Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Вінниця
16 грудня 2022 р. Справа № 120/254/22-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Крапівницької Н.Л. ,
розглянувши в письмовому провадженні м. Вінниці адміністративну справу
за позовом фізичної особи - підприємця ОСОБА_1
до Державної служби геології та надр України
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «Кар`єр групп»
про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити дії,-
В С Т А Н О В И В :
До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (далі - позивач, ФОП ОСОБА_1 ) з адміністративним позовом до Державної служби геології та надр України (далі- відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «Кар`єр групп» (далі- третя особа, ТОВ «Кар`єр групп») в якому, з урахуванням уточненої позовної заяви, просив:
- визнати протиправними дії Державної служби геології та надр України по розгляду пакету документів та відмову у наданні спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки піску, що розташована близ с. Сказинці Могилів - Подільського району Вінницької області згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011, оформленого листом Державної служби геології та надр України від 02.12.2021 за №21594/01/07-21;
- скасувати наказ Державної служби геології та надр України від 09.12.2021 за №955 в частині надання спеціального дозволу на користування надрами товариству з обмеженою відповідальністю "КАР`ЄР ГРУПП" (код ЄДРПОУ 41809203), що встановлено у додатку №2 до такого наказу;
- зобов`язати Державну службу геології та надр України повторно розглянути заяву фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 від 16.11.2021 (зареєстровану 24.11.2021 за вх. №17787/02/07-21) із додатками на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону і прийняти за цим клопотанням рішення з оформленням його розпорядчим індивідуальним правовим актом - наказом Державної служби геології та надр України.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що позивачем здійснено всі належні дії щодо отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону, однак відповідач не розглянув надані разом із заявою документи та, на думку позивача, протиправно повернув їх без розгляду всупереч встановленому Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 за № 615.
Разом з позовною заявою позивачем подано заяву про забезпечення позову, однак 12.01.2022 представником позивача відкликано заяву про забезпечення позову з метою її доопрацювання.
Ухвалою суду від 12.01.2022 клопотання представника позивача задоволено та повернуто заяву про забезпечення позову.
В подальшому, 12.01.2022 представником позивача подано позовну заяву в новій редакції та заяву про забезпечення позову.
Ухвалою суду від 13.01.2022 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі. Вирішено розгляд справи здійснювати в порядку спрощеного позовного провадження, без повідомлення (виклику) сторін. Також даною ухвалою встановлено відповідачу строк на подачу відзиву та витребувано у останнього ряд доказів.
Крім того, даною ухвалою також залучено до участі у справі третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю «Кар`єр групп» та встановлено строк для подання пояснень на позовну заяву.
Ухвалою суду від 13.01.2022 вжито заходи забезпечення позову в адміністративній справі №120/254/22-а за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Державної служби геології та надр України; третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю "Кар`єр групп" про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, шляхом:
1) зупинення дії наказу Державної служби геології та надр України від 09.12.2021 за №955 "Про надання спеціальних дозволів на користування надрами" в частині надання спеціального дозволу на користування надрами товариству з обмеженою відповідальністю "Кар`єр групп" (код ЄДРПОУ 41809203), що встановлено у додатку № 2 оскаржуваного наказу;
2) заборонити Державній службі геології та надр України вчиняти будь-які дії щодо надання третім особам дозволів на користування надрами щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки, місце розташування близ с. Сказинці Могилів - Подільського району Вінницької області.
Разом з тим постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 12.04.2022 ухвалу Вінницького окружного адміністративного суду від 13.01.2022 про забезпечення позову скасовано.
09.02.2022 від третьої особи товариства з обмеженою відповідальністю «Кар`єр групп» надійшли письмові пояснення щодо заявленого позову. ТОВ «Кар`єр групп» вважає позовні вимоги безпідставними та такими, що не підлягають задоволенню. Зазначає, що оскільки згідно відповіді Державної служби геології та надр України вбачається, що під час розгляду заяви ФОП ОСОБА_1 про надання йому спеціального дозволу на геологічне вивчення Сказинецької ділянки піску, відповідачем встановлено невідповідність заяви вимогам Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 за №615, у зв`язку із чим зава позивача була повернута без розгляду. Вказує, що оскільки на розгляді у Державної служби геології та надр України знаходилась лише одна заява ТОВ «Кар`єр групп» про надання товариству спеціального дозволу без проведення аукціону на користування надрами щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки піску, то Державною службою геології та надр України правомірно прийнято рішення у формі наказу від 09.12.2021 № 955 про надання саме ТОВ «Кар`єр групп» спеціального дозволу на користування надрами з метою геологічного вивчення піску Сказинецької ділянки у Вінницькій області.
23.02.2022 від відповідача надійшов відзив на позов, в якому останній заперечує щодо задоволення позовних вимог. Зазначає, що підставою для повернення заяви позивача про надання спеціального дозволу на користування надрами слугувало те, що додані до заяви документи, визначенні у Додатку 1 до Порядку № 615, не відповідають встановленим вимогам.
Вказали, що правові наслідки неподання заяви та документів, передбачених Додатком № 1 до Порядку № 615 та відмови у наданні дозволу є різними. У випадку повернення зави в зв`язку з невідповідністю доданих документів вимогам до них визначених Додатком 1 до Порядку №615 видача наказу про надання дозволу/відмову у наданні дозволу Порядком не вимагається. Тому вважає, що усі вказані обставини та надані позивачем докази свідчать про правомірність дій відповідача. Відтак, підстави для задоволення позовних вимог відсутні.
Ухвалою суду від 15.06.2022 витребувано у Державної служби геології та надр України належним чином засвідчені копії повного пакету документів (копії), які подавались позивачем ФОП ОСОБА_1 від 16.11.2021, зареєстровані за вхідним №17787/02/07-21, докази отримання документів з вказаним часом та датою; повний пакет документів (копії), що надані третьою особою для надання спеціального дозволу на користування надрами по геологічному вивченню Сказинецької ділянки піску, яка розташована близ села Сказинці Могилів - Подільського району Вінницької області, а також усі документи на підставі яких винесено спірний наказ; подання Міжвідомчої комісії з організації укладення та виконання угод; копія наказу Держгеокадастр від 09.12.2021 № 955; копію Положення про комісію, перелік членів комісії, копія протоколу засідання комісії.
У встановлений судом строк на адресу суду від відповідача надійшли витребувані судом документи.
Суд, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності, встановив наступне.
Як зазначає позивач, 18.10.2021 Державною службою геології та надр України на своєму офіційному сайті висвітлено перелік ділянок надр місцевого значення, які пропонуються для надання спеціальних дозволів на користування надрами, в тому числі і щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки піску, що розташована близ с. Сказинці Могилів-Подільського району Вінницької області.
Відповідно до Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2021 № 615 (далі - Порядок № 615) відповідачем повідомлено про перелік документів, які необхідно надати з метою отримання спеціального дозволу, а також встановлено кінцевий строк для подання заявок, а саме - 18.11.2021 до 16 год. 00 хв
З метою отримання спеціального дозволу на геологічне вивчення Сказинецької ділянки піску 16.11.2021 позивачем направлено відповідну заяву на адресу відповідача. До заяви додав свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, паспорт громадянина України, картку платника податків, ситуаційний план, оглядову карту, пояснювальну записку згідно п. 8 Порядку № 615. Вказана заява з додатками була отримана відповідачем 24.11.2021 та зареєстровані за вх. № 17787/02/07-21.
Заяву подано у зв`язку з необхідністю отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою геологічного вивчення ділянку піску на 1,5 км. північного сходу с. Сказинці, Могилів-Подільського району Вінницької області.
Так, Державна служба геології та надр України за результатом опрацювання заяви з доданими до неї документами встановила наступне:
1. Заява подана без зазначення вихідного номера
2. У заяві не зазначені відомості про заявника (найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи або прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи-підприємця чи серія та номер паспорту такої особи)
3. Точність та якість ситуаційного плану не дозволяє встановити достовірність географічних координат кутових точок у системах Pulkovo-42 та WGS-84 та місцезнаходження ділянки надр.
4. Точність та якість оглядової геологічної карти та геологічного розрізу не дозволяє встановити достовірність інформації щодо геологічної будови ділянки надра, віку, складу і потужності гірських порід.
5. Відсутня оглядова карта (масштаб 1:200000).
Крім того, вказано, що додані до заяви, серед іншого, документи не передбачені вимогами Порядку № 615, у зв`язку з чим, листом відповідача № 21594/01/07-21 від 02.12.2021 заяву ФОП ОСОБА_1 з доданими до неї документами повернуто заявнику, оскільки вона не відповідає вимогам Порядку № 615 та відсутні документи, що необхідні для отримання відповідного дозволу.
Позивач також зазначає, що йому стало відомо, згідно відомостей, що розміщені на сайті Державного науково-виробничого підприємства «Державний інформаційний геологічний фонд України» (https://geoinf.kiev.ua/wp/zayavi-rep.php), яке зберігає, аналізує та надає у користування інформацію, що утворилася в процесі геологічного вивчення та використання надр 30.12.2021 опубліковано відомості про прийняття Державною службою геології та надр України наказу № 955 від 09.12.2021 про надання товариству з обмеженою відповідальністю «Кар`єр групп» спецдозволу без проведення аукціону на користування надрами щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки піску, що розташована близ с. Сказинці Могилів-Подільського району Вінницької області, тобто тієї земельної ділянки стосовно якої позивачем було подано відповідну заяву.
Так, на думку позивача прийняття відповідачем наказу № 955 від 09.12.2021 про надання спеціального дозволу на видобування корисних копалин для ГОВ «Кар`єр г рупи» без проведення конкурсу, враховуючи вказані вище обставини незаконного відхилення документів позивача та не прийняття наказу за результатами їх оцінки, позбавляє можливості позивача на участь у процедурі з отримання дозволу на користування надрами щодо геологічного вивчення Сказинецької ділянки піску, що розташована близ с. Сказинці Могилів-Подільського району Вінницької області.
На підставі викладеного, вважаючи порушеними власні права та охоронювані законом інтереси, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.
Відповідно до статті 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1174 затверджено Положення про Державну службу геології та надр України (далі - Положення № 1174).
Згідно з пунктом 1 Положення № 1174 Державна служба геології та надр України (Держгеонадра) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра екології та природних ресурсів і який реалізує державну політику у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.
Відповідно до пункту 3 Положення № 1174 основними завданнями Держгеонадр є:
1) реалізація державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр;
2) внесення на розгляд Міністра екології та природних ресурсів пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр.
Підпунктом 9 пункту 4 Положення № 1174 встановлено, що Держгеонадра відповідно до покладених на неї завдань видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами).
Отже, саме на Державну службу геології та надр України покладено обов`язок із видачі спеціального дозволу на користування надрами.
Спеціальними нормативно-правовими актами, які регулюють спірні правовідносини є Кодекс України про надра, Порядок № 615.
Згідно зі статтею 1 Кодексу України про надра, надра - це частина земної кори, що розташована під поверхнею суші та дном водоймищ і простягається до глибин, доступних для геологічного вивчення та освоєння.
Користувачами надр можуть бути підприємства, установи, організації, громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи (частина перша статті 13 Кодексу України про надра).
Надра надаються у користування для:
геологічного вивчення, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення;
видобування корисних копалин;
будівництва та експлуатації підземних споруд, не пов`язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі споруд для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення шкідливих речовин і відходів виробництва, скидання стічних вод;
створення геологічних територій та об`єктів, що мають важливе наукове, культурне, санітарно-оздоровче значення (наукові полігони, геологічні заповідники, заказники, пам`ятки природи, лікувальні, оздоровчі заклади та ін.);
виконання робіт (здійснення діяльності), передбачених угодою про розподіл продукції;
геологічного вивчення бурштиноносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ з подальшим видобуванням бурштину (промисловою розробкою родовищ);
задоволення інших потреб (ст. 14 Кодексу України про надра).
Згідно з пунктом 1 Порядку № 615, Порядок регулює питання надання спеціальних дозволів на користування надрами (далі - дозволи) у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін.
Дія цього Порядку поширюється на всі види користування надрами.
Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами визначено наступні підстави для прийняття рішення про відмову в наданні дозволу (пункт 19):
подання заявником документів не в повному обсязі;
виявлення у поданих документах недостовірних даних;
невідповідність документів, поданих заявником, вимогам пункту 8 цього Порядку;
наявність інформації від правоохоронних органів та суб`єктів фінансового моніторингу, що заявник здійснює фінансування тероризму в Україні;
наявність у заявника боргу із сплати загальнодержавних податків та зборів станом на останній звітний період;
відмова органів, зазначених в абзацах другому - четвертому пункту 9 цього Порядку, у погодженні надання надр у користування;
невиконання програми робіт на ділянках надр, на користування якими заявнику вже надано дозвіл, виявлення порушень правил користування надрами на таких ділянках, що зафіксовано в актах перевірок, приписах або розпорядженнях відповідних органів у сфері надрокористування до моменту їх усунення, крім випадків визнання таких приписів або розпоряджень недійсними або дію яких зупинено згідно з рішенням суду.
Видача (відмова у видачі, переоформлення, видача дубліката, анулювання) дозволу здійснюється відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Відповідно до пункту 2 Порядку № 615 дозволи надаються Держгеонадрами переможцям аукціонів з їх продажу та без проведення аукціонів у випадках, передбачених пунктом 8 цього Порядку, органом з питань надання дозволу, крім корисних копалин місцевого значення на території Автономної Республіки Крим, дозволи на видобування яких надаються Радою міністрів Автономної Республіки Крим згідно із цим Порядком.
Підпунктом 3 пункту 8 Порядку № 615 встановлено, що без проведення аукціону дозвіл надається у разі геологічного вивчення та видобування корисних копалин місцевого значення.
Відповідно до абзацу двадцятого пункту 8 Порядку № 615 для отримання дозволу без проведення аукціону заявник подає органові з питань надання дозволу заяву разом з документами, зазначеними у додатку 1. Разом із заявою подаються дві копії заяви та доданих до неї документів. У заяві зазначаються назва і місцезнаходження ділянки надр, вид корисних копалин, відомості про заявника (найменування, місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи або прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця чи серія та номер паспорта такої особи (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган ДФС і мають відмітку у паспорті), інформація для здійснення зв`язку із заявником (номер телефону, адреса електронної пошти), а також підстава для надання дозволу згідно з пунктом 8 цього Порядку.
Згідно з абзацами двадцять другим - двадцять шостим пункту 8 Порядку № 615 заява реєструється організатором аукціону в журналі обліку з присвоєнням їй номера і зазначенням дати і часу подання. Підтвердженням реєстрації є відмітка організатора, що проставляється на копії заяви та повертається заявнику, або відмітка на описі вкладення у цінний лист про прийняття заяви на відправлення поштовим зв`язком.
Інформація про реєстрацію документів, що надійшли для надання дозволу, протягом трьох робочих днів з дня реєстрації розміщується на офіційному веб-сайті органу з питань надання дозволу.
Документи, що не відповідають вимогам цього Порядку, повертаються заявникові. Інформація про повернення документів протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про повернення розміщується на офіційному веб-сайті органу з питань надання дозволу.
Рішення про надання дозволу без проведення аукціону приймається протягом 30 днів після отримання всіх погоджень, передбачених пунктом 9 цього Порядку.
Надання дозволів у випадках, передбачених підпунктами 1-14 цього пункту, здійснюється за рішенням органу з питань надання дозволу (абзац тридцять перший пункту 8 Порядку № 615).
Пунктом 9 Порядку № 615 встановлено, що надання надр у користування, за винятком надання надр на умовах угод про розподіл продукції, погоджується з:
Радою міністрів Автономної Республіки Крим, відповідними обласними, Київською і Севастопольською міськими радами - на користування ділянками надр з метою геологічного вивчення, розробки родовищ корисних копалин загальнодержавного значення, а також для цілей, не пов`язаних з видобуванням корисних копалин;
відповідними районними, міськими, селищними, сільськими радами - на користування ділянками надр, що містять корисні копалини місцевого значення;
Мінприроди - на всі види користування надрами.
Видача дозволу здійснюється на підставі заяви і документів, зазначених у додатку 1, та погоджується органами, визначеними абзацами другим - четвертим цього пункту.
Суд звертає увагу на те, що пункт 8 Порядку № 615 передбачає отримання дозволу на користування надрами без проведення аукціону, тобто за особливою (спрощеною процедурою), проте виключно у випадку, якщо надрокористувачем виконано ряд спеціальних вимог:
- заявник має спеціальний дозвіл на користування надрами;
- заявник за власні кошти здійснив геологічне вивчення ділянки надр та підрахунок запасів корисних копалин, який затверджено ДКЗ;
- подав документи на отримання спеціального дозволу не пізніше ніж протягом трьох років після затвердження запасів;
- заявник виконує програми робіт на ділянках надр, на користування якими їй вже надано дозвіл;
- відносно заявника відсутні порушення правил користування надрами на таких ділянках, що зафіксовані в актах перевірок, приписах або розпорядженнях відповідних органів у сфері надрокористування.
Лише сукупність усіх вищевказаних вимог, надає надрокористувачу право на отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону.
Як було встановлено судом вище, 16.11.2021 позивачем ФОП ОСОБА_1 було подано заяву про отримання спеціального дозволу на користування надрами без проведення аукціону з метою геологічного вивчення корисних копалин піску місцевого значення.
Підстава надання дозволу: підпункт 3 пункту 8 Порядку № 615.
До заяви долучено свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, паспорт громадянина України, картку платника податків, ситуаційний план, оглядову карту, пояснювальну записку згідно п. 8 Порядку № 615.
Втім, заяву позивача було повернуто, підставою для повернення Держгеонадрами заяви ФОП ОСОБА_2 з пакетом документів від 16.11.2021 є посилання суб`єкта владних повноважень на пункт 8 Порядку № 615, у зв`язку із невідповідністю пакету документів згідно з пунктом 8 Порядку № 615 без проведення аукціону.
За наслідками опрацювання поданих документів Держгеонадрами встановлено, що заява подана без зазначення вихідного номера, у заяві не зазначені відомості про заявника, а саме найменування, прізвище, ім`я, по батькові, місце проживання, серія та номер паспорту такої особи, точність та якість ситуаційного плану не дозволяє встановити достовірність географічних координат кутових точок у системах Puіkovo-42 та WGS-84 та місцезнаходження ділянки надр, точність та якість оглядової геологічної карти та геологічного розрізу не дозволяє встановити достовірність інформації щодо геологічної будови ділянки надра, віку, складу і потужності гірських порід.
Відповідно до Порядку № 615 документи, що не відповідають вимогам цього Порядку, повертаються заявникові. Інформація про повернення документів протягом трьох робочих днів з моменту прийняття рішення про повернення розміщується на офіційному веб-сайті органу з питань надання дозволу.
Отже, суд дійшов висновку про те, що відповідач отримавши від ФОП ОСОБА_1 заяву разом з документами, зазначеними у додатку 1 та, встановивши невідповідність останніх вимогам цього Порядку, мав право на підставі норм чинного законодавства повернути заявнику документи.
За наведених обставин справи, та правового регулювання спірних правовідносин, суд прийшов до висновку про відсутність порушення в спірних правовідносинах Державною службою геології та надр України процедури розгляду заяви позивача на отримання спеціального дозволу користування надрами, а відтак в задоволенні позову слід відмовити.
Суд зазначає, що правові наслідки неподання заяви та документів, передбачених Додатком №1 до Порядку № 615 та відмови у наданні дозволу є різними. У випадку повернення заяви в зв`язку з невідповідністю доданих документів вимогам до них визначених Додатком 1 до Порядку № 615 видача наказу Порядком не вимагається.
Частиною першою статті 9 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частин 1, 2 ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини не підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а тому, в задоволені позову слід відмовити.
З урахуванням положень статті 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 73-77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд
В И Р І Ш И В :
В задоволенні адміністративного позову відмовити.
Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.
Відповідно до ст.295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Позивач - Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 РНОКПП: НОМЕР_1 ).
Відповідач - Державна служба геології та надр України (вул. Антона Цедіка, 16, м. Київ, 03057, код ЄДРПОУ: 37536031)
Третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю "Кар`єр групп" (вул. Свободи, 205, с. Серебрія, Могилів-Подільський район, Вінницька область, 24026, Код ЄДРПОУ:41809203).
Рішення в повному обсязі складено: 16.12.2022.
Суддя підпис Крапівницька Н. Л.
Згідно з оригіналом Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2022 |
Оприлюднено | 22.12.2022 |
Номер документу | 107948959 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу охорони навколишнього природного середовища, зокрема щодо забезпечення екологічної безпеки, у тому числі при використанні природних ресурсів; екологічної безпеки поводження з відходами |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Крапівницька Н. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні