КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
23 січня 2023 року м. Київ № 810/4823/18
Суддя Київського окружного адміністративного суду Панова Г.В. розглянувши заяву позивача про встановлення судового контролю над виконанням судового рішення в адміністративній справі
за позовом ОСОБА_1
до Кагарлицького об`єднаного управління Пенсійного фонду України
Київської області
про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
До Київського окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач) з позовом до Кагарлицького об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області (далі по тексту - відповідач), в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати відмову від 27.08.2018, рішення за вихідним № 329/т-02 Кагарлицького об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області в перерахунку пенсії в розмірі відшкодування фактичних збитків із врахуванням п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 01.01.2017 відповідно до частини 3 статті 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 851;
- зобов`язати Кагарлицьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області з 01.10.2017 здійснити перерахунок та виплату ОСОБА_1 пенсії, обчисленої з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1січня відповідного року, відповідно до частини 3 статті 59 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15.08.2019 вказаний позов задоволено частково.
Зобов`язано Кагарлицьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області (код ЄДРПОУ 41248147; вул. Паркова, 14, м. Кагарлик, Київська область, 09201) з 25.04.2019 здійснити перерахунок та виплату ОСОБА_1 (код РНОКПП НОМЕР_1 ; АДРЕСА_1 ) пенсії, обчисленої з п`ятикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня відповідного року, згідно з частиною 3 ст. 59 Закону України "Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з урахуванням вже виплачених сум.
У задоволенні іншої частини позовних вимог - відмовлено.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 12.11.2019 відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області на рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.08.2019 у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Кагарлицького об`єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії.
Відтак, у відповідності до приписів частини другої статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.08.2019 у справі № 810/4823/18 набрало законної 12.11.2019.
На виконання зазначеного рішення суду 10.12.2019 Київським окружним адміністративним судом видано виконавчий лист № 810/4823/18.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.01.2020 суд відмовив у задоволенні заяви ОСОБА_1 про роз`яснення судового рішення.
Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 30.01.2020 суд замінив божника у виконавчому листі № 810/4823/18, виданому Київським окружним адміністративним судом 10.12.2019 Кагарлицьке об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області (місцезнаходження: вул. Паркова, 14, м. Кагарлик, Кагарлицький район, Київська область, 09201; код ЄДРПОУ 41248147) правонаступником Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області ( місцезнаходження: вул. Ярославська, 40, м. Київ, 04071; код ЄДРПОУ 22933548).
Позивач звернувся до суду із заявою про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, у якій просив зобов`язати Головне управління ПФУ у Київській області подати у 15-денний строк звіт про виконання судового рішення по справі № 810/4823/18. В обґрунтування вказаного клопотання позивач зазначив, що рішення суду набуло законної сили однак відповідачем не виконане, а тому позивач й досі не отримує пенсію у розмірі вказаному у рішенні суду.
Розглянувши вказану заяву про встановлення судового контролю, суд зазначає наступне.
Згідно з частинами першою-другою статті 166 Кодексу адміністративного судочинства України при розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування тощо щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях, а також запереченнях проти заяв і клопотань.
Заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі.
Згідно з частиною першою статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити:1) повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;2) найменування суду, до якого вона подається;3) номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;4) зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;5) підстави заяви (клопотання, заперечення);6) перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення); 7) інші відомості, які вимагаються цим Кодексом.
До заяви, скарги, клопотання чи заперечення, які подаються на стадії виконання судового рішення, в тому числі в процесі здійснення судового контролю за виконанням судових рішень, додаються докази їх надіслання (надання) іншим учасникам справи (провадження).
Відповідно до приписів частини другої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Розділом ІV Кодексу адміністративного судочинства України обумовлено процесуальні питання, пов`язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах.
Відповідно до положень статті 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.
Дослідивши заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення, суд констатує, що вказана заява не містить доказів надіслання вказаної заяви іншим учасникам справи, отже, заява не відповідає вимогам статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини другої статті 167 Кодексу адміністративного судочинства України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною та необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Враховуючи вказане, суд вважає за необхідно повернути заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення по справі № 810/4823/18 без розгляду.
Керуючись статтями 167, 243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
У Х В А Л И В:
Заяву ОСОБА_1 про встановлення судового контролю за виконанням судового рішення повернути заявнику без розгляду.
Копію ухвали направити заявнику.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя Панова Г. В.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2023 |
Оприлюднено | 25.01.2023 |
Номер документу | 108535023 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, з них громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Панова Г. В.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Костюк Любов Олександрівна
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Костюк Любов Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні