Постанова
від 21.12.2022 по справі 320/12094/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУДСправа № 320/12094/20 Суддя (судді) першої інстанції: Колеснікова І.С.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2022 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Ганечко О.М.,

суддів Кузьменка В.В.,

Василенка Я.М.,

розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2022 р. у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛПГ Трейд-1" до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправним та скасування розпорядження, -

В С Т А Н О В И В :

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1» з позовом до Головного управління ДПС у Київській області про визнання протиправним та скасування розпорядження Головного управління ДПС у Київській області № 500 від 25.06.2020 «Про анулювання ліцензій» в частині анулювання ліцензії, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1» на право роздрібної торгівлі пальним від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС, починаючи з 25.06.2020; зобов`язання Головного управління ДПС у Київській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним від 24.04.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, видану ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» (з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог від 07.12.2020 (вх. № 44075/20 від 14.12.2020).

Позов мотивовано необґрунтованістю оскаржуваного розпорядження відповідача, яким анульовано видану позивачу ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, з огляду на подання позивачем під час отримання ним ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним усіх документів, необхідних для отримання такої ліцензії, перелік яких передбачено Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», а також з огляду на відсутність достатніх, достовірних та допустимих доказів на підтвердження подання позивачем недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2022 р. адміністративний позов задоволено повністю.

Визнано протиправним та скасовано розпорядження Головного управління ДПС у Київській області № 500 від 25.06.2020 «Про анулювання ліцензій» в частині анулювання ліцензії, виданої Товариству з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1» на право роздрібної торгівлі пальним від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС, починаючи з 25.06.2020.

Зобов`язано Головне управління ДПС у Київській області видалити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним від 24.04.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, видану ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1».

Не погоджуючись із зазначеним рішенням суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права, що призвело до неправильного вирішення спору.

Ухвалами Шостого апеляційного адміністративного суду від 21.10.2022 відкрито апеляційне провадження та призначено апеляційну скаргу до розгляду у письмовому провадженні на 21.12.2022.

Дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з огляду на таке.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1», зареєстровано як юридична особа 02.06.2017, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис №13541020000006847.

Головним управлінням ДПС у Київській області видано 24.04.2020 ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним реєстраційний номер 10260314202000040, терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: 07540, Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС.

Головним управлінням Держпраці у Київській області, листом від 24.06.2020 № 11/3/20/9120 надано ГУ ДПС у Київській області інформацію, згідно якої, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» (ЄДРПОУ 41373594), не видавались.

У зв`язку із отриманням зазначеної інформації, Головним управлінням ДПС у Київській області прийнято 25.06.2020 розпорядження № 500, яким анульовано ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, зокрема, товариству з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1» від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС

Вважаючи вказане розпорядження необґрунтованим, позивач звернувся з позовом до суду про його скасування.

Суд першої інстанції, задовольняючи позовні вимоги, виходив з того, що є помилковою та спростованою викладену у листі Головного управління Держпраці у Київській області від 24.06.2020 № 11/3/20/9120 інформацію щодо відсутності факту видачі ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що, свідчить про відсутність законодавчо визначених підстав для анулювання позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, а саме, отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами. Відтак, з огляду на відсутність у матеріалах справи доказів існування інших підстав для анулювання виданої позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, враховуючи спростування під час судового розгляду належними та достатніми доказами інформації, яка слугувала підставою для прийняття спірного розпорядження про анулювання позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, оскаржуване розпорядження є протиправним та підлягає скасуванню.

Натомість, апелянт вважає вказані висновки суду необґрунтованими та помилковими, зважаючи на законність оскаржуваного розпорядження та отримання відповідачем інформації від Головного управління Держпраці у Київській області про відсутність факту видачі позивачу дозволів на виконання робіт та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, подання яких є однією із законодавчо встановлених вимог для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним, при цьому, наявність помилки у отриманій від органу Держпраці інформації, не може вказувати на протиправність дій/рішень податкового органу.

З урахуванням наведеного, колегія суддів вважає за необхідне зазначити наступне.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом-сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним, забезпечення їх високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального на території України, визначено Законом України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» від 19.12.1995 №481/95-ВР (в редакції, чинній на час виникнення між сторонами спірних відносин, далі по тексту - Закон № 481/95-ВР).

Положеннями статті 1 Закону № 481/95-ВР, визначено, зокрема, що ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ, що засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; анулювання ліцензії - позбавлення суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) права на провадження діяльності, зазначеної в ліцензії.

У силу норм статті 15 Закону № 481/95-ВР, оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) терміном на п`ять років. Ліцензія видається за поданою нарочно, поштою або в електронному вигляді заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію (крім ліцензії на оптову торгівлю пальним за наявності місць оптової торгівлі пальним, роздрібну торгівлю пальним, зберігання пального з метою подальшої його реалізації іншим споживачам). У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб`єкт господарювання (у тому числі іноземний суб`єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має намір одержати ліцензію (оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, оптова, роздрібна торгівля пальним або зберігання пального). Суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним. У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в податкових органах. Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального; дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Після видачі/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального податковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/анулювання відповідної ліцензії. Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у цьому Законі, забороняється. Зазначені в цьому Законі документи (крім документів, які подаються заявником для отримання ліцензії на право виробництва пального, оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального) подаються в одному примірнику в копіях, засвідчених нотаріально або органом, який видав оригінал документа або посадовою особою органу ліцензування. Заява про видачу ліцензії та визначені цим Законом документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом.

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів (щодо пального - не пізніше 20 календарних днів) з дня одержання зазначених у цьому Законі документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови з посиланням на відповідні норми законодавства.

Ліцензія анулюється шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного письмового розпорядження на підставі: заяви суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво); рішення про скасування державної реєстрації суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво); несплати чергового платежу за ліцензію протягом 30 календарних днів від моменту призупинення ліцензії; рішення суду про встановлення факту незаконного використання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) марок акцизного податку (стосовно імпортерів); рішення суду про встановлення факту торгівлі суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольними напоями або тютюновими виробами без марок акцизного податку; рішення суду про встановлення факту переміщення суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) алкогольних напоїв або тютюнових виробів поза митним контролем; порушення вимог статті 15-3 цього Закону щодо продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років або у не визначених для цього місцях; отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами; встановлення факту подання заявником недостовірних даних у документах, поданих разом із заявою на отримання ліцензії.

Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання суб`єктом господарювання (у тому числі іноземним суб`єктом господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) письмового розпорядження про її анулювання.

Під час розгляду даного спору в суді першої інстанції було досліджено, що Головним управлінням ДПС у Київській області видано 24.04.2020 ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним реєстраційний номер 10260314202000040, терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: 07540, Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС.

При цьому, наявними у матеріалах справи доказами підтверджуються факти звернення ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» до Головного управління Держпраці у Київській області із заявою на одержання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечиних зонах за адресою: 07541, Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, та видачі Головним управлінням Держпраці у Київській області дозволу ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» № 1268.20.32 від 07.04.2020 на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах, місце виконання: 07541, Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, який подавався позивачем разом із заявою на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.

Водночас, як було встановлено судом першої інстанції, за змістом листа Головного управління Держпраці у Київській області від 24.06.2020 № 11/3/20/9120, Головному управлінню ДПС у Київській області надано інформацію про відсутність факту видачі ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» (ЄДРПОУ 41373594) дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що слугувало підставою для прийняття відповідачем спірного розпорядження про анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, втім, наявними у матеріалах справи доказами, а саме, листами Головного управління Держпраці у Київській області від 26.10.2020 № 11/3/10/16686 та від 25.11.2020 № 11/3/20/19037, наданими на адвокатські запити представника ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1», спростовується інформація, викладена у листі Головного управління Держпраці у Київській області від 24.06.2020 №11/3/20/9120 щодо невидачі ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» (ЄДРПОУ 41373594) дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Так, зі змісту листів Головного управління Держпраці у Київській області від 26.10.2020 №11/3/10/16686 та від 25.11.2020 №11/3/20/19037 вбачається, що при внесенні інформації до Інформаційної системи «Реєстр дозволів» була допущена технічна помилка, яка виправлена та внесена до реєстру, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме №1268.20.32 від 07.04.2020 терміном дії до 07.04.2025, Головним управлінням Держпраці у Київській області позивачу видавався, відповідь від 24.06.2020 №11/3/20/9120 на запит Головного управління ДПС у Київській області було надано до виявлення вказаної технічної помилки.

Принцип офіційного з`ясування всіх обставин у справі полягає насамперед у активній ролі суду при розгляді справи. В адміністративному процесі, на відміну від суто змагального процесу, де суд оперує виключно тим, на що посилаються сторони, мають бути повністю встановлені обставин справи з метою ухвалення справедливого та об`єктивного рішення. Принцип офіційності, зокрема, виявляється у тому, що суд визначає обставини, які необхідно встановити для вирішення спору; з`ясовує якими доказами сторони можуть обґрунтовувати свої доводи чи заперечення щодо цих обставин; а у разі необхідності, суд повинен запропонувати особам, які беруть участь у справі, доповнити чи пояснити певні обставини, а також надати суду додаткові докази.

Для повного, об`єктивного та всебічного з`ясування обставин справи суду необхідно надати належну правову оцінку кожному окремому доказу у їх сукупності, які містяться в матеріалах справи та витребуваних необхідних документів, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, з посиланням на це в мотивувальній частині свого рішення, враховуючи при цьому відповідні норми матеріального права при дотриманні норм процесуального права.

Колегія суддів наголошує на тому, що наведеним вище спростовується сама підстава, що слугувала для прийняття оскаржуваного розпорядження, з огляду на що, суд першої інстанції цілком обґрунтовано виснував, що є помилковою та спростованою викладену у листі Головного управління Держпраці у Київській області від 24.06.2020 №11/3/20/9120 інформацію щодо відсутності факту видачі ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1» (ЄДРПОУ 41373594) дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що, свідчить про відсутність законодавчо визначених підстав для анулювання позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС, а саме, отримання від уповноважених органів інформації, що документи, копії яких подані разом із заявою на отримання ліцензії, не видавалися/не погоджувалися такими органами. Відтак, з огляду на відсутність у матеріалах справи доказів існування інших підстав для анулювання виданої позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, враховуючи спростування під час судового розгляду належними та достатніми доказами інформації, яка слугувала підставою для прийняття спірного розпорядження про анулювання позивачу ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, є протиправним та підлягає скасуванню розпорядження Головного управління ДПС у Київській області № 500 від 25.06.2020 «Про анулювання ліцензій» в частині анулювання ліцензії, виданої товариству з обмеженою відповідальністю «ЛПГ ТРЕЙД-1» на право роздрібної торгівлі пальним від 24.02.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, адреса місця торгівлі: Київська область, м. Березань, вул. Київський шлях, буд. 14, АЗС.

Оскільки приписами статті 15 Закону №481/95-ВР передбачено, що після видачі/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального податковий орган вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/анулювання відповідної ліцензії, суд також вважає обґрунтованими позовні вимоги в частині зобов`язання Головного управління ДПС у Київській області виключити з Єдиного державного реєстру суб`єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним інформацію щодо анулювання ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним від 24.04.2020, реєстраційний номер 10260314202000040 терміном дії з 24.04.2020 до 24.04.2025, видану ТОВ «ЛПГ ТРЕЙД-1».

Так, одним із суттєвих елементів принципу верховенства права, є принцип юридичної визначеності. Цей принцип має різні прояви. Зокрема, він є одним з визначальних принципів "доброго врядування" і "належної адміністрації" (встановлення процедури і її дотримання), частково співпадає з принципом законності (чіткість і передбачуваність закону, вимоги до "якості" закону). Принцип "належного урядування", як правило, не повинен перешкоджати державним органам виправляти випадкові помилки, навіть ті, причиною яких є їхня власна недбалість. Будь-яка інша позиція була б рівнозначною, inter alia, санкціонуванню неналежного розподілу обмежених державних ресурсів, що саме по собі суперечило б загальним інтересам (там само). З іншого боку, потреба виправити минулу "помилку" не повинна непропорційним чином втручатися в нове право, набуте особою, яка покладалася на легітимність добросовісних дій державного органу. Іншими словами, державні органи, які не впроваджують або не дотримуються своїх власних процедур, не повинні мати можливість отримувати вигоду від своїх протиправних дій або уникати виконання своїх обов`язків.

Отже, позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції про наявність підстав для задоволення позовних вимог та не є підставою для скасування чи зміни оскаржуваного рішення суду першої інстанції.

Згідно з приписами ч. 1 ст. 315 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на судове рішення суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право залишити апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін.

У відповідності до ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Враховуючи викладене, колегія суддів вважає, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи та прийнято судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження під час апеляційного розгляду, з огляду на що, рішення суду першої інстанції підлягає залишенню без змін.

Керуючись ст. ст. 243, 311, 315, 316, 321, 322, 325, 328 - 331 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС у Київській області - залишити без задоволення.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 10 січня 2022 р. - залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена з підстав, визначених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя О.М. Ганечко

Судді В.В. Кузьменко

Я.М. Василенко

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2022
Оприлюднено26.12.2022
Номер документу108015422
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо

Судовий реєстр по справі —320/12094/20

Ухвала від 15.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Ухвала від 30.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 21.12.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 21.10.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 14.02.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Рішення від 10.01.2022

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

Ухвала від 25.11.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Колеснікова І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні