Постанова
від 08.12.2022 по справі 160/2224/22
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

08 грудня 2022 року м. Дніпросправа № 160/2224/22

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Божко Л.А. (доповідач),

суддів: Суховарова А.В., Лукманової О.М.,

розглянувши у письмовому провадженні в м. Дніпро апеляційні скарги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.04.2022 р. (суддя Коренев А.О.) по справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «НТ АГРО НТ» до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії

в с т а н о в и В:

01.02.2022 р. ТОВ «НТ АГРО НТ звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії, де просили:

- визнати протиправними дії ГУ ДПС у Дніпропетровській області як відокремленого підрозділу ДПС щодо включення ТОВ «НТ АГРО НТ» до Плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 рік;

- визнати протиправними дії ДПС України щодо включення ТОВ «НТ АГРОНТ» до Плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 рік, затвердженого в.о. Голови ДПС України 24.12.2021 р. та зобов`язати ДПС України виключити ТОВ «НТ АГРО НТ» з Плану - графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 рік.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.04.2022 р. адміністративний позов задоволений.

Не погодившись з рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.04.2022 р. Державна податкова служба України подала апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду в частині задоволених позовних вимог до ДПС України та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позовних вимог в цій частині.

Апеляційна скарга мотивована тим, що факт включення позивача до плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 р. не створює для ТОВ «НТ АГРО НТ» жодних правових наслідків у вигляді виникнення, зміни чи припинення його прав.

Не погодившись з рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.04.2022 р. Головне управління ДПС у Дніпропетровській області подало апеляційну скаргу, де просили скасувати рішення суду в частині задоволених позовних вимог до ГУ ДПС у Дніпропетровській області, як відокремленого підрозділу щодо включення ТОВ «НТ АГРО НТ» до Плану графіку проведення документальних перевірок платників податків на 2022 р. та прийняти нову постанову про відмову в задоволенні позовних вимог в цій частині.

Апеляційна скарга мотивована тим, що право визначати перелік платників податків, які повинні бути включені до графіку перевірок та підлягають такій, має саме територіальний податковий орган, проте після чого такий план графік підлягає обов`язковому затвердженню вищестоящим органом головою ДПС і є обов`язковим до виконання.

На апеляційні скарги ДПС України та ГУ ДПС у Дніпропетровській області позивачем надані відзиви, де зазначаючи про те, що враховуючи факт ненадання контролюючим органом 1) обгрунтування підстав включення ТОВ «НТ АГРО НТ» до плану графіку; 2) доказів, які підтверджують встановлений ризик; 3) відомостей про контрагентів ТОВ «НТ АГРО НТ», взаємовідносини з якими стали підставою для застосування зазначеного критерію ризику високого ступеня, ТОВ «НТ АГРО НТ» приходить до висновку, що відповідачами в силу положень ч.2 ст. 77 КАС України не доведена правомірність своїх дій по включенню платника податків до плану графіку перевірок на 2022 р., в зв`язку з чим просили апеляційні скарги відповідачів залишити без задоволення, а рішення суду залишити без змін.

Дослідивши матеріали справи та докази по справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку про залишення без задоволення апеляційних скарг в зв`язку з наступним.

З матеріалів справи вбачається, що 27.12.2021 р. позивач дізнався про те, що ТОВ «НТ АГРО НТ» включене до Плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 рік та початок проведення документальної планової перевірки запланований на лютий 2022 р. Підстава включення наявність одного критерію ризику високого ступеню «Наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання з сумою податку на додану вартість понад 1 млн.грн або понад 5% загального обсягу податкового кредиту, але не менше 100 тис.грн».

Крім того, судом встановлено, що ГУ ДПС у Дніпропетровській області на адвокатський запит позивачу надіслало Інформаційно аналітичну довідку щодо діяльності підприємства, яке включається до плану графіку перевірок, відповідно чого в розділі 1 вказано, що загальний обсяг доходів за період, по якому здійснюється планування 100 913,1 тис.грн; загальний обсяг постачання за період, по якому здійснюється планування 339 170,6 тис.грн, перевіряємий період: 04.01.2019 30.09.2021 р., а в третьому розділі «Ризики несплати податків» зазначено «Фактор» - наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання з сумою податку на додану вартість понад 1 млн.грн. або понад 5% загального обсягу податкового кредиту, але не менше 100 тим.грн і фактичне значення 2 194 438,68 грн.

Відповідно листа ДПС України від 18.01.2022 р. № 924/6/99-00-07-04-02-06 встановлено, що згідно зі статтею 77 ПК України і Порядку формування плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 р. № 524 ТОВ «НТ АГРО НТ» включене до плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 р. як платника податків, що має критерій ризику несплати податків високого ступеню, зокрема, наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн. грн. або понад 5 % загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн.

Крім того, судом встановлено, що інформації щодо зміни протягом 2021 р. розрахунку критеріїв ризику високого ступеню та інформації, що розшифровує критерій ризику високого ступеню, а саме - наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн. грн. або понад 5 % загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн., згідно чого позивача включено до плану графіку на 2022 р., ДПС України не надали, в зв`язку з чим позивач подав адвокатські запити 20.01.2022 р.

Так, ДПС України листом від 25.01.2022 р. № 1488/6/99-00-07-04-02-06 повідомило позивача, що 15.11.2021 р. протоколом засідання робочої групи з удосконалення системи ризикоорієнтованого податкового контролю уточнений розрахунок критерію ризику високого ступеню «декларування експортних та/або імпортних операцій без фактичного здійснення таких операцій, і алгоритм розрахунку критерію ризику «наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 % загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн.» - не змінювався.

Також судом встановлено, що в наданні інформації про контрагентів позивача за операціями, що стали підставою для виникнення критеріїв ризику високого ступеню відмовлено, а необхідність в даній інформації була зумовлена тим, що в ІТС «Електронний кабінет платника» ТОВ «НТ АГРО НТ» відображені розраховані критерії ризику високого ступеня для відбору платників податків для включення до плану графіку станом на 05.03.2021 р., де:

-рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю 0,37%(по галузі 0,57%);

-рівень сплати податку на додану вартість нижчий на 50 та більше % за рівень сплати податку за відповідною галуззю 1,25% (по галузі 1,25%);

-декларування експортних та/або імпортних операцій без фактичного здійснення таких операцій 13500346,89 і звітний період для розрахунку критеріїв ризику 2020 р. і даний розрахунок відображений 05.07.2021 р.

Таким чином, судом встановлено, що ризики з кабінету відрізняються від ризиків, що стали підставою для внесення позивача до плану графіку на 2022 р.

Крім того, з матеріалів справи слідує, що в ІТС «Електронний кабінет платника» ТОВ «НТ АГРО НТ» наявні відомості щодо критеріїв ризику високого ступеню, розрахованого станом на 05.03.2021 р. і такий критерій ризику високого ступню, що зазначений відповідачем «наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 % загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн.» відсутній та про даний критерій позивач дізнався з листа ГУ ДПС у Дніпропетровській області від 04.01.2022 р.

Також судом встановлено, що відповідно «Примітки» Витягу щодо обгрунтування пропозицій до Плану графіку на 2022 рік вбачається, що структурним підрозділом з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків до Управління податкового аудиту надані обгрунтування наявності у позивача двох критеріїв ризику високого та середнього ступенів: рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю і інші операційні витрати більше інших операційних доходів та не встановлено критерію ризику високого ступеню, відповідно з яким позивача включено до Плану графіку на 2022 р.

Таким чином, з матеріалів справи вбачається, що станом на 24.12.2021 р. дату формування Плану графіку на 2022 р. у відповідачів відсутні були обгрунтування розрахунку критерію ризику високого ступеню, а саме «наявність інформації про не підтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 % загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис. грн.» як підстави для включення позивача до Плану графіку на 2022 р.

Статтею 77 ПК України передбачено, що «План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.

77.2. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний. Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім - не частіше ніж раз на два календарних роки, високим - не частіше одного разу на календарний рік.

Порядок формування, затвердження плану-графіка та внесення змін до нього, а також перелік ризиків та їх поділ за ступенями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Внесення змін до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік допускається не частіше одного разу в першому та одного разу в другому кварталі такого року, крім випадків коли зміни пов`язані із змінами найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок.

…77.4. Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформлюється наказом».

Крім того, судом встановлено, що з метою удосконалення організації роботи з формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, відповідно до вимог Податкового кодексу України та Митного кодексу України та для забезпечення єдиного підходу до формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, Наказом Міністерства фінансів України № 524 від 02.06.2015 р. затверджений Порядок формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків», відповідно чого розділом 1 встановлено, що «…Річний план-графік складається відповідно до вимог статті 77 розділу II Податкового кодексу України (далі - Кодекс).

План-графік документальних планових перевірок на поточний рік оприлюднюється на офіційному вебсайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки. Оновлення річного плану-графіка здійснюється у разі його коригування.

Внесення змін до плану-графіка проведення документальних планових перевірок на поточний рік допускається не частіше одного разу у першому та одного разу у другому кварталах такого року, крім випадків, коли зміни пов`язані із змінами найменування платника податків, що вже був включений до плану-графіка, та/або виправлення технічних помилок.

…2. Формування (коригування) планів-графіків територіальних органів Державної податкової служби України (далі - територіальні органи ДПС) здійснюється у порядку, встановленому у розділах III-V цього Порядку.

Формування (коригування) планів-графіків здійснюється засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

3. Проекти річних планів-графіків складаються територіальними органами ДПС не пізніше 01 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки засобами інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

…Разом з проектом плану-графіка (коригування плану-графіка) формуються інформаційно-аналітичні довідки за кожним платником податків з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

4. При відборі платника податків до плану-графіка відповідно до вимог статті 77 розділу II Кодексу необхідним є врахування також вимог пункту 102.1 статті 102 розділу II Кодексу в частині граничних термінів проведення перевірки та визначення податкового зобов`язання платника податків, вимог пункту 77.3 статті 77 розділу II Кодексу в частині заборони проведення документальної планової перевірки за окремими видами зобов`язань перед бюджетами, крім правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податків, зборів та єдиного внеску при виплаті (нарахуванні) доходів фізичним особам, податку на доходи фізичних осіб та зобов`язань за бюджетними позиками і кредитами, що гарантовані бюджетними коштами.

5. План-графік (коригування плану-графіка) складається з планів-графіків (коригувань планів-графіків) територіальних органів ДПС та затверджується Головою ДПС.

Після затвердження Головою ДПС плану-графіка (коригування плану-графіка) територіальними органами ДПС надаються підрозділу, до функцій якого входить організація роботи щодо формування плану-графіка, засобами автоматизованої інформаційної системи "Управління документами" плани-графіки (коригування планів-графіків) з відповідними додатками та обґрунтування підстав включення платника податків до плану-графіка (коригування плану-графіка).

Затверджений план-графік є обов`язковим для виконання всіма підрозділами територіальних органів ДПС.

Належну якість формування плану-графіка та його коригування забезпечує територіальний орган ДПС, який сформував план-графік (коригування плану-графіка)».

Відповідно розділу II Порядку встановлено, що « 1. План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків (додаток 1), коригування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (додаток 2), структура плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків (додаток 3) складається з чотирьох розділів:

рoзділ I. Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб;

рoзділ II. Документальні планові перевірки фінансових установ, постійних представництв та представництв нерезидентів;

рoзділ III. Документальні планові перевірки платників податків - фізичних осіб;

рoзділ IV. Документальні планові перевірки платників податків - юридичних осіб з питань правильності обчислення, повноти і своєчасності сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.

2. Розділ I плану-графіка має підрозділи А та Б.

Підрозділ А. Платники податків, які належать до кластерних об`єднань платників податків, та їх контрагенти

Цей підрозділ плану-графіка має дві групи:

І група - основні підприємства, які належать до кластерних об`єднань платників податків;

II група - найбільші контрагенти, через яких здійснюються товарно-грошові операції (у тому числі посередницькі структури, експортери, імпортери, філії, інші платники податків - юридичні особи).

Підрозділ Б. Інші платники податків

Цей підрозділ плану-графіка має дві групи:

I група - основні підприємства;

II група - найбільші контрагенти, через яких здійснюються товарно-грошові операції (у тому числі посередницькі структури, експортери, імпортери, філії, інші платники податків - юридичні особи)».

Однак, з матеріалів справи слідує, що в наданих ДПС України витягу з плану графіку на 2022 р. та копії плану графіку на 2022 р., всупереч вимогам зазначеного Порядку та Додатку №1 до нього, відсутня колонка «Розділ, підрозділ, група» щодо включення позивача за відповідним критерієм і така інформація є, лише в структурі плану графіку на 2022 р., розміщеному на офіційному вебсайті ДПС України.

Аналізуючи вищевикладене, суд встановив, що з наданих відповідачами документів не можливо встановивти, яка ж інформація стала підставою для визначення критерію високого ступеню ризику щодо ТОВ «НТ АГРО НТ» і включення його до плану графіку на 2022 р., затвердженого 24.12.2021 р., та ким з відповідачів він складений.

Крім того, з листа ДПС України від 18.01.2022 р. слідує, що витяг з проекту плану графіку на 2022 р. та витяг з плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 р. в частині включення ТОВ «НТ АГРО НТ», що оприлюднений на веб-сайті ДПС, надіслані до ДПС України ГУ ДПС у Дніпропетровській області листом від 31.12.2021 р. № 10006/8/04-36-07-13-10, що свідчить про порушення відповідачами стороку, встановленого Порядком № 524 та є підтвердженням порушення ними строку, порядку та послідовності проведення відбору платників податків за відсутності підстав щодо визначенння та зміни критеріїв ступеню ризику платника податків і подальше безпідставне включення його до плану - графіку на 2022 р.

Відповідно до розділу III Порядку формування плану-графіка проведення документальних планових перевірок платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 524 від 02.06.2015 р., встановлено, що « 1. До розділів I, II плану-графіка включаються платники податків реального сектору економіки, які провадять фінансово-господарську діяльність, сплачують податки та взяті на облік в контролюючих органах як платники податків за основним місцем обліку, або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, або які знаходяться у стані зміни свого місцезнаходження.

2. Формування переліку платників податків до розділів I, II плану-графіка проводиться за критеріями ризиків згідно з вимогами цього розділу, у тому числі за даними інформаційно-телекомунікаційних систем контролюючих органів.

При формуванні плану-графіка на наступний рік враховуються показники за результатами діяльності платника податків за 9 місяців поточного року. Якщо податковим (звітним) періодом для податку на прибуток платника податків є календарний рік, при плануванні враховуються показники за попередній рік. При коригуванні плану-графіка враховуються показники за результатами діяльності платника податків за останній податковий (звітний) період, крім показників за результатами діяльності платника податків за перший квартал.

3. До плану-графіка включаються платники податків, які за результатами господарської діяльності мають найбільші ризики несплати до бюджету податків та зборів, платежів.

…5. Критерії відбору платників податків - юридичних осіб:

1)високого ступеня ризику:…наявність інформації про непідтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис.грн;…».

Таким чином, судом встановлено, що до Критеріїв високого ступеня ризику стосовно відбору платників податків відносить критерій про «наявність інформації про непідтвердження реального здійснення операції з придбання із сумою податку на додану вартість понад 1 млн грн або понад 5 відсотків загального обсягу податкового кредиту, але не менше ніж 100 тис.грн»., що став підставою для включення позивача до плану графіку на 2022 р., однак, відповідно «Примітки» Витягу щодо обгрунтування пропозицій до Плану графіку на 2022 рік вбачається, що структурним підрозділом з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків до Управління податкового аудиту надані обгрунтування наявності у позивача двох критеріїв ризику високого та середнього ступенів: рівень сплати податку на прибуток нижчий на 50 та більше відсотків за рівень сплати податку за відповідною галуззю і інші операційні витрати більше інших операційних доходів та не встановлено критерію ризику високого ступеню, відповідно з яким позивача включено до Плану графіку на 2022 р.

Крім того, судом встановлено, що суд першої інстанції ухвалами від 08.02.2022 р. надавав строк відповідачам для надання відповідних доказів на підтвердження своїх заперечень і даний строк продовжувався на 15 днів, але відповідачі свої заперечення мотивували, лише нормативно правовими актами без надання доказів, що спростували б доводи позивача.

Зокрема, відповідачі не спростували ту обставину, що 24.12.2021 р. на дату затвердження в.о. голови ДПС України плану графіку перевірок на 2022 рік обгрунтованих пропозицій від ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо визначення критерію високого ступеня ризику за яким позивача включено до плану - графіку на 2022 рік, не було.

Як слідує з матеріалів справи, відповідачі документально не підтвердили і не мотивували визначення критерію високого ступеню ризику стосовно позивача, на підставі чого ТОВ «НТ АГРО НТ» включений до плану графіку на 2022 рік.

Також судом встановлено, що з Інформаційно аналітичної довідки слідує, що під час формування Плану графіку на 2022 рік в порушення вимог Порядку № 524 ГУ ДПС у Дніпропетровській області врахувало показники за результатами діяльності позивача не за 9 місяців поточного 2021 р., а за 2020 р.

Крім того, з матеріалів справи слідує, що станом на 03.11.2021 р., тобто до направлення структурним підрозділом з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків службової записки до Управління податкового аудиту ГУ ДПС у Дніпропетровській області у контролюючого органу вже була надана 30.10.2021 р. позивачем декларація з прибутку на 9 місяців 2021 р. з навантаженням 0,66 %, але не була врахована при здійсненні розрахунку критерію високого ступеню ризику.

Враховуючи вищевикладене, суд апеляційної інстанції повністю погоджується з висновком суду першої інстанції про задоволення позовних вимог, оскільки відповідачі, всупереч ч.2 ст. 77 КАС України не довели правомірність своїх дій щодо включення ТОВ «НТ АГРО НТ» до плану графіку проведення документальних планових перевірок платників податків на 2022 рік і доводи апеляційних скарг не спростовують висновку суду першої інстанції, в зв`язку з чим вважає за необхідне апеляційні скарги залишити без задоволення, а рішення суду без змін.

Керуючись ст.ст. 315,316,321,322,325 КАС України, суд-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України - залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 07.04.2022 р. залишити без змін.

Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складання повної постанови.

Головуючий - суддяЛ.А. Божко

суддяА.В. Суховаров

суддяО.М. Лукманова

Виготовлено з автоматизованої системи документообігу суду

Суддя Л.А. Божко

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.12.2022
Оприлюднено23.01.2023
Номер документу108485524
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них зупинення реєстрації податкових накладних

Судовий реєстр по справі —160/2224/22

Ухвала від 02.03.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 24.02.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 08.12.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 04.09.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 20.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 20.06.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 31.05.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Ухвала від 25.05.2022

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Божко Л.А.

Рішення від 06.04.2022

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Коренев Андрій Олексійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні