Справа № 344/7573/22
Провадження № 3/344/45/23
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
31 січня 2023 року м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Зеленко О.В. з участю: секретарів Мельницької Л.Т., Погрібної Н.М., прокурорів Ляхович Д.С., Гринишин Л.М., особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи, що надійшли з Департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Івано-Франківській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Городенка Івано-Франківської області, зареєстрованого та проживаючого за адресою: АДРЕСА_1 , українця, громадянина України, одруженого, на утриманні 2 неповнолітніх дітей, з вищою освітою, працюючого генеральним директором КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради», РНОКПП НОМЕР_1 , за вчинення адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, -
В С Т А Н О В И Л А:
До Івано-Франківського міського суду надійшли матеріали справ про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, відповідальність за які передбачена ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП.
Відповідно до протоколів № 136, № 137 від 24 червня 2022 ОСОБА_1 вчинив адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачена ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП, за наступних обставин.
Згідно витягу з ЄДРПОУ- Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» (далі КП «Обласна клінічна лікарня» являється комунальною організацією засновником якої є Івано-Франківська обласна рада (ЄДРПОУ - 00022510).
Наказом Департаменту охорони здоров`я Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 30.10.2019 № 474-К «Про призначення ОСОБА_1 » та наказом КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» від 30.10.2019 № 428 ОСОБА_1 з 30 жовтня 2019 року призначено на посаду генерального директора комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня в Івано-Франківській області».
Згідно із заявою про державну реєстрацію створення юридичної особи, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі -ЄДРПОУ) від 30.10.2019 до ЄДРПОУ внесено інформацію про ОСОБА_1 як керівника комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради (код ЄДРПОУ-01993150).
За таких обставин, згідно п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону України «Про запобігання корупції», ОСОБА_1 є суб`єктом, на якого поширюється дія цього Закону як на посадову особу юридичної особи публічного права.
Згідно ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції» (далі - Закону) визначено правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що містить ознаки корупції, але порушує встановлені цим Законом вимог, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у ч. 1 ст. 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Відповідно до ст. 28 Закону, особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», зобов`язані вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів; повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадках перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно; не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів; вживати заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Відповідно до статті 1 Закону, під реальним конфліктом інтересів слід розуміти суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об`єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Реальний конфлікт інтересів повинен складатися з трьох об`єктивних компонентів:
- приватний інтерес;
- службове повноваження, представницьке повноваження;
- протиріччя між ними, що впливає на об`єктивність або неупередженість рішень, діяння службової особи.
Згідно з ч. 1 ст. 28 Закону особи, зазначені у п. 1, 2, ч. 1 ст. 3 цього Закону, зобов`язані:
1) вживати заходів щодо недопущення виникнення реального, потенційного конфлікту інтересів;
2) повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатись про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно;
3) не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;
4) вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
З наведеного вбачається, що особи, на яких поширюється законодавство щодо конфлікту інтересів, повинні вживати заходів щодо недопущення його виникнення та заходів щодо його врегулювання, якщо він все-таки виник.
Виходячи зі змісту Закону, конфлікт інтересів - це ситуація, при якій службова особа, виконуючи свої обов`язки, має приватний інтерес (особисту заінтересованість), який хоча і не обов`язково призводить до прийняття неправомірного рішення або вчинення неправомірного діяння, але здатний до цього призвести.
Відповідно до відомостей, що містяться в електронній системі публічних закупівель «PROZORRO», у січні 2021 року КП «Обласна клінічна лікарня» виступила замовником закупівлі, переможцем якої стало ТОВ «Івано - Франківська фармацевтична компанія» (код ЄДРПОУ - 30474498).
19.01.2021 між КП «Обласна клінічна лікарня» в особі генерального директора ОСОБА_1 та ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» в особі директора ОСОБА_2 укладено договір № 28 від 19.01.2021 (далі Договір).
Предметом вказаного договору є постачання товару (фармацевтичної продукції): ДК 021:2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція на загальну суму 71 570 грн.
Згідно відомостей, що містяться в ЄДРПОУ, засновниками ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», станом на 19.01.2021 (дата укладення договору), серед інших, значиться ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , яка є власником частки у розмірі 34% від загального капіталу вказаного товариства.
Відповідно до інформації з Державного реєстру актів цивільного стану, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 , є тещею ОСОБА_1 - матір`ю ОСОБА_4 .
Згідно абз. 4 ч. 1 ст. 1 Закону близькі особи - члени сім`ї суб`єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна, двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловік) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб`єкта.
Таким чином, ОСОБА_3 є близькою особою ОСОБА_1 (теща) в розумінні Закону, а відтак з викладеного вбачається та є очевидним, що під час підписання договору № 28 від 19.01.2021 між КП «Обласна клінічна лікарня» та ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» у ОСОБА_1 був наявний приватний інтерес, обумовлений родинними зв`язками з ОСОБА_3 та бажання сприяти ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», одним з власників якої є остання, в укладенні договору на постачання фармацевтичної продукції, з метою отримання товариством в подальшому матеріальної вигоди»
Відповідно до листа КП «Обласна клінічна лікарня» від 23.06.2022 №1000 у період з 01.01.2021 по теперішній час ОСОБА_1 не повідомляв вищестояще керівництво щодо наявності у нього конфлікту інтересів відповідно до ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції».
Таким чином, директор некомерційного комунального підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_1 , будучи відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону суб`єктом, на якого поширюється дія Закону, порушив вимоги п. 2, ч. 1 ст. 28 Закону, а саме не вжив заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів, не повідомив вищестоящий орган - Івано-Франківську обласну раду про наявність у нього реального конфлікту інтересів, а саме про намір укласти договір № 28 від 19.01.2021 із ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», де у нього наявний приватний інтерес, зумовлений родинними стосунками (особиста зацікавленість) в отримані доходів (прибутків) ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», де серед власників значиться ОСОБА_3 , яка являється останньому тещею (близькою особою), чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 172-7, Кодексу України про адміністративні правопорушення: неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів.
Крім того, директор некомерційного комунального підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради ОСОБА_1 будучи відповідно до п.п. «а» п. 2 ч. 1 ст. 3 Закону суб`єктом, на якого поширюється дія Закону, порушив вимоги п. 3, ч. 1 ст. 28 Закону, а саме вчинив дії і прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, що виразилось в підписанні договору № 28 від 19.01.2021 із ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», де у нього наявний приватний інтерес зумовлений родинними стосунками (особиста зацікавленість) в отримані доходів (прибутків) ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», де серед власників значиться ОСОБА_3 , яка являється останньому тещею (близькою особою), чим вчинив адміністративне правопорушення, пов`язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення: вчинення дій та прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
У судове засідання 14.07.2022 ОСОБА_1 не з`явився, попередньо подав письмове клопотання про відкладення розгляду справ для надання можливості скористатися правовою допомогою та ознайомитись з матеріалами справ.
У судове засідання 04.08.2022 ОСОБА_1 не з`явився та його захисник - адвокат Грицак А.З. канцелярію суду подав письмове клопотання про відкладення розгляду справ, оскільки перебуває у відрядженні
У судове засідання 28.09.2022 ОСОБА_1 , якому роз`яснені вимоги ст. 268 КУпАП, з`явився та клопотав про відкладення розгляду справ, так як його захисник не прибув до суду.
У судове засідання 20.10.2022 ОСОБА_1 з`явився, повідомив, що договір про правову допомогу з захисником Грицаком А.З. припинено, просив надати час для залучення іншого захисника та для ознайомлення з матеріалами справ.
У судове засідання 24.11.2022 ОСОБА_1 не з`явився, через електронну адресу суду подав письмове клопотання про відкладення розгляду справи через стан здоров`я - перебув на лікарняному.
У судові засідання 14.12.2022, 10.01.2023 ОСОБА_1 не з`явився, хоча належним чином повідомлявся про час та місце розгляду справи.
У судовому засіданні 31.01.2023 ОСОБА_1 просив закрити справи про адміністративні правопорушення щодо нього у зв`язку з закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Прокурор у судовому засіданні підтримала викладені в протоколах про вчинення адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, обставини та просила ОСОБА_1 визнати винним за вчинення за вчинення адміністративних правопорушень, пов`язаних з корупцією, а провадження в справі закрити в зв`язку із закінченням строків накладення адміністративних стягнень.
Дослідивши та оцінивши надані письмові докази, з`ясувавши всі фактичні обставини справи, судом встановлено наступне.
Згідно з ст.245 КУпАП, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об`єктивне з`ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Відповідно до ч.1 ст.172-7 КУпАП, неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів - тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно ч.2 ст.172-7 КУпАП, вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів - тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Статтею 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначено, що правопорушення, пов`язане з корупцією - діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Водночас, стаття 1 Закону України «Про запобігання корупції» визначає правопорушення, пов`язане з корупцією, як діяння, що не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження, вчинене особою, зазначеною у частині першій статті 3 цього Закону, за яке Законом встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
Тобто, правопорушення, пов`язане з корупцією, не містить ознак корупції, але порушує встановлені цим Законом вимоги, заборони та обмеження.
Відповідно до частини 1 статті 39 Закону України «Про запобігання корупції», особи зазначені у пункті 1 частини 1 статті 3 цього Закону, представляючи державу чи територіальну громаду, діють виключно в їх інтересах.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про запобігання корупції» , особи, зазначені у пункті 1, підпункті "а" пункту 2 частини 1 статті 3 цього Закону, діють неупереджено, незважаючи на приватні інтереси, особисте ставлення до будь-яких осіб, на свої політичні погляди, ідеологічні, релігійні або інші особисті погляди чи переконання.
Відповідно до абзацу 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання корупції», реальний конфлікт інтересів це суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об`єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.
Відповідно до абзацу 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про запобігання корупції», приватний інтерес - будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв`язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 28 Закону України «Про запобігання корупції», особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини 1 статті 3 цього Закону, зобов`язані: повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або у колегіальному органі Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів.
Відповідно до ст.251 КУпАП, доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Судом встановлено, що вина ОСОБА_1 у вчиненому доводиться даними з протоколів №136 та №137 від 24.06.2022 про адміністративні правопорушення, пов`язані з корупцією, відповідальність за які передбачена ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, письмовими поясненнями ОСОБА_1 , письмовими поясненнями ОСОБА_1 , обґрунтованим висновком про виявлення ознак правопорушення, пов`язаного з корупцією від 11.02.2022, копією договору № 28 від 19.01.2021, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.01.2021, повним витягом з Державного реєстру атів цивільного стану громадян щодо актового запису про шлюб № 00034990741, повним витягом з Державного реєстру атів цивільного стану громадян щодо активного запису про народження № 00034991134, витягом з ЄДРПОУ код - 30474498, протоколом №2 загальних зборів учасників ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», копією видаткової накладної № ФК-0000001 від 19.01.2021, копією платіжного доручення № 157, копію наказу «Про призначення ОСОБА_1 » № 474-К від 30.10.2019, копію наказу «Про призначення ОСОБА_1 » №428 від 30.10.2019, копією наказу «Про звільнення ОСОБА_1 » № 320-К від 03.09.2021, копією Наказу «Про звільнення з роботи» № 424/к/тр від 20.09.2021, копією наказу № 425/к/тр від 20.09.2021, усними поясненнями ОСОБА_1 та його захисника - адвоката Грицака А.З., наданими в судовому засіданні.
Так, з наказу № 474-к від 30.10.2019 Департаменту охорони здоров`я Івано-Франківської обласної державної адміністрації та наказу № 428 від 30.10.2019 Комунального некомерційного підприємства «Обласної клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради» вбачається, що ОСОБА_1 призначено на посаду генерального директора комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на строк до 22.09.2021.
Відповідно до наказу № 320-к від 03.09.2021 Департаменту охорони здоров`я Івано-Франківської обласної державної адміністрації та наказу № 424/к/тр від 20.09.2021 Комунального некомерційного підприємства «Обласної клінічної лікарні Івано-Франківської обласної ради» ОСОБА_1 звільнено з посади генерального директора комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» з 22.09.2021 у зв`язку із закінченням терміну дії контракту та покладено обов`язки генерального директора комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» на ОСОБА_1 з 23.09.2021 до дня призначення генерального директора вищевказаного закладу охорони здоров`я у встановлений законодавством порядку.
Відповідно до відомостей, що містяться в електронній системі публічних закупівель «PROZORRO», у січні 2021 року КП «Обласна клінічна лікарня» виступила замовником закупівлі, переможцем якої стало ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» (код ЄДРПОУ - 30474498).
19.01.2021 між КП «Обласна клінічна лікарня» в особі генерального директора ОСОБА_1 та ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» в особі директора ОСОБА_2 укладено договір № 28 від 19.01.2021.
Як вбачається з Протоколу №2 загальних зборів учасників ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» учасниками даного Товариства є чотири особи. Зокрема, учасником є ОСОБА_3 із 34% статутного капіталу Товариства.
Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо запису про шлюб № 00034990741 ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 перебуває у шлюбі ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 . Дата державної реєстрації шлюбу 06.02.1997.
Згідно повного витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян щодо актового запису про народження № 00034991134 ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_2 є матір`ю ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_3 .
Отже, ОСОБА_3 є тещею ОСОБА_1 .
Таким чином, ОСОБА_3 є близькою особою ОСОБА_1 (теща) в розумінні Закону, а відтак з викладеного вбачається та є очевидним, що під час підписання договору № 28 від 19.01.2021 між КП «Обласна клінічна лікарня» та ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія» у ОСОБА_1 був наявний приватний інтерес, обумовлений родинними зв`язками з ОСОБА_3 та бажання сприяти ТОВ «Івано-Франківська фармацевтична компанія», одним з власників якої є остання, в укладенні договору на постачання фармацевтичної продукції, з метою отримання товариством в подальшому матеріальної вигоди»
Відповідно до листа КП «Обласна клінічна лікарня» від 23.06.2022 №1000 у період з 01.01.2021 по час надання листа ОСОБА_1 не повідомляв вищестояще керівництво щодо наявності у нього конфлікту інтересів відповідно до ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції».
Таким чином, ОСОБА_1 вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів.
Враховуючи вищенаведене, вважаю, що ОСОБА_1 є посадовою особою юридичної особи публічного права згідно підпункту «а» пункту 2 частини 1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» вчинив адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст. 172-7, ч.2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Таким чином, дії ОСОБА_1 слід кваліфікувати за ч.1 ст.172-7 КУпАП як неповідомлення особою у встановлених законом випадках та порядку про наявність у неї реального конфлікту інтересів; за ч.2 ст.172-7 КУпАП як вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.
За таких обставин, встановлюючи наявність адміністративних правопорушень в діях особи, щодо якої складено протоколи, та даючи оцінку фактичним даним, наявним в матеріалах справи, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7 та ч.2 ст.172-7 КУпАП, повністю доводиться дослідженими в судовому засіданні доказами.
Однак, відповідно до п.7 ст. 247 КУпАП, провадження в справі необхідно закрити, виходячи з наступного.
Відповідно до вимог ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов`язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом шести місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Відповідно до п.7 ст.247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 цього Кодексу.
Як вбачається з протоколів №136, №137 про адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вказані правопорушення вчинено 19.01.2021, а виявлено 24.06.2022 року.
Таким чином, враховуючи, що на момент розгляду справ в суді закінчились строки, передбачені ст.38 КУпАП, на підставі п.7 ст.247 КУпАП провадження в даній справі підлягає закриттю.
На підставі викладеного, ст.ст. 1, 3, 28 Закону України «Про запобігання корупції», керуючись ст.ст. 36, 38, 172-7, 221, п.7 ст.247, ст.ст.251, 252, 256, 268, 283-285 КУпАП, -
П О С Т А Н О В И Л А :
ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП.
Провадження в справі щодо ОСОБА_1 за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-7 КУпАП закрити на підставі п.7 ст.247 КУпАП у зв`язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративних стягнень, передбачених ст.38 КУпАП.
На постанову може бути подана апеляційна скарга до Івано-Франківського апеляційного суду через Івано-Франківський міський суд упродовж десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя Олеся ЗЕЛЕНКО
Суд | Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області |
Дата ухвалення рішення | 31.01.2023 |
Оприлюднено | 03.02.2023 |
Номер документу | 108697472 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Категорія | Адміністративні правопорушення, пов’язані з корупцією Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів |
Адмінправопорушення
Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Зеленко О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні