Рішення
від 30.01.2023 по справі 917/1484/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Зигіна, 1, м. Полтава, 36000, тел. (0532) 61 04 21

E-mail: inbox@pl.arbitr.gov.ua, https://pl.arbitr.gov.ua/sud5018/

Код ЄДРПОУ 03500004

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.01.2023 Справа № 917/1484/22

Господарський суд Полтавської області у складі судді Безрук Т. М., розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження справу

за позовною заявою Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркет Екопродукт"

про стягнення 22077,14 грн

без виклику представників сторін

встановив:

Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 звернулося до Господарського суду Полтавської області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркет Екопродукт" про стягнення 22 077,14 грн основного боргу за договором про надання послуг з поводження з побутовими відходами № R/3926/1 від 04.02.2020.

Позовну заяву обґрунтовано тим, що відповідач неналежним чином здійснює розрахунки за отримані послуги.

Ухвалою суду від 02.12.2022 було встановлено відповідачу строк у 15 днів з дня вручення цієї ухвали для подання відзиву на позов (а.с.118).

Ухвала від 02.12.2022 вважається врученою відповідачу 15.12.2022 згідно відмітки поштового відділення на конверті (а.с.130). Отже, останнім днем подачі суду відзиву на позов є 30.12.2022.

Відповідач відзив на позов суду не надав.

Згідно із ст.113 Господарського процесуального кодексу України (далі ГПК України) строки, в межах яких вчиняються процесуальні дії, встановлюються законом, а якщо такі строки законом не визначені,- встановлюються судом.

Згідно із ч.8 ст.165 ГПК України відзив подається в строк, встановлений судом, який не може бути меншим п"ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі.

Згідно із ст.118 ГПК України право на вчинення процесуальних дій втрачається із закінченням встановленого законом або призначеного судом строку. Заяви, скарги і документи, подані після закінчення процесуальних строків, залишаються без розгляду, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 9 ст. 165 ГПК України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин, суд вирішує справу за наявними матеріалами.

Інші заяви по суті справи до суду не надійшли.

У цій справі були вчинені наступні процесуальні дії.

Згідно з протоколом автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 16.11.2022 позов переданий на розгляд судді Безрук Т. М. (а.с.102-103).

Ухвалою від 21.11.2022 суд залишив позовну заяву без руху та встановив строк для усунення недоліків (а.с.107-108). Позивач у встановлений судом строк виправив вказані недоліки (а.с.111-117).

Ухвалою від 02.12.2022 суд відкрив провадження у справі № 917/1484/22, постановив розглядати справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (а.с.118).

Про відкриття провадження у справі позивач та відповідач повідомлені належним чином, що підтверджується наступним.

Ухвала суду про відкриття провадження у справі від 02.12.2022, надіслана відповідачу на адресу: вул. Сердюка Ігоря, буд. 47, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600, повернулася до суду з довідкою поштового відділення від 15.12.2022 про відсутність адресата за вказаною адресою (а.с.129-133).

За даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство з обмеженою відповідальністю "Маркет Екопродукт" з 14.02.2022 змінило свою адресу міфсцезнаходження, і на дату подачі позову та винесення цього рішення зареєстроване за адресою: вул. Сердюка Ігоря, буд. 47, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600, (а.с.134).

Відповідно до п. 4 ч. 6 ст. 242 ГПК України днем вручення судового рішення є день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати копію судового рішення чи відмітки про відсутність особи за адресою місцезнаходження, місця проживання чи перебування особи, повідомленою цією особою суду.

Таким чином, відповідно до ч. 7 ст. 120, ст. 242 ГПК України ухвала суду від 02.12.2022 вважається врученою відповідачу 15.12.2022.

Відповідно до довідок про доставку ухвал по системі Електронний суд 02.12.2022 позивач отримав ухвалу суду від 02.12.2022, а представник позивача 08.12.2022 (а.с. 119, 128).

Відповідно до п. 2 статті 242 ГПК України днем вручення судового рішення є, зокрема, день отримання судом повідомлення про доставлення копії судового рішення на офіційну електронну адресу особи. Якщо судове рішення надіслано на офіційну електронну адресу пізніше 17 години, судове рішення вважається врученим у робочий день, наступний за днем його відправлення, незалежно від надходження до суду повідомлення про його доставлення.

Відповідно до пункту 2 § 2 розділу 4 Закону України "Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів" від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII окремі підсистеми (модулі) ЄСІТС починають функціонувати після опублікування оголошення про створення та забезпечення функціонування відповідної підсистеми (модуля) ЄСІТС, яке має містити інформацію про підпункти, пункти цього розділу, які вводяться в дію у зв`язку з початком функціонування відповідної підсистеми (модуля) ЄСІТС.

Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 № 1845/0/15-21 затверджено Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі - ЄСІТС).

Оголошення надруковане у газеті "Голос України" № 168 (7668) від 04 вересня 2021 року та на сайті Судова влада України, підсистеми "Електронний кабінет", "Електронний суд" та підсистема відеоконференцзв`язку офіційно починають функціонувати з 05 жовтня 2021 року.

З початком функціонування підсистем (модулів) ЄСІТС відповідно до вимог процесуального законодавства адвокати, нотаріуси, приватні виконавці, арбітражні керуючі, судові експерти, державні органи, органи місцевого самоврядування та суб`єкти господарювання державного та комунального секторів економіки реєструють офіційні електронні адреси в ЄСІТС в обов`язковому порядку.

Враховуючи викладене, з початком функціонування підсистем «Електронний кабінет», «Електронний суд», зазнав змін, зокрема, порядок вчинення процесуальних (або інших) дій, особливості вчинення яких передбачені підпунктами 17.1, 17.5, 17.6, 17.14, 17.16 підпункту 17 пункту 1 розділу XI «Перехідні положення» Господарського процесуального кодексу України.

Зазначені дії вчиняються з використанням підсистем (модулів) ЄСІТС у порядку, визначеному Положенням про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженим рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21, та нормами процесуального законодавства, що регулюють порядок вчинення таких дій після початку функціонування відповідних підсистем (модулів) ЄСІТС.

Офіційна електронна адреса відповідно до підпункту 5.8 розділу І Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21 (далі - Положення), це: сервіс Електронного кабінету ЄСІТС, адреса електронної пошти, вказана користувачем в Електронному кабінеті ЄСІТС, або адреса електронної пошти, вказана в одному з державних реєстрів.

Відповідно до пункту 17 підрозділу 1 розділу III Положення особам, які зареєстрували Електронний кабінет, суд насилає документи у справах, в яких такі особи беруть участь, в електронній формі шляхом їх надсилання до Електронного кабінету таких осіб або в інший спосіб, передбачений процесуальним законодавством.

Інформація про надходження до Електронного кабінету відомостей та документів про результати розгляду справ додатково може надсилатися користувачу у вигляді повідомлення на електронну пошту. Дані про електронну пошту зазначаються користувачем у профілі його Електронного кабінету (пункт 38 підрозділу 2 розділу III Положення).

Отже, ухвала від 02.12.2022 доставлені позивачу в установленому порядку, що підтверджено довідками із системи Електронний суд.

На офіційному сайті Судової влади України 07.12.2022 суд розмістив відповідне оголошення про розгляд цієї справи (а.с.121).

Відповідно до частини п`ятої статті 252 ГПК України суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої із сторін про інше.

Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін згідно з ч. 5 ст. 252 ГПК України сторони суду не надали.

Згідно з ч. 13 ст. 8 ГПК України розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо цим Кодексом не передбачено повідомлення учасників справи. У такому випадку судове засідання не проводиться.

Відповідно до ч. 2 ст. 252 ГПК України розгляд справи по суті в порядку спрощеного провадження починається через тридцять днів з дня відкриття провадження у справі, якщо судове засідання не проводиться.

Згідно з ст. 248 ГПК України суд розглядає справи у порядку спрощеного позовного провадження протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів з дня відкриття провадження у справі.

Під час розгляду справи по суті суд дослідив усі письмові докази, що містяться в матеріалах справи.

Відповідно до ч.2 ст. 233 ГПК України це рішення прийнято, складено та підписано в нарадчій кімнаті.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши всі наявні у справі докази, суд встановив наступне.

04 лютого 2020 року між Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (позивач, виконавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Маркет Екопродукт" (відповідач, споживач) укладено Договір № R/3926/1 про надання послуг з поводження з побутовими відходами (далі за текстом Договір (а.с.33-34).

Згідно з умовами п. 1. Договору виконавець зобов`язується згідно з графіком надавати послуги з поводження з побутовими відходами (вивезення та захоронення), а споживач зобов`язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим Договором (далі - послуги), на підставі Рішень Виконавчого комітету Полтавської міської ради № 6 від 18.01.2018 року та № 24 від 20.01.2010 року та відповідно до Правил благоустрою міста Полтави, розроблених з урахуванням Схеми санітарної очистки території міста Полтави та затверджених одинадцятою сесією Полтавської міської ради сьомого скликання від 16 червня 2017 року та Схеми санітарної очистки території міста Полтави, затвердженої рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради від 05.02.2013 року № 08.

Додатком № 1 до даного Договору № R/3926/1 від 04.02.2020 року визначено об`єкти обслуговування: магазин «Екопродукт» по вул. Раїси Кириченко, 84: торгова площа, виставкова зала, складська площа, прилегла площа, магазин «Екопродукт» по вул. Європейська, буд. 106: торгова площа, виставкова зала, офіс, прилегла площа (а.с.35).

Згідно з п. 15 Договору інформація щодо тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами посиланням на рішення органу місцевого самоврядування про їх встановлення наведена в додатку № 1, який є невід`ємною частиною договору.

В додатку № 1 до Договору № R/3926/1 від 04.02.2020 року сторони узгодили розрахунок обсягу і вартості послуг з поводження з побутовими відходами у сумі 64,31 грн/м3 з ПДВ (а.с.35).

Згідно з ч.3 ст. 4 Закону України від 9 листопада 2017 року

№ 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів місцевого самоврядування належать, зокрема, встановлення цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до закону.

Рішенням Виконавчого комітету Полтавської міської ради № 187 від 16.09.2021 «Про встановлення тарифів на послуги з поводженням з побутовими відходами, що надаються Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628» встановлено тарифи на побутові відходи у сумі 105,88 грн/м3 з ПДВ, у тому числі тариф на послуги з вивезення (збирання та перевезення) побутових відходів 83,40 грн/куб.м з ПДВ та тариф на послуги з захоронення побутових відходів 22,48 грн/куб.м з ПДВ.

Відповідно до п. п. 16. 17, 18 Договору розрахунковим періодом є календарний місяць. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше ніж протягом останнього місяця, що настає за розрахунковим. Послуги оплачуються в безготівковій формі.

Згідно з п. 19 Договору плата вноситься на розрахунковий рахунок НОМЕР_1 в АБ «Укргазбанк» згідно з рахунком, виставленим виконавцем та Актом наданих послуг. Споживач до 05 числа періоду, що настає за розрахунковим, повинен направити Виконавцю підписані Акти наданих послуг або письмову мотивовану відмову від прийняття робіт (претензію). У випадку неповернення Споживачем підписаного Акту наданих послуг та відсутності письмових претензій у термін, зазначений у попередньому абзаці, послуги вважаються наданими в повному обсязі і з належною якістю та підлягають оплаті згідно виставлених рахунків.

Підпунктами 3.5 пункту 12 Договору визначено, що cпоживач зобов`язується оплачувати в установлений договором строк надані йому послуги з поводження з побутовими відходами; у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірі, встановленому відповідно до пункту 23 цього договору.

Згідно з умовами пунктів 23, 24 Договору сторони несуть відповідальність за порушення договору відповідно до статті 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги». За несвоєчасне внесення плати за послуги Споживач сплачує виконавцю пеню в розмірі 0,01 відсотка суми простроченого платежу, яка нараховується за кожний день прострочення. При цьому загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Згідно з п. 20 Договору у разі зміни вартості послуги виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це споживача із зазначенням причин відповідних обґрунтувань (рішення органів місцевого самоврядування про встановлення (затвердження) тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами чи норм надання послуг з поводження з побутовими відходами).

Згідно з п. 24 Договору у разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості Споживач викликає виконавця представника для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. Акт-претензія складається відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 № 1145 Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг.

За умовами пунктів 28, 29 Договору цей Договір діє з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2020 року. Договір вважається таким, що продовжений на кожний наступний рік. якщо за місяць до закінчення строку його дії (поточного року) одна із сторін не заявила про відмову або про його перегляд.

Позивач у позові зазначає, що відповідач не оплатив послуги за договором № R/3926/1 від 04.02.2020 на загальну суму 22077,14 грн, надані за період жовтень 2021- жовтень 2022.

В підтвердження надання послуг за договором № R/3926/1 від 04.02.2020 позивач склав, підписав та направив відповідачу наступні акти здачі-приймання робіт (надання послуг):

-акт № 35247 від 31.10.2021 на суму 806,77 грн (з ПДВ), (а.с.66);

-акт № 38632 від 30.11.2021 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.67);

-акт № 41735 від 31.12.2021 на суму 1772,43 грн (з ПДВ), (а.с.68);

-акт № 313 від 31.01.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.69-70);

-акт № 3484 від 28.02.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.71-72);

-акт № BU- 11480 від 31.03.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.73-74);

-акт № BU- 11482 від 30.04.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.75-76);

-акт № 15280 від 31.05.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.77-78);

-акт № 21253 від 30.06.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.79-80);

-акт № 22859 від 31.07.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.81-82);

-акт № 26093 від 31.08.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.83-84);

-акт № 29723 від 30.09.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.85-86);

-акт № 32911 від 31.10.2022 на суму 1772,54 грн (з ПДВ), (а.с.87-88).

Відповідач не надав суду доказів направлення позвиачу претензій щодо якості наданих послуг.

На оплату вказаних послуг позивачем відповідачу виписані рахунки фактури № 36744 від 01.10.2021, № 40138 від 01.11.2021, № 43228 від 01.12.2021, № 318 від 01.01.2022, № 3512 від 01.02.2022, № 16456 від 01.03.2022, № 14354 від 01.04.2022, № 16658 від 01.05.2022, № 21981 від 01.06.2022, № 23565 від 01.07.2022, № 26926 від 01.08.2022, № 30614 від 01.09.2022, № 33906 від 01.10.2022 (а.с.53-65).

Додатком № 2 до Договору № R/3926/I від 04.02.2020 року є Угода про визнання документів в електронній формі, за умовами якої сторони формують та направляють одна одній засобами програмного забезпечення «M.E.Doc» через уніфіковану платформу «ПТАХ», що призначена для обміну документами в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (далі - Платформа) чи інші програми підключені до Платформи, га/або іншими засобами електронного документообігу за умови використання сторонами електронного цифрового підпису, податкові та видаткові накладні, щомісячні рахунки за надані послуги (товари), акти виконаних робіт, інші документи, які стосуються процесу виконання та/або зміни, припинення умов Договору, викладені в електронній формі та підписані електронним цифровим підписом з посиленим сертифікатом відкритого ключа чи кваліфікованим цифровим підписом (далі - ЕЦП). У разі необхідності та наявності ЕЦП з електронною печаткою у однієї зі сторін, документ може бути засвідчений нею за вимогою іншої Сторони (пункт 1 Угоди).

Сторона, яка виклала документ у програмах, підключених до Платформи не несе відповідальності внаслідок відсутності зв`язку чи доступу до інтернету у іншої сторони, відключення та перебоїв у мережах живлення, відсутності чи несправності технічних засобів цієї Сторони, втратою (закінченням) чинності ЕЦП чи втратою чинності з інших причин ЕЦП такої Сторони (пункт 1 Угоди).

Наведені Акти здачі-приймання робіт (послуг) видрукувані з інформаційної системи електронного документообігу «M.E.Doc», а рахунки на оплату - з програмного забезпечення « 1-С: Підприємство», які є офіційними ліцензійними програмами для забезпечення ведення бухгалтерського обліку та проведення бухгалтерських операцій на підприємстві в Україні.

Про підписання Актів наданих послуг електронним цифровим підписом з боку підприємства позивача свідчить відповідна помітка круглої форми на самому Акті наступного змісту - «Електронний підпис (ЕП)», а про направлення їх контрагенту свідчить або помітка прямокутної форми «Документ доставлено контрагенту», якщо контрагент оглянув направлені йому Акти в програмному-забезпеченні «M.E.Doc». або відповідна квитанція про направлення даних Актів, якщо контрагент не оглянув Акти або не продовжив дію програмного-забезпечення.

Позивач направив на юридичну та фактичну адресу ТОВ "Маркет Екопродукт" претензію за вих. № 1163 від 05.09.2022 року з вимогою сплатити заборгованість у розмірі 20 952,16 грн, направивши також Акт звірки взаємних розрахунків за січень 2021 - серпень 2022 року. Проте, ця претензія була повернута на адресу підприємства за закінченням терміну зберігання (а.с.93-99).

Оскільки відповідач борг не сплатив, позивач звернувся з цим позовом до суду.

При вирішення спору суд зазначає наступне.

Згідно із ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.

Згідно із ч.1 ст.903 ЦК України якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов`язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

Відповідно до ст. 610 ЦК України порушенням зобов`язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов`язання (неналежне виконання).

В статті 629 ЦК України вказано, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Відповідно до ст. 525 ЦК України одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до ч.1 стаття 9 Закону України від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» споживач здійснює оплату за спожиті житлово-комунальні послуги щомісяця, якщо інший порядок та строки не визначені відповідним договором.

Відповідно до ст.ст.13, 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Доказів в спростування вищевикладеного, заперечень по суті спору відповідач суду не надав.

Доказів сплати заборгованості у сумі 22077,14 грн відповідач суду не надав.

Таким чином позовні вимоги в частині стягнення 22077,14 грн основного боргу є обґрунтованими та підлягають задоволенню.

Позивач у позові прохає також покласти на відповідача судові витрати, понесені ним у цій справі.

Суд встановив, що при подачі цього позову позивач сплатив 2481,00 грн судового збору за платіжним дорученням № 1782 від 14.11.2022 (а.с.13). Факт надходження судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України підтверджено випискою від 15.11.2022 (а.с.104).

Відповідно до ч.1 ст. 129 ГПК України судовий збір покладається на відповідача повністю.

Суд роз`яснює, що в разі добровільного виконання рішення суду до відкриття виконавчого провадження відповідач не позбавлений права звернутися до суду з заявою про визнання наказу таким, що не підлягає виконанню повністю або частково. Сторони також мають право укласти мирову угоду у процесі виконання судового рішення.

Керуючись ст. 252, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, суд

вирішив:

1. Позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Маркет Екопродукт" (вул. Сердюка Ігоря, буд. 47, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600; ідентифікаційний код 42811428) на користь Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 (вул. Кагамлика, буд.84, м. Полтава, 360008; ідентифікаційний код 03351823) 22 077 грн 14 коп. основного боргу, 2481 грн 00 коп. відшкодування витрат з оплати судового збору.

Видати наказ після набрання цим рішенням законної сили.

.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складення повного судового рішення до Східного апеляційного господарського суду.

Дата складення повного судового рішення: 30.01.2023.

Суддя Т. М. Безрук

СудГосподарський суд Полтавської області
Дата ухвалення рішення30.01.2023
Оприлюднено31.01.2023
Номер документу108652681
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу поставки товарів, робіт, послуг

Судовий реєстр по справі —917/1484/22

Судовий наказ від 07.03.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Рішення від 30.01.2023

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 02.12.2022

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

Ухвала від 21.11.2022

Господарське

Господарський суд Полтавської області

Безрук Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні