Житомирський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17 січня 2023 року м. Житомир справа № 240/17885/22
категорія 112010201
Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Єфіменко О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії,
встановив:
До Житомирського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - позивач, ОСОБА_1 ) із позовом, в якому просить:
- визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо відмови у перерахунку його пенсії з 06.04.2022 із врахуванням довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 01.07.2007 по 27.12.2017, виданої ТОВ «Спецперсонал» та довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 24.03.2014 по 15.02.2015, виданої ТОВ «Новий Техкомсервіс»;
- зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснити перерахунок та виплату його пенсії з 06.04.2022 із врахуванням довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 01.07.2007 по 27.12.2017, виданої ТОВ «Спецперсонал» та довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 24.03.2014 по 15.02.2015, виданої ТОВ «Новий Техкомсервіс» із врахуванням проведених виплат.
Обґрунтовуючи заявлені вимоги, позивач вважає, що Головним управління Пенсійного фонду України в Житомирській області безпідставно відмовлено йому у здійсненні перерахунку його пенсійного забезпечення із врахуванням заробітної плати, отриманої в періоди роботи з 01.07.2007 по 27.12.2017 в ТОВ «Спецперсонал» та з 24.03.2014 по 15.02.2015 в ТОВ «Новий Техкомсервіс».
Такі дії вважає неправомірними та такими, що суперечать чинному законодавству, оскільки, довідки про заробітну плату, які надані позивачем при зверненні до відповідача є достовірними, містять всі реквізити, печатку та підписи керівника і головного бухгалтера. Крім того, матеріали справи містять докази, які свідчать про перебування вищевказаних підприємств на обліку в управлінні пенсійного фонду Російської Федерації та сплату страхових внесків.
Ухвалою суду від 25.08.2022 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрите провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та повідомлення (виклику) учасників справи.
21.10.2022 до суду надійшов відзив на позов, в якому представник Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (далі - відповідач, Пенсійний фонд) просить відмовити у задоволенні позовних вимог. Пояснює, що обчислення пенсії проводиться із заробітку (доходу) за періоди роботи, які зараховуються до страхового стажу. Розмір заробітку (доходу) визначається з офіційно встановленого курсу гривні на момент призначення пенсії. Звертає увагу, що до заяви про перерахунок пенсії від 06.04.2022 позивач надав довідки про заробітну плату від 16.09.2021 б/н, які видані ТзОВ «Новий Техкомсервіс» та ТзОВ «Спецперсонал», підприємствами Російської Федерації, однак у таких відсутні номера їх реєстрації, посилання на первинні документи, інформацію про те, що зазначені суми заробітної плати враховуються для обчислення пенсії. Крім того, у довідці від 16.09.2021 б/н виданої ТзОВ «Спецперсонал» двічі відображені місяці квітень і травень 2016 року та задвоєні суми заробітної плати за ці місяці, у зв`язку із чим, вказані довідки видані підприємствами Російської Федерації, викликають сумніви.
Розгляд справи судом відкладався у зв`язку із запровадженням на території України воєнного стану.
Відповідно до положень ч.5 ст.262, ч.1 ст.263 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін (у письмовому провадженні) за наявними у справі матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов до наступного висновку.
Відповідно до частини першої статті 46 Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.
Правовідносини, що виникають у сфері пенсійного забезпечення громадян, регулюються Законом України від 09.07.2003 №1058-IV «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон №1058-IV).
Відповідно до пункту 1 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону №1058-IV пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах, які відповідно до цього Закону мають право на пенсію на пільгових умовах, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.
До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди зазначеним вище особам пенсії призначають за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого в Законі України "Про пенсійне забезпечення".
Згідно з частиною першою статті 24 Закону №1058-IV передбачено страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Відповідно до частини 2 статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхуваннями.
Для обчислення пенсії враховується заробітна плата (дохід) за весь період страхового стажу, починаючи з 1 липня 2000 року. За бажанням пенсіонера та за умови підтвердження довідки про заробітну плату первинними документами або в разі, якщо страховий стаж, починаючи з 1 липня 2000 року становить менше 60 місяців, для обчислення пенсії також враховується заробітна плата (дохід) за будь-які 60 календарних місяців страхового стажу підряд по 30 червня 2000 року незалежно від перерв.
У разі якщо страховий стаж становить менший період, ніж передбачено абзацом першим цієї частини, враховується заробітна плата (дохід) за фактичний страховий стаж (частина 1 статті 41 Закону №1058-IV).
Положеннями статті 15 Закону України «Про міжнародні договори України» від 29 червня 2004 року № 1906-IV (далі - Закон № 1906-IV) передбачено, що чинні міжнародні договори України підлягають сумлінному дотриманню Україною відповідно до норм міжнародного права.
Згідно з принципом сумлінного дотримання міжнародних договорів Україна виступає за те, щоб й інші сторони міжнародних договорів України неухильно виконували свої зобов`язання за цими договорами
Згідно з ст. 19 Закон № 1906-IV укладені й належним чином ратифіковані міжнародні договори України є невід`ємною частиною національного законодавства. Якщо міжнародним договором України, укладання якого відбулось у формі закону, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені законодавством України, то застосовуються правила міжнародного договору України.
Статтею 4 Закону №1058-IV передбачено, що законодавство про пенсійне забезпечення складається із законів України та з міжнародних договорів щодо пенсійного забезпечення, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України. Якщо міжнародним договором України, згода на обов`язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про пенсійне забезпечення, то застосовуються норми міжнародного договору.
Статтею 1 Угоди "Про гарантії прав громадян держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у галузі пенсійного забезпечення" від 13 березня 1992 року (членом якої була Україна, на момент звернення позивача до відповідача, далі - Угода) передбачено, що пенсійне забезпечення громадян держав-учасників цієї Угоди і членів їх членів їх сімей здійснюється по законодавству держави, на території якої вони проживають.
Угода від 13 березня 1992 року розповсюджує свою дію на всі види пенсійного забезпечення громадян, які встановлені чи будуть установлені законодавством держави-учасниць угод (стаття 5 Угоди).
Згідно з ч. 2 ст. 6 Угоди, для встановлення права на пенсію, в тому числі пенсію на пільгових умовах і за вислугу років, громадянам держав - учасниць Угоди враховується трудовий стаж, набутий на території будь-якої з цих держав, а також на території колишнього СРСР за час до набуття чинності цією Угодою.
Відповідно до статті 5 Угоди така розповсюджується на всі види пенсійного забезпечення громадян, які встановлені чи будуть встановлені законодавством держав-учасниць Угоди.
Відповідно до ст. 6 Угоди між Урядом України і Урядом Російської Федерації про трудову діяльність і соціальний захист громадян України і Росії, які працюють за межами кордонів своїх країн 14.01.1993, працівники Сторони виїзду, які працюють на території Сторони працевлаштування, користуються правами та виконують обов`язки, що встановлені трудовим законодавством Сторони працевлаштування (включаючи питання трудових відносин, колективних договорів, оплати праці, режиму робочого часу та часу відпочинку, охорони та умов праці та інші). Трудовий стаж, включаючи стаж, який обчислюється у пільговому порядку, і стаж роботи за спеціальністю, набутий у зв`язку з трудовою діяльністю на територіях обох Сторін, взаємно визначається Сторонами. Обчислення стажу здійснюється згідно з законодавством Сторони, на території якої відбувалась трудова діяльність. Сторонами визнаються дипломи, свідоцтва та інші документи державного зразка про рівень освіти і кваліфікації, які видані відповідними компетентними органами Сторін, без легалізації.
Рішенням Економічного Суду Співдружності Незалежних Держав №01-1/2-07 від 26 березня 2008 року визначено, що норма пункту 3 статті 6 Угоди "Про гарантії прав громадян держав-учасниць Співдружності Незалежних Держав у галузі пенсійного забезпечення" встановлює правило, згідно з яким розмір пенсії визначається із заробітку (доходу) за періоди роботи, що зараховуються до трудового стажу, і застосовується при первинному призначенні пенсії в державах-учасницях Угоди. Конкретні періоди роботи для визначення середнього заробітку (доходу) при призначенні пенсії передбачаються пенсійним законодавством кожної держави-учасниці цієї Угоди.
Стаж, набутий на території будь-якої з держав-учасниць Угоди, та заробіток (дохід) за періоди роботи, які зараховуються до трудового стажу, враховуються лише при призначенні пенсії.
Таким чином, нормами статті 6 цієї Угоди встановлено, що розмір пенсії визначається із заробітку (доходу) за періоди роботи, що зараховуються до трудового стажу, і застосовується при первинному призначенні пенсії в державах-учасницях Угоди, а конкретні періоди роботи для визначення середнього заробітку (доходу) передбачаються пенсійним законодавством кожної держави-учасниці цієї Угоди при призначенні пенсії.
Так, підставою звернення позивача до суду із даним позовом, слугував факт відмови відповідачем у здійсненні перерахунку пенсії із врахуванням заробітної плати отриманої у період роботи позивача: з 01.07.2007 по 27.12.2017 на ТОВ «Спецперсонал» та з 24.03.2014 по 15.02.2015 на ТОВ «Новий Техкомсервіс».
Під час розгляду справи, судом встановлено, що в матеріалах справи міститься довідка про заробітну плату б/н від 16 вересня 2021 року за періоди роботи позивача на посаді інженера в ТОВ "Спецперсонал" (Московська область, м. Корольов, вул. Мічуріна, 21 А, Російська Федерація) з 01.07.2007 по 27.12.2017 за змістом якої позивач з січня 2008 року по вересень 2017 року отримував заробітну плату.
Крім того, до матеріалів справи позивачем додано довідку про заробітну плату складену ТОВ «Новий Техкомсервіс» (Московська область, м. Корольов, вул. Мічуріна, 21 А. Російська Федерація) отриману позивачем під час трудової діяльності з 24.03.2014 по 15.02.2015 на вказаному товаристві.
Відповідач вважає, що інформація викладена у вищевказаних довідках недостовірна, оскільки такі не мають: номерів їх реєстрації, посилання на первинні документи та інформація про те, що зазначені суми заробітної плати враховуються для обчислення пенсії, а також у довідці від 16.09.2021 б/н, виданої ТОВ «Спецперсонал» двічі відображені місяці квітень і травень 2016 року, а тому задвоєні суми заробітної плати за такі місяці.
У той час, за інформацією викладеною у довідці пенсійного фонду Російської Федерації № 206/16-11/27587 від 12.07.2021 організація ТОВ «Спецперсонал», ІПН 5018109375, перебуває на обліку в управлінні з 15.06.2006 і дотепер. Однак, у зв`язку з чинним законодавством відомості персоніфікованого обліку на іноземних робітників подавалися з 2012 року, інформацією про нараховані та сплачені страхові внески до 2012 року управління не володіє. Згідно з витягом з особового рахунку страхові внески на ОСОБА_1 нараховані та сплачені у повному обсязі за період з 2012 року по 2018 рік включно. Крім того, відповідно до довідки пенсійного фонду Російської Федерації №206/16-11/27587 від 12.07.2021 організація ТОВ «Техкомсервіс», ІПН 5018114520, перебуває на обліку в управлінні з 15.06.2006 і дотепер, яким також нараховані та сплачені страхові внески у повному обсязі по 2016 рік включно, у тому числі на ОСОБА_1 за період з 2014 року по 2015 рік.
Таким чином, суд вважає, що вказані довідки свідчать про те, що позивач дійсно працював на вказаних підприємствах та такими підприємствами, зокрема: з 2012 року по 2018 рік ТОВ «Спецперсонал» та з 2014 року по 2015 рік ТОВ «Техкомсервіс» передбачені законодавством страхові внески сплачувалися.
З огляду на встановлені обставини справи, суд вважає, що довідки про заробітну плату від 16.09.2021 надані позивачем при зверненні із заявою про перерахунок пенсії є достовірними, містять всі необхідні реквізити, печатку та підписи керівника і головного бухгалтера.
Спірні відносини, з приводу зарахування вищевказаних періодів роботи до страхового стаж позивача не виникало, відповідачем лише відмовлено у здійсненні перерахунку пенсії на підставі наданих позивачем довідок про заробітну плату.
Відповідно до п. 2.10 Порядку подання та оформлення документів призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1 (зі змінами внесеними постановою правління Пенсійного фонду України №13-1 від 07.07.2014) довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами. У випадках, коли архівні установи не мають можливості видати довідку за встановленою формою з розшифровкою виплачених сум за видами заробітку, вони можуть видавати довідки, що відповідають даним, наявним в архівних фондах, без додержання цієї форми.
Системний аналіз зазначених норм свідчить про те, що за загальним правилом підставою для проведення розрахунку/перерахунку пенсії є документи про нарахування заробітної плати. Видача довідок про заробітну плату проводиться підприємством, відповідно до первинних документів за нормативними документами, які дійсні на момент видачі довідки.
Суд зазначає, що надані позивачем довідки є належним та достовірним доказом, оскільки вони містять всі необхідні дані для врахування відомостей зазначених у них, а саме містять суму заробітної плати, печатку підприємства та підпис відповідальних осіб, також є записи, що довідки видані на підставі первинних документів (особових рахунків) та зазначено про утримання відповідних внесків із заробітної плати до органів Пенсійного фонду Російської Федерації.
Наявність міжнародної угоди (на момент звернення позивача до відповідача із заявою про перерахунок його пенсії), якою врегульовано питання пенсійного забезпечення осіб, які працювали в Російській Федерації (врахування стажу та заробітку), спростовує доводи відповідача щодо необхідності перевірки довідок про заробітну плату на достовірність їх видачі.
Відповідно до частини 2 статті 41 Закону №1058-ІV до заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії враховуються суми виплат (доходу), отримуваних застрахованою особою до набрання чинності цим Законом, у межах сум, на які відповідно до законодавства, що діяло раніше, нараховувалися внески на державне соціальне страхування або збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, а за періоди до запровадження обмеження максимального розміру заробітної плати (доходу), з якої сплачувалися зазначені внески (збір), - у межах сум, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, включалися до заробітної плати, з якої обчислювалася пенсія відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення» і не перевищують 5,6 розміру середньої заробітної плати в Україні на день отримання зазначених сум.
Таким чином, можливість врахувати при призначенні пенсії заробіток, отриманий за межами України, залежить від сплати страхових внесків до Пенсійного фонду за цей період. Відомості про сплату страхових внесків, матеріали справи містять.
Також суд зазначає, що згідно з пунктом 38 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» орган, який призначає пенсію має право в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість видачі документів для призначення (перерахунку) пенсії. Такі перевірки не є плановими, а тому можуть проводитись Пенсійним фондом в будь-який час. Пенсійний фонд проводить зустрічну перевірку на підставі первинних бухгалтерських документів, за результатами якої складається акт перевірки щодо достовірності довідки про заробітну плату. У разі встановлення розбіжностей у сумах з наданим документом вираховується сума надміру сплачених коштів (переплата) або ж здійснюється перерахунок пенсії з метою її підвищення.
Разом з тим, згідно з статтею 101 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 №1788-ХІІ від 5 листопада 1991 року органи, що призначають пенсії, мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі. Підприємства та організації несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну громадянам або державі внаслідок несвоєчасного оформлення або подання пенсійних документів, а також: за видачу недостовірних документів, і відшкодовують її.
Таким чином, відповідач наділений повноваженнями щодо перевірки наданих позивачем документів, які можуть бути реалізовані шляхом відповідних запитів, витребування первинних документів щодо підтвердження виплаченої заробітної плати, проведення фактичних перевірок тощо.
Як свідчать матеріали справи, на запит позивача до пенсійного фонду Російської Федерації відповідачу надіслано лист № 206/16-11/27587 від 12.07.2021, яким підтверджується сплата страхових внесків роботодавцями із отриманої позивачем заробітної плати.
З приводу неможливості провести перевірку, у зв`язку із відсутністю ТОВ Спецперсонал та ТОВ Новий техкомсервіс за адресою місця реєстрації підприємства, вказаної у листі-відмові датованого 08.06.2022, суд не бере до уваги, оскільки посилання відповідача на лист пенсійного фонду Російської Федерації від 21.01.2022 є безпідставним, такий в матеріалах справи не міститься, до відзиву на позов не доданий, а тому суд позбавлений можливості перевірити вказану інформацію.
Крім того, як наголошувалося судом, перевірка достовірності виданих документів покладається на пенсійний орган, а сумніви останнього щодо обґрунтованості їх видачі, самі по собі не можуть бути підставою для відмови у неврахуванні заробітної плати при призначенні позивачу пенсії.
Вказаного висновку також дійшов Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду у постанові від 21 лютого 2020 року у справі №291/99/17.
Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача (ч.2 ст.77 КАС України).
Враховуючи встановлені обставини справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягаю задоволенню.
Питання про розподіл судових витрат вирішується судом відповідно до ст.139 КАС України.
Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 256 КАС України, суд
вирішив:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП: НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (вул. О.Ольжича, 7, м.Житомир,10003. ЄДРПОУ: 13559341) про визнання дій протиправними, зобов`язання вчинити дії, задовольнити.
Визнати протиправними дії Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо відмови у перерахунку ОСОБА_1 пенсії з 06.04.2022 із врахуванням довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 01.07.2007 по 27.12.2017, виданої ТОВ «Спецперсонал» та довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 24.03.2014 по 15.02.2015, виданої ТОВ «Новий Техкомсервіс».
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснити перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії з 06.04.2022 із врахуванням довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 01.07.2007 по 27.12.2017, виданої ТОВ «Спецперсонал» та довідки б/н від 16.09.2021 про заробітну плату за період роботи з 24.03.2014 по 15.02.2015, виданої ТОВ «Новий Техкомсервіс» із врахуванням проведених виплат.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області на користь ОСОБА_1 документально підтверджені судові витрати у сумі 992 (дев`ятсот дев`яносто дві) грн 40 коп.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Суддя О.В. Єфіменко
Повний текст складено: 17 січня 2023 р.
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2023 |
Оприлюднено | 19.01.2023 |
Номер документу | 108434810 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них осіб, звільнених з публічної служби |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Єфіменко Ольга Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні