Рішення
від 11.01.2023 по справі 520/8868/22
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

Харків

11 січня 2023 року № 520/8868/22

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Зінченко А.В. ,розглянувши в порядку спрощеного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Славянка" (вул. Полтавський шлях, буд. 123,м. Харків,61064, код ЄДРПОУ 41986379) до Державної податкової служби України (Львівська площа, буд. 8,м. Київ,04053, код ЄДРПОУ 43005393), Головного управління ДПС у Харківській області, утворене на правах відокремленого підрозділу Державної податкової служби України (вул. Пушкінська, буд. 46,м. Харків,61057, код ЄДРПОУ 43983495) про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просив суд:

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360880/41986-379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 06.10.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 06.10.2021р. № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 3588241/41986379 від 29.12.2021р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 09.09.2021р. № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 3610803/41986379 від 04.01.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 03.09.2021р. № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360881/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 10.09.2021р.. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 10.09.2021р. № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360882/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 11.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 11.09.2021р. № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360874/419863 79 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.09.2021 р в Єдиному реєстрі податкових накладних:.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 14.09.2021р. № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360875/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 17.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 17.09.2021р. № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 73608761/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 18.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 18.09.2021р. № 9 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360877/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 24.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 24.09.2021р. № 10 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу. :

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360878/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 11 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 29.09.2021р. № 1 І в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360879/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

-зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 29.09.2021р. № 12 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

-визнати протиправними та скасувати рішення Комісії про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 18.11.2021р. року № 3391692/41986379.

Дослідивши надані матеріали справи, суд встановив наступні обставини.

19.08.2021 року між ТОВ «ТД Славянка» (далі за текстом Позивач, Постачальник) було укладено з ТОВ «Паритет-агро» (далі за текстом Покупець) договір поставки № 19.08.2021 за умовами якого Постачальник зобов`язується поставити та передати у власність Покупцеві, а Покупець зобов`язується прийняти та оплатити олійно-жирову продукцію (товар).

На виконання умов вищенаведеного Позивачем був поставлений товар, що підтверджується первинними документами (копії додаються до позовної заяви)

Відповідно до приписів п.201.10. ст.201 ПКУ Позивачем були складені та направлені для реєстрації в Єдиному реєстрі наступні податкові накладні:

-№ 2 від 03.09.2021р. на загальну суму 938040,00 грн.;

-№ 3 від 03.09.2021р. на загальну суму 935040,00 грн.;

-№ 5 від 10.09.2021р. на загальну суму 940080,00 грн.;

-№ 6 від 11.09.2021р. на загальну суму 940080,00 грн.;

-№ 7 від 14.09.2021р. на загальну суму 940080,00 грн.;

-№ 8 від 17.09.2021р. на загальну суму 940080,00 грн.;

-№ 9 від 18.09.2021р. на загальну суму 940080,00 грн.;

-№ 10 від 24.09.2021р. на загальну суму 938400,00 грн.;

-№ 11 від 29.09.2021р. на загальну суму 938400,00 грн.;

-№ 12 від 29.09.2021р. на загальну суму 938400,00 грн.;

-№ 1 від 06.09.2021р. на загальну суму 426972,00 грн.

Позивачем були отримані квитанції до вищенаведених податкових накладних які містила інформацію про зупинення реєстрації вказаної податкової накладної відповідно до п.201.16 ст.201 ПК України. В квитанції зазначено: коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 1517 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такою товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Позивачем направлені відповідні Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено та разом з повідомленням направлено первинні документи, що підтверджують здійснення господарських операцій.

Судом встановлено, що Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360880/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 06.10.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3588241/41986379 від 29.12.2021р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 3610803/41986379 від 04.01.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360881/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 10.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360882/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 11.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360874/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360875/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 17.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 73608761/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 18.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360877/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 24.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360878/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 11 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішенням про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних № 7360879/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Крім того, рішенням про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість від 18.11.2021р. № 3391692/41986379 прийнято рішення про не врахування таблиці.

Позивач, не погоджується з зазначеними рішеннями, вважає їх необґрунтованими та незаконними, які підлягають скасуванню , а тому звернувся до суду за захистом своїх прав та інтересів.

Матеріалами справи підтверджено, що ТОВ «ТД СЛАВЯНКА» пройшло процедуру державної реєстрації 07.03.2018р., номер запису в Єдиному державному реєстрі про включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичну особу 1 480 102 0000 076183.

Позивач здійснює свою діяльність відповідно до законодавства України та суворо дотримується в своїй діяльності всіх вимог, зокрема, Податкового кодексу України.

Місцезнаходження ТОВ «ТД СЛАВЯНКА» згідно з установчими документами є за адресою: 61064, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 123, що підтверджується відповідним Договором оренди № 4 від 01.11.2021р., укладеним із ТОВ «Харків-Агробуд» (код ЄДРПОУ 24670936).

Заявник має розрахункові рахунки, відкриті в КБ ПРИВАТ БАНК.

ТОВ «ТД СЛАВЯНКА» має в штаті 2 працівників

Основною діяльністю ТОВ «ТД СЛАВЯНКА» є виробництво продуктів олійно-жирової промисловості (замінники молочного жиру - Замінник молочного жиру «Віолія-Молжир 3 ЕАК»).

З метою здійснення господарської діяльності, між Позивачем та Приватним акціонерним товариством «Вінницький олійножировий комбінат» (код ЄДРПОУ 00373758) було укладено договір №19П/21 на виробництво жирової продукції на давальницких умовах від 19.08.2021 року.

Для виконання договору №19П/21 від 19.08.2021р. Позивачем були укладені наступні договори з постачання сировини для виготовлення Замінника молочного жиру «Віолія-Молжир 3 ЕАК, з такими підприємствами:

- ТОВ «Паритет-Агро» (договір №2008ПС від 20.08.2021р.) на постачання пальмової олії та оліїна пальмового;

- ТОВ «ДІ ЕНД АЙ ЕВОЛЮШН» (договір № 140241 від 25.08.2021р. та договір №140248 від 02.09.2021р.) на постачання Олії соняшникової рафінованої дезодорованої вимороженої марки П.

Судом встановлено, що виконання вищенаведених господарських договорів підтверджуються первинними документами (видатковами накладними, товарно-транспортними накладними, платіжними дорученнями, тощо), копії яких додані до позовної заяви.

З метою транспортування виготовленної продукції за договором №19П/21 від 19.08.2021р. (Замінник молочного жиру «Віолія-Молжир 3 ЕАК) Позивачем були укладені відповідні договори:

- ФОП ОСОБА_1 (договір № 25.08.21 від 25.08.2021року);

- ФОП ОСОБА_2 (договір № 20.08.21 від 20.08.2021року);

- ФОП ОСОБА_3 (договір № 1.09.21 від 19.08.2021року).

Усі поставки відображені у Журналі-ордері і Відомісті по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками , копії яких додані до матеріалів справи та досліджені судом.

Постачання сировини (Олії соняшникова рафінована дезодорована виморожена марки П) відбулося на підставі актів прийомо-передачі між (Власником) ТОВ «ДІ ЕНД АЙ ЕВОЛЮШН» (Власником) ТОВ «ТД СЛАВЯНКА» та (зберігачем) Приватне акціонерне товариство «Вінницький олійножировий комбінат»

-№ ДА 000000784 від 28.08.2021 року;

-№ ДА 000000834 від 06.09.2021 року;

-№ ДА 000000905 від 17.09.2021 року.

За сировину Постачальнику здійснено оплату платіжними дорученнями № 2 від 27.08.2021р. у сумі 234990.00грн., № 7 від 06.09.2021р. у сумі 234990.00 грн. та № 15 від 17.09.2021р. у сумі 46998.00 грн.

Постачання сировини (пальмова олія та оліїн пальмовий) Постачальником (ТОВ «Паритет-агро» за договором №2008ПС від 20.08.2021р.) відбувалося виробнику - ПАТ «Вінницький олійно жировий комбінат» (кож ЄДРПОУ 00373758) та передано прибутковими ордерами: №13369 від 29.08.2021 року (22.00 тони сировини); №13370 від 29.08.2021 року (22.02 тони сировини); №13380 від 30.08.2021 року (22.48 тони сировини); №13407 від 30.08.2021 року (21.56 тони сировини); №13529 від 04.09.2021 року (24.04 тони сировини); №13530 від 04.09.2021 року (22.52 тони сировини); №13611 від 07.09.2021 року (22.96 тони сировини); №13610 від 07.09.2021 року (24.22 тони сировини); №14391 від 18.09.2021 року (11.24 тони сировини); №14392 від 18.09.2021 року (20.00 тони сировини); №14390 від 18.09.2021 року (6.98 тони сировини); №14393 від 19.09.2021 року (20.02 тони сировини) (копії первинних документів додаються до позовної заяви).

Позивачем сплачена Постачальнику (ТОВ «Паритет-АГРО») за поставлену сировина у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, копії яких додаються: № 19 від 29.09.2021р.; № 20 від 29.09.2021р.; № 21 від 29.09.2021р.; № 22 від 29.09.2021р.; № 23 від 29.09.2021р.; № 24 від 29.09.2021р.; № 25 від 30.09.2021р.; № 26 від 30.09.2021р.; № 27 від 30.09.2021р.; № 28 від 30.09.2021р.; № 29 від 30.09.2021р.; № 30 від30.09.2021р.; № 31 від 30.09.2021р.; № 32 від 30.09.2021р.; № 33 від 01.10.2021р.; № 34 від 01.10.2021р.; № 35 від 01.10.2021р.; № 36 від 04.10.2021р.; № 45 від 06.10.2021р.

Після постачання сировини, Приватне акціонерне товариство «Вінницький олійножировий комбінат» (код ЄДРПОУ 00373758) виконуючи умови договору №19П/21 на виробництво жирової продукції на давальницких умовах від 19.08.2021 року, виконало послуги у такому об`ємі, що підтверджено наданими документами.

Усі поставки відображені Журналі-ордері і Відомістях по рахунку 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальника».

За надані послуги ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат» за договором №19П/21 на виробництво жирової продукції на давальницких умовах від 19.08.2021 року, Позивач сплачені у повному обсязі, що підтверджується відповідними платіжними лоручення (копії додаються до позовної заяви): № 1 від 27.08.2021р.; № 3 від 02.09.2021р.; № 4 від 31.08.2021р.; № 5 від 09.09.2021р.; № 6 від 01.09.2021р. № 13 від 16.09.2021р. № 14 від 17.09.2021р.; № 38 від 05.10.2021р.

Зберігання готової продукції відбувалося на підставі договору з ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат» (код ЄДРПОУ 00373758), що підтверджується актом виконаних робіт №1335 від 30.09.2021 року.

Після виготовлення продукції відбулось постачання готової продукції ПОКУПЦЮ ТОВ «Паритет-Агро» (код ЄДРПОУ 31642413) на підставі договору поставки № 19.08.2021 від 19.08.2021 року.

Рух товару так само відображено у Журналі-ордері і Відомості по рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями».

На підставі поставлено товару між Позивачем та ТОВ «Паритет-Агро» (код ЄДРПОУ 31642413) були підписані відповідні видаткові накладні (копії додаються до позовної заяви). Оплата поставленого товару здійснена ТОВ «Паритет-Агро» (код ЄДРПОУ 31642413) у повному обсязі.

Таким чином, на думку суду, Позивач виконав у повному обсязі свої зобов`язання перед вище зазначеними підприємствами взятими на себе за вище наведеними договорами. Виконало свої зобов`язання у повному обсязі в частині матеріально - техничного та фінансового забезпечення, але в частині реєстрації податкових накладних Позивачем сформовані та відправлені на реєстрацію відповідні податкові накладні, реєстрацію яких заблоковано.

Також судом встановлено, що з метою реєстрації зупинених податкових накладних Позивачем в електронній формі було надано повідомлення з письмовими поясненнями та копії документів на підтвердження здійснення господарських операцій.

Натомість, надіслана позивачу квитанція містить вимогу щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Як вже зазначалося, нами надсилалися первинні документи, що підтверджували реальність здійснення господарської операції та правомірність складання податкової накладної.

Суд зауважує, що у випадку не конкретизації переліку документів у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної платник податків перебуває у стані правової невизначеності, що позбавляє його можливості надати контролюючому органу необхідний в розумінні суб`єкта владних повноважень пакет документів, а для контролюючого органу, відповідно, створюються передумови для можливого прояву негативної дискреції - прийняття рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

Порядок адміністрування податку на додану вартість унормований розділом V Податкового кодексу України (надалі - ПК України).

Згідно з пунктом 185.1 статті 185 ПК України, об`єктом оподаткування є операції платників податку, зокрема з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об`єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об`єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу.

Датою виникнення податкових зобов`язань з постачання товарів/послуг згідно з пунктом 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 ПК України, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів. До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв`язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються, та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). (пункт 201.7 статі 201 ПК України).

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.

Відсутність факту реєстрації платником податку - продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.

Пунктом 201.16 статті 201 ПК України (у редакції, що діяла до внесення змін Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» №2245-VIII від 07.12.2017 року, який набрав чинності 01.01.2018 року) була унормована процедура зупинення реєстрації податкової накладної.

Відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України реєстрація податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної / розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Згідно з підпунктом 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних» № 1246 від 29 грудня 2010 року (далі - Порядок № 1246), податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог Податкового кодексу України в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування: реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами: відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку №1246 за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).

Наведені норми дають суду підстави для висновку, що законодавець встановлює перелік обов`язкової для фіксації в рамках квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної інформації. Без деталізації такого роду інформації відповідна квитанція не може вважатися належним чином оформленою. При цьому, квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної повинна фіксувати: 1) порядковий номер та дату складення податкової накладної; 2) конкретний критерій або ж критерії, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної; 3) пропозицію про надання платником податків пояснень та/або перелік конкретних документів, що є достатніми для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної.

Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

При цьому, зазначені норми податкового законодавства кореспондуються і з постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, якою затвердженні порядки з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пунктом 6 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Відповідно до пунктів 7, 8 Порядку № 1165 у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу податкової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

Платник податку отримує інформацію щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, через електронний кабінет.

Механізм прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) зупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, визначає Порядок прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджений Наказом Міністерства фінансів України 12 грудня 2019 року № 520 (далі -Порядок № 520).

Пунктом 2 вказаного порядку встановлено, що прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).

Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу (пункт 3).

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі (пункт 4).

Відповідно до пункту 5 Порядку № 520 перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати: договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «;Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (пункт 7).

Письмові пояснення та копії документів, подані платником податку до контролюючого органу відповідно до пункту 4 цього Порядку, розглядає комісія регіонального рівня (пункт 9).

Згідно з пунктом 11 Порядку № 520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі; та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку; та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.

Відповідно до пункту 12 вказаного Порядку № 520 рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі набирає чинності в день прийняття відповідного рішення.

Форма такого рішення передбачає, що у разі відмови в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН через ненадання платником податку копій документів, документи, які не надано, повинні бути підкресленими, тобто конкретно вказані.

Первинні документи, оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентами, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної, складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентами господарських зобов`язань.

Відтак, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості акта індивідуальної дії призводить до його протиправності.

Суд вказує, що аналогічна правова позиція висловлена Верховним Судом в постановах від 23 жовтня 2018 року у справі №822/1817/18 (адміністративне провадження №К/9901/62472/18), від 21 травня 2019 року у справі №0940/1240/18 (адміністративне провадження №К/9901/7590/19), від 02 липня 2019 року у справі №140/2160/18 (адміністративне провадження №К/9901/13662/19).

При юридичній оцінці рішень про відмову в реєстрації податкової накладної необхідно зауважити, що у квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної не було зазначено перелік документів, необхідних для її реєстрації. З врахуванням цієї обставини невідповідність вимог контролюючого органу в квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної щодо надання документів правовій визначеності виключала для контролюючого органу можливість прийняття негативного для позивача рішення з підстав невиконання ним вимог.

Можливість виконання платником податків обов`язку надати документи, необхідні для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної, прямо залежить від чіткого визначення контролюючим органом конкретного переліку цих документів. Хоча перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН визначено Порядком № 520, конкретний перелік таких документів може залежати, зокрема від змісту операції з постачання, суб`єктного складу її учасників, їх податкової поведінки.

Загальними вимогами, яким повинен відповідати акт індивідуальної дії, як акт правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість. В разі не зазначення в індивідуальному акті підстав його прийняття (фактичних і юридичних), чітких та зрозумілих мотивів його прийняття такий акт не може вважатися правомірним.

Комісія ГУ ДПС у Харківській області прийняла оскаржувані рішення про відмову реєстрації податкових накладних без зазначення мотивів неврахування поданих позивачем документів. Які саме документи було враховано, а які ні, в рішенні комісії не зазначено. Крім того, відсутність певного документа чи ненадання його контролюючому органу не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної, за умови, що інші документи підтверджують проведення господарської операції.

Правова позиція такого ж змісту щодо застосування вище наведених норм матеріального права вже була висловлена Верховним Судом, зокрема у постановах від 16 квітня 2019 касаційне провадження №К/9901/4895/19 (справа №826/10649/17), від 28 жовтня 2019 року касаційне провадження №К/9901/23858/19 (справа №640/983/19).

Щодо рішення про не врахування таблиці даних суд зазначає наступне.

Згідно з пунктом 12 Порядку №1165 платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку за встановленою формою (додаток 5).

У таблиці даних платника податку зазначаються: види економічної діяльності відповідно до КВЕД; коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України; коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України (пункт 13 Порядку №1165).

Пунктом 14 Порядку №1165 встановлено, що таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Таблиця даних платника податку з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня протягом п`яти робочих днів після її отримання. Комісія регіонального рівня приймає рішення про врахування або неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Податкового кодексу України. У рішенні про неврахування таблиці даних платника податку в обов`язковому порядку зазначається причина такого неврахування (пункти 15-17 Порядку №1165).

Згідно з пунктами 22, 23 Порядку №1165 таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили. Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Мінфіном.

У загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі Державної податкової служби (категорія 101.18) роз`яснено, що таблиця даних платника податку це інформація про специфіку діяльності платника податку, подання якої є правом платника, тому платник податку має право подати таблицю без факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі ЄРПН). Подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної, платнику податків не потрібно.

Право платника податку на оскарження в судовому порядку рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку вбачається з пункту 22 Порядку №1165, за яким таблиця даних платника податку враховується у разі надходження до контролюючого органу рішення суду про скасування рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке набрало законної сили. Право на звернення до суду також передбачено в затвердженій формі рішення (додаток 6 до Порядку №1165), а саме «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку».

Судом встановлено, що первинні документи оформлені позивачем в рамках господарських відносин із контрагентом, копії яких надані разом із поясненнями для прийняття рішення щодо реєстрації податкової накладної, складені у відповідності до вимог законодавства та є первинними документами, які засвідчують факт реального виконання позивачем та його контрагентом господарських зобов`язань.

Проаналізувавши наведене, суд приходить до висновку, що оскаржувані рішення прийняті відповідачем необґрунтовано, тобто без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, недобросовісно, всупереч вимогам чинного законодавства, у зв`язку із чим є протиправними та підлягають скасуванню.

Суд зазначає, що згідно з вимогами ст.2 КАС України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з ме тою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтер есів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів влад них повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень тау спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім фор мам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, протягом розумного строку.

Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства визначено, що суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

Таким чином, проаналізувавши наведене, суд вважає за необхідне вказати, що позовні вимоги є обґрунтованими, підтверджені нормативно та документально, а тому є такими, що підлягають задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст. 243, 244, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

В И Р І Ш И В :

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360880/41986-379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 1 від 06.10.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 06.10.2021р. № 1 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 3588241/41986379 від 29.12.2021р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 2 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 09.09.2021р. № 2 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 3610803/41986379 від 04.01.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 3 від 03.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 03.09.2021р. № 3 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360881/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 5 від 10.09.2021р.. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 10.09.2021р. № 5 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360882/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 6 від 11.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 11.09.2021р. № 6 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360874/419863 79 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 7 від 14.09.2021 р в Єдиному реєстрі податкових накладних:.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 14.09.2021р. № 7 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360875/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 8 від 17.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 17.09.2021р. № 8 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 73608761/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 9 від 18.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 18.09.2021р. № 9 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360877/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 10 від 24.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 24.09.2021р. № 10 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360878/41986379 від 20.09.2022р. про відмову у реєстрації податкової накладної № 11 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 29.09.2021р. № 1 І в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправним та скасувати рішення Комісії № 7360879/41986379 від 20.09.2022р. прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної № 12 від 29.09.2021р. в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 29.09.2021р. № 12 в Єдиному реєстрі податкових накладних датою її надходження до контролюючого органу.

Визнати протиправними та скасувати рішення Комісії про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість ТОВ ТД Славянка (код ЄДРПОУ 41986379) від 18.11.2021р. року № 3391692/41986379.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Харківській області (61057, м. Харків, вул. Пушкінська, буд. 46, код ЄДРПОУ 43983495) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Славянка" (вул. Полтавський шлях, буд. 123,м. Харків,61064, код ЄДРПОУ41986379) судові витрати в розмірі 4900(чотири тисячі дев`ятьсот) грн.00 коп.

Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку шляхом подачі безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня вручення повного рішення суду у відповідності до ст. 295 цього Кодексу.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Зінченко А.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.01.2023
Оприлюднено13.01.2023
Номер документу108344176
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них податку на додану вартість (крім бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, податку на додану вартість із ввезених на митну територію України товарів (продукції), зупинення реєстрації податкових накладних)

Судовий реєстр по справі —520/8868/22

Постанова від 21.12.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 21.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 07.11.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 30.10.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Кононенко З.О.

Ухвала від 10.10.2023

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Зінченко А.В.

Ухвала від 03.10.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 22.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 01.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

Ухвала від 01.08.2023

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Бартош Н.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні