Рішення
від 21.12.2022 по справі 520/25596/21
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

21 грудня 2022 року № 520/25596/21

Харківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Бідонька А.В.;

за участю секретаря судового засідання - Літвіщенко Д.О.;

представника позивача - Крюкової А.О.;

розглянувши в місті Харкові в приміщенні Харківського окружного адміністративного суду у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (просп. Науки, буд. 40, 6 поверх,м. Харків,61166, код ЄДРПОУ 40324829) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВК Молочний світ" (вул. Тарасівська, буд. 22,м.Харків,61068, код ЄДРПОУ 40481852) про зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

До Харківського окружного адміністративного суду звернулося Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області з адміністративним позовом, в якому просить суд тимчасово припинити виробництво та обіг харчових продуктів на потужності Товариства з обмеженою відповідальністю «ТВК Молочний світ» (адреса здійснення діяльності вул. Лісова, 19, с. Соколово, Чугуївський район, Харківська область, 61003) до усунення виявлених порушень.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 15.12.2021 року відкрито провадження в адміністративній справі за правилами загального позовного провадження.

Відповідач відзив на позов разом з доказами на спростування доводів позивача до суду не надав, причин неможливості надання відзиву та доказів суду не повідомив.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов у повному обсязі.

Відповідач до судового засідання не прибув, про дату і час судового засідання повідомлений належним чином.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок наявних у справі доказів у їх сукупності, суд зазначає наступне.

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області надійшла скарга громадянина ОСОБА_1 від 20.10.2021, якою було повідомлено про порушення ТОВ «ТВК Молочний світ» вимог законодавства при виготовленні сиро-молочної продукції, а також вказувалося, що такі порушення можуть спричинити загрозу життю та здоров' ю громадян.

Відповідно до наказу позивача № 2497 від 10.11.2021, направлення на проведення інспектування № 2618 від 10.11.2021 у період з 12.11.2021 - 15.11.2021 проведено позаплановий захід державного нагляду (контролю) ТОВ "ТВК Молочний світ" та складено Акт № 2618 від 15.11.2021 щодо додержання відповідачем вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин, яким встановлені порушення:

1. Не надано інформації про те, що оператор ринку здійснює обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що пройшли державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл, та/або використовує такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів.

2. Потужність не підтримується в чистому стані.

3. Підлога не має достатню дренажну систему, конструкція якої не запобігає ризику забруднення.

4. Стіни та підлога виробничих приміщень, холодильних камер та мийки мають сколи на плитці, стіни побудовані на половину із проникаючих, поглинаючих, та непридатних до миття матеріалів, які не забезпечують можливість дотримання належного рівня гігієнічних вимог до харчових продуктів, включаючи захист від забруднення, під час операцій із харчовими продуктами та між такими операціями.

5. Стеля та верхні кріплення побудовано так, що не запобігає накопиченню бруду (виробничих приміщеннях, мийній стеля побілена вапном, часточки побілки відпадають, накопичений пил, павутина та пліснява. Поверхня стелі не гладка.

6. Усі поверхні (включно з поверхнею обладнання), що контактують з харчовими продуктами, утримуються у пошкодженому стані (іржаве та засмітчене обладнання).

7. Прибиральний інвентар неупорядкований/відстуній (не маркований), у шафі для інветарю зберігалися пластикові труби, розбірні виробничі деталі обладнання зберігалися на підлозі.

8. Обладнання та інвентар засмітчені.

9. Обладнання та інвентар виготовлені з матеріалів та утримуються у неналежному стані, що не зменшують ризик забрудення.

10. Не надані відповідні підтверджуючі документи щодо калібрування обладнання, яке того потребує.

11. Не надані підтверджуючі документи про те що транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, чисті, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.

12. Не надані підтверджуючі документи про те, що для уникнення ризику забруднення забезпечено результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням.

13. Не надані підтверджуючі документи про те, що перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів

14. Харчові відходи з приміщення, де є харчові продукти, не видаляються якнайшвидше (в коридорі розміщенні возвратні харчові продукти, які зберігаються на підлозі, піддонах, не упорядковано та без належного маркування та відповідних температурних режимів).

15. Закриті контейнери для харчових відходів відсутні.

16. Відповідних положень законодавства щодо зберігання і утилізації (знищення) харчових та інших відходів не дотримано та/або договори щодо їх утилізації (знищення) відсутні.

17. Харчові відходи знищуються не відповідно до законодавства (відсутні докази щодо результатів здійснення утилізації харчових відходів (акти виконаних робіт).

18. Не надані підтверджуючі документи про те, що вода, що використовується у виробництві харчових продуктів (у технологічному процесі та/або є інгредієнтом), відповідає вимогам, установленим до води питної.

19. Не надано (або частково надано) інформацію про те, що на потужності допускається персонал, який не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами та пройшов у цього оператора ринку навчання з питань гігієни персоналу, що підтверджено відповідними записами оператора ринку (медичні книжки надано не всі, підтвердження проведення навчання не надано).

20. Не надано підтвердження про те, що персонал потужностей періодично проходить навчання щодо гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів у цього оператора ринку

21. Первинна продукція та всі інгредієнти, які зберігаються на потужностях, утримуються в умовах, що не запобігають їх псуванню та не забезпечують захист від забруднення. Використовується одне приміщення де зберігаються інгредієнти, матеріали для пакування та засоби для миття та дезінфекції приміщень. В цьому приміщенні та у холодильних камерах відсутні або у неробочому стані прилади за допомогою яких можна пересвідчитися, що умови, які запобігають псуванню харчових продуктів, інгредієнтів дотримано. Також у приміщенні де зберігаються інгредієнти зберігаються особові речі, мікрохвильова піч, тощо. У холодильній камері № 4 перебував кіт Також кіт переміщувався по виробничим приміщенням на протязі здійснення перевірки. Вищезазначене несе ризик для загрози життю та/або здоров`ю людини.

22. Первинна продукція та всі інгредієнти, які зберігаються на потужностях, утримуються в умовах, що не запобігають їх псуванню та не забезпечують захист від забруднення. Використовується одне приміщення де зберігається інгредієнти, матеріали для пакування та засоби для миття та дезінфекції приміщень. В цьому приміщенні та у холодильних камерах відсутні або у неробочому стані прилади за допомогою яких можна пересвідчитися, що умови, які запобігають псуванню харчових продуктів, інгредієнтів дотримано. Також у приміщенні де зберігаються інгрідієнти зберігаються особові речі, мікрохвильова піч, тощо. У холодильній камері № перебував кіт. Також кіт перміщувався по виробничим приміщенням на протязі здійснення перевірки. Бруд, павутиння, вогнища плісняви по всіх виробничих приміщеннях. Мутовка зберігалася на зовнішніх конструкціях

рами автоцистерни на відкритому повітрі. Вищезазначене несе ризик для загрози життю та/або здоров`ю людини.

23. Не надані відповідні підтверджуючі документи про те, що ведеться результативна боротьба зі шкідниками та гризунами.

24. Температурний режим харчових продуктів, який унеможливлює розмноження мікроорганізмів, формування токсинів, не дотримується протягом усього технологічного процесу (відсутні або в неробочому стані прилади, які б могли підтвердити дотримання відповідного температурного та вологісного режиму у виробничих приміщеннях та холодильних камерах). Журнали обліку температурних та вологісних режимів або чек листи обліку таких режимів не надано.

25. Інформація про харчовий продукт наявна але не точна (на маркуванні зазначено «сир кисломолочний 9%», «моцарелла», при тому що в складі одним із інгредієнтів с замінювач молочного жиру жир рослинний гідрогенізований, рафінований).

26. Інформація про харчовий продукт вводить споживача в оману.

27. Не надані підтверджуючі документи про те, що оператор ринку розробив та впровадив процедури періодичної перевірки сирого молока для визначення рівня загального бактеріологічного забруднення та/або кількості соматичних клітин.

28. Постійно діючі процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не

розроблено.

Вищевказаний акт підписано ОСОБА_2 , без зауважень.

В зв`язку з виявленими порушеннями видано припис № 015 від 15.11.2021, у відношенні ТОВ "ТВК Молочний світ", складено протокол про адміністративне правопорушення № 17 від 15.11.2021, а також прийнято рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів ТОВ "ТВК Молочний світ" (адреса здійснення діяльності вул. Лісова, 19, с. Соколово, Чугуївський район, Харківська область, 61003) строком на 10 робочих днів, у строк до 25.11.2021 року.

Як зазначено у позові, оскільки вищезазначені порушення законодавства, щодо безпечності харчових продуктів усунуті не були, а їх наявність може спричинити загрозу життю та здоров`ю людей, позивач звернувся до адміністративного суду з метою зобов`язання тимчасово припинити обіг харчових продуктів до усунення порушень в повному обсязі.

Вирішуючи дану справу, суд виходить з наступного.

За змістом пункту 1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2.09.15 №667, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства та який реалізує державну політику (...) з контролю за цінами (...)

Відповідно до пункту 1 Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області від 24.02.2020 № 164, Головне управління Держпродспоживслужби в відповідно до покладених на нього завдань у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів забезпечує здійснення державного ветеринарно-санітарного нагляду (контролю), державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти.

Згідно абз.3 - абз.5 п.п.1 п.4 Положення Головне управління відповідно до покладених на нього завдань у галузі ветеринарної медицини та безпечності харчових продуктів здійснює державний нагляд (контроль) за: дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин, у тому числі під час ввезення (пересилання) на митну територію України; іншими об`єктами санітарних заходів, що пов`язані з продуктами тваринного походження, репродуктивним матеріалом, племінною справою у тваринництві, білолгічними продуктами, патологічним матеріалом, ветеринарними препаратами, субстанціями, кормовими добавками, преміксами та кормами, засобами ветеринарної медицини, засобами догляду за тваринами та супутніми об`єктами, штамами мікроорганізмів, а також потужностями, що використовуються для їх виробництва, переробки, зберігання та обігу, в тому числі під час ввезення (пересилання) на митну територію України.

Статтею 3 Конституції України визначено, що людина, її життя та здоров`я, честь і гідність, недоторканість і безпека визнаються найвищою соціальною цінністю.

Відповідно до вимог ст. 42 Конституції України держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів.

Таким чином, держава гарантує захист прав споживачів та здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт.

Преамбулою Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі Закон) передбачено, що цей закон регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.

Відповідно до ст.4 Закону державне регулювання у сфері безпечності харчових продуктів здійснюється з метою захисту життя, здоров`я та інтересів споживачів.

Статтею 5 Закону встановлено, що до системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать, зокрема, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (компетентний орган).

Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб`єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об`єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об`єктів санітарних заходів; потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об`єктів санітарних заходів (п.55 ч.1 ст.1 Закону).

Згідно п.1 ч.2 ст.20 Закону оператори ринку зобов`язані: забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.

Положеннями статті 41 Закону встановлено, що потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам:

1) підтримуватися в чистому та робочому стані;

2) бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів;

3) мати належну природну або механічну вентиляцію. Система вентиляції має бути сконструйована таким чином, щоб механічний потік повітря із забрудненої зони не потрапляв до чистої зони, був забезпечений безперешкодний доступ до фільтрів та інших частин, які необхідно чистити або замінювати;

4) забезпечуватися належним природним та/або штучним освітленням приміщення, необхідним для виробництва та/або зберігання харчових продуктів;

5) підлога повинна мати достатню дренажну систему, конструкція якої запобігатиме ризику забруднення. При відкритих та/або частково відкритих дренажних каналах рух відходів має бути з чистої до забрудненої зони.

Також, зі змісту ст.43 Закону вбачається, що рухомі та/або тимчасові потужності (палатки, кіоски, прилавки, рухомі транспортні засоби для торгівлі) повинні відповідати таким вимогам:

1) утримуватися в чистоті та належному стані;

2) забезпечувати захист від будь-якого ризику забруднення, зокрема від шкідників та гризунів;

3) бути обладнані засобами для підтримання належної особистої гігієни;

4) поверхні (включаючи поверхню обладнань), що контактують з харчовими продуктами, утримуються у непошкодженому стані, легко чистяться та дезінфікуються, зроблені з гладких, нержавіючих, нетоксичних, придатних до миття матеріалів;

5) бути забезпечені гарячою та/або холодною питною водою у необхідній кількості;

6) мати належні засоби для гігієнічного зберігання небезпечних та/або неїстівних речовин та відходів (рідких або твердих), а також засоби для їх зберігання та подальшого поводження та/або мати відповідний договір щодо їх утилізації (знищення);

7) мати належні засоби для підтримання температури, необхідної для зберігання харчових продуктів, та її контролю;

8) забезпечувати розміщення харчових продуктів таким чином, щоб максимально знизити ризик їх забруднення.

Порядок тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів визначено статтею 67 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров`я та благополуччя тварин».

Відповідно до вказаного порядку, не пізніше наступного дня з дня виявлення порушення законодавства про харчові продукти та корми головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) приймає рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів, якщо таке виробництво та/або обіг становлять загрозу для життя та/або здоров`я людини та/або тварини. Рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів повинно обмежувати відповідну господарську діяльність лише в частині, що є необхідною та достатньою для усунення загрози для життя та/або здоров`я людини та/або тварини, та має визначати, який конкретний вид діяльності та з використанням якої потужності (її частини) підлягає тимчасовому припиненню.

Рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів набирає чинності з моменту його вручення операторові ринку і оприлюднення на офіційному веб-сайті компетентного органу та діє протягом визначеного таким рішенням строку, але не більше 10 робочих днів.

Якщо для усунення оператором ринку порушення законодавства про харчові продукти та/або корми необхідно припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів на час, що перевищує граничний строк, встановлений частиною другою цієї статті, головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) звертається в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України, до суду з позовом про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів. Позов про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів має бути подано до суду не пізніше закінчення строку дії рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів.

Оператор ринку має право відновити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, якщо:

1) відсутня постанова суду, що набрала законної сили, про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів та закінчився строк тимчасового припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів, визначений у рішенні головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора);

2) суд скасував рішення головного державного інспектора (головного державного ветеринарного інспектора) про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів;

3) суд, який ухвалив постанову про зобов`язання оператора ринку тимчасово припинити виробництво та/або обіг харчових продуктів та/або кормів, постановив ухвалу про її скасування на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для її прийняття;

4) головний державний інспектор (головний державний ветеринарний інспектор) скасував винесене ним рішення про тимчасове припинення виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів на підставі усунення або припинення існування обставин, які стали підставою для його винесення.

Згідно з ч.5 ст.4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.

Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб`єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб`єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

У відповідності до п.7 ст.7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду.

У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п`яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Позаяк перевіркою встановлено порушення відповідачем частини 8 статті 20, частини першої статті 21, пункту 1 частини першої статті 41, пункту 5 частини першої статті 41, пункт 1 частини першої, частина друга статті 42, пункту 2 частини першої, частини друга статті 42, пункту 2 частини першої, частини другої статті 42, пункту 5 частини першої статті 42, пункту 6 частини першої статті 42, пункту 1 частини першої статті 44, пункту 3 частини першої статті 44, пункту 4 частини першої статті 44, пункту 1 частини першої статті 45, пункту 2 частини першої статті 45, частини друга статті 45, пункту 1 частини першої статті 46, пункту 2 частини першої статті 46, пункту 3 частини першої статті 46, частини другої статті 46, пункт 4 частини першої статті 47, пункту 1 частини першої статті 48, пункту 2 частини першої статті 48, пункту 2 частини першої статті 49, пункту 3 частини першої статті 49, пункту 4 частини першої статті 49, Пункту 5 частини першої статті 49, Закону України «Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771, частини першої статті 5, частини четвертої статті 4, частини третьої статті 5, Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», частини сьомої статті 40 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, ветеринарну медицину та благополуччя тварин», та вказані порушення створюють загрозу здоров`ю людей та приймаючи до уваги відсутність жодних доказів станом на час розгляду справи щодо усунення відповідачем виявлених порушень, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення позову.

Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Таким чином, суд вважає, що позовні вимоги Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Розподіл судових витрат підлягає на підставі ст. 139 КАС України.

Керуючись статтями 14, 243-246, 293, 295-296 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області (просп. Науки, буд. 40, 6 поверх,м. Харків,61166, код ЄДРПОУ 40324829) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВК Молочний світ" (вул. Тарасівська, буд. 22,м.Харків,61068, код ЄДРПОУ 40481852) про зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити.

Зобов`язати Товариство з обмеженою відповідальністю «ТВК Молочний світ» тимчасово припинити виробництво та обіг харчових продуктів на потужності за адресою здійснення діяльності вул. Лісова, 19, с. Соколово, Чугуївський район, Харківська область, 61003, до усунення виявлених порушень, встановлених актом Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області № 2618 від 15.11.2021, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, або спрощеного позовного провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст рішення складено 27 грудня 2022 року.

Суддя Бідонько А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2022
Оприлюднено29.12.2022
Номер документу108112573
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —520/25596/21

Рішення від 21.12.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 07.12.2022

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 15.12.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

Ухвала від 03.12.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Бідонько А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні