування машини».

3) Не нанесено на машині торговельної марки «Тех.АС» видиме та незмивне маркування : «найменування та місцезнаходження виробника та у разі необхідності його уповноваженого представника», а саме: - кутова шліфувальна машина, моделі ТА-01-445; - електродриль, моделі ТА-01-205М, серійний номер 05200342.

4) Не нанесено видиме, розбірливе та незмивне маркування: «рік вироблення» на машині торговельної марки «Тех.АС» моделі ТА-01-205М.

19.07.2021 Управлінням Держпраці у Рівненській області прийнято рішення № 15 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, згідно з яким до ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» застосовано обмежувальний (коригуючий) захід відповідно до статей 28-32 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» та статті 12 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», а саме: обмеження надання продукції на ринку з усуненням формальної невідповідності.

06.08.2021 ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» направило Управлінню Держпраці в Рівненській області Повідомлення про виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, з копіями документів, які на переконання позивача підтверджували факт виконання рішення, тобто усунення виявлених порушень характеристик продукції.

У період з 18 по 25 серпня 2021 року начальником відділу експертної роботи, ринкового нагляду та надання адміністративних послуг Управління Держпраці в Рівненській області на підставі Рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів №15 від 19.07.2021, Повідомлення про виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 06.08.2021, поданого позивачем та направлення на проведення перевірки № 689- Н/ 09-27 від 16.08.2021 проведено позапланову виїзну перевірку стану виконання суб`єктом господарювання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, за результатами якої складено Акт №РВ 18а/10-01 від 25.08.2021.

Актом перевірки констатовано, що рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів №15 від 19.07.2021 виконано суб`єктом господарювання частково та не може бути визнано результативним. У розділі детальний опис виконання вказано: «Ннадана декларація відповідності підтверджує відповідність дриль-шурупокрута EDC, де вказано виробництво фірми Ningbo Crown Mind Tools, Co., Limited. (China), проте на пакуванні, інструкції з експлуатації та на машинці вказано мережевий шуруповерт, виробництва Germany. Також, у декларації відповідності підтверджено відповідність кутової пшіфмашинки AG виробництва фірми Ningbo Crown Mind Tools, Co., Limited. (China), проте на пакуванні, інструкції з експлуатації та на машині вказано кутова шліфмашинка, виробництва Germany».

Також, 25.08.2021 начальником відділу експертної роботи, ринкового нагляду та надання адміністративних послуг Управління Держпраці в Рівненській області складено Протокол №3 про виявлені порушення вимог Закону України «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції» та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції».

Цього ж дня, 25.08.2021 Управлінням Держпраці у Рівненській області прийнято рішення №17 про внесення змін до рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів №15 від 19.07.2021.

06.09.2021 ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» подало до Управління Держпраці в Рівненській області Повідомлення про виконання рішення №17 про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів від 25.08.2021, до якого долучило і копії накладних на повернення товару постачальнику.

Однак, в той же день, 06.09.2021 першим заступником начальника Управління Держпраці у Рівненській області винесено Постанову про накладення штрафу №3, якою констатовано, що ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» порушено вимоги п.3 ч.4 ст.44 Закону України «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», так як допущено неповне виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів щодо усунення формальної невідповідності у частині відсутності декларації про відповідність, яка має супроводжувати продукцію при її розповсюдженні, а саме стосовно мережевого шуруповерта, моделі EDC 550 PRO, серійний номер 2020070388, арт. 120055040 та кутової шліфувальної машини, моделі AG850R, серійний номер 20010416, арт. 130085020. Як наслідок, зазначеною Постановою на ПП «ТЕХПРОФІЛЬ» накладено штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян у сумі 34000 грн..

Вказані обставини, встановлені рішенням Рівненського окружного адміністративного суду від 18.11.2021 у справі №460/13082/21, яке набрало законної сили 12.04.2022, а тому в сили вимог ст.78 КАС України, доказуванню не підлягають.

У зв`язку з несплатою ПП "ТЕХПРОФІЛЬ" штрафу в добровільному порядку, Управління звернулося до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам у даній справі, суд виходить із такого.

Відповідно до вимог ст. 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 №877-V державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб`єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.

У відповідності до п. 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 № 96 (далі Положення №96) Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра соціальної політики, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Відповідно до п.7 даного положення Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. Держпраці може покладати виконання завдань на утворені територіальні органи за міжрегіональним принципом.

За приписами пп.21, пп.22 п.4 Положення №96 Держпраці відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний ринковий нагляд у межах сфери своєї відповідальності; здійснює нагляд на ринку за об`єктами технічних регламентів та бере участь у розробленні правил і процедури ринкового нагляду за об`єктами технічних регламентів та інших нормативно-правових актів у відповідній сфері.

Правові та організаційні засади здійснення державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції визначені Законом України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" від 02.12.2010 № 2735-VI (далі Закон №2735).

Згідно зі ст.4 цього Закону метою здійснення ринкового нагляду є вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів з відповідним інформуванням про це громадськості щодо продукції, яка при її використанні за призначенням або за обґрунтовано передбачуваних умов і при належному встановленні та технічному обслуговуванні становить загрозу суспільним інтересам чи яка в інший спосіб не відповідає встановленим вимогам.

Відповідно до ч.1 ст.22 Закону №2735 заходами ринкового нагляду є: 1) перевірки характеристик продукції, у тому числі відбір зразків продукції та їх експертиза (випробування); 2) обмежувальні (корегувальні) заходи, що включають: а) обмеження надання продукції на ринку; б) заборону надання продукції на ринку; в) вилучення продукції з обігу; г) відкликання продукції; 3) контроль стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів; 4) попередження органами ринкового нагляду споживачів (користувачів) про виявлену цими органами небезпеку, що становить продукція.

Порядок проведення перевірок характеристик продукції визначений ст.23 Закону №2735.

Під час проведення перевірок характеристик продукції проводиться перевірка документів, у разі необхідності - обстеження зразків продукції, за результатами яких приймається рішення про відбір та експертизу (випробування) зразків продукції, про що зазначається в акті, підготовленому відповідно до вимог статті 23-1 цього Закону.

При проведенні перевірок характеристик продукції органи ринкового нагляду враховують ступінь ризику, який може становити відповідна продукція, а також відомості, що містяться у зверненнях споживачів (користувачів) про захист їх права на безпечність продукції, та іншу інформацію щодо продукції.

Органи ринкового нагляду проводять планові та позапланові перевірки характеристик продукції.

Планові перевірки характеристик продукції проводяться у розповсюджувачів цієї продукції, а позапланові - у розповсюджувачів та виробників такої продукції.

Предметом таких перевірок є характеристики продукції певного виду (типу), категорії та/або групи.

Під час проведення перевірок продукції певного виду (типу), категорії та/або групи забороняється перевіряти продукцію іншого виду (типу), категорії та/або групи.

У разі якщо за результатами перевірки характеристик продукції органом ринкового нагляду прийнято рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів щодо продукції певного виду (типу), категорії та/або групи, що є предметом перевірки, такі заходи мають бути вжиті суб`єктами господарювання щодо всіх одиниць продукції певного виду (типу), категорії та/або групи, які надаються на ринку та є небезпечними, становлять ризик та/або не відповідають встановленим вимогам.

Перевірки характеристик продукції проводяться на підставі наказів органів ринкового нагляду та направлень на проведення перевірки, що видаються та оформлюються відповідно до цього Закону. У разі одержання інформації про надання на ринку продукції, що становить серйозний ризик, відповідні накази та направлення видаються і оформлюються невідкладно.

У разі якщо за результатами перевірки характеристик продукції встановлено, що продукція є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, орган ринкового нагляду на підставі наданих суб`єктом господарювання документів, передбачених пунктами 1 і 6 частини сьомої цієї статті, вживає заходів щодо визначення виробника такої продукції або особи, яка вважається такою, що ввела продукцію в обіг, особи, яка поставила відповідному суб`єкту господарювання цю продукцію, а також всіх осіб, яким відповідний суб`єкт господарювання поставив таку продукцію.

В силу вимог ч.1 ст.29 Закону №2735 у разі якщо органом ринкового нагляду встановлено, що продукція не відповідає встановленим вимогам (крім випадків, передбачених статтею 28 цього Закону, та формальної невідповідності), орган ринкового нагляду невідкладно вимагає від відповідного суб`єкта господарювання вжити протягом визначеного строку заходів щодо приведення такої продукції у відповідність із встановленими вимогами.

Згідно з ч.3 ст.29 Закону №2735 орган ринкового нагляду невідкладно вимагає від відповідного суб`єкта господарювання вжити протягом визначеного строку заходів щодо усунення формальної невідповідності, якщо цей орган встановить будь-яку таку невідповідність:

знак відповідності технічним регламентам було нанесено з порушенням вимог, визначених у відповідному технічному регламенті;

не було нанесено знак відповідності технічним регламентам, якщо його нанесення передбачено відповідним технічним регламентом;

не було складено декларацію про відповідність або декларація про відповідність (її копія чи спрощена декларація про відповідність) не супроводжує продукцію, якщо це передбачено відповідним технічним регламентом;

декларацію про відповідність було складено з порушенням вимог;

органу ринкового нагляду не надано доступу до технічної документації або вона є неповною;

вчинено інші порушення встановлених вимог, визначені у відповідному технічному регламенті як формальна невідповідність.

За правилами ч.4 ст.29 Закону №2735 у разі якщо органом ринкового нагляду за результатами аналізу повідомлення відповідного суб`єкта господарювання про виконання ним рішення про приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами чи усунення формальної невідповідності та/або перевірки стану виконання суб`єктом господарювання цього рішення, проведених відповідно до статті 34 цього Закону, встановлено, що невідповідність продукції встановленим вимогам не усунено або усунено частково, орган ринкового нагляду відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України методики вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів вживає таких обмежувальних (корегувальних) заходів: обмеження, заборона надання продукції на ринку, вилучення продукції з обігу, відкликання продукції.

Відповідно до ст.33 Закону №2735 обмежувальні (корегувальні) заходи запроваджуються відповідними рішеннями органів ринкового нагляду. Рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів можуть бути прийняті, зокрема, за результатами проведених органами ринкового нагляду перевірок характеристик продукції (крім перевірок, що проводяться відповідно до статті 26 цього Закону), у тому числі перевірок, що проводяться на підставі повідомлень митних органів про призупинення митного оформлення продукції відповідно до частини шостої статті 38 цього Закону.

Рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів можуть бути змінені чи скасовані відповідними органами ринкового нагляду за результатами аналізу повідомлень суб`єктів господарювання про виконання ними рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів та/або за результатами перевірок стану виконання суб`єктами господарювання цих рішень, проведених відповідно до статті 34 цього Закону. Зазначені рішення також можуть бути змінені за результатами розгляду органами ринкового нагляду клопотань, пояснень, заперечень та інформації, наданих суб`єктами господарювання відповідно до частин десятої і п`ятнадцятої цієї статті.

Згідно з положеннями ст.34 Закону №2735 з метою контролю стану виконання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів органи ринкового нагляду: 1) аналізують повідомлення про виконання цих рішень, надані (надіслані) суб`єктами господарювання, яких стосувалися такі рішення; 2) проводять перевірки стану виконання суб`єктами господарювання цих рішень; 3) здійснюють моніторинг результативності вжитих обмежувальних (корегувальних) заходів.

Суб`єкт господарювання, якого стосується рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, має у визначений у такому рішенні строк надати (надіслати) органу ринкового нагляду, що прийняв відповідне рішення, повідомлення про його виконання. До цього повідомлення суб`єкт господарювання може додавати документи або їх копії, що підтверджують виконання рішення.

У разі якщо інформація, що міститься в повідомленні суб`єкта господарювання про виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів, та долучені до рішення документи є недостатніми для підтвердження результативності виконання цього рішення, а також за наявності обґрунтованих сумнівів щодо достовірності цієї інформації відповідний орган ринкового нагляду проводить перевірку стану виконання суб`єктом господарювання такого рішення.

У разі якщо за результатами аналізу повідомлення суб`єкта господарювання про виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів та/або перевірки стану виконання цього рішення встановлено факт невиконання чи часткового виконання суб`єктом господарювання відповідного рішення або виконання рішення не може бути визнано результативним, орган ринкового нагляду невідкладно приймає рішення про внесення змін до зазначеного рішення. Такі зміни можуть передбачати вжиття нових обмежувальних (корегувальних) заходів.

В силу вимог п.3 ч.4 ст.44 Закону №2735 за невиконання або неповного виконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів щодо усунення формальної невідповідності, визначених частиною третьою статті 29 цього Закону, до суб`єкта господарювання (розповсюджувачів) застосовуються адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до ч.6 ст.44 Закону №2735 справи про накладення штрафів за порушення, визначені цією статтею, розглядаються керівниками органів ринкового нагляду або їх заступниками відповідно до їх компетенції.

Суми штрафів, що накладаються органами ринкового нагляду, зараховуються до Державного бюджету України.

Про вчинення порушень, зазначених у цій статті, посадові особи органів ринкового нагляду, що виявили правопорушення, складають протокол на підставі документів, що містять інформацію про походження продукції та її обіг.

Протокол складається у двох примірниках, які підписуються посадовими особами органу ринкового нагляду та фізичною особою, у тому числі фізичною особою - підприємцем, чи керівником юридичної особи або уповноваженою ним особою.

Протокол разом з актом перевірки, поясненнями фізичної особи, у тому числі фізичної особи - підприємця, чи керівника юридичної особи або уповноваженої ним особи (у разі їх наявності) та документами, що стосуються справи, не пізніше наступного робочого дня за днем його складання передається керівнику чи заступнику керівника органу ринкового нагляду, які розглядають справу протягом 15 календарних днів з дня отримання протоколу та відповідних документів і приймають рішення про накладення штрафу. Кожний штраф оформляється окремою постановою.

Постанова надсилається суб`єкту господарювання не пізніше наступного робочого дня за днем її оформлення.

Суб`єкт господарювання має сплатити штраф у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання постанови про його накладення.

У разі несплати штрафу в зазначений строк він стягується в судовому порядку.

Як свідчать матеріали справи, за результатами позапланової виїзної перевірки ПП "ТЕХПРОФІЛЬ" встановлено факт невиконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів. Про виявлене правопорушення посадовими особами Управління складено протокол №3 від 25.08.2021.

За результатами розгляду справи керівником Управління прийнято постанову №3 від 06.09.2021 про накладення на ПП "ТЕХПРОФІЛЬ" штрафу у розмірі 34000 грн.

У відповідності до положень ч.6 ст.44 Закону №2735 суб`єкт господарювання має право оскаржити рішення органу ринкового нагляду про накладення штрафу до керівника органу ринкового нагляду, а також у судовому порядку. У разі оскарження рішення у суді суб`єкт господарювання сплачує штраф після прийняття відповідного рішення керівником органу ринкового нагляду або судом.

Як вбачається з матеріалів справи, відповідач не погодився з постановою Управління про накладення штрафу №3 від 06.09.2021 та оскаржив її в судовому порядку.

Рішенням суду від 18.11.2021 у справі №460/13082/21 позов Приватного підприємства "ТЕХПРОФІЛЬ" до Управління Держпраці у Рівненській області задоволено повністю. Визнано протиправною та скасовано постанову Управління Держпраці у Рівненській області про накладення штрафу від 06.09.2021 №3. Вказане рішення набрало законної сили 12.04.2022.

З огляду на зазначене, постанова про накладення штрафу є скасованою та не чинною, а отже не підлягає виконанню.

У відповідності до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Позивачем як суб`єктом владних повноважень не доведено правомірність стягнення з відповідача штрафу в розмірі 34000 грн., а тому позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Підстави застосування положень ст.139 КАС України відсутні.

Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В :

У задоволенні позову Управління Держпраці у Рівненській області до Приватного підприємства "ТЕХПРОФІЛЬ" про стягнення штрафу - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду.

Повний текст рішення складений 13 грудня 2022 року.

Учасники справи:

Позивач: Управління Держпраці у Рівненській області (вул. Лермонтова, 7,м. Рівне, 33028, ідентифікаційний код 39780243)

Відповідач: Приватне підприємство "ТЕХПРОФІЛЬ" (вул. Студентська, 16,м .Рівне, 33018, код ЄДРПОУ 31211278)

Суддя В.В. Щербаков

Дата ухвалення рішення13.12.2022
Оприлюднено19.12.2022
Номер документу107869141
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення штрафу

Судовий реєстр по справі —460/15225/21

Рішення від 13.12.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

В.В. Щербаков

Ухвала від 03.08.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

В.В. Щербаков

Ухвала від 03.08.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

В.В. Щербаков

Ухвала від 09.03.2022

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

В.В. Щербаков

Ухвала від 15.11.2021

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

В.В. Щербаков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні