Ухвала
від 25.01.2023 по справі 191/289/23
СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 191/289/23

Провадження № 1-кс/191/59/23

У Х В А Л А

іменем України

25 січня 2023 року м. Синельникове

Слідчий суддя Синельниківського міськрайонного суду Дніпропетровської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в залі суду м. Синельникове слідчого СВ Синельниківського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Синельниківської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, а також перевіривши надані матеріали клопотання, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження №42022042140000032 від 30.06.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, у рамках якого подано клопотання, та дослідивши докази по даному матеріалу,

ВСТАНОВИВ:

25.01.2023 року до суду надійшло вищезазначене клопотання, в обґрунтування якого слідчий Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 посилається на те, що слідчим відділом Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022042140000032 від 30.06.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що протягом 2020-2022 років посадові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) за попередньою змовою зі службовими особами КНП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » зловживаючи своїм службовим становищем при виконанні будівельних робіт, привласнили бюджетні кошти, чим спричинили збитки державним інтересам.

При вивченні договору № 318 «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 » за кодом ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація укладеного 12.07.2021 встановлено, що за вказаним договором замовником є комунальне некомерційне підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) (далі за текстом «замовник»), а підрядником (виконавцем), по вказаному договору, - Товариство з обмеженою відповідальністю « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) (далі за текстом «підрядник»). Згідно вказаного договору підрядник зобов`язався завершити виконання робіт до 31.12.2021.

Згідно вказаного договору ціна робіт без ПДВ становить 4 453 985,24 грн, які відповідно до додатку № 3 до зазначеного вище договору № 318 від 12.07.2021 попередньо сплановано виплатити з 01.09.2021 по 31.12.2021 рік (у відповідності строку виконання робіт) у повному обсязі.

В ході перевірки фінансування через мережу Інтернет на сайті « ІНФОРМАЦІЯ_6 » встановлено, що до підрядника в період з 28.10.2021 по 30.12.2021 перераховано від замовника за ряд запланованих робіт бюджетні кошти у розмірі 3 386 180,60 гривень.

Таким чином різниця між попередньо домовленими та фактично виплаченими бюджетними грошовими коштами складає 1 067 804,64 гривень.

28.12.2021 між замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 2 до Договору №318 від 12.07.2021, згідно якої сторони домовились продовжити строк дії Договору №318 від 12.07.2021 та виконання зобов`язань щодо розрахунків за виконанні роботи до 30.06.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами умов Договору.

30.12.2021 між замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 4 до Договору № 318 від 12.07.2021, згідно якої сторони домовились внести зміни стосовно строків виконання робіт до додатку № 3 «План фінансування», а саме:

№ з/пНайменування розрахунків за виконанні роботи СумаДата розрахунків1Оплата за виконаний обсяг робіт в 2021 році3386180,60 грн.01.09.2021-31.12.20212Оплата за виконаний обсяг робіт в 2022 році1067804,64 грн.01.01.2022-30.06.2022

27.06.2022 між замовником та підрядником було укладено додаткову угоду № 5 до Договору № 318 від 12.07.2021, згідно якої сторони домовились продовжити строк дії Договору № 318 від 12.07.2021 та виконання зобов`язань щодо розрахунків за виконанні роботи до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами умов Договору, а також внести зміни до додатку № 3 «План фінансування», а саме:

№ з/пНайменування розрахунків за виконанні роботи СумаДата розрахунків1Оплата за виконаний обсяг робіт в 2021 році3386180,60 грн.01.09.2021-31.12.20212Оплата за виконаний обсяг робіт в 2022 році1067804,64 грн.01.01.2022-31.12.2022

20.07.2022 під час досудового розслідування супровідним листом з вих. № 392 від 14.07.2021 отримано відповідь на запит № 04/65-1263 вих-22 від 06.07.2022, додатками до якої було, долучено завірені копії документів складених за умовами виконання договору №318 від 12.07.2021. так при вивченні зазначених копій документів встановлено, що при здійсненні робіт між замовником та підрядником складено акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в, а саме:

№ АктуНайменування акту СумаДата підписання1за жовтень 2021 року894039,58 грн.26.10.20212за грудень 2021 року940973,46 грн.17.12.20213за грудень-2 2021 року1486292,67 грн.28.12.20213за грудень-2 2021 року38044,66 грн.28.12.20213за грудень-2 2021 року26830,23 грн.28.12.2021

За результатами підписання вказаних актів, були складені довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3, а саме:

Найменування довідки СумаДата підписанняза жовтень 2021 року894039,58 грн.26.10.2021за грудень 2021 року940973,46 грн.17.12.2021за грудень-2 2021 року1551167,56 грн.28.12.2021

Підставою для здійснення оплати між замовником та підрядником є акти КБ-2В та КБ-3, які затверджуються відповідними посадовими особами замовника та посадовими особами підрядника, оригінали яких на момент проведення досудового розслідування відсутні.

Після підписання довідок форми КБ-3 з рахунку замовника КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » - НОМЕР_4 на рахунок підрядника TOB « ІНФОРМАЦІЯ_1 » - НОМЕР_5 , були перераховані грошові кошти на підставі складених замовником платіжних доручень:

Платіжне доручення Дата складання СумаДата валютування№126.10.2021894039,58 грн.28.10.2021№517.12.2021940973,46 грн.20.12.2021№828.12.20211551167,56 грн.30.12.2021

Виходячи з вищезазначеного в органу досудового розсування є підстави вважати, що замовником (платником) не було перераховано грошові кошти у зв`язку із тим, що підрядником не було виконано зазначені у договорі будівельні роботи, або зазначені роботи були виконанні не у повному обсязі чи не відповідали робочому проекту або необхідній якості.

Так, вбачається, що службові особи підрядника - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 , юридична адреса: АДРЕСА_2 ) зловживаючи своїм службовим становищем, заволоділи грошовими коштами державного бюджету, за фактично не виконані (або виконанні не у повному розмірі) роботи на об`єкті «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 » за кодом ДК 021:2015-45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за умовами договору №318 від 12.07.2021.

З метою з`ясування обставин, які мають значення для кримінального провадження, призначення необхідних судових експертиз, для всебічного та повного з`ясування обставин справи, слідчий просить надати тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

1.Тендерна документація процедура закупівлі - відкриті торги «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНПІ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 ;

2.Протокол засідання тендерного комітету КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » №9 від 23.06.2021, №10 від 23.06.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;

3.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-01-007886-b від 12.07.2021;

4.Договір підряду №318 від 12.07.2021 найменування робіт: «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , з додатками №l, №2, №3, №4;

5.Додаткова угода №l від 04.08.2021, №2 від 17.08.2021, №3 від 28.12.2021, №4 від 30.12.2021, №5 від 27.06.2022 до договору №318 від 12.07.2021;

6.Проєктно-кошторисна документація (РОБОЧИЙ ПРОЕКТ «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;

7.Дефектні акти;

8.Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) №l за жовтень 2021 року, №2 за грудень 2021 року, №3 за грудень-2 2021 року до договору підряду №318 від 12.07.2021;

9.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3) за жовтень 2021 року, за грудень 2021 року, за грудень-2 2021 року до договору підряду №318 від 12.07.2021;

10.Платіжне доручення №l від 26.10.2021, №5 від 17.12.2021, №8 від 28.12.2021 до договору підряду №397 від 13.09.2021;

11.Договір на технічний нагляд №15-тн від 15.07.2021, розрахунок технічного нагляду;

12.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-07-16-002817-b;

13.Додаткова угода №1 від 16.08.2021, №2 від 29.12.2021, №3 від 30.12.2021, №4 від 27.06.2022 до договору №15-тн від 15.07.2021;

14.Акт надання послуг №79 від 15.11.2021, №94 від 28.12.2021, №106 від 28.12.2021, розрахунки технічного нагляду по об`єкту по договору №15-тн від

15.07.2021;

15.Платіжне доручення №4 від 16.11.2021, №6 від 28.12.2021, №13 від 29.12.2021 до договору №15-тн від 15.07.2021;

16.Договір на здійснення авторського нагляду N3-А від 15.07.2021, розрахунок вартості авторського нагляду на 2 аркушах;

17.Додаткова угода №1 від 16.08.2021 до договору №3-А від 15.07.2021;

18.Наказ про утворення групи із здійснення авторського нагляду №3-а від 15.07.2021;

19.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-07-16-002663-b;

20.Акт надання послуг №45 від 28.12.2021 до договору на здійснення авторського нагляду №3-а від 15.07.2021;

21.Платіжне доручення №9 від 28.12.2021 до договору №3-а від 15.07.2021;

22.Договір підряду №43-пр від 16.12.2020 на виконання робіт по виготовленню науково-технічної продукції - проекту, договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , кошторис №1 на проектні роботи Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 на 3 аркушах;

23.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2020-12-17-004210-b на 1 аркуші;

24.Наказ про призначення відповідального за виконання проектних робіт №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

25.Акт надання послуг №76 від 17.12.2020 до договору №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

26.Платіжне доручення №1243 від 17.12.2020 до договору №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

27.Договір про надання робіт з проведення експертизи проекту будівництва №04608-6 від 18.12.2020, додаток №l, розрахунок вартості експертизи об`єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 на 4 аркушах;

28.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2020-12-18-002250-а на 1 аркуші;

29.Акт виконаних робіт №1 від 18.12.2022 до договору №04608-6 від 18.12.2020 на 1 аркуші;

30.Платіжне доручення №1258 від 18.12.2020 до договору №04608-6 від 18.12.2020 на 1 аркуші.

31.Висновок комплексної державної експертизи проектної та кошторисної документації по виконанню робіт з «Капітального ремонту частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 ».

32.Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2В та довідки приймання виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3.

33.Підсумкову відомість ресурсів до Актів приймання виконаних будівельних робіт які підлягають дослідженню.

34.Розрахунок загально виробничих витрат до Акту приймання виконаних будівельних робіт.

35.Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН.

36.Технологічні карти.

37.Акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи які виконувалися на об`єкті;

38.Сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали;

39.Виконавчу документацію (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду).

40.Інші документи, укладені на виконання договору № 318 «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 ».

Метою проведення вказаної слідчої (розшукової) дії є встановлення обставин кримінального правопорушення, що підтверджують злочину діяльність причетних до правопорушення осіб та причетність інших осіб, дії яких направленні на вчинення вказаного злочину.

З огляду на наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення такої інформації, розгляд даного клопотання необхідно проводити без виклику особи, у володінні якої знаходиться інформація, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.

Слідчий та прокурор у письмових заявах просили задовольнити клопотання та здійснити його розгляд без їх участі.

Суд, розглянувши клопотання та дослідивши додані до нього документи, встановив наступне.

Відповідно до ст.159КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

В судовому засіданні встановлено, що в провадженні слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42022042140000032 від 30.06.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених КПК.

Статтею 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Клопотання слідчого, погоджене прокурором, яке надійшло до суду 25.01.2023 року відповідає вимогам КПК України.

Згідно з ч.ч. 5-7 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:

1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;

2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;

3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбаченихчастиною п`ятоюцієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом.

За такихобставин слідчийсуддя дійшоввисновку,щоворгану досудовогорозсування єпідстави вважати,що замовником(платником)не булоперераховано грошовікошти в повномуобсязі,так як різницяміж ціноюробіт безПДВ,вказаною удоговорі тафактично сплаченоюсумою становить1067804,64гривень,тому зурахуванням викладеногота забезпечуючивиконання завданькримінального провадженнящодо швидкого,повного танеупередженого розслідування,з метоюдосягнення повноти,всебічності танеупередженості розслідуваннявищезазначеного факту,проведення експертизи,а такожнеможливість отримативідомості вінший спосібта враховуючи,що вматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсядостатність підставвважати,щовказана інформація може мати важливе значення в якості доказів у кримінальному провадженні, сприяти розкриттю злочину за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, слідчий суддя вважає за необхідне клопотання слідчого про тимчасовий доступ документів задовольнити.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст.132,159-166 КПК України,-

ПОСТАНОВИВ

Клопотання слідчого СВ Синельниківського РУП ГУ НП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 погоджене прокурором Синельниківської окружної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей та документів, у кримінальному провадженні №42022042140000032 від 30.06.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, задовольнити.

Надати слідчим групи слідчих у складі: слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_5 , старшого слідчого СВ Синельниківського РУП ГУНП в Дніпропетровській області капітана поліції ОСОБА_6 , тимчасовий доступ з можливістю вилучення оригіналів документів, а саме:

1.Тендерна документація процедура закупівлі - відкриті торги «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНПІ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 ;

2.Протокол засідання тендерного комітету КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » №9 від 23.06.2021, №10 від 23.06.2021, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;

3.Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-06-01-007886-b від 12.07.2021;

4.Договір підряду №318 від 12.07.2021 найменування робіт: «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , з додатками №l, №2, №3, №4;

5.Додаткова угода №l від 04.08.2021, №2 від 17.08.2021, №3 від 28.12.2021, №4 від 30.12.2021, №5 від 27.06.2022 до договору №318 від 12.07.2021;

6.Проєктно-кошторисна документація (РОБОЧИЙ ПРОЕКТ «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва;

7.Дефектні акти;

8.Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) №l за жовтень 2021 року, №2 за грудень 2021 року, №3 за грудень-2 2021 року до договору підряду №318 від 12.07.2021;

9.Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (Форма КБ-3) за жовтень 2021 року, за грудень 2021 року, за грудень-2 2021 року до договору підряду №318 від 12.07.2021;

10.Платіжне доручення №l від 26.10.2021, №5 від 17.12.2021, №8 від 28.12.2021 до договору підряду №397 від 13.09.2021;

11.Договір на технічний нагляд №15-тн від 15.07.2021, розрахунок технічного нагляду;

12.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-07-16-002817-b;

13.Додаткова угода №1 від 16.08.2021, №2 від 29.12.2021, №3 від 30.12.2021, №4 від 27.06.2022 до договору №15-тн від 15.07.2021;

14.Акт надання послуг №79 від 15.11.2021, №94 від 28.12.2021, №106 від 28.12.2021, розрахунки технічного нагляду по об`єкту по договору №15-тн від

15.07.2021;

15.Платіжне доручення №4 від 16.11.2021, №6 від 28.12.2021, №13 від 29.12.2021 до договору №15-тн від 15.07.2021;

16.Договір на здійснення авторського нагляду N3-А від 15.07.2021, розрахунок вартості авторського нагляду на 2 аркушах;

17.Додаткова угода №1 від 16.08.2021 до договору №3-А від 15.07.2021;

18.Наказ про утворення групи із здійснення авторського нагляду №3-а від 15.07.2021;

19.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-07-16-002663-b;

20.Акт надання послуг №45 від 28.12.2021 до договору на здійснення авторського нагляду №3-а від 15.07.2021;

21.Платіжне доручення №9 від 28.12.2021 до договору №3-а від 15.07.2021;

22.Договір підряду №43-пр від 16.12.2020 на виконання робіт по виготовленню науково-технічної продукції - проекту, договірна ціна на виконання проектно-вишукувальних робіт Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 , кошторис №1 на проектні роботи Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » за адресою: АДРЕСА_1 на 3 аркушах;

23.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2020-12-17-004210-b на 1 аркуші;

24.Наказ про призначення відповідального за виконання проектних робіт №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

25.Акт надання послуг №76 від 17.12.2020 до договору №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

26.Платіжне доручення №1243 від 17.12.2020 до договору №43-пр від 16.12.2020 на 1 аркуші;

27.Договір про надання робіт з проведення експертизи проекту будівництва №04608-6 від 18.12.2020, додаток №l, розрахунок вартості експертизи об`єкту: «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 на 4 аркушах;

28.Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2020-12-18-002250-а на 1 аркуші;

29.Акт виконаних робіт №1 від 18.12.2022 до договору №04608-6 від 18.12.2020 на 1 аркуші;

30.Платіжне доручення №1258 від 18.12.2020 до договору №04608-6 від 18.12.2020 на 1 аркуші.

31.Висновок комплексної державної експертизи проектної та кошторисної документації по виконанню робіт з «Капітального ремонту частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 ».

32.Акти приймання виконаних будівельних робіт КБ-2В та довідки приймання виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3.

33.Підсумкову відомість ресурсів до Актів приймання виконаних будівельних робіт які підлягають дослідженню.

34.Розрахунок загально виробничих витрат до Акту приймання виконаних будівельних робіт.

35.Загальні журнали робіт які слід вести на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН.

36.Технологічні карти.

37.Акти огляду прихованих робіт на всі приховані роботи які виконувалися на об`єкті;

38.Сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали;

39.Виконавчу документацію (акти проміжного приймання окремих робіт; матеріали обстежень та перевірок у процесі будівництва органами державного та іншого нагляду).

40.Інші документи, укладені на виконання договору № 318 «Капітальний ремонт частини будівлі (коридорів та сходових клітин) КНП « ІНФОРМАЦІЯ_4 » за адресою: АДРЕСА_1 », які перебувають у володінні Комунального некомерційного підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Синельниківської міської ради», яка розташована за адресою: АДРЕСА_1 , які мають істотне значення для встановлення істини кримінального правопорушення.

Ухвала діє протягом 1 (одного) місяця з дня її постановлення.

Відповідно до ч. 3 ст. 309КПК України, ухвала слідчого судді про задоволення клопотання слідчого про тимчасовий доступ до речей і документів оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудСинельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.01.2023
Оприлюднено10.05.2024
Номер документу108740634
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —191/289/23

Ухвала від 25.09.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 25.09.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 23.06.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 12.06.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 06.06.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 05.06.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 16.05.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Прижигалінська Т. В.

Ухвала від 11.04.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Прижигалінська Т. В.

Ухвала від 25.01.2023

Кримінальне

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Твердохліб А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні