Провадження № 1-кс/734/76/23 Справа № 734/2728/22
У х в а л а
іменем України
30 січня 2023 року смт. Козелець
Слідчий суддя Козелецького районного суду Чернігівської області ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СВ ВП №1 Чернігівського РУП Головного управління Національної поліції в Чернігівській області ОСОБА_3 в провадженні №12022270350000457 від 01.12.2022 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 185 КК України,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий СВ ВП №1 Чернігівського РУП Головного управління Національної поліції в Чернігівській області ОСОБА_3 за погодженням з прокурором Козелецької окружної прокуратури ОСОБА_4 звернувся до суду у кримінальному провадженні № 12022270350000457 від 01.12.2022 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 185 КК України з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів.
Клопотання мотивоване тим, що 01.12.2022 року до відділення поліції №1 Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області надійшло повідомлення від оператора служби « НОМЕР_1 » про те, що на вказану лінію звернулась ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , яка повідомила, що вона є менеджером магазину « ІНФОРМАЦІЯ_2 », який розташований за адресою: АДРЕСА_1 . Зранку, 01.12.2022 року, прийшовши на роботу до вище вказаного магазину, вона побачила, що перші вхідні двері зламані та на них вибите скло, а на інших дверях всередині магазину та на решітці відсутні замикаючі пристрої. Оглянувши приміщення ОСОБА_6 виявила, що порядок речей не порушено, але на вітрині відсутні товари, зокрема, ноутбук, мобільні телефони, навушники, флеш накопичувачі, смарт-годинники, а з каси зникли гроші приблизно 140 000 грн. Також, ОСОБА_5 повідомила, що останній раз магазин « ІНФОРМАЦІЯ_2 » був зачинений приблизно о 20 год. 00 хв. 30.11.2022 року. Камери відеоспостереження в магазині наявні, але вона вважає, що скоріш за все не працювали через відсутність світла.
08.12.2022 року, до ВП №1 ЧРУП ГУНП в Чернігівській області звернувся директор товариства з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_7 , із письмовою заявою про притягнення до кримінальної відповідальності продавців торгівельної точки (де здійснює підприємницьку діялись ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »), яка знаходиться по АДРЕСА_1 магазин « ІНФОРМАЦІЯ_2 », які самовільно, з січня 2022 року по 01.12.2022 року, здійснили привласнення грошових коштів від продажу товару належному ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » на загальну суму 148 631,00 грн, а також привласнили товар на суму 265 994,00 грн.
Допитаний в якості потерпілого директор ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », який здійснює свою підприємницьку діяльність, на підставі договору суборенди з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », за адресою: АДРЕСА_1 - магазин « ІНФОРМАЦІЯ_2 », який повідомив, що в нього працевлаштовані наступні особи: ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 ; ОСОБА_8 , ІНФОРМАЦІЯ_5 , які являються місцевими мешканцями смт. Козелець.
Під час здійснення досудового розслідування, виникла необхідність в отриманні інформації про працевлаштування ОСОБА_5 та ОСОБА_8 в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » для встановлення межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей.
Так, 06.01.2023 року, директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » було підготовлено запит, в якому слідчим СВ ВП №1 ЧРУП ГУНП в Чернігівській області було запитано оригінали або належним чином завірені копії документів, які б підтверджували факт працевлаштування ОСОБА_5 та ОСОБА_8 в магазині « ІНФОРМАЦІЯ_2 », який розташований по АДРЕСА_1 .
16.01.2023 року, було отримано відповідь від директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » про неможливість надання вказаної у запиті інформації.
19.01.2023 року на адресу ГУ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » було спрямовано запити із проханням надати інформацію про доходи ОСОБА_5 та ОСОБА_8 , з період часу з 1 кварталу 2019 року по 4 квартал 2022 року.
25.01.2023 року, від ІНФОРМАЦІЯ_8 було отримано відповідь про неможливість надання вказаної у запитах інформації.
Для досягнення повноти, всебічності та неупередженості розслідування вищезазначеного факту у даному кримінальному провадженні, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, що містить охоронювану законом таємницю з правом вилучення їх копій в електронному чи паперовому вигляді, а саме до документів, які повинні були оформлюватись між ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » при прийнятті на роботу та безпосередньому виконанню нею своїх службових обов`язків, тобто до:
1) трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, який оформлений згідно ст. 21 КЗпП України;
2) документів, які згідно ст. 135 КЗпП України, підтверджують межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей, а також у тих випадках, коли фактичний розмір шкоди перевищує її номінальний розмір;
3) посадових інструкцій ОСОБА_5 ;
4) заяви про прийняття ОСОБА_5 на посаду;
5) наказу (розпорядження) про прийняття на роботу ОСОБА_5 , який складений згідно з використанням форми №П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену наказом Держкомстату від 5 грудня 2008 р. № 489, або складеному у вільній формі;
6) повідомлення до ДФС про прийняття ОСОБА_5 на роботу;
7) інші документи, на підставі яких ОСОБА_5 здійснює свою трудову діяльність у закладі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »- магазин « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Документів, для нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_5 :
8) табелю обліку використання робочого часу (типова форма П-5, затверджена наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
9) штатного розпису;
10) відомості нарахування заробітної плати;
11) спеціалізовані розрахунки пов`язаних із заробітною платою ОСОБА_5 ;
12) розрахунково платіжна відомість працівника (типова форма П-7 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
13) розрахунково-платіжна відомість працівника (або розрахунковий листок при виплаті зарплати (П-6 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489)).
14) узгодження, згідно ст.ст. 26, 27 КЗпП України, з ОСОБА_5 про проходження випробування, з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається, при укладенні трудового договору;
15) графіку виходу на роботу ОСОБА_5 , у період часу з 01.01.2022 по 01.12.2022 року.
А також до документів, які повинні були оформлюватись між ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », при прийнятті на роботу та безпосередньому виконанню нею своїх службових обов`язків, тобто до:
1) трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, який оформлений згідно ст. 21 КЗпП України;
2) документів, які згідно ст. 135 КЗпП України, підтверджують межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей, а також у тих випадках, коли фактичний розмір шкоди перевищує її номінальний розмір;
3) посадових інструкцій ОСОБА_8 ;
4) заяви про прийняття ОСОБА_8 на посаду;
5) наказу (розпорядження) про прийняття на роботу ОСОБА_8 , який складений згідно з використанням форми №П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену наказом Держкомстату від 5 грудня 2008 р. № 489, або складеному у вільній формі;
6) повідомлення до ДФС про прийняття ОСОБА_8 на роботу;
7) інші документи, на підставі якій ОСОБА_8 здійснює свою трудову діяльність у ввіреному Вам закладі.
Документів, для нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_8 :
8) табелю обліку використання робочого часу (типова форма П-5, затверджена наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
9) штатного розпису;
10) відомості нарахування заробітної плати;
11) спеціалізованих розрахунків пов`язаних із заробітною платою ОСОБА_8 ;
12) розрахунково платіжна відомість працівника (типова форма П-7 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
13) розрахунково-платіжну відомість працівника (або розрахунковий листок при виплаті зарплати (П-6 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489)).
14) узгодження, згідно ст.ст. 26, 27 КЗпП України, з ОСОБА_8 про проходження випробування, з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається, при укладенні трудового договору;
15) графіку виходу на роботу ОСОБА_8 , у період часу з 01.01.2022 по 01.12.2022 року
Вказана вище інформація мається в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за адресою: АДРЕСА_2 .
Таким чином, речі і документи, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », самі по собі, або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні і дані відомості можуть бути використані як доказ.
Вказані у клопотанні документи, до яких планується отримати тимчасовий доступ, віднесені до переліку документів, які, відповідно до ст. 162 КПК України, містять охоронювану законом таємницю, а саме персональні дані особи, що знаходяться у її особистому володінні або в базі персональних даних, яка знаходиться у володільця персональних даних.
В судове засідання слідчий не з`явився, від нього до суду надійшла заява про розгляд клопотання в її відсутності. Просить суд клопотання задовольнити.
З огляду на наявність достатніх підстав уважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, тому розгляд даного клопотання проводиться без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підстав ч.2 ст. 163 КПК України.
Відповідно до ч. 4 ст. 107 КПК України, враховуючи неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснювалось.
Дослідивши матеріали справи, вважаю, що клопотання підлягає задоволенню із наступних підстав:
Згідно ч.1 ст.160КПК України сторони кримінального провадженнямають право звернутися дослідчого судді під часдосудового розслідування чи суду під чассудового провадження із клопотаннямпро тимчасовий доступдо речей і документів.
Частиною 5 статті163 КПК Українивизначено, що слідчий суддя, суд постановляєухвалу про наданнятимчасового доступу доречей і документів, якщо сторона кримінального провадженняу своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ціречі або документи:перебувають або можуть перебувати у володіннівідповідної фізичноїабо юридичної особи;самі по собі або в сукупностіз іншими речамиі документами кримінального провадження, у зв`язку з якимподається клопотання, мають суттєвезначеннядля встановленняважливих обставин у кримінальному провадженні.
З огляду на обставини, встановленіпри розгляді клопотання, враховуючи доводислідчого, вважаю, що клопотання про тимчасовий доступ до речей та їх вилучення є обґрунтованим і підлягає задоволенню, враховуючи тяжкість злочину і неможливість отримати відомості в інший спосіб.
На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст. 131-132, 159-160 КПК України, слідчий суддя,-
П О С Т А Н О В И В :
клопотання слідчого СВ ВП №1 Чернігівського РУП Головного управління Національної поліції в Чернігівській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю по кримінальному провадженню №12022270350000457 від 01.12.2022 року за ознакамикримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 185 КК України задовольнити.
Надати слідчим у кримінальному провадженні № 12022270350000457 слідчим СВ ВП № 1 Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області: ОСОБА_9 ; ОСОБА_10 ; ОСОБА_11 ; ОСОБА_12 , ОСОБА_13 ; ОСОБА_14 , ОСОБА_3 ; ОСОБА_15 та/або за дорученням працівникам оперативного підрозділу ВП № 1 Чернігівського РУП ГУНП в Чернігівській області ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , дозвіл на тимчасовий доступ до речей і документів з правом вилучення їх копій в електронному чи паперовому вигляді,які повинні були оформлюватись між ОСОБА_5 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », а саме до:
1) трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення до центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, який оформлений згідно ст. 21 КЗпП України;
2) документів, які згідно ст. 135 КЗпП України, підтверджують межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей, а також у тих випадках, коли фактичний розмір шкоди перевищує її номінальний розмір;
3) посадових інструкцій ОСОБА_5 ;
4) заяви про прийняття ОСОБА_5 на посаду;
5) наказу (розпорядження) про прийняття на роботу ОСОБА_5 , який складений згідно з використанням форми №П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену наказом Держкомстату від 5 грудня 2008 р. № 489, або складеному у вільній формі;
6) повідомлення до ДФС про прийняття ОСОБА_5 на роботу;
7) інші документи, на підставі яких ОСОБА_5 здійснює свою трудову діяльність у закладі ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 »- магазин « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Документів, для нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_5 :
8) табелю обліку використання робочого часу (типова форма П-5, затверджена наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
9) штатного розпису;
10) відомості нарахування заробітної плати;
11) спеціалізовані розрахунки пов`язаних із заробітною платою ОСОБА_5 ;
12) розрахунково платіжна відомість працівника (типова форма П-7 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
13) розрахунково-платіжна відомість працівника (або розрахунковий листок при виплаті зарплати (П-6 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489)).
14) узгодження, згідно ст.ст. 26, 27 КЗпП України, з ОСОБА_5 про проходження випробування, з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається, при укладенні трудового договору;
15) графіку виходу на роботу ОСОБА_5 , у період часу з 01.01.2022 по 01.12.2022 року.
А також до документів, які повинні були оформлюватись між ОСОБА_8 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », при прийнятті на роботу та безпосередньому виконанню нею своїх службових обов`язків, тобто до:
16) трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, який оформлений згідно ст. 21 КЗпП України;
17) документів, які згідно ст. 135 КЗпП України, підтверджують межі матеріальної відповідальності працівників за шкоду, завдану підприємству, установі, організації розкраданням, умисним зіпсуттям, недостачею або втратою окремих видів майна та інших цінностей, а також у тих випадках, коли фактичний розмір шкоди перевищує її номінальний розмір;
18) посадових інструкцій ОСОБА_8 ;
19) заяви про прийняття ОСОБА_8 на посаду;
20) наказу (розпорядження) про прийняття на роботу ОСОБА_8 , який складений згідно з використанням форми №П-1 «Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу», затверджену наказом Держкомстату від 5 грудня 2008 р. № 489, або складеному у вільній формі;
21) повідомлення до ДФС про прийняття ОСОБА_8 на роботу;
22) інші документи, на підставі якій ОСОБА_8 здійснює свою трудову діяльність у ввіреному Вам закладі.
Документів, для нарахування та виплати заробітної плати ОСОБА_8 :
23) табелю обліку використання робочого часу (типова форма П-5, затверджена наказом Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
24) штатного розпису;
25) відомості нарахування заробітної плати;
26) спеціалізованих розрахунків пов`язаних із заробітною платою ОСОБА_8 ;
27) розрахунково платіжна відомість працівника (типова форма П-7 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489);
28) розрахунково-платіжну відомість працівника (або розрахунковий листок при виплаті зарплати (П-6 з наказу Держкомстату від 05.12.2008 № 489)).
29) узгодження, згідно ст.ст. 26, 27 КЗпП України, з ОСОБА_8 про проходження випробування, з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається, при укладенні трудового договору;
30) графіку виходу на роботу ОСОБА_8 , у період часу з 01.01.2022 по 01.12.2022 року
в період з 30.01.2023 до кінцевого строку дії ухвали,які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , за адресою: АДРЕСА_2 .
У разі не виконання ухвалипро тимчасовий доступдо речей та документів, слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів,має право постановити ухвалупро проведення обшуку з метоювідшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала діє протягомодного місяця з дня її постановлення.
Ухвала слідчого судді може бути оскаржена до Чернігівського апеляційного суду протягом п`яти днів з дня її оголошення.
Слідчий суддя:
Суд | Козелецький районний суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2023 |
Оприлюднено | 31.01.2023 |
Номер документу | 108649062 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Злочини проти власності Крадіжка |
Кримінальне
Козелецький районний суд Чернігівської області
Іванюк Т. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні