Ухвала
від 22.12.2022 по справі 183/8150/22
НОВОМОСКОВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 183/8150/22

№ 1-кс/183/2232/22

22 грудня 2022 року

м. Новомосковськ

Слідчий суддя Новомосковського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , секретар судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого в ОСВ слідчого управління ГУНП в Луганській області ОСОБА_3 , погоджене з прокурором Луганської обласної прокуратури ОСОБА_4 про проведення обшуку у кримінальному провадженні, відомості у якому внесені 02.08.2022 року до ЄРДР за № 12022130000000196, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України,

ВСТАНОВИЛА:

Слідчий за погодженням з прокурором в порядку ст.. 237 КПК України звернувся до слідчого судді Новомосковського міськрайнного суду Дніпропетровської області з клопотанням про дозвіл на проведення обшуку.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що 07.02.2022 року між КП «Лисичанськтепломережа» (код ЄДРПОУ 13401321) в особі директора ОСОБА_5 , що діє на підставі Статуту, та управлінням освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (далі - управління освіти Лисичанської міської ВЦА (код ЄДРПОУ 02141928) в особі начальника ОСОБА_6 , що діє на підставі Положення, укладено типовий договір № 69 з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти (далі - договір № 69 від 07.02.2022 року).

Відповідно до п. 1. Договору КП «Лисичанськтепломережа» зобов`язується надавати споживачеві - управлінню освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення згідно ДК 021:2015:09320000-8 «Пара, гаряча вода та пов`язана продукція (далі - послуга) відповідної якості та в обсязі відповідно до теплового навантаження, а споживач (управління освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області) зобов`язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим договором.

Відповідно до п. 19 Договору, очікувана ціна цього Договору становить: 21.572.200 грн. 08 коп., з урахуванням ПДВ - 3.595.366,68 грн.

Відповідно до п. 20 Договору, станом на дату його укладання вартість послуги є встановлений відповідно до законодавства тариф на теплову енергію, який визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії:

«Тариф на теплову енергію для бюджетних організацій (крім Лисичанського ліцею № 28 «Грант» Сєвєродонецького району Луганської області) становить - 1.873,01 грн/Гкал з ПДВ.

Тариф на теплову енергію для Лисичанського ліцею № 28 «Гарант» Сєвєродонецького району Луганської області становить - 1.685,71 грн/Гкал з ПДВ».

У разі зміни зазначеного тарифу протягом строку дії цього договору новий розмір тарифу застосовується з моменту його введення в дію з послідуючим підписанням сторонами додаткової угоди до договору № 69 від 07.02.2022 року.

Договір № 69 від 07.02.2022 року набирає чинності з моменту його підписання і діє з 01.01.2022 року (відповідно до ст. 631 ЦК України) до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов`язань згідно умов даного Договору.

07.02.2022 року між КП «Лисичанськтепломережа» та управлінням освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області укладено додаткову угоду № 1 до Типового договору № 69 від 07.02.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, у зв`язку з допущенням технічної помилки у п. 20 Договору. Відповідно до вказаної угоди внесені зміни до тарифу на виробництво теплової енергії для Лисичанського ліцею № 28 «Гарант» Сєвєродонецького району Луганської області (п. 20 Договору № 69 від 07.02.2022 року).

20.03.2022 року між КП «Лисичанськтепломережа» та управлінням освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області укладено додаткову угоду № 2 до Типового договору № 69 від 07.02.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, про наступне: Відповідно до Розпоряджень керівника Лисичанської міської ВЦА від 29.09.2021 року №1111 та від 20.03.2022 року № 231 «Про скасування розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 30.09.2021 року №1116» внесені відповідні зміни до тарифу на теплову енергію (п. 20 Договору № 69 від 07.02.2022 року):

«Тариф на теплову енергію для бюджетних організацій (крім Лисичанського ліцею № 28 «Грант» Сєвєродонецького району Луганської області) становить - 2.955,96 грн/Гкал з ПДВ.

Тариф на теплову енергію для Лисичанського ліцею № 28 «Гарант» Сєвєродонецького району Луганської області становить - 2.660,37 грн/Гкал з ПДВ.».

На час дії запровадженого воєнного стану в Україні з 24.02.2022 року тимчасово припиняється дія п. 16 Договору - Споживач не здійснює зняття показань з вузлів комерційного обліку. Зняття показань з вузлів комерційного обліку на час дії воєнного стану здійснює Виконавець надання послуг.

Умови даної Додаткової угоди набирають чинності з 01.01.2022 року (відповідно до ст. 631 ЦК України) згідно розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 20.03.2022 року № 231.

08.04.2022 року між КП «Лисичанськтепломережа» та управлінням освіти Лисичанської міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області укладено додаткову угоду № 2/1 до Типового договору № 69 від 07.02.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти.

Так, додатковою угодою № 2/1 від 08.04.2022 року до договору № 69 від 07.02.2022 року, відповідно до Розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області від 02.04.2022 року №246 «Про внесення змін до розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 29.09.2021 року № 1111», на підставі заяви КП «Лисичанськтепломережа» про коригування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послугу з постачання теплової енергії для установ і організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів, у зв`язку зі зміною ціни природного газу, встановлено одноставковий тариф на теплову енергію, яку надає КП «Лисичанськтепломережа» для бюджетних установ в розмірі 6.864,62 грн/Гкал без ПДВ (8.237,54 грн/Гкал з ПДВ).

Умови даної Додаткової угоди набирають чинності з 01.01.2022 року (відповідно до ст. 631 ЦК України).

Відповідно до актів приймання-передавання послуги з постачання теплової енергії №1 від 08.04.2022 року, № 2 від 08.04.2022 року та № 3 від 11.04.2022 року до договору № 69 від 07.02.2022 року, здійснені перерахунки за надані послуги лише по 6 шкільним закладам (додатком №1 до договору № 69 від 07.02.2022 року передбачено надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти на 21 шкільний заклад) - за період з 01.01.2022 року по 31.01.2022 року, по 6 дошкільним закладам (додатком №1 до договору № 69 від 07.02.2022 року передбачено надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти на 13 дошкільні заклади) - за період з 01.01.2022 року по 31.01.2022 року, по 1 позашкільному закладу (додатком №1 до договору № 69 від 07.02.2022 року передбачено надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти на 2 позашкільні заклади) - за період з 01.01.2022 року по 21.02.2022 року.

Надалі, без проведення остаточних розрахунків за послуги з постачання теплової енергії усім закладам, передбаченим договором № 69 від 07.02.2022 року, управлінням освіти Лисичанської міської ВЦАСєвєродонецького району Луганської області проведено переговорну процедуру та 25.04.2022 року укладено з КП «Лисичанськтепломережа» новий типовий договір № 69 з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти (далі - договір № 69 від 25.04.2022 року).

Відповідно до п. 10 вказаного договору № 69 від 25.04.2022 року, очікуваний обсяг послуги становить 1456,94841 Гкал на період постачання з 16.03.2022 року по 15.04.2022 року та проведення перерахунку за надані послуги за період постачання з 01.01.2022 року по 15.03.2022 року, відповідно до Розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області № 246 від 02.04.2022 року «Про внесення змін до Розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 29.09.2021 року № 1111» у зв`язку з підвищенням тарифу.

Відповідно до п. 37 договору № 69 від 25.04.2022 року, останній набирає чинності з моменту його підписання і діє з 01.01.2022 року (відповідно до ст. 631 ЦК України) до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов`язань згідно його умов.

Так, відповідно до платіжних доручень, головним розпорядником бюджетних коштів - управлінням освіти Лисичанської МВЦА в період з 08.02.2022 року по 21.04.2022 року здійснено оплату послуг КП «Лисичанськтепломережа» за договором № 69 від 07.02.2022 року в сумі 21.572.200,08 грн. та 20.05.2022 року здійснено оплату послуг за період постачання з 16.03.2022 року по 15.04.2022 року та за період постачання з 01.01.2022 року по 15.03.2022 року (проведення перерахунку, у зв`язку з підвищенням тарифу) за договором № 69 від 25.04.2022 року, в сумі 32.370.680,42 грн.

Таким чином, за 2022 рік управління освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області перерахувало КП «Лисичанськтепломережа» кошти на загальну суму 53.942.940,40 грн.

У той же час, згідно з інформацією Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) середньозважена ціна на природний газ для бюджетних установ та організацій (без ПДВ, без урахування тарифів на послуги транспортування та розподілу природного газу) у період з лютого по квітень 2022 року була менше ніж у січні 2022 року.

Також, в ході досудового розслідування встановлено, що КП «Лисичанськтепломережа» з іншими бюджетними установами, яким надавало послуги з постачання теплової енергії протягом 2022 року не укладало додаткові угоди у зв`язку зі збільшенням тарифу на теплову енергію, відповідно до Розпорядження в.о. керівника Лисичанської міської ВЦА - першого заступника керівника ОСОБА_7 №246 від 02.04.2022 року.

Відповідно до листа КП «Лисичанськтепломережа» встановлено, що усі документи підприємства зберігалися за юридичною адресою, у м. Лисичанську, який в результаті збройної агресії РФ проти України тимчасово окуповано та все майно комунального підприємства, в тому числі вся документація, захоплено ворожими збройними угрупуваннями.

Відповідно до листа управління освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області встановлено, що усі первинні документи за договорами про надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти, укладеними з КП «Лисичанськтепломережа» зберігались у адміністративній будівлі, у м. Лисичанську, який в результаті збройної агресії РФ проти України тимчасово окуповано.

Відповідно до листа Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області встановлено, що КП «Лисичанськтепломережа» зверталась до адміністрації щодо встановлення/коригування тарифів з постачання теплової енергії, але ці документи залишились в адміністративній будівлі, у м. Лисичанську.

Відповідно до Розпоряджень керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області №297 від 28.04.2022 року, №326 від 01.06.2022 року, № №344 від 10.06.2022 року «Про знищення документів», керівників комунальних підприємств зобов`язано провести роботу щодо здійснення збереження документів, які утворились в період воєнного стану та підлягали знищенню, на електронний носій.

Крім того, в ході досудового розслідування встановлено, що складання проекту розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 02.04.2022 №246 «Про внесення змін до розпорядження керівника Лисичанської міської ВЦА від 29.09.2021 № 1111» стосовно внесення змін до тарифу на теплову енергію, яку надає КП «Лисичансьтепломережа» для бюджетних установ здійснювала заступник начальника управління - начальник відділу планування та економічного аналізу Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської ВЦА ОСОБА_8 , за дорученням в.о. керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_7 .

Так, відповідно до матеріалів кримінального провадження встановлено, що документи і предмети, які відображають відомості про обставини вчинення вказаного кримінального правопорушення, що мають значення для досудового розслідування та містять відомості, які можуть бути доказами під час судового розгляду, можуть зберігатися у заступника начальника управління - начальник відділу планування та економічного аналізу Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської ВА Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_8 , за фактичним місцем її мешкання, за адресою: АДРЕСА_1 (згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме маи?но, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого маи?на щодо об`єкта нерухомого маи?на № 316929107 від 06.12.2022 - право спільної власності на розмір частки 1/3 зареєстровано за ОСОБА_9 , реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків: НОМЕР_1 , паспорт громадянина України, серія та номер: НОМЕР_2 ,виданий 29.05.2001 року, видавник: Ленінський РВ УМВС України в Дніпропетровській області, краі?на громадянства: Украі?на; згідно листа КП «Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації» від 02.12.2022 року, реєстрація права власності станом на 31.12.2012 року за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано на праві спільної сумісної власності за ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 ).

З огляду на викладені обставини є достатні підстави вважати, що за місцем мешкання заступника начальника управління - начальник відділу планування та економічного аналізу Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської ВА Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_8 , за адресою; АДРЕСА_1 , можуть знаходитись речі і документи у паперовому та електронному вигляді, які містять у собі відомості про обставини вчинення кримінального правопорушення, а саме:

- листування між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа» щодо погодження / укладання договорів (додаткових угод) про надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти, та погодження коригування тарифів на теплову енергію за період 2021-2022 роки; документи щодо проведення закупівлі послуг з постачання теплової енергії в системі PROZORRO; розрахунки та обґрунтування очікуваного обсягу послуги та очікуваної ціни Договору при оголошенні закупівлі в системі PROZORRO; типовий договір № 69 від 07.02.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, укладений між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», з усіма додатками та додатковими угодами до нього; типовий договір № 69 від 25.04.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, укладений між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», з усіма додатками та додатковими угодами до нього; листів КП «Лисичанськтепломережа» на підставі яких було ініційовано укладання додаткових угод до Типового договору № 69 від 07.02.2022 року, Типового договору № 69 від 25.04.2022 року, та додатків до цих листів (експертних висновків, довідок про тарифи (коригування) на теплову енергію, тощо; банківські виписки та платіжні доручення щодо платежів за типовими договорами № 69 від 07.02.2022 року та від 25.04.2022 року; акти прийому-передавання послуги з постачання теплової енергії; видаткові накладні, рахунки-фактури; журнали (відомості) обліку спожитої послуги з постачання теплової енергії у навчальних закладах;

- листування між КП «Лисичанськтепломережа» та Лисичанською міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області щодо встановлення (зміни/коригування) тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послугу з постачання теплової енергії для установ і організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів протягом 2022 року, з усіма документами щодо їх обґрунтування;

- листування між КП «Лисичанськтепломережа», Лисичанською міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області щодо перевірки розрахунків тарифів на теплову енергію та на послугу з постачання теплової енергії для бюджетних установ, встановлених розпорядженнями керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області;

- копії наказів, рішень, протоколів, контрактів про призначення на посаду начальника відділу планування та економічного аналізу УЖКГ Лисичанської міської ВЦА, та їх посадових обов`язків;

- розпорядження в.о. керівника Лисичанської міської ВЦА № 231 від 20.03.2022 року та № 246 від 02.04.2022 року, та документи, які стали підставою для винесення вказаних розпоряджень;

- матеріальні носії: комп`ютерна техніка, ноутбуки, флеш-накопичувачі, жорсткі диски, магнітні та електронні, цифрові носії інформації, засоби зв`язку, на яких може знаходитися інформація щодо фінансово-господарських відносин між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області, Лисичанської міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», чорнові записи, записники.

Вказані вище речі та документи, які планується відшукати, відповідно до ст. 98 КПК України може бути використано як речові докази у провадженні, оскільки вони містять відомості щодо фактів та обставин, які в ньому встановлюються і можуть бути доказами під час судового розгляду.

Без отримання зазначених речей та документів неможливе проведення експертиз, необхідних для встановлення усіх осіб, причетних до вчинення злочину.

Вказані речі та документи, відповідно до п. 7 ч. 3 ст. 234 КПК України, мають зв`язок із вчиненим кримінальним правопорушенням, оскільки спричинені тяжкі наслідки здійснено у тому числі шляхом використання зазначених речей та документів, які планується відшукати.

Відповідно до п. 8 ч. 3 ст. 234 КПК України в обґрунтування необхідності проведення обшуку слід зазначити, що доступ до вказаних речей та документів неможливо отримати стороною обвинувачення у добровільному порядку шляхом їх витребування відповідно до ч. 2 ст. 93 КПК України або за допомогою інших слідчих дій (з огляду на викладені вище обставини, у тому числі залучення до протиправної діяльності значної кількості суб`єктів, розподілу ролей між ними, приховування слідів цієї діяльності, що свідчать про можливе приховування чи спотворення відповідних речей та документів; складність перевірки фактів, відносна простота підроблення відповідних фінансових та господарських документів).

Враховуючи викладене, беручи до уваги, що у матеріалах досудового розслідування є достатні дані вважати, що за адресою: АДРЕСА_1 , можуть зберігатися об`єкти, які зберегли на собі сліди вчинення злочину або містять інші відомості, які можуть бути використанні як докази факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, з метою всебічного, повного і неупередженого дослідження всіх обставин кримінального провадження, недопущення втрати речових доказів, тому слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням.

Клопотання було розглянуто без виклику в судове засідання прокурора у зв`язку із воєнним станом на території України.

Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, у зв`язку із здійсненням судового провадження за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.

Дослідивши клопотання та надані письмові докази, слідчий суддя дійшла до таких висновків.

У відповідності з ч. 1 ст. 234 КПК України обшук проводиться з метою виявлення та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінального правопорушення, відшукання знаряддя кримінального правопорушення або майна, яке було здобуте у результаті його вчинення, а також встановлення місцезнаходження розшукуваних осіб.

Згідно до вимог ст. 233 КПК України слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку, яке обґрунтоване та відповідає нормам чинного законодавства.

Так прокурор в клопотанні довів, що за місцем мешкання заступника начальника управління - начальник відділу планування та економічного аналізу Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської ВА Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_8 можуть знаходитися документи, зазначені у клопотанні.

Прокурор довів необхідність проведення обшуку, який має суттєве значення для кримінального провадження, а тому надане суду клопотання підлягає задоволенню.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 110, 214, 237 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИЛА:

Надати дозвіл слідчим СУ ГУНП в Луганській області: ОСОБА_3 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 та прокурорам відділу Луганської обласної прокуратури: ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 на проведення обшуку за місцем мешкання заступника начальника управління - начальник відділу планування та економічного аналізу Управління житлово-комунального господарства Лисичанської міської ВА Сєвєродонецького району Луганської області ОСОБА_8 , за адресою; АДРЕСА_1 (згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме маи?но, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого маи?на щодо об`єкта нерухомого маи?на № 316929107 від 06.12.2022 - право спільної власності на розмір частки 1/3 зареєстровано за ОСОБА_9 , реєстраціи?нии? номер обліковоі? картки платника податків: НОМЕР_1 , паспорт громадянина України, серія та номер: НОМЕР_2 ,виданий 29.052001, видавник: Ленінський РВ УМВС України в Дніпропетровській області, краі?на громадянства: Украі?на; згідно листа КП «Дніпровське міське бюро технічної інвентаризації» від 02.12.2022, реєстрація права власності станом на 31.12.2012 за адресою: АДРЕСА_1 , зареєстровано на праві спільної сумісної власності за ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_11 ), з метою відшукання та вилучення документів, а саме:

- листування між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа» щодо погодження / укладання договорів (додаткових угод) про надання послуг з постачання теплової енергії за державні кошти, та погодження коригування тарифів на теплову енергію за період 2021-2022 роки; документи щодо проведення закупівлі послуг з постачання теплової енергії в системі PROZORRO; розрахунки та обґрунтування очікуваного обсягу послуги та очікуваної ціни Договору при оголошенні закупівлі в системі PROZORRO; типовий договір № 69 від 07.02.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, укладений між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», з усіма додатками та додатковими угодами до нього; типовий договір № 69 від 25.04.2022 року з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії за державні кошти, укладений між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», з усіма додатками та додатковими угодами до нього; листів КП «Лисичанськтепломережа» на підставі яких було ініційовано укладання додаткових угод до Типового договору № 69 від 07.02.2022 року, Типового договору № 69 від 25.04.2022 року, та додатків до цих листів (експертних висновків, довідок про тарифи (коригування) на теплову енергію, тощо; банківські виписки та платіжні доручення щодо платежів за типовими договорами № 69 від 07.02.2022 року та від 25.04.2022 року; акти прийому-передавання послуги з постачання теплової енергії; видаткові накладні, рахунки-фактури; журнали (відомості) обліку спожитої послуги з постачання теплової енергії у навчальних закладах;

- листування між КП «Лисичанськтепломережа» та Лисичанською міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області щодо встановлення (зміни/коригування) тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послугу з постачання теплової енергії для установ і організацій, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів протягом 2022 року, з усіма документами щодо їх обґрунтування;

- листування між КП «Лисичанськтепломережа», Лисичанською міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та ГУ Держпродспоживслужби в Луганській області щодо перевірки розрахунків тарифів на теплову енергію та на послугу з постачання теплової енергії для бюджетних установ, встановлених розпорядженнями керівника Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області;

- копії наказів, рішень, протоколів, контрактів про призначення на посаду начальника відділу планування та економічного аналізу УЖКГ Лисичанської міської ВЦА, та їх посадових обов`язків;

- розпорядження в.о. керівника Лисичанської міської ВЦА № 231 від 20.03.2022 року та № 246 від 02.04.2022 року, та документи, які стали підставою для винесення вказаних розпоряджень;

- матеріальні носії: комп`ютерна техніка, ноутбуки, флеш-накопичувачі, жорсткі диски, магнітні та електронні, цифрові носії інформації, засоби зв`язку, на яких може знаходитися інформація щодо фінансово-господарських відносин між управлінням освіти Лисичанської міської ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області, Лисичанської міською ВЦА Сєвєродонецького району Луганської області та КП «Лисичанськтепломережа», чорнові записи, записники,

з метою збереження майна, а саме речових доказів, виявлення та фіксації відомостей про обставини скоєного кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, виявлення та вилучення речових доказів, які в подальшому можуть бути використані, як докази та для подальшої їх допустимості як доказів під час досудового розслідування та в суді.

Ухвала діє до 19 січня 2023 року включно.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудНовомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення22.12.2022
Оприлюднено27.12.2023
Номер документу108074690
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про проведення обшуку житла чи іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —183/8150/22

Ухвала від 07.02.2023

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 07.02.2023

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 07.02.2023

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 27.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 20.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

Ухвала від 22.12.2022

Кримінальне

Новомосковський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Крохмалюк І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні