РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Р І Ш Е Н Н Я
і м е н е м У к р а ї н и
01 лютого 2023 рокум. Рівне№460/47530/22
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді С.М. Дуляницька, розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи адміністративну справу за позовом
Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" доГоловного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій, -
В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" звернулося до суду з позовом до Головного управління ДПС у Рівненській області, Державної податкової служби України про визнання протиправними та скасування рішень, зобов`язання вчинення певних дій.
Позивач просить суд:
- визнати протиправними та скасувати Рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, прийнятих Комісією з питань зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Рівненський області, а саме:
№ 7161817/40924107 від 04.08.2022, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної № 33 від 21.06.2022;
№ 7156959/40924107 від 03.08.2022, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної №37 від 18.02.2022;
№ 7156957/40924107 від 03.08.2022, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної № 44 від 21.02.2022;
№ 7156958/40924107 від 03.08.2022, яким було відмовлено в реєстрації податкової накладної № 41 від 18.02.2022;
- зобов`язати Державну податкову службу України здійснити реєстрацію податкових накладних №33 від 21.06.2022, № 37 від 18.02.2022, № 44 від 21.02.2022, №41 від 18.02.2022 Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановленому відповідним законодавством порядку датами їх фактичного подання на реєстрацію.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що відповідачем безпідставно прийнято рішення про відмову в реєстрації податкових накладних, оскільки позивачем було надано у повному обсязі документи, які підтверджують реальне здійснення господарських операцій за податковими накладними.
Ухвалою суду від 22.11.2022 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження в адміністративній справі та вирішено розгляд справи проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи, встановлено відповідачам строк для подання відзиву на позовну заяву.
19.12.2022 відповідачами подано відзив на позовну заяву, за змістом якого позовні вимоги є необґрунтованими та безпідставними, оскільки платником податків, Товариством з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" не надано повний пакет документів на підтвердження здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено.
Ухвалою суду від 21.12.2022 у задоволенні клопотання представника відповідачів про розгляд справи з проведенням судового засідання з повідомленням (викликом) сторін відмовлено.
19.01.2023 позивачем подано відповідь на відзив та додаткові докази на підтвердження правомірності позовних вимог. Вказує, що позивачем до кожної податкової накладної було відправлено всі первинні документи щодо підстав складання податкових накладних та документів щодо придбання реалізованих ТМЦ, в поясненнях були наведені таблиці відповідності обсягів придбання та постачання з кодами УКТЗЕД. Просить позовні вимоги задовольнити.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 229 КАС України, якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності учасників справи (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши матеріали, повно та всебічно з`ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, надавши оцінку всім аргументам учасників справи, судом встановлено таке.
ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" є суб`єктом господарювання з 31.10.2016, є платником податку на додану вартість. Основним видом діяльності підприємства за КВЕД є 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів (т.2 а.с.148-150).
Позивач орендує за договором суборенди № 21-012/со від 22.02.2021 у ТОВ "Горизонт" приміщення для здійснення господарської діяльності за адресою: м. Харків вул. Конєва, 5, загальною площею 58,00 кв. м. (т.2 а.с.160-161)
Надання послуг оренди за договором № 21-012/со від 22.02.21 підтверджують наступні документи, зокрема, рахунок-фактура №Г-0000716 від 21.12.2021 щодо послуг оренди нерухомості, акт наданих послуг оренди №Го-000187 від 31.01.22, рахунок-фактура №Го-0000071 від 22.02.2022 щодо послуг оренди нерухомості, акт наданих послуг оренди №Гo-00195 від 28.02.22 (т.2 а.с.136-139).
Згідно договору складського зберігання №1/15 від 03.01.2021 зі зберігачем ТОВ "СТАТУС М+", зберігач за оплату зобов`язується за плату зберігати товар позивача. Місце зберігання: Харківська область, Харківський район, смт. Пісочин, вул. Автомобільна, 3Б (т.2 а.с.162-165)
Надання послуг зі складського зберігання за договором №1/15 від 03.01.2021 підтверджують: акт №4 від 16.02.22 наданих послуг складського зберігання за лютий 2022 року; акт №5 від 16.05.22 наданих послуг складського зберігання за березень 2022 року; акт №6 від 30.05.22 наданих послуг складського зберігання за квітень 2022 року; акт №7 від 06.06.22 наданих послуг складського зберігання за травень 2022 року; акт №8 від 24.06.22 наданих послуг складського зберігання за червень 2022 року; акт №9 від 27.06.22 наданих послуг складського зберігання за липень 2022 року; акт №10 від 27.07.22 наданих послуг складського зберігання за липень 2022 року; акт №11 від 29.08.22 наданих послуг складського зберігання за серпень 2022 року (т.2 а.с.140-147) .
Позивачем укладено Договір №1092-18XA про надання послуг з організації перевезення відправлень від 03.09.2018 з ТОВ "ХАЙВЕЙ", якими платник користується з 2018 року. За надання послуг з організації перевезень у період з грудня 2021 по липень 2022 року, Позивачем здійснювалась перевізнику відповідна оплата на загальну суму 124206,00 грн., що підтверджує виписка по рахунку за період з 01.12.2021 по 27.07.2022 (т.2 а.с.180-187).
Згідно штатного розкладу від 01.01.2022 позивачем затверджено штат співробітників: директор - 1 штатна одиниця; фахівець - аналітик з дослідження ринку - 1 штатна одиниця; менеджер із зовнішньоекономічної діяльності - 1 штатна одиниця, бухгалтер - 1,5 штатних одиниць (т.2 а.с.178).
Згідно Табелів обліку використання робочого часу за січень 2022 року-серпень 2022 року на товаристві працювали: ОСОБА_1 - директор; ОСОБА_2 - головний бухгалтер; ОСОБА_3 ; ОСОБА_4 (т.2 а.с.166-169, 170-177).
Нарахування та сплату податків у 2022 році з заробітної плати працівників підтверджують наступні документи, а саме: податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 1 3 квартал 2022 року; відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам (т.2 а.с.7-75).
1) 15.06.2022 між ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" (Постачальник) та ТОВ "Кронос-Авто" (Покупець) укладено договір поставки №П219 (т.2 а.с.95-99).
Позивачем складено по факту реалізації запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів на загальну суму з ПДВ - 62272,14 грн для ТОВ "Кронос-Авто" видаткову накладну №АС П00000188 від 21.06.2022 на суму 62272,14 грн.
Згідно видаткової накладної №АС П00000188 від 21.06.2022 на суму 62272,14 грн позивачем було здійснено постачання ТМЦ (запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів) всього 99 позицій товару.
Згідно виписки по рахунку позивача за період з 01.06.2022 по 29.07.2022 ТОВ "Кронос-Авто" здійснив оплату Позивачу за товар у сумі 62591,10 грн, згідно рахунку №47 від 21.06.2022 (т.2 а.с.115).
По факту постачання Позивачем було складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №33 від 21.06.2022 (т.2 а.с.101-103).
15.07.2022 позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 33 від 21.06.2022 у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 8309, 8532, 8535 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D" = 6807%, "Р"= 74716,02 (т.2 а.с.104).
У зв`язку з цим, ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" було подано контролюючому органу повідомлення від 29.07.2022 №8 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, від 21.06.2022 №33 (т.1 а.с.33).
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія) № 7161817/40924107 від 04.08.2022 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 33 від 21.06.2022 у зв`язку з ненаданням платником податків копій документів: первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Також зазначено, що відсутні товарно-транспортні накладні на реалізацію товару (т.1 а.с.129-130).
Дане рішення було оскаржене позивачем в адміністративному порядку (т.2 а.с.133).
Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 25.08.2022 №35351/40924107/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії без змін (т.2 а.с.128).
2) Згідно договору №П160 від 14.02.2022 між ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" (постачальник) та ТОВ "Агропромисловий комплекс "СПАСЬКИЙ" (покупець) погодили постачання товару, номенклатура якого вказується у видатковій накладній (т.1 а.с.57-61).
Позивачем складено по факту реалізації запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів покупцю ТОВ "Агропромисловий комплекс "СПАСЬКИЙ" видаткову накладну №AC 100000080 від 18.02.2022на суму 200478,82грн з ПДВ (т.1 а.с.52-53).
Відповідно до видаткової накладної №AC0000080 від 18.02.2022 на суму 200478,82 грн. з ПДВ Позивачем було здійснено постачання ТМЦ (запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів) всього 27 позицій товару.
Згідно виписки по рахунку позивача за період з 18.02.2022 ТОВ "Агропромисловий комплекс "СПАСЬКИЙ" здійснив оплату позивачу за товар у сумі 200478,82 грн. згідно рахунку №52 від 18.02.2022 (т.1 а.с.51).
По факту постачання позивачем було складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №37 від 18.02.2022 (т.1 а.с.66-67).
01.06.2022 позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 37 від 18.02.2022 у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3402 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D" = 1,2167%, "Р"= 502955,84 (т.1 а.с.68).
У зв`язку з цим, ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" було подано контролюючому органу повідомлення від 28.07.2022 №4 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, від 18.02.2022 №37 (т.1 а.с.36).
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія) № 7156959/40924107 від 03.08.2022 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 37 від 18.02.2022 у зв`язку з ненаданням платником податків копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та / або банківських виписок з особових рахунків.
Також зазначено, що надано копії документів не належної якості (т.1 а.с.76-77).
Дане рішення було оскаржене позивачем в адміністративному порядку (т.1 а.с.79).
Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2022 №33181/40924107/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії без змін (т.1 а.с.78).
3) Також відповідно до видаткової накладної №ACП00000084 від 18.02.2022 на суму 202370,17 грн з ПДВ позивачем було здійснено постачання ТМЦ (запчастин. деталей та приладдя для автотранспортних засобів) всього 74 позиції товару (а.с.82-85 том 1).
Згідно виписки по рахунку позивача за період з 18.02.2022 ТОВ "Агропромисловий комплекс "СПАСЬКИЙ" здійснив оплату позивачу за товар у сумі 202370,17 грн, згідно рахунку №56 від 18.02.2022 (т.1 а.с.102-103, а.с.51).
По факту постачання Позивачем було складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №41 від 18.02.2022 (т.1 а.с.89-92).
01.06.2022 позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 41 від 18.02.2022 у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 6812 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D" = 1,2167%, "Р"= 602732,16 (т.1 а.с.93).
У зв`язку з цим, ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" було подано контролюючому органуповідомлення від 28.07.2022 №5 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, від 18.02.2022 №41 (т.1 а.с.39).
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія) № 7156958/40924107 від 03.08.2022 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 41 від 18.02.2022 у зв`язку з ненаданням платником податків копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та / або банківських виписок з особових рахунків.
Також зазначено, що надано копії документів не належної якості (т.1 а.с.105-106).
Дане рішення було оскаржене позивачем в адміністративному порядку (т.1 а.с.107).
Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2022 №33235/40924107/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії без змін (т.1 а.с.104).
4) Згідно договору №П162 від 14.02.2022 ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" (постачальник) та ТОВ "СТАРЕКС ТРАНС" (покупець) погодили постачання товару, номенклатура якого вказується у видатковій накладній (т.1 а.с.147-150).
Позивачем складено по факту реалізації запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів покупцю ТОВ "СТАРЕКС ТРАНС» видаткову накладну №АСП00000085 від 21.02.2022 на суму 201055,97 грн. з ПДВ (т.1 а.с.112-113)
Згідно видаткової накладної №АСП00000085 від 21.02.2022 на суму 201055,97 грн. з ПДВ позивачем було здійснено постачання ТМЦ (запчастин, деталей та приладдя для автотранспортних засобів) всього 29 позиції товару.
По факту постачання позивачем було складено та подано на реєстрацію в ЄРПН податкову накладну №44 від 21.02.2022 (т.1 а.с.168)
Згідно виписки по рахунку позивача за 21.02.2022 ТОВ "СТАРЕКС ТРАНС" (покупець) здійснив оплату позивачу за товар у сумі 201055,97 грн, згідно рахунку №57 від 18.02.2022 (т.1 а.с.176-177).
01.06.2022 позивач отримав квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної № 44 від 21.02.2022 у зв`язку з тим, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 8482 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Запропоновано надати пояснення та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Додатково повідомлено: показник "D" = 1,2167%, "Р"= 360593,70 (т.1 а.с.171).
У зв`язку з цим, ТОВ "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" було подано контролюючому органу повідомлення від 28.07.2022 №6 про надання пояснень та копії документів щодо податкових накладних, реєстрацію яких було зупинено, від 21.02.2022 №44 (т.1 а.с.42).
Рішенням комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Комісія) № 7156957/40924107 від 03.08.2022 відмовлено в реєстрації податкової накладної № 44 від 21.02.2022 у зв`язку з ненаданням платником податків копій документів: договорів, зокрема зовнішньоекономічних контрактів з додатками до них; первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних; розрахункових документів та / або банківських виписок з особових рахунків.
Також зазначено, що надано копії документів не належної якості (т.1 а.с.179-180).
Дане рішення було оскаржене позивачем в адміністративному порядку (т.1 а.с.181).
Рішенням за результатами розгляду скарги щодо рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2022 №33216/40924107/2 скаргу залишено без задоволення, а рішення комісії без змін (т.1 а.с.178).
Вважаючи рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області №7161817/40924107 від 04.08.2022, № 7156959/40924107 від 03.08.2022, № 7156957/40924107 від 03.08.2022 та № 7156958/40924107 від 03.08.2022 протиправними, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.
Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі - ПК України) на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України. Покупець має право звіряти дані отриманої податкової накладної на відповідність із даними Єдиного реєстру податкових накладних.
Відповідно до пункту 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок № 1246) після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 ПК України; наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 ПК України; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 ПК України (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 01 липня 2015 року); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 ПК України; дотримання вимог Законів України Про електронний цифровий підпис, Про електронні документи та електронний документообіг та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція).
Аналогічні приписи наведені у пункті 201.16 статті 201 ПК України, згідно з якими реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінету Міністрів України.
Механізм зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), організаційні та процедурні засади діяльності комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі (далі - комісії контролюючих органів), права та обов`язки їх членів визначено Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165, який набрав чинності з 01.02.2020 (далі - Порядок № 1165).
Відповідно до пунктів 4, 5 Порядку № 1165, у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі. Платник податку, яким складено та/або подано для реєстрації в Реєстрі податкову накладну/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряється щодо відповідності критеріям ризиковості платника податку (додаток 1), показникам, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку (додаток 2). Податкова накладна/розрахунок коригування, що не відповідають жодній з ознак безумовної реєстрації, перевіряються щодо відповідності відображених у них операцій критеріям ризиковості здійснення операцій (додаток 3).
Згідно з пунктами 7, 10, 11 Порядку № 1165, у разі коли за результатами автоматизованого моніторингуподаткової накладної/розрахунку коригування встановлено, що відображена в них операція відповідає хоча б одному критерію ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який відповідає хоча б одному показнику, за яким визначається позитивна податкова історія, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстраціїподаткової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Як встановлено судом, реєстрацію податкових накладних № 37, №41 від 18.02.2022, №44 від 21.02.2022 та №33 від 21.06.2022 позивача зупинено з тих підстав, що коди УКТЗЕД/ДКПП товару/послуг 3402, 6812, 8482, 8309, 8532, 8535 відсутні в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товари/послуги, що на постійній основі постачаються (виготовляються), та їх обсяг постачання дорівнює або перевищує величину залишку обсягу придбання такого товару/послуги та обсягу його постачання, що відповідає п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
У квитанціях запропоновано надати пояснення та копії документів, щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Оцінюючи наведені в квитанціях про зупинення реєстрації податкових накладних підстави контролюючого органу, суд зазначає, перелік критеріїв ризиковості здійснення операцій міститься в Додатку 3 до Порядку № 1165. Зокрема, відповідно до пункту 1 (в редакції станом на дату зупинення реєстрації податкових накладних) відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 раза, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
З урахуванням положень наведених норм, суд звертає увагу, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної на підставі пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, контролюючий орган має витребувати від платника документи на спростування наявних у органу ДПС сумнівів, пов`язаних з легальністю діяльності юридичної особи, вказавши які саме аспекти належить висвітити платнику податків у своїх поясненнях.
Таким чином, невиконання податковим органом законодавчо встановлених вимог щодо змісту, форми, обґрунтованості та вмотивованості актів індивідуальної дії призводить до їх протиправності.
Як встановлено зі змісту квитанцій про зупинення реєстрації складених позивачем податкових накладних, контролюючий орган вказав, що господарські операції платника податків відповідає пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.
Суд зауважує, що зупинення реєстрації ПН/РК за пунктом 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відбувається у разі одночасного дотримання трьох умов: відсутність товару в таблиці даних платника податку на додану вартість, як товару, що на постійній основі постачається; обсяг постачання дорівнює або перевищує товарні залишки; переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.
Натомість, надіслані позивачу квитанції містять вимоги щодо надання пояснень та копії документів щодо підтвердження інформації, зазначеної в ПН/РК для розгляду питання прийняття рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, без зазначення конкретної пропозиції щодо переліку документів, необхідних та достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.
Наказом Міністерства фінансів України №520 від 12.12.2019, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.12.2019 за №1245/34216, затверджено Порядок прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Порядок № 520), який визначає механізм прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрацію яких відповідно до пункту 201.16 статті201 Податкового кодексу Українизупинено в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до пунктів 2-4 Порядку № 520, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (комісії регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42 Кодексу.
У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної розрахунку коригування в Реєстрі.
Пунктом 5 Порядку № 520 визначено перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Пунктами 6, 7 Порядку № 520 передбачено, що письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов`язання, відображеного в податковій накладній/розрахунку коригування.
Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складено на одного отримувача - платника податку за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображено однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП)).
Письмові пояснення та копії документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, платник податку подає до ДПС в електронній формі за допомогою засобів електронного зв`язку з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг","Про електронні довірчі послуги" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 11 Порядку № 520, Комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Пунктом 13 Порядку №520, визначено, що рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Судом встановлено, що позивачем надавалися для контролюючого органу відповідні пояснення та документи на підтвердження господарських операцій з контрагентами.
Таким чином, рішення про відмову в реєстрації податкової накладної повинно містити чітку підставу для відмови в реєстрації податкової накладної із зазначенням, зокрема, які саме документи не надані платником податків, які були б достатніми для прийняття комісією ДПС рішення про реєстрацію податкової накладної.
Проте, відповідачем на підставу відмови у реєстрації податкової накладної не зазначено конкретного переліку документів, які необхідно надати для реєстрації податкової накладної. Не врахування відповідачем наданих документів лише через вказання на те, що надано документи не належної якості, не може бути підставою для відмови в реєстрації податкової накладної.
Реальність господарських операцій, за якими було зупинено реєстрацію податкових накладних, позивач через особистий електронний кабінет на вимогу контролюючого органу підтвердив первинними і розрахунковими матеріалами, надав пояснення з приводу цих операцій, за якими можливо встановити умови постачання, порядок організації постачання, вартість, оплату тощо.
Разом з цим, під час зупинення реєстрації податкових накладних не визначено перелік документів, який є недостатнім для проведення реєстрації податкових накладних, не наведено обставини, які стали підставою для віднесення операцій до ризикових.
Наведене свідчить про те, що вимоги відповідача не були вичерпними, не були направлені на одержання від платника конкретних матеріалів та на встановлення дійсних показників податкових накладних.
Таким чином, посилання контролюючого органу, як на підставу відмови у реєстрації податкових накладних на ненадання платником податку документів та на надання документів не належної якості є безпідставним та необґрунтованим.
При цьому, суд вважає за необхідне вказати, що надані позивачем первинні документи відповідають змісту ст.187, 198, 201 ПК України, ч.2 ст.9 Закону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" та мають відповідну юридичну силу та доказовість.
Суд також вважає за необхідне зазначити, що факт зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у ЄРПН не спростовує ані факту здійснення платником податків господарської операції, ані факту наявності дати виникнення саме першої події (придбання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується тільки первинними документами, на підставі яких складається податкова накладна/розрахунок коригування.
Таким чином, суд дійшов висновку, що за умови не наведення комісією доказів того, що документи, подані позивачем, є недостатніми чи такими, що у своїй сукупності викликають сумнів у достовірності наданої інформації, свідчить про протиправність такого рішення, у зв`язку з чим, оскаржувані в даній справі рішення Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про відмову в реєстрації податкових накладних є протиправними та підлягають скасуванню.
Щодо вимоги позивача зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні, то суд виходить з такого.
За приписами пп.14.1.60 п.14.1 ст.14 ПК України, єдиний реєстр податкових накладних - реєстр відомостей щодо податкових накладних та розрахунків коригування, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, в електронному вигляді згідно з наданими платниками податку на додану вартість електронними документами.
Суд враховує, що обов`язок з реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у випадку визнання протиправним та скасування рішень про відмову реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань покладається саме на Державну податкову службу України, як центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.
У відповідності з п.2, 10 ч.2ст.245 КАС України суд в порядку адміністративного судочинства може визнати протиправним та скасувати індивідуальний акт чи окремі його положення, а також прийняти рішення про інший спосіб захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина від порушень з боку суб`єктів владних повноважень, який не суперечить закону і забезпечує ефективний захист таких прав, свобод та інтересів.
Зважаючи на наявність у матеріалах справи передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції відповідно до укладеного договору, та на те, що такі документи були надані відповідачу (з врахуванням підстав для відмови у реєстрації, зазначеним контролюючим органом регіонального рівня), останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкових накладних.
Згідно з п.19-20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246, податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструється у день настання однієї з таких подій: прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішенням про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДПС відповідного рішення); неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.
Внесення відомостей до Реєстру на підставі рішення суду, яке набрало законної сили, здійснюється з дотриманням вимог цього Порядку. При цьому вимоги абзацу десятого пункту 12 цього Порядку не застосовуються до податкової накладної та/або розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в установленому порядку.
Датою внесення відомостей до Реєстру вважається день, зазначений в рішенні суду, або день набрання законної сили таким рішенням.
Отже, законодавством не передбачено іншого належного способу захисту порушеного права у спірних правовідносинах, ніж зобов`язання ДПС України зареєструвати податкові накладні в ЄРПН, у зв`язку з чим наявна обґрунтованість заявленого позивачем способу захисту права, що свідчить про обґрунтованість позовних вимог в цій частині.
Крім того, ст.13 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод(право на ефективний засіб юридичного захисту) передбачено, що кожен, чиї права та свободи, визнані в цій Конвенції, було порушено, має право на ефективний засіб юридичного захисту в національному органі, навіть якщо таке порушення було вчинене особами, які здійснювали свої офіційні повноваження.
При цьому, під ефективним засобом (способом) слід розуміти такий, що призводить до потрібних результатів, наслідків, дає найбільший ефект.
Таким чином, ефективний спосіб захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права.
Судом враховано, що ПК України визначено правові наслідки відсутності факту реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. Така податкова накладна не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов`язку включення суми податку на додану вартість, вказаної в податковій накладній, до суми податкових зобов`язань за відповідний звітний період.
Виявлення розбіжностей даних податкової накладної та Єдиного реєстру податкових накладних, у свою чергу, є підставою для проведення контролюючими органами документальної позапланової виїзної перевірки продавця та у відповідних випадках покупця товарів/послуг.
Таким чином, відсутність реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних впливає на правовий стан платників податків. Покупець позбавляється права на формування податкового кредиту за рахунок відповідних сум, а продавець може зазнати небажаних для нього наслідків у вигляді проведення позапланової перевірки.
З огляду на це, правовідносини щодо реєстрації податкових накладних у Єдиному державному реєстрі податкових накладних і, зокрема, щодо безпідставного неприйняття податкових накладних для їх реєстрації, є предметом розгляду в адміністративних судах відповідно до ст.19 КАС України.
Відтак, покладання на Державну податкову службу України обов`язку зареєструвати податкову накладну не вважатиметься втручанням у її дискреційні повноваження.
Разом з тим, визначаючи дату, якою слід зареєструвати спірну податкову накладну, суд керується вимогами пункту 20 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246.
На переконання суду, з метою повного та належного захисту порушеного права позивача та задля недопущення порушення прав контрагента позивача, який на підставі вказаної податкової накладної, має право сформувати податковий кредит, та інших контрагентів по ланцюгу господарських операцій, слід зобов`язати ДПС України зареєструвати податкові накладні датою їх подання на реєстрацію.
Зазначене також узгоджується з передбаченим пунктом 1 статті 1 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод правом особи на доступ до суду, що, зокрема, включає такий аспект, як право на розгляд справи судом із "повною юрисдикцією", тобто судом, що має достатні та ефективні повноваження щодо: повторної (після адміністративного органу) оцінки доказів; встановлення обставин, які були підставою для прийняття оскарженого адміністративного рішення; належного поновлення прав особи за результатами розгляду справи по суті (п.70 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Обермайєр проти Австрії" (Obarmeier v. Austria) від 28.06.1990 (заява №11761/85); п.155 рішення Європейського суду з прав людини у справі "Гранд Стівенс та інші проти Італії" (Grande Stevens and Others v. Italy) від 04.03.2014 (заява №18640/10).
Згідно з ч.1 ст.9 КАС Українирозгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до ч.1 ст.72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Частинами 1, 2статті 77 КАС Українивстановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
За сукупності викладених обставин, позов підлягає задоволенню повністю.
За правилами ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
Враховуючи наведене, суд стягує на користь позивача понесені ним судові витрати у вигляді судового збору в сумі 9924,00 грн. за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів.
Керуючись статтями 241-246, 255, 257-262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В :
Позовну заяву задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7161817/40924107 від 04.08.2022, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної № 33 від 21.06.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" №33 від 21.06.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7156959/40924107 від 03.08.2022, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №37 від 18.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" №37 від 18.02.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7156957/40924107 від 03.08.2022, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №44 від 21.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" №44 від 21.02.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Головного управління ДПС у Рівненській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №7156958/40924107 від 03.08.2022, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної №41 від 18.02.2022 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" №41 від 18.02.2022 у Єдиному реєстрі податкових накладних, датою її подання на реєстрацію.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Рівненській області судовий збір у сумі 4962,00грн.
Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України судовий збір у сумі 4962,00 грн.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до Восьмого апеляційного адміністративного суду.
Повний текст рішення складений 01 лютого 2023 року
Учасники справи:
Позивач - Товариство з обмеженою відповідальністю "АВТО СТАТУС ПРЕСТИЖ" (вул.Конєва, 4, м.Харків, 61052, ЄДРПОУ/РНОКПП 40924107)
Відповідач - Головне управління ДПС у Рівненській області (вул. Відінська, буд. 12,м. Рівне,Рівненська обл.,33023, ЄДРПОУ/РНОКПП 44070166) Відповідач - Державна податкова служба України (Львівська площа, 8,м.Київ,04053, ЄДРПОУ/РНОКПП 43005393)
Суддя С.М. Дуляницька
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2023 |
Оприлюднено | 03.02.2023 |
Номер документу | 108720609 |
Судочинство | Адміністративне |
Категорія | Справи з приводу адміністрування податків, зборів, платежів, а також контролю за дотриманням вимог податкового законодавства, зокрема щодо реалізації податкового контролю |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
С.М. Дуляницька
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні