Постанова
від 09.12.2022 по справі 760/17864/22
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження № 3/760/9172/22

Справа № 760/17864/22

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

09 грудня 2022 року м. Київ

Солом`янський районний суд міста Києва в складі:

головуючого - судді Зуєвич Л.Л.,

за участі: секретаря судового засідання - Кушніра Р.С.,

представника Київської митниці Державної митної служби України -

Келеберденка В.В. (довіреність від 08.11.2022),

розглянувши матеріали, які надійшли від Київської митниці Держмитслужби (далі - Київська митниця) про притягнення до адміністративної відповідальності громадянки України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ) за ознаками порушення митних правил, передбачених ст. 483 Митного кодексу України (далі - МК України),

в с т а н о в и в:

Обставини, викладені у протоколі митного органу

30.11.2022 до Солом`янського районного суду міста Києва надійшов протокол про порушення митних правил № 2007/10000/22 від 31.10.2022 (а.с. 1-7) за змістом якого викладено наступне:

«30.10.2021, в зоні діяльності Волинської митниці (п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин») із території Республіки Польща через митний кордон України у т/з із р.н. НОМЕР_2 на адресу ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) переміщено товари широкого асортименту, а саме «меблі в асортиметі, білизна, освітлювальні прилади та обладнання, двигуни електричні, ламінат, сантехнічні вироби, посуд, тканина, сітка, душові кабіни, піддони, стрічки, полотна, плитка, плити ДВП, крани, свічки, сушки, відра, піддони, каталоги, посуд, косметичні засоби, тощо», у кількості - 185 місць, загальною вагою брутто - 10 798,40 кг.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено із наданням товаросупровідних документів без яких не можливо отримати дозвіл на переміщення через митний кордон та дозвіл на проведення митного оформлення товарів, а саме: за попередньою митною декларацією від 28.10.2021

№ UA100000/2021/953069 та на підставі товаросупровідних документів: TIR CARNET XW.84996795, CMR від 28.10.2021 № б/н та інвойсу від 27.10.2021

№ 226859, із зазначенням вартості товару - 18 891,410 доларів США (USD).

Після прибуття в зону діяльності Київської митниці, зазначені товари були заявлені за договором про надання послуг митного брокера декларантом ТОВ "ІМПОРТ ЛЕНД" (ЄДРПОУ 39790356) - гр. ОСОБА_2 за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564, оформлені та випущені у вільний обіг.

Під час митного оформлення вказаного вище вантажу надано договір комісії від 25.02.2021 № INT/BEG-2021 між ТОВ «ІНТЕРКОС» та ТОВ «БЕГЕМОТІК», одержувачем вантажу в графі 8 митної декларації від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564 зазначено ТОВ «ІНТЕРКОС», особою відповідальною за фінансове врегулювання згідно графи 9 вказаної митної декларації є

ТОВ «БЕГЕМОТІК».

Разом із вказаною митною декларацією до митниці був наданий контракт від 25.05.2021 № BEIJ/BEG/INT, укладений між продавцем - компанією «BEIJING TAGMARK IMPORT AND EXPORT CO., LTD» (Beijing, Dongcheng District, Xin Zhong Xi Street, Building 2, Xin Zhong Building, 10 Floors, 10E room) та покупцем - компанією ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) в особі керівника ОСОБА_1 , договір комісії від 25.02.2021 № INT/BEG-2021, TIR CARNET XW.84996795, CMR від 28.10.2021 № б/н та інвойс від 27.10.2021 № 226859, а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної митної декларації.

Згідно із інвойсом від 27.10.2021 № 226859 виставленим компанією «BEIJING TAGMARK IMPORT AND EXPORT CO., LTD» (Китай) - продавцем на адресу покупця - компанії ТОВ «БЕГЕМОТІК», вартість товарів становить - 18 891,410 доларів США (USD).

Згідно із п.2 статті 53 Митного кодексу України документами, які підтверджують митну вартість товарів, є в тому числі й копія митної декларації країни відправлення.

На підтвердження митної вартості товарів, під час митного оформлення вказаного вантажу копії експортних митних декларацій країн відправлення/експорту не надавались.

На виконання листа Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 14.12.2021 № 26/26-04/7.8/796, Київською митницею, з метою перевірки обставин ввезення на митну територію України товарів оформлених компанією ТОВ «БЕГЕМОТІК», листом від 16.12.2021 № 7.8-5/20/4/18379 направлено відповідний проєкт запиту до митних органів Італійської Республіки та Республіки Польща.

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 04.05.2022

№ 08-3/26-04/7.8/2278 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Республіки Польща.

Митними органами Республіки Польща до надісланої відповіді листом від 07.02.2022 № 0201-IGM.541.128.2022.2.JC додано витяги NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжками МДП, в тому числі й за TIR Carnet № XW.84996795 та копії експортних митних декларацій щодо товарів оформлених зазначеною митною адміністрацією, які стосуються відправлення вантажів із території Республіки Польща.

Згідно інформації вказаної в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № НОМЕР_3 у транспортному засобі із р.н.з. НОМЕР_2 на адресу одержувача ТОВ «ЕЛІТА», відправником/продавцем компанією «MASCHERONI SRL» (Італія) відправлено консолідований вантаж - товари широкого асортименту, а саме «меблі в асортименті, білизна, освітлювальні прилади та обладнання, двигуни електричні, ламінат, сантехнічні вироби, посуд, тканина, сітка, душові кабіни, піддони, стрічки, полотна, плитка, плити ДВП, крани, свічки, сушки, відра, піддони, каталоги, посуд, косметичні засоби, тощо», які були попередньо оформлені в митному режимі «експорт» в різних країнах Європейського Співтовариства за митними деклараціями оформленими в Республіці Польща, Італії, Німеччині, Іспанії, Франції та інформація про які вказана у витязі, а саме:

EX-21PL402010E1655592, EX-21ITQWJ1T0013667E9, EX-21DE345363366934E0, EX-21ITQXX1T0005969E4, EX-21ITQXX1T0006229E9, EX-21PL402010E1655731, EX21PL402010E1655715, EX-21PL402010E1655881, EX-21PL402010E1654603, EX21DE655163386849E7, EX-21PL402010E1654697, EX-21PL402010E1655675, EX-21ITQXX1T0006228E0, EX-21ITQXX1T0005818E5, EX-21ITQXX1T0006068E3, EX-21ITQXX1T0005963E0, EX-21ITQXX1T0006233E9, EX-21ITQXX1T0006048E4, EX-21ITQXX1T0006174E9, EX-21ITQXX1T0006235E7, EX-21ES00174111580867, EX-21PL445010E2290075, EX-21DE750463326473E9, EX-21ITQXX1T0006209E0, EX-21ITQ0F1T0030788E6, EX-21FRD3800088473648, EX-21ITQXX1T0006243E3, EX21ITQXX1T0005973E4, EX-21ITQXX1T0005877E3, EX-21ITQXX1T0006234E8, EX-21ITQXX1T0006236E6, EX-21PL402010E1655822, EX-21ITQXX1T0005885E0, EX-21PL402010E1654745, EX-21ITQXX1Т0006175Е8, EX-21ITQYG1T0241723E5, EX-21ITQXX1T0006173E0, EX-21ES00174111580816, EX-21PL402010E1655640, EX-21ITQXX1T0005974E3, EX-21PL402010E1655062, EX-21ITQXX1T0006260E5, EX-21ITQXX1T0006205E3.

Листом митниці від 24.06.2022 № 7.8-2/4/10322 направлено запити до митних органів іноземних держав щодо надання документів митного оформлення в митному режимі «експорт» згідно декларацій інформація зазначених в надісланих витягах NOTA TRANZYTOWA NCTS .

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 19.08.2022

№ 26/26-04/7.8/1238 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Італійської Республіки.

Митними органами Італійської Республіки в листі від 08.08.2022

№ 366629/RU/UC повідомлено, що для документів MRN, які зазначені в запиті, видано експортні декларації зареєстровані в базах даних митної агенції Італії.

До вказаного листа додано файл в форматі EXCEL, в якому зведена інформація в комп`ютеризованій формі, щодо експортних митних декларацій №№ 21ITQWJ1T0013667E9, 21ITQXX1T0005818E5, 21ITQXX1T0005877E3, 21ITQXX1T0005885E0, 21ITQXX1T0005963E0, 21ITQXX1T0005969E4, 21ITQXX1T0005973E4, 21ITQXX1T0005974E3, 21ITQXX1T0006048E4, 21ITQXX1T0006068E3, 21ITQXX1T0006173E0, 21ITQXX1T0006174E9, 21ITQXX1T0006175E8, 21ITQXX1T0006205E3, 21ITQXX1T0006209E0, 21ITQXX1T0006229E9, 21ITQXX1T0006233E9, 21ITQXX1T0006234E8, 21ITQXX1T0006235E7, 21ITQXX1T0006236E6, 21ITQXX1T0006243E3, 21ITQYG1T0241723E5, які оформлено в режимі експорт митною агенцією Італії та які вказані в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № XW.84996795.

Наданий митною агенцією Італії зведений список містить інформацію про коди товарів, їх вартість, кількість та вагу, опис товарів, відправника та одержувача, які задекларовано під час митного оформлення в режимі експорт.

Згідно зазначеної інформації в митному режимі експорт із території Італії в Україну за вищевказаними митними деклараціями відправлено/експортовано на адреси різних компаній одержувачів товари «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги» сумарною вагою - 3121,41 кг, сумарною вартістю - 54 783,71 євро.

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 30.09.2022

№ 26/26-04/7.8/1551 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Федеративної Республіки Німеччини.

До надісланого листа від 08 вересня 2022 року № Z4663-2022.UA.800054-DVIII.A.22 митними органами Федеративної Республіки Німеччини додано експортні митні декларації оформлені вказаною адміністрацією, у формі окремих переглядів Einzel-Ansicht, в тому числі й щодо MRN 21DE345363366934E0, MRN 21DE655163386849E7 та MRN 21DE750463326473E9, які вказані в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № XW.84996795.

Згідно надісланого окремого перегляду Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE345363366934E0 компанією «Hailo Werk Rudolf Loh» на адресу «Вестлайн Тредінг» експортовано/відправлено товари «пластикові предмети побуту: сміттєзбірники, транспортери + сушилки (інші предмети побуту із пластику), пристрій для зупинки падіння» сумарною вагою -134 кг, сумарною вартістю -1161,45 євро.

Згідно надісланого окремого перегляду Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE655163386849E7 компанією «Hailo Werk Rudolf Loh» на адресу «Вестлайн Тредінг» експортовано/відправлено в Україну товари «кухонну мийку KeraDomo Centra 60, ситечко для мийки» сумарною вагою - 32 кг, сумарною вартістю -542,25 євро.

Згідно надісланого окремого перегляду Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE750463326473E9 компанією «SCHOK» на адресу «Профопттрейдінг Груп» експортовано/відправлено в Україну товари «142 мийки із штучного каменю, фурнітура, частини штамповані із покриттям із білого золота, дозатори миючого засобу, обробна дошка із бамбуку, контейнер для залишків із нержавіючої сталі, корзина для посуду» сумарною вагою - 1944,34 кг, сумарною вартістю -25 300,48 євро.

Сумарна вага експортованих/відправлених різними німецькими компаніями із Німеччини в Україну товарів за вказаними деклараціями становить - 2 110,34 кг, сумарна вартість становить - 27 004, 18 євро.

Отже, за результатами опрацювання отриманих матеріалів відповідей іноземних митних адміністрацій, встановлено ланцюг переміщення вказаних товарів «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги, вироби із пластику, мийки, фурнітура до них» сумарною вагою - 5231,75 кг, які були оформлені в режимі експорт в митних адміністраціях Італійської Республіки та Федеративної Республіки Німеччини і в подальшому переміщені транзитом через територію Республіки Польща у складі консолідованого збірного вантажу загальною вагою брутто - 10 798 кг за TIR Carnet № XW.84996795 в Україну де за митною декларацією ІМ/40/ДЕ від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564 оформлені та випущені у вільний обіг.

При цьому, із отриманих документів встановлено різницю у відправниках, одержувачах товарів та їх вартості.

Згідно з п. 6 Постанови від 03.06.2005 № 8 Пленуму Верховного Суду України (зі змінами), «судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів».

Згідно з абзацом 2 пункту 5 Постанови, «підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації…».

При цьому, згідно з абз. 4 цього пункту Постанови:

«Документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності».

Отже, товари широкого асортименту переміщенні транспортним засобом із р.н.з. НОМЕР_2 , у складі консолідованого вантажу, а саме «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги, вироби із пластику, мийки, фурнітура до них, дошка» сумарною вагою - 5 231,75 кг, сумарною вартістю - 81 792,89 євро (вказано в надісланому митними органами Італійської Республіки файл в форматі EXCEL, в якому зведена інформація в комп`ютеризованій формі, щодо оформлених експортних митних декларацій та надісланих митними органами Федеративної Республіки Німеччини окремих переглядів Einzel-Ansicht за MRN 21DE345363366934E0, MRN 21DE655163386849E7 та MRN 21DE750463326473E9), що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (30.10.2021) складає - 2 494 944,88 грн, переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача та неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів.

Відповідно до ч. 2 ст. 459 МКУ - суб`єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємствами - посадові особи цих підприємств.

Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.

Відповідно до статті 65 Господарського кодексу України:

пункт 3 - для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) або уповноважений ним орган призначає (обирає) керівника підприємства.

пункт 5 - керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.

Відповідно до відомостей інформаційних баз Держмитслужби на момент переміщення та митного оформлення вищевказаного товару керівником

ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) була громадянка ОСОБА_1 .

Відповідно до інформації, наявної в реєстрі порушників митних правил бази даних ЄАІС ДФС, гр. ОСОБА_1 протягом 2020-2021 років не притягувалась до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачено ст. 482 або ст. 483 Митного кодексу України.

Отже, в діях гр. України ОСОБА_1 наявні ознаки порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України. ».

Вбачається, що предмети правопорушення не вилучались, так як раніше були випущені у вільний обіг.

Щодо явки учасників провадження в судове засідання та наданих у засіданні пояснень

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності за порушення митних правил - громадянка України ОСОБА_1 , у судове засідання не з`явилась, про час та місце розгляду справи повідомлялась (а.с. 107, 108).

Додатково про дату час та місце судового розгляду суд повідомляв ОСОБА_1 через оголошення на офіційному веб-сайті судової влади України.

Будь-яких заяв та клопотань від особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, не надійшло. Про причини неявки суд не повідомлено.

Згідно ч. 4 ст. 526 МК України, справа про порушення митних правил може бути розглянута за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності за це правопорушення, лише у випадках, якщо є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про перенесення розгляду справи.

Приписами ст. 525 МК України встановлено, що справа про порушення митних правил розглядається у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання посадовою особою митного органу або судом (суддею) матеріалів, необхідних для вирішення справи.

Тобто, законодавством встановлено строки здійснення провадження у справах про притягнення до відповідальності з метою забезпечення учасникам процесу визначеності у часі, протягом якого суд розгляне справу. Водночас протягом такого строку особу наділено процесуальними правами та обов`язками, що дає їй можливість, в тому числі з використанням адміністративного ресурсу (повноважень суду щодо витребування доказів, допиту свідків тощо), представити суду доводи на захист своєї правової позиції. Добросовісна участь особи у процесі вирішення її справи полягає в активній участі у розгляді її справи і недопущенні зловживань наданими їй правами.

Дотримання балансу між інтересами всіх сторін при розгляді справи покладено на суд, який, вирішуючи питання про права та обов`язки сторін, також зобов`язаний дотримуватися встановлених законодавством правил та строків розгляду справи.

За наведених обставин, з метою дотримання розумних строків розгляду справи та враховуючи, що особа, яка притягається до відповідальності, про час та місце розгляду справи повідомлялась, що підтверджується матеріалами справи, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за участі представника Київської митниці, який проти такого розгляду у судовому засіданні 09.12.2022 не заперечував.

Представник митного органу в судовому засіданні підтримав позицію Київської митниці щодо притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 483 МК України, посилаючись на наявність в матеріалах справи достатніх доказів, які свідчать про порушення ним митних правил.

Мотиви суду

Розглянувши матеріали, надані Київською митницею, та заслухавши пояснення її представника, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Статтею 458 МК України визначено, що порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений цим Кодексом та іншими актами законодавства України порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, пред`явлення їх митним органам для проведення митного контролю та митного оформлення, а також здійснення операцій з товарами, що перебувають під митним контролем або контроль за якими покладено на митні органи цим Кодексом чи іншими законами України, і за які цим Кодексом передбачена адміністративна відповідальність. Адміністративна відповідальність за правопорушення, передбачені цим Кодексом, настає у разі, якщо ці правопорушення не тягнуть за собою кримінальну відповідальність.

Згідно з ст. 487 МК України, провадження у справі про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Відповідно до ст. 9 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) адміністративним правопорушення визнається протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління, і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

За приписами ч. 1 ст. 486 МК України завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Згідно з приписами ст. 245 КУпАП завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.

Статтею 489 МК України передбачено, що посадова особа при розгляді справи про порушення митних правил зобов`язана з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують та/або обтяжують відповідальність, чи є підстави для звільнення особи, що вчинила правопорушення, від адміністративної відповідальності, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов`язаний з`ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з`ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Такі дані встановлюються: 1) протоколом про порушення митних правил, протоколами процесуальних дій, додатками до зазначених протоколів; 2) поясненнями свідків; 3) поясненнями особи, яка притягується до відповідальності; 4) висновком експерта; 5) іншими документами (належним чином завіреними їх копіями або витягами з них) та інформацією, у тому числі тими, що перебувають в електронному вигляді, а також товарами - безпосередніми предметами порушення митних правил, товарами із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортними засобами, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Згідно ст. 508 МК України, у справі про порушення митних правил процесуальні дії проводяться з метою отримання доказів, необхідних для правильного вирішення цієї справи.

До процесуальних дій належать, зокрема, складення протоколу про порушення митних правил; опитування осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності за порушення митних правил, свідків, інших осіб; витребування документів, необхідних для провадження у справі про порушення митних правил, або належним чином завірених їх копій чи витягів з них; тимчасове вилучення товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, та документів на них; митне обстеження; пред`явлення товарів, транспортних засобів і документів для впізнання; експертиза; взяття проб та зразків для проведення дослідження (аналізу, експертизи).

Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю, відповідно до вимог ст. ст. 252, 280 КУпАП.

За змістом ст.ст. 245, 251, 252, 280 КУпАП при розгляді адміністративної справи органом (посадовою особою) повинно бути вжито всіх необхідних заходів для повного, всебічного і об`єктивного дослідження доказів та з`ясовано: чи було вчинено правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, а також інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 318 МК України, митному контролю підлягають усі товари, транспортні засоби комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.

У відповідності до ч. 1 ст. 257 МК України декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Частиною 8 ст. 264 МК України передбачено, що з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Згідно ч. 2 ст. 459 та п. 7, п. 43 ст. 4 МК України суб`єктами відповідальності за порушення митних правил можуть бути громадяни, які на момент вчинення такого правопорушення досягли 16-річного віку, а при вчиненні порушень митних правил підприємства - керівники та інші працівники підприємств, які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов`язків відповідають за виконання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку.

Матеріалами справи підтверджено, що 30.10.2021, в зоні діяльності Волинської митниці (п/п «Ягодин-Дорогуск» м/п «Ягодин») із території Республіки Польща через митний кордон України у т/з із р.н. НОМЕР_2 на адресу ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) переміщено товари широкого асортименту, а саме «меблі в асортиметі, білизна, освітлювальні прилади та обладнання, двигуни електричні, ламінат, сантехнічні вироби, посуд, тканина, сітка, душові кабіни, піддони, стрічки, полотна, плитка, плити ДВП, крани, свічки, сушки, відра, піддони, каталоги, посуд, косметичні засоби, тощо», у кількості - 185 місць, загальною вагою брутто - 10 798,40 кг.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено із наданням товаросупровідних документів без яких не можливо отримати дозвіл на переміщення через митний кордон та дозвіл на проведення митного оформлення товарів, а саме: за попередньою митною декларацією від 28.10.2021

№ UA100000/2021/953069 та на підставі товаросупровідних документів: TIR CARNET XW.84996795, CMR від 28.10.2021 № б/н та інвойсу від 27.10.2021

№ 226859, із зазначенням вартості товару - 18 891,410 доларів США (USD).

Після прибуття в зону діяльності Київської митниці, зазначені товари були заявлені за договором про надання послуг митного брокера декларантом ТОВ "ІМПОРТ ЛЕНД" (ЄДРПОУ 39790356) - гр. ОСОБА_2 за митною декларацією типу ІМ/40/ДЕ від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564, оформлені та випущені у вільний обіг.

Під час митного оформлення вказаного вище вантажу надано договір комісії від 25.02.2021 № INT/BEG-2021 між ТОВ «ІНТЕРКОС» та ТОВ «БЕГЕМОТІК», одержувачем вантажу в графі 8 митної декларації від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564 зазначено ТОВ «ІНТЕРКОС», особою відповідальною за фінансове врегулювання згідно графи 9 вказаної митної декларації є ТОВ «БЕГЕМОТІК».

Разом із вказаною митною декларацією до митниці був наданий контракт від 25.05.2021 № BEIJ/BEG/INT, укладений між продавцем - компанією «BEIJING TAGMARK IMPORT AND EXPORT CO., LTD» (Beijing, Dongcheng District, Xin Zhong Xi Street, Building 2, Xin Zhong Building, 10 Floors, 10E room) та покупцем - компанією ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) в особі керівника ОСОБА_1 , договір комісії від 25.02.2021 № INT/BEG-2021, TIR CARNET XW.84996795, CMR від 28.10.2021 № б/н та інвойс від 27.10.2021 № 226859, а також інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вищевказаної митної декларації.

Згідно із інвойсом від 27.10.2021 № 226859 виставленим компанією «BEIJING TAGMARK IMPORT AND EXPORT CO., LTD» (Китай) - продавцем на адресу покупця - компанії ТОВ «БЕГЕМОТІК», вартість товарів становить - 18 891,410 доларів США (USD).

Згідно з п. 2 ст. 53 Митного кодексу України документами, які підтверджують митну вартість товарів, є в тому числі й копія митної декларації країни відправлення.

На підтвердження митної вартості товарів, під час митного оформлення вказаного вантажу копії експортних митних декларацій країн відправлення/експорту не надавались.

На виконання листа Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 14.12.2021 № 26/26-04/7.8/796, Київською митницею, з метою перевірки обставин ввезення на митну територію України товарів оформлених компанією ТОВ «БЕГЕМОТІК», листом від 16.12.2021 № 7.8-5/20/4/18379 направлено відповідний проект запиту до митних органів Італійської Республіки та Республіки Польща.

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 04.05.2022

№ 08-3/26-04/7.8/2278 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Республіки Польща.

Митними органами Республіки Польща до надісланої відповіді листом від 07.02.2022 № 0201-IGM.541.128.2022.2.JC додано витяги NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжками МДП, в тому числі й за TIR Carnet № XW.84996795 та копії експортних митних декларацій щодо товарів оформлених зазначеною митною адміністрацією, які стосуються відправлення вантажів із території Республіки Польща.

Згідно інформації вказаної в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № НОМЕР_3 у транспортному засобі із р.н.з. НОМЕР_2 на адресу одержувача ТОВ «ЕЛІТА», відправником/продавцем компанією «MASCHERONI SRL» (Італія) відправлено консолідований вантаж - товари широкого асортименту, а саме «меблі в асортименті, білизна, освітлювальні прилади та обладнання, двигуни електричні, ламінат, сантехнічні вироби, посуд, тканина, сітка, душові кабіни, піддони, стрічки, полотна, плитка, плити ДВП, крани, свічки, сушки, відра, піддони, каталоги, посуд, косметичні засоби, тощо», які були попередньо оформлені в митному режимі «експорт» в різних країнах Європейського Співтовариства за митними деклараціями оформленими в Республіці Польща, Італії, Німеччині, Іспанії, Франції та інформація про які вказана у витязі, а саме:

EX-21PL402010E1655592, EX-21ITQWJ1T0013667E9, EX-21DE345363366934E0, EX-21ITQXX1T0005969E4, EX-21ITQXX1T0006229E9, EX-21PL402010E1655731, EX21PL402010E1655715, EX-21PL402010E1655881, EX-21PL402010E1654603, EX21DE655163386849E7, EX-21PL402010E1654697, EX-21PL402010E1655675, EX-21ITQXX1T0006228E0, EX-21ITQXX1T0005818E5, EX-21ITQXX1T0006068E3, EX-21ITQXX1T0005963E0, EX-21ITQXX1T0006233E9, EX-21ITQXX1T0006048E4, EX-21ITQXX1T0006174E9, EX-21ITQXX1T0006235E7, EX-21ES00174111580867, EX-21PL445010E2290075, EX-21DE750463326473E9, EX-21ITQXX1T0006209E0, EX-21ITQ0F1T0030788E6, EX-21FRD3800088473648, EX-21ITQXX1T0006243E3, EX21ITQXX1T0005973E4, EX-21ITQXX1T0005877E3, EX-21ITQXX1T0006234E8, EX-21ITQXX1T0006236E6, EX-21PL402010E1655822, EX-21ITQXX1T0005885E0, EX-21PL402010E1654745, EX-21ITQXX1Т0006175Е8, EX-21ITQYG1T0241723E5, EX-21ITQXX1T0006173E0, EX-21ES00174111580816, EX-21PL402010E1655640, EX-21ITQXX1T0005974E3, EX-21PL402010E1655062, EX-21ITQXX1T0006260E5, EX-21ITQXX1T0006205E3.

Листом митниці від 24.06.2022 № 7.8-2/4/10322 направлено запити до митних органів іноземних держав щодо надання документів митного оформлення в митному режимі «експорт» згідно декларацій інформація зазначених в надісланих витягах NOTA TRANZYTOWA NCTS .

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 19.08.2022

№ 26/26-04/7.8/1238 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Італійської Республіки.

Митними органами Італійської Республіки в листі від 08.08.2022

№ 366629/RU/UC повідомлено, що для документів MRN, які зазначені в запиті, видано експортні декларації зареєстровані в базах даних митної агенції Італії.

До вказаного листа додано файл в форматі EXCEL, в якому зведена інформація в комп`ютеризованій формі, щодо експортних митних декларацій №№ 21ITQWJ1T0013667E9, 21ITQXX1T0005818E5, 21ITQXX1T0005877E3, 21ITQXX1T0005885E0, 21ITQXX1T0005963E0, 21ITQXX1T0005969E4, 21ITQXX1T0005973E4, 21ITQXX1T0005974E3, 21ITQXX1T0006048E4, 21ITQXX1T0006068E3, 21ITQXX1T0006173E0, 21ITQXX1T0006174E9, 21ITQXX1T0006175E8, 21ITQXX1T0006205E3, 21ITQXX1T0006209E0, 21ITQXX1T0006229E9, 21ITQXX1T0006233E9, 21ITQXX1T0006234E8, 21ITQXX1T0006235E7, 21ITQXX1T0006236E6, 21ITQXX1T0006243E3, 21ITQYG1T0241723E5, які оформлено в режимі експорт митною агенцією Італії та які вказані в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № XW.84996795.

Наданий митною агенцією Італії зведений список містить інформацію про коди товарів, їх вартість, кількість та вагу, опис товарів, відправника та одержувача, які задекларовано під час митного оформлення в режимі експорт.

Згідно зазначеної інформації в митному режимі експорт із території Італії в Україну за вищевказаними митними деклараціями відправлено/експортовано на адреси різних компаній одержувачів товари «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги» сумарною вагою - 3 121,41 кг, сумарною вартістю - 54 783,71 євро.

Листом Департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби від 30.09.2022

№ 26/26-04/7.8/1551 до митниці надіслано отриману відповідь митних органів Федеративної Республіки Німеччини.

До надісланого листа від 08.09.2022 № Z4663-2022.UA.800054-DVIII.A.22 митними органами Федеративної Республіки Німеччини додано експортні митні декларації оформлені вказаною адміністрацією, у формі окремих переглядів Einzel-Ansicht, в тому числі й щодо MRN 21DE345363366934E0, MRN 21DE655163386849E7 та MRN 21DE750463326473E9, які вказані в надісланому витязі NOTA TRANZYTOWA NCTS за книжкою МДП № XW.84996795.

Згідно надісланого окремого перегляду Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE345363366934E0 компанією «Hailo Werk Rudolf Loh» на адресу «Вестлайн Тредінг» експортовано/відправлено товари «пластикові предмети побуту: сміттєзбірники, транспортери + сушилки (інші предмети побуту із пластику), пристрій для зупинки падіння» сумарною вагою - 134 кг, сумарною вартістю - 1 161,45 євро.

Відповідно до надісланого окремого перегляду Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE655163386849E7 компанією «Hailo Werk Rudolf Loh» на адресу «Вестлайн Тредінг» експортовано/відправлено в Україну товари «кухонну мийку KeraDomo Centra 60, ситечко для мийки» сумарною вагою - 32 кг, сумарною вартістю -542,25 євро.

Згідно з надісланим окремим переглядом Einzel-Ansicht за експортною митною декларацією MRN 21DE750463326473E9 компанією «SCHOK» на адресу «Профопттрейдінг Груп» експортовано/відправлено в Україну товари «142 мийки із штучного каменю, фурнітура, частини штамповані із покриттям із білого золота, дозатори миючого засобу, обробна дошка із бамбуку, контейнер для залишків із нержавіючої сталі, корзина для посуду» сумарною вагою - 1944,34 кг, сумарною вартістю -25 300,48 євро.

Сумарна вага експортованих/відправлених різними німецькими компаніями із Німеччини в Україну товарів за вказаними деклараціями становить - 2 110,34 кг, сумарна вартість становить - 27 004, 18 євро.

Отже, за результатами опрацювання отриманих матеріалів відповідей іноземних митних адміністрацій, встановлено ланцюг переміщення вказаних товарів «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги, вироби із пластику, мийки, фурнітура до них» сумарною вагою - 5 231,75 кг, які були оформлені в режимі експорт в митних адміністраціях Італійської Республіки та Федеративної Республіки Німеччини і в подальшому переміщені транзитом через територію Республіки Польща у складі консолідованого збірного вантажу загальною вагою брутто - 10 798 кг за TIR Carnet № XW.84996795 в Україну де за митною декларацією ІМ/40/ДЕ від 31.10.2021 № UA100020/2021/525564 оформлені та випущені у вільний обіг.

При цьому, із отриманих документів встановлено різницю у відправниках, одержувачах товарів та їх вартості.

Встановлено, що товари широкого асортименту переміщенні транспортним засобом із р.н.з. НОМЕР_2 , у складі консолідованого вантажу, а саме «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги, вироби із пластику, мийки, фурнітура до них, дошка» сумарною вагою - 5 231,75 кг, сумарною вартістю - 81 792,89 євро (вказано в надісланому митними органами Італійської Республіки файл в форматі EXCEL, в якому зведена інформація в комп`ютеризованій формі, щодо оформлених експортних митних декларацій та надісланих митними органами Федеративної Республіки Німеччини окремих переглядів Einzel-Ansicht за MRN 21DE345363366934E0, MRN 21DE655163386849E7 та MRN 21DE750463326473E9), що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (30.10.2021) складає - 2 494 944,88 грн, переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення документів, які містять неправдиві відомості щодо відправника, одержувача та неправдиві відомості необхідні для визначення митної вартості товарів.

Відповідно до відомостей інформаційних баз Держмитслужби на момент переміщення та митного оформлення вищевказаного товару керівником

ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164) була громадянка ОСОБА_1 .

За змістом п. 6 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 03.06.2005 № 8, судам необхідно враховувати, що підставою для переміщення товарів через митний кордон є визначені нормативними актами документи, без яких неможливо одержати дозвіл митного органу на пропуск товарів через митний кордон. Це, зокрема, можуть бути митна декларація, контракт, коносамент, ліцензія, квота, товаросупровідні документи, дозвіл відповідних державних органів».

В абзаці 2 пункту 5 такої постанови вказано, що підробленими треба вважати як фальшиві документи, так і справжні, до яких внесено неправдиві відомості чи окремі зміни, що перекручують зміст інформації. За змістом абз. 4 цього пункту постанови документами, що містять неправдиві дані, є, зокрема, такі, в яких відомості щодо суті угоди, найменування, асортименту, ваги, кількості чи вартості товарів, а також їх відправника чи одержувача, держави, з якої вони вивезені чи в яку переміщуються, не відповідають дійсності.

Таким чином, у справі, що є предметом розгляду, встановлено факт переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю, шляхом подання митному органу, як підстави для переміщення товарів, документів, одержаних незаконним шляхом або таких, що містять ознаки підробки.

В результаті вивчення документів, отриманих в рамках міжнародної взаємодії, а також документів митного контролю та митного оформлення, наданих до митниці із співставленням відомостей, що містяться у них, встановлено розбіжності щодо вартості частини товарів, відправника та отримувача товарів.

Доводів та доказів на спростування зазначеного особою, про притягнення якої до адміністративної відповідальності ставиться питання, суду не надано.

Пунктом 1 частини четвертої ст. 335 МК України встановлено, що для ввезення товарів на митну територію України надаються такі документи та/або відомості, у числі засобами інформаційних технологій:

а) заява встановленої форми про намір здійснити ввезення товарів на митну територію України (попереднє повідомлення або попередня митна декларація);

б) відомості про найменування, обсяг (кількість) та вартість товарів, які планується ввезти на митну територію України;…».

Об`єктивність суду, від якої напряму залежить вирішення справи, тісно пов`язана із безсторонністю і неупередженістю суду й забезпечується різними чинниками та шляхом регламентування судових процедур, у тому числі шляхом відсторонення суду від процесу збирання доказів вчинення чи невчинення адміністративного правопорушення, винуватості чи невинуватості особи (на користь чи проти обвинувачення), оскільки в іншому випадку суд в тій чи іншій мірі виступав би в інтересах певної сторони (учасника), що ставило би під сумнів можливість суду забезпечити об`єктивність під час вирішення справи, а отже, і статус суду як незалежного, безстороннього і справедливого органу правосуддя.

Суд першої інстанції за нормами КУпАП є судом «факту і права», а отже, має право і зобов`язаний встановлювати фактичні обставини, досліджувати і оцінювати докази для розгляду та вирішення справи про адміністративне правопорушення на основі суворого додержання законності як у частині кваліфікації дій особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, встановлення юридичного складу правопорушення, так і в частині застосування заходів адміністративного впливу до такої особи у точній відповідності із законом.

Наразі матеріали справи не містять жодних пояснень та доказів, які б спростовували обставини та докази, надані митним органом.

Частиною 1 ст. 483 МК України передбачена відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, тобто з використанням спеціально виготовлених сховищ (тайників) та інших засобів або способів, що утруднюють виявлення таких товарів, або шляхом надання одним товарам вигляду інших, або з поданням митному органу як підстави для переміщення товарів підроблених документів чи документів, одержаних незаконним шляхом, або таких, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів, їх ваги (з урахуванням допустимих втрат за належних умов зберігання і транспортування) або кількості, країни походження, відправника та/або одержувача, кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, неправдиві відомості, необхідні для визначення коду товару згідно з УКТ ЗЕД та його митної вартості.

Санкція ч. 1 ст. 483 МК України, передбачає адміністративне стягнення у вигляді накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що ви користувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.

Відповідно до ч. 1 ст. 466 МК України, адміністративні стягнення за порушення митних правил не може бути застосовано інакше, як на підставі та в порядку, що встановлені цим Кодексом та іншими законами України.

Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.

Отже, стягнення за вчинене адміністративне правопорушення має накладатися тільки в межах санкції статті МК України, застосування іншого, більш м`якого виду стягнення чинним законодавством про адміністративну відповідальність не передбачено.

Щодо вартості товару - безпосереднього предмету порушення митних правил, суд зазначає таке.

Згідно з ст. 49 МК України, митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари.

Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 53 МК України документами, які підтверджують митну вартість товарів, є банківські платіжні документи, що стосуються оцінюваного товару; інші платіжні та/або бухгалтерські документи, що підтверджують вартість товару та містять реквізити, необхідні для ідентифікації ввезеного товару.

Матеріалами справи підтверджено, що вартість товарів широкого асортименту переміщених транспортним засобом із р.н.з. НОМЕР_2 , у складі консолідованого вантажу, а саме «меблі в асортименті, сантехнічні вироби, освітлювальні прилади та комерційні каталоги, вироби із пластику, мийки, фурнітура до них, дошка» сумарною вагою - 5 231,75 кг, сумарно складає - 81 792,89 євро (вказано в надісланому митними органами Італійської Республіки файл в форматі EXCEL, в якому зведена інформація в комп`ютеризованій формі, щодо оформлених експортних митних декларацій та надісланих митними органами Федеративної Республіки Німеччини окремих переглядів Einzel-Ansicht за MRN 21DE345363366934E0, MRN 21DE655163386849E7 та MRN 21DE750463326473E9), що згідно курсу НБУ, станом на дату переміщення товарів через митний кордон України (30.10.2021) складає - 2 494 944,88 грн.

Разом з тим, матеріали справи не містять будь-яких документів, які б оспорювали чи заперечували вказану вартість товару. Контраргументів з приводу вартості товару не заявлялось.

Отже, вартість безпосередніх предметів порушення митних правил становить 2 494 944,88 грн.

Щодо санкції статті 483 МК України в частині конфіскації безпосередніх предметів порушення митних правил суд зазначає наступне.

Згідно з пунктом 14 постанови Пленуму Верховного Суду України № 8 від 03.06.2005 «Про судову практику у справах про контрабанду та порушення митних правил», якщо особу визнано винною у вчиненні правопорушення, але зазначені товари чи транспортні засоби відсутні, суддя вправі вирішити у постанові питання про стягнення їхньої вартості.

З матеріалів справи вбачається, що безпосередні предмети порушення митних правил у даній справі не вилучались оскільки були випущені у вільний обіг.

За змістом ч. 2 ст. 541 МК України у разі неможливості конфіскації товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, з осіб, які вчинили порушення митних правил, державним виконавцем за рішенням суду в установленому законом порядку може стягуватися вартість цих товарів, транспортних засобів.

Таким чином, громадянку України ОСОБА_1 слід притягнути до адміністративної відповідальності із застосуванням санкції, передбаченої у ст. 483 МК України у вигляді штрафу у розмірі 2 494 944,88 грн, а також стягнути з неї на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 2 494 944,88 грн, оскільки конфіскація таких товарів наразі унеможливлена їх відсутністю (у зв`язку з випуском у вільний обіг).

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП та ЗУ «Про судовий збір» з ОСОБА_1 підлягає стягненню судовий збір у розмірі 496,20 грн.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 458, 459, 483, 526-529 Митного кодексу України, ст.ст. 40-1, 283, 284, 294 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суд

П О С Т А Н О В И В :

Визнати винною громадянку України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ) у вчиненні адміністративного правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України (протокол про порушення митних правил № 2007/10000/22 від 31.10.2022).

Накласти на громадянку України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ) адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі ста відсотків вартості товарів - безпосереднього предмету порушення митних правил, що становить 2 494 944,88 грн (два мільйони чотириста дев`яносто чотири тисячі дев`ятсот сорок чотири гривні вісімдесят вісім копійок), який необхідно сплатити за наступними реквізитами:

Отримувач: ГУК у м.Києві/ Солом`янський район/21081100, код ЄДРПОУ: 37993783; МФО: 899998, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), р/р № UA568999980313040106005026010, призначення платежу: номер справи про ПМП №___, П.І.Б. (порушника).

Стягнути з громадянки України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ) на користь держави вартість безпосередніх предметів порушення митних правил у розмірі 2 494 944,88 грн (два мільйони чотириста дев`яносто чотири тисячі дев`ятсот сорок чотири гривні вісімдесят вісім копійок), яку необхідно сплатити за такими реквізитами:

Отримувач: ГУК у м. Києві/Соломян.р-н/24010100,

ЄДРПОУ: 37993783,

МФО: 899998,

Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП),

р/р: UA928999980313080108005026010

призначення платежу: номер справи про ПМП №, П.І.Б. (порушника).

Стягнути з громадянки України ОСОБА_1 ( ІНФОРМАЦІЯ_1 , на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - керівника ТОВ «БЕГЕМОТІК» (ЄДРПОУ 42207164), реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) НОМЕР_1 ) на користь держави судовий збір у розмірі 496,20 грн (чотириста дев`яносто шість гривень двадцять копійок) на наступні реквізити:

отримувач коштів: рахунок UA908999980313111256000026001, Банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, код класифікації доходів бюджету: 22030106, отримувач коштів: ГУК у м.Києві/м.Київ/22030106.

Апеляційна скарга може бути подана до Київського апеляційного суду через Солом`янський районний суд міста Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова пред`являється до виконання протягом трьох місяців.

Суддя Л. Л. Зуєвич

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення09.12.2022
Оприлюднено04.01.2023
Номер документу108223749
СудочинствоАдмінправопорушення
КатегоріяСправи про порушення митних правил, які підлягають розгляду в судовому порядку Митний кодекс 2012 р. Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю

Судовий реєстр по справі —760/17864/22

Постанова від 26.05.2023

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Приходько Костянтин Петрович

Постанова від 09.12.2022

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Зуєвич Л. Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні