Справа № 146/1571/22
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"10" січня 2023 р. смт. Томашпіль
Суддя Томашпільського районного суду Вінницької області Пилипчук О.В., розглянув матеріали, що надійшли від Головного управління ДПС у Вінницькій області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає в АДРЕСА_1 , голови ліквідаційної комісії КП "Томашпільський комбінат комунальних підприємств"
за ч.1 ст. 163-1 КУпАП
В С Т А Н О В И В:
9 грудня 2022 року до Томашпільського районного суду надійшов даний адміністративний матеріал.
Відповідно до протоколу автоматичного розподілу справ між суддями від 9 грудня 2022 року, головуючим суддею визначено Пилипчука О.В.
Відповідно до п. 2.4.1 Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішеннями Ради суддів від 26.11.2010 року № 30, після автоматизованого розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа суду не пізніше наступного робочого дня передає судові справи визначеному автоматизованою системою головуючому судді (судді-доповідачу).
На виконання наведених положень, зазначена справа передана головуючому судді 9 грудня 2022 року.
Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 621 від 17.11.2022, складеного головним державним ревізором-інспектором відділу аудиту Цибуляк Ю.Г., при проведенні позапланової виїзної документальної перевірки КП "Томашпільський комбінат комунальних підприємств", код 03338314, смт Томашпіль, вул. І. Гаврилюка, 12, згідно акту № 10108/02-32-07-13/03338314 від 17.11.2022 ОСОБА_1 як голова ліквідаційної комісії Томашпільського ККП допустила порушення ведення податкового обліку, а саме: п. 14.1 ст. 14, п.44.1, 44.2 ст. 44, п. 46.1, 46.2 ст. 46, п. 57-1.1 ст. 57-1, п. 137.3 ст. 137, п.49.18 ст. 49, п. 63.3 ст. 63, п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ (із змінами і доповненнями), в результаті чого платником занижено частину чистого прибутку, що підлягає сплаті до державного бюджету в загальній сумі 31090 грн, в тому числі за 2017 рік- 7965 грн, 2018 рік 5306 грн, 2019 рік 6337 грн, 2020 рік 6124 грн, 2021 рік 5016 грн, 2022 рік 342 грн.
Таким чином, гр. ОСОБА_1 інкримінується вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
На розгляд справи про адміністративне правопорушення ОСОБА_1 не з`явилася, хоча завчасно та належним чином повідомлялася про час, дату та місце розгляду справи, про причини неявки не повідомила.
Відповідно до ст.251КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Відповідно до ст. 278 КУпАПпід час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити чи правильно складений протокол, та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.
Частиною 2 ст. 7 та ст. 245КУпАП передбачено, що провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності, всебічного і об`єктивного з`ясування всіх обставин кожної справи, правильного і справедливого її вирішення.
Як зазначено в ч. 1 ст. 256 КУпАП, поряд з іншими обов`язковими даними, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення, нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення, інші відомості, необхідні для вирішення справи.
Відповідно ст.. 245 КУпАП, завданнями провадженняв справахпро адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно ч. 2 ст. 7 КУпАП, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
Згідност.9 КУпАПадміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Протокол про адміністративне правопорушення є офіційним документом і основним джерелом доказів у справі, оскільки саме в ньому повинні міститися повні й точні відомості про вчинене правопорушення і його кваліфікацію, що має значення для правильного вирішення справи.
Вина ОСОБА_1 у вчинені адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КУпАП повністю доведена матеріалами справи .
Дії ОСОБА_1 вірно кваліфіковано за ч.1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, тобто порушення порядку ведення податкового обліку.
Згідно ст. 23 КУпАП адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
Згідно ст. 33 КУпАП стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України.
При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом`якшують і обтяжують відповідальність.
Згідност.252 КУпАПорган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Таким чином, з метою попередження вчинення ОСОБА_1 нових правопорушень до неї слід застосувати адміністративне стягнення, згідно санкції статті ч.1 ст.163-1 КУпАП, у виді штрафу, з метою його виховання та недопущення нових порушень у майбутньому, оскільки застосування більш м`якого стягнення не досягне мети, визначеноїст. 23 КУпАП.
Згідно ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.
Згідно ч. 1-2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Ставка судового збору у разі ухвалення судом постанови про накладення адміністративного стягнення встановлюється у розмірі 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», установлений на 2023 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб у розмірі з 1 січня 2684 грн.
Таким чином з гр. ОСОБА_1 підлягає стягненню в дохід держави судовий збір в розмірі 536, 80 грн.
Керуючись ст. ст. 23, 33-35, 38, 40-1, ч. 1 ст. 163-1, ст. ст. 221, 251, 252, 283-285 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПОСТАНОВИВ:
ОСОБА_1 визнати винною у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накласти адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 5 (п`яти) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 85,00 гривень (вісімдесят п`ять гривень 00 копійок).
Стягнути з ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , проживає в АДРЕСА_1 , паспорт НОМЕР_1 , виданий 24.04.1998 Томашпільським РВ УМВС України у Вінницькій області, РНОКПП НОМЕР_2 , в дохід держави 536,80 грн ( п`ятсот тридцять шість гривень 80 копійок) судового збору.
На постанову протягом десяти днів з дня її винесення може бути подано апеляційну скаргу до Вінницького апеляційного суду через Томашпільський районний суд.
Суддя: О. В. Пилипчук
Суд | Томашпільський районний суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2023 |
Оприлюднено | 12.01.2023 |
Номер документу | 108307381 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, громадського харчування, сфері послуг, в галузі фінансів і підприємницькій діяльності Порушення порядку ведення податкового обліку, надання аудиторських висновків |
Адмінправопорушення
Томашпільський районний суд Вінницької області
Пилипчук О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні