ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 січня 2023 року ЛуцькСправа № 140/8167/22
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Лозовського О.А.,
розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготранссервіс-СВ» до Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради про визнання протиправним та скасування пункту рішення,
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енерготранссервіс-СВ» (далі ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», позивач) звернулося з позовом до Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування пункту 2 рішення Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради №116 від 24.11.2022.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 21.11.2022 ТзОВ «Енерготранссервіс - СВ» звернулося до відповідача із заявою №21/11/22-01 щодо затвердження тарифу на теплову енергію в розмірі 3154,27 грн з врахуванням єдиного податку 5% без ПДВ, за 1 Гкал.
За результатами звернення Виконавчим комітетом Старовижівської селищної ради було прийнято рішення №116 від 24.11.2022, пунктом 1 якого встановлено тариф на теплову енергію (тариф на виробництво теплової енергії, на постачання та транспортування теплової енергії), яка виробляється на установках із використанням альтернативних джерел енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, розрахований на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу для потреб відповідної категорії споживачів в розмірі 3154,72 грн, з врахуванням єдиного податку 5% за 1 Геал., згідно з Додатком 1 до рішення Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради.
Однак, пунктом 2 вказаного рішення тариф на виробництво теплової енергії (з розрахунку за 1 Гкал) на період дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця в якому воєнний стан буде припинено, визначено в розмірі, що застосовувався станом на 24.02.2022, відповідно до Додатку 2 до рішення відповідача, структуру скоригованого одноставкового тарифу на виробництво теплової енергії, призначеного до застосування, з врахуванням 5% ЄП розраховано в розмірі 2861,56 грн за 1 Гкал.
ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ» вважає пункт 2 рішення Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Ухвалою судді Волинського окружного адміністративного суду від 19.12.2022 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та ухвалено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до частини другої, четвертої статті 262 КАС України.
06.01.2023 до суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якому останній заперечив проти задоволення позовних вимог. Зазначив, що вказане рішення є правомірним, оскільки постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 №502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану» рекомендовано органам, уповноваженим встановлювати тарифи, не підвищувати тарифи на теплову енергію (її виробництво, транспортування та постачання), у тому числі тарифи на теплову енергію, вироблену з використанням альтернативних джерел енергії та застосовувати їх до споживачів на рівні тарифів, що застосовувались станом на 24.02.2022. Закон України від 29.07.2022 №2479-1Х «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування» визначає особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання протягом дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування. Статтею 1 цього Закону зазначено, що протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано забороняється підвищення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію ( її виробництво, транспортування та постачання) і послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води.
Відповідно до частини четвертої статті 20 Закону України «Про теплопостачання» тарифи на теплову енергію для суб`єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб`єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.
ТзОВ «Енерготранссервіс - СВ» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги» на засіданні виконавчого комітету селищної ради рішенням №173 від 03.12.2021 встановлено скориговані тарифи з виробництва теплової енергії для потреб бюджетних установ в розмірі 2861,56 за 1 Гкал з урахуванням єдиного податку. Цей тариф діяв станом на 24.02.2022.
Згідно поданого клопотання ТзОВ «Енерготранссервіс - СВ» від 21.11.2022 на засіданні виконавчого комітету селищної ради 24.11.2022 згідно рішенням №116 встановлено тариф на рівні 90% середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу для потреб відповідної категорії споживачів в розмірі 3154,72 грн з врахуванням єдиного податку 5% за 1 Гкал. Враховуючи мораторій на підвищення тарифів на теплову енергію , встановлений статтею 1 Закону України від 29.07.2022 №2479-ІХ «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування», селищна рада відшкодовує підприємству за надані послуги з теплопостачання витрати згідно тарифу, який діяв на 24.02.2022 і визначений пунктом 2 рішення виконавчого комітету селищної ради від 24.11.2022 №116.
Отже, на засіданні виконавчого комітету селищної ради прийнято рішення №116 від 24.11.2022 про встановлення тарифу на теплову енергію ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ» відповідно до вимог Закону України від 29.07.2022 №2479-ІХ «Про особливості регулювання відносин на ринку природного газу та у сфері теплопостачання під час дії воєнного стану та подальшого відновлення їх функціонування» та постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 №502 «Деякі питання регулювання діяльності у сфері комунальних послуг у зв`язку із введенням в Україні воєнного стану».
З огляду на вказане представник відповідача просить в задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.
Інших заяв по суті справи, передбачених Кодексом адміністративного судочинства України (далі КАС України) до суду не надходило.
Суд, перевіривши доводи учасників справи у заявах по суті справи, дослідивши письмові докази на предмет належності, допустимості, достовірності кожного доказу окремо, а також достатності і взаємозв`язку доказів у їхній сукупності, встановив такі обставини.
21.11.2022 ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ» подало Виконавчому комітету Старовижівської селищної ради заяву №21/11/22-01, в якій просило затвердити тариф на теплову енергію у розмірі 3154,72 грн з врахуванням єдиного податку 5 % без ПДВ, за 1 Гкал. Повідомило, що ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», перебуває на спрощеній системі оподаткування, та є платником Єдиного податку за ставкою 5% без ПДВ, за 1 Гкал. Крім того, затвердження вказаного тарифу на теплову енергію для ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», у сумі 3154,72 грн за її Гкал є економічно необґрунтованим та збитковим, так як, фактичні витрати ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», на виробництво 1 Гкал теплової енергії станом на 15.10.2022 та по сьогодні становлять 4867,89 грн з ЄП 5%. Різниця в тарифах становить 1713,17 грн за 1Гкал. Просило врахувати вказану різницю в тарифах при прийнятті рішення про затвердження тарифу на теплову енергію для ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ».
24.11.2022 Виконавчий комітет Старовижівської селищної ради прийняв рішення №116 «Про встановлення тарифу на теплову енергію ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», яким вирішив, зокрема,:
1. Встановити ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ» тариф на теплову енергію (тариф на виробництво теплової енергії, на постачання та транспортування теплової енергії), яка виробляється на установах із використанням альтернативних джерел енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, розрахований на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу для потреб відповідної категорії споживачів в розмірі 3154,72 грн з врахуванням єдиного податку 5% за 1 Гкал. Згідно додатку 1.
2. Протягом дії воєнного стану в Україні та шести місяців після місяця, в якому воєнний стан буде припинено або скасовано, застосовувати тариф на виробництво теплової енергії в розмірі, що застосовувався станом па 24.02.2022 в розмірі 2861,56 грн згідно додатку 2.
Позивач не погоджуючись із пунктом 2 вказаного рішення звернувся із даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає таке.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною першою статті 11 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 280/97-ВР, виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.
Відповідно до підпункт 2 пункту «а» статті 28 Закону № 280/97-ВР, до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію (у тому числі її виробництво, транспортування та постачання), тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, на інші комунальні послуги (крім тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання, тарифів на комунальні послуги, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг), побутові, транспортні та інші послуги.
Відносини, що виникають у зв`язку з виробництвом, транспортуванням, постачанням і використанням теплової енергії, державним наглядом (контролем) у сфері теплопостачання, експлуатацією теплоенергетичного обладнання та виконанням робіт на об`єктах у сфері теплопостачання суб`єктами господарської діяльності незалежно від форми власності регулює Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV (далі - Закон № 2633-IV).
Відповідно до частини першої статті 1 Закону № 2633-IV:
- тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг;
- суб`єкти відносин у сфері теплопостачання - фізичні та юридичні особи незалежно від організаційно-правових форм та форми власності, які здійснюють виробництво, транспортування, постачання теплової енергії, теплосервісні організації, споживачі, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
У статті 13 Закону № 2633-IV визначені повноваження органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання.
Згідно із положеннями статті 13 вказаного Закону до основних повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання належать: регулювання діяльності суб`єктів відносин у сфері теплопостачання в межах, віднесених до відання відповідних рад; затвердження місцевих програм розвитку у сфері теплопостачання, участь у розробці та впровадженні державних і регіональних програм у цій сфері; затвердження з урахуванням вимог законодавства у сфері теплопостачання проектів містобудівних програм, генеральних планів забудови населених пунктів, схем теплопостачання та іншої містобудівної документації; здійснення контролю за забезпеченням споживачів тепловою енергією відповідно до нормативних вимог; погодження на розміщення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці нових або реконструкцію діючих об`єктів теплопостачання та сприяння розвитку систем теплопостачання на відповідній території; встановлення для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію і тарифів на виробництво теплової енергії (крім тарифів на теплову енергію, вироблену на теплоелектроцентралях, теплоелектростанціях, атомних електростанціях та когенераційних установках) у порядку і межах, визначених законодавством; щоквартальне оприлюднення встановлених для всіх категорій споживачів тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок); перегляд за власною ініціативою та/або за зверненням суб`єкта господарювання тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії (крім теплоелектроцентралей, теплоелектростанцій, атомних електростанцій та когенераційних установок), але не більше одного разу на квартал; погодження інвестиційних програм стосовно об`єктів теплопостачання, що перебувають у комунальній власності, крім тих, що виробляють теплову енергію на теплоелектроцентралях, ТЕС, АЕС, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії; сприяння провадженню інвестиційної діяльності у сфері теплопостачання.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону № 2633-IV, тарифи на теплову енергію повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих витрат на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії.
У частині 4 згаданої статті Закону № 2633-IV закріплено, що тарифи на теплову енергію для суб`єктів господарювання, що здійснюють її виробництво на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення встановлюються на рівні 90 відсотків діючого для суб`єкта господарювання тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановленого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення тарифи на теплову енергію встановлюються на рівні 90 відсотків середньозваженого тарифу на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів.
Згідно із частиною п`ятою статті 20 Закону № 2633-IV, тарифи на виробництво теплової енергії для потреб установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також для потреб населення визначаються для суб`єктів господарювання, що здійснюють виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, як різниця між тарифом на теплову енергію, встановленим відповідно до частини четвертої цієї статті, і тарифами на транспортування та постачання теплової енергії, що визначаються на рівні діючих для суб`єкта господарювання тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів. У разі відсутності для суб`єкта господарювання встановлених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії, виробленої з використанням природного газу, для потреб відповідної категорії споживачів тарифи на транспортування та постачання теплової енергії визначаються на рівні середньозважених тарифів на транспортування та постачання теплової енергії.
Середньозважені тарифи на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також тарифи на транспортування та постачання теплової енергії, опубліковані на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива, станом на 25 число останнього місяця кожного кварталу, використовуються суб`єктами господарювання, що здійснюють виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, для розрахунку тарифу на теплову енергію, тарифу на виробництво теплової енергії на наступний квартал (частина десята статті 20 Закону № 2633-IV).
Відповідно до частини одинадцятої статті 20 Закону № 2633-IV, для встановлення тарифу на теплову енергію, тарифу на виробництво теплової енергії суб`єкт господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, подає органу, уповноваженому встановлювати такі тарифи, заяву із зазначенням розміру тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті.
Якщо уповноважений орган протягом 30 календарних днів з дня надходження заяви не встановлює розмір тарифу, розрахованого відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті, або не надає вмотивовану відмову у його встановленні, вважається, що суб`єкту господарювання, що здійснює виробництво теплової енергії на установках з використанням альтернативних джерел енергії, включаючи теплоелектроцентралі, теплоелектростанції та когенераційні установки, встановлено розмір тарифу, розрахований таким суб`єктом господарювання відповідно до частини четвертої та/або п`ятої цієї статті та поданий у заяві. Копія заяви (опису документів) з відміткою про дату їх надходження є підтвердженням подання уповноваженому органу заяви та розрахунків розміру тарифу.
Відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України» №676 від 26.11.2014 (в редакції від 11.02.2022), Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема, на підставі інформації НКРЕКП та органів місцевого самоврядування щодо встановлених ними тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також тарифів на її транспортування та постачання здійснює розрахунок та оприлюднює середньозважені тарифи для подальшого встановлення уповноваженими органами тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням альтернативних джерел енергії, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, а також тарифів на її транспортування та постачання.
Розрахунки здійснюються на виконання статті 20 Закону України «Про теплопостачання» та відповідно до Порядку розрахунку середньозважених тарифів на теплову енергію, вироблену з використанням природного газу, для потреб населення, установ та організацій, що фінансуються з державного чи місцевого бюджету, її транспортування та постачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.09.2017 № 679.
Таким чином, на основі даних розрахунків органи місцевого самоврядування можуть встановлювати підприємствам тарифи на теплову енергію з відновлюваних джерел на рівні 90% від оприлюднених середньозважених тарифів.
Відповідно до частини 20 статті 20 ЗУ «Про теплопостачання», встановлення тарифів на теплову енергію нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на її виробництво, транспортування та постачання не допускається.
Як встановлено судом, при проведенні розрахунку вартості теплової енергії виробленої на установках з використанням альтернативних джерел енергії Виконавчим комітетом Старовижівської селищної ради не дотримано основних вимог статті 20 Закону України «Про теплопостачання» та не застосовано середньозважені тарифи вартості теплової енергії виробленої з використанням природного газу по Волинській області - 3 338,33 грн за 1 Гкал (без ПДВ).
Відповідно до статті 20 Закону України «Про теплопостачання», відповідач зобов`язаний був затвердити для ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», економічно обґрунтований тариф на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії у розмірі 90% від середньозваженого газового тарифу, що складається у Волинській Області, у цифровому виразі це становить ( 3338,33 грн за 1 Гкал без ПДВ - 10%) = 3004,49 грн за 1 Гкал без ПДВ.
Так як ТзОВ «Енерготранссервіс - СВ» перебуває на спрощеній системі оподаткування, на суму 3004,49 за 1 Гкал без ПДВ нараховується єдиний податок за ставкою 5%. Тому кінцевий тариф на теплову енергію, що виробляється на установках з використанням альтернативних джерел енергії для ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ», має становити 3154,72 грн за 1 Гкал з врахуванням 5% єдиного податку.
Отже, встановлення діючого на цей термін тарифу на виробництво теплової енергії, що застосовувався станом на 24.02.2022 в розмірі 2861,56 грн є неправомірним та необгрунтованим з огляду на те, що діючий тариф є нижчим за оприлюднений середньозважений тариф по Волинській області та таким, розмір якого нижчий за економічно обгрунтовані витрати на його виробництво, та прийнятий в порушення статті 20 Закону України «Про теплопостачання».
Частиною першою, другою статті 77 КАС України визначено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
З огляду на вимоги значеної правової норми, відповідач належними та допустимими доказами не довів правомірність оскаржуваного рішення, а тому позовні вимоги є підставними, обґрунтованими та підлягають до задоволення.
Відповідно до частин першої, третьої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Отже, за рахунок бюджетних асигнувань Старовижівської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготранссервіс-СВ» необхідно стягнути судовий збір в розмірі 2481,00 грн, сплачений відповідно до платіжного доручення від 13.12.2022 №179.
Керуючись статтями 139, 241, 242, 243, 245, 246, 262, 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготранссервіс-СВ» (44400, Волинська область, селище міського типу Стара Вижівка, вулиця Лесі Українки, 2в ідентифікаційний код юридичної особи 41458908) до Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради (44401, Волинська область, Ковельський район, селище міського типу Стара Вижівка, площа Миру, 3, ідентифікаційний код юридичної особи 04333224) про визнання протиправним та скасування пункту рішення задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати пункт 2 рішення Виконавчого комітету Старовижівської селищної ради №116 від 24.11.2022 «Про встановлення тарифу на теплову енергію ТзОВ «Енерготранссервіс-СВ».
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Старовижівської селищної ради на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготранссервіс-СВ» судовий збір в розмірі 2481 (дві тисячі чотириста вісімдесят одну) гривню 00 копійок.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Суддя О.А. Лозовський
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2023 |
Оприлюднено | 30.01.2023 |
Номер документу | 108636232 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо реалізації спеціальних владних управлінських функцій в окремих галузях економіки, у тому числі у сфері житлово-комунального господарства; теплопостачання; питного водопостачання |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Лозовський Олександр Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні