Рішення
від 02.02.2023 по справі 200/4979/22
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

02 лютого 2023 року Справа№200/4979/22

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Михайлик А.С. розглянув у спрощеному позовному (письмовому) провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язати вчинити дії, -

ЗМІСТ ПОЗОВНИХ ВИМОГ ТА ЗАПЕРЕЧЕНЬ

ОСОБА_1 звернулася до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області, в якій просила суд: визнати протиправним та скасувати рішення від 27.09.2022 № 050750002208 про відмову у призначенні пенсії; зобов`язати повторно розглянути заяву від 21.09.2022про призначення пенсії за віком з урахуванням страхового стажу, зазначеного у трудовій книжці НОМЕР_1 від 21.08.1981.

В обґрунтування позову зазначено, що висновки відповідача про недостатність страхового стажу для призначення пенсії є помилковими, оскільки до страхового стажу протиправно не враховано відомості трудової книжки. Позивач, погоджуючись із виявленими відповідачем недоліками оформлення трудової книжки - відсутня дата народження, зауважив, що до заяви про призначення пенсії за віком нею надано достатньо документів, зокрема, паспорт громадянина України, свідоцтво про народження, із датою народження, що надають можливість ідентифікувати позивача та визначити дату її народження. Позивач зауважила, що відповідальним за заповнення трудової книжки є підприємство роботодавець, а тому її не може бути позбавлено права на пенсію через виявлені недоліки. Виходячи з вищенаведеного, позивач вважає рішення про відмову у призначенні позивачу пенсії є протиправним.

Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області в наданому до суду відзиві зазначив, що відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, установах і організаціях, що затверджена наказом від 20.06.1974 № 162 Державного комітету СРСР по праці і соціальним питанням, заповнення трудової книжки вперше проводиться адміністрацією підприємства в присутності працівника не пізніше тижневого строку з дня прийому на роботу. До трудової книжки вносяться, зокрема, відомості про працівника: прізвище, ім`я, по батькові, дата народження. Після внесення у трудову книжку дати її заповнення працівник своїм підписом підтверджує правильність внесених відомостей. Так, внесення у трудову книжку повних анкетних даних працівника, у тому числі і дати народження є обов`язковим, має на меті ідентифікацію її власника. Вимога щодо заповнення трудової книжки в присутності працівника та вимога підтвердження підписом працівника правильності внесених відомостей покликані на уникнення помилок і неточностей в трудовій книжці. Під час розгляду заяви про призначення пенсії виявлено що на першому аркуші трудової книжки позивача НОМЕР_2 відсутній запис про дату народження працівника, що свідчить про її заповнення з порушенням Інструкції № 162 та не надає можливості ідентифікувати належність трудової книжки позивачу. Через таке зазначені в цій трудовій книжці періоди роботи не були зараховані до страхового стажу позивача. Порядком підтвердження наявного стажу роботи за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, передбачено, що за відсутності трудової книжки, а також у випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження стажу роботи приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, а також виписки або довідки, складені на основі даних, наявних в інформаційних (автоматизованих) та/або інформаційно-комунікаційних системах підприємств, установ, організацій, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи. Позивачем не надавалось відповідачу уточнюючих довідок на підтвердження стажу роботи тощо. Таким чином, страховий стаж позивача становить 19 років 06 місяців 28 днів та є недостатнім для призначення пенсії за віком.

ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ У СПРАВІ

Ухвалою Донецького окружного адміністративного суду від 22.11.2022 провадження у справі відкрито, справу призначено до розгляду у спрощеному позовному провадженні без виклику сторін.

Згідно з ч. 5 ст. 250 Кодексу адміністративного судочинства України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

ВСТАНОВЛЕНІ СУДОМ ОБСТАВИНИ

Позивач, ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , ІПН НОМЕР_3 зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , проживає: АДРЕСА_2 .

21.09.2022 позивач звернулася до відповідача із заявою про призначення пенсії за віком, зареєстрованою за № 15397.

Рішенням № 050750002208 від 27.09.2022 позивачу відмовлено у призначенні пенсії, оскільки страховий стаж позивача становить 19 років 06 місяців 28 днів та є недостатнім для призначення пенсії за віком, оскільки необхідний страховий стаж становить 29 років. Під час розгляду доданої до заяви про призначення пенсії трудової книжки позивача НОМЕР_2 від 21.08.1981 виявлено, що на її першому аркуші зазначено лише рік народження позивача, відтак, періоди роботи згідно трудової книжки до страхового стажу не і

ДЖЕРЕЛА ПРАВА Й АКТИ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ

Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Призначення і виплата пенсії в Україні здійснюється згідно ізЗаконом України від 09.07.2003 № 1058-IV "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування"(далі - Закон України №1058-IV).

Громадяни України, які застраховані згідно із цим Законом та досягли встановленого цим Законом пенсійного віку і мають необхідний для призначення відповідного виду пенсії страховий стаж мають право на отримання пенсій та соціальних послуг із солідарної системи (стаття 8 Закону № 1058).

Відповідно до ч. 1 ст. 26 цього Закону особи мають право на призначення пенсії за віком після досягнення віку 60 років та за наявності страхового стажу з 1 січня 2022 року по 31 грудня 2022 року - не менше 29 років.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 24 Закону № 1058 страховий стаж є періодом, протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок. Страховий стаж обчислюється територіальними органами Пенсійного фонду відповідно до вимог цього Закону за даними, що містяться в системі персоніфікованого обліку, а за періоди до впровадження системи персоніфікованого обліку - на підставі документів та в порядку, визначеному законодавством, що діяло до набрання чинності цим Законом, а також даних, включених на підставі цих документів до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.

Частинами 1, 3 статті 44 Закону № 1058 передбачено, що призначення (перерахунок) пенсії здійснюється за зверненням особи або автоматично (без звернення особи) у випадках, передбачених цим Законом.

Звернення за призначенням (перерахунком) пенсії здійснюється шляхом подання заяви та інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсії, до територіального органу Пенсійного фонду або до уповноваженого ним органу чи уповноваженої особи застрахованою особою особисто або через законного представника недієздатної особи, особи, дієздатність якої обмежена, малолітньої або неповнолітньої особи.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсії визначається правлінням Пенсійного фонду за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Органи Пенсійного фонду мають право вимагати відповідні документи від підприємств, організацій і окремих осіб, видані ними для оформлення пенсії, а також в необхідних випадках перевіряти обґрунтованість їх видачі та достовірність поданих відомостей про осіб, які підлягають загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню, умови їх праці та інших відомостей, передбачених законодавством для визначення права на пенсію. На такі перевірки не поширюється дія положень законодавства про здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування" затверджений Постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 N 22-1, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.12.2005 за N 1566/11846.

Відповідно до п. 1.8 цього Порядку у разі якщо до заяви про призначення пенсії додані не всі необхідні документи, орган, що призначає пенсію, письмово повідомляє заявника про те, які документи необхідно подати додатково, про що в заяві про призначення пенсії робиться відповідний запис (у разі подання заяви через вебпортал таке повідомлення надсилається особі через електронний кабінет користувача вебпорталу). Якщо документи будуть подані не пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за призначенням пенсії вважається день прийняття заяви про призначення пенсії або дата реєстрації заяви на вебпорталі.

Якщо наявних документів достатньо для визначення права особи на призначення пенсії, пенсія призначається на підставі таких документів. При надходженні додаткових документів у визначений строк розмір пенсії переглядається з дати призначення. У разі надходження додаткових документів пізніше трьох місяців із дня повідомлення про необхідність їх подання пенсія перераховується зі строків, передбаченихчастиною четвертоюстатті 45 Закону України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування» (далі - Закон).

Згідно з п. 3.3 цього Порядку орган, що призначає пенсію, надає допомогу особам щодо одержання відсутніх документів для призначення пенсії.

Відповідно до п. 4.2 Порядку орган, що призначає пенсію, повідомляє про необхідність дооформлення документів або надання додаткових документів у тримісячний строк з дня подання заяви про призначення пенсії, у разі неналежного оформлення поданих документів або відсутності необхідних документів.

Згідно з п. 4.3 Порядку рішення за результатами розгляду заяви та поданих документів органом, що призначає пенсію, приймається не пізніше 10 днів після надходження заяви.

Пунктом 4.7 Порядку передбачено, що право особи на одержання пенсії установлюється на підставі всебічного, повного і об`єктивного розгляду всіх поданих документів органом, що призначає пенсію.

Перелік документів, що додаються до заяви про призначення, перерахунку та поновленняпенсії визначений Розділом 2 цього Порядку.

Підпунктом 2 пунктом 2.1 Порядку № 22-1 передбачено, що до заяви додаються документи про стаж, що визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженимпостановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637.

Водночас, статтею 62 Закону України Про пенсійне забезпечення передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.

В пункті 1 Порядку підтвердження наявного трудового стажу при відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637, також закріплено положення, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами.

Згідно з п.п. 2-3 вказаного Порядку за відсутності трудової книжки, а також у тих випадках, коли в трудовій книжці відсутні необхідні записи або містяться неправильні чи неточні записи про періоди роботи, для підтвердження трудового стажу приймаються дані, наявні в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, довідки, виписки із наказів, особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати, посвідчення, характеристики, письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи, які містять відомості про періоди роботи.

У разі коли документи про трудовий стаж не збереглися, підтвердження трудового стажу здійснюється органами Пенсійного фонду на підставі показань свідків.

В періоді оформлення трудової книжки позивача був чинним Порядок ведення трудових книжок на підприємствах, установах, організаціях визначався Інструкцією, затвердженою постановою Державного Комітету СРСР з праці та соціальних питань від 20.06.1974 № 162 (надалі Інструкція № 162).

Підпунктом 2.2 пункту 2 Інструкції № 162 передбачалося, що заповнення трудової книжки вперше проводиться адміністрацією підприємства в присутності працівника не пізніше тижневого строку з дня прийому на роботу.

У трудову книжку вносяться, зокрема, відомості про працівника: прізвище, ім`я, по батькові, дата народження.

Відповідно до п. 2.10 Інструкції № 162 відомості про працівника записуються на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки. Прізвище, ім`я та по батькові (повністю, без скорочення або заміни імені та по батькові ініціалами) та дата народження зазначаються на підставі паспорта або свідоцтва про народження.

Пунктом 2.11 Інструкції № 162 передбачено, що після вказівки дати заповнення трудової книжки працівник підписом засвідчує правильність внесених відомостей.

Першу сторінку (титульний лист) трудової книжки підписує особа, відповідальна за видачу трудових книжок, і після цього ставиться печатка підприємства (або друк відділу кадрів), де вперше заповнювалася трудова книжка.

Згідно з п. 2.12 Інструкції № 162 зміни записів у трудових книжках про прізвище, ім`я, по батькові та дату народження здійснюються адміністрацією за останнім місцем роботи на підставі документів (паспорта, свідоцтва про народження, про шлюб, про розірвання шлюбу, про зміну прізвища, імені, по батькові та ін.) та з посиланням на номер та дату цих документів.

Зазначені зміни вносяться на першій сторінці (титульному аркуші) трудової книжки. Однією рисою закреслюється, наприклад, колишнє прізвище чи ім`я, по батькові, дата народження та записуються нові дані.

Посилання на відповідні документи записуються на внутрішній стороні обкладинки та засвідчуються підписом керівника підприємства або спеціально уповноваженої ним особи та печаткою підприємства або печаткою відділу кадрів.

ОЦІНКА АРГУМЕНТІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ

При наданні оцінки спірному рішенню відповідача про відмову у призначенні позивачу пенсії з підстав недостатності страхового стажу суд виходить з наступного.

В оскаржуваному рішенні зазначено, що не враховані до страхового стажу позивача періоди роботи за трудовою книжкою серії НОМЕР_2 від 21.08.1981, оскільки на її першому аркуші відсутній запис про повну дату народження працівника. Згідно з наявною в матеріалах справи копією трудової книжки на титульному аркуші серед відомостей про працівника, , зазначено, зокрема, ПІБ ОСОБА_1 (закреслено прізвище ОСОБА_2 ), дата народження 1962 р.

Згідно зі свідоцтвом про шлюб серії НОМЕР_4 від 30.06.1984, копія якого наявна в матеріалах справи, ОСОБА_3 , ІНФОРМАЦІЯ_1 після укладення шлюбу має прізвище ОСОБА_4 . В паспорті позивача (виданий у 2001 році) та свідоцтві про народження зазначено, що ОСОБА_1 (в паспорті) / ОСОБА_3 (в свідоцтві) народилась ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Згідно з відомостями трудової книжки НОМЕР_2 позивач в період з 01.09.1983 по 01.09.2001 працювала у Роздольненській середній школі (ЄДРПОУ 21978098), що на теперішній час має найменування: Роздольненський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Великоновосілківської селищної ради. Відповідно до Індивідуальних відомостей про застраховану особу (ОК-5) в реєстрі застрахованих осіб наявна інформація про сплату внесків за ОСОБА_5 (позивача у справі) за 1999, 2000 та 8 місяців 2001 року, тобто до 01.09.2021. За даними реєстру страхові внески сплачено відділом освіти Великоновосілківської районної державної адміністрації (ЄДРПОУ 02142626), який на то час, крім іншого, виконував функції центральної бухгалтерії закладів освіти цього району.

Відтак, суд вважає, що наявні в матеріалах справи документи в їх сукупності є достатніми для визначення трудової книжки серії НОМЕР_2 від 21.08.1981 такою, що належить позивачу - ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 . Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що виявлені відповідачем недоліки оформлення трудової книжки, не є достатньою підставою для неврахування відомостей про роботу позивача на підставі трудової книжки.

З Інструкції № 162 виходить, що працівник після вказівки дати заповнення трудової книжки підписом засвідчує правильність внесених відомостей. Проте, у даному випадку при заповненні дати народження позивача роботодавцем зазначено лише рік народження позивача та не зазначено дати, що при цьому не є помилкою у відомостях про народження працівника, рік народження зазначено вірно. Відтак, засвідчення працівником правильності цих відомостей своїм підписом не є помилковим.

Крім цього, відповідно до положень Інструкції № 162 заповнення трудової книжки здійснюється роботодавцем, а не працівником, а тому відповідальним за заповнення трудової книжки, є роботодавець, а позивач не може нести відповідальності за допущені роботодавцем порушення при внесенні записів до трудової книжки.

Положеннями ст. 62 Закону України«Про пенсійне забезпечення», Порядку № 637,Інструкції № 162передбачено, що основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Положеннями Порядку № 637 передбачено, що трудовий стаж встановлюється на підставі інших, ніж трудова книжка,документів,лише у разі відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній.

Отже, наявність уточнюючої довідки не є безумовною вимогою врахування певного періоду роботи до стажу, та має витребовуватися органами пенсійного фонду за неможливості підтвердження стажу роботи особи даними трудової книжки.

Положеннями Закону 1058-ІУ підставою для призначення пенсії визначено наявність страхового стажу необхідного розміру, а не дотримання усіх формальних вимог при заповненні трудової книжки. Суд зауважує на тому, що не всі недоліки записів у трудовій книжці можуть бути підставою для неврахування відповідного стажу, оскільки визначальною обставиною є підтвердження факту зайнятості особи, а не правильність записів у трудовій книжці. У даному випадку не є такою підставою зазначення на титульному аркуші трудової книжки лише року народження позивача, оскільки інші документи свідчать про те, що трудова книжка належить позивачу, зазначення року не є помилковим.

До того ж, судом встановлено, що відповідач всупереч ч. 3 ст. 44 Закону 1058 та Порядку 22-1 не повідомив позивача про недостатність будь-яких документів для призначення пенсії.

Із врахуванням відомостей всіх наявних в матеріалах справи документів в їх сукупності,неповідомлення відповідачем позивача про необхідність подати додаткові документи для призначення пенсії та враховуючи неможливість покладення на позивача негативних наслідків за допущені роботодавцем недоліки в оформленні трудової книжки, суд вважає безпідставним неврахування відповідачем при розгляді заяви позивача про призначення пенсії відомостей трудової книжки.

Наведене свідчить про відсутність доказів правильності обчислення відповідачем страхового стажу позивача, та, відповідно, про неправомірність відмови у призначенні позивачу пенсії.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на вказане суд дійшов висновку про можливість визнати протиправним та скасувати рішення від 27.09.2022 № 050750002208 про відмову у призначенні пенсії позивачу, отже, відповідні позовні вимоги підлягають задоволенню.

Доказів дослідження ж відповідачем записів про роботу позивача, внесених в трудову книжку серії НОМЕР_2 від 21.08.1981, належність їх оформлення тощо суду не надано, у зв`язку з чим, вимоги про зарахування до стажу безпосередньо періодів роботи позивача на підставі її трудової книжки є передчасними, як і вимоги про зобов`язання відповідача врахувати страховий стаж позивача, зазначений у трудовій книжці НОМЕР_1 від 21.08.1981, через що ці вимоги не підлягають задоволенню як передчасні.

При цьому, вимоги позивача про зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву від 21.09.2022про призначення пенсії за віком є обґрунтованими та підлягають задоволенню. При повторному розгляді заяви відповідачем мають бути враховані висновки суду, викладені у цьому рішенні.

Отже, заявлений позивачем позов підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до частин першої, третьої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

З огляду на часткове задоволення позовних вимог, що є вимогами немайнового характеру, сплачений позивачем судовий збір у сумі 992,40 грн. підлягає стягненню на її користь за рахунок бюджетних асигнувань відповідача в сумі 496,20 грн. пропорційно задоволеним позовним вимогам.

Беручи до уваги викладене вище, на підставі положень Законів України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування, Про пенсійне забезпечення та керуючись ст.ст. 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про визнання протиправним та скасувати рішення, зобов`язати вчинити дії, - задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області від 27.09.2022 № 050750002208 про відмову ОСОБА_1 у призначенні пенсії.

Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 21.09.2022про призначення пенсії за віком із врахуванням висновків суду, викладених у цьому рішенні.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Стягнути з бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на користь ОСОБА_1 суму сплаченого судового збору в розмірі 496 (чотириста дев`яносто шість) гривні20 копійок.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення суду або якщо справу було розглянуто в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Відомості про сторін:

ОСОБА_1 (позивач) ІПН НОМЕР_3 зареєстрована за адресою: АДРЕСА_1 , проживає: АДРЕСА_2 ;

Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області (відповідач) ЄДРПОУ 21366538, адреса: адреса вул. Хрещатик, 195, м. Черкаси, 18002.

Суддя А.С. Михайлик

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.02.2023
Оприлюднено06.02.2023
Номер документу108772969
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах праці, зайнятості населення та соціального захисту громадян та публічної житлової політики, зокрема зі спорів щодо управління, нагляду, контролю та інших владних управлінських функцій (призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат) у сфері відповідних видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, з них загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Судовий реєстр по справі —200/4979/22

Рішення від 02.02.2023

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

Ухвала від 22.11.2022

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Михайлик А.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні