Рішення
від 27.12.2022 по справі 140/7680/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 грудня 2022 року ЛуцькСправа № 140/7680/22

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом заступника керівника Луцької окружної прокуратури в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради, Городищенської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Заступник керівника Луцької окружної прокуратури звернувся з адміністративним позовом в інтересах держави в особі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради, Городищенської сільської ради про визнання протиправною бездіяльності щодо приведення в стан готовності протирадіаційного укриття №06007, відповідно до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом МВС України №579 від 09.07.2018; зобов`язання у межах компетенції та повноважень вчинити дії, спрямовані на приведення в стан готовності захисну споруду №06007, яка знаходиться за адресою: вулиця Центральна, 56 в селі Шклинь Луцького району Волинської області, з метою використання її за призначенням у відповідності до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом МВС України №579 від 09.07.2018.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що систематичне невжиття визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №06007, яке знаходиться у комунальній власності Городищенської сільської ради, до стану готовності, суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 25.11.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі, її розгляд призначено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи за наявними у справі матеріалами відповідно до статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України).

Відповідач надіслав до адресу суду відзив від 14.12.2022 №1102/01-09/2-22, у якому заперечує проти позовної заяви. Вказує, що стосовно інформації, щодо не вжиття будь-яких з метою приведення у готовність захисної споруди починаючи з листопада 2021 року не вжили будь-яких заходів. Зазначене не відповідає дійсності, адже, як зазначається у позові Городищенська сільська рада надала інформацію від 19.09.2022 № 817/01-07/2-22 у якій вказано, що з метою усунення порушень зазначених у приписі контролюючого органу від 28.07.2021 №430 - проводиться поточний ремонт ПРУ № 06007. Поточний ремонт проводився власними силами працівників Шклинського ліцею Городищенської сільської ради.

Актом оцінки стану готовності захисної споруди від 09.08.2022 року протирадіаційного укриття №06007 оцінено як неготове до експлуатації за призначенням. Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради та Городищенська сільська рада, розглянувши зазначений акт розпочали діяльність із забезпечення готовності протирадіаційного укриття №06007. Першим етапом забезпечення готовності протирадіаційного укриття №06007 стала оцінка захисної споруди №06007 як обмежено готової, що підтверджується актом оцінки стану готовності захисної споруди №06007 від 26.09.2022 року.

Окрім того, Городищенською сільською радою та Гуманітарним відділом Городищенської сільської ради здійснено поточний ремонт (іден. тифікатор закупівлі - UA-2022-09-05-007845-a) захисної споруди Будинку культури с. Шклинь, що знаходиться біля Шклинського ліцею Городищенської сільської ради. Варто зазначити, що важливість поточпого ремонту у Будинку культури зумовлено тим, що захисна споруда Шклинського ліцею розміщує 80 осіб, а захисна споруда Будинку культури с.Шклинь розміщує 300 осіб.

Представник відповідача зазначає, що заступник керівника Луцької окружної прокуратури у позові не заявляє про відсутність органу, уповноваженого державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

З наведених підстав просить в задоволенні позову відмовити.

У відповіді на відзив 21.12.2022 №53-7999ВИХ-22 підтримує обґрунтування позовних вимог, викладених в позовній заяві. Крім того, зауважує, що незважаючи на проведення вказаного ремонту згідно акту оцінки етапу готовності захисної споруди від 26.09.2022 - захисну споруду №06007 оцінено як обмежено готову, зокрема актом констатовано обмежено працездатний стан споруди; відсутність повітропроводів, вентиляторів витяжної, припливної систем вентиляції; відсутність гідроізоляції, відсутність автоматичних систем пожежогасіння та сигналізації; відсутність робочого інструмента з обслуговування захисної споруди тощо.

Позивач зазначає, що у вказаному відзиві відповідач не вказує які дії в подальшому вживатимуться задля приведення у стан готовності захисної споруди №06007 незважаючи на те, що порушення викладені контролюючим органом у приписі від 28.07.2021 №430 станом на теперішній час у повному обсязі не усунуті.

Крім того, відповідач зазначає у відзиві про те, що у даному спорі відсутній як суб`єкт владних повноважень, яким би законом мав право звернутись до суду із позовом до відповідачів, так і можливість заявленим у судовому порядку таких вимог до відповідачів.

Разом з тим, відповідно до ч.5 ст.46 КАС України, іноземці чи особи без громадянства, громадські об`єднання, юридичні особи, які не с суб`єктами владних повноважень, у випадках коли право звернення до суду надано суб`єкту владних повноважень законом.

З наведених підстав просить позов задовольнити.

Інших заяв по суті справи, передбачених частиною другою статті 159 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) до суду не надходило.

Суд, перевіривши доводи сторін у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.

Судом встановлено, що згідно інформації Луцького РУ ДСНС у Волинській області від 05.08.2022 на території Луцького району наявна захисна споруда цивільного захисту - протирадіаційне укриття №06007 (балансоутримувач - Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради), яке є обмежено готовим для експлуатації за призначенням.

Відповідно до наданого Волинською обласною військовою адміністрацією паспорту, протирадіаційного укриття №06007 знаходиться по вул. Центральна, 56 у с. Шклинь, Луцький район, Волинська область та становить площу 116,3 м. кв. Введена в експлуатацію у 1975 році.

Згідно із облікової картки, дане укриття у разі наявної загрози розраховане на утримання в ньому 80 осіб.

Відповідно до технічного паспорту даної захисної споруди цивільного захисту вбачається, що обліковий номер укриття №06007, належить ЗОШ I-III ст. у с. Шклинь, форма власності - комунальна, розташування сховища: вбудоване в будівлю, призначення сховища у мирний час: стрілецький тир.

Згідно із відомостей з Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно власником майна (будівлі) Шклинського ліцею є Городищенська сілька рада, а правокористувачем майна ліцею є Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради.

У інформації Луцького районного управління ДСНС у Волинській області від 05.08.2022 вбачається, що протирадіаційне укриття №06007 в Шклинському ліцеї Городищенської сільської ради Луцького району Волинської області, оцінено як обмежено готове до експлуатації.

Неготовність протирадіаційного укриття №06007 підтверджується актом оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту, що проведено 09.08.2022 балансоутримувачем за участю працівників Луцького районного управління ДСНС у Волинській області.

Аналогічно складалися відповідні акти оцінку готовності протирадіаційного укриття №06007 від 21.05.2018, 11.11.2019 та 22.06.2021 за результатами яких захисну споруду оцінено як обмежено готову до експлуатації за призначенням.

Так, актами оцінки стану готовності захисної споруди цивільного встановлено, у тому числі, відсутність систем вентиляції (фільтри, герметичні клапани, повітропроводи); каналізації(санвузли); зв`язку та оповіщення; водопостачання; опалення та засобів пожежогасіння.

У 2021 році Луцьким районним управлінням ГУ ДСНС України в межах повноважень здійснено відповідну перевірку дотримання суб`єктом господарювання - Шклинським ліцеєм Городищенської сільської ради вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, в т.ч. щодо питань цивільного захисту у даній сфері. За результатами планової перевірки виявлено порушення в частині експлуатації захисної споруди протирадіаційного укриття №06007 (а.с. 62). З метою усунення порушень контролюючим органом винесено припис №340 про вжиття заходів щодо приведення захисної споруди до 20.09.2021 та 25.12.2021 у відповідність до Наказу МВС України №579 від 09.07.2018.(а.с.71).

Проте, актом від 09.08.2022 протирадіаційне укриття №06007 оцінено як не готове до експлуатації за призначенням (а.с. 80).

Згідно із інформацією Городищенської сільської ради від 19.09.2022 №817/01-07/2-22 з метою усунення порушень зазначених у приписі №430 від 28.07.2021 проводиться поточний ремонт протирадіаційного укриття №06007 (а.с. 100).

Після завершення поточного ремонту, балансоутримувачем спільно із провідним інспектором Луцького районного управління ДСНС України у Волинській області здійснено повторну оцінку стану готовності захисної споруду №06007 від 26.09.2022 та оцінено як обмежено готову (а.с. 111).

Вважаючи вказану бездіяльність відповідача протиправною, керівник Луцької окружної прокуратури звернувся до суду з позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд зазначає таке.

Відповідно до статті 131-1 Конституції України на прокуратуру України покладається представництво інтересів держави в суді.

Право на звернення прокурора або його заступника до суду в інтересах держави передбачене статтями 2, 23 Закону України «Про прокуратуру» та статтею 53 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно із положеннями статті 23 Закону України «Про прокуратуру» представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом. Прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави.

Обираючи форму представництва, прокурор визначає, у чому полягає порушення або загроза порушення інтересів держави, обґрунтовує необхідність їх захисту.

Частиною четвертою статті 53 КАС передбачено, що прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах.

В даному випадку, спеціально уповноваженим державною органом на здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту є ГУ ДСНС України у Волинській області. Разом з тим, знаючи про тривале невиконання Шклинським ліцеєм Городищенської сільської ради вимог чинного законодавства щодо приведення у відповідність протирадіаційного укриття №06007, ГУ ДСНС України у Волинській області не виконує свої обов`язки та не вживає необхідних заходів з метою зобов`язання балансоутримувача вчинити певні дії. Наведене стало підставою для звернення прокурора до суду з даним позовом.

Відповідно до статті 50 Конституції України кожен має право на безпечне для життя і здоров`я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.

Статтею 27 Конституції України також визначено, що кожна людина має невід`ємне право на життя, обов`язок держави - захищати життя людини.

Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 на території України з 24.02.2022 на 30 діб введено воєнний стан, який продовжений до 21.11.2022 на підставі указів Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 №133/2022, від 18.04.2022 №259/2022, від 17.05.2022 №341/2022, від 12.08.2022 №573/2022, від 07.11.2022 №757/2022.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про оборону України» оборона України базується на готовності та здатності органів державної влади, усіх складових сектору безпеки і оборони України, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту, національної економіки до переведення, при необхідності, з мирного на воєнний стан та відсічі збройній агресії, ліквідації збройного конфлікту, а також готовності населення і території держави до оборони.

Згідно із статтею 3 Закону України «Про оборону України» підготовка держави до оборони в мирний час, серед іншого, включає: забезпечення готовності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, єдиної державної системи цивільного захисту об`єктів критичної інфраструктури до виконання завдань цивільного захисту в особливий період, зокрема у воєнний час, з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права.

Відповідно до пункту 14 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс) захисні споруди цивільного захисту - інженерні споруди, призначені для захисту населення від впливу небезпечних факторів, що виникають внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. До захисних споруд цивільного захисту належать сховища та протирадіаційні укриття, а також споруди подвійного призначення.

Цивільним захистом, відповідно до статті 4 Кодексу, є функція держави, спрямована на захист населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій шляхом запобігання таким ситуаціям, ліквідації їх наслідків і надання допомоги постраждалим у мирний час та в особливий період.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 21 Кодексу громадяни України мають право на забезпечення засобами колективного та індивідуального захисту та їх використання.

Відповідно до частини четвертої статті 32 Кодексу для вирішення питань щодо укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання завчасно створюють фонд таких споруд.

Відповідно до частини п`ятої статті 32 Кодексу порядок створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку визначається Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 3 Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №138 (далі - Порядку) визначено, що утримання захисних споруд комплекс заходів організаційного, матеріально-технічного, інженерного, фінансового та іншого характеру, що спрямовані на забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням.

Відповідно до частини восьмої статті 32 Кодексу утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням здійснюється суб`єктами господарювання, на балансі яких вони перебувають (у тому числі споруд, що не увійшли до їх статутних капіталів у процесі приватизації (корпоратизації), за рахунок власних коштів.

Пунктом 9 Порядку передбачено, що утримання фонду захисних споруд у готовності до використання за призначенням здійснюється їх балансоутримувачами.

У відповідності до пункту 3 Порядку балансоутримувач захисної споруди - власник захисної споруди або юридична особа, яка утримує її на балансі.

Згідно із пунктом 10 Порядку балансоутримувач забезпечує утримання захисних споруд та інших споруд, що повинні використовуватися для укриття населення, а також підтримання їх у стані, необхідному для приведення у готовність до використання за призначенням відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд.

Конкретний строк приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням (крім споруд, що відповідно до законодавства повинні перебувати в постійній готовності) зазначається в паспорті захисної споруди, а саме: не більше 12 годин для захисних споруд, призначених для укриття працівників (персоналу, найбільшої працюючої зміни) суб`єктів господарювання, віднесених до відповідних категорій цивільного захисту; не більше 24 годин для інших захисних споруд, споруд подвійного призначення та найпростіших укриттів.

Частиною першою статті 20 Кодексу визначено, що до завдань та обов`язків суб`єктів господарювання у сфері цивільного захисту, серед інших, належить організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту; планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення; організація обліку фонду захисних споруд; здійснення контролю за утриманням та станом їх готовності; проведення їх технічної інвентаризації, тощо.

Згідно із пунктом 11 Порядку вимоги щодо утримання та експлуатації захисних споруд визначаються МВС.

Відповідно до пункту 1 Розділу І «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.07.2018 №579, споруди фонду захисних споруд мають утримуватися та експлуатуватися у стані, що дозволяє привести їх у готовність до використання за призначенням у визначені законодавством терміни.

Захисні пристрої призначені для захисту осіб, що переховуються у сховищах, від надмірного тиску повітряної ударної хвилі під час застосування звичайної зброї та засобів масового ураження. До захисних пристроїв, якими обладнуються сховища, належать захисно-герметичні і герметичні двері, віконниці (ставні), захисні секції, клапани-відтиначі, КНТ тощо (підпункт 1 пункту 2 розділу III Вимог).

Балансоутримувач відповідно до норм цих Вимог забезпечує утримання, контроль за станом, проведення перевірок, технічного обслуговування, поточних та капітальних ремонтів конструктивних елементів, спеціального обладнання, інженерних мереж та систем життєзабезпечення захисних споруд під час усього періоду використання сховищ у режимі ПРУ (пункт 6 Розділу VIII Вимог).

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу VI Вимог для забезпечення готовності захисних споруд до використання за призначенням їх балансоутримувачі здійснюють оцінку стану їх готовності, організовують періодичні огляди стану захисних споруд, перевірку працездатності їх основного обладнання, планують і проводять технічне обслуговування обладнання та систем життєзабезпечення захисних споруд.

Оцінка стану готовності захисних споруд (далі - оцінка стану готовності) - здійснюється щороку з метою виявлення недоліків у стані утримання та експлуатації захисних споруд, передбачення заходів щодо приведення захисної споруди в готовність до використання за призначенням. Крім того, оцінка стану готовності здійснюється в таких випадках: у разі проведення технічної інвентаризації захисної споруди як об`єкта нерухомого майна; у разі підготовки пропозицій щодо подальшого використання захисної споруди; після пожеж, аварій, катастроф та інших надзвичайних ситуацій, що могли негативно вплинути на технічний стан захисної споруди; у разі здійснення ДСНС заходів державного нагляду (контролю) за станом готовності захисних споруд відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

За результатами оцінки стану готовності складається акт оцінки стану готовності захисної споруди цивільного захисту за формою згідно з додатком 11 до цих Вимог.

Результати оцінки стану готовності, отримані під час нагляду, ураховуються під час складення документів (актів, приписів) за його результатами (підпункт 4 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Підпунктами 5, 6 пункту 2 розділу VI Вимог визначено, що залучення фахівців структурних підрозділів із питань цивільного захисту міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, органів і підрозділів ДСНС до оцінки стану готовності, проведення інших обстежень захисних споруд (за винятком оцінки стану готовності під час нагляду) здійснюється за зверненням балансоутримувача.

Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу VI Вимог під час оцінки стану готовності перевіряються: загальний стан приміщень, входів, оголовків аварійних виходів, гідроізоляції, повітрозабірних і витяжних каналів, обвалування окремо розташованих і підсипки покриття у вбудованих захисних спорудах, покрівлі та бічних поверхонь гірничих виробок, кріплень і захисно-герметичних перемичок (зовнішнім оглядом); двері (ворота, ставні), механізми задраювання, захисні пристрої, системи вентиляції, водопостачання, каналізації, електропостачання, зв`язку, автоматики та іншого інженерного обладнання (випробуванням на працездатність); температура і відносна вологість повітря всередині захисної споруди; наявність і стан засобів пожежогасіння; герметичність захисної споруди.

За результатами оцінки стану готовності захисну споруду може бути визнано як готову, обмежено готову або неготову до використання за призначенням. Захисна споруда вважається обмежено готовою або неготовою, якщо вона має хоча б один із недоліків, зазначених в основних недоліках в утриманні захисних споруд, що погіршують стан їх готовності, наведених у додатку 13 до цих Вимог.

У разі відсутності таких недоліків захисна споруда вважається готовою до використання за призначенням (підпункт 8 пункту 2 Розділу VI Вимог).

Таким чином, утримання захисних споруд цивільного захисту у готовності до використання за призначенням покладається на суб`єктів господарювання, на балансі яких вони перебувають, за рахунок власних коштів, що передбачено пунктом 8 статті 32 Кодексу та пунктом 9 Порядку.

Станом на початок збройної агресії проти України захисна споруда цивільного захисту протирадіаційне укриття №06007, що розміщене за адресою: вул. Центральна, 56, с. Шклинь, Луцький район, Волинська область, перебувала в стані обмеженої готовності до використання за призначенням, через що не здатна забезпечити захист цивільного населення.

Невжиття відповідачем визначених законодавством заходів з метою приведення протирадіаційного укриття №06007 до стану готовності суперечить інтересам держави у сфері підготовки країни до оборони в умовах воєнного стану та захисту життя людини.

Аналогічну правову позицію підтримав Верховний Суд у справі №826/12192/16 (постанова від 03.10.2018) та у справі №820/5164/15 (постанова від 25.07.2019).

У поданому відзиві Городищенська сільська рада заперечує щодо невідповідності стану готовності захисної споруди №06007 та вказує, що ним розпочато процес приведення у відповідність укриття та дії спрямовані на покращення загального стану захисної споруди здійснюються в межах наявних коштів та ресурсів.

Суд враховує, що відповідачем було здійснено ряд заходів щодо приведення у стан готовності захисної споруди №06007, що підтверджується видатковими накладними. (а.с.149-154).

Однак суд вважає, що вказані заходи не свідчать про те, що відповідач усунув обставини, які слугували підставою та предметом позову, та привів у стан готовності захисну споруду №06007, що знаходиться за адресою: вул. Центральна, 56, с. Шклинь, Луцький район, Волинська область, з метою використання її за призначенням у відповідності до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених наказом МВС У №579 від 09.07.2018, оскільки відповідачем лише частково усунуто порушення, перелічені в приписі контролюючого органу від 28.07.2021 №340, а матеріали справи не містять результатів оцінки стану готовності захисної споруди із зазначенням про готовність до використання за призначенням.

Згідно із частинами 1 та 2 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частинами 1-3 статті 90 КАС України передбачено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо.

З огляду на сукупність викладених обставин, суд дійшов висновку, що позовні вимоги керівника заступника керівника Луцької окружної прокуратури необхідно задовольнити.

Відповідно до статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує, як розподілити між сторонами судові витрати.

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб`єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб`єкта владних повноважень, пов`язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Зважаючи на відсутність документально підтверджених судових витрат пов`язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, питання про їх розподіл судом не вирішується.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Гуманітарного відділу Городищенської сільської ради щодо приведення протирадіаційного укриття №06007 у стан готовності відповідно до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09.07.2018

Зобов`язати Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради та Городищенську сільську раду) у межах компетенції та повноважень вчинити дії, спрямовані на приведення у стан готовності захисну споруду №06007, що знаходиться за адресою: вул. Центральна, 56, с. Шклинь, Луцький район, Волинська область, з метою використання її за призначенням у відповідності до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України № 579 від 09,07.2018.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач: заступник керівника Луцької окружної прокуратури (43025, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Винниченка, 13, код ЄДРПОУ 02909915).

Відповідачі: Гуманітарний відділ Городищенської сільської ради (45656, Волинська область, Луцький район, с. Городище, від. Шкільна, 35, код ЄДРПОУ 44225206).

Городищенська сільська рада (45656, Волинська область, Луцький район, с. Городище, від. Шкільна, 35, код ЄДРПОУ 04590530).

Суддя В.В. Дмитрук

Дата ухвалення рішення27.12.2022
Оприлюднено29.12.2022
Номер документу108109359
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльності, зобов`язання вчинити дії

Судовий реєстр по справі —140/7680/22

Рішення від 27.12.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 25.11.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні