Рішення
від 26.12.2022 по справі 200/18251/21
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 грудня 2022 року Справа№200/18251/21

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Чекменьова Г.А., розглянувши в порядку спрощеного (письмового) провадження адміністративну справу за позовом Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці (85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф`єва, буд. 82, код ЄДРПОУ 43866127) до Приватного сільськогосподарського підприємства «ВДР-АГРО» (87591, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Миру, буд. 26, код ЄДРПОУ 30735517) про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),

В С Т А Н О В И В:

До Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці (далі - Східне міжрегіональну управління, позивач) до Приватного сільськогосподарського підприємства «ВДР-АГРО» (ПСГП «ВДР-АГРО», відповідач), у якому позивач просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до відповідача у вигляді повного зупинення виконання робіт підвищеної небезпеки в місцях зберігання пального за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миру. буд. 26, у зв`язку із загрозою життю людей, а саме: роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що відповідно до направлення на перевірку від 23.09.2021 р. № 659/4 та наказу 23,09.2021 р. № 1866 «Про проведення позапланової перевірки ПСГП «ВДР-АГРО» на дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони промислової безпеки.

За результатами перевірки складено акт проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання вимог законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки від01 жовтня 2021 року № 5.4-09/088 виявлено 17 порушень нормативно правових актів з охорони праці, з яких 7 порушень створює життю та здоровою людей.

Ухвалою від 20 грудня 2021 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито спрощене провадження без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.

19 січня 2022 року відповідачем надано відзив на позовну заяву, в якому відповідач зазначив, що 26.11.2021 р. ним отримано адміністративний позов, який відповідач визнає у повному обсязі та повідомляє про виконання вимог позивача, а саме:

з 02.10.2021 р. виконання робіт підвищеної небезпеки в місці зберігання пального, а саме: роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах, пов`язаних з прийомом, зберіганням, відпуском дизельного пального, припинено повністю.

згідно наказу ПCГТ «ВДРАГРО» від 29.11.2021 р. № 08 виведено з експлуатації резервуар для зберігання нафтопродукту - дизельного пального зав. № 300.

ПСГП «ВДР-АГРО» придбано у ТОВ «ПЕТРОМЕТАЛ-УКРАИНА» пункт паливозаправний П3П1-5-1-1 ( надалі пункт паливозаправний) ТУ У 28.1-33290985- 005:2013, зав. N 0116/21. Договір від 25.10.2021 р. № 25/10-21

укладено договір № 2516 на виконання роботи (послуги) від 07.12.2021 р. з ДП «Донецький експертно-технічний центр» на проведення експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва під час виконання заявлених робіт підвищеної небезпеки ( п.3 дод.2 (група А) Постанова KMУ № 1107 від 26.10.11); під час експлуатації заявлених машин, механізмів, устаткування та пx відповідності вимогам законодавства з питань ОП та ПБ (п.10 (гpyпa А) Постанова KMУ № 77 від 03.02.2021) для oтpимaння дозволу на виконання роботи (послуги), а саме: роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах та експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.

Також відповідач зазначає, що порушення п. п. №№ 2, 3, 5, 7 будуть усунені одночасно з виконанням монтажних та пуско-налагоджувальних робіт під час вводу в експлуатацію пункту паливозаправного комплексу. У зв`язку з наведеним відповідач просить залишити позов без розгляду.

Дослідивши матеріали справи, судом встановлені такі фактичні обставини.

Приватне сільськогосподарське підприємство «ВДР-АГРО» знаходиться за юридичною адресою : 87591, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миру. буд. 26, код ЄДРПОУ 30735517.

У відповідності з наказом Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці від 23.09.2021 р. № 1866 з 30.09.2021 р. по 01.10.2021 р. посадовими особами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці проведено позапланову перевірку на виробничому об`єкті зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) суб`єкта господарювання Приватне сільсько-господарське підприємство «ВДР-АГРО» знаходиться за юридичною адресою : 87591, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миру. буд. 26, код ЄДРПОУ 30735517.

Відповідно до направлення на перевірку від 23.09.2021 р. № 659/4 та наказу 23.09.2021 р. № 1866 «Про проведення позапланової перевірки ПСГП «ВДР-АГРО» на дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони промислової безпеки проведена позапланова перевірка ПСГП «ВДР-АГРО».

За результатами перевірки складений акт перевірки щодо дотримання вимог законодавства у сферах охорони праці, промислової безпеки від 01 жовтня 2021 року № 5.4-09/088, у якому зафіксовано 17 порушень вимог законодавчих та нормативно - правових актів з охорони праці, з яких 7 порушень створює загрозу життю та здоров`ю люде, а саме:

1) статті 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавцем не отримано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107;

2)статті 13 Закону України «Про охорону праці», а саме відсутній заземлюючий пристрій, призначений для з`єднання автоцистерни із зливним пристроєм резервуара під час зливу нафтопродукту (дизельне паливо);

3) статті 13 Закону України «Про охорону праці» відсутні засоби захисту від атмосферної та статистичної електрики блискавкозахист;

4) статті 13 Закону України «Про охорону праці» від сутні технічні документи виробника (паспорт) щодо експлуатації обладнання підвищеної небезпеки; резервуар, зав. №300, призначений для зберігання нафтопродукту дизельного пального;

5) статті 13 Закону України «Про охорону праці» штатним розписом на 2021 р. ПСГП «ВДР-АГРО» не передбачено посаду оператора автозаправної станції, прийом та відпуст нафтопродукту (дизельне пальне) здійснює директор ПСГП «ВДР-АГРО» Денисов О. О., за відсутності професійної підготовки оператора автозаправної станції;

6) статті 13 Закону України «Про охорону праці» на гумовозливному рукаві паливо-роздавальної колонки (дизельне пальне) наявні значні тріщини;

7) статті 9 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки», суб`єктом господарювання не організованопроведення ідентифікації об`єкта підвищеної небезпеки та не складено повідомлення про ідентифікацію об`єкта підвищеної небезпеки за формою ОПН-1, відповідно до вимоги п. п. 3, 18 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об`єктів підвищеної небезпеки», затвердженого по становою КМУ № 956 від 11.07.2002 р.

23 грудня 2022 року позивачем подані до суду додаткові пояснення щодо тверджень відповідача про усунення/часткове усунення, як на його думку, порушень законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, які зафіксовані в акті позапланової перевірки. Зазначає, що зі змісту відзиву на позов, відповідач фактично визнає у повному обсязі позовні вимоги позивача. При цьому зазначає, що порушення № 1 та № 7 не усунуті відповідачем, а отже, не у повному обсязі усунуті виявлені порушення, які зафіксовані в акті перевірки № 5.4-09/088 від 01.10.2021 р.

Вирішуючи справу у межах заявлених позовних вимог, суд виходить з такого .

Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05.04.2007 № 877-V (далі - Закон № 877), державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб`єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.

Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону № 877 виключно законами встановлюються:

органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності;

види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю);

повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг;

вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності;

спосіб та форми здійснення заходів здійснення державного нагляду (контролю);

санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа.

Орган державного нагляду (контролю) не може здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, якщо закон прямо не уповноважує такий орган на здійснення державного нагляду (контролю) у певній сфері господарської діяльності та не визначає повноваження такого органу під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини першої статті 38 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ (далі - Закон № 2694), державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці здійснюють:

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ядерної та радіаційної безпеки;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки;

центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.

Згідно з пунктом 1 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96, Державна служба України з питань праці (Держпраці) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, і який реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного гірничого нагляду, а також з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, загальнообов`язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності, на випадок безробіття (далі - загальнообов`язкове державне соціальне страхування) в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб.

Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. На утворені територіальні органи Держпраці може покладати виконання завдань за міжрегіональним принципом (пункт 7 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2015 року № 96).

Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці (далі - Міжрегіональне управління) є територіальним органом Державної служби України з питань праці (далі - Держпраці), що їй підпорядковується. Повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Донецької та Луганської областей (пункт 1 Положення про Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці від 29 жовтня 2020 року № 140).

Згідно з пунктом 4 Положення про Східне міжрегіональне управління Державної служби України з питань праці відповідно до покладених на нього завдань Міжрегіональне управління, зокрема:

1) здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, гігієни праці, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, у тому числі з питань:

- забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;

- монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва і машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;

- безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;

- виробництва, зберігання, використання отруйних речовин у виробничих процесах, у тому числі продуктів біотехнологій та інших біологічних агентів;

- організації проведення навчання (в тому числі спеціального) і перевірки знань з питань охорони праці; навчання працівників у сфері поводження з вибуховими матеріалами та перевірки їх знань (підпункт 16 пункту 4);

2) здійснює державний нагляд (контроль) у сфері гірничих відносин на підприємствах вугільної, гірничорудної та нерудної та нафтогазовидобувної промисловості, під час проведення гірничих робіт, будівництва та експлуатації, ліквідації або консервації гірничих підприємств (підпункт 18 пункту 4).

Згідно з абзацами першим, дев`ятим частини першої статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» від 05 квітня 2007 № 877-V (далі - Закон № 877), підставами для здійснення позапланових заходів є настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов`язано з діяльністю суб`єкта господарювання.

Для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб`єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки (частина перша статті 7Закону № 877).

Підставою для звернення позивача до суду з даним позовом стало виявлення за результатами перевірки порушень законодавства, які становлять загрозу життю та/або здоров`ю людей.

Згідно з положеннями статті 13 Закону № 2694 роботодавець зобов`язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про об`єкти підвищеної небезпеки» від 18.01.2001 № 2245-ІІІ (далі - Закон № 2245-ІІІ) суб`єкт господарювання ідентифікує об`єкти підвищеної небезпеки відповідно до кількості порогових мас небезпечних речовин.

Об`єкти підвищеної небезпеки, що належать одному суб`єкту господарювання, але за територіальною ознакою мають різні адреси місцезнаходження, вважаються різними об`єктами підвищеної небезпеки.

За результатами ідентифікації об`єкта підвищеної небезпеки йому встановлюється 1, 2 або 3 клас.

Нормативи порогових мас небезпечних речовин або їх сумішей, що використовуються для цілей ідентифікації об`єкта підвищеної небезпеки, порядок ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки та їх обліку затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2002 № 956 затверджено порядок ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки (в редакції, станом на час виникнення спірних правовідносин, (далі - Порядок № 956), дія якого поширюється на всіх суб`єктів господарювання, у власності або користуванні яких є об`єкти, де можуть використовуватися або виготовляються, переробляються, зберігаються чи транспортуються небезпечні речовини (далі потенційно небезпечні об`єкти), а також на всіх суб`єктів господарювання, які мають намір розпочати будівництво потенційно небезпечних об`єктів.

Відповідно до пункту 3 Порядку № 956 суб`єкт господарювання, у власності або користуванні якого є хоча б один потенційно небезпечний об`єкт чи який має намір розпочати будівництво такого об`єкта, організовує проведення його ідентифікації.

Приписами пункту 18 Порядку № 956 визначено, що суб`єкт господарювання складає повідомлення про результати ідентифікації об`єктів підвищеної небезпеки за формою ОПН-1 (додаток 1) і надсилає його у двотижневий термін відповідним територіальним органам Держпраці, ДСНС, Держекоінспекції, державної санітарно-епідеміологічної служби, Держархбудінспекції, а також відповідній місцевій держадміністрації або виконавчому органу місцевої ради (далі - уповноважені органи).

Дані про об`єкти підвищеної небезпеки, які є державною або комерційною таємницею, подаються суб`єктом господарювання з урахуванням вимог відповідних нормативно-правових актів. Місцеві держадміністрації або виконавчі органи місцевих рад публікують відомості про об`єкти підвищеної небезпеки за формою згідно з додатком 4 в друкованих засобах масової інформації регіональної сфери розповсюдження протягом 30 днів після отримання повідомлення. Повідомлення про результати ідентифікації об`єктів підвищеної безпеки військового призначення надсилаються до Міноборони.

Згідно із статтею 21 Закону № 2694 роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.

Відповідно до частини першої статті 39 Закону № 2694 посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, мають право:

безперешкодно відвідувати підконтрольні підприємства (об`єкти), виробництва фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та здійснювати в присутності роботодавця або його представника перевірку додержання законодавства з питань, віднесених до їх компетенції;

одержувати від роботодавця і посадових осіб письмові чи усні пояснення, висновки експертних обстежень, аудитів, матеріали та інформацію з відповідних питань, звіти про рівень і стан профілактичної роботи, причини порушень законодавства та вжиті заходи щодо їх усунення;

видавати в установленому порядку роботодавцям, керівникам та іншим посадовим особам юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям та органам місцевого самоврядування обов`язкові для виконання приписи (розпорядження) про усунення порушень і недоліків в галузі охорони праці, охорони надр, безпечної експлуатації об`єктів підвищеної небезпеки;

забороняти, зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень, випуск та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів праці, виконання певних робіт, застосування нових небезпечних речовин, реалізацію продукції, а також скасовувати або припиняти дію виданих ними дозволів і ліцензій до усунення порушень, які створюють загрозу життю працюючих;

притягати до адміністративної відповідальності працівників, винних у порушенні законодавства про охорону праці;

надсилати роботодавцям подання про невідповідність окремих посадових осіб займаній посаді, передавати матеріали відповідним органам для притягнення цих осіб до відповідальності згідно із законом.

Згідно з частиною першою статті 3 Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Статтею 4 Закону № 2694 визначено, що державна політика в галузі охорони праці базується, у тому числі, на принципах пріоритету життя і здоров`я працівників, повної відповідальності роботодавця за створення належних, безпечних і здорових умов праці.

Під загрозою життю та здоров`ю працівників слід вважати виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об`єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.

Матеріалами справи підтверджено, що зазначені в пунктах 1 та 7 акту перевірки факти порушення вимог чинних нормативно-правових актів України з охорони праці на виробничому об`єкті зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки) суб`єкта господарювання Приватного сільськогосподарського підприємства «ВДР-АГРО», створюють загрозу здоров`ю і життю працівників суб`єкта господарювання,

Отже, за встановлених в цій справі обставин та з урахуванням правового регулювання спірних правовідносин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

Питання про розподіл судових витрат не вирішується оскільки, позивач звільнений від сплати судового збору на підставі пункту 20 статті 5 Закону України «Про судовий збір».

Керуючись ст. ст. 2, 139, 241-246, 255, 295-297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці (місцезнаходження: 85302, Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф`єва, буд. 82, код ЄДРПОУ 43866127) до Приватного сільсько-господарського підприємства «ВДР-АГРО» (юридична адреса: 87591, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Миру. буд. 26, код ЄДРПОУ 30735517) про вжиття заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - задовольнити.

Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Приватного сільсько-господарського підприємства «ВДР-АГРО» (87591, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Миру. буд. 26, код ЄДРПОУ 30735517 ), шляхом повного зупинення виконання робіт підвищеної небезпеки в місцях зберігання пального за адресою: Донецька область, м. Маріуполь, вул. Миру, буд. 26, а саме: роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах.

Рішення складено у повному обсязі та підписано 26 грудня 2022 року, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку протягом тридцяти днів з дня його складення до Першого апеляційного адміністративного суду.

Текст рішення виготовлений та підписаний в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса: http://www.reyestr.court.gov.ua) відповідно до наявних умов електропостачання через обставини збройної агресії проти України.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження: на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Суддя Г.А. Чекменьов

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2022
Оприлюднено30.12.2022
Номер документу108142087
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо організації господарської діяльності, з них дозвільної системи, нагляду (контролю), реалізації держ-ї регуляторної політики у сфері госп-ї д-ті; ліцензування видів господарської д-ті; розроблення і застосування національних стандар., технічних регламентів та процедур оцінки відповідності

Судовий реєстр по справі —200/18251/21

Рішення від 26.12.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

Ухвала від 20.12.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Чекменьов Г.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні