Ухвала
від 09.01.2023 по справі 751/320/23
НОВОЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЧЕРНІГОВА

Справа№751/320/23

Провадження №1-кс/751/97/23

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 січня 2023 року місто Чернігів

Слідчий суддя Новозаводського районного суду міста Чернігова ОСОБА_1

при секретарі судового засідання ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 про арешт майна

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчий відділу СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням, погодженим прокурором Чернігівської обласної прокуратури ОСОБА_4 про накладення арешту на майно, яке було вилучено 04.01.2023 у ході обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , із забороною відчуження, розпорядження та користування його власниками та іншими особами.

Клопотання обґрунтовано тим, що у провадженні СУ ГУНП в Чернігівській області перебувають матеріали кримінального провадження № 42022270000000118 від 01.08.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Під час досудового розслідування встановлено, що посадові особи Прилуцької міської ради, за попередньою змовою з представниками комерційних структур, здійснюють розкрадання бюджетних коштів, виділених на поточний ремонт приміщень захисних споруд протирадіаційних укриттів, підвальних приміщень (укриттів), будівництво спортивного майданчику, капітальний ремонт світлофорів та доріг, закупівлю генераторів для обладнання «Пунктів Незламності», «Пункту Обігріву», бомбосховищ, закладів освіти та інших.

Зокрема, встановлено що бюджетом Прилуцької міської ради передбачені кошти на капітальний ремонт, будівництво об`єктів та інфраструктури, освітніх закладів, захисних споруд та інше. Основними розпорядниками вищевказаних коштів є: Управління житлово-комунального господарства (УЖКГ) Прилуцької міської ради в особі керівника ОСОБА_5 та Управління освіти Прилуцької міської ради, в особі т.в.о. начальника ОСОБА_6 , які організовують та проводять тендерні процедури, укладають договори з підрядними організаціями та проводять контроль за виконанням робіт на об`єктах реконструкції та будівництва.

ОСОБА_5 та ОСОБА_7 є підконтрольними особами та повністю виконують вказівки голови Прилуцької міської ради ОСОБА_8 . За її вказівкою в тендерній документації прописуються технічні вимоги та кваліфікаційні критерії, які сприятливі в подальшому для одержання перемоги в тендерній процедурі, пов`язаним учасникам процедур, або укладають прямі договори з такими суб`єктами господарювання, зокрема: ПП "МПБП Стимул", директор ОСОБА_9 ; ПП «КВО-РУМ», засновник ОСОБА_9 ; ФОП ОСОБА_10 ; ФОП ОСОБА_11 (фактично виконавцем робіт є ТОВ «УкрСпецМоноліт» директор ОСОБА_12 .

Відповідно до відкритих даних технічний нагляд на об`єктах, здійснює ПП "Прилукибудпроект", (ЄДРПОУ 21393765), розташоване за адресою: вул. Земська, б. 21, м. Прилуки, Чернігівська область, керівник ОСОБА_13 .

У ході досудового розслідування кримінального провадження, 04.01.2023 року, під час проведення обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , виявлено та вилучено:

1) Договір № 492.22 від 25.11.2022 на 1 арк;

2) Додаток до договору № 492.22 від 25.11.2022 на 1 арк;

3) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт пішохідного переходу з встановленням світлофору по вул.Київська, 56 у м. Прилуки, Чернігівської обл..» коригування в частині кошторисної документації на 38 арк;

4) Роздруківку ДСТУ на 1 арк;

5) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт від 26.12.2022 на 6 арк;

6) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 на 1 арк;

7) Додаток (реєстр актів) до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 на 1 арк;

8) Акт вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт на 2 арк;

9) Підсумкову відомість ресурсів об`єкт: капітальний ремонт пішохідного переходу з встановленням світлофору по вул. Київська, 56, у м. Прилуки, Чернігівської обл. на 7 арк;

10) Чотири паспорти пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 4 арк;

11) Шістнадцять паспортів світлофора дорожнього Т1.1ТВС1-01-АТ на 32 арк;

12) Дві копії додатків № 1 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на 2 арк;

13) Копії сертифікатів відповідності на 5 арк;

14) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 24.11.2022 на 2 арк;

15) Договір № 485.22 від 25.08.2022 на 1 арк;

16) Додаток до договору № 485.22 від 25.08.2022 на 1 арк;

17) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт об`єкту благоустрою з встановленням технічних засобів регулювання дорожнім рухом (світлофорних об`єктів) на перехресті вул. Боброва з вул. Густинська в м. Прилуки Чернігівської області» на 14 арк;

18) Шістнадцять паспортів світлофора дорожнього Т1.1.ТВЧ1-01-АТ на 32 арк;

19) Настанову щодо експлуатування пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 3 арк;

20) Чотири паспорти пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 4 арк;

21) Дві копії додатків № 1 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на 2 арк;

22) Копії сертифікатів відповідності на 4 арк;

23) Акти закриття прихованих робіт від 27.09.2022 на 2 арк;

24) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 28.09.2022 на 1 арк;

25) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

26) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 2-23/09-22 від 28.09.2022 на 1 арк;

27) Акти закриття прихованих робіт від 27.09.2022 на 2 арк;

28) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 28.09.2022 на 1 арк;

29) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

30) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 2-23/09-22 від 28.09.2022 на 1 арк;

31) Загальний журнал робіт ТОВ «Електротехнічна компанія «Інтерком» на 11 арк;

32) Інструкцію з експлуатації контролеру дорожнього ДК на 9 арк;

33) Паспорт контролеру дорожнього ДК на 2 арк;

34) Схему на 1 арк;

35) Журнал вхідного контролю якості матеріалів, конструкцій та виробів на 4 арк;

36) Договір № 486.22 про здійснення технічного нагляду від 25.08.2022 на 1арк;

37) Додаток до договору № 486.22 про здійснення технічного нагляду від 25.08.2022 на 1 арк;

38) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт об`єкту благоустрою з встановленням технічних засобів регулювання дорожнім рухом (світлофорних об`єктів) на перехресті вул. Костянтинівська з вул. Котляревського в м.Прилуки, Чернігівської області» на 24 арк;

39) Родруківку ДСТУ на 1 арк;

40) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 24.12.2022 на 2 арк;

41) Акт приймання виконання будівельних робіт за 08.12.2022 на 5 арк;

42) Кошторисний розрахунок на 1 арк

43) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк

44) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису на 3 арк;

45) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 2 арк

46) Акт приймання виконання будівельних робіт за 08.12.2022 на 4 арк;

47) Кошторисний розрахунок на 1 арк;

48) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

49) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 2 арк;

50) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на 2 арк;

51) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 2 арк;

52) Акт приймання виконання будівельних робіт за 24.11.2022 на 9 арк;

53) Підсумкову відомість ресурсів на 7 арк;

54) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк;

55) Акт приймання виконання будівельних робіт за 24.11.2022 на 10 арк;

56) Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк;

57) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк;

58) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на 4 арк;

59) Копію дефектного акту на 2 арк;

60) Копію договірної ціни на 1 арк

61) Копію договірної ціни на 1 арк;

62) Копію локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 2 арк;

63) Копію підсумкової відомості до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк;

64) Копію локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на 4 арк;

65) Копію підсумкової відомості на 2 арк;

66) Копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк;

67) Копію дефектного акту на 2 арк;

68) Інструкцію з експлуатації контролеру дорожнього ДК на 9 арк;

69) Паспорт контролеру дорожнього ДК на 2 арк;

70) Акти закриття прихованих робіт від 13.10.2022 на 2 арк;

71) Акти закриття прихованих робіт від 23.09.2022 на 2 арк;

72) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 23.09.2022 на 1 арк;

73) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 1-23/09-22 від 23.09.2022 на 1 арк;

74) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

75) Журнал вхідного контролю якості матеріалів, конструкцій та виробів ТОВ «ЕК «Інтерком» на 4 арк;

76) Загальний журнал робіт ТОВ «ЕК «Інтерком» на 11 арк;

77) Акти закриття прихованих робіт від 13.10.2022 на 2 арк;

78) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 23.09.2022 на 1 арк;

79) Акти закриття прихованих робіт від 23.09.2022 на 2 арк;

80) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 1-23/09-22 від 23.09.2022 на 1 арк;

81) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

82) Договір № 491.22 про здійснення технічного нагляду від 17.10.2022 на 1 арк;

83) Додаток до договору № 491.22 про здійснення технічного нагляду від 17.10.2022 на 1 арк;

84) Копію робочого проекту ПП «ЕТАЛОН+БУД» на 27 арк;

85) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 20.12.2022 на 3 арк;

86) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

87) Акт вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт на 1 арк;

88) Реєстр актів на 1 арк;

89) Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту на 1 арк;

90) Підсумкову відомість ресурсів на 5 арк;

91) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 23.12.2022 на 3 арк;

92) Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту на 1 арк;

93) Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк;

94) Наказ № 07-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

95) Гарантійні листи на 2 арк;

96) Наказ № 6-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

97) Наказ № 5-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

98) Наказ № 4-ОД від 07.06.2022 на 1 арк;

99) Наказ № 3-ОД від 07.06.2022 на 1 арк;

100) Наказ № 2-ОД від 06.06.2022 на 1 арк;

101) Наказ № 1-ОД від 02.06.2022 на 1 арк;

102) Договір № 468.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022на 1 арк;

103) Додаток до договору № 468.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

104) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

105) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

106) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

107) Договір № 469.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

108) Додаток до договору № 469.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

109) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

110) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

111) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

112) Договір № 466.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022на 1 арк;

113) Додаток до договору № 466.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

114) Копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

115) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

116) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

117) Копію дефектних актів та договірної ціни на 4 арк;

118) Договір № 465.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

119) Додаток до договору № 465.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

120) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

121) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

122) Копію підсумкової відомості ресурсів на 3 арк;

123) Договір № 467.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

124) Додаток до договору № 467.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

125) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

126) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 4 арк;

127) Копію підсумкової відомості ресурсів на 3 арк;

128) Договір № 463.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

129) Додаток до договору № 463.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

130) Договір № 464.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

131) Додаток до договору № 464.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

132) Договір № 489.22 про здійснення технічного нагляду від 12.09.2022 на 1 арк;

133) Додаток до договору № 489.22 про здійснення технічного нагляду від 12.09.2022 на 1 арк;

Вказані документи вилучено та поміщено до сейф-пакету EXP 0360646.

1) Договір № 488.22 про здійснення технічного нагляду від 05.09.2022 на1 арк;

2) Додаток до договору № 488.22 про здійснення технічного нагляду від05.09.2022 на 1 арк;

3) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

4) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 6 арк;

5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

6) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

7) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 4арк;

8) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-02-01 на 3 арк;

9) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

10) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 3 арк;

11) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №08-01-01 на 3 арк;

12) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

13) Копію робочого проекту «Поточний середній ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Андріївської (від вул. 1 Травня до вул. Костянтинівської) в м. Прилуки Чернігівської області» на 22 арк;

14) Реестр на 2 арк;

15) Копії паспортів на асфальтобетонну суміш на 17 арк;

16) Копію видаткової накладної № 51 від 18.07.2022 на 1 арк;

17) Копію видаткової накладної № 50 від 18.07.2022 на 1 арк;

18) Копію видаткової накладної № 49 від 18.07.2022 на 1 арк;

19) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 23.06.2022 на 4 арк;

20) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

21) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

22) Копію надання послуг № 52 від 18.07.2022 на 1 арк;

23) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

24) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 19.07.2022 на 4 арк;

25) Підсумкову відомість ресурсів на 2 apк;

26) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 3 арк; 27) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 22.08.2022 на 5 арк;

28) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

29) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

30) Роздруківку локального кошторису №07-01-01 на 1 арк;

31) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 4 арк;

32) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

33) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 2 арк; 34) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 25.10.2022 на 1 арк;

35) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 21.09.2022 на 4 арк;

36) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

37) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №08-01-01 на 3 арк;

38) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 5 арк;

39) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

40) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-02-01 на 3 арк;

41) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 7 арк;

42) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

43) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 3 арк;

44) Дефектний акт на додаткові роботи від 23.12.2022 на 2 арк;

45) Акт фактичного виходу матеріалів, виробів, конструкцій тощо, отриманих від розбирання конструкцій, знесення споруд або отриманих шляхом попутного добування під час виконання дорожніх робіт від 23.12.2022 на 1 арк;

46) Копію технічного звіту №994/2022-ТО за результатами технічного обстеження підвального приміщення будівлі комунального некомерційного підприємства «Прилуцька дитяча лікарня» ПМР розташованої по вул. Костянтинівська, буд. 185, м. Прилуки, для визначення можливості збільшення отвору у стіні підвального приміщення на 15 арк;

47) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23 жовтня 2022 року на 6 арк;

48) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13 жовтня 2022 року на 12 арк;

49) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26 вересня 2022 року на 7 арк;

50) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08 вересня 2022 року на 6 арк;

51) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022року 17.08.2022 на 4 арк;

52) Копію звіту за результатами обстеження № 38-2022 на 7 арк;

53) Акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за 26.12.2022 на 2 арк;

54) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

55) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 16.11.2022 на 1 арк;

56) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 16.11.2022 на 3 арк;

57) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

58) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 3 арк;

59) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 3арк;

60) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

61) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 3 арк;

62) Договір № 471.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

63) Додаток до договору № 471.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

64) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 5арк;

65) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 26.10.2022 на 1 арк;

66) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 26.10.2022 на 3арк;

67) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

68) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 2арк;

69) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

70) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 4 арк;

71) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 07.08.2022 на 2 арк;

72) Договір № 477.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

73) Додаток до договору № 477.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

74) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 26.12.2022 на 2 арк;

75) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 07.08.2022 на 2 арк;

76) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

77) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 5 арк;

78) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

79) Акт № 2 прийманя виконаних будівельних робіт за 21.11.202 на 8 арк;

80) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 4 арк;

81) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 11.10.2022 на 3 арк;

82) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за21.11.2022 на 9 арк;

83) Копії дефектних актів на 17 арк;

84) Договір № 476.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

85) Додаток до договору № 476.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

86) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 7 арк;

87) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 7 арк;

88) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 8арк;

89) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 4 арк;

90) Договір № 475.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

91) Додаток до договору № 475.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

92) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 9 арк;

93) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 26.10.2022 на 1 арк;

94) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 26.10.2022 на 3 арк;

95) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк

96) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 6 арк;

97) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 5 арк;

98) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 6 арк;

99) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 8 арк;

100) Наказ № 9-В від 05.08.2022 на 1 арк;

101) Наказ № 10-В від 05.08.2022 на 1 арк;

102) Наказ № 15-В від 05.08.2022 на 1 арк;

103) Наказ № 16-B від 05.08.2022 на 1 арк;

104) Наказ № 11-В від 05.08.2022 на 1 арк;

105) Наказ № 14-В від 05.08.2022 на 1 арк;

106) Наказ № 15-В від 08.08.2022 на 1 арк;

107) Договір № 473.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

108) Додаток до договору № 473.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

109) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 4 арк;

110) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 4 арк;

111) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 3 арк;

112) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 2 арк;

113) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 3 арк;

114) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 7 арк;

115) Роздруківки дефектних актів та договірних цін на 21 арк;

116) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на10 арк;

117) Акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на12 арк;

118) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 7 арк;

119) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 6 арк;

120) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 7 арк;

121) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 5 арк;

122) Договір № 472.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

123) Додаток до договору № 472.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

124) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 2 арк;

125) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

126) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 16.11.2022 на 1 арк;

127) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року на 4 арк;

128) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

129) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 4 арк;

130) Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 2 арк;

131) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 4 арк;

132) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

133) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

134) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

135) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 10 арк;

136) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

137) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

138) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

139) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

140) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 5 арк;

141) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

142) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

143) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

144) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

145) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

146) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

147) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

148) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

149) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 4 арк;

150) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

151) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 4 арк;

152) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 1 арк;

153) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

154) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 1 арк;

155) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 6 арк;

156) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 11.10.2022 на 3 арк;

157) Акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 4 арк;

158) Копію кваліфікаційного сертифікату на 1 арк;

159) Копію свідоцтва на 1 арк;

160) Копію кваліфікаційного сертифікату на 1 арк;

161) Копію свідоцтва на 1 арк;

162) Роздруківку зауважень на 1 арк;

163) Копію розписки отримання листів на 1 арк;

164) Роздруківку листів зауважень на 20 арк;

165) Копію наказу № 4-к від 06.06.2022 на 1 арк;

166) Чорнові записи з роздруківками виписок на 42 арк.

Вказані документи вилучено та поміщено до сейф-пакету № 7254814.

05.01.2022 вилучені при обшуку документи та речі визнано речовими доказами у кримінальному провадженні та приєднані до кримінального провадження.

Підставами для накладення арешту на предмети, речі та речовини, виявлені та вилучені 04.01.2022 при обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , є забезпечення збереження речових доказів.

Речі та документи, вилучені 04.01.2022 в ході обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , належать ОСОБА_13 , який був присутнім під час проведення слідчої дії.

Учасники кримінального провадження в судове засідання не з`явилися, про день та час судового засідання повідомлені належним чином. Слідчий у кримінальному провадженні ОСОБА_3 подав заяву про розгляд клопотання про арешт майна без його участі. Від представника власника майна адвоката ОСОБА_14 надійшла заява про розгляд клопотання без їх участі.

Відповідно до ч. 1 ст. 172 КПК України клопотання про арешт майна розглядається слідчим суддею, судом не пізніше двох днів з дня його надходження до суду, за участю слідчого та/або прокурора, цивільного позивача, якщо клопотання подано ним, підозрюваного, обвинуваченого, іншого власника майна, і за наявності - також захисника, законного представника, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. Неприбуття цих осіб у судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Фіксування судового засідання технічними засобами фіксування кримінального провадження згідно ч. 4 ст. 107 КПК України не здійснювалося.

Вивчивши матеріали кримінального провадження, слідчий суддя дійшов наступного висновку:

Слідчим суддею встановлено, що у провадженні СУ ГУНП в Чернігівській області перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42022270000000118 від 01.08.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Відповідно до ухвали слідчого судді Новозаводського районного суду міста Чернігова від 02.01.2023 року, клопотання слідчого задоволено, слідчому та прокурорам у кримінальному провадженні № 42022270000000118 від 01.08.2022 надано дозвіл на проведення обшуку у житловому приміщенні, яке належить на праві приватної власності (1/1 частка) ОСОБА_13 за місцем розташування ПП «Прилукибудпроект» за адресою: АДРЕСА_1 ) (а.п. 20-21).

Відповідно до постанови про визнання предметів речовими доказами від 05.01.2023 року, вилучені під час обшуку документи та речі визнані речовими доказами (а.п.28-39).

Відповідно до ст. 167 КПК України тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Відповідно до ч. 2 ст. 168 КПК України тимчасове вилучення майна може здійснюватися також під час обшуку, огляду. Тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку для вивчення фізичних властивостей, які мають значення для кримінального провадження, здійснюється лише у разі, якщо вони безпосередньо зазначені в ухвалі суду. Забороняється тимчасове вилучення електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку, крім випадків, коли їх надання разом з інформацією, що на них міститься, є необхідною умовою проведення експертного дослідження, або якщо такі об`єкти отримані в результаті вчинення кримінального правопорушення чи є засобом або знаряддям його вчинення, а також якщо доступ до них обмежується їх власником, володільцем або утримувачем чи пов`язаний з подоланням системи логічного захисту. У разі необхідності слідчий чи прокурор здійснює копіювання інформації, що міститься в інформаційних (автоматизованих) системах, телекомунікаційних системах, інформаційно-телекомунікаційних системах, їх невід`ємних частинах. Копіювання такої інформації здійснюється із залученням спеціаліста.

Зі змісту ч. 1 ст. 170 КПК України слідує, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Відповідно до ч. 2 ст. 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Згідно із ч. 3 ст. 170 КПК України, у випадку передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Згідно із ч.1 ст. 98 КПК України, речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно до ч. 10 ст. 170 КПК України арешт може бути накладений у встановленому цим Кодексом порядку на рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права, щодо яких ухвалою чи рішенням слідчого судді, суду визначено необхідність арешту майна.

При вирішенні питання про арешт майна, відповідно до ст. 173 КПК України, слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; достатність доказів, що вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; розмір можливої конфіскації майна, можливий розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, та цивільного позову; наслідки арешту майна для інших осіб; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

На підставі викладеного, слідчий суддя дійшла висновку, що вилучені у ході обшуку за адресою: вул. Земська, буд. 21, кв. 2, м. Прилуки, документи та речі, відповідають критеріям, зазначеним у статті 98 КПК України.

Враховуючи правову підставу для накладення арешту майна, можливість використання майна як доказ у кримінальному провадженні, слідчий суддя керуючись статтями 167, 168, 170, 173 КПК України, дійшла висновку, що викладені у клопотанні доводи про необхідність арешту майна, вилученого 04.01.2023 року у ході обшуку, є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 167, 168, 170-173, 309, 376 КПК України, слідчий суддя

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання клопотання старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_3 про арешт майна задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке вилучене 04.01.2023 року в ході обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , із забороною відчуження, розпорядження та користування його власникам та іншим особам, а саме на:

1) Договір № 492.22 від 25.11.2022 на 1 арк;

2) Додаток до договору № 492.22 від 25.11.2022 на 1 арк;

3) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт пішохідного переходу з встановленням світлофору по вул.Київська, 56 у м. Прилуки, Чернігівської обл..» коригування в частині кошторисної документації на 38 арк;

4) Роздруківку ДСТУ на 1 арк;

5) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт від 26.12.2022 на 6 арк;

6) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 на 1 арк;

7) Додаток (реєстр актів) до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2022 на 1 арк;

8) Акт вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт на 2 арк;

9) Підсумкову відомість ресурсів об`єкт: капітальний ремонт пішохідного переходу з встановленням світлофору по вул. Київська, 56, у м. Прилуки, Чернігівської обл. на 7 арк;

10) Чотири паспорти пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 4 арк;

11) Шістнадцять паспортів світлофора дорожнього Т1.1ТВС1-01-АТ на 32 арк;

12) Дві копії додатків № 1 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на 2 арк;

13) Копії сертифікатів відповідності на 5 арк;

14) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 24.11.2022 на 2 арк;

15) Договір № 485.22 від 25.08.2022 на 1 арк;

16) Додаток до договору № 485.22 від 25.08.2022 на 1 арк;

17) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт об`єкту благоустрою з встановленням технічних засобів регулювання дорожнім рухом (світлофорних об`єктів) на перехресті вул. Боброва з вул. Густинська в м. Прилуки Чернігівської області» на 14 арк;

18) Шістнадцять паспортів світлофора дорожнього Т1.1.ТВЧ1-01-АТ на 32 арк;

19) Настанову щодо експлуатування пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 3 арк;

20) Чотири паспорти пристрою звукової сигналізації ПЗС1-АТ на 4 арк;

21) Дві копії додатків № 1 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» на 2 арк;

22) Копії сертифікатів відповідності на 4 арк;

23) Акти закриття прихованих робіт від 27.09.2022 на 2 арк;

24) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 28.09.2022 на 1 арк;

25) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

26) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 2-23/09-22 від 28.09.2022 на 1 арк;

27) Акти закриття прихованих робіт від 27.09.2022 на 2 арк;

28) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 28.09.2022 на 1 арк;

29) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

30) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 2-23/09-22 від 28.09.2022 на 1 арк;

31) Загальний журнал робіт ТОВ «Електротехнічна компанія «Інтерком» на 11 арк;

32) Інструкцію з експлуатації контролеру дорожнього ДК на 9 арк;

33) Паспорт контролеру дорожнього ДК на 2 арк;

34) Схему на 1 арк;

35) Журнал вхідного контролю якості матеріалів, конструкцій та виробів на 4 арк;

36) Договір № 486.22 про здійснення технічного нагляду від 25.08.2022 на 1арк;

37) Додаток до договору № 486.22 про здійснення технічного нагляду від 25.08.2022 на 1 арк;

38) Копію робочого проекту «Капітальний ремонт об`єкту благоустрою з встановленням технічних засобів регулювання дорожнім рухом (світлофорних об`єктів) на перехресті вул. Костянтинівська з вул. Котляревського в м.Прилуки, Чернігівської області» на 24 арк;

39) Родруківку ДСТУ на 1 арк;

40) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 24.12.2022 на 2 арк;

41) Акт приймання виконання будівельних робіт за 08.12.2022 на 5 арк;

42) Кошторисний розрахунок на 1 арк

43) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк

44) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису на 3 арк;

45) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 2 арк

46) Акт приймання виконання будівельних робіт за 08.12.2022 на 4 арк;

47) Кошторисний розрахунок на 1 арк;

48) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

49) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 2 арк;

50) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на 2 арк;

51) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 2 арк;

52) Акт приймання виконання будівельних робіт за 24.11.2022 на 9 арк;

53) Підсумкову відомість ресурсів на 7 арк;

54) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк;

55) Акт приймання виконання будівельних робіт за 24.11.2022 на 10 арк;

56) Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк;

57) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на 3 арк;

58) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на 4 арк;

59) Копію дефектного акту на 2 арк;

60) Копію договірної ціни на 1 арк

61) Копію договірної ціни на 1 арк;

62) Копію локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01 на 2 арк;

63) Копію підсумкової відомості до локального кошторису № 02-01-01 на 1 арк;

64) Копію локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-02 на 4 арк;

65) Копію підсумкової відомості на 2 арк;

66) Копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва на 2 арк;

67) Копію дефектного акту на 2 арк;

68) Інструкцію з експлуатації контролеру дорожнього ДК на 9 арк;

69) Паспорт контролеру дорожнього ДК на 2 арк;

70) Акти закриття прихованих робіт від 13.10.2022 на 2 арк;

71) Акти закриття прихованих робіт від 23.09.2022 на 2 арк;

72) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 23.09.2022 на 1 арк;

73) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 1-23/09-22 від 23.09.2022 на 1 арк;

74) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

75) Журнал вхідного контролю якості матеріалів, конструкцій та виробів ТОВ «ЕК «Інтерком» на 4 арк;

76) Загальний журнал робіт ТОВ «ЕК «Інтерком» на 11 арк;

77) Акти закриття прихованих робіт від 13.10.2022 на 2 арк;

78) Акт опосвідчення схованих робіт по монтажу заземлюючих пристроїв від 23.09.2022 на 1 арк;

79) Акти закриття прихованих робіт від 23.09.2022 на 2 арк;

80) Протокол вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування № 1-23/09-22 від 23.09.2022 на 1 арк;

81) Паспорт заземлюючого пристрою на 1 арк;

82) Договір № 491.22 про здійснення технічного нагляду від 17.10.2022 на 1 арк;

83) Додаток до договору № 491.22 про здійснення технічного нагляду від 17.10.2022 на 1 арк;

84) Копію робочого проекту ПП «ЕТАЛОН+БУД» на 27 арк;

85) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 20.12.2022 на 3 арк;

86) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

87) Акт вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт на 1 арк;

88) Реєстр актів на 1 арк;

89) Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту на 1 арк;

90) Підсумкову відомість ресурсів на 5 арк;

91) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 23.12.2022 на 3 арк;

92) Розрахунок загальновиробничих витрат до Акту на 1 арк;

93) Підсумкову відомість ресурсів на 6 арк;

94) Наказ № 07-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

95) Гарантійні листи на 2 арк;

96) Наказ № 6-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

97) Наказ № 5-ОД від 28.06.2022 на 1 арк;

98) Наказ № 4-ОД від 07.06.2022 на 1 арк;

99) Наказ № 3-ОД від 07.06.2022 на 1 арк;

100) Наказ № 2-ОД від 06.06.2022 на 1 арк;

101) Наказ № 1-ОД від 02.06.2022 на 1 арк;

102) Договір № 468.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022на 1 арк;

103) Додаток до договору № 468.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

104) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

105) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

106) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

107) Договір № 469.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

108) Додаток до договору № 469.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

109) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

110) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

111) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

112) Договір № 466.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022на 1 арк;

113) Додаток до договору № 466.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

114) Копія довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

115) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

116) Копію підсумкової відомості ресурсів на 2 арк;

117) Копію дефектних актів та договірної ціни на 4 арк;

118) Договір № 465.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

119) Додаток до договору № 465.22 про здійснення технічного нагляду від 07.06.2022 на 1 арк;

120) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

121) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 3 арк;

122) Копію підсумкової відомості ресурсів на 3 арк;

123) Договір № 467.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

124) Додаток до договору № 467.22 про здійснення технічного нагляду від 28.06.2022 на 1 арк;

125) Копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

126) Копію акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за липень 2022 року на 4 арк;

127) Копію підсумкової відомості ресурсів на 3 арк;

128) Договір № 463.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

129) Додаток до договору № 463.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

130) Договір № 464.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

131) Додаток до договору № 464.22 про здійснення технічного нагляду від 06.06.2022 на 1 арк;

132) Договір № 489.22 про здійснення технічного нагляду від 12.09.2022 на 1 арк;

133) Додаток до договору № 489.22 про здійснення технічного нагляду від 12.09.2022 на 1 арк;

134) Договір № 488.22 про здійснення технічного нагляду від 05.09.2022 на1 арк;

135) Додаток до договору № 488.22 про здійснення технічного нагляду від05.09.2022 на 1 арк;

136) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

137) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 6 арк;

138) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

139) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

140) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 4арк;

141) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-02-01 на 3 арк;

142) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

143) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 3 арк;

144) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №08-01-01 на 3 арк;

145) Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк;

146) Копію робочого проекту «Поточний середній ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Андріївської (від вул. 1 Травня до вул. Костянтинівської) в м. Прилуки Чернігівської області» на 22 арк;

147) Реестр на 2 арк;

148) Копії паспортів на асфальтобетонну суміш на 17 арк;

149) Копію видаткової накладної № 51 від 18.07.2022 на 1 арк;

150) Копію видаткової накладної № 50 від 18.07.2022 на 1 арк;

151) Копію видаткової накладної № 49 від 18.07.2022 на 1 арк;

152) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 23.06.2022 на 4 арк;

153) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

154) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

155) Копію надання послуг № 52 від 18.07.2022 на 1 арк;

156) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на 1 арк;

157) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 19.07.2022 на 4 арк;

158) Підсумкову відомість ресурсів на 2 apк;

159) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 3 арк;

160) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 22.08.2022 на 5 арк;

161) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

162) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису№07-01-01 на 3 арк;

163) Роздруківку локального кошторису №07-01-01 на 1 арк;

164) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 25.10.2022 на 4 арк;

165) Підсумкова відомість ресурсів на 2 арк;

166) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 2 арк;

167) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 25.10.2022 на 1 арк;

168) Акт приймання виконаних будівельних робіт за 21.09.2022 на 4 арк;

169) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

170) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №08-01-01 на 3 арк;

171) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 5 арк;

172) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

173) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-02-01 на 3 арк;

174) Акт приймання виконаних будівельних робіт на 7 арк;

175) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

176) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису №07-01-01 на 3 арк;

177) Дефектний акт на додаткові роботи від 23.12.2022 на 2 арк;

178) Акт фактичного виходу матеріалів, виробів, конструкцій тощо, отриманих від розбирання конструкцій, знесення споруд або отриманих шляхом попутного добування під час виконання дорожніх робіт від 23.12.2022 на 1 арк;

179) Копію технічного звіту №994/2022-ТО за результатами технічного обстеження підвального приміщення будівлі комунального некомерційного підприємства «Прилуцька дитяча лікарня» ПМР розташованої по вул. Костянтинівська, буд. 185, м. Прилуки, для визначення можливості збільшення отвору у стіні підвального приміщення на 15 арк;

180) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23 жовтня 2022 року на 6 арк;

181) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13 жовтня 2022 року на 12 арк;

182) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26 вересня 2022 року на 7 арк;

183) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08 вересня 2022 року на 6 арк;

184) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022року 17.08.2022 на 4 арк;

185) Копію звіту за результатами обстеження № 38-2022 на 7 арк;

186) Акт № 7 приймання виконаних будівельних робіт за 26.12.2022 на 2 арк;

187) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

188) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 16.11.2022 на 1 арк; 189) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 16.11.2022 на 3 арк;

190) Підсумкову відомість ресурсів на 2 арк;

191) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 3 арк;

192) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 3арк;

193) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

194) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 3 арк;

195) Договір № 471.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

196) Додаток до договору № 471.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

197) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 5арк;

198) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 26.10.2022 на 1 арк;

199) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 26.10.2022 на 3арк;

200) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

201) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 2арк;

202) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

203) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 4 арк;

204) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 07.08.2022 на 2 арк;

205) Договір № 477.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

206) Додаток до договору № 477.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

207) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 26.12.2022 на 2 арк;

208) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 07.08.2022 на 2 арк;

209) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 3 арк;

210) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 5 арк;

211) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

212) Акт № 2 прийманя виконаних будівельних робіт за 21.11.202 на 8 арк;

213) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 4 арк;

214) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 11.10.2022 на 3 арк;

215) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 9 арк;

216) Копії дефектних актів на 17 арк;

217) Договір № 476.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

218) Додаток до договору № 476.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

219) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 7 арк;

220) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 7 арк;

221) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 8арк;

222) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 4 арк;

223) Договір № 475.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на1 арк;

224) Додаток до договору № 475.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

225) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 9 арк;

226) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 26.10.2022 на 1 арк; 227) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 26.10.2022 на 3 арк;

228) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк

229) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 6 арк;

230) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 5 арк;

231) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 6 арк;

232) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 8 арк;

233) Наказ № 9-В від 05.08.2022 на 1 арк;

234) Наказ № 10-В від 05.08.2022 на 1 арк;

235) Наказ № 15-В від 05.08.2022 на 1 арк;

236) Наказ № 16-B від 05.08.2022 на 1 арк;

237) Наказ № 11-В від 05.08.2022 на 1 арк;

238) Наказ № 14-В від 05.08.2022 на 1 арк;

239) Наказ № 15-В від 08.08.2022 на 1 арк;

240) Договір № 473.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

241) Додаток до договору № 473.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

242) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 4 арк;

243) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 26.09.2022 на 4 арк;

244) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 3 арк;

245) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 17.08.2022 на 2 арк;

246) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 13.10.2022 на 3 арк;

247) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 7 арк;

248) Роздруківки дефектних актів та договірних цін на 21 арк;

249) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на10 арк;

250) Акт № 6 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на12 арк;

251) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 7 арк;

252) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 6 арк;

253) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 7 арк;

254) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 12.12.2022 на 5 арк;

255) Договір № 472.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

256) Додаток до договору № 472.22 про здійснення технічного нагляду від 11.08.2022 на 1 арк;

257) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 2 арк;

258) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 6 арк;

259) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 16.11.2022 на 1 арк;

260) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2022 року на 4 арк;

261) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

262) Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за 08.09.2022 на 4 арк;

263) Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт за серпень 2022 року на 2 арк;

264) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 21.11.2022 на 4 арк;

265) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

266) Акт № 5 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

267) Акт № 4 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 11 арк;

268) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за 19.12.2022 на 10 арк;

269) Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

270) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

271) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

272) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

273) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 5 арк;

274) Підсумкоу відомість ресурсів на 4 арк;

275) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

276) Акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

277) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

278) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

279) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022 року на 4 арк;

280) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

281) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за 22.12.2022 на 1 арк;

282) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2022року на 4 арк;

283) Підсумкову відомість ресурсів на 3 арк;

284) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 4 арк;

285) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 1 арк;

286) Підсумкову відомість ресурсів на 4 арк;

287) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2022 року на 1 арк;

288) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 року на 6 арк;

289) Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за 11.10.2022 на 3 арк;

290) Акт № 12 приймання виконаних будівельних робіт за 23.10.2022 на 4 арк;

291) Копію кваліфікаційного сертифікату на 1 арк;

292) Копію свідоцтва на 1 арк;

293) Копію кваліфікаційного сертифікату на 1 арк;

294) Копію свідоцтва на 1 арк;

295) Роздруківку зауважень на 1 арк;

296) Копію розписки отримання листів на 1 арк;

297) Роздруківки листів зауважень на 20 арк;

298) Копію наказу № 4-к від 06.06.2022 на 1 арк;

299) Чорнові записи з роздруківками виписок на 42 арк., власником яких є ОСОБА_13 , мешканець АДРЕСА_1 .

Ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Копія ухвали негайно після її постановлення вручається слідчому, прокурору, а також відповідно до ч. 7 ст. 173 КПК України, присутнім під час оголошення ухвали.

У разі відсутності таких осіб під час оголошення ухвали копія ухвали надсилається їм не пізніше наступного робочого дня після її постановлення.

Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Чернігівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий cуддя ОСОБА_1

СудНовозаводський районний суд м.Чернігова
Дата ухвалення рішення09.01.2023
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу108308084
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —751/320/23

Ухвала від 09.01.2023

Кримінальне

Новозаводський районний суд м.Чернігова

Ченцова С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні