Рішення
від 19.01.2023 по справі 140/7873/22
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 січня 2023 року ЛуцькСправа № 140/7873/22

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Дмитрука В.В.,

розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІА ГРОУС» до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІА ГРОУС» (далі ТзОВ «ЛІА ГРОУС», позивач) звернулось з позовом до Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті (далі відповідач), Державної служби України з безпеки на транспорті про визнання протиправною та скасування постанови від 31.10.2022 №327833 про застосування адміністративно-господарського штрафу у розмірі 17 000 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 07.10.2022 головним спеціалістом відділу державного контролю за безпекою на транспорті у Волинській області Поліського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки Чапакою А.О. складено акт проведення перевірки вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом №333350. На підставі даного акту начальником Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті Шендюхом Тарасом Юрійовичем (далі Шендюх Т.Ю.) винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №327833 від 31.10.2022, якою накладено на позивача штраф у сумі 17 000,00 грн.

Відповідно до оскаржуваної постанови до ТзОВ «ЛІА ГРОУС» застосовано адміністративно-господарський штраф за те, що 07.10.2022 на 133 км а/д М-19 допущено порушення, стосовно відсутності документів, перелік яких визначений ст. 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме відсутня товарно - транспортна накладна на вантаж.

Зазначені обставини викладені у акті №333350 від 07.10.2022.

Не догоджуючись з даною постановою, позивач оскаржив її до Державної служби України з безпеки на транспорті.

Однак, 25.11.2022 Державна служби України з безпеки на транспорті відмовила у задоволені скарги та залишила рішення територіального органу без змін.

Позивач вважає, що постанова №327833 від 31.10.2022 є протиправною та такою, що підлягає скасуванню.

Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 15.12.2022 відкрито спрощене позовне провадження у справі без проведення судового засідання та виклику сторін.

Відповідач у відзиві на позовну заяву позовні вимоги не визнав, просив відмовити у задоволенні позову в повному обсязі, мотивуючи тим, що під час перевірки виявлено, що перевізником ТзОВ «ЛІА ГРОУС» надавались послуги перевезення вантажу за відсутності, на момент перевірки, товарно транспортної накладної або іншого документа на вантаж. На вимогу інспектора водій надав для перевірки свідоцтво про реєстрацію ТЗ НОМЕР_1 ; посвідчення водія НОМЕР_2 ; видаткову накладну № 0009911 від 07 жовтня 2022, яка не містила усієї необхідної інформації, визначеної ст. 48 Закону №2344-ІІІ. Товарно-транспортна накладна під час перевезення була відсутня.

Представник відповідача зазначає, що 01.10.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» №1534-ІХ. Таким чином, п.3, ч.1, ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» викладено в новій редакції: перевезення пасажирів та вантажів за відсутності на момент проведення перевірки документів, визначених статтями 39 і 48 цього Закону, - штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У попередній редакції передбачалось «надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Як зазначено вище, Законом встановлено коли в товарно - транспортній накладній немає необхідності - «крім фізичних осіб, які здійснюють перевезення вантажу за рахунок власних коштів та для власних потреб». Позивач не заперечує факт відсутності товарно-транспортної накладної на момент перевірки. Таким чином, Закон визначає обов`язок автомобільного перевізника мати товарно-транспортну накладну при виконанні будь-яких перевезень - чи для власних потреб, чи надаючи послуги.

Представник відповідача зауважує, що позивач надає недостовірні дані, оскільки надана видаткова накладна №1 датована 07.10.2022, не має жодного відношення до даної справи та не пред`являлась інспектору, натомість, під час рейдової перевірки водій ОСОБА_1 пред`явив видаткову накладну №ОС - 0009911 від 07.10.2022.

З урахуванням наведеного, представник відповідача вважає, що керівник Відділу державного нагляду (контролю) у Волинській області дійшов до правомірного висновку, тому підстави для задоволення позовних вимог ТзОВ «Ліа Гроус» про визнання цієї постанови протиправною і її скасування відсутні. Просив відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню з наступних мотивів та підстав.

Судом встановлено, що 07.10.2022 відповідачем на підставі направлення на рейдову перевірку №013459 від 30.09.2022 та щотижневого графіку, затвердженого від 30.09.2022 (а.с.36-37) на 133км. а/д М-19 було проведено рейдову перевірку автомобіля MAN TGL 8.180, д.н.з. НОМЕР_3 , який належить ТзОВ «ЛІА ГРОУС» За результатами перевірки складено акт №333350 від 07.10.2022 проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час здійснення перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом (а.с. 38).

У вказаному акті міститься інформація, що на момент проведення перевірки відсутні документи, визначені статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», а саме: товарно транспортної накладної або іншого документа на вантаж.

За результатами розгляду справи про порушення законодавства про автомобільний транспорт Відділом державного нагляду (контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті 31.10.2022 винесено постанову про застосування адміністративно-господарського штрафу №327833, якою постановлено стягнути з перевізника ТзОВ «ЛІА ГРОУС» штраф у сумі 17 000 грн за порушення законодавства про автомобільний транспорт, а саме за відсутність документів, перелік яких визначений статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», відповідальність за яке передбачена п. 3 частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».( а.с.44)

Не догоджуючись з даною постановою, позивач оскаржив її до Державної служби України з безпеки на транспорті.

Однак, 25.11.2022 Державна служби України з безпеки на транспорті відмовила у задоволені скарги та залишив рішення територіального органу без змін.

Вважаючи дії відповідача протиправними, щодо притягнення його до адміністративно-господарської відповідальності на підставі постанови від 31.10.2022 про застосування адміністративно-господарського штрафу №327833, звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту в Україні визначає Закон України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 №2344-III.

Частинами 14, 17 статті 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» передбачено, що державний контроль автомобільних перевізників на території України здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Рейдові перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом здійснюються шляхом зупинки транспортного засобу або без такої зупинки посадовими особами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті, та його територіальних органів, які мають право зупиняти транспортний засіб у форменому одязі за допомогою сигнального диска (жезла) відповідно до порядку, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

За визначенням, наведеним в абзаці 54 статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт», рейдова перевірка (перевірка на дорозі) - перевірка транспортних засобів суб`єкта господарювання на маршруті руху в будь-який час з урахуванням інфраструктури (автовокзали, автостанції, автобусні зупинки, місця посадки та висадки пасажирів, стоянки таксі і транспортних засобів, місця навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, контрольно-вагові комплекси та інші об`єкти, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту).

Постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 затверджено Порядок здійснення державного контролю на автомобільному транспорті (надалі - Порядок №1567).

Цей Порядок визначає процедуру здійснення державного контролю за додержанням суб`єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері автомобільного транспорту (далі - суб`єкти господарювання), вимог законодавства про автомобільний транспорт, норм та стандартів щодо організації перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення, виконанням умов перевезень, визначених дозволом на перевезення на міжобласних автобусних маршрутах, вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення, дотриманням габаритно-вагових параметрів, наявністю дозвільних документів на виконання перевезень та відповідністю виду перевезень, відповідних ліцензій, внесенням перевізниками-нерезидентами платежів за проїзд автомобільними дорогами.

Згідно з пунктами 3, 4 Порядку №1567 органами державного контролю на автомобільному транспорті є Укртрансбезпека, її територіальні органи.

Державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю у форменому одязі, які мають відповідне службове посвідчення, направлення на перевірку, сигнальний диск (жезл) та індивідуальну печатку, шляхом проведення рейдових перевірок (перевірок на дорозі).

Пунктами 12, 14 Порядку №1567 передбачено, що рейдова перевірка додержання суб`єктом господарювання вимог, визначених пунктом 15 цього Порядку, здійснюється на підставі щотижневого графіка.

Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об`єктах, що використовуються суб`єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту.

Згідно з пунктом 15 Порядку №1567 під час проведення рейдової перевірки перевіряється виключно: наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом; додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону; додержання водієм вимог Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР); відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам; оснащення таксі справним таксометром; відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу; додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху; наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення; додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів або перевезення організованих груп дітей за маршрутом, який виходить за межі населеного пункту та має протяжність понад 250 кілометрів; виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, інших нормативно-правових актів.

Відповідно до пунктів 21, 22 Порядку №1567 у разі виявлення в ході перевірки транспортного засобу порушення законодавства про автомобільний транспорт посадовими особами, що провели перевірку, складається акт за формою згідно з додатком 3.

Про результати перевірки транспортного засобу (відсутність порушення або зазначення номера складеного акта) посадова особа робить запис у дорожньому листі (за наявності такого) із зазначенням дати, часу, місця перевірки, свого прізвища, місця роботи і посади, номера службового посвідчення та ставить свій підпис, а у разі проведення перевірки виконання Європейської угоди ставить відповідний відбиток печатки на реєстраційному листку режиму праці та відпочинку водіїв (у разі наявності).

У разі відмови уповноваженої особи суб`єкта господарювання або водія від підписання акта перевірки суб`єкта господарювання або акта перевірки транспортного засобу посадові особи, що провели перевірку, роблять про це запис.

Відповідно до частин 1, 4, 5 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються адміністративно-господарські штрафи.

Розглядати справи про накладення адміністративно-господарських штрафів за порушення, зазначені у цій статті, мають право посадові особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті.

Відповідно до частини 12 статті 6 Закону №2344 та пункту 2 Порядку №1567 державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів і вантажів на території України.

Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:

для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;

для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством (стаття 48 Закону № 2344).

Відповідно до частини 1 статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред`являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Позивач вказує, що ТзОВ «Ліа Гроус» не є вантажним перевізником ні в розумінні Закону України «Про автомобільний транспорт» ні в розумінні Цивільного кодексу України. Автомобіль марки MAN TGL 8.180, д.н.з. НОМЕР_3 належить ТОВ «Ліа Гроус» на підставі свідоцтва про реєстрацію ТЗ НОМЕР_1 . Товариство зареєстроване в ЄДРЮОФОГІГФ та визначено основний вид діяльності - оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами (46.32). Варто зарначити. що 07.10.2022р., автомобіль ТзОВ «Ліа Гроус» не здійснював перевезень вантажів як автомобільний перевізник, ним не укладено жодних договорів перевезення з іншими юридичними чи фізичними особами на перевезення вантажів. Він віз вантаж, який належить безпосередньо самому ТОВ «Ліа Гроус», відтак, в межах здійснення власної господарської діяльності. В автомобілі знаходилися рулони мінеральної вати, яку товариством було придбано у ТзОВ «Віннер», що підтверджується видатковою накладною №1 від 07.10.2022 для утеплення приміщення у с. Щурин, Луцького району, Волинської області, що використовується на праві оренди ТзОВ «Ліа Гроус» згідно із договором оренди нежитлових приміщень №1/22 від 02.01.2022р.

Позивач вважає, що товарно транспортна накладна не є документом, який складається вантажовідправником для оформлення перевезень вантажів відповідно до укладеного договору і використовується для проведення остаточних розрахунків за надані послуги з перевезення вантажів. Правильно оформлена товарно транспортна накладна має бути у водія транспортного засобу під час здійснення перевезень вантажів за договором перевезення.

Відповідно до глави 1 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 р. за №128/2568, (далі за текстом - Правила №363) товарно-транспортна накладна - єдиний для всіх учасників транспортного процесу документ, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи, та є одним із документів, що може використовуватися для списання товарно-матеріальних цінностей, оприбуткування, складського, оперативного та бухгалтерського обліку, що може бути складений у паперовій та/або електронній формі та має містити обов`язкові реквізити, передбачені цими Правилами.

Відповідно до пункту 11.1. Правил №363 основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, форму якої наведено в додатку 7 до цих Правил.

У відповідності до пункту 11.3. Правил №363 товарно-транспортну накладну на перевезення вантажів автомобільним транспортом виписує Замовник (вантажовідправник) у трьох примірниках.

Замовник (вантажовідправник) засвідчує всі примірники товарно-транспортної накладної підписом.

Згідно пункту 11.4. Правил №363 після прийняття вантажу згідно з товарно-транспортною накладною водій (експедитор) підписує всі її примірники.

Пунктом 11.5. Правил №363, визначено, у разі використання товарно-транспортної накладної у паперовій формі перший примірник товарно-транспортної накладної залишається у Замовника (вантажовідправника), другий - водій (експедитор) передає вантажоодержувачу, третій примірник, засвідчений підписом вантажоодержувача, передається Перевізнику.

Судом встановлено, що основним видом діяльності позивача є оптова торгівля м`ясом і м`ясними продуктами. Проте, серед додаткових видів діяльності товариства є КВЕД 49.81 вантажний автомобільний транспорт, що підтверджується витягом, доданим до матеріалів справи.

Отже, твердження позивача, що він не є автомобільним перевізником в розумінні Закону №2344-111 не відповідає дійсності.

Згідно з видатковою накладною №0009911 від 07.10.2022, наданою водієм на вимогу інспектора під час перевірки вказано, що вантажовідправником є фізична особа-підприємець ОСОБА_2 (серед видів діяльності якого наявні 47.42 роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах), вантажоодержувачем є приватне підприємство «Віннер». Відтак, зважаючи на те, що вантажоодержувачем є відмінний від позивача суб`єкт господарювання, то має місце саме надання послуг перевезення. Проте, як вже з`ясовувалось раніше, суб`єкт господарювання перевізник при виконанні будь-яких перевезень (комерційні, некомерційні) зобов`язаний забезпечити водія товарно - транспортною накладною.

Луганський окружний адміністративний суд у рішенні від 30.07.2021, справа №360/2593/21 зазначив наступне «Отже, згідно з абзацом другим пункту 11.1 глави 11 Правил №363 до обов`язкових реквізитів товарно-транспортної накладної належить інформація про реєстраційний номер автомобіля, яким здійснюється перевезення вантажу. Суд вважає за необхідне зазначити, що обов`язкові реквізити товарно-транспортної накладної - це інформація, яку повинна містити товарно-транспортна накладна та за відсутності якої документ втрачає визначений Правилами №363 статус із настанням передбачених законом юридичних наслідків. Як вбачається з копії товарно-транспортної накладної від 13 квітня 2021 року №13/04 остання не містить інформація про реєстраційний номер автомобіля, яким здійснюється перевезення вантажу, а отже, не може вважатись належним документом на перевезення вантажів.»

Така позиція підтверджена постановою Першого апеляційного адміністративного суду у цій же справі №360/2593/21 від 13 грудня 2021 року. «Суд вважає помилковим посилання апелянта на те, що Правила №363, встановлюють лише форму бланка товарно- транспортної накладної, не встановлюють чіткий перелік істотних даних (умов) для її заповнення, оскільки наведена форма ТТН у додатку 7 до цих Правил вимагає повне її заповнення згідно вказаних Правил та наявності всіх обов`язкових реквізитів. При цьому, суд зазначає, що вказана форма містить графи для заповнення з позначенням обов`язкових реквізитів, які заповнюють в них. Отже, неповне заповнення свідчить про недотримання форми, наведеної вдодатку 7 до цих Правил, а відсутність обов`язкових реквізитів не дає підстав приймати її як належно оформленої накладної».

Пунктами 25-27 Порядку №1567 передбачено, що справа про порушення розглядається в органі державного контролю за місцезнаходженням суб`єкта господарювання або за місцем виявлення порушення (за письмовою заявою уповноваженої особи суб`єкта господарювання) не пізніше ніж протягом двох місяців з дня його виявлення.

Справа про порушення розглядається у присутності уповноваженої особи суб`єкта господарювання.

Про час і місце розгляду справи про порушення уповноважена особа суб`єкта господарювання повідомляється під розписку чи рекомендованим листом із повідомленням.

У разі неявки уповноваженої особи суб`єкта господарювання справа про порушення розглядається без її участі.

За наявності підстав керівник органу державного контролю або його заступник виносить постанову про застосування адміністративно-господарських штрафів, яка оформляється згідно з додатком 5.

Листом від 17.10.2022 №35305/22/24-22 (чек про відправку №4302002078784) позивача повідомлено про розгляд справи про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт 31.10.2022. Як свідчить трекінг відправлення №4302002078784, позивач отримав повідомлення завчасно - 21,10.2022. Жодних письмових пояснень, документів, які б спростовували наявність порушення позивачем вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» надано не було.

За викладених обставин, беручи до уваги, що позивач виступає як перевізник, у якого відсутня товарно-транспортна накладна на товар, що перевозився; за відсутності пояснень в акті, які б спростували наявність порушення в позивача, суд вважає, що Відділ державного нагляду контролю) у Волинській області Державної служби України з безпеки на транспорті при прийнятті оскаржуваної постанови №327833 від 31.10.2022, діяв у спосіб, визначений законом та врахував усі докази та обставини, відтак рішення про застосування штрафу винесено правомірно.

Статтею 19 Конституції України закріплено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення.

Згідно зі статтею 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Суд, відповідно до статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності.

Отже, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що відповідач, як суб`єкт владних повноважень, діяв у межах повноважень, наданих йому законодавством та довів правомірність прийнятого рішення, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

З огляду на те, що позивачу відмовлено у задоволенні позову, відсутні підстави для вирішення питання розподілу судових витрат відповідно до статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись статтями 2, 72-77, 243-246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України. У разі подання апеляційної скарги рішення якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Позивач: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІА ГРОУС» (43005, Волинська область, місто Луцьк, проспект Перемоги, будинок 15, офіс 310, код ЄДРПОУ 41163493).

Відповідач: Відділ державного нагляду (контролю) у Волинській області (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Підгаєцька, 3)

Суддя В.В. Дмитрук

Дата ухвалення рішення19.01.2023
Оприлюднено23.01.2023
Номер документу108508354
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо забезпечення громадського порядку та безпеки, національної безпеки та оборони України, зокрема щодо дорожнього руху, транспорту та перевезення пасажирів

Судовий реєстр по справі —140/7873/22

Рішення від 19.01.2023

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 15.12.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

Ухвала від 05.12.2022

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Дмитрук Валентин Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні