Рішення
від 14.12.2022 по справі 520/3879/22
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Харків

14 грудня 2022 року № 520/3879/22

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Мельникова Р.В.,

за участю секретаря судового засідання - Лапіної Ю.В.,

представника позивача - Кузьміна Є.В.,

представника відповідача - Демінова Д.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" до Головного управління ДПС у Харківській області про визнання протиправним та скасування наказу,

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" звернулось до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправними та скасувати наказ Головного управління ДПС у Харківській області "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Респект-Ложистик" (код за ЄДРПОУ 38551485) від 10 лютого 2022 року №748-п.

В обґрунтування позову зазначено, що наказ Головного управління ДПС у Харківській області "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Респект-Ложистик" (код за ЄДРПОУ 38551485) від 10 лютого 2022 року №748-п є протиправним та таким, що порушує права позивача, оскільки ґрунтується на помилкових висновках контролюючого органу.

Ухвалою суду від 18.02.2022 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі за вищевказаним позовом та призначено розгляд справи у підготовчому засіданні.

Представником відповідача у поданому до суду відзиві на позов вказано, що відповідач проти заявленого позову заперечував. При цьому, представником відповідача вказано, що спірний у даній справі наказ про призначення позапланової перевірки був виданий у зв`язку з фактичною підставою такою як отримання податкової інформації, що свідчить про порушення платником Товариством з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" валютного, податкового та іншого законодавства, а саме узагальнену інформацію по контрагентам позивача. Водночас, представником відповідача наголошено на обставинах того, змістова конструкція норми пп.78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України обумовлює наявність інформації, як така, що допускає порушення, але не обов`язково. Внаслідок отримання такої інформації, виникає обґрунтована та законодавчо встановлена необхідність для контролюючого органу із здійснення належного податкового контролю. Відтак, на підставі отриманої податкової інформації у відповідності пп.78.1.1 п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України контролюючим органом направлялися письмові запити на адресу платника, але позивачем надано відповідь не в повному обсязі на обов`язковий письмовий запит, про що зазначено у наказі про проведення перевірки. Відтак, направляючи вказаний запит позивача, контролюючий орган реалізував свої повноваження, визначені законом, а у позивача виник обов`язок надати відповідну інформацію у встановленому порядку та строки.

Представник позивача в судове засідання прибув, позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити позов.

Представник відповідача в судове засідання прибув, проти заявленого позову заперечував з підстав, викладених у письмовому відзиві на позов.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" зареєстровано за юридичною адресою: місто Харків, проспект Московський, будинок 144, кімната 206-1; засновником є ОСОБА_1 , керівник - Павленко Марина Миколаївна, основний вид діяльності: вантажний автомобільний транспорт; товариство є платником ПДВ із 01.10.2013 року.

12.05.2021 року за вихідним № 17494/6/20-40-07-28-15 на адресу підприємства позивача від Головного управління ДПС у Харківській області було направлено письмовий запит про надання документів та письмових пояснень щодо фінансово - господарської діяльності ТОВ "Респект-Ложистик" (код 38551485) із ТОВ «Марбелс»; ТОВ «Торгівельний дім «Гранд Опт Продукт»; ТОВ «Грін Форсес»; ТОВ «Діннер Вайс»; ТОВ «Рутана Солюшнс»; ТОВ «Експерт Форвардинг»; ТОВ «Віті Ай»; ТОВ «Бреін Стайл»; ТОВ «Дата Сістем»; ТОВ «Тамєкс».

Зазначений запит підприємством було отримано 26.05.2021 року.

На виконання зазначеного запиту від ГУ ДПС у Харківській області підприємством позивача було підготовано письмову відповідь із додатками - копіями документів на підтвердження викладеного у відповіді. Так у відповіді ТОВ «РЕСПЕКТ - ЛОЖИСТИК» письмово повідомляло контролюючий орган про проведення обшуку за місцем знаходження товариства та фактичного вилучення документації, серед якої, у тому числі була саме та, яка є предметом запиту від Головного управління ДПС у Харківській області та про яку йдеться у запиті контролюючого органу від 12.05.2021 року за вихідним № 17494/6/20-40-07-28-15. Вказану письмову відповідь підприємством позивача було надало на адресу відповідача, шляхом безпосереднього надання та поміщення до паперового боксу для прийому заяв, листів, звернень та відповідей, який знаходився в приміщенні відповідача по вулиці Пушкінська 46 міста Харкова, на виконання вимог про посилення боротьби із Covid-19.

Як зазначено позивачем у позовній заяві, з травня 2021 року до підприємства позивача не було жодного питання щодо відсутності відповіді чи то не надання документів на вказаний запит від контролюючого органу.

Відповідачем було видано наказ від 10 лютого 2022 року № 748-п «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «PЕCПЕКТ-ЛОЖИСТИК» (код за ЄДРІІОУ 38551485), яким призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «РЕСПЕКТ-ЛОЖИСТИК» з 11 лютого 2022 року, тривалістю 05 робочих днів.

В якості підстави для призначення перевірки товариства визначено не надання підприємством ТОВ «РЕСПЕКТ-ЛОЖИСТИК» (код 38551485) пояснень та їх документального підтвердження на обов`язковий запит Головного управління ДПС у Харківській області від 12.05.2021 року за №17494/6/20-40-07-28-15 (отримано підприємством 26.05.2021 року) протягом 15 робочих днів, з дня його отримання, за фактами, що свідчать про недостовірність визначення ТОВ «РЕСПЕКТ-ЛОЖИСТИК» даних, що містяться у податкових деклараціях з податку на додану вартість, поданих платником податків, щодо господарських взаємовідносин з контрагентами - постачальниками: ТОВ «Марбелс»; ТОВ «Торгівельний дім «Гранд Опт Продукт»; ТОВ «Грін Форсес»; ТОВ «Діннер Вайс»; ТОВ «Рутана Солюшнс»; ТОВ «Експерт Форвардинг»; ТОВ «Віті Ай»; ТОВ «Бреін Стайл»; ТОВ «Дата Сістем»; ТОВ «Тамєкс» за певні періоди, а також даних, щодо подальшої реалізації та або використання у власній господарській діяльності придбаних товарів (робіт, послуг) та відповідно до абз. 5 постанови КМУ від 03 лютого 2021 року № 89 «Про скорочення строків дії обмежень, в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок».

11.02.2022 року представнику ТОВ «РЕСПЕКТ-ДОЖИСТИК» було вручено зазначений наказ на проведення документальної позапланової виїзної перевірки .

Представником позивача у позовній заяві вказано, що після ознайомлення із підставою проведення перевірки ТОВ «РЕСПЕКТ-ДОЖИСТИК» не поголилося ані з даною підставою, ані із наказом про проведення перевірки, посадових осіб відповідача не допустило до проведення даної перевірки.

Представниками Головного управління ДПС у Харківській області було складено акт про відмову уповноваженої особи розписатися у направленні на проведення перевірки та акт про відмову в допуску до проведення документальної виїзної перевірки.

Під час розгляду справи представником позивача було надано пояснення та вказано, що підстави для ухвалення наказу від 10 лютого 2022 року за № 748-п «Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «РЕСПЕКТ-ЛОЖИСТИК» (код за ЄДРПОУ 38551485), яким було призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «РЕСПЕКТ-ЛОЖИСТИК» з 11 лютого 2022 року, протиправними та безпідставними, у зв`язку із чим сам наказ від 10.02.2022 року за № 748-п - на думку позивача підлягає скасуванню.

Надаючи оцінку заявленим позовним вимогам та запереченням проти них, суд зазначає наступне.

Відповідно до статті 1 Податкового кодексу України відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

Згідно із положеннями п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Відповідно до приписів пп. 75.1.2 п.75.1 ст.75 Податкового кодексу України документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.

Згідно із приписами пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 ПК України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється, зокрема, якщо отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником податків валютного та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов`язків письмовий запит контролюючого органу, в якому зазначаються порушення цим платником податків відповідно валютного та іншого не врегульованого цим Кодексом законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом 15 робочих днів з дня отримання запиту.

Як визначено положеннями п.78.4. ст.78 Податкового кодексу України, про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено у порядку, визначеному ст.42 цього Кодексу, копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Відповідно до п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України допуск посадових осіб контролюючих органів до проведення документальної позапланової виїзної перевірки здійснюється згідно із статтею 81 цього Кодексу. Документальна позапланова невиїзна перевірка здійснюється у порядку, передбаченому статтею 79 цього Кодексу. Строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Відповідно до п.52-2 п.10 розділу XX Податкового кодексу України встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок на період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), крім: документальних позапланових перевірок, що проводяться на звернення платника податків; документальних позапланових перевірок з підстав, визначених п.п.78.1.7, п.п.78.1.8, п.78.1 ст.78 цього Кодексу; фактичних перевірок в частині порушення вимог законодавства в частині: обліку, ліцензування, виробництва, зберігання, транспортування та обігу пального, спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів; цільового використання пального та спирту етилового платниками податків; обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту етилового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального, з підстав, визначених п.п. 80.2.2, 80.2.3 та п.п. 80.2.5 п.80.2 ст.80 цього Кодексу.

Інформація про перенесення документальних планових перевірок, які відповідно до плану-графіку проведення планових документальних перевірок мали розпочатися у період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), та на день набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» не були розпочаті, включається до оновленого плану-графіку, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, протягом 10 календарних днів з дня завершення дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).

Документальні та фактичні перевірки, що були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, тимчасово зупиняються на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19). Таке зупинення перериває термін проведення перевірки та не потребує прийняття будь-яких додаткових рішень контролюючим органом.

На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених ст.102 цього Кодексу.

Враховуючи вищевикладене, суд зазначає, що вимоги п.52-2 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України пов`язані та прямо відсилають до актів Кабінету Міністрів України, на підставі яких завершується дія карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19).

Постановою Кабінету Міністрів України "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" від 09 грудня 2020 року № 1236 з урахуванням внесених змін установлено з 19 грудня 2020 року до 31 грудня 2022 року на території України карантин.

Відтак, Кабінет Міністрів України на момент прийняття спірного наказу не приймав рішення про завершення дії карантину з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), а тому діяв мораторій на проведення документальних позапланових перевірок платників податків.

В п.4 розділу II Закону України від 17 вересня 2020 року №909-ІХ "Про внесення змін до Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік" видно, що на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, надано право Кабінету Міністрів України скорочувати строк дії обмежень, заборон, пільг та гарантій, встановлених відповідними законами України, прийнятими з метою запобігання виникненню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, крім випадків, коли зазначене може призвести до обмеження конституційних прав чи свобод особи.

На підставі вищевказаної норми Кабінет Міністрів України прийняв Постанову №89 від 03 листопада 2021 року "Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірки" якою було скорочено строк дії обмежень, встановлених п.52-2 підрозділ 10 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок, дозволивши проведення таких видів перевірок юридичних осіб:

- тимчасово зупинених документальних та фактичних перевірок, що були розпочаті до 18 березня 2020 р. та не були завершеними;

- документальних перевірок, право на проведення яких надається з дотриманням вимог п.77.4 ст.77 Кодексу;

- документальних позапланових перевірок з підстав, визначених п.п.78.1.1 та/або п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Кодексу, суб`єктів господарювання реального сектору економіки, які сформували податковий кредит за рахунок оформлення ризикових операцій з придбання товарів/послуг (із переліку ризикових платників податків, визначених у межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування оприлюднених у засобах масової інформації фактів можливих корупційних дій посадових осіб органів державної влади, які призвели до значних втрат дохідної частини Державного бюджету України, утвореної відповідно до Постанови Верховної Ради України від 24 квітня 2020 року №568-ІХ);

- документальних позапланових перевірок платників податків, за якими отримано податкову інформацію, що свідчить про порушення платником валютного законодавства в частині дотримання граничних строків надходження товарів за імпортними операціями та/або валютної виручки за експортними операціями;

- документальних позапланових перевірок з підстав, визначених п.п.78.1.12, 78.1.14, 78.1.15, 78.1.16 п.78.1 ст.78 Кодексу.

Водночас, мораторій на проведення податкових перевірок на період карантину прямо закріплений п.52-2 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України (в редакції на момент винесення наказу на проведення перевірки) та вказана норма в частині обмежень на проведення планових перевірок, була чинною, її дія не зупинялась.

Зі змісту приписів п.2.1 ст.2 Податкового кодексу України вбачається, що зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.

Відтак, слід дійти висновку про те, що зміна приписів Податкового кодексу України здійснюється виключно законами про внесення змін до Кодексу, відповідно зміна строків, дії мораторію може бути здійснення виключно шляхом прямого внесення змін до Податкового кодексу України.

Положеннями п.5.2 ст.5 Податкового кодексу України передбачено, що у разі якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням цього Кодексу, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення цього Кодексу.

Відповідно до ч.3 ст.7 КАС України, у разі невідповідності правового акта Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу, або положення відповідного міжнародного договору України.

За наявності суперечливих правил і положень щодо дії мораторію на проведення перевірок, які містяться у Податковому кодексі України, з одного боку і в постанові Кабінету Міністрів України з іншого боку - застосуванню підлягають положення і правила саме Податкового кодексу України.

Суд зазначає, що п.52-2 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень ПК України є нормою вищої юридичної сили, ніж постанова Кабінету Міністрів України № 89 від 3 лютого 2021 року «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок».

Суд зазначає, що за загальним правилом вирішення колізій, застосовується правовий акт, який має вищу юридичну силу, або положення відповідного міжнародного договору України, а тому у даному випадку, підлягають застосуванню саме норми Податкового кодексу України.

Зазначена позиція суду відповідає висновкам Верховного Суду, викладеним в постановах від 22.02.2022р. у справі №420/12859/21, від 15.04.2022р. у справі №160/5267/21, від 27.04.2022р. у справі №140/1846/21.

Відтак, враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку про відсутність у відповідача підстав для видання спірного у даній справі наказу.

Крім того, суд зазначає, що рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26.01.2022 р. у справі №640/18314/21, яке залишене без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 05.07.2022 р., визнано протиправною та нечинною Постанову Кабінету Міністрів України від 03.02.2021р. № 89 «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок».

Відповідно до положень ч. 2 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частин 1 та 3 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.

Згідно положень статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Таким чином, з врахуванням вищевикладеного, повно і всебічно з`ясувавши обставини, які мають значення для правильного вирішення справи, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик".

Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 139 КАС України.

Керуючись ст.ст. 243-246, 250, 255, 257-262, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" (просп. Московський, буд. 144, кімн. 206-1,м. Харків,61144) до Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057) про визнання протиправним та скасування наказу - задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати наказ Головного управління ДПС у Харківській області "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Респект-Ложистик" (код за ЄДРПОУ 38551485) від 10 лютого 2022 року №748-п.

Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Респект-Ложистик" (просп. Московський, буд. 144, кімн. 206-1,м. Харків,61144, код ЄДРПОУ - 38551485) сплачену суму судового збору у розмірі 2484 (дві тисячі чотириста вісімдесят одна) грн. 00 коп. за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (вул. Пушкінська, буд. 46, м. Харків, 61057, код ЄДРПОУ ВП: 43983495).

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення виготовлено 19 грудня 2022 року.

Суддя Мельников Р.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2022
Оприлюднено21.12.2022
Номер документу107930594
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю

Судовий реєстр по справі —520/3879/22

Ухвала від 15.12.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

Ухвала від 25.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Постанова від 14.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Постанова від 14.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 06.06.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 26.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 17.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 08.05.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 03.02.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Рішення від 14.12.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Мельников Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні