Ухвала
від 20.12.2022 по справі 592/10118/22
КОВПАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.СУМ

Справа № 592/10118/22

Провадження № 1-кс/592/4329/22

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2022 року м.Суми

Слідчий суддя Ковпаківського районного суду м. Суми ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , розглянувши клопотання прокурора Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку, -

встановив:

Прокурор Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_3 своє клопотання обґрунтовує тим, що в провадженні слідчого Сумського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Сумської області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021202510000088 від 06.07.2021, за попередньою правовою кваліфікацією ч. 2 ст. 364 КК України за фактом того, що за фактом придбання службовими особами управління охорони здоров`я Сумської ОДА кисневих концентраторів у кількості 513 штук за завищеними цінами.

У ході здійснення досудового розслідування встановлено, що 26.05.2021 ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», в особі директора ОСОБА_4 (далі - Постачальник), з однієї сторони та управління охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації, в особі начальника, ОСОБА_5 , (далі - Покупець), з іншої сторони, уклали Договір поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідеммій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) у відповідності до пункту 2-1 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COV1D- 19), постанови Кабінету Міністрів України від 0.03.2020 №225 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України».

Предметом поставки за вищезазначеним договором є: виріб медичної техніки, Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (НК 024:2019:12873 - Стаціонарний концентратор кисню).

Так, Додатковою угодою №1 від 27.05.2021 до договору №5 від 26.05.2021 внесено зміни до підпункту 1.1 пункту 1 Предмет договору, виклавши його в такій редакції: Предметом поставки за цим договором є: виріб медичної техніки. Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (НК 024:2019:12873 - Стаціонарний концентратор кисню), код згідно з УКТЗЕД 9019 20 00 00 Кисневий концентратор.

Відповідно до специфікації, шо є Додатком №1 до Договору №5 від 26.05.2021. кількість вищезазначеної продукції. ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) складає 513 штук з ціною 37 000, 00 грн. за одиницю. Загальна вартість Договору: 18 981 000, 00 без ПДВ. Поставка товару здійснюється до 01.06.2021.

Відповідно до висновку спеціаліста 25.01.2022 спеціаліста управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області різниця в ціні станом на 26.05.2021 на вказане обладнання складає 5 100,00 грн. за одиницю. Сума різниця ціні та фактичної кількості закупівлі вказаного медичного обладнання складає 2 616 300.00 грн.

Відповідно до висновку експертів від 12.50.2022 за №2925/7532 за результатами проведення комплексної судової товарознавчої та економічної експертизи підтверджується розрахунок наведений у висновку від 25.01.2022 спеціаліста управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, щодо розміру витрат активів Управління охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації, внаслідок закупівлі виробу медичної техніки - концентратора кисневого ТМ «Біомед» моделі JAY-10 та складає 2616300.00 грн.

За результатами дослідження фінансово-господарської діяльності відділу запобігання фінансовим операціям, пов`язаним з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом Головного управління ДПСу Сумській області встановлено, що за наявною змовою між ФОП ОСОБА_6 ФОП ОСОБА_7 ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», останніми упродовж періоду з 01.01.2021 по 31.12.2021 року операцій з постачання в адресу управління охорони здоров`я Сумської ОДА концентраторів кисневих «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) у кількості 513 шт. за завищеною ціною, в результаті чого мають місце ознаки заволодіння бюджетними коштами в сумі 2 616 300.00 гривень.

Розрахунок за вказаним договором проводився на рахунок НОМЕР_1 , що відкритий у АТ «УкрСиббанк» (МФО35Ю05).

Відповідно до руху коштів по вищезазначеному рахунку:

-28.05.2021 УОЗ Сумської ОДА здійснила платіж на рахунок на суму 5 365 000.00 грн., призначення платежу - 0717370:3110; за концентратори «Біомед» JAY-10 (COVID- 19), зг. Наказу №27 від 27.05.2021р. та дог.№5 від 26.05.2021.

-31.05.2021 ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» здійснило перерахування коштів з вказаного рахунку на рахунок НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ) на ім`я ОСОБА_7 ( НОМЕР_4 ) на суму 5 365 000,00 грн.. призначення платежу - оплата зг. акту прийому-передачі товару на комісію від 26.05.2021 р. по дог. Комісії №К/04-2-21 від 29.04.2021р

-04.06.2021 на вказаний рахунок було зараховано платіж від ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_4 ), з рахунку НОМЕР_2 ( НОМЕР_3 ), на суму 100 000.00 грн., та 436 500. 00 грн. призначення платежу - перерахування винагороди згідно договору комісії №К/04-2-21 від 29.04.2021р.

-28.05.2021 УОЗ Сумської ОДА здійснила платіж на рахунок на суму 4 440 000.00 грн., призначення платежу - 0717370:3110; за концентратори «Біомед» JAY-10 (COVID- 19), зг. Наказу №27 від 27.05.2021р. та дог.№5 від 26.05.2021.

-31.05.2021 ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» здійснило перерахування коштів з вказаного рахунку на рахунок НОМЕР_5 ( НОМЕР_6 ) на ім`я ОСОБА_6 ( НОМЕР_7 ) на суму 4 440 000.00 грн., призначення платежу - оплата зг. акту прийому-передачі товару на комісію від 26.05.2021 р. по дог. Комісії №К/05-2-21 від 24.05.2021р

-15.06.2021 на вказаний рахунок було зараховано платіж від ОСОБА_6 ( НОМЕР_7 ), з рахунку НОМЕР_5 ( НОМЕР_6 ). на

суму 444 000.00 грн., призначення платежу - перерахування винагороди згідно договору комісії №К005-2021 від 24.05.2021. акту надання послуг від 31.05.2021 р.

-28.05.2021 УОЗ Сумської ОДА здійснила платіж на рахунок на суму 3 515 000.00 грн., призначення платежу - 0717370:31 10: за концентратори «Біомед» JAY-10 (COVID- 19), зг. Наказу №27 від 27.05.2021р. та дог.№5 від 26.05.2021.

-31.05.2021 ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» здійснило перерахування коштів з вказаного рахунку на рахунок НОМЕР_8 ( НОМЕР_9 ) на ім`я ФОП ОСОБА_10 ( НОМЕР_10 ) на суму 3 515 000.00 грн.. призначення платежу - оплата зг. Договору комісії №К03-21 від 01-03-2021р.. акту прийому-передачі товару на комісію від 28.05.2021 р.

-11.06.2021 на вказаний рахунок було зараховано платіж від ФОП ОСОБА_10 ( НОМЕР_10 ), з рахунку НОМЕР_8 ( НОМЕР_9 ). на суму 175 000,00 грн., призначення платежу - перерахування винагороди згідно договору комісії №К03-21 від 01.03.2021, акту надання послуг від 31.05.2021 р., та на суму 176 500,00 грн., призначення платежу - перерахування винагороди згідно договору комісії №К03-21 від 01.03.2021

-28.05.2021 УОЗ Сумської ОДА здійснила платіж на рахунок на суму 5 661 000.00 грн.. призначення платежу - 0717370:3110; за концентратори «Біомед» JAY-10 (COV1D- 19), зг. Наказу №25 від 27.05.2021р. та дог.№5 від 26.05.2021.

-31.05.2021 ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» здійснило перерахування коштів з вказаного рахунку на рахунок НОМЕР_11 ( НОМЕР_12 ) на ім`я ФОП ОСОБА_8 ( НОМЕР_13 ) на суму 5 661 000.00 грн., призначення платежу - оплата зг. акту прийому-передачі товару на комісію від 28.05.2021 р. по договору комісії №К/12/1-20 від 18.12.2020

-08.06.2021 на вказаний рахунок було зараховано платіж від ОСОБА_8 ( НОМЕР_13 ), з рахунку НОМЕР_11 ( НОМЕР_12 ). на суму 566 100,00 грн.. призначення платежу - перерахування винагороди згідно договору комісії №К/12/1-20 від 18.12.2020.

Єдиним офіційним поставщиком виробу медичної техніки, Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичноїтерапії» (НК 024:2019:12873 - Стаціонарний концентратор кисню) є ТОВ «Біомед ЛТД».

Відповідно до проведеного тимчасового доступу до документів, що перебувають у володінні ТОВ «Біомед ЛТД» встановлено:

ФОП ФОП ОСОБА_8 відповідно до видаткової накладної №3973 від 26.05.2021 придбав Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) у кількості 153 шт., ціна за одиницю 30 000.00 грн. загальна ціна 4 590 000,00 грн.

ФОП ОСОБА_9 відповідно до видаткової накладної №3974 від 26.05.2021 придбав Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) у кількості 95 шт., ціна за одиницю 30 000.00 грн. загальна ціна 2 850 000.00 грн.

ФОП ОСОБА_7 відповідно до видаткової накладної №3975 від 26.05.2021 придбав Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) у кількості 145 шт., ціна за одиницю 30 000.00 грн. загальна ціна 4 350 000,00 грн.

ФОП ОСОБА_6 відповідно до видаткової накладної №3976 від 26.05.2021 придбав Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-10 (з подвійним потоком, з цифровим датчиком 02) у кількості 120 шт., ціна за одиницю ЗО 000.00 грн, загальна ціна 3 600 000,00 грн.

Відповідно до видаткової накладної №25 від 27.05.2021 Управління охорони здоров`я отримало від ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» відповідно до договору №5 від 26.05.2021 товар у кількості 153 шт. ціною 37 000,00 грн за одиницю, загальна сума 5 616 000,00 грн.

Відповідно до видаткової накладної №26 від 27.05.2021 Управління охорони здоров`я отримало від ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» відповідно до договору №5 від 26.05.2021 товар у кількості 120 шт, ціною 37 000.00 грн за одиницю, загальна сума 4 440 000.00 грн.

Відповідно до видаткової накладної №27 від 27.05.2021 Управління охорони здоров`я отримало від ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» відповідно до договору №5 від 26.05.2021 товар у кількості 95 шт. ціною 37 000.00 грн за одиницю, загальна сума 3 515 000,00 грн.

Відповідно до видаткової накладної №28 від 27.05.2021 Управління охорони здоров`я отримало від ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» відповідно до договору №5 від 26.05.2021 товар у кількості 145 шт. ціною 37 000.00 грн за одиницю, загальна сума 5 365 000,00 грн.

27.07.2021 в порядку ст. ст. 40, 93 КПК України надано вимогу до ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» з метою отримання відповідних документів та додатків до них по виконання Договору поставки №5 від 26.05.2021 року, зокрема документи, що підтверджують факт придбання (видаткові накладні, товарні чеки. ТТН та інші документи) продукції по вказаному договору. У відповідь було отримано документи частково, без документів, що підтверджують факт придбання продукції.

В ході проведення тимчасового доступу до документів ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» було вилучено лише частину витребуваних матеріалів, а саме не було вилучено оригінали укладених договорів з усіма додатками та специфікаціями, актами приймання-передачі, платіжними дорученнями, рахунками-фактурами. товарно- транспортними накладними, податковими накладними, документи, що підтверджують факт придбання продукції, тощо у повному обсязі по договору поставки №5 від 26.05.2021. Для виконання тимчасового доступу відповідно до довіреності від 17.01.2022 ТОВ «ТСМ АСІТСАНС» було залучено ОСОБА_11 , у котрої було вилучено документи на території Сумського РУП. В ході телефонних розмов представники ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» всіляко ухилялись від безпосереднього вилучення документів за місцем розташування ТОВ «ТСМ АСІСТАНС». Та аналізуючи усі документи надані/вилучені ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» не було встановлено їхньої взаємодії з вказаними ФОПами, що свідчить про приховування від органів досудового слідства інформації по виконанню вказаного договору.

Таким чином виникає сумнів на попередню змову 4 вищевказаних ФОПів разом з ТОВ «ТСМ АСІСТАНС». або їх фіктивність для штучного завищення цін. а саме факт одночасного замовлення та отримання продукції вказаних ФОПів від ТОВ «Біомед».

Враховуючи, що ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» не надано повного переліку витребуваних документів, приховування факту співпраці з ФОП ОСОБА_6 ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , не вказування місця придбання товару та його транспортування орган досудового розслідування має підстави вважати, що підприємством будуть і надалі вчинятися перешкоди у отриманні слідчим (прокурором) вищезазначених документів. Отримання вказаних документів в порядку тимчасового доступу буде малоймовірним та малоефективним, надасть змогу підприємству сховати, знищити чи спотворити їх. а ще взагалі, здійснити ті дії. що цих документів взагалі нібито не має у останніх. За таких обставин, орган досудового розслідування вважає, що обшук є єдиним дієвим та необхідним на даний час засобом відшукання та отримання вищевказаних документів з метою повного, всебічного та неупередженого розслідування кримінального провадження.

Місцем знаходження юридичної особи ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» є : м. Київ. вул. Вільямса Академіка, буд 6-Д. офіс 43. За вказаною адресою знаходиться офіс ТОВ «РЕНТОФ» (42760431), основний вид діяльності є оренда та управління вчасною та орендованою нерухомістю. Відповідно до протоколу допиту свідка ОСОБА_12 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , який працевлаштований охоронцем ТОВ «РЕНТОФ» встановлено, що вказана ТОВ «РЕНТОФ» здійснює послуги з надання юридичних адрес для фізичних осіб підприємців та юридичних осіб. Станом на 18.02.2022 на вказану адресу зареєстровано 380 фізичних та юридичних осіб. У вказаному офісі не зберігається фінансова та господарська документація. Адміністрація ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» у вказаному офісі не перебуває, лише приходить уповноважена особа для отримання кореспонденції.

В ході аналізу руху грошових коштів по рахункам встановлено, що після отримання грошових коштів від управління охорони здоров`я на рахунок ТОВ ТСМ «АСІСТАНС», кошти були перераховані до 4-х фізичних осіб-підприємців, які в свою чергу провели оплату виробнику обладнання ТОВ «БІОМЕД». Грошові кошти з рахунку ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» в подальшому у вигляді фінансової допомоги виводились на ТОВ «ІСІС», директором якого є ОСОБА_13 , а засновниками ТОВ «СИСТЕМНИЙ ІНТЕГРАЛЬНИЙ СЕРВІС» та його дружина ОСОБА_14 , в якості кінцевих бенефіціарних власників значяться ОСОБА_13 та ОСОБА_14 . Окрім цього, серед засновників ТОВ «ФАРМАСІС», задіяного в процедурі придбання газових концентраторів значаться ОСОБА_13 , ОСОБА_15 .

З аналізу діяльності групи підприємств, причетних до даної господарської діяльності вбачається, що кінцевим бенефіціарним власником у всіх суб`єктів господарювання виступаються або ОСОБА_13 самостійно, або члени його родини ОСОБА_14 (дружина), ОСОБА_15 (донька), ОСОБА_16 (син).

Встановлено, що від імені ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» в якості їх представника з приводу ремонту комп`ютерної техніки (планшету) до сервісного центру Тігех (м. Суми, вул. Пушкіна, 55) звертався ОСОБА_17 , який є директором ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 43977717, юридична адреса: м. Суми, вул. Троїцька, 6.20) засновником якої є ОСОБА_13 .

Таким чином, є достатні підстави вважати, що ОСОБА_17 фактично здійснює контроль господарської діяльності ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», а тому за місцем мешкання вказаної особи можуть знаходитись речі та документи, необхідні для встановлення обставин кримінального провадження.

Встановлено, що ОСОБА_17 фактично мешкає за адресою АДРЕСА_1 .

Відповідно до інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, право власності на об`єкт нерухомості, розташований за адресою: АДРЕСА_1 зареєстроване за ОСОБА_18 .

У зв`язку з вищевикладеним, з метою відшукання господарської документації ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та встановлення об`єктивної істини виникла необхідність на проведення обшуку за адресою АДРЕСА_1 .

Згідно рішення ЄСПЛ від 09.06.2005 у справі «Баканов проти Росії» та рішення СЄПЛ від 24.03.2005 у справі «Фрізен проти Росії» зазначено, що досягнення справедливого балансу між загальними інтересами суспільства та вимогами захисту основоположних прав особи лише тоді стає значним, якщо встановлено, що під час відповідного втручання було дотримано принципу «законності» і воно не було свавільним.

У справі ЄСПЛ «Ізмайлов проти Росії» (п. 38 рішення від 16.10.2008) встановлено, що для того, щоб втручання вважалося пропорційним, воно має відповідати тяжкості правопорушення і не становити «особистий і надмірний тягар для особи».

У судовому засіданні прокурор клопотання підтримав у повному обсязі та просить його задовольнити.

Вислухавши думку прокурора, дослідивши матеріали клопотання, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 30 Конституції України кожному гарантується недоторканість житла та не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду. Проведення обшуку є суттєвим обмеженням конституційних прав громадян, у зв`язку з чим він має застосовуватися у виняткових випадках при наявності беззаперечних підстав для його проведення в умовах реальної необхідності та за відсутності можливості отримання інформації іншим шляхом.

Відповідно до ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуто у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Частиною 5 цієї статті визначено, що слідчий суддя відмовляє у задоволенні клопотання про обшук, якщо прокурор, слідчий не доведе наявність достатніх підстав вважати, що: 1) було вчинено кримінальне правопорушення; 2) відшукувані речі і документи мають значення для досудового розслідування; 3) відомості, які містяться у відшукуваних речах і документах, можуть бути доказами під час судового розгляду; 4) відшукувані речі, документи або особи знаходяться у зазначеному в клопотанні житлі чи іншому володінні особи.

Вислухавши пояснення прокурора, дослідивши надані матеріали до клопотання, вважаю, що клопотання є обґрунтованим і підлягає задоволенню, оскільки є достатньо доказів, що за вказаною слідчим адресою можуть знаходитись зазначені у клопотанні документи, які мають значення для досудового розслідування та можуть бути доказом під час судового розгляду.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст.233, 234 КПК України, -

постановив:

Клопотання прокурора Окружної прокуратури м. Суми ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення обшуку - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення обшуку в об`єкті нерухомості, що розташований за адресою: АДРЕСА_1 , з метою відшукання:

-Усі документи в паперовому чи електронному форматі ТОВ «ТСМ АСІСТАНС», стосовно виконання договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації, зокрема усі документи, шо визначають місце надання послуг, з усіма додатками та специфікаціями, актами приймання-передачі. платіжними дорученнями, рахунками фактурами, тгн. податковими накладними, тощо).

-Договір комісії №К/04-2-21 від 29.04.2021р між ФОП ОСОБА_7 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» з усіма додатками (акти прийому передачі, акти надання послуг, документи що посвідчують проведення розрахунків, документи що свідчать про місце надання послуг, транспортування, з зазначенням номерів контактних телефонів, тощо)

-Договір комісії №К03-21 від 01.03.2021 між ФОП ОСОБА_10 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» з усіма додатками (акти прийому передачі, акти надання послуг, документи що посвідчують проведення розрахунків, документи що свідчать про місце надання послуг, транспортування, з зазначенням номерів контактних телефонів, тощо);

-Договір комісії №К/05-2-21 від 24.05.2021р між ФОП ОСОБА_6 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» з усіма додатками (акти прийому передачі, акти надання послуг, документи що посвідчують проведення розрахунків, документи що свідчать про місце надання послуг, транспортування, з зазначенням номерів контактних телефонів, тощо);

-Договір комісії №К/12/1-20 від 18.12.2020 між ФОП ОСОБА_8 та ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» з усіма додатками (акти прийому передачі, акти надання послуг, документи що посвідчують проведення розрахунків, документи що свідчать про місце надання послуг, транспортування, з зазначенням номерів контактних телефонів, тощо);

-Мобільні телефони, комп`ютерна техніка, планшетні пристрої за допомогою яких було здійснено листування, спілкування по виконанню договору договору поставки №5 товарів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби (COVID-19) від 26.05.2021 між ТОВ «ТСМ АСІСТАНС» та управлінням охорони здоров`я Сумської обласної державної адміністрації.

Строк дії ухвали - п`ятнадцять днів з дня постановлення ухвали.

Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.12.2022
Оприлюднено21.12.2023
Номер документу107963314
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку

Судовий реєстр по справі —592/10118/22

Ухвала від 20.12.2022

Кримінальне

Ковпаківський районний суд м.Сум

Катрич О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні