Постанова
від 26.01.2023 по справі 160/8409/19
КАСАЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ВЕРХОВНОГО СУДУ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 січня 2023 року

м. Київ

справа № 160/8409/19

касаційне провадження № К/9901/3916/20

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду:

судді-доповідача - Гончарової І.А.,

суддів - Олендера І.Я., Ханової Р.Ф.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу Дніпровської міської ради

на рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року (головуючий суддя - Ільков В.В.)

та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 15 січня 2020 року (головуючий суддя - Чепурнов Д.В.; судді - Сафронова С.В., Мельник В.В.)

у справі № 160/8409/19

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «УКРМЕТКОМПЛЕКС»

до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

У С Т А Н О В И В:

У серпні 2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «УКРМЕТКОМПЛЕКС» (далі - ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС», позивач, платник, підприємство) звернулося до адміністративного суду з позовом до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС у Дніпропетровській області, відповідач, контролюючий орган, податковий орган) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 14 серпня 2019 року № 0024331404 та № 0024351404.

В обґрунтування позовних вимог платник зазначив, що для розрахунку розміру орендної плати підприємство використовувало витяги з нормативно-грошової оцінки земельних ділянок, отриманих у 2017, 2018 роках від Головного управління Держземагенства в Дніпропетровській області, тому донарахування такої плати за оскарженими податковими повідомленнями-рішеннями є безпідставним. Крім того, позивач наголосив на порушенні законодавчо встановленого порядку призначення та проведення перевірки.

Рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року, залишеним без змін постановою Третього апеляційного адміністративного суду від 15 січня 2020 року, позов задоволено.

Задовольняючи позовні вимоги, суди першої та апеляційної інстанцій виходили з того, що позивач правомірно застосував у розрахунку розміру орендної плати за земельні ділянки відомості, які отримав від Головного управління Держгеокадастру в Дніпропетровській області 06 лютого 2017 року та 10 серпня 2018 року, при тому що інших витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок у розпорядженні позивача не було.

Не погодившись з рішеннями судів попередніх інстанцій, Дніпровська міська рада звернулася з касаційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року, постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 15 січня 2020 року та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

Мотивуючи касаційну скаргу, Дніпровська міська рада посилається на порушення судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права. При цьому зазначає, що при ухваленні судових рішень судами не було враховано, що витяги Головного управління Держгеокадастру станом на 2017 та 2018 року, які були використані відповідачем під час донарахування орендної плати за 2017 та 2018 року, є правомірними та в судовому порядку не скасовані.

Ухвалою Верховного Суду від 27 березня 2020 року відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою Дніпровської міської ради.

27 травня 2020 року від позивача надійшов відзив на касаційну скаргу, в якому він зазначив, що доводи касаційної скарги не спростовують правильність застосування судами першої та апеляційної інстанцій норм матеріального та процесуального права.

Переглядаючи оскаржувані судові рішення в межах доводів та вимог касаційної скарги, перевіряючи дотримання судами першої та апеляційної інстанцій норм процесуального права при встановленні фактичних обставин у справі та правильність застосування ними норм матеріального права, Верховний Суд дійшов висновку, що касаційна скарга задоволенню не підлягає з огляду на таке.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що відповідачем проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС» з питань повноти нарахування плати за землю (орендна плата та/або земельний податок) за земельні ділянки, що перебувають в користуванні ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС» на підставі укладених договорів оренди землі, площею 0,5278 га (кадастровий номер - 1210100000:08:777:0261), 0,1188 га (кадастровий номер 1210100000:03:080:0130), 0,0193 га (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129) за період з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2018 року, за результатами якої складено акт від 17 липня 2019 року № 39488/04-36-11-04/31687700.

Зазначеним актом встановлені порушення ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС»:

- підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16, пунктів 286.1, 286.2 статті 286, пункту 289.1 статті 289 Податкового кодексу України (далі - ПК України), внаслідок чого встановлено заниження орендної плати на загальну суму 273 794,35 грн, у тому числі за 2017 рік 169 067,79 грн, за 2018 рік - 104 726,56 грн, з яких за земельні ділянки:

- за ділянку у м. Дніпро, Новокодацький район, вул. Набережна Заводська, 97-Д, площею 0,5278 га (кадастровий номер - 1210100000:08:777:0261) заниження орендної плати за 2017 рік складає 134 776,17 грн, за 2018 рік - 81 988,81 грн;

- за ділянку по м. Дніпро, Соборний район, пр-т Героїв, буд. 1-м, площею 0,1188 га (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0130) заниження орендної плати за 2017 рік складає 29499,27 грн, за 2018 рік - 17 945,40 грн;

- за ділянку по м. Дніпро, Соборний район, пр-т Героїв, буд. 1-м, площею 0,0193 га (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129) заниження орендної плати за 2017 рік складає 4 792,35 грн, та за 2018 рік - 4 792,35 грн.

Під час перевірки на запит ГУ ДФС у Дніпропетровській області про надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку вказаних земельних ділянок з кадастровими номерами 1210100000:08:777:0261; 1210100000:03:080:0130; та 1210100000:03:080:0129 управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі Дніпропетровської області було надано витяги від 19 липня 2018 року № 53/130718/03-07, від 25 червня 2018 року № 46/220618/03-07 та від 08 квітня 2019 року №0104-1663-нго.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер - 1210100000:08:777:0261 від 19 липня 2018 року № 53/130718/03-07, сформованого управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі Дніпропетровської області по ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС», з урахуванням індексації, передбаченої статтею 289 ПК України, нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01 січня 2017 року у м. Дніпро, Новокодацький р-н, вул. Набережна Заводська, 97-Д, площею 0,5278 га (кадастровий номер -1210100000:08:777:0261) складає 22 462 694,17 грн. Цільове призначення земельної ділянки: 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Річна сума орендної плати за землю, яка нарахована ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС» за 2017 та 2018 роки складає 673 880,83 грн. Підприємством подана податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за земельну ділянку, площею 0,5278 га та кадастровим номером - 1210100000:08:777:0261 за 2017 рік на загальну суму 539 104,66 грн, за 2018 рік на загальну суму 591892,02 грн (відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» від 11 січня 2018 року № 4129/5 коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік становить 1,0). Зазначено, що заниження орендної плати за земельну ділянку, площею 0,5278 га, за 2017 рік складає 134 776,17 грн, та за 2018 рік 81 988,81 грн.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер - 1210100000:03:080:0130 від 25 червня 2018 року № 46/220618/03-07, сформованого управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі Дніпропетровської області по ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС», з урахуванням індексації, передбаченої статтею 289 ПК України, нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01 січня 2017 року у м. Дніпро, Соборний р-н, пр-т Героїв, буд. 1-м, площею 0,1188 га (кадастровий номер -1210100000:03:080:0130), складає 4 916 544,90 грн. Цільове призначення земельної ділянки: 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. Річна сума орендної плати за землю, яка нарахована ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС» у відповідності з вимогами чинного законодавства України за 2017 та 2018 роки складає 147 496,35 грн. Підприємством подана податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за земельну ділянку площею 0,1188 га та кадастровим номером - 1210100000:03:080:0130 за 2017 рік на загальну суму 117 997,08 грн, за 2018 рік на загальну суму 129 550,95 грн (відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» від 11 січня 2018 року № 4129/5 коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік становить 1,0). Заниження орендної плати за земельну ділянку, площею 0,1188 га, за 2017 рік складає 29 499,27 грн, за 2018 рік - 17 945,40 грн.

Відповідно до витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки за 2017 рік, кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129 від 08 квітня 2019 року № 0104-1663-нго, сформованого управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі Дніпропетровської області по ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС», з урахуванням індексації, передбаченої статтею 289 ПК України, нормативна грошова оцінка земельної ділянки у м. Дніпро, Соборний р-н, пр-т Героїв, буд, 1-м, площею 0,0193 га (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129) складає 798 730,33 грн. Згідно з витягом від 08 квітня 2019 року № 0104-1656-нго із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки на 2018 рік нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 798 730,33 грн. Цільове призначення земельної ділянки: 03.07 для будівництва то обслуговування будівель торгівлі. Річна сума орендної плати за землю, яка нарахована ТОВ НВП «УКРМЕТКОМПЛЕКС» у відповідності з вимогами чинного законодавства України за 2017 - 23 961,91 грн та за 2018 рік - 23 961,91 грн. Підприємством подана податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за земельну ділянку, площею 0,0193 га та кадастровим номером - 1210100000:03:080:0129 за 2017 рік на загальну суму 19 169,56 грн, за 2018 рік на загальну суму 19 169,56 грн (відповідно до листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру «Про індексацію нормативної грошової оцінки земель» від 11 січня 2018 року № 4129/5 коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2017 рік становить 1,0). Заниження орендної плати за земельну ділянку, площею 0,0193 га, за 2017 рік складає 4 792,35 грн, та за 2018 рік - 4792,35 грн.

Зважаючи на інформацію, отриману з названих витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, контролюючий орган дійшов висновку, що позивачем занижено суму орендної плати за земельні ділянки у загальному розмірі 273 794,35 грн, у тому числі за 2017 рік 169 067,79 грн та за 2018 рік 104 726,56 грн.

На підставі висновків акта перевірки контролюючим органом прийнято податкові повідомлення-рішення від 14 серпня 2019 року:

- № 0024331404, яким платнику збільшено суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на 71 276,72 грн, з яких за податковими зобов`язаннями - 54 029,37 грн, за штрафними фінансовими санкціями - 14 257,35 грн.

- № 0024351404, яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем орендна плата з юридичних осіб на 270 956,22 грн, з яких за податковими зобов`язаннями - 216 764,98 грн, за штрафними фінансовими санкціями - 54 191,24 грн.

Надаючи оцінку правомірності прийняття відповідачем оскаржуваних актів індивідуальної дії, Верховний Суд виходить із такого.

Відповідно до пунктів 286.1, 286.2 статті 286 ПК України підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов`язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Підпунктом 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 ПК України визначено, що базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом.

Відповідно до пункту 289.1 статті 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин здійснює управління у сфері оцінки земель та земельних ділянок.

За приписами пункту 289.3 статті 289 ПК України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації не пізніше 15 січня поточного року забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, і власників землі та землекористувачів про щорічну індексацію нормативної грошової оцінки земель.

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2011 року № 1386 затверджено Порядок подання інформації про платників податків, об`єкти оподаткування та об`єкти, пов`язані з оподаткуванням, для забезпечення ведення їх обліку, а також обчислення та справляння податків і зборів.

Пунктом 4 зазначеного Порядку визначено, що Держгеокадастр та Мін`юст подають щомісяця до 10 числа, а також на запит територіального органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки або ДФС інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю та єдиного податку, в тому числі: Держгеокадастр - про земельні ділянки, зокрема про кадастровий номер земельної ділянки, дату реєстрації у Державному земельному кадастрі, дату державної реєстрації земельної ділянки (відповідно до державного акта на право власності на земельну ділянку або на право постійного користування земельною ділянкою чи договору оренди), площу відповідно до правовстановлюючих документів, цільове призначення та місце розташування земельної ділянки, дату та значення нормативної грошової оцінки, частку кожного із співвласників земельної ділянки (у разі коли земельна ділянка перебуває у спільній частковій власності), а також про землевласників або землекористувачів, зокрема найменування та місцезнаходження або прізвище, ім`я, по батькові та місце проживання землевласника або землекористувача.

Таким чином, визначальним фактором, що впливає на розмір орендної плати за землю, є умови договору оренди, що укладений з дотриманням вимог ПК України, виходячи з нормативної грошової оцінки земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, та величини цього коефіцієнту, який розраховує центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за певною формулою, про що правильно зазначили суду попередніх інстанцій.

Судами встановлено, що користування земельними ділянками за кадастровими номерами 1210100000:08:777:0261; 1210100000:03:080:0130; 1210100000:03:080:0129 здійснюється позивачем на підставі укладених з Дніпропетровською міською радою договорів оренди землі. Термін оренди цих земельних ділянок - п`ятнадцять років.

Визначаючи розмір орендної плати за спірними податковими повідомленнями-рішеннями, контролюючий орган виходив з наданих управлінням Держгеокадастру у м. Дніпрі Дніпропетровської області витягів від 19 липня 2018 року № 5 3/130718/03-07, від 25 червня 2018 року № 46/220618/03-07 та 08 квітня 2019 року № 0104-1663-нго.

Судами також встановлено, що у січні 2017 року позивач звертався до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області щодо отримання ним витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, що знаходяться у нього в користуванні, з метою дотримання достовірності в розрахунках плати за земельні ділянки за 2017 рік.

06 лютого 2017 року позивачем були отримані витяги № 211/010217/03-07, № 210/010217/03-07 та № 209/010217/03-07 з Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області по вищевказаним земельним ділянкам, відповідно до яких:

- щодо земельної ділянки площею 0,5278 га (кадастровий номер - 1210100000:08:777:0261) коефіцієнт функціонального використання (Кф) визначено на рівні 2,0; нормативна грошова оцінка земельної ділянки 17 970 155,33 грн; цільове призначення земельної ділянки (КВЦП: інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру);

- щодо земельної ділянки 0,1188 га (кадастровий номер -1210100000:03:080:0130) коефіцієнт функціонального використання (Кф) визначено на рівні 2,0; нормативна грошова оцінка земельної ділянки 3 933 235,92 грн; цільове призначення земельної ділянки (КВЦП: інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру);

- щодо земельної ділянки 0,0193 га (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129) коефіцієнт функціонального використання (Кф) визначено на рівні 2,0; нормативна грошова оцінка земельної ділянки 638 985,30 грн; цільове призначення земельної ділянки (КВЦП: інформація не внесена до відомостей Державного земельного кадастру).

Враховуючи інформацію із вказаних витягів, платником у 2017 році була розрахована орендна плата за земельні ділянки, що перебувають в його користуванні, із застосуванням коефіцієнта Кф у розмірі 2,0.

Декларації зі сплати за вищевказані земельні ділянки, були подані товариством у лютому 2017 року та прийняті контролюючим органом без зауважень.

У 2018 році позивач звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області із заявою про отриманням нових витягів на 2018 рік за вищевказаними земельними ділянками.

Листами Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області від 05 квітня 2018 року № 778/0/197-18, № 779/0/197-18 та № 780/0/197-18 позивачу надано роз`яснення, що застосування коефіцієнту функціонального використання Кф із значенням 2,0 може призвести до значних витрат бюджету та повідомлено про необхідність внесення змін до відомостей про цільове використання земельної ділянки до Державного земельного кадастру. Крім того зазначено, що надати адміністративну послугу «видача Витягу з нормативної грошової оцінки земельної ділянки» з актуальними даними, що відповідають чинному законодавству, Головне управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області зможе після внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до та) про земельну ділянку, згідно наказу Міністерства Аграрної політики та продовольства України від 25 листопада 2016 року № 489 «Про затвердження Порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів».

У липні 2018 року позивач вдруге звернувся до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області із заявою про формування та видачу витягів із технічної документації про нормативну грошову оцінку спірних земельних ділянок на 2018 рік на підставі отриманих від Департаменту землеустрою, містобудування та оцінки майна ХМL-файлів, які відповідно були передані до Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

10 серпня 2018 року позивачем були отримані запитувані витяги із технічної документації про нормативну грошову оцінку № 1212/0-197-18 та № 1213/0/197-18 щодо двох земельних ділянок, в яких зазначено:

- щодо земельної ділянки, площею 0,5278 га (кадастровий номер-1210100000:08:777:0261), коефіцієнт функціонального використання (Кф) визначено на рівні 2,5; нормативна грошова оцінка земельної ділянки 22 462 694,17 грн; цільове призначення земельної ділянки (КВЦП: 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі);

- щодо земельної ділянки, площею 0,1188 га (кадастровий номер-1210100000:03:080:0130), коефіцієнт функціонального використання (Кф) визначено на рівні 2,5; нормативна грошова оцінка земельної ділянки 4 916 544,90 грн; цільове призначення земельної ділянки (КВЦП: 03.07 для будівництва та обслуговування будівель торгівлі).

Щодо земельної ділянки, площею 0,0193 га, (кадастровий номер - 1210100000:03:080:0129) витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку отримано не було.

13 вересня 2018 року, з урахуванням зміни коефіцієнтів функціонального використання земельної ділянки Кф, платником до контролюючого органу були подані уточнюючі розрахунки до декларацій з плати за землю за 2018 рік та був перерахований розмір орендної плати у сторону збільшення за період з 10 серпня 2018 року по грудень 2018 року включно.

На підставі викладеного, суду дійшли обґрунтованого висновку, що позивач при розрахунку розміру орендної плати правомірно застосував відомості, які отримав від Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області 06 лютого 2017 року та 10 серпня 2018 року.

При цьому, витяги від 19 липня 2018 року № 53/130718/03-07, від 25 червня 2018 року № 46/220618/03-07 та від 08 квітня 2019 року № 0104-1663-нго, на які посилався відповідач в акті перевірки, позивачем у 2017 та 2018 роках отримані не були, тому не могли бути враховані ним при розрахунку розміру орендної плати за землю.

Суди вірно зазначили, що відповідальність за правильність визначення показників (в тому числі і коефіцієнта функціонального використання Кф) при формуванні витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та обчисленні нормативної грошової оцінки земельної ділянки на підставі цих показників покладається на орган, що його формує. За таких обставин, користувач земельної ділянки лише використовує відомості про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, визначену у витягу на момент складання податкової звітності, та не може нести відповідальність за правильність її обчислення.

Враховуючи наведене, Суд погоджується з висновками судів попередніх інстанцій, про наявність підстав для задоволення позовних вимог.

За правилами частини першої статті 350 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції залишає касаційну скаргу без задоволення, а судові рішення - без змін, якщо рішення, переглянуте в передбачених статтею 341 цього Кодексу межах, ухвалено з додержанням норм матеріального і процесуального права.

З огляду на викладене та враховуючи, що за правилами частини другої статті 341 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції не має права встановлювати або вважати доведеними обставини, що не були встановлені у рішенні або постанові суду чи відхилені ним, вирішувати питання про достовірність того чи іншого доказу, про перевагу одних доказів над іншими, збирати чи приймати до розгляду нові докази або додатково перевіряти докази, а суди попередніх інстанцій не допустили порушення норм процесуального права, які б могли вплинути на встановлення дійсних обставин справи, та правильно застосували норми матеріального права, Верховний Суд дійшов висновку про залишення касаційної скарги Дніпровської міської ради без задоволення, а оскаржених судових рішень - без змін.

Керуючись статтями 341, 343, 349, 350, 355, 356, 359 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Касаційну скаргу Дніпровської міської ради залишити без задоволення.

Рішення Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27 вересня 2019 року та постанову Третього апеляційного адміністративного суду від 15 січня 2020 року залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя-доповідач І. А. Гончарова

Судді І. Я. Олендер

Р. Ф. Ханова

СудКасаційний адміністративний суд Верховного Суду
Дата ухвалення рішення26.01.2023
Оприлюднено30.01.2023
Номер документу108641263
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо адміністрування окремих податків, зборів, платежів, з них плати за землю

Судовий реєстр по справі —160/8409/19

Постанова від 26.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 25.01.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 26.11.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 22.05.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 13.04.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 27.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 10.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 20.02.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Постанова від 15.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 15.01.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні