Справа № 560/1221/23
УХВАЛА
іменем України
26 січня 2023 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Драновського Я.В. розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Кам`янець-Подільського районного відділення поліції Кам`янець-Подільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області , Дунаєвецького відділу державної виконавчої служби у Кам`янець-Подільському районі Хмельницької області про визнання протиправною та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовною заявою до Кам`янець-Подільського районного відділення поліції Кам`янець-Подільського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області, Дунаєвецького відділу державної виконавчої служби у Кам`янець-Подільському районі Хмельницької області, в якій просить: скасувати постанову про адміністративне правопорушення від 18.12.2022 серії ЕАР06298189 та зупинити дію постанови про відкриття виконавчого провадження від 11.01.2023 ВП №70729666.
Відповідно до п.4 ч.1ст.171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Предметом адміністративного позову, поданого позивачем, є скасування постанови про притягнення позивача до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення та зупинення дії постанови про відкриття виконавчого провадження від 11.01.2023 ВП №70729666, тобто вимога зміст якої фактично зводиться до вжиття заходів забезпечення позову в межах цієї адміністративної справи.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 20 КАС України місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності. В частині другій цієї статті зазначено, що окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Згідно зі ст. 286 КАС України також передбачено, що адміністративна справа з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності вирішується місцевими загальними судами як адміністративними судами протягом десяти днів з дня відкриття провадження у справі.
Таким чином, при визначенні юрисдикції у випадку оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень має значення, в тому числі, і предмет спору. У разі, коли він виник чи пов`язаний із притягненням до адміністративної відповідальності, то на такі правовідносини поширюється юрисдикція місцевих загальних судів.
Отже, позовні вимоги щодо скасування постанови про адміністративне правопорушення від 18.12.2022 серії ЕАР06298189, якою позивача про притягнено до адміністративної відповідальності, передбаченої ч.1 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення та зупинення дії постанови про відкриття виконавчого провадження від 11.01.2023 ВП №70729666, підлягають розгляду в місцевому загальному суді як адміністративному.
Згідно з п.2 ч.1 ст.29 КАС України суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Відповідно ч. 1 ст. 25 КАС України адміністративні справи з приводу оскарження індивідуальних актів, а також дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень, які прийняті (вчинені, допущені) стосовно конкретної фізичної чи юридичної особи (їх об`єднань), вирішуються за вибором позивача адміністративним судом за зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання (перебування, знаходження) цієї особи-позивача або адміністративним судом за місцезнаходженням відповідача, крім випадків, визначених цим Кодексом.
З позовної заяви та доданих до неї документів видно, що зареєстрованим у встановленому законом порядку місцем проживання позивача є: АДРЕСА_1 .
Таким чином, місцевим загальним судом до предметної компетенції якого віднесено вирішення даного спору як адміністративного суду за зареєстрованим, у встановленому законом порядку, місцем проживання позивача є Дунаєвецький районний суд Хмельницької області.
З огляду на викладене, суд приходить висновку про доцільність направлення цієї справи до Дунаєвецького районного суду Хмельницької області для розгляду як адміністративним судом.
Керуючись статтями 29, 248, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Передати адміністративну справу №560/1221/23 на розгляд Дунаєвецького районного суду Хмельницької області.
Копію ухвали надіслати позивачу.
Адміністративну справу №560/1221/23 надіслати до Дунаєвецького районного суду Хмельницької області не пізніше наступного дня після закінчення строку на оскарження цієї ухвали, а в разі подання апеляційної скарги - після залишення її без задоволення.
Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її підписання.
Головуючий суддя Я.В. Драновський
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2023 |
Оприлюднено | 30.01.2023 |
Номер документу | 108608549 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи щодо примусового виконання судових рішень і рішень інших органів |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Драновський Я.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні