Рішення
від 15.12.2022 по справі 240/14161/22
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 грудня 2022 року м. Житомир справа № 240/14161/22

категорія 109020000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТРЕЙД 2021" до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області в особі Міськрайонного управління у Житомирському районі та м.Житомирі про визнання незаконними дій, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

До Житомирського окружного адміністративного суду звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТРЕЙД 2021" (далі - позивач, ТОВ "ІНТРЕЙД 2021") із позовом, в якому просить:

- визнати незаконними дії відповідача щодо неврахування п.4 рішення Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015 при наданні витягу із нормативної грошової оцінки земельної ділянки: площею 0,2400 га, кадастровий номер земельної ділянки 1810136600:07:002:0050, яка розташована за адресою: м. Житомир, вул. Корольова, 132, а саме незастосування при такому розрахунку нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки коефіцієнта Км2 з максимальним значенням 0,306;

- зобов`язати відповідача при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки: площею 0,2400 га, кадастровий номер земельної ділянки 1810136600:07:002:0050, яка розташована за адресою: м. Житомир, вул. Корольова, 132, застосувати коефіцієнт Км2 з максимальним значенням 0,306, передбачений п.4 рішення Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015.

В обґрунтування позову зазначено, що товариство є власником нерухомого майна, яке розташоване на земельній ділянці, яка сформована для його обслуговування. Пояснює, що з метою врегулювання правовідносин між Житомирською міською радою, громадою міста та суб`єктами господарювання, забезпечення надходжень від плати за землю і сприяння розвитку земельних відносин в місті рішенням 47 сесії 6 скликання Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомирі» затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введено в дію нові розміри плати за земельні ділянки у м. Житомирі, зокрема застосування коефіцієнту Км2 максимальним значенням 0,306. Однак, після отримання витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:07:002:0050 товариством встановлено, що відповідач розраховуючи нормативно-грошову вартість даної земельної ділянки не виконав рішення Житомирської міської ради та протиправно застосував значення Км2 у розмірі 1,750, а не 0,306.

Наголошує, що неправильне застосування коефіцієнту Км2 у розмірі 1,750 призводить до збільшення розміру орендної плати за відповідну земельну ділянку, що грубо порушує майнові інтереси товариства, а тому звернувся до суду із даним позовом.

Ухвалою судді Житомирського окружного адміністративного суду від 26.07.2022 заяву представника позивача про поновлення пропущеного строку звернення до суду, задоволено, визнано поважними причини пропуску строку звернення до адміністративного суду із даним позовом, поновлено пропущений строк звернення до суду, прийняти позовну заяву до розгляду та відкрите провадження в адміністративній справі

31.08.2022 на адресу суду від представника Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області в особі Міськрайонного управління у Житомирському районі та м.Житомирі (далі - відповідач, Головне управління) надійшов відзив на адміністративний позов, в якому відповідач просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Звертає увагу суду, що жодним законом або підзаконним актом не визначено, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок видається на підставі рішення органу місцевого самоврядування. За змістом листа Міністерства юстиції України від 30.01.2009 № Н-35267-18 «Щодо порядку застосування нормативно-правових актів у разі існування неузгодженості між підзаконними актами» у випадку суперечності норм підзаконного акта нормам закону слід застосовувати норми закону, оскільки він має вищу юридичну силу. Також зазначається, що при розбіжності між загальними і спеціальними нормативно правовим актом перевага надається спеціальному, якщо він не скасований виданий пізніше загальним актом. Зауважує, що у даному випадку існує прогалина у законі, оскільки саме по собі рішення Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015 суперечить положенням Закону України «Про оцінку земель», проте ст. 144 Конституції встановлює загальний обов`язок виконання рішення органів місцевого самоврядування на їх території. Крім того, представник позивача звертає увагу суду, що у рішенні Житомирської міської ради обмежено коефіцієнт Км2, але пунктом 10 Рішення № 931 відповідача зобов`язано забезпечити оформлення та видачу заявникам відповідних витягів з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира. Відповідно до технічної документації жодних обмежень немає, Управління може робити витяг лише з технічної документації в якій встановлені коефіцієнти, що відповідно підтверджується ст. 23 «Про оцінку земель».

Розгляд справи судом відкладався у зв`язку із запровадженням на території України воєнного стану.

Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 КАС України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступного висновку.

Судом встановлено, що з метою врегулювання правовідносин між Житомирською міською радою, громадою міста та суб`єктами господарювання, забезпечення надходжень від плати за землю і сприяння розвитку земельних відносин в місті рішенням 47 сесії 6 скликання Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015 «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введення в дію нових розмірів плати за земельні ділянки у м. Житомирі» (далі - Рішення) затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира та введено в дію нові розміри плати за земельні ділянки у м. Житомирі.

Пунктом 1 цього Рішення затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Житомира.

Згідно з п.2 Рішення затверджено середню базову вартість одного квадратного метра земель у місті Житомирі 249 грн 80 коп. Пунктом 3 введено у дію нові розміри плати за землю для всіх суб`єктів господарювання та громадян з 01.01.2016.

Пунктом 4 вказаного Рішення передбачено, що умовою введення в дію нових розмірів плати за землю є обмеження значення коефіцієнтів, які застосовуються при розрахунку визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок в м. Житомирі, а саме: обмежити застосування коефіцієнту Км2 максимальним значенням 0,306 та обмежити застосування загального коефіцієнту Км3, що є добутком значень локальних факторів, у діапазоні від 0,5 до 1. При цьому «1» - це максимальне значення коефіцієнту, яке може застосовуватися при розрахунку визначення нормативної грошової оцінці земельних ділянок м. Житомира.

Згідно з п.6 Рішення зобов`язано користувачам та власникам земельних ділянок, незалежно від форми власності та підпорядкування, отримати витяг з технічної документації нормативної грошової оцінки земель м. Житомир для перерахунку розміру плати за землю та при подачі усіх видів звітності застосовувати нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розмір якої визначений з 01.01.2016.

Пунктом 10 Рішення Управлінню Держземагенства у Житомирському районі Житомирської області зобов`язано забезпечити оформлення та видачу заявникам відповідних витягів з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира користувачам або власникам земельних ділянок.

Так, як свідчать матеріали справи, для визначення розміру податку на землю ТОВ "ІНТРЕЙД 2021" 06.10.2021 позивач отримав витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:07:002:0050, з якого видно, що відповідач розраховуючи нормативно-грошову вартість даної земельної ділянки не виконав Рішення, у частині застосування обмеженого значення коефіцієнту Км2, а саме: при розрахунку нормативно-грошової вартості земельної ділянки площею 0,2400 га, кадастровий номер земельної ділянки 1810136600:07:002:0050, яка розташована за адресою: м. Житомир, вул. Корольова, 132 Відповідачем застосовано значення Км2 у розмірі 1,750, а не 0,306.

Позивач вважає, що відповідачем протиправно при наданні витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки не застосовано п.4 вищевказаного Рішення, а тому звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку діям відповідача, суд виходить з наступного.

Правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні та спрямований на регулювання відносин, пов`язаних з процесом оцінки земель, забезпечення проведення оцінки земель, з метою захисту законних інтересів держави та інших суб`єктів правовідносин у питаннях оцінки земель, інформаційного забезпечення оподаткування та ринку земель визначає Закону України від 11.12.2003 №1378-ІV "Про оцінку земель" (далі - Закон №1378-ІV).

Відповідно до ст.1 Закону №1378-ІV нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Згідно з ст.5, 13 зазначеного Закону, ст.201 Земельного кодексу України обов`язкова нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Методика нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213 (далі - Методика, чинна на момент виникнення спірних правовідносин).

Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів проводиться відповідно до Закону України Про оцінку земель (п.1 Методики).

Механізм визначення нормативної грошової оцінки земель врегульований Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженим наказом Міністерства аграрної політики України та продовольства України від 25.11.2016 №489 (далі Порядок №489).

Згідно з п.3 Порядку №489 нормативна грошова оцінка всіх категорій земель та земельних ділянок населених пунктів (за винятком земель сільськогосподарського призначення та земельних ділянок водного фонду, що використовуються для риборозведення) визначається згідно з формулою 1.

Визначення нормативної грошової оцінки одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів:

Цн = (В х Нп) : Нк х Кф х Км

де: Цц- грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки, грн.;

В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на 1 м2;

Нп - норма прибутку, 6%;

Нп - норма капіталізації, 3%;

Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки;

Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Індексація нормативної грошової оцінки земельних ділянок здійснюється відповідно до статті 289 Податкового кодексу України.

Відповідно до Розділу ІІ Порядку №489 коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки (Км), обумовлюється трьома групами рентоутворювальних факторів регіонального, зонального та локального характеру і обчислюється за формулою:

Км = Км1 х Км2 х Кмз,

Км1 - регіональний коефіцієнт, який характеризує залежність рентного доходу від місцеположення населеного пункту у загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва і розселення;

Км2 - зональний коефіцієнт, який характеризує містобудівну цінність території в межах населеного пункту (економіко-планувальної зони);

Км3 - локальний коефіцієнт, який враховує місце розташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.

Отже, слід зазначити, що при визначенні нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки, розташованої в межах населеного пункту, враховуються, окрім інших, відповідні показники коефіцієнту Км2 (коефіцієнт, який характеризує зональні фактори місцеположення земельної ділянки в межах населених пунктів) та коефіцієнту Км3 (коефіцієнт, який характеризує локальні фактори місцеположення земельної ділянки за територіально-планувальними, інженерно-геологічними, історико-культурними, природно-ландшафтними, санітарно-гігієнічними умовами та рівнем облаштування території).

При цьому, Таблиця 1.6 до вказаного Порядку містить Граничні (максимальні і мінімальні) значення коефіцієнтів, які враховують ступінь містобудівної цінності території в межах населених пунктів (Км2). В даній таблиці прямо зазначено, що для населених пунктів з чисельністю населення від 250 до 500 (тис. чол.), до яких загальновідомо відноситься місто Житомир, максимальні значення коефіцієнту Км2 визначено в межах 3,0 - 3,5, а мінімальне значення цього ж коефіцієнту Км2 визначено 0,30.

Відповідно до ч.1 та 2 ст.20 Закону №1378-ІV за результатами бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Частиною 1 статті 23 Закону України №1378-ІV передбачено, що технічна документація з бонітування ґрунтів та нормативної грошової оцінки земельних ділянок затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Протягом місяця з дня надходження технічної документації з бонітування ґрунтів, нормативної грошової оцінки відповідна сільська, селищна, міська рада розглядає та приймає рішення про затвердження або відмову в затвердженні такої технічної документації.

Разом з тим, ч.3 ст.23 Закону України №1378-ІV встановлено, що витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається органами, що здійснюють ведення Державного земельного кадастру.

Так, як вже зазначалося, Рішенням при розрахунку визначення нормативної грошової оцінки земельних ділянок в м. Житомирі обмежено застосування цього коефіцієнту Км2 максимальним значенням 0,306 (підпункт 4.1 пункту 4). Затверджено середню базову вартість одного квадратного метра земель у м.Житомирі 249 грн 80 коп. (п.2). Введено в дію нові розміри плати за землю для всіх суб`єктів господарювання та громадян з 01.01.2016 (п.3 рішення).

Одночасно п.10 цього Рішення відповідача зобов`язано забезпечити оформлення та видачу заявникам відповідних витягів з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Житомира.

Втім, згідно з відомостями зазначеними у витязі з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки від 06.10.2021 №97-6-0,1001-187/443-21 при розрахунку нормативно-грошової вартості земельної ділянки площею 2400 м2 кадастровий номер 1810136600:07:002:0050, відповідачем застосовано значення Км2 у розмірі 1,750, коефіцієнт індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки 1,249*1,433*1,060=1,897.

Таким чином, відповідачем не враховано обмеження в застосування коефіцієнта Км2, що встановлене п.4 Рішенням.

Крім того, з наданого витягу вбачається, що при застосуванні середньої базової вартості одного квадратного метра в розмірі 249,80 грн, яка введена у дію з 01.01.2016 одночасно застосовано коефіцієнти індексації нормативної оцінки, а саме: 1,249 х 1,433 х 1,060 = 1,867.

Згідно з абзацом п`ятим пункту 289.2 статті 289 Податкового кодексу України коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель, зазначеної в технічній документації з нормативної грошової оцінки земель та земельних ділянок.

Інформація про коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель розміщена на офіційному сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру за електронною адресою: http://land.gov.ua.

Так, коефіцієнти індексації нормативної грошової оцінки земель становлять: за 2014 рік - 1,249, 2015 рік - 1,433, за 2016 рік - 1,06, за 2017 рік 1,0.

При цьому, у п.3 Рішення введено в дію нові розміри плати за землю для всіх суб`єктів господарювання та громадян з 01.01.2016. Крім того, у п.6 рішення вказано, що: "Користувачам та власникам земельних ділянок, незалежно від форми власності та підпорядкування, отримати витяг з технічної документації нормативної грошової оцінки земель м. Житомира для перерахунку розміру плати за землю та при подачі усіх видів звітності застосовувати нормативну грошову оцінку земельної ділянки, розмір якої визначений з 01.01.2016".

Разом з тим, суд зазначає, що застосування відповідачем коефіцієнту індексації нормативно-грошової оцінки земельної ділянки 1,249*1,433*1,060=1,897 є безпідставним, оскільки цей індекс характеризує зростання цін та відповідне зменшення вартості земель за попередньою, чинною на момент затвердження нормативною грошовою оцінкою. Доказів правомірності проведення індексації нормативної грошової оцінки із застосуванням індексів споживчих цін відповідачем не подано.

З аналізу викладено, суд зазначає, що використання при проведенні індексації нормативної грошової оцінки кумулятивного методу з використанням коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель, що передували даті введення в дію рішення органу місцевого самоврядування про затвердження нормативної грошової оцінки земель, не відповідає вимогам Податкового кодексу України та Закону №1378-ІV).

За вказаних обставин, виходячи з положень абзацу п`ятого пункту 289.2 статті 289 Податкового кодексу України, суд вважає протиправними дії відповідача із застосування при визначенні коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки показників індексів споживчих цін, що передували даті набрання чинності рішенням Житомирської міської ради як таких, що вчинено без урахування дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Саме ці критерії є визначальними при перевірці на правомірність рішень та дій органів державної влади, що визначено ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України.

Статтею 144 Конституції України встановлено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Згідно з ч.1 ст.12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить розпорядження землями територіальних громад.

Рада у межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень (ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні").

Згідно з ч.1 ст.73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Враховуючи встановлені обставити справи, Рішення в силу наведених положень є нормативно-правовим актом, обов`язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, а також підприємствами, установами і організаціями.

З урахуванням наведеного, суд дійшов висновку, що невиконання відповідачем п.4 Рішення суперечить вимогам законодавства, а тому такі дії слід визнати незаконними.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлені критерії, якими керується адміністративний суд при перевірці рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень.

У розумінні КАС України виявлення невідповідності діяльності суб`єкта владних повноважень хоча б одному із зазначених критеріїв для оцінювання його рішень, дій та бездіяльності слугує підставою для задоволення адміністративного позову за умови, що встановлено порушення прав, свобод та інтересів позивача.

У ході розгляду справи знайшов своє підтвердження факт порушення прав позивача з боку відповідача, при цьому останнім протилежного суду не доведено.

З огляду на встановлену судом незаконність дій відповідача щодо неврахування п.4 Рішення при наданні витягу із нормативної грошової оцінки земельної ділянки ТОВ "ІНТРЕЙД 2021", з метою виконання завдання правосуддя - забезпечення ефективного поновлення та захисту порушеного права, суд вважає що позовні вимоги є такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

При зверненні до суду з адміністративним позовом позивачем сплачений судовий збір у розмірі 2481,00 грн. У зв`язку з задоволенням позовних вимог суд дійшов висновку, що судові витрати, понесені позивачем, належать відшкодуванню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись статтями 77, 90, 139, 242-246, 250-251, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

вирішив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТРЕЙД 2021" (вул. Корольова, 132, м.Житомир,10024. РНОКПП:44327116) до Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (вул. Довженка, 45, м.Житомир,10002. ЄДРПОУ: 39765513) в особі Міськрайонного управління у Житомирському районі та м.Житомирі (вул.М.Бердичівська, 17, м.Житомир, 10014) про визнання незаконними дій, зобов`язання вчинити дії, задовольнити.

Визнати незаконними дії Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області в особі Міськрайонного управління у Житомирському районі та м.Житомирі щодо неврахування п.4 рішення Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015 при наданні витягу із нормативної грошової оцінки земельної ділянки: площею 0,2400 га, кадастровий номер земельної ділянки 1810136600:07:002:0050, яка розташована за адресою: м. Житомир, вул. Корольова, 132, а саме незастосування при такому розрахунку нормативної грошової оцінки даної земельної ділянки коефіцієнта Км2 з максимальним значенням 0,306.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області в особі Міськрайонного управління у Житомирському районі та м.Житомирі при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки: площею 0,2400 га, кадастровий номер земельної ділянки 1810136600:07:002:0050, яка розташована за адресою: м. Житомир, вул. Корольова, 132, застосувати коефіцієнт Км2 з максимальним значенням 0,306, передбачений п.4 рішення Житомирської міської ради №931 від 10.06.2015.

Стягнути з Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНТРЕЙД 2021" 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн судових витрат зі сплати судового збору.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Єфіменко

Повний текст складено: 15 грудня 2022 р.

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.12.2022
Оприлюднено19.12.2022
Номер документу107908667
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —240/14161/22

Ухвала від 23.01.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 13.01.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Ухвала від 13.01.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Курко О. П.

Рішення від 15.12.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

Ухвала від 26.07.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Єфіменко Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні