УХВАЛА
про витребування доказів
м. Вінниця
18 січня 2023 р.Справа № 120/8568/22
Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого суддіШаповалової Тетяни Михайлівни,розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Тульчинської міської ради про визнання протиправною бездіяльністю та зобов`язання вчинити дії,
ВСТАНОВИВ:
У жовтні 2022 ОСОБА_1 (далі позивач) звернувся до суду з адміністративним позовом до Тульчинської міської ради (далі відповідач), у якому просив суд:
визнати протиправною бездіяльність Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області щодо неприйняття рішення про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель водного фонду, що знаходяться в оренді ОСОБА_1 для рибогосподарських потреб в межах с. Копіївка на території Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області, а саме земельної ділянки площею 55,4365 га з кадастровим номером 0524383300:02:001:0215;
зобов`язати Тульчинську міську раду Тульчинського району Вінницької області на найближчій сесії розглянути та затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель водного фонду, що знаходяться в оренді ОСОБА_1 для рибогосподарських потреб в межах с. Копіївка на території Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області, а саме земельної ділянки площею 55,4365 га з кадастровим номером 0524383300:02:001:0215;
вирішити питання розподілу судових витрат, чим стягнути із бюджетних асигнувань Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області на користь ОСОБА_1 судові витрати пов`язані із розглядом справи, а саме витрати на правничу допомогу у розмірі 10000 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що 14.07.2022 на 34 (позачерговій) сесії Тульчинської міської ради 8 скликання депутатами була розглянута заява ОСОБА_1 про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель водного фонду для рибогосподарських потреб, що знаходяться у нього в оренді, а саме земельної ділянки площею 55,4365 га.
Згідно витягу з протоколу 14.07.2022 на 34 (позачерговій) сесії Тульчинської міської ради 8 скликання із 34 депутатів, що входять до Тульчинської міської ради, на сесії були присутні 21 депутат. Міський голова виніс дане питання на голосування за основу, так як було уточнення до проекту рішення щодо виключення із мотивувальної частини проекту рішення посилання на Закону України «Про плату за землю», оскільки він втратив чинність 01 січня 2011 року.
За результатами голосування: голосували депутатів за основу: «за» - 14, «проти» - 2, «утрималось» - 7. Рішення за основу не прийнято.
Позивач вважає бездіяльність відповідача щодо не затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель водного фонду, що знаходяться в оренді ОСОБА_1 для рибогосподарських потреб протиправною, що і стало підставою для звернення з цим позовом до суду.
Ухвалою суду від 27.10.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) в порядку статті 262 КАС України, а також встановлено відповідачу строк на подання відзиву на позовну заяву. Цією ж ухвалою суду витребувано у відповідача належним чином засвідчені документи, що пов`язані із розглядом клопотання позивача; Регламенту Тульчинської міської ради; клопотання позивача.
25.11.2022 відповідач надав до суду витребувані ухвалою суду від 02.02.2022 року документи.
25.11.2022 відповідач подав відзив на позов, у якому зокрема вказує, що 13.10.2022 повторна заява ОСОБА_1 була розглянута на засіданні постійної комісії з питань земельних відносин, протокольним рішенням якої проект рішення «Про затвердження технічної документації із нормативної грошової оцінки земельної ділянки водного фонду площею 55,4365 га, що надана в оренду для рибогосподарських потреб ОСОБА_1 в межах населеного пункту с. Копіївка Тульчинського району Вінницької області винесено на чергову сесію Тульчинської міської ради, яка орієнтовно відбудеться в першій декаді (1-10 числа) грудня 2022 року (протокол комісії №18).
Враховуючи наведене, відповідач просить відмовити у задоволенні адміністративного позову.
У ст. 9 КАС України, окрім інших принципів адміністративного судочинства, закріплено й принцип офіційного з`ясування всіх обставин у справі. Частиною 4 цієї статті передбачено, що суд вживає визначені законом заходи, необхідні для з`ясування всіх обставин у справі, у тому числі щодо виявлення та витребування доказів з власної ініціативи.
Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Ці дані встановлюються такими засобами: 1) письмовими, речовими і електронними доказами; 2) висновками експертів; 3) показаннями свідків (частина 2 статті 72 КАС України).
Відповідно до приписів ч.ч. 6-9 ст. 80 КАС України будь-яка особа, у якої знаходиться доказ, повинна видати його на вимогу суду.
Особи, які не мають можливості подати доказ, який витребовує суд, або не мають можливості подати такий доказ у встановлені строки, зобов`язані повідомити про це суд із зазначенням причин протягом п`яти днів з дня вручення ухвали.
У випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, а також за неподання таких доказів без поважних причин, суд застосовує до відповідної особи заходи процесуального примусу, визначені цим Кодексом.
У разі неподання суб`єктом владних повноважень витребуваних судом доказів без поважних причин або без повідомлення причин суд, залежно від того, яке ці докази мають значення, може визнати обставину, для з`ясування якої витребовувався доказ, або відмовити у її визнанні, або розглянути справу за наявними в ній доказами, а у разі неподання доказів позивачем - також залишити позовну заяву без розгляду.
З метою дослідження всіх обставин, що мають значення для прийняття законного та обґрунтованого рішення у справі, суд вважає за необхідне витребувати у Тульчинської міської ради:
інформацію про те чи розглянута заява ОСОБА_1 від 13.10.2022 про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель водного фонду, що знаходяться в оренді ОСОБА_1 для рибогосподарських потреб в межах с. Копіївка на території Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області, а саме земельної ділянки площею 55,4365 га з кадастровим номером 0524383300:02:001:0215, на черговій сесії Тульчинської міської ради, яка орієнтовно мала відбутися в першій декаді (1-10 числа) грудня 2022 року.
Разом з тим, суд звертає увагу відповідача на те, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 149 КАС України суд може постановити ухвалу про стягнення в дохід Державного бюджету України з відповідної особи штрафу у сумі від 0,3 до трьох розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб у випадку неповідомлення суду про неможливість подати докази, витребувані судом, або неподання таких доказів без поважних причин суб`єктом владних повноважень.
Керуючись статтями 72, 80, 149, 248, 256 від КАС України,
УХВАЛИВ:
Витребувати у Тульчинської міської ради:
інформацію про те чи розглянута заява ОСОБА_1 від 13.10.2022 про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель водного фонду, що знаходяться в оренді ОСОБА_1 для рибогосподарських потреб в межах с. Копіївка на території Тульчинської міської ради Тульчинського району Вінницької області, а саме земельної ділянки площею 55,4365 га з кадастровим номером 0524383300:02:001:0215, на черговій сесії Тульчинської міської ради,.
Надати до суду інформацію протягом 3-х робочих днів з дня отримання ухвали суду.
Ухвала оскарженню не підлягає та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 256 КАС України.
СуддяШаповалова Тетяна Михайлівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2023 |
Оприлюднено | 20.01.2023 |
Номер документу | 108457004 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо здійснення публічних закупівель, з них |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні