Рішення
від 24.01.2023 по справі 560/8712/22
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 560/8712/22

РІШЕННЯ

іменем України

24 січня 2023 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Драновського Я.В. розглянувши адміністративну справу за позовом квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький , треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Міністерство оборони України , Українсько-німецьке сільськогосподарське підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Мульті-Аграр Дніпро" до Хмельницької обласної військової адміністрації , Хмельницької районної військової адміністрації , Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Укрелітагро" про визнання протиправним та скасування наказу,зобов`язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

Квартирно-експлуатаційний відділ містаХмельницький, треті особи, які не заявляють самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні позивача - Міністерство оборони України, Українсько-німецьке сільськогосподарське підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Мульті-Аграр Дніпро" звернувся до суду з позовом до Хмельницької обласної військової адміністрації, Хмельницької районної військової адміністрації, Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, в якому просить:

- визнати протиправним та скасувати наказ Хмельницької обласної військової адміністрації №156/2022-н від 12.05.2022 "Про ведення в дію рішення ради оборони Хмельницької області";

- визнати протиправним та скасувати спільний наказ Хмельницької районної військової адміністрації та Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки №30/3218/2022 від 12.05.2022 "Про використання для потреб оборони потужностей та трудових ресурсів підприємств, установ, організацій, що знаходяться на території Хмельницького району Хмельницької області".

В обґрунтування позовних вимог зазначає про те, що вищевказані накази були прийняті відповідачами всупереч вимогам чинного законодавства, без погодження із Міністерством оборони України, а тому порушують право постійного користування землями оборони в особі квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький та Міністерства оборони України.

Вказує про наявність в діях посадових осіб відповідачів ознак кримінальних правопорушень. Зважаючи на що звернувся до суду із цим позовом.

Ухвалою від 22.08.2022 відкрите провадження у цій справі та вирішено розглядати її за правилами спрощеного позовного провадження.

Від Хмельницької районної військової адміністрації до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому зазначає про те, що прийняття оскаржуваного рішення щодо використання потужностей позивача в частині земельних ділянок загальною площею 2392,13 га було прийняте належним чином та в межах повноважень, визначених Законом України "Про правовий режим воєнного стану" №389-VIII від 12.05.2015, що повністю відповідає потребам оборони.

09.09.2022 від Хмельницької обласної військової адміністрації надійшов відзив на позовну заяву, де зазначається, що використання потужностей позивача (земельних ділянок) в даних правовідносинах цілком сприяє продовольчій безпеці країни. Звертає увагу, що позивача не буде позбавлено права користування вказаними земельними ділянками, а лише планувалось їх використання для вирощування сільськогосподарських культур, з метою залучення додаткових джерел фінансування, для підтримання на належному рівні бойової та мобілізаційної готовності, життєдіяльності військових частин.

13.09.2022 до суду надійшов відзив від Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, де вказано, що рішення про використання потужностей квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький в частині земельних ділянок прийняте належними суб`єктами, в межах їх повноважень, а тому у задоволенні позову слід відмовити.

Від позивача надійшли відповіді на відзиви Хмельницької районної військової адміністрації та Хмельницької обласної військової адміністрації, де позивач просить задовольнити позов. Зазначає, що викладені в відзивах заперечення не спростовують наведених у позовній заяві обставин.

Додатково позивачем надано до суду ухвалу господарського суду Хмельницької області від 01.11.2021 у справі №924/985/21 про забезпечення позову, якою заборонено квартирно-експлуатаційному відділу міста Хмельницький та будь - яким іншим особам укладати договори про спільний обробіток землі для вирощування сільськогосподарської продукції на земельних ділянках, що належить квартирно-експлуатаційному відділу міста Хмельницький на підставі державного акту на право постійного користування землею серії Б №041646 від 1979 року та серії Б № 041659 від 1979 року та на яких виконуються роботи/надаються послуги Українсько-німецьким сільськогосподарським підприємством з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю Мульті-Аграр Дніпро на підставі договору №243 від 11.11.2016.

30.09.2022 до суду надійшли заперечення від Хмельницької районної військової адміністрації на відповідь на відзив, де вказано про безпідставність тверджень позивача, викладених у відповіді на відзив.

05.10.2022 до суду надійшли заперечення від Хмельницької обласної військової адміністрації на відповідь на відзив, де вказано, що спрямування коштів від використання вказаних земельних ділянок передбачено на потреби Збройних Сил України та територіальної оборони Хмельницької області.

Ухвалою суду від 18.10.2022 залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, на стороні позивача - Українсько-німецьке сільськогосподарське підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Мульті-Аграр Дніпро".

Цією ухвалою також відмовлено у задоволенні клопотань учасників справи щодо розгляду справи у відкритому судовому засіданні або у порядку загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 10.11.2022 заяву товариства з обмеженою відповідальністю Компанія "Укрелітагро" - задоволено. Головуючого суддю Козачок Ірину Сергіївну у справі №560/8712/22 - відведено. Справу передано для проведення повторного автоматизованого розподілу з метою визначення іншого складу суду відповідно до вимог закону.

Після автоматизованого розподілу справи №560/8712/22 головуючим суддею визначено суддю Драновського Я.В..

Ухвалою суду від 11.11.2022 суддя Драновський Я.В. прийняв до свого провадження адміністративну справу №560/8712/22 та продовжив розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи.

Ухвалою суду від 17.11.2022 у задоволенні клопотання представника третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору, на стороні відповідача - товариства з обмеженою відповідальністю Компанія "Укрелітагро" про закриття провадження у справі №560/8712/22 - відмовлено.

Дослідивши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд встановив таке.

Відповідно до державних актів серії Б №041646 від 1979 року та серії Б №041659 від 1979 року квартирно-експлуатаційний відділ міста Хмельницький (далі - КЕВ м.Хмельницький) на праві користування належать земельні ділянки загальною площею 2725,00 га та 222,3 га відповідно.

До КЕВ м. Хмельницький надійшов лист начальника Хмельницької обласної військової адміністрації за вих. №99/10-26-1848/2022 від 13.04.2022 про надання інформації щодо земельної ділянки площею 2725,0 га, а саме, що розташована на території Кузьминської, Яворовсецької та Григорівської сільських рад Хмельницького (колишнього Красилівського та Старокостянтинівського), яка відноситься до земель оборони та перебуває у безстроковому і безоплатному користуванні позивача згідно із державним актом на право користування землею серії Б №041646, виданого на підставі рішення виконкому Старокостянтинівської районної ради народних депутатів від 17.01.1979 №10, а саме:

- чи перебуває вищезазначена земельна ділянка в користуванні третіх осіб, якщо так, то надати правовстановлюючі документи (договори) що підтверджують таке право користування;

- чи обробляється на даний час вищезазначена земельна ділянка;

- чи засіяна вищезазначена земельна ділянка сільськогосподарськими культурами, якщо так то вказати якими.

У відповідь позивач повідомив, що земельна ділянка площею 2393,52 га є землями оборони та належить КЕВ м. Хмельницький на підставі державних актів на праві постійного користування землею серії Б №041646 від 1979 року та серії Б №041659 від 1979 року.

На підставі проведеного позивачем у 2016 році конкурсу по відбору суб`єктів господарювання щодо спільного вирощування сільськогосподарської продукції на земельних ділянках Міністерства оборони України укладено договір №243 від 11.11.2016 між Українсько-німецьким сільськогосподарським підприємством з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Мульті-Аграр Дніпро" та КЕВ м. Хмельницький.

Також у цьому листі вказано, що дана земельна ділянка не обробляється у зв`язку із прийняттям рішень керівництвом Міністерства оборони України від 04.12.2021 та Генеральним штабом Збройних Сил України від 21.01.2022 щодо здійснення заходів по завершенню виконання зобов`язань за чинними договорами.

Повідомляється, що позивач не погодив завдання вищевказаному товариству на засіви земельної ділянки. Частина урожаю 2021 року є не забрана з полів.

В подальшому КЕВ м. Хмельницький листом від 28.04.2022 №577/3/1309 звернувся до Хмельницької обласної військової адміністрації щодо погодження земельних ділянок загальною площею 2392,13 га, які можливо задіяти для вирощування сільськогосподарських культур з метою залучення додаткових джерел фінансування, для підтримання на належному рівні бойової та мобілізаційної готовності і життєдіяльності військових частин, що перебувають на квартирно - експлуатаційному забезпеченні в КЕВ м. Хмельницький.

Листами від 20.05.2022 та від 25.05.2022 відповідач повідомив про те, що видано наказ від 12.05.2022 №156/2022-н "Про введення в дію рішення ради оборони Хмельницької області", згідно якого начальника Хмельницької районної військової адміністрації спільно з Хмельницьким районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки зобов`язано забезпечити використання потужностей квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький в частині земельних ділянок загальною площею 2392,13 га, у тому числі земельна ділянка площею 2198,13 га, що розташована за межами населених пунктів на території Старокостянтинівської міської ради (колишньої Григорівської сільської ради) Хмельницького району та земельна ділянка площею 194,00 га, що розташована за межами населених пунктів на території Красилівської міської ради (колишньої Яворівської сільської ради) Хмельницького району (кадастровий номер 6822789800:03:005:0100).

Також Хмельницька районна військова адміністрація повідомила КЕВ м. Хмельницький що відповідно до рішення ради оборони Хмельницької області, з метою забезпечення продовольчої безпеки України та потреб оборони, наказу начальника Хмельницької обласної військової адміністрації від 12.05.2022№156/2022-н, Хмельницькою районною військовою адміністрацією спільно з Хмельницьким районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки прийнятий спільний наказ від 12.05.2022 №30/3218/2022 "Про використання для потреб оборони потужностей та трудових ресурсів підприємств, установ, організацій, що знаходяться на території Хмельницького району Хмельницької області", щодо використання потужностей квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький в частині земельних ділянок, загальною площею 2 392,13 га.

Вказаним наказом вирішено:

- використати потужності квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький в частині земельних ділянок загальною площею 2392,13 га, у тому числі земельна ділянка площею 2198,13 га, що розташована за межами населених пунктів на території Старокостянтинівської міської ради (колишньої Григорівської сільської ради) Хмельницького району та земельна ділянка площею 194,00 га, що розташована за межами населених пунктів на території Красилівської міської ради (колишньої Яворівської сільської ради) Хмельницького району (кадастровий номер 6822789800:03:005:0100);

- використати необхідні для обробітку, вирощування та збирання урожаю зазначених земельних ділянок потужності та трудові ресурси товариства з обмеженою відповідальністю компанії "УКРЕЛІТАГРО" (код ЄДОПОУ 30868790, 30346, Хмельницька область, Щепетівський район, (колишній Ізяславський район), с. Михнів, вул. Центральна 64) для здійснення посіву та збору сільськогосподарських культур на земельних ділянках, зазначених у пункті 1 терміном на 1 рік;

- частину доходу у грошовій формі із розрахунку 3352 грн. 47 коп за 1 га, загальна сума становить 8019544,06 грн від використання зазначених вище земельних ділянок, спрямувати на потреби Збройних Сил України та територіальної оборони Хмельницької області термін сплати не пізніше 01 грудня 2022 року на розрахункові рахунки які будуть надані додатково.

Після збирання врожаю залучені потужності в частині земельних ділянок, повернути квартирно-експлуатаційному відділу міста Хмельницький.

Не погоджуючись із зазначеними наказами відповідачів та вважаючи їх протиправними, позивач звернувся до суду із цим позовом.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд звертає увагу на таке.

Згідно з пунктом 1 указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" в Україні введено воєнний стан, який в подальшому було продовжено та триває станом на цей час.

Відповідно до статті 4 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" №389-VIII 12.05.2015 передбачено, що на територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадської безпеки і порядку, захисту критичної інфраструктури, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації. Рішення про утворення військових адміністрацій приймається Президентом України за поданням обласних державних адміністрацій або військового командування.

Указом Президента України "Про утворення військових адміністрацій" №68/2022 від 24.02.2022 для здійснення керівництва у сфері забезпечення оборони, громадської безпеки і порядку було постановлено утворити відповідні військові адміністрації.

Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав та законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану, зокрема, використовувати потужності та трудові ресурси підприємств, установ і організацій усіх форм власності для потреб оборони, змінювати режим їхньої роботи, проводити інші зміни виробничої діяльності, а також умов праці відповідно до законодавства про працю.

Відповідно до ч. 6 ст. 15 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" начальник військової адміністрації, зокрема, видає накази та розпорядження у межах своїх повноважень, які мають таку ж юридичну силу, що і рішення відповідної ради (рад). Накази, видані в межах повноважень місцевих рад, мають бути оприлюднені, крім тих, що містять інформацію з обмеженим доступом.

Як видно з протоколу засідання ради оборони Хмельницької області №42 від 11.05.2022, копія якого є в матеріалах справи, вирішено з метою забезпечення продовольчої безпеки України в умовах воєнного стану начальнику Хмельницької районної військової адміністрації спільно з Хмельницьким районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки забезпечити використання потужностей квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький в частині земельних ділянок загальною площею 2392,13 га, у тому числі земельна ділянка площею 2198,13 га, що розташована за межами населених пунктів на території Старокостянтинівської міської ради (колишньої Григорівської сільської ради) Хмельницького району та земельна ділянка площею 194,00 га, що розташована за межами населених пунктів на території Красилівської міської ради (колишньої Яворівської сільської ради) Хмельницького району (кадастровий номер 6822789800:03:005:0100).

Зважаючи на це, начальником Хмельницької обласної військової адміністрації Гамалій С.В. прийнято наказ від 12.05.2022 №156/2022-н "Про введення в дію рішення ради оборони Хмельницької області".

Виконуючи вищевказаний наказ начальник Хмельницької районної військової адміністрації та начальник Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки спільно прийняли наказ №30/3218/2022 від 12.05.2022 щодо використання потужностей КЕВ м. Хмельницький в частині земельних ділянок, загальною площею 2392,13 га, у тому числі земельної ділянки площею 2198,13 га, що розташована за межами населених пунктів на території Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району та земельної ділянки площею 194,00 га, що розташована за межами населених пунктів на території Красилівської міської ради Хмельницького району.

Суд звертає увагу на те, що в оскаржуваних наказах відсутні будь - які відомості про позбавлення КЕВ м. Хмельницький права користування земельною ділянкою. Строк використання потужностей земельної ділянки для здійснення посіву та збору сільськогосподарських культур встановлено терміном на 1 рік (п. 2 наказу від 12.05.2022 №30/3218/22).

Таким чином, з вищезазначеного слідує, що в даному випадку, не відбулось ні вилучення земельних ділянок в належного землекористувача, ні передача права користування іншій особі, а лише виключне строкове використання потужностей (земельних ділянок) задля забезпечення потреб оборони як меті заходів воєнного стану.

На думку суду, вирішальним питанням у вирішенні цього спору є те, що в умовах воєнного стану уповноважені особи можуть вчиняти дії, спрямовані на використання потужностей установ і організацій усіх форм власності (тимчасове обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб).

Отже, прийняття вищевказаних наказів цілком відповідає змісту пункту 3 частинні статті 8 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".

Поряд з цим, згідно з пунктом 26 частини 2 статті 15 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" військові адміністрації населених пунктів на відповідній території здійснюють повноваження із: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин (крім вирішення питань відчуження з комунальної власності земельних ділянок та надання таких земельних ділянок в оренду на строк понад один рік).

Також, суд зазначає, що відповідно до ст. 1 Закону України "Про оборону України" №1932-XII від 06.12.1991 оборона України - система політичних, економічних, соціальних, воєнних, наукових, науково-технічних, інформаційних, правових, організаційних, інших заходів держави щодо підготовки до збройного захисту та її захист у разі збройної агресії або збройного конфлікту,

Також Кабінетом Міністрів України своїм розпорядженням від 29.04.2022 затвердив План заходів забезпечення продовольчої безпеки в умовах воєнного стану.

Цим Планом визначено перелік завдань, зокрема, здійснення моніторингу стану продовольчої безпеки, забезпечення безперебійного виробництва сільськогосподарської продукції та харчових продуктів, формування розгалуженої мережі зберігання резервів сировини та продовольчих ресурсів для задоволення стратегічних потреб держави, створення можливостей для самозабезпечення харчовими продуктами територіальних громад та домогосподарств, забезпечення повноцінного функціонування підприємств агропромислового комплексу, зокрема шляхом задоволення потреби в імпортних складових регулювання наповнення внутрішнього ринку продукцією власного виробництва та забезпечення експортного попиту.

Отже, вчинення дій, спрямованих на забезпечення використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення, цілком відповідає реалізації вказаних завдань.

Важливим є те, що спільним наказом Хмельницької районної військової адміністрації та Хмельницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 12.05.2022 №30/3218/2022 передбачено, що ТОВ "Укрелітагро" перераховує частину отриманого доходу при використанні земельних ділянок, що належать КЕВ м. Хмельницький на праві постійного користування, на потреби Збройних Сил України.

Таким чином, використання спірних земельних ділянок повністю відповідає потребам оборони як меті заходів воєнного стану.

При розгляді справи суд також звертає увагу на те, що КЕВ м. Хмельницький листом від 28.04.2022 №577/3/1309 звертався до Хмельницької обласної військової адміністрації щодо погодження земельних ділянок загальною площею 2392,13 га, які можливо задіяти для вирощування сільськогосподарських культур з метою залучення додаткових джерел фінансування, для підтримання на належному рівні бойової та мобілізаційної готовності і життєдіяльності військових частин.

Позивачем не надано жодних належних та допустимих доказів, що землі планувалось використовувати вищим військовим керівництвом у цілях оборони за своїм військовим призначенням, так і використання земельних ділянок в інших цілях.

Навпаки, позивач повідомив, що відповідна земельна ділянка площею 2393,52 га не обробляється і самостійно звертався листом №577/2/1151 від 15.04.2022 до Хмельницької обласної військової адміністрації щодо погодження земельної ділянки, яку можливо задіяти для вирощування сільськогосподарських культур з метою залучення додаткових джерел фінансування, для підтримання на належному рівні бойової та мобілізаційної готовності і життєдіяльності військових частин.

Щодо існування ухвали господарського суду Хмельницької області від 01.11.2021 у справі №924/985/21 про забезпечення позову, якою заборонено квартирно-експлуатаційному відділу міста Хмельницький та будь - яким іншим особам укладати договори про спільний обробіток землі для вирощування сільськогосподарської продукції на земельних ділянках, що належить квартирно-експлуатаційному відділу міста Хмельницький на підставі державного акту на право постійного користування землею серії Б №041646 від 1979 року та серії Б № 041659 від 1979 року та на яких виконуються роботи/надаються послуги Українсько-німецьким сільськогосподарським підприємством з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю Мульті-Аграр Дніпро на підставі договору №243 від 11.11.2016, слід зазначити наступне.

Станом на цей час заходи забезпечення позову є скасованими ухвалою господарського суду Хмельницької області від 29.11.2021, а тому посилання на вищевказану ухвалу суду є безпідставним.

Також позивач зазначає про наявність в діях посадових осіб відповідачів ознак кримінальних правопорушень. Разом з тим, в матеріалах справи відсутні будь - які докази, які підтверджували вказані обставини, а тому суд вважає вказані твердження необґрунтованими.

Стовно інших посилань позивача, то суд враховує положення пункту 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, відповідно до якого обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту.

Пунктом 29 рішення Європейського Суду з прав людини у справі RuizTorija v. Spain від 09.12.1994, встановлено, що пункт 1 статті 6 Конвенції про захист прав і основоположних свобод не можна розуміти як такий, що вимагає пояснень детальної відповіді на кожний аргумент сторін.

Згідно з частиною першою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Враховуючи встановлені обставини справи та наявні у матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що відповідачами доведено правомірність та обґрунтованість прийнятих наказів з урахуванням введеного в країні режиму воєнного стану та вимог, встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, позов не підлягає задоволенню.

Враховуючи те, що позовні вимоги позивача задоволенню не підлягають, розподіл судових витрат в порядку статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судом не здійснюється.

Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

в задоволенні адміністративного позову - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Позивач:Квартирно-експлуатаційний відділ міста Хмельницький (вул. Героїв АТО, буд. 3/1, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29006 , код ЄДРПОУ - 07928461) Відповідачі:Хмельницька обласна військова адміністрація (вул. Майдан Незалежності, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29005 , код ЄДРПОУ - 22985083) Хмельницька районна військова адміністрація (вул. Кам`янецька, 122/2, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29018 , код ЄДРПОУ - 21318806) Хмельницький районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (вул. Юхима Сіцінського, буд. 16, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29009 , код ЄДРПОУ - 26629451) Треті особи:Міністерство оборони України (проспект Повітрофлотський, буд. 6, м. Київ, 03168 , код ЄДРПОУ - 00034022) Українсько-німецьке сільськогосподарське підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Мульті - Аграр Дніпро" (вул. Кірова, буд. 7, селище Кудашівка (П), Криничанський район, Дніпропетровська область, 52350, код ЄДРПОУ - 30421839) Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Укрелітагро" (вул.Центральна, буд. 64, село Михнів, Шепетівський район, Хмельницька область, 30346, код ЄДРПОУ - 30868790)

Головуючий суддя Я.В. Драновський

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.01.2023
Оприлюднено26.01.2023
Номер документу108562684
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин, з них

Судовий реєстр по справі —560/8712/22

Ухвала від 28.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 04.09.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Ухвала від 08.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Чиркін С.М.

Постанова від 27.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Постанова від 27.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 22.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 09.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 31.05.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 03.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

Ухвала від 27.02.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Полотнянко Ю.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні