Ухвала
від 06.01.2023 по справі 344/184/23
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/184/23

Провадження № 1-кс/344/122/23

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 січня 2023 року м. Івано-Франківськ

Слідчий суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого відділу слідчого управління ГУ НП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження № 12022090000000305 від 08.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК У країни, -

В С Т А Н О В И В:

Старший слідчий відділу слідчого управління ГУ НП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , за погодженням із прокурором відділу Івано-Франківської обласної прокуратури ОСОБА_4 , звернувся з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в обґрунтування якого посилався на те, що відділом розслідувань особливо важливих злочинів проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022090000000305 від 08.09.2022 за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 своїм службовим становищем, які діючи умисно всупереч інтересам служби, з метою одержання будь якої неправомірної вигоди, у формі отримання можливості юридичною особою приватизувати комунальне майно на неконкурентній основі, внаслідок чого завдано істотної шкоди законним правам, свободам та громадським інтересам, тобто за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України.

Встановлено, що 27.10.2009 на підставі рішення виконавчого комітету №400 від 18.08.2009 видано свідоцтво про право власності на нерухоме майно, а саме нежитлові приміщення: Адмін. корпус - А - площею 462,8 кв.м.; Виробничі цехи - Б - площею 427,1 кв.м.; гаражі - В - площею 115,9 кв.м., цехи - Г - площею 732,4 м.кв.; прохідна - Д - площею 6,3 м.кв.; склади - Ж - площею 275, 4 кв.м.; прохідна - 3 - площею 10,4 м.кв.; навіс - К - площею 28,5 м. кв.; навіс - Л - площею 32,2 кв.м.; навіс-ЛІ - площею 15,9 кв.м.; навіс - Г1 - площею 88,2 кв. м.; художня майстерня - М - площею 266,5 кв.м., які перебувають на праві комунальної власності у Територіальній громаді міста Івано-Франківськ в особі ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Вказане нерухоме майно розміщувалося на земельній ділянці площею 0.7534 з кадастровим номером 2610100000:24:002:0094, яка на праві постійного користування перебуває в КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

Відповідно до висновку щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна виданого ПП « ОСОБА_5 » від 01.07.2017, що виданий КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 »: Адмін. корпус - А - площею 462,8 кв.м.; Виробничі цехи - Б - площею 427,1 кв.м.; гаражі - В - площею 115,9 кв.м., цехи - Г - площею 732,4 м.кв.; прохідна - Д - площею 6,3 м.кв.; склади - Ж - площею 275, 4 кв.м.; прохідна - 3 - площею 10,4 м.кв.; площею 88,2 кв. м.; художня майстерня - М - площею 266,5 кв.м., за технічними показниками є окремо стоячими спорудами тому можуть бути поділені.

03.12.2018 р. між ІНФОРМАЦІЯ_1 в особі ОСОБА_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в особі ОСОБА_7 , укладено договір оренди «Нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м. (приміщення №№1-18, розташовані на першому та другому поверхах в будівлі літера Б та приміщення №1 розташоване в будівлі літера Д згідно з технічним паспортом на будівлю на АДРЕСА_1 від 19.01.2018)» (Виробничі цехи - Б - площею 427,1 та прохідна - Д - площею 6,3 м.кв») розташовані в будівлі за адресою АДРЕСА_1 , які перебувають на балансі ІНФОРМАЦІЯ_4 в строк до 31.10.2021 із розрахунком 5474,58 грн./місяць. Оціночна вартість зазначено майна становить 1 599 488 грн. Передача в оренду проведена на підставі п. 7.3 рішення ІНФОРМАЦІЯ_1 №1312 від 29.11.2018.

Надалі, відповідно до висновку щодо технічної можливості поділу об`єкта нерухомого майна виданого ПП « ОСОБА_5 » №486 від 01.07.2019, що виданий ІНФОРМАЦІЯ_5 відповідно до витягу №355/17 від 15.12.2017: Адмін. корпус -А - площею 462,8 кв.м., склади/цехи - Б - площею 427,1 кв.м., гаражі - В - площею 115,9 кв.м., прохідна - 3 - площею 10,4 м.кв.; прохідна - Д - площею 6,3 м.кв., пропонований склад новоутворених об`єктів: 1. Адмін. корпус - А - площею 462,8 кв.м., гаражі - В - площею 115,9 кв.м., прохідна - 3 - площею 10,4 м.кв.; 2.склади/цехи - Б - площею 427,1 кв.м., прохідна - Д - площею 6,3 м.кв.

01.08.2019 р. рішенням Івано-Франківської міської ради №900, присвоєно нежитловим приміщенням площею 433,4 кв.м. (Виробничі цехи - Б - площею 427,1 та прохідна - Д - площею 6,3 м.кв») поштову адресу АДРЕСА_2.

19.08.2021 рішенням ІНФОРМАЦІЯ_1 №1175 затверджено висновок про вартість майна - нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м виготовленою TOB « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за адресою АДРЕСА_1 , приватизовано вказане майно, шляхом викупу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » за ціною 2 426 604,0 грн.

Відповідно до висновку судового експерта ОСОБА_8 №004/02-2021 від 18.02.2021, що є додатком до висновку про вартість майна - нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м виготовленою ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, на замовлення ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » у липні 2019 року ФОП ОСОБА_9 провів ремонт нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м. за адресою АДРЕСА_1 , в ході якого виконані наступні роботи: Ремонт цегляної кладки стін окремими місцями - 12,3м3; Забивання тріщин у цегляних стінах цементним розчином - 23 м3; Забивання тріщин у цегляних стінах цеглою довжиною 5,5 м; Ремонт поверхні цегляних стін при глибині залиття в 0,5 цеглини площею 22,5 м2; Улаштування вирівнювальних стяжок цементно піщаним розчином товщиною 15мЗ; Ремонт покрівель в один шар з рулонних матеріалів із застосуванням газопламенних пальників на площі 39 м2; Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементним вапняним розчином площа до 20м2; Улаштування бетонної підлоги товщиною 20мм на загальну суму 483 720 грн. Експертом установлено, що зазначені роботи є невід`ємним поліпшенням орендованого об`єкта нерухомого.

Відповідно до висновку про вартість майна складеного ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ринкова вартість нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м. за адресою АДРЕСА_1 становить 3 007 068 грн. із врахуванням ПДВ, однак, із врахуванням виконаних робіт на об`єкті нерухомого майна, зазначена сума зменшена на обсяг робіт, тобто на 483 720 грн. з огляду на що вартість об`єкта приватизації становить 2 426 604,0.

Крім цього. ІНФОРМАЦІЯ_7 видано рішення №355-17 від 15.12.2017 про надання згоди на списання майна КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».

До вказаного звернення надано «акт технічного стану виробничих будівель (складів і навісів і відповідно до якого, встановлено непридатність подальшої експлуатації, аварійний стан та недоцільність ремонту - Літ. Ж - склади площею 275,4 M2.; ЛІТ. Л - навіс; Літ. ЛІ - навіс; Літ. К - навіс.

Надалі, ПП « ОСОБА_5 » на замовлення КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 », видано

повідомлення про знищення об`єкта нерухомого майна №353 від 19.01.2018, при

проведення технічної інвентаризації виробничих будівель які знаходяться в

АДРЕСА_2 та належать їм на підставі свідоцтва про право

власності на нерухоме майно, встановлено, що знищені наступні споруди: Літ. Ж -

склади площею 275,4 M2.; Літ. Л - навіс площею 32,7 M2.; Літ. ЛІ - навіс площею 15,9

M2.; Літ. К - навіс площею 29,0 M2.;

11 листопада 2022 року на підставі ухвали слідчого судді №344/14033/22 від

08.11.2022 проведено огляд земельних ділянок за кадастровими номерами

2610100000:24:002:0117 площею 0,3605 га, 2610100000:24:002:0116 площею 0,1872 га,

приміщень за адресою: АДРЕСА_2 , та 162-Д, з

метою встановлення площі необхідної для обслуговування придбаних ТОВ

« ІНФОРМАЦІЯ_3 », виконання останніми робіт які стали підставою для викупу

приміщень, встановлення можливості поділу зазначених приміщень із залученням

спеціалістів ДП « ІНФОРМАЦІЯ_8 ».

В ході проведення огляду встановлено, що фактично нежитлове приміщення за

адресою АДРЕСА_2 площею 433,4 кв.м. яке передано в оренду ТОВ

« ІНФОРМАЦІЯ_3 », фактично використовується КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » як

склад для зберігання продукції. Крім цього, нежитлове приміщення «Д» об`єднане

спільним входом до «Адмін. корпус - літера А» обігрівається спільною котельнею

встановленою КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». При візуальному огляді приміщення на

наявність ремонту, а саме: Ремонт цегляної кладки стін окремими місцями - 12,ЗмЗ;

Забивання тріщин у цегляних стінах цементним розчином - 23 M3; Забивання тріщин у

цегляних стінах цеглою довжиною 5,5 м; Ремонт поверхні цегляних стін при глибині

залиття в 0,5 цеглини площею 22,5 M2; Улаштування вирівнювальних стяжок цементно

піщаним розчином товщиною 15мЗ; Ремонт покрівель в один шар з рулонних

матеріалів із застосуванням газопламенних пальників на площі 39 M2; Ремонт

штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементним вапняним розчином

площа до 20м2; Улаштування бетонної підлоги товщиною 20мм, не встановлено

наявність робіт. Приміщення перебуває у занедбаному стані, із пошкодженим

внутрішнім та зовнішнім лицьовий покриттям, пошкодженням підлоги, стелі у вигляді

вибоїн, тощо.

Крім цього, при проведенні огляду земельної ділянки за кадастровим номерам

2610100000:24:002:0117, установлено, що від входу з вулиці Мазепи, праворуч за

воротами розташовані металічні під навіси із шиферним накриттям, які

використовуються КП « ІНФОРМАЦІЯ_2 » як місце зберігання дров`яної

деревини для опалювання «Адмін. корпус - літера А», яка виявлена в середині. При

цьому, візуально навіси площею 77,6 M2 перебувають у придатному стані, без

візуальних пошкоджень або деформацій.

Для повного та об`єктивного проведення досудового розслідування, необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код НОМЕР_1 , яке зареєстроване за адресою АДРЕСА_3 в особі директора ОСОБА_10 , з метою вилучення оригіналів документів: договір

підряду із ФОП ОСОБА_9 предметом якого є ремонт нежитлових приміщень

площею 433,4 кв.м. за адресою АДРЕСА_2 , договір підряду із ФОП

ОСОБА_9 предметом якого є ремонт нежитлових приміщень площею 266,5

кв.м. за адресою АДРЕСА_2 , із додатками до договорів, акти виконаних

робіт, довідки про вартість виконаних робіт, кошториси до договорів, договірні ціни до

договорів, накладні та специфікації матеріалів використаних при проведенні робіт до договорів, дефектні акти до договорів, документи які підтверджують оплату за проведені роботи згідно договорів, листування із ОСОБА_9 при проведенні робіт по ремонту, наказ на призначення відповідального за роботами в тому числі здійснення технічного нагляду, документи які надавались останньому для проведення робіт, за наявності робочий проект, висновки судового експерта ОСОБА_8 - №004/02-2021 від 18.02.2021 та №017/02-2019 від 06.03.2019, належним чином завірені копії: технічної документації по земельних ділянках 2610100000:24:002:0117, 2610100000:24:002:0116, договори оренди земельних ділянок, купівлі продажу, оренди нерухомого майна нежитлових приміщень площею 266,5 кв.м., нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м., нежитлових приміщень площею 732,4 м.кв., технічні паспорти на будівлі, відомості які підтверджують проведення виставок у приміщенні площею 433,4 кв.м., акти прийому передачі нежитлових приміщень, документи які підтверджують передачу в оренду, суборенду, користування стороннім суб`єктам - земельних ділянках 2610100000:24:002:0117, 2610100000:24:002:0116 в тому числі договори підряду, оренди, суборенди, акти демонтажу приміщень площею 266,5 кв.м. та 732,4 м.кв., в тому числі договори на проведення робіт по демонтажу список працівників які його проводили, оплату за договором, звернення до ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Іншим способом здобути необхідні відомості, ніж отримання тимчасового доступу до документів шляхом їх вилучення, що мають доказове значення у кримінальному провадженні, неможливо. Вказані документи мають значення для розслідування кримінального провадження та будуть використані як докази. Тому просив надати тимчасовий доступ до зазначених документів.

Слідчий ОСОБА_3 , прокурор ОСОБА_4 , в судове засідання не з`явилися, про час та місце розгляду клопотання були належним чином повідомлені. Слідчий ОСОБА_3 подав заяву у якій просив розгляд клопотання проводити без їх участі та підтримав вимоги клопотання у повному обсязі. Крім того, просив розгляд справи проводити без виклику особи у володіння якої перебуває дана документація, з метою збереження зазначеної документації.

Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », у володінні якого знаходиться зазначені документи, відповідно до ч. 2 ст. 163 КПК України, в судове засідання не викликалася.

Як передбачено ч. 4 ст. 107 КПК України, у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, чи в разі, якщо відповідно до положень цього Кодексу судове провадження здійснюється судом за відсутності осіб, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Слідчий суддя дослідивши матеріали клопотання, які подані та документи додані до нього, вважає наступне.

Згідно з частиною 1 статті 131 Кримінального процесуального кодексу України заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Згідно з п. 5 ч. 2 ст. 131 КПК України заходами забезпечення кримінального провадження є тимчасовий доступ до речей і документів.

У відповідності до частини 1 статті 159 Кримінального процесуального кодексу України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

Із копії витягу із ЄРДР встановлено, що відділом розслідувань особливо важливих злочинів проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12022090000000305 від 08.09.2022 за фактом зловживання службовим становищем посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 своїм службовим становищем, які діючи умисно всупереч інтересам служби, з метою одержання будь якої неправомірної вигоди, у формі отримання можливості юридичною особою приватизувати комунальне майно на неконкурентній основі, внаслідок чого завдано істотної шкоди законним правам, свободам та громадським інтересам, тобто за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК України (а.с.4).

Враховуючи ті обставини, що на даній стадії досудового розслідування, для досягнення дієвості кримінального провадження необхідний тимчасовий доступ до речей, що зазначені в клопотанні, вони мають безпосереднє доказове значення у кримінальному провадженні, а також те, що сторона обвинувачення позбавлена будь-якої іншої правової підстави доступу до таких речей, у слідчого судді є всі підстави для задоволення клопотання про надання тимчасового доступу до документів.

Керуючись статтями 107, 131, 159, 163, 166, 369-372 Кримінального процесуального кодексу України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання старшого слідчого відділу слідчого управління ГУ НП в Івано-Франківській області ОСОБА_3 , про тимчасовий доступ до речей і документів, в рамках кримінального провадження № 12022090000000305 від 08.09.2022, за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 364 КК У країни - задовольнити.

Надати тимчасовий доступ, з можливістю вилучення документів, що

перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », код НОМЕР_1 , яке зареєстроване за

адресою АДРЕСА_3 , в особі директора

ОСОБА_10 , з метою вилучення оригіналів документів: договір підряду із ФОП

ОСОБА_9 предметом якого є ремонт нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м. за адресою

АДРЕСА_2 , договір підряду із ФОП ОСОБА_9 предметом якого

є ремонт нежитлових приміщень площею 266,5 кв.м. за адресою

АДРЕСА_2 , із додатками до договорів, акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних

робіт, кошториси до договорів, договірні ціни до договорів, накладні та специфікації

матеріалів використаних при проведенні робіт до договорів, дефектні акти до

договорів, документи які підтверджують оплату за проведені роботи згідно договорів,

листування із ОСОБА_9 при проведенні робіт по ремонту, наказ на

призначення відповідального за роботами в тому числі здійснення технічного нагляду,

документи які надавались останньому для проведення робіт, за наявності робочий

проект, висновки судового експерта ОСОБА_8 - №004/02-2021 від 18.02.2021

та №017/02-2019 від 06.03.2019, належним чином завірені копії: технічної документації

по земельних ділянках 2610100000:24:002:0117, 2610100000:24:002:0116, договори

оренди земельних ділянок, купівлі продажу, оренди нерухомого майна нежитлових

приміщень площею 266,5 кв.м., нежитлових приміщень площею 433,4 кв.м.,

нежитлових приміщень площею 732,4 м.кв., технічні паспорти на будівлі, відомості які

підтверджують проведення виставок у приміщенні площею 433,4 кв.м., акти прийому

передачі нежитлових приміщень, документи які підтверджують передачу в оренду,

суборенду, користування стороннім суб`єктам - земельних ділянках

2610100000:24:002:0117, 2610100000:24:002:0116 в тому числі договори підряду,

оренди, суборенди, акти демонтажу приміщень площею 266,5 кв.м. та 732,4 м.кв., в

тому числі договори на проведення робіт по демонтажу список працівників які його

проводили, оплату за договором, звернення до ІНФОРМАЦІЯ_1 .

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє один місяць з дня її постановлення та оскарженню не підлягає.

Оригінал ухвали виготовлено у двох примірниках.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення06.01.2023
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу108280755
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —344/184/23

Ухвала від 06.01.2023

Кримінальне

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Атаманюк Б. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні