ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
03 січня 2023 року м.ЧернігівСправа № 620/6594/22
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі судді Падій В.В., розглянувши, за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії,
У С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернуласьдо суду з адміністративним позовом до Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області, в якому, з урахуванням уточнених позовних вимог, просить:
- визнати бездіяльність Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області протиправною щодоне здійснення актуалізації (коригування) відомостей в ЄДР щодо даних ОСОБА_1 , як учасника ТОВ «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802) якій належить 49% частки у статутному капіталі;
- зобов`язати Корюківську районну державну адміністрацію Чернігівської області здійснити актуалізацію (коригування) відомостей в ЄДР щодо даних ОСОБА_1 , як учасника ТОВ «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802) якій належить 49% частки у статутному капіталі.
Обґрунтовуючи вимоги, позивач вказує на порушення відповідачем у спірних правовідносинах чинного законодавства України на момент їх виникнення, що стало підставою для його звернення до суду.
Ухвалою судді Чернігівського окружного адміністративного суду Падій В.В. від 04.11.2022 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи та встановлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі для подання відзиву на позов або заяви про визнання позову.
Відповідачем, в установлений судом строк, подано до суду відзив на позов, в якому останній проти задоволення позовних вимог заперечував у повному обсязі, вважає доводи позивача необґрунтованими, та просив у задоволенні позову відмовити з підстав, викладених у відзиві на позов.
Позивачем подано відповідь на відзив на позов, в якому з обґрунтуванням обставин справи відповідачем не погоджується, просить позов задовольнити в повному обсязі.
Відповідачем подано заперечення на відповідь на відзив на позов в якому просив відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 , відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 09.02.2020, зареєстрована, як один з засновників та є власницею 49% корпоративних прав Товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802).
10.02.2020 державним реєстратором щодо ТОВ «Вуд Індустрі» проведено реєстраційну дію № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, внаслідок якої змінено склад учасників ТОВ «Вуд Індустрі».
26.02.2020 державним реєстратором щодо ТОВ «Вуд Індустрі» проведено реєстраційну дію № 10481050057000357 «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Не погоджуючись з вищезазначеним, позивач 28.02.2020 подав скаргу, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 02.03.2020 за № Д-6482 на реєстраційну дію від 10.02.2020 № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проведену державним реєстратором Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради Вербовим Олександром Петровичем щодо ТОВ «Вуд Індустрі».
За результатами розгляду скарги колегія Міністерства юстиції України з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції рекомендувала скаргу ОСОБА_1 від 28.02.2020 задовольнити в повному обсязі.
Наказом Міністерства юстиції України від 21.05.2020 № 1725/5 скасовано реєстраційну дію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.02.2020 № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» проведену державним реєстратором Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради Вербовим Олександром Петровичем щодо ТОВ «Вуд Індустрі».
В подальшому листом від 04.11.2021 № 103464/33.1.2/31-21 Міністерство юстиції України повідомило позивача, що реєстраційна дія від 26.02.2020 № 10481070056000357 «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» стан якої «недійсні, потребують корегування реєстратором» містить неактуальні відомості щодо учасників ТОВ «Вуд Індустрі».
В листі також зазначено, що станом на 29.10.2021, відомості Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містять неактуальні відомості щодо керівника та учасників ТОВ «Вуд Індустрі».
У зв`язку з вищевикладеним рекомендовано звернутись до відповідного суб`єкта зберігання реєстраційної справи у паперовому вигляді, а саме до Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області, для вжиття заходів, передбачених засобами ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань для відновлення достовірності відомостей щодо ТОВ «Вуд Індустрі».
В подальшому позивачка звернулась до відповідача з заявою щодо здійснення коригування реєстраційної дії від 26.02.2020 № 10481050057000357 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вважаючи бездіяльність відповідача щодо нездійснення коригування реєстраційної дії від 26.02.2020 № 10481050057000357 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань протиправною позивачка звернулась до суду з відповідним адміністративним позовом.
Даючи правову оцінку обставинам вказаної справи, суд застосовує джерела правового регулювання у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, та зважає на наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зазначені критерії є вимогами для суб`єкта владних повноважень, який приймає відповідне рішення, вчиняє дії чи допускається бездіяльності.
Відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб підприємців регулюються Законом України від 15.05.2003 № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі Закон № 755- IV).
Дія цього Закону поширюється на відносини, що виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування, їхньої символіки (у випадках, передбачених законом), громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб підприємців (частина 1 статті 3 Закону № 755- IV )
Відповідно до пунктів 4, 7 частини першоїстатті 1 Закону № 755- IV, державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - Єдиний державний реєстр) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно дочастини 1 статті 4 Закону № 755-IV, державна реєстрація базується на таких основних принципах: обов`язковості державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі; публічності державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі та документів, що стали підставою для її проведення; врегулювання відносин, пов`язаних з державною реєстрацією, та особливостей державної реєстрації виключно цим Законом; державної реєстрації за заявницьким принципом; єдності методології державної реєстрації; об`єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі; внесення відомостей до Єдиного державного реєстру виключно на підставі та відповідно до цьогоЗакону; відкритості та доступності відомостей Єдиного державного реєстру.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону № 755-IV суб`єкт державної реєстрації: Міністерство юстиції України - у разі державної реєстрації політичних партій, всеукраїнських професійних спілок, їх об`єднань, всеукраїнських об`єднань організацій роботодавців; відокремлених підрозділів іноземних неурядових організацій, представництв, філій іноземних благодійних організацій, постійно діючих третейських судів, засновниками яких є всеукраїнські громадські організації, всеукраїнських творчих спілок, символіки громадських формувань; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері релігії, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації - у разі державної реєстрації юридичних осіб - релігійних організацій; територіальні органи Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі - у разі державної реєстрації первинних, місцевих, обласних, регіональних та республіканських професійних спілок, їх організацій та об`єднань, структурних утворень політичних партій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, місцевих, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об`єднань, постійно діючих третейських судів, громадських об`єднань, їх відокремлених підрозділів, громадських об`єднань, що не мають статусу юридичної особи, підтвердження всеукраїнського статусу громадського об`єднання; виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси - у разі державної реєстрації юридичних осіб (крім випадків, передбачених абзацами другим - четвертим цього пункту) та фізичних осіб - підприємців.
Систему органів у сфері державної реєстрації становлять: 1) Міністерство юстиції України; 2) інші суб`єкти державної реєстрації (частина 1 статті 5 Закону № 755-IV).
Згідно з частиною 3 статті 5 Закону№ 755-IV до повноважень інших суб`єктів державної реєстрації належить: 1) забезпечення: прийому документів, поданих для державної реєстрації; державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій; ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього; формування та зберігання реєстраційних справ; 2) здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до частини 1статті 25 Закону № 755-IV, державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі: 1) документів, що подаються заявником для державної реєстрації; 2) судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно доЗакону України"Про виконавче провадження"; 3) рішень, прийнятих за результатами оскарження в адміністративному порядку відповідно достатті 34цього Закону.
Приписами частини 1 статті 7 Закону № 755-IV визначено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Невід`ємною архівною складовою частиною Єдиного державного реєстру є Реєстр документів дозвільного характеру, Єдиний реєстр громадських формувань, Реєстр громадських об`єднань та Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Пунктом 8 частини 2 статті 9 Закону № 755-IV передбачено, що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, зокрема: перелік засновників та учасників (крім учасників громадських організацій, акціонерних товариств, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, благодійних фондів та політичних партій) юридичної особи: прізвище, ім`я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв`язку з державною реєстрацією.
У відповідності до пункту 6 частини 2 статті 11 Закону 755-IV відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, надаються у вигляді: витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - витяг) - документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі (пункт 2 частини 1 статті 1 Закону № 755-IV)
Крім цього суд враховує, що відповідно до пунктів 4-6 частини 2 статті 6 Закону № 755-IV державний реєстратор: проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; веде Єдиний державний реєстр; веде реєстраційні справи.
Принцип мовчазної згоди у сфері державної реєстрації (далі - принцип мовчазної згоди) - принцип, згідно з яким державний реєстратор набуває право на проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій без одержання від державних органів у порядку та випадках, визначених цим Законом, відповідних документів (крім судових рішень та виконавчих документів) або відомостей, за умови, що відповідні державні органи у встановлений цим Законом строк не направили до державного реєстратора такі документи або відомості (пункт 12 частини 1 статті 1 Закону № 755-IV)
Як встановлено судом ОСОБА_1 , відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 09.02.2020, зареєстрована, як один з засновників та є власницею 49% корпоративних прав Товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802).
10.02.2020 державним реєстратором щодо ТОВ «Вуд Індустрі» проведено реєстраційну дію № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, внаслідок якої змінено склад учасників ТОВ «Вуд Індустрі».
26.02.2020 державним реєстратором щодо ТОВ «Вуд Індустрі» проведено реєстраційну дію № 10481050057000357 «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Не погоджуючись з вищезазначеним, позивач 28.02.2020 подав скаргу, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 02.03.2020 за № Д-6482 на реєстраційну дію від 10.02.2020 № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проведену державним реєстратором Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради Вербовим Олександром Петровичем щодо ТОВ «Вуд Індустрі».
За результатами розгляду скарги колегія Міністерства юстиції України з розгляду скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб`єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції рекомендувала скаргу ОСОБА_1 від 28.02.2020 задовольнити в повному обсязі.
Наказом Міністерства юстиції України від 21.05.2020 № 1725/5 скасовано реєстраційну дію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 10.02.2020 № 10481070056000357 «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов`язані зі змінами в установчих документах» проведену державним реєстратором Управління адміністративних послуг Чернігівської міської ради Вербовим Олександром Петровичем щодо ТОВ «Вуд Індустрі».
В подальшому листом від 04.11.2021 № 103464/33.1.2/31-21 Міністерство юстиції України повідомило позивача, що реєстраційна дія від 26.02.2020 № 10481070056000357 «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» стан якої «недійсні, потребують корегування реєстратором» містить неактуальні відомості щодо учасників ТОВ «Вуд Індустрі».
Позивачка звернулась до відповідача з заявою щодо здійснення коригування реєстраційної дії від 26.02.2020 № 10481050057000357 в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак відповідачем всупереч нормам чинного законодавства не вчинені дії спрямовані на проведення актуалізації відомостей (коригування) стосовно вищезазначеної реєстраційної дії.
Отже виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, оцінки поданих сторонами доказів, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають повному задоволенню.
У пункті 41 Висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету міністрів ради Європи щодо якості судових рішень зазначено, що обов`язок судів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна із сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматись принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.
Суд вважає обсяг вмотивування судового рішення є достатнім для його прийняття.
Згідно частин першої та другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
При вирішенні даної справи судом були враховані положення частини 2 статті 2 та частини 2 статті77 Кодексу адміністративного судочинства України.
Вирішуючи питання про розподіл між сторонами судових витрат, суд, керуючись положеннями статті 139 КАС України, враховуючи задоволення позову повністю, вважає за необхідне стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області на користь позивача судовий збір у сумі 992,40 грн
Керуючись статтями 227, 241-243, 246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов задовольнити повністю.
Визнати бездіяльність Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області протиправною щодоне здійснення актуалізації (коригування) відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо даних ОСОБА_1 , як учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802), якій належить 49% частки у статутному капіталі.
Зобов`язати Корюківську районну державну адміністрацію Чернігівської області здійснити актуалізацію (коригування) відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо даних ОСОБА_1 , як учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Вуд Індустрі» (код ЄДРПОУ - 34338802), якій належить 49% частки у статутному капіталі.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Корюківської районної державної адміністрації Чернігівської області на користь ОСОБА_1 судовий збір у сумі 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп.
Рішення суду набирає законної сили в строк і порядку, передбачені статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України.
Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду за правилами, встановленими статтями 293, 295 - 297 та підпунктом 15.5 пункту 15 Розділу VII «Перехідні положення» Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків - НОМЕР_1 ).
Відповідач: Корюківська районна державна адміністрація Чернігівської області (вул. Шевченка, буд. 60, м. Корюківка, Чернігівська область, код ЄДРПОУ 04061926).
Суддя В.В. Падій
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.01.2023 |
Оприлюднено | 09.01.2023 |
Номер документу | 108271058 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Степанюк Анатолій Германович
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Падій В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні