Рішення
від 06.02.2023 по справі 240/19143/22
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 лютого 2023 року м. Житомир справа № 240/19143/22

категорія 102010000

Житомирський окружний адміністративний суд у складі судді Лавренчук О.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,

встановив:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Державного кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни у якому просить:

1. Дії Державного кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни, що виразилися в наданні мені «Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру» №РВ-1800181252022 визнати протиправними.

2. Рішення Державного кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни, що оформлене у вигляді «Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру» №РВ-1800181252022 визнати протиправним та скасувати.

3. Зобов`язати Державного кадастрового реєстратора кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагуту Вікторію Сергіївну надати витяг з Державного земельного кадастру щодо ділянки кадастровий номер 1810136600:05:009:0011.

В обґрунтування позовних вимог вказує, що звернувся щодо отримання витягу з Державного земельного кадастру щодо ділянки кадастровий номер: 1810136600:05:009:0011 та здійснив оплату послуг за отримання витягу з Державного земельного кадастру, а 02.09.2022 в тій же системі Державного земельного кадастру «Електронні сервіси» від кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни отримав «Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру» №РВ-1800181252022, яким мені відмовлено в наданні замовленого та оплаченого мною витягу з Державного земельного кадастру. З такими діями відповідача позивач категорично не погоджується, вважає їх протиправними, а рішення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру, що оформлене у вигляді «Повідомленння про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру» № РВ-1800181252022 протиправним. Просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 09 вересня 2022 року відкрито спрощене позовне провадження без повідомлення учасників справи.

Відзив на позовну заяву надійшов до суду 27.10.2022. Заперечуючи позовні вимоги відповідач вказує, що земельна ділянка за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011 є помилково перенесеною з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру та потребує видалення до Архівного шару Державного земельного кадастру. В зв`язку з наведеними фактами Державним кадастровим реєстратором було прийнято рішення про відмову у надані відомостей з Державного земельного кадастру.

Ухвалою суду від 01.11.2022 постановлено відмовити у задоволенні клопотання Державного кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни про закриття провадження у справі.

Доводи та міркування щодо позовних вимог надійшли до суду 18.11.2022. Заперечуючи позовні вимоги відповідач зазначає, що позивачу у порядку та в межах повноважень, встановлених чинним законодавством, була надана адміністративна послуга

До суду 01.02.2023 надійшло клопотання/заява позивача якою він підтримує позовні вимоги та зазначає, що відповідач стверджує, що вчинив оскаржувану відмову в зв`язку з тим, що кадастровий номер ділянки, щодо якої мною подано заяву про надання витягу, нібито помилково перебуває в Державному земельному кадастрі, сама ділянка містить накладення, перетинання тощо. Проте, серед виключного переліку підстав для надання відмови в отриманні витягу, що встановлені ч. 3 ст. 38 ЗУ "Про Державний земельний кадастр", підстави, на які посилається Відповідач, є відсутніми, з огляду на що такі твердження відповідача є спростованими. Звертає увагу суду на тому, що на відсутність помилок та належну роботу Державного земельного кадастру з ділянкою, щодо якої мною подано заяву про отримання витягу, є те, що Державний земельний кадастр ідентифікує земельну ділянку за вказаним кадастровим номером та формує оплату платежу для внесення адміністративного збору, що мною й було зроблено. Таким чином - усі інші відомості, про які вказує відповідач, навіть якщо вони дійсно існують, ми маємо дізнатися з витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, а не з наданої відповідачем відмови.

Розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику учасників справи (у письмовому провадженні), з особливостями, визначеними статтями 257-263 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву та відзив, повно і всебічно з`ясувавши всі обставини справи в їх сукупності, перевіривши їх наявними в матеріалах справи і дослідженими доказами, суд дійшов наступних висновків.

Згідно з ч. 5 ст. 250 КАС України датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Встановлено, що 31 серпня 2022 року ОСОБА_1 через електронний сервіс Держгеокадастру подав заяву про надання відомостей з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 року, сформована за номером ЗВ-9909681852022. Кадастровий номер 1810136600:05:009:0011. Тип заяви: Витяг з ДЗК про земельну ділянку без даних від РРП.

З матеріалів справи вбачається, що 02.09.2022 державним кадастровим реєстратором В.С. Лагутою сформовано Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру №РВ-1800181252022 у якому вказано: "За результатом розгляду заяви (запиту) про надання відомостей з Державного земельного кадастру від 31.08.2022р. з реєстраційним номером ЗВ-9909681852022 разом з доданими до неї (нього) документами та відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр" порядку ведення Державного земельного кадастру повідомляємо про відмову у наданні запитуваних відомостей з таких підстав: у Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості".

Вважаючи таку відмову протиправною, а свої права та інтереси порушеними, позивач звернувся до суду.

Згідно визначень, наведених у статті 1 Закону України "Про Державний земельний кадастр" від 07.07.2011 № 3613-VI (далі - Закон №3613), державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами, про меліоративні мережі та складові частини меліоративних мереж; заява в електронній формі - заява про внесення або отримання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, яка формується і подається з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин;

Частиною 1. ст. 16 Закону №3613 встановлено, що земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер.

Згідно ч. 1. ст. 38 Закону №3613, відомості Державного земельного кадастру є відкритими та загальнодоступними, крім випадків, передбачених цим Законом, та надаються у формі: витягів з Державного земельного кадастру; довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території); викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану); копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

Відповідно до п. 1 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою КМУ від 17 жовтня 2012 р. №1051 (далі - Порядок №1051) звернення щодо внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру - такі заяви та повідомлення в електронній формі, зокрема, заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру.

Підпунктом 2 пункту 2 Порядку №1051 визначено, що суб`єкт надання адміністративної послуги у сфері Державного земельного кадастру - державний кадастровий реєстратор, адміністратор центру надання адміністративних послуг, уповноважена посадова особа виконавчого органу місцевого самоврядування.

Згідно п. 5. Порядку №1051, до складу Держгеокадастру та його територіальних органів входять державні кадастрові реєстратори, які здійснюють внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей в межах повноважень, визначених Законом України "Про Державний земельний кадастр" та цим Порядком. Державний кадастровий реєстратор має доступ до всіх відомостей Державного земельного кадастру, самостійно приймає рішення про внесення відомостей до нього, надання таких відомостей, а також відмову у внесенні або наданні відомостей.

Відповідно до пп. 8 п. 6 Порядку №1051, до повноважень державних кадастрових реєстраторів Держгеокадастру та державних кадастрових реєстраторів його територіальних органів (у тому числі таких, що провадять свою діяльність на районному (міському) рівні, в мм. Києві та Севастополі) належать надання відомостей з Державного земельного кадастру щодо об`єктів, зазначених у підпункті 1 цього пункту, та відмови у їх наданні, витягів з Державного земельного кадастру про будь-яку земельну ділянку в межах державного кордону.

Пунктом 162 Порядку №1051 встановлено, що відомості Державного земельного кадастру надаються державними кадастровими реєстраторами у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про об`єкт Державного земельного кадастру;

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), за формою згідно з додатком 41;

3) викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану);

4) копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру.

Відповідно до вимог п.166 Порядку №1051, для отримання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру, довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану), довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб`єкта речового права у Державному земельному кадастрі, засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього заявник або уповноважена ним особа за дорученням власника земельної ділянки, або нотаріус відповідно до пункту 17 частини першої статті 34 Закону України Про нотаріат під час вчинення правочину щодо земельної ділянки подає Державному кадастровому реєстраторові або адміністраторові центру надання адміністративних послуг чи уповноваженій посадовій особі виконавчого органу місцевого самоврядування:

1) заяву (у паперовій або електронній формі) за формою згідно з додатком 42;

2) документ, що підтверджує оплату послуг з надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру або довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території), або викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану), або засвідченої копії документа Державного земельного кадастру та витягу з нього (крім випадків, визначених пунктом 165 цього Порядку);

Згідно п. 167 Порядку №1051, заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі - засобами телекомунікаційного зв`язку з використанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, чи іншого альтернативного засобу електронної ідентифікації особи через Публічну кадастрову карту або з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі через веб-сторінку Держгеокадастру.

З матеріалів справи вбачається, що 31 серпня 2022 року ОСОБА_1 через електронний сервіс Держгеокадастру подав заяву про надання відомостей з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 року, сформована за номером ЗВ-9909681852022. Кадастровий номер 1810136600:05:009:0011. Тип заяви: Витяг з ДЗК про земельну ділянку без даних від РРП.

Пунктом 167-1 Порядку №1051 встановлено, що Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку може бути виданий будь-яким Державним кадастровим реєстратором, адміністратором центру надання адміністративних послуг, уповноваженою посадовою особою виконавчого органу сільських, селищних, міських рад.

Згідно п.177-1 Порядку №1051, витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку містить усі відомості про земельну ділянку, внесені до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р., а також за бажанням заявника відомості: з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержані в порядку інформаційної взаємодії між Державним земельним кадастром та Державним реєстром речових прав на нерухоме майно; про ділянки надр, надані у користування відповідно до спеціальних дозволів на користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії між Державним земельним кадастром, Держгеонадрами та Держпраці; про документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру.

Складовою частиною витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку є кадастровий план земельної ділянки, сформований як викопіювання із кадастрової карти (плану) території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Відповідно до п. 167 Порядку №1051 державний кадастровий реєстратор або адміністратор центру надання адміністративних послуг чи уповноважена посадова особа виконавчого органу сільських, селищних, міських рад надає протягом десяти робочих днів з дати реєстрації заяви (у разі особистого подання заявником чи уповноваженою ним особою заяви про надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку - у день її надходження) документ, передбачений пунктом 166 цього Порядку, або мотивовану відмову в наданні такого документа.

Встановлено, що відповідачем 02.09.2022 сформовано Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру №РВ-1800181252022 у якому вказано: "За результатом розгляду заяви (запиту) про надання відомостей з Державного земельного кадастру від 31.08.2022р. з реєстраційним номером ЗВ-9909681852022 разом з доданими до неї (нього) документами та відповідно до Закону України "Про Державний земельний кадастр" порядку ведення Державного земельного кадастру повідомляємо про відмову у наданні запитуваних відомостей з таких підстав: у Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості".

Відповідно до норм ч. 3 ст. 138 Закону №3613, надання відомостей з Державного земельного кадастру або мотивованої відмови в наданні таких відомостей за бажанням заявника здійснюється Державним кадастровим реєстратором, адміністратором центру надання адміністративних послуг, уповноваженою посадовою особою виконавчого органу місцевого самоврядування особисто заявнику або шляхом направлення зазначеними особами поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення чи у формі електронного документа засобами телекомунікаційного зв`язку.

Отже, чинним законодавством України визначено два допустимих варіанти дій відповідача при розгляді заяви про надання Витягу з Державного земельного кадастру: надання відомостей з Державного земельного кадастру або мотивованої відмови в наданні таких відомостей.

Частиною 3 статті 38 Закону №3613 та п. 168 Порядку №1051 встановлено, що відмова в наданні відомостей з Державного земельного кадастру надається в разі, якщо:

у Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості;

із заявою звернулася неналежна особа;

документи подані не в повному обсязі та/або не відповідають вимогам, встановленим цим Законом.

Отже, встановлено вичерпний перелік для відмови в наданні відомостей з Державного земельного кадастру.

Суд звертає увагу, що підставою для відмови у наданні позивачу Витягу з Державного земельного кадастру вказано "у Державному земельному кадастрі відсутні запитувані відомості".

Отже, підстави для відмови в наданні відомостей з Державного земельного кадастру є такими, що передбачені чинним законодавством України.

Враховуючи викладене, суд вважає, що відповідач, відмовляючи у наданні позивачу Витягу з Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011, діяла у спосіб, визначений чинним законодавством України.

Разом з тим, згідно вимог ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, суд перевіряє, чи прийняте суб`єктом владних повноважень рішення про відмова в наданні позивачу відомостей з Державного земельного кадастр на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія).

Так, перевіряючи оскаржуване рішення на дотримання вимог ст. 2 КАС України, суд зазначає, що обґрунтовуючи відмову у наданні позивачу Витягу з Державного земельного кадастру, відповідач у відзиві зазначила, що земельна ділянка за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011 була зареєстрована до 01.01.2013 та перенесена з Державного реєстру земель до Державного земельного кадастру в автоматизованому режимі. Документи із землеустрою на підставі якої була сформована земельна ділянка за кадастровим номером до фонду документації із землеустрою Відділу №1 Управління надання адміністративних послуг, в установленому чинним законодавством порядку не передавалась. Відомості про наявні правовстановлюючі документи на земельну ділянку за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011 у Відділі №1 відсутні.

Разом з тим, відповідачем до суду не надано доказів на підтвердження викладених у відзиві обставин, а надані відповідачем до суду копії з ДЗК та копії Державного акту на право постійного стосуються земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:05:009:0017, а не земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011.

Належних доказів, на підтвердження викладеного у відзиві твердження, що земельна ділянка за кадастровим номером 1810136600:05:009:0011 містить 100% перетин з межами земельної ділянки за кадастровим номером 1810136600:05:009:0017, відповідачем до суду не надано.

Отже, хоча відповідач при відмові у наданні позивачу витягу з ДЗК діяла у спосіб, визначений чинним законодавством України, однак як встановлено судом, необґрунтовано, оскільки під час розгляду адміністративної справи відповідачем не надано доказів на підтвердження відсутності у Державному земельному кадастрі запитуваних позивачем відомостей.

Враховуючи викладене та з метою захисту прав позивача, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню шляхом зобов`язання відповідача повторно розглянути заяву позивача від 31.08.2022.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням рішення на підставі ст.382 КАС України суд зазначає наступне.

Частиною першою статті 382 КАС України передбачено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, має право зобов`язати суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зі змісту наведеної правової норми випливає, що зобов`язання суб`єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Однак, позивачем не наведено, а судом не встановлено, що загальний порядок виконання судового рішення не дасть очікуваного результату, або що відповідач не виконає рішення суду або буде ухилятися від його виконання.

Оскільки позивач не навів обґрунтованих доводів та не надав доказів, що підтверджують необхідність застосування процесуального інституту судового контролю за виконанням судового рішення, суд дійшов висновку про відсутність на даний час підстав для встановлення судового контролю у цій справі.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб`єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

Положеннями статті 90 КАС України визначено, що суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності. Суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).

У зв`язку з відсутністю документально підтверджених судових витрат по даній справі, питання про їх розподіл судом не розглядається.

Керуючись статтями 9, 72-77, 90, 242-246, 255, 258 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 . РНОКПП/ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ) до Кадастрового реєстратора Міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни (вул. М.Бердичівська, 17, м.Житомир,10014. РНОКПП/ЄДРПОУ: 0000000000), про визнання дій протиправними, визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, - задовольнити частково.

Скасувати Рішення Державного кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагути Вікторії Сергіївни, що оформлене у вигляді «Повідомлення про відмову у наданні відомостей з Державного земельного кадастру» №РВ-1800181252022.

Зобов`язати Державного кадастрового реєстратора кадастрового реєстратора міськрайонного управління у Житомирському районі та м. Житомирі Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області Лагуту Вікторію Сергіївну повторно розглянути заяву ОСОБА_1 від 31.08.2022 про надання витягу з Державного земельного кадастру щодо ділянки кадастровий номер 1810136600:05:009:0011, з урахуванням висновків суду.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Суддя О.В. Лавренчук

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.02.2023
Оприлюднено08.02.2023
Номер документу108799220
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів

Судовий реєстр по справі —240/19143/22

Постанова від 05.06.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 26.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 19.04.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 30.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 20.03.2023

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Рішення від 06.02.2023

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 01.11.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

Ухвала від 08.09.2022

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Лавренчук Ольга Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні