Ухвала
від 31.01.2023 по справі 903/371/22
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

УХВАЛА

про закриття провадження у справі

31 січня 2023 року Справа № 903/371/22 Господарський суд Волинської області у складі судді Слободян О.Г.,

розглянувши справу про банкрутство

за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Холдингова компанія "Єврохолдинг"

до боржника: Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727"

за відсутності учасників справи

встановив: ТОВ "Холдингова компанія "Єврохолдинг" звернулося до господарського суду із заявою про відкриття провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727", в якій просило: прийняти заяву до розгляду та відкрити провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727"; розпорядником майна ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" призначити арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича; визнати кредиторські вимоги ТОВ "Холдингова компанія "Єврохолдинг" до ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" на загальну суму 3295537грн 44коп.

16.06.2022 від боржника - ВАТ Луцьке АТП 10727 надійшло пояснення щодо заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство, в якому боржник підтвердив наявність заборгованості на загальну суму 3 295 537,44 грн. за договорами №42-15 ЄХ від 29.04.2015; №42-15 ЄХ від 29.04.2015; №83-15 ЄХ від 01.09.2015; №20-15 ЄХ від 02.03.2015; №БВ/040-11-14/1 від 26.11.2014. Повідомив суд про відсутність можливості погасити вказану заборгованість до підготовчого засідання навіть частково, з огляду на скрутне фінансове становище та відсутність належних доходів. Щодо відкриття провадження в справі про банкрутство ВАТ Луцьке АТП 10727 не заперечує у зв`язку з відсутності можливості погасити наведену в заяві про відкриття провадження у справі про банкрутство заборгованість перед ТОВ Холдінгова компанія Єврохолдінг до дати підготовчого засідання.

Ухвалою Господарського суду Волинської області від 21.06.2022 відкрито провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25, код ЄДРПОУ 05482305); визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги ТОВ "Холдингова компанія "Єврохолдинг" до ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" на загальну суму 3378847,44 грн. (в тому числі 24810 грн. витрат по сплаті судового збору та 58500 грн. витрат пов`язаних з розглядом справи (авансовий платіж згідно ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів боржника; введено процедуру розпорядження майном боржника строком на сто сімдесят календарних днів до 08 грудня 2022 року; розпорядником майна ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" призначено арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора № 310 від 12.03.2013, адреса: вул. Коперника, буд. 36, м.Луцьк, Волинська область, 43010, ІПН № НОМЕР_1 ).

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства 22.06.2022 за №68862 на офіційному веб-порталі судової влади України було здійснено оприлюднення повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727".

Ухвалою суду від 30.08.2022 заяву Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області про визнання грошових вимог до боржника задоволено; визнано у встановленому порядку доведені грошові вимоги Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області до Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" на загальну суму 1458181грн. 72коп.; зобов`язано розпорядника майна Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича відповідно до ст. 47 Кодексу України з процедур банкрутства внести до реєстру кредиторів вимоги конкурсних кредиторів у наступних розмірах: 1) Товариства з обмеженою відповідальністю "Холдингова компанія "Єврохолдинг" на загальну суму 3378847грн. 44 коп: 83310грн - вимоги першої черги; 3295537грн 44 коп - вимоги четвертої черги; 2) Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області на загальну суму 1458181грн. 72коп: 4962 грн. - вимоги першої черги; 1453219 грн. 72коп. - вимоги третьої черги; зобов`язано розпорядника майна боржника Григор`єва Валерія Васильовича провести збори кредиторів та засідання комітету кредиторів в строки, передбачені Кодексом України з процедур банкрутства, письмово повідомити кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів, організувати та провести збори кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Луцьке автотранспортне підприємство 10727", на зборах кредиторів обрати комітет кредиторів; обраному комітету кредиторів вирішити питання щодо відкриття процедури санації чи ліквідації боржника.

Постановою господарського суду від 11.10.2022 процедуру розпорядження майном у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" та повноваження розпорядника майна було припинено, ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" визнано банкрутом та відкрито його ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Григор`єва Валерія Васильовича.

У відповідності до положень Кодексу України з процедур банкрутства, 13.10.2022 за №69377 на офіційному веб-порталі судової влади України здійснено оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727".

Ухвалами суду від 22.11.2022 визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області до ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" на загальну суму 868633грн. 85 коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 4 962 грн. вимоги першої черги; 863671грн 85коп - вимоги другої черги; визнано у встановленому порядку доведені кредиторські вимоги Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області до ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" на загальну суму 50503 грн. 37 коп., які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів у наступній черговості: 4 962 грн. вимоги першої черги; 45541грн. 37коп. - вимоги другої черги. Зобов`язано ліквідатора Григор`єва В.В., відповідно до ст. 47, 64 КУзПБ, внести до реєстру вимог кредиторів відомості про кредитора, розмір його вимог за грошовими зобов`язаннями, наявність права вирішального голосу в представницьких органах кредиторів, черговість задоволення кожної вимоги.

02.12.2022 від Головного управління ДПС у Волинській області надійшов лист, в якому ГУ ДПС у Волинській області повідомило, що відповідно до рішення суду № 903/371/22 від 21.06.2022 ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" змінено стан платника на 4 порушено провадження у справі про банкрутство. Згідно з п.п. 78.1.7, п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ прийнято рішення про призначення перевірки. Зазначено, що позапланова документальна виїзна перевірка ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" не розпочата у зв`язку із відсутністю посадових осіб за юридичною адресою.

19.12.2022 від арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва В.В. надійшло клопотання про зобов`язання вчинення дій, в якому він просив зобов`язати Комунальну установу Луцький міський трудовий архів прийняти на зберігання документи Відкритого акціонерного товариства Луцьке автотранспортне підприємство 10727 з кадрових питань згідно опису справ з особового складу за 1956-1964 роки, описів №2 документальних матеріалів особового складу за 1965 - 1969 роки, Описів №2 справ особового складу за 1970 - 1982 роки та опису справ з особового складу за 1983-2016 роки та видати відповідну довідку.

Ухвалою суду від 30.12.2022 клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва Валерія Васильовича про зобов`язання вчинити дії задоволено та зобов`язано Комунальну установу Луцький міський трудовий архів прийняти на зберігання документи Відкритого акціонерного товариства Луцьке автотранспортне підприємство 10727 з кадрових питань згідно опису справ з особового складу за 1956-1964 роки, описів №2 документальних матеріалів особового складу за 1965 - 1969 роки, описів №2 справ особового складу за 1970 - 1982 роки і опису справ з особового складу за 1983-2016 роки та видати відповідну довідку.

11.01.2023 на адресу суду від арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва В.В. надійшли: Звіт ліквідатора у справі №903/371/22 про банкрутство ВАТ Луцьке автотранспортне підприємство 10727 від 10.01.2023, Реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ВАТ Луцьке автотранспортне підприємство 10727", Ліквідаційний баланс (Звіт про фінансовий стан) на 10.01.2023, Протокол №2 засідання комітету кредиторів ВАТ Луцьке автотранспортне підприємство 10727, Звіт ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди здійснення та відшкодування витрат та клопотання, в якому ліквідатор просить суд: затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційни баланс ВАТ "Луцьке АТП 10727"; визнати погашеними вимоги кредиторів, що не задоволені у зв`язку із недостатністю майна ВАТ "Луцьке АТП 10727"; винести ухвалу про ліквідацію банкрута ВАТ "Луцьке АТП 10727"; затвердити Звіт ліквідатора прор нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат; закрити провадження у справі.

Ухвалою суду від 13.01.2023 клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва В.В. про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" та закриття провадження у справі призначено до розгляду в судовому засіданні "31" січня 2023 р.; визнано явку учасників справи у судове засідання на їх розсуд.

27.01.2023 від арбітражного керуючого (ліквідатора) надійшов лист, в якому він зазначив, що подані клопотання підтримує в повному обсязі, просить його задовольнити та проводити судове засідання без участі ліквідатора. До листа долучив довідку про закриття банківських рахунків банкрута в АТ "Приватбанк" від 26.01.2023.

Також, від ТОВ "Холдингова компанія "Єврохолдинг" надійшов лист, в якому товариство підтримує клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва В.В. та просить розгляд справи проводити без участі представника ТОВ "Холдингова компанія "Єврохолдинг".

Інші кредитори у визначений судом день та час своїх представників в засідання суду не направили.

Дослідивши наявні у справі письмові докази, господарський суд встановив наступне.

Відповідно ч. 1 ст. 12 Кодексу України з процедур банкрутства (далі - КУзПБ), арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі, має право, зокрема, отримувати винагороду в розмірі та порядку, передбачених цим Кодексом.

Відповідно до положень ст. 30 КУзПБ, арбітражний керуючий виконує повноваження за грошову винагороду, котра складається з основної та додаткової грошових винагород.

Розмір основної грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора визначається в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останніх 12 місяців його роботи до відкриття провадження у справі, але не менше трьох розмірів мінімальної заробітної плати за кожний місяць виконання арбітражним керуючим повноважень.

Право вимоги основної грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень.

Сплата основної винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень ліквідатора здійснюється за рахунок коштів, авансованих заявником (кредитором або боржником) на депозитний рахунок господарського суду, який розглядає справу, до моменту подання заяви про відновлення відкриття провадження у справі.

У разі якщо процедура триває після закінчення авансованих заявником коштів, основна винагорода арбітражного керуючого сплачується за рахунок коштів, одержаних боржником - юридичною особою у результаті господарської діяльності, або коштів, одержаних від продажу майна боржника, яке не перебуває в заставі.

Кредитори можуть створювати фонд для авансування грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого. Порядок формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.

Господарський суд за заявою кредитора має право зменшити розмір грошової винагороди арбітражного керуючого, у разі, якщо середньомісячна заробітна плата керівника боржника є надмірно високою порівняно з мінімальним розміром заробітної плати.

Арбітражний керуючий не менше одного разу на два місяці звітує про нарахування та виплату грошової винагороди арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування його витрат на засіданнях зборів кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітету кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат має бути схвалений зборами кредиторів (у процедурі банкрутства фізичної особи) чи комітетом кредиторів (у процедурі банкрутства юридичної особи).

Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедур розпорядження майном, санації, ліквідації, реструктуризації заборгованості, погашення боргів подається арбітражним керуючим до господарського суду за п`ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

Суд зазначає, що в даному випадку засіданням зборів комітету кредиторів ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" від 10.01.2023 було прийнято рішення: визнати роботу ліквідатора задовільною, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс прийняти до відому та рекомендувати ліквідатору звернутися до господарського суду із клопотанням про завердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу та припинення провадження у справі.

На засіданні комітету кредиторів боржника претензій до нарахування та розміру грошової винагороди не було.

Засідання комітету кредиторів ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" було оформлено протоколом №2 від 10.01.2023.

Поданим суду розрахунком нарахування грошової винагороди, який узгоджується судом, арбітражний керуючий (ліквідатор) підтвердив правильність нарахування грошової винагороди відповідно до ставок мінімальної заробітної плати у відповідні періоди. За період з жовтня 2022 по січень 2023 ліквідатор нарахував суму основної грошової винагороди у розмірі 3-х мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень у розмірі 58664,52грн.

При цьому суд вказує, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов`язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого.

Суд вважає, що звіт ліквідатора Григор`єва В.В. про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за виконання обов`язків ліквідатора у справі є законним та обґрунтованим та підлягає затвердженню на суму 58664,52грн.

Щодо клопотання ліквідатора Григор`єва В.В. про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" та закриття провадження суд зазначає наступне:

Відповідно до ст. 61 КУзПБ, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає у своє відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та визначає початкову вартість майна банкрута; аналізує фінансовий стан банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; формує ліквідаційну масу; заявляє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, які звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Кодексом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов`язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Кодексом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному реєстратору в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості, необхідні для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; у разі провадження банкрутом діяльності, пов`язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу; веде реєстр вимог кредиторів; подає в установленому порядку та у випадках, передбачених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", інформацію до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство; здійснює інші повноваження, передбачені цим Кодексом.

На виконання постанови про визнання банкрутом від 11.10.2022р. ліквідатором вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури, за результатами яких було надано суду ліквідаційний баланс ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (звіт про фінансовий стан) на 10.01.2023.

У відповідності до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Відкрите акціонерне товариство "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (код ЄДРПОУ 05482305) зареєстроване як юридична особа суб`єкт господарської діяльності за адресою: 43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25.

За результатами розгляду судом звіту ліквідатора у справі №903/371/22 про банкрутство "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" від 10.01.2023, а також підтверджуючих його документів судом встановлено, що на виконання вимог Кодексу України з процедур банкрутства (надалі - КУПБ) після винесення постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора майна в Єдиний державний реєстр юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ліквідатором було внесено відомості про ліквідатора банкрута та перебування банкрута в процедурі ліквідації, що підтверджується випискою з ЄДРПОУ.

За результатом визнання кредиторських вимог, кредиторами в даній справі є наступні особи: Головне управління пенсійного фонду України у Волинській області, Товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «Єврохолдинг» та Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області.

З метою проведення інвентаризації майна боржника, інформації про майнові активи боржника при проведенні прцедури розпорядження майном, арбітражним керуючим було направлено ряд запитів до відповідних реєстраційних органів, зокрема: ДП «Український інститут промислової власності», Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Державної служби морського та річкового транспорту України, Головного управління Держпраці у Волинській області, Головного управління Держгеокадастру у Волинській області, Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області, Державної авіаційної служби України, Державного космічного агентства України, Державної служби геології та надр України, Державної інспекції архітектури та містобудування України, АТ «Українська залізниця», «Головного інформаційно-обчислювального центру», Головного Управління ДПС у Волинській області, Волинської митниці Держмитслужби, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, Регіонального сервісного центру МВС у Волинській області.

На адресу ліквідатора надійшли відповідні відповіді від реєстраційних органів щодо надісланих запитів.

Також ліквідатором було отримано інформаційну довідку з єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень щодо ВАТ «Луцьке АТП 10727», із змісту якої вбачається відсутність у товариства нерухомого майна та земельних ділянок.

Згідно витягу з ЄДР юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за критеріями пошуку «Код ЄДРПОУ засновника-юридичної особи» було встановлено відсутність юридичних осіб, засновником яких виступає боржник та із витягу вбачається лише наявність відокремлених підрозділів (філій) боржника.

Із відомостей отриманих на веб-сайтах Міністерства юстиції України щодо «реєстру боржників» та «реєстру виконавчих проваджень», не вбачається виконавчих проваджень у яких ВАТ «Луцьке АТП 10727» є стягувачем.

Із витягів з реєстру обтяжень рухомого майна вбачаються арешти на транспортні засоби, які тривалий час не належать боржнику, проте арешти не було знято.

Із відомостей наявних на веб-сайті Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку не вбачається наявності в боржника права власності на будь-які цінні папери.

Відповідно до ч. 2 ст. 59 КУзПБ протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до закону. Ліквідатор має право замовити виготовлення дублікатів печатки та штампів у разі їх втрати.

Відповідно до ст. 61 КУзПБ ліквідатор з дня свого призначення зокрема виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута та передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню.

Зважаючи на вищевикладені положення КУзПБ директору банкрута було надіслано відповідний лист з проханням передати по Акту приймання-передачі бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута, а також документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов`язковому зберіганню після отримання відповідних документів їх було передано на зберігання.

На адресу ліквідатора надійшли заяви з кредиторськими вимогами до боржника від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Волинській області на суму 863 671,85 грн. (основний борг), та 4 962,00 грн. (судовий збір) та ГУ ПФУ у Волинській області на суму 45 541,37 грн. (основний борг), та 4 962,00 грн., (судовий збір).

Ліквідатором складено та надано суду реєстр вимог кредиторів у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727".

Відповідно до ст. 61 КУзПБ ліквідатор здійснює дії щодо скасування реєстрації випуску акцій, передбачені законодавством, якщо організаційно-правовою формою юридичної особи - банкрута є акціонерне товариство.

14.11.2022 арбітражним керуючим Григор`євим В.В. було надіслано лист Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням скасувати реєстрацію випуску акцій ВАТ «Луцьке автотранспортне підприємство 10727» та надіслати на адресу ліквідатора розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій ВАТ «Луцьке автотранспортне підприємство 10727» .

Листом-відповіддю від 02.12.2022 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що для зупинення обігу акцій потрібно подати документи передбачені порядком скасування реєстрації випусків акцій акціонерних товариств встановленого відповідно до вимог розділу V положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій затвердженого рішенням Комісії №98 від 10.02.2022 в тому ж числі докази оплати послуг по зупиненню обігу акцій.

В додатках до листа адресованого національній комісії з цінних паперів та фондового ринку з проханням скасування обігу акцій було надано засвідчену судом копію постанови про визнання ВАТ «Луцьке АТП 10727» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, проте обіг акцій на виконання вищенаведених положень реєструючим органом зупинено не було.

Ліквідатор Григор`єв В.В. зазначив, що фактичне скасування реєстрації випуску акцій можливе в разі ліквідації товариства.

14.11.2022 ліквідатором було проведено інвентаризацію активів банкрута за наслідком чого складено відповідні акти інвентаризації та інвентаризаційні описи. Жодних активів при проведенні інвентаризації виявлено не було.

На виконання вимог КУзПБ ліквідатором було закрито рахунок банкрута у АТ АКБ «Львів» , що підтвердждується довідкою вих.№218 від 08.11.2022 та у АТ КБ "Приватбанк" (довідка про закриття рахунку від 26.01.2023).

На адресу ліквідатора надійшов лист ГУ ДПС у Волинській області від 29.11.2022 №13178/6/03-20-07-06-06 щодо сприяння у вирішенні питання щодо забезпечення надання первинних документів для проведення перевірки.

У відповідь на лист ліквідатором було повідомлено, що відповідно до ч. 2 ст. 59 КУзПБ протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов`язані передати бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.

Станом на 16.12.2022 запитувана документація ліквідатору ВАТ «Луцьке АТП 10727» не передавалась, у зв`язку із чим надати її особисто можливість відсутня.

Також на адресу ліквідатора надходив лист ГУ ДПС у Волинській області з повідомленням про проведення перевірки та проханням отримання документів на який було надано відповідну відповідь.

Відповідно до ст. 65 Кодексу України з процедур банкрутства після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додається зокрема довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Відповідно до ст. 67 Кодексу України з процедур банкрутства спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноважена ним архівна установа зобов`язані прийняти архівні документи банкрута на зберігання без додаткових умов.

Згідно акту №1 про прийом-передачу документів від 11.01.2023 КУ Луцький міський трудовий архів прийняв від ВАТ «Луцьке автотранспортне підприємство 10727» на зберігання документи боржника з кадрових питань згідно Опису справ з особового складу за 1956-1964 роки, Описів №2 документальних матеріалів особового складу за 1965 1969 роки, Описів №2 справ особового складу за 1970 1982 роки та опису справ з особового складу за 1983-2016 роки, про що була видана довідка №01/3-7 від 11.01.2023.

Щодо заявлення вимог до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства.

Внаслідок проведення ліквідатором аналізу на предмет можливості субсидіарної відповідальності посадових осіб боржника чи його засновників, які сприяли доведенню його до стану неплатоспроможності та виникненню заборгованості перед кредиторами, а також встановлення обставин можливого доведення боржника до банкрутства чи інших злочинів посадових осіб боржника, які сприяли настанню неплатоспроможності боржника, що може бути підставою для притягнення таких осіб до відповідальності за зобов`язаннями боржника у справі про банкрутство підстав для звернення до суду з заявою про покладання субсидіарної чи солідарної відповідальності на третіх осіб не виявлено.

За результатами проведеного аналізу ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства на виявлено.

Виходячи з аналізу документів, які були досліджені під час проведення фінансового аналізу за три роки, що передували банкрутству, збиткових або заінтересованих угод банкрутом укладено не було, натомість було встановлено, що станом на дату відкриття провадження по справі про банкрутство ВАТ «Луцьке АТП 10727», його фінансове становище характеризувалося ознаками стійкої надкритичної неплатоспроможності, на момент звернення ініціюючого до суду щодо порушення провадження у справі про банкрутство ВАТ «Луцьке АТП 10727», не мало можливості самостійно акумулювати кошти для негайного погашення своїх зобов`язань.

Таким чином, за результатами проведених досліджень ліквідатором не встановлено підстав та ознак для притягнення винних осіб до субсидіарної або солідарної відповідальності в процедурі ліквідації ВАТ «Луцьке АТП 10727» та не виявлено угод, які могли б визнаватися недійсними у ліквідаційній процедурі.

Під час ліквідаційної процедури встановлено, що належних та допустимих доказів, які б свідчили про доведення керівником, учасниками боржника до банкрутства, а також вчинення ними дій, що мали на меті передачу активів боржника іншій юридичній особі з метою уникнення в подальшому можливості звернення стягнення на майно Товариства, створення умов, за яких підприємство стало неплатоспроможним, матеріали справи не містять.

Ліквідатором зроблений висновок, що ознак умисних дій керівних осіб боржника, що б призвели до його стійкої фінансової неспроможності, а також дій доведення до банкрутства ВАТ «Луцьке АТП 10727» не встановлено, а от же і відсутні підстави для застосування до цих осіб солідарної чи субсидіарної відповідальності.

Відповідно відсутні підстави для заявлення вимог до третіх осіб, які відповідно до законодавства несуть субсидіарну чи солідарну відповідальність за зобов`язаннями боржника у зв`язку з доведенням його до банкрутства. Тому реалізувати субсидіарну чи солідарну відповідальність засновника чи третіх осіб в межах провадження не є можливим.

Таким чином, за результатами проведення ліквідаційної процедури ліквідатор Григор`єв В.В. дійшов висновку про відсутність в банкрута активів для погашення кредиторської заборгованості.

На засіданні комітету кредиторів ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727", що відбулося 10.01.2023, було прийнято рішення: звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс прийняти до відому та рекомендувати ліквідатору звернутися до господарського суду із клопотанням про завердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу та припинення провадження у справі.

Відтак, ліквідатор просить суд затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ВАТ "Луцьке АТП 10727", ліквідувати ВАТ "Луцьке АТП 10727" та закрити провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке АТП 10727".

Згідно із ст. 65 КУзПБ, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об`єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії документів, що підтверджують відчуження активів боржника під час ліквідаційної процедури (у тому числі протоколи про проведення аукціону, договори купівлі-продажу, акти приймання-передачі майна, акти про придбання майна на аукціоні тощо); реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, що підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, видане Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів боргових цінних паперів - звіт про результати погашення цінних паперів.

Обов`язком ліквідатора є здійснення всієї повноти дій, спрямованих на виявлення та повернення активів боржника.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки кредиторів постановляє ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури; подання звіту здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд постановляє ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута, а також власнику майна.

Згідно ч. 7 ст. 64 КУзПБ, вимоги, не погашені у зв`язку з недостатністю майна, вважаються погашеними.

За результатами розгляду звітів ліквідатора про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, долученими до справи.

Судом також встановлені відсутність у ВАТ "Луцьке АТП 10727" дебіторських заборгованостей, наявного у третіх осіб майна, котре б належало банкруту.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора.

Пунктом 5 ч. 1 ст. 90 КУзПБ передбачено, що господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, якщо, зокрема, затверджено звіт керуючого санацією або ліквідатора в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не було виявлено майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе погашення кредиторських вимог, суд дійшов висновку, що вимоги кредиторів ВАТ «Луцьке автотранспортне підприємство 10727» слід вважати погашеними, зазначеного суб`єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі про банкрутство закрити.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 30, 61, 64, 65, 90 Кодексу України з процедур банкрутства, ст.ст. 232-235 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд

у х в а л и в :

1. Клопотання арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва Валерія Васильовича про затвердження звіту ліквідатора про нарахування та виплату грошової винагороди, звіту ліквідатора ТОВ ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727", ліквідацію ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" та закриття провадження у справі про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" задовольнити.

2. Звіт арбітражного керуючого (ліквідатора) Григор`єва Валерія Васильовича у справі №903/371/22 про банкрутство ВАТ "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" від 10.01.2023 про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат в загальному розмірі 58664грн. 52коп. затвердити.

3. Наданий суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25, код ЄДРПОУ 05482305) затвердити.

4. Відкрите акціонерне товариство "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25, код ЄДРПОУ 05482305) ліквідувати.

5. Зобов`язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та спрямовані на припинення державної реєстрації Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25, код ЄДРПОУ 05482305).

6. Провадження у справі про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Луцьке автотранспортне підприємство 10727" (43020, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Рівненська, буд.25, код ЄДРПОУ 05482305) закрити.

7. Встановити, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлені цим Кодексом України з процедур банкрутства строки або були відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

У відповідності до ч. 4 ст. 9 Кодексу України з процедур банкрутства ухвали прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Кодексом.

Ухвала може бути оскаржена до Північно-західного апеляційного господарського суду в порядку і строки встановлені ст. 256, 257 Господарського процесуального кодексу України.

Повний текст ухвали складено 02.02.2023.

Суддя О. Г. Слободян

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення31.01.2023
Оприлюднено03.02.2023
Номер документу108737665
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи

Судовий реєстр по справі —903/371/22

Ухвала від 31.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 13.01.2023

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 22.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 22.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 10.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 03.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 01.11.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Постанова від 11.10.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 29.08.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 26.07.2022

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні