Рішення
від 29.12.2022 по справі 160/16770/22
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 грудня 2022 року Справа № 160/16770/22

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Олійника В. М. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпрі адміністративну справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Ландшафт до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

25 жовтня 2022 року товариство з обмеженою відповідальністю Ландшафт звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, в якій просить:

-визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 31.08.2022 за №28817;

- зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю Ландшафт (код ЄДРПОУ 31497254) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Вобґрунтування позову позивач зазначив, що оскаржуване рішення є безпідставним, оскільки відповідачем не наведено належних та допустимих доказів в підтвердження інформації про здійснення позивачем ризикових операцій. Крім того, позивач вказує, що в оскаржуваному рішенні не зазначено суть та характер наявної податкової інформації, що стала підставою для прийняття такого рішення, не ідентифіковано конкретні ризикові операції та/або податкові накладні платника, в яких були зафіксовані такі операції.

Встановленню відповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості має передувати здійснення останнім конкретної ризикової господарської операції (відповідних відомостей щодо якої ДПС не надано), та у жодному разі не загальна інформація податкового органу щодо підприємства.

Вказує, що комісія, приймаючи рішення з посиланням на те, що підприємством надано повідомлення про надання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку у неповному обсязі, має обґрунтувати, на якій підставі комісія дійшла такого висновку, та надати точну та конкретну інформацію, чого їй не вистачило у наданій інформації та документах.

З урахуванням наведеного позивач вважає, що рішення є протиправним та підлягає скасуванню, а позовні вимоги задоволенню в повному обсязі.

Ухвалою суду від 31 жовтня 2022 року відкрито спрощене провадження у справі без виклику учасників справи.

23 листопада 2022 року засобами поштового зв`язку від представника відповідача надійшов відзив на позовнузаяву, в якому останній просить відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог, враховуючи наступне.

Основними постачальниками ТОВ Ландшафт за 2022 рік є:

ТОВ Електротехгруп (код 42131677) основне місце обліку ГУ ДПС у Харківській обл. (Шевченківський р. м. Харкова), вид діяльності - 68.10 - купівля та продаж власного нерухомого майна, включено до переліку ризикових платників рішенням від 08.07.2022, з номенклатурою: арматура №12 на суму ПДВ 833,3 тис. грн. (до декларацій з ПДВ не включено).

ТОВ Компанія Світ тепла (код 39211956) основне місце обліку ГУ ДПС у м. Києві (Дарницький р-н м. Києва), вид діяльності - _ 46.74 - оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього, з номенклатурою: Котли твердопаливні на суму ПДВ 336,1 тис. грн.

ТОВ Українські шпалери (код 44554557) основне місце обліку ГУ ДП.С у Вінницькій обл. (Вінницька ДПІ м. Вінниця), вид діяльності - _ 46.49 - оптова торгівля іншими товарами господарського призначення, включено до переліку ризикових платників рішенням від 02.08.2022 з номенклатурою: Шпалери вінілові на суму ПДВ 283,3 тис. грн.

ТОВ ТВК Джунь (код 41477386) основне місце обліку ГУ ДПС у Дніпропетровській обл. (АНД р-н м. Дніпра), вид діяльності - 24.33 - холодне штампування та гнуття, з номенклатурою: Гладкий лист на суму ПДВ 33494 тис. грн.

ТОВ Азимут трейд (код 34986223) основне місце обліку ГУ ДПС у Дніпропетровській обл. (Центральний р-н, м. Дніпра), вид діяльності - 46.38 - оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними і молюсками, з номенклатурою: Рис пропарений довгозерний обрушений полірований на суму ПДВ 151,4 тис. грн.

ТОВ Кооптрейдінг (код 43254310) основне місце обліку ГУ ДПС у Закарпатській обл. (м. Мукачево), вид діяльності - 46.90 - неспеціалізована оптова торгівля, включено до переліку ризикових платників рішенням від 29.06.2022 з номенклатурою: Сантехнічні товари та прилади на суму ПДВ 136,5 тис. грн.

ТОВ Дніпро стіл трейд (код 44321355) придбання на суму ПДВ - 10,8 тис. грн. (включено у повному обсязі до декларації з ПДВ за червень 2022), яке включене до переліку ризикових СГ 12.08.2022;

ТОВ Сантехпоставка Україна (код 43440782) придбання на суму ПДВ - 10,0 тис. грн. (до декларацій з ПДВ не включено), яке включене до переліку ризикових СГ 08.02.2022;

ТОВ Інвестгруп Д (код 37004608) реалізація на суму ПДВ - 197,9 тис. грн., яке включене до переліку ризикових СГ 13.05.2021;

ТОВ Галактік ойл (код 43962653) реалізація на суму ПДВ - 4,4 тис. грн., яке включене до переліку ризикових СГ 20.08.2021.

Вказує, що ТОВ Ландшафт зареєстрував податкові накладні в ЄРПН на умовний продаж в сумі 833,3 тис. грн. Таким чином, СГ відмовився від сумнівного податкового кредиту по податковим накладним за липень 2022 року, а саме: ПН №3 від 25.07.2022 ТОВ Електротехгруп на суму 833.3 тис. грн.

Згідно проведеного аналізу звітності та зареєстрованих податкових накладних в ЄРПН встановлено, що ТОВ Ландшафт не відмовилось від ризикового податкового кредиту по ТОВ Українські шпалери, ТОВ Кооп трейдінг, ТОВ Дніпро стіл трейд, ТОВ Сантехпоставка Україна умовний продаж не нараховано.

ТОВ Ландшафт надано 25.08.2022 року повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Згідно аналізу документів встановлено, що ТОВ Ландшафт надано не повний пакет документів. А саме, відсутні документи стосовно взаємовідносин з постачальниками та покупцями (платіжні доручення, видаткові та податкові накладні, договора тощо).

Представник відповідача також зазначає, що директор ТОВ Ландшафт Атаманова Вікторія Василівна (2699414564) є посадовою особою на 2 СГ, серед яких є підприємство, яке включене до переліку ризикових, а саме: ТОВ Б.К. Ландшафт (42960985) включено до переліку ризикових 13.07.2022 р.

Крім того, представником відповідача зазначено, що перелік Інформаційних систем визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику. Зібрана податкова інформація та результати опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.

Підпунктом 20.1.45 пункту 20.1 статті 20 ПК України передбачено, що контролюючі органи мають право здійснювати щоденну обробку даних та інформації електронного кабінету, необхідних для виконання покладених на них функцій з адміністрування податкового законодавства та законодавства з інших питань, контроль за дотримання якого покладено на контролюючий орган, що включає, зокрема, прийняття, обробку та аналіз документів та даних платників податків, здійснення повноважень, передбачених законом, які можуть бути реалізовані в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку.

Отже, дії контролюючого органу щодо внесення до електронної бази даних інформації, незалежно від джерела її отримання (чи то отриманої внаслідок проведення податкової перевірки, чи то за результатами засідання Комісії ГУ ДПС), є лише службовою діяльністю працівників податкового органу на виконання своїх професійних обов`язків в порядку передбаченому ПК України. Способом здійснення таких дій є, зокрема, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності контролюючих органів. Інформація, зібрана відповідно до норм ПК України, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах контролюючих органів або безпосередньо посадовими (службовими) особами контролюючих органів.

Відповідно, інформація, що надійшла за результатами податкового контролю, не може бути виключена з баз даних, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку.

Висновки, наведені в рішенні, є відображенням дій працівників податкових органів і самі по собі не породжують правових наслідків для платника податків та, відповідно, таке рішення не порушує прав останнього. Внесення суб`єктом владних повноважень позивача до переліку ризикових не створює жодних перешкод для діяльності платника податку.

За таких обставин, відповідач вказує, що дії контролюючого органу щодо внесення до переліку ризикових є лише службовою діяльністю працівників ДПС з виконання своїх професійних обов`язків зі збирання доказової інформації щодо наявності чи відсутності документального підтвердження відповідних операцій, якщо дії зі здійснення такого контролю не визнані протиправними в установленому порядку. Зазначені дії самі по собі не створюють для платника податків жодних правових наслідків у вигляді зміни або припинення його прав та не породжують для нього обов`язкових юридичних наслідків.

Дослідивши матеріали справи, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступні обставини.

Товариство з обмеженою відповідальністю Ландшафт зареєстровано у встановленому порядку як юридична особа та перебуває на податковому обліку в органах ДПС України.

Основні види діяльності позивача за КВЕД є:

42.99 Будівництво інших споруд, н. в. і. у.;

46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту;

81.29 Інші види діяльності з прибирання;

81.30 Надання ландшафтних послуг;

46.71 Оптова торгівля рідким, газоподібним паливом і рідкими

продуктами;

46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами;

46.74 Оптова торгівля залізними виробами, водопровідним і опалювальним устаткуванням і приладдям до нього;

46.90 Неспеціалізована оптова торгівля;

52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;

63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов`язана з ними діяльність;

33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устаткування;

33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування;

41.20 Будівництво житлових і не житлових будівель;

42.11 Будівництво доріг і автострад.

Головним управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 13.07.2022 року за № 21427.

На вказане рішення відповідача позивачем були надані пояснення (лист за вих.№13 від 17.08.2022 року) та документи.

За результати розгляду зазначених пояснень було прийняте рішення Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 23.08.2022 року №27854 про відповідність платника податку критеріям ризиковості у зв`язку з тим, що підприємством надано повідомлення про надання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку у неповному обсязі.

ТОВ «Ландшафт» були надані пояснення (лист за вих. №14 від 25.08.2022 року) та документи.

За результаті розгляду зазначених пояснень Головним управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято оскаржуване рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку від 31.08.2022 року за №28817.

Відповідно до даного рішення ТОВ Ландшафт визнано таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку по п. 8 Критеріїв ризиковості платника податку на

додану вартість Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165.

Підставою для визнання позивача таким, що відповідає критеріям ризиковості платника податку, в рішенні зазначено: підприємством надано повідомлення про надання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку у неповному обсязі.

Позивачем за вих.№15 від 09.09.2022 року було подано скаргу на вказане рішення про відповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника від 31.08.2022 року №28817, яку рішенням Державної податкової служби №11691/6/99-00-18-01-03-06 від 26.09.2022 року залишено без задоволення.

Не погоджуючись із вказаним рішенням про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Вирішуючи позовні вимоги по суті, суд виходить з наступного.

Пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

Додатком 1 до Порядку №1165 встановлено наступні Критерії ризиковості платника податку на додану вартість:

1. Платника податку на додану вартість (далі - платник податку) зареєстровано (перереєстровано) на підставі недійсних (втрачених, загублених) та підроблених документів згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

2. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління неіснуючим, померлим, безвісти зниклим особам згідно з інформацією, наявною в контролюючих органах.

3. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) в органах державної реєстрації фізичними особами, що не мали наміру провадити фінансово-господарської діяльності або здійснювати повноваження, згідно з інформацією, наданою такими особами.

4. Платника податку зареєстровано (перереєстровано) та ним проваджено фінансово- господарську діяльність без відома і згоди його засновників і призначених у законному порядку керівників згідно з інформацією, наданою такими засновниками та/або керівниками.

5. Платник податку - юридична особа не має відкритих рахунків у банківських установах, крім рахунків в органах Казначейства (крім бюджетних установ).

6. Платником податку не подано контролюючому органу податкової звітності з податку на додану вартість за два останніх звітних (податкових) періоди всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та абзацу першого пункту 49.2 і пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України.

7. Платником податку на прибуток підприємств не подано контролюючому органу фінансової звітності за останній звітний період всупереч нормам підпункту 16.1.3 пункту 16.1 статті 16 та пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України.

8. У контролюючих органах наявна податкова інформація, яка стала відома у процесі провадження поточної діяльності під час виконання покладених на контролюючі органи завдань і функцій, що визначає ризиковість здійснення господарської операції, зазначеної в поданих для реєстрації податковій накладній/розрахунку коригування.

Пунктом 6 Порядку №1165 передбачено, що питання відповідності/невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку розглядається комісією регіонального рівня.

У разі встановлення відповідності платника податку хоча б одному з критеріїв ризиковості платника податку комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Включення платника податку до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Платник податку отримує рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку через електронний кабінет у день прийняття такого рішення (додаток 4).

У рішенні зазначається підстава, відповідно до якої встановлено відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Пунктом 6 вказаного Порядку №1165 також визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Таким чином, внесення платника податків до переліку ризикових платників на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку фактично є підставою для зупинення реєстрації в ЄРПН в подальшому всіх складених платником податку податкових накладних/розрахунків коригування.

Так, пунктом 6 Порядку №1165 визначено, що комісія регіонального рівня постійно проводить моніторинг щодо відповідності/невідповідності платників податку критеріям ризиковості платника податку.

Комісією регіонального рівня розглядається питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, у разі виявлення обставин та/або отримання інформації, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку та/або отримання інформації та копій відповідних документів від платника податку, що свідчать про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

У разі виявлення обставин та/або отримання інформації про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, та прийняття комісією регіонального рівня рішення про невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, платник податку отримує таке рішення в електронному кабінеті в день його прийняття.

Документами, необхідними для розгляду питання виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, можуть бути: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством; інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.

Інформацію та копії документів, подані платником податку, комісія регіонального рівня розглядає протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, та приймає відповідне рішення.

За результатами розгляду інформації та копій документів комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку, яке платник податку отримує в електронному кабінеті у день його прийняття (додаток 4).

Виключення платника податку з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, здійснюється в день проведення засідання комісії регіонального рівня та прийняття відповідного рішення.

Комісія прийняла рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку на підставі пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку. У графі Податкова інформація зазначено: підприємством надано повідомлення про надання інформації та копії документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку у неповному обсязі.

При цьому, суд зауважує, що відповідачем не зазначено яких саме документів невистачило відповідачу для прийняття рішення про невідповідність підприємства. Крім того, будь-яких доказів на підтвердження податкової інформації ані під час виникнення даних правовідносин, ані під час розгляду судом даної справи, на підставі якої прийнято оскаржуване рішення про включення позивача до переліку ризикових платників податків, податковим органом надано не було. Оскаржуване рішення не містить обґрунтувань підстав та причин ризиковості платника податків відповідно до пункту 8 Критеріїв ризиковості платників податку

Крім того, суд вважає необґрунтованими посилання відповідача на те, що спірні рішення про визначення товариства таким, що відповідає пункту 8 Критеріїв ризиковості платника податку, не створюють для позивача жодних правових наслідків у вигляді зміни або припинення його прав та не породжують для нього юридичних наслідків.

Наслідком прийняття відповідачем спірного рішення та внесення платника податку до переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості, може бути зупинення в автоматичному порядку реєстрації всіх без виключення поданих позивачем податкових накладних/розрахунків коригування, а також прийняття у подальшому рішень про відмову у такій реєстрації, що фактично позбавляє можливості платника податків належним чином здійснювати свою господарську діяльність.

При цьому, право на оскарження в судовому порядку рішення про відповідність/невідповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника визначене в нормі пункту 6 Порядку №1165, за яким у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Право на звернення до суду також передбачене в затвердженій формі рішення (додаток 4 до Порядку № 1165), а саме "Рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку".

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 05.01.2021 по справі №640/11321/20.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що рішення відповідача від 31.08.2022 за №28817 є протиправним та підлягають скасуванню.

Положеннями пункту 6 Порядку №1165 визначено, що у разі надходження до контролюючого органу відповідного рішення суду, яке набрало законної сили, комісія регіонального рівня виключає платника податку з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

За таких обставин, зобов`язання відповідача виключити позивача з переліку платників податку, які відповідають критеріям ризиковості, є належним і ефективним способом захисту порушеного права товариства. Крім цього, такий спосіб захисту є дотриманням судом гарантій того, що спір між сторонами буде остаточно вирішений. Тому позовні вимоги у зазначеній частині також підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 3 статті 245 Кодексу адміністративного судочинства України,у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.

Відповідно до ч. 1ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановленихстаттею 78 цього Кодексу.

Частиною 2статті 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевказане,суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову.

На підставіст. 139 КАС України суд також вважає за необхідне присудити на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровськійобласті судові витрати у розмірі 2481,00 грн.

Керуючись ст. ст. 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області про відповідність платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю Ландшафт (код ЄДРПОУ 31497254) критеріям ризиковості платника податку від 31.08.2022 року №28817.

Зобов`язати Головне управління ДПС у Дніпропетровській області виключити товариство з обмеженою відповідальністю Ландшафт (код ЄДРПОУ 31497254) з переліку платників податків, які відповідають критеріям ризиковості платника податку.

Присудити на користь товариства з обмеженою відповідальністю Ландшафт (код ЄДРПОУ 31497254) за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (код ЄДРПОУ ВП: 44118658) судові витрати зі сплати судового збору у розмірі 2481,00 грн.

Рішення суду набирає законної сили відповідно до вимог статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в строки, передбачені статтею 295 Кодексу адміністративного судочинства України, до Третього апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2022
Оприлюднено09.01.2023
Номер документу108267972
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів

Судовий реєстр по справі —160/16770/22

Ухвала від 17.11.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 09.10.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 11.09.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 31.08.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Олефіренко Н.А.

Ухвала від 16.03.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 06.02.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Ухвала від 25.01.2023

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Ясенова Т.І.

Рішення від 29.12.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 31.10.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні