ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"22" грудня 2022 р.м. Одеса Справа № 916/1619/22Господарський суд Одеської області у складі судді Лічмана Л.В.,
секретар судового засідання Мисько І.С.,
за участю представників учасників справи:
від прокуратури: Гузь В.Г.,
від позивача: не з`явився,
від відповідача: не з`явився,
від третьої особи: не з`явився,
розглянув у відкритому судовому засіданні справу за позовом Першого заступника керівника Миколаївської обласної прокуратури в інтересах держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації до Коблівської сільської ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Державне підприємство ,,Миколаївське лісомисливське господарство, про витребування земельних ділянок.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 02.08.2022 р.: прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі № 916/1619/22; призначено підготовче засідання за правилами загального позовного провадження на 06.09.2022 р.; залучено до участі у справі третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача Державне підприємство ,,Очаківське лісомисливське господарство.
Протокольною ухвалою Господарського суду Одеської області від 06.09.2022 р.: з ініціативи суду продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів до 02.11.2022 р.; оголошено перерву у підготовчому засіданні до 04.10.2022 р.
Протокольною ухвалою Господарського суду Одеської області від 04.10.2022 р. закрито підготовче провадження та призначено справу до розгляду по суті в судовому засіданні на 25.10.2022 р.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.10.2022 р. за клопотанням Першого заступника керівника Миколаївської обласної прокуратури на підставі ст.52 ГПК України замінено третю особу Державне підприємство ,,Очаківське лісомисливське господарство (далі ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство) на його правонаступника Державне підприємство ,,Миколаївське лісове господарство (далі ДП ,,Миколаївське лісове господарство).
Протокольною ухвалою Господарського суду Одеської області від 25.10.2022 р. оголошено перерву в судовому засіданні до 15.11.2022 р.
Судове засідання 15.11.2022 р. не відбулось у зв`язку з оголошенням тривалої повітряної тривоги.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 21.11.2022 р. повідомлено учасників процесу про те, що судове засідання відбудеться 06.12.2022 р.
Судове засідання 06.12.2022 р. не відбулось у зв`язку з відсутністю електроенергії в приміщенні суду.
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 08.12.2022 р. повідомлено учасників процесу про те, що судове засідання відбудеться 22.12.2022 р.
Представники позивача, відповідача та третьої особи в засідання суду, в т.ч. те, в якому ухвалено рішення, не з`явились. Про дати, час та місце їх проведення повідомлялись належним чином. Зокрема, Коблівська сільська рада про судовий розгляд обізнана, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень, доказами направлення ухвал на офіційну електронну пошту, заявою відповідача про надсилання копій позовних матеріалів на його електронну пошту та повідомленнями ради про одержання від суду копій позовних матеріалів в електронному вигляді.
Згідно із приписами ст.ст.233,240 ГПК України в судовому засіданні 22.12.2022 р. проголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Перший заступник керівника Миколаївської обласної прокуратури (далі Прокурор) в інтересах держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації (далі Адміністрація) звернувся до Господарського суду Одеської області (розпорядженням Голови Верховного Суду від 22.03.2022 р. № 12/09-22 змінено підсудність справ Господарського суду Миколаївської області) з позовною заявою до Коблівської сільської ради (далі Сільрада), згідно якої просить:
-витребувати на користь держави в особі Адміністрації з незаконного володіння Сільради земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 4820982200:12:055:0004, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області;
-витребувати на користь держави в особі Адміністрації з незаконного володіння Сільради земельну ділянку площею 1,633 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0108, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області;
-витребувати на користь держави в особі Адміністрації з незаконного володіння Сільради земельну ділянку площею 1,8 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0110, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області;
-витребувати на користь держави в особі Адміністрації з незаконного володіння Сільради земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0111, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області;
-витребувати на користь держави в особі Адміністрації з незаконного володіння Сільради земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0112, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, Прокурор посилається, зокрема, на приписи ст.ст.13,131-1 Конституції України, ст.ст.16,21,317,319,321,328,387,388 ЦК України, ст.11 ЛК України, ст.ст.3,9,116,117,122,141,149,152,155 ЗК України, ст.26 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні, рішення Березанського районного суду Миколаївської області від 02.03.2017 р. по справі № 469/923/16-ц, від 10.05.2017 р. по справі № 469/209/17, від 15.05.2017 р. по справі № 469/212/17, від 22.11.2017 р. по справі № 469/211/17, від 20.06.2017 р. по справі № 469/207/17, розпорядження Березанської районної державної адміністрації від 04.01.2021 р. № 2 про передачу земельних ділянок із державної власності у комунальну власність, розпорядження голови Сільради від 03.02.2021 р. № 24 про прийняття земельних ділянок із державної у комунальну власність, лист Секретаріату Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р. № 21929/0/2-21 про те, що рішення про вилучення, припинення права постійного користування ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство не приймалось, тощо та вказує, що спірні земельні ділянки мають бути витребувані з незаконного володіння відповідача, за яким вони на теперішній час зареєстровані на праві власності.
Відповідач письмовий відзив на позов не подав та жодного разу з невідомих причин не скористався наданим ст.42 ГПК України правом на участь у засіданнях суду, з огляду на що розгляд справи здійснено за відсутності його представника та за наявними у ній доказами.
Позивач та третя особа свої позиції з приводу спірних правовідносин не повідомили.
Розглянувши матеріали справи, перевіривши відповідність доводів Прокурора фактичним обставинам справи та нормам українського законодавства, господарський суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з такого.
Рішенням Березанського районного суду Миколаївської області від 02.03.2017 р. по справі № 469/923/16-ц за позовом Прокурора визнано незаконними та скасовано рішення Сільради, якими змінено цільове призначення та надано у власність ОСОБА_1 земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 4820982200:12:055:0004 у селі Коблеве, визнано недійсним відповідний державний акт та витребувано у власність держави вказану ділянку.
Рішенням Березанського районного суду Миколаївської області від 10.05.2017 р. по справі № 469/209/17 за позовом Прокурора визнано незаконними та скасовано рішення Сільради, якими змінено цільове призначення та надано у власність ОСОБА_2 земельну ділянку площею 1,663 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0108 у селі Коблеве, визнано недійсним свідоцтво про право власності та зобов`язано повернути у власність держави вказану ділянку.
Рішенням Березанського районного суду Миколаївської області від 15.05.2017 р. по справі № 469/212/17 за позовом Прокурора визнано незаконними та скасовано рішення Сільради, якими змінено цільове призначення та надано у власність ОСОБА_3 земельну ділянку площею 1,8 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0110 у селі Коблеве, визнано недійсним свідоцтво про право власності та зобов`язано повернути у власність держави вказану ділянку.
Рішенням Березанського районного суду Миколаївської області від 22.11.2017 р. по справі № 469/211/17 за позовом Прокурора визнано незаконними та скасовано рішення Сільради, якими змінено цільове призначення та надано у власність ОСОБА_4 земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0111 у селі Коблеве, визнано недійсним свідоцтво про право власності та зобов`язано повернути у власність держави вказану ділянку.
Рішенням Березанського районного суду Миколаївської області від 20.06.2017 р. по справі № 469/207/17 за позовом Прокурора визнано незаконними та скасовано рішення Сільради, якими змінено цільове призначення та надано у власність ОСОБА_5 земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0112 у селі Коблеве, визнано недійсним свідоцтво про право власності та витребувано ділянку у власність держави.
Задовольняючи позови, суди погодилися Прокурором відносно того, що спірні земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство, належать до земель державної власності державного лісового фонду, котрими Сільрада не уповноважена розпоряджатись та які не можуть бути передані у приватну власність.
На підставі цих судових рішень право державної власності на земельні ділянки зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно за Березанською районною державною адміністрацією, в зв`язку з чим вчинено: запис від 31.10.2017 р. № 23166676 (земельна ділянка з кадастровим номером 4820982200:12:055:0004); запис від 25.09.2017 р. № 22601007 (земельна ділянка з кадастровим номером 4820982200:12:046:0108); запис від 25.09.2017 р. № 22599072 (земельна ділянка з кадастровим номером 4820982200:12:046:0110); запис від 17.01.2018 р. № 24497490 (земельна ділянка з кадастровим номером 4820982200:12:046:0111); запис від 22.09.2017 р. № 22536046 (земельна ділянка з кадастровим номером 4820982200:12:046:0112).
Таким чином, названі вище судові рішення виконано, внаслідок чого права держави на землі лісогосподарського призначення поновлено.
Факт належності ділянок з кадастровими номерами 4820982200:12:055:0004, 4820982200:12:046:0108, 4820982200:12:046:0110, 4820982200:12:046:0111, 4820982200:12:046:0112 до земель держлісфонду урочища ,,Коблево підтверджується інформаціями ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство від 30.01.2017 р. № 31 та Українського державного проектного лісовпорядного виробничого об`єднання ,,Укрдержліспроект від 20.01.2017 р. № 48, від 21.06.2016 р. № 327.
З матеріалів справи також вбачається, що розпорядженням Березанської районної державної адміністрації від 04.01.2021 р. № 2 земельні ділянки з кадастровими номерами 4820982200:12:055:0004, 4820982200:12:046:0108, 4820982200:12:046:0110, 4820982200:12:046:0111, 4820982200:12:046:0112 передано з державної до комунальної власності Сільради як такі, що увійшли в межі населеного пункту Коблеве Березанського району Миколаївської області відповідно до проекту землеустрою щодо встановлення та зміни меж населеного пункту Коблеве в межах території Коблівської сільської ради Березанського району згідно акту прийому-передачі земельних ділянок із державної власності у комунальну власність.
Розпорядженням голови Сільради від 03.02.2021 р. № 24 прийнято вказані земельні ділянки державної власності Березанської районної державної адміністрації у комунальну власність Коблівської сільської ради Березанського району Миколаївської області.
Право комунальної власності за Сільрадою на земельні ділянки 22.02.2021 р. зареєстровано у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, а саме на земельну ділянку з кадастровим номером: 4820982200:12:055:0004, про що вчинено запис № 40760677; 4820982200:12:046:0108, про що вчинено запис № 40786856; 4820982200:12:046:0110, про що вчинено запис № 40786907; 4820982200:12:046:0111, про що вчинено запис № 40786959; 4820982200:12:046:0112, про що вчинено запис № 40760754.
У подальшому Сільрадою рішення про передачу у власність або у коритисування не приймались, про що свідчить роздрукована судом інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно станом на 04.10.2022 р.
Відповідно до ч.1 ст.13 Конституції України земля, ії надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об`єктами права власності Українського народу. Від імені українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Частиною 1 ст.3 ЗК України передбачено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
У ст.328 ЦК України закріплено, що право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів. Право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.
За змістом ст.ст.317,319,321 ЦК України власнику належить право володіти, користуватися і розпоряджатися своїм майном на власний розсуд. Право власності є непорушним. Ніхто не може бути протиправно позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні.
Відповідно до ст.11 ЛК України право комунальної власності на ліси набувається при розмежуванні в установленому законом порядку земель державної і комунальної власності, а також шляхом передачі земельних ділянок з державної власності в комунальну та з інших підстав, не заборонених законом.
Частиною 1 ст.117 ЗК України установлено, що передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом...
Відповідно до ч.2 ст.117 ЗК України до земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, зокрема, які перебувають у постійному користуванні державних підприємств.
Як вже зазначено вище, земельні ділянки з кадастровими номерами 4820982200:12:055:0004, 4820982200:12:046:0108, 4820982200:12:046:0110, 4820982200:12:046:0111, 4820982200:12:046:0112 належали до земель держлісфонду урочища ,,Коблево та перебували у постійному користуванні ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство.
Таким чином, господарський суд погоджується з твердженнями Прокурора про те, що розпорядженням Березанської районної державної адміністрації від 04.01.2021 р. № 2 передано до комунальної власності земельні ділянки державного лісового фонду всупереч встановленої законом заборони.
Крім того, відповідно до ч.5 ст.116 ЗК України земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Згідно ст.141 ЗК України однією з підстав припинення права користування земельною ділянкою є вилучення земельної ділянки у випадках, визначених Законом.
Частинами 1, 2, 9 ст.149 ЗК України в редакції, чинній на час прийняття розпоряджень Березанської районної державної адміністрації від 04.01.2021 р. № 2 та голови Сільради від 03.02.2021 р. № 24, установлено, що земельні ділянки, надані у постійне користування із земель державної та комунальної власності, можуть вилучатися для суспільних та інших потреб за рішенням органів державної влади та органів місцевого самоврядування на підставі та в порядку, передбачених цим Кодексом. Вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, місцевих державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад відповідно до їх повноважень. Вилучення земельних ділянок державної власності, які перебувають у постійному користуванні, ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси для нелісогосподарських потреб, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення належить до повноважень Кабінету Міністрів України.
Відтак, на момент оформлення розпоряджень Березанської районної державної адміністрації від 04.01.2021 р. № 2 та голови Сільради від 03.02.2021 р. № 24 законодавством передбачалось, що вилучення земель державного лісового фонду для нелісогосподарських потреб належало до виключних повноважень Кабінету Міністрів України.
Відповідно до інформації Секретаріату Кабінету Міністрів України від 07.07.2021 р. № 21929/0/2-21 рішення про вилучення або припинення права постійного користування земельними ділянками, що перебувають у користуванні ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство, зміну їх цільового призначення не приймались.
Згідно інформації ДП ,,Очаківське лісомисливське господарство від 26.07.2021 р. № 118 жодної відмови, згоди на вилучення або відведення вказаних ділянок у комунальну власність державне підприємство не надавало.
Таким чином, Березанською районною державною адміністрацією незаконно передано спірні земельні ділянки державної власності у комунальну власність.
Частинами 1 та 2 ст.152 ЗК України встановлено, що держава забезпечує громадянам та юридичним особам рівні умови захисту прав власності на землю. Власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Пунктом 4 ч.2 ст.16 ЦК України визначено такий спосіб захисту як відновлення становища, яке існувало до порушення, а ст.ст.387, 388 ЦК України передбачено право власника на витребування майна із чужого незаконного володіння.
В постанові Великої Палати Верховного Суду від 23.11.2021 р. по справі № 359/3373/16-ц, у рамках провадження по якій досліджувалось питання щодо ефективного способу захисту прав власника земель лісогосподарського призначення, викладено наступні правові висновки:
-набуття особою володіння нерухомим майном полягає у внесенні запису про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно за цією особою. Якщо право власності на спірне нерухоме майно зареєстроване за іншою особою, то належному способу захисту права відповідає вимога про витребування від (стягнення з) цієї особи нерухомого майна. Метою віндикаційного позову є забезпечення введення власника у володіння майном, якого він був позбавлений. У випадку позбавлення власника володіння нерухомим майном означене введення полягає у внесенні запису про державну реєстрацію за власником права власності на нерухоме майно, а функцією державної реєстрації права власності є оголошення належності нерухомого майна певній особі (особам). Рішення суду про витребування з володіння відповідача нерухомого майна саме по собі є підставою для внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно запису про державну реєстрацію за позивачем права власності на нерухоме майно; такий запис вноситься у разі, якщо право власності на нерухоме майно зареєстроване саме за відповідачем, а не за іншою особою (п.146);
-власник може витребувати належне йому майно від особи, яка є останнім його набувачем, незалежно від того, скільки разів це майно було відчужене до того, як воно потрапило у володіння останнього набувача. Для такого витребування оспорювання рішень органів державної влади чи місцевого самоврядування, ланцюга договорів, інших правочинів щодо спірного майна і документів, що посвідчують відповідне право, не є ефективним способом захисту права власника, адже задоволення такої вимоги не призвело б до відповідного володіння земельною ділянкою. При цьому позивач у межах розгляду справи про витребування майна з чужого володіння вправі посилатися, зокрема, на незаконність рішення органу державної влади чи місцевого самоврядування, без заявлення вимоги про визнання його недійсним; таке рішення за умови його невідповідності закону не тягне правових наслідків, на які воно спрямоване (п.п.109,148,150);
-віндикація майна, його витребування в особи, яка незаконного або самовільно порушила чуже володіння, має легітимну мету, яка полягає в забезпеченні права інших осіб мирно володіти своїм майном. Така мета відповідає загальним інтересам суспільства (п.188);
-повернення державі земельної ділянки... переслідує легітимну мету контролю за використанням майна відповідно до загальних інтересів у тому, щоб таке використання відбувалося за цільовим призначенням. Важливість цих інтересів зумовлюється, зокрема, особливим статусом спірних земельних ділянок належністю їх до земель лісогосподарського призначення (п.189).
Відтак, виходячи з обставин справи та характеру спірних правовідносин, ефективним способом захисту інтересів держави у даному випадку є витребування земельних ділянок з кадастровими номерами 4820982200:12:055:0004, 4820982200:12:046:0108, 4820982200:12:046:0110, 4820982200:12:046:0111, 4820982200:12:046:0112 у Сільради, за якою вони зареєстровані.
Внаслідок адміністративно-територіальної реформи та на підставі постанови Верховної Ради України ,,Про утворення та ліквідацію районів від 17.07.2020 р. № 807-ІХ, розпорядження Кабінету Міністрів України ,,Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій від 16.12.2020 р. № 1635-р ліквідовано Березанський район Миколаївської області та його території включено до утвореного Миколаївського району, а Березанську районну державну адміністрацію ліквідовано шляхом приєднання до Миколаївської районної державної адміністрації. На виконання цих положень законодавства у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань вчинено запис про припинення державної реєстрації Березанської районної державної адміністрації.
Крім того, 27.05.2021 р. набрав чинності Закон України ,,Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин від 28.04.2021 р. № 1423, яким внесено зміни до ст.ст.122,149 ЗК України, згідно яких повноваження щодо розпорядження (передачі, вилучення) землями державної власності лісогосподарського призначення передано від Кабінету Міністрів України до державних адміністрацій відповідно рівня в залежності від місця розташування ділянки.
Так, ч.3 ст.122 ЗК України закріплює, що розпорядження землями державної власності у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб належить до повноважень районних державних адміністрацій.
Оскільки спірні ділянки державного лісового фонду розташовані на території села Коблеве Миколаївського району, власником (розпорядником) спірних ділянок є держава в особі Адміністрації, на користь якої спірні ділянки підлягають витребуванню.
Враховуючи викладене, заявлені Прокурором позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.
Насамкінець господарський суд повідомляє, що Прокурор на виконання ст.23 Закону України ,,Про прокуратуру належним чином обґрунтував необхідність подачі у даному випадку з позовом в інтересах держави в особі Адміністрації, яка ухилилась від звернення до суду, письмово повідомивши Прокурора про відсутність коштів на сплату судового збору, у зв`язку з чим просила вжити заходів прокурорського реагування з метою захисту інтересів держави.
Згідно п.2 ч.1 ст.129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
Керуючись ст.ст.129,232,233,238,240,241 ГПК України, вирішив:
Позов задовольнити.
Витребувати на користь держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації з незаконного володіння Коблівської сільської ради земельну ділянку площею 2 га з кадастровим номером 4820982200:12:055:0004, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Витребувати на користь держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації з незаконного володіння Коблівської сільської ради земельну ділянку площею 1,633 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0108, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Витребувати на користь держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації з незаконного володіння Коблівської сільської ради земельну ділянку площею 1,8 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0110, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Витребувати на користь держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації з незаконного володіння Коблівської сільської ради земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0111, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Витребувати на користь держави в особі Миколаївської районної державної адміністрації з незаконного володіння Коблівської сільської ради (код 04375748) земельну ділянку площею 1,23 га з кадастровим номером 4820982200:12:046:0112, яка розташована на території села Коблеве Миколаївського району Миколаївської області.
Стягнути з Коблівської сільської ради (57453, Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Коблеве, вул. Одеська, буд. 4, код 04375748) на користь Миколаївської обласної прокуратури (54030, м. Миколаїв, вул. Спаська, 28, код 02910048) 69648/шістдесят дев`ять тисяч шістсот сорок вісім/грн 91 коп. судового збору.
Рішення набирає законної сили після закінчення двадцятиденного строку з дня складання повного його тексту і може бути оскаржено в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 09 січня 2023 р. у зв`язку з перебуванням судді Лічмана Л.В. в період з 02 січня 2023 р. по 06 січня 2023 р. у відпустці.
Суддя Л.В. Лічман
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2022 |
Оприлюднено | 11.01.2023 |
Номер документу | 108296228 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із земельних відносин про невиконання або неналежне виконання зобов’язань що виникають з договорів оренди |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Лічман Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні